به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هانری در مراسم معارفه‌اش در بارسانقل و انتقالات
فرستنده احسان مهرابی در تاريخ سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۸۶ (۱۹:۵۶) (۱,۹۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Goal.com
مترجم: احسان مهرابی / FCBarcelona.ir


تیری هانری، بازیکن جدید بارسا در نیوکمپ معرفی شد. او رودرروی خبرنگاران قرار گرفت و قبل از اینکه با شماره 14 خودش عکس بگیرد و برای معرفی به تماشگران به چمن برود، 20 دقیقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. هواداران بارسا برای دیدن مهارتهای قهرمان جدیدشان می‌توانستند رایگان وارد نیوکمپ شوند.
او به خبرنگاران گفت: «بارسا تنها باشگاهی بود که در صورت ترک آرسنال من در نظر داشتم به آنجا بروم. من به این خاطر به بارسا آمدم چون می‌خواهم با این تیم و هم‌تیمی‌های جدیدم به قهرمانی باشگاههای اروپا برسم.»
هانری افزود: «آرسن ونگر مربی آرسنال است و فرانک ریکارد مربی بارسا. ایند و قابل مقایسه نیستند.»


مثمر ثمر بودن برای تیم

مهاجم جدید بارسا اضافه کرد: «زمان زیادی طول کشید تا به بارسا بیایم، مدتی بود می‌گفتم ممکن است بیایم اما بالاخره آمدم و در مدت حضورم در بارسا می‌خواهم به هواداران باشگاه نشان دهم که چه کارهایی می‌توانم برای بارسا انجام دهم. باشگاه نشان داد که چقدر به من اعتقاد دارم و من هم می‌خواهم در مقابل به آنها نشان دهم که چه کارهایی می‌توانم بری بارسا انجام دهم. امیدوارم بتوانم ثابت کنم که برای باشگاه مثمر ثمر خواهم بود.»

بارسلونا باشگاهی است که در ابتدای هر فصل از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و سعی می‌کند که در همه چیز برنده باشد. این یک تلاش و کوشش تیمی است و من اینجا آمدم تا این را بشنوم و یاد بگیرم. افرادی در اینجا هستند که مدت زمان طولانی را در بارسا گذرانده‌اند و من امیدوارم که آنها راه را به من نشان بدهند.

هواداران او را شگفت زده کردند

هانری می‌داند که به یکی از بزرگترین باشگاههای جهان ملحق شده است. او می‌گوید: «من از دیدن این همه هوادار که منتظر دیدن من بودند، شگفت زده شدم. مسئولان به من گفته بودند که بسیاری از هواداران اینجا در استادیوم منتظر من هستند. موقعی که من نوجوان بودم، فقط دوست داشتم فوتبال بازی کنم، اصلا انتظار این همه هوادار مشتاق را نداشتم.»

دوستانی از کل دنیا

مطمئنا هانری توسط اعضای تیم در شروع جدید تمرینات در آخر جولای مورد استقبال قرار خواهد گرفت. او معتقد است هیچ کس او را برای آمدن به بارسا مجبور نکرد. هانری 29 ساله می‌گوید: «هیچ کس مرا وادار به آمدن به بارسا نکرد. من اینجا با بازیکنان زیادی رابطه دوستانه دارم. من اینجا ساموئل اتوو، رونالدینهو، لیلین تورام و لودویک ژولی را خوب می‌شناسم و همیشه با آنها در مورد همه چیز صحبت می‌کنم. اتوو و من خیلی به هم نزدیک هستیم. موقعی که من مصدوم شدم، او برای دیدن من به لندن آمد و به من هدیه داد و موقعی که امسال او مصدوم شد، من برای دیدن او به اینجا آمدم.» او به شوخی گفت: «من او را از موقعی که در مایورکا بازی می‌کرد می‌شناسم، اگرچه رسانه‌ها دوست ندارند ما با هم دوست باشیم.»

