به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۰) (۲,۴۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Rado
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, Fake Chopard watches for sale opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, Replica watches Emporio Armani replica 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, Replica Montblanc 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


سه‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۳۷)
 
xinde520
Replica Gucci
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, Fake rolex or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, Fake Cartier for sale how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops Cartier replica . how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan Replica Emporio Armani . 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۰۴)
 
xinde520
www.dinoreplicawatch.com
In the van but had a seemingly contradictory and harmonious Franck Muller replica , like she likes Balenciaga, Replica Zenith also prefer Raf Simons age of Jil Sander, in her works Replica watch , out of the ordinary concept hidden in highly concise, independent and confident and relaxed in fluid lines and soft and pure flavor. But more and more like "Ran Fan" brand woman is in her design