مشکلات رختکن

وقتی از هانری در مورد مشکلاتی که بین بازیکنان بارسا در فصل پیش در رختکن ورزشگاه پیش آمد، سوال شد، او بسیار جالب جواب داد که فکر نمی‌کند اتفاق بزرگی افتاده باشد. او گفت: «من فکر نمی‌کنم شما در مورد بازیکنان با کلاس جهانی که اینجا هستند، بتوانید این سوال را بپرسید و یا اینکه در مورد کاری حرف بزنید که آنها هیچ وقت آن را انجام نداده‌اند.» هانری افزود: «آنها دو فصل پیش مبارزه بسیار سختی را انجام دادند و این مبارزه در فصلی که امسال به پایان رسید، اثر گذاشت. ولی حالا من اینجا یک بازیکن هستم و می‌خواهم بهترین بازیهایم را برای به موفقیت رسیدن بارسا انجام دهم.»

شماره 14

و در آخر در مورد پیراهن شماره 14 در دهه 1970 به یوهان کرایف اختصاص داشت و حالا به او رسیده است، سوال شد. او اینطور جواب داد: «موقعی که من به آرسنال رفتم، اشخاص زیادی بودند که قبل از من شماره 12 را قبلا به تن کرده بودند و من آن را در تیم ملی فرانسه هم به تن می‌کردم. من از آن دسته اشخاصی نیستم که از بقیه بخواهم شماره و پیراهنشان را به خاطر من عوض کنند. من آماده‌ام هر شماره‌ای که ممکن بود به تن کنم. ما می‌توانیم اینجا ساعتها بنشینیم و در مورد یوهان کرایف صحبت کنیم. واقعیت این است که پوشیدن پیراهنی که روزگاری یوهان کرایوف به تن می‌کرد، برای من تنها یک تصادف است.»

بعد از کنفرانس خبری، هانری به سمت زمین چمن نیوکمپ راهنمایی شد که در آنجا 30 هزار هوادار منتظر
بودند تا قهرمان جدیدشان را صدا بزنند. اگرچه خبرنگاران بسیار در کنفرانس خبری هانری را متعجب کردند ولی فرانسویهایی که در اسپانیا بودند و برای خوش آمد گویی به ورزشگاه آمده بودند، بیشتر او را تعجب کردند. بارسا از صبح زود درهای ورزشگاه را باز کرده بود و تماشگران مشتاق برای دیدن هانری به ورزشگاه آمدند و بعد از مراسم معارفه به آنها اجازه داده شد تا عکس بگیرند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۳۲)
 
kingamir
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۵)
 
harry1
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
زنده باد بارسای کبیر.
زنده باد لاماسیا.
زنده باد کاتالونیا.


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۱۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در بارسا



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۱۲)
 
reza_ronaldinho
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در با...
آنری ی بازکن کامل است برای بارسا


چهارشنبه، ۲ مرداد ۱۳۸۷ (۵:۲۸)
 
fcb_r10_mf
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در ب...
az hamin alan ghahremaniye barca dar fasle 07-08 ro tabrik migam (3ta jam dar entezar barcast) yadetun bashe man avalin kasi boodam ke tabrik goftam


شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۸۶ (۱۱:۴۷)
 
No10
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در ب...
باید تبریک گفت به هانری که به بارسا امده است و به بارسا که هانری را در اختیارگرفت . بی شک این یکی از بهترین وتاثیر گذارترین انتقالهای کل اروپا در امسال خواهد بود . موفق باشی شماره 14 جدید....


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۸۶ (۲۳:۵۴)
 
رونالدینیو
پاسخ به: هانری در مراسم معارفه اش در ب...
خوش اومدی هانری!
هانری همیشه بازیکن مورد علاقه من بوده . حالا که به تیم مورد علاقم هم اومده .
JUST BARCA


سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۸۶ (۲۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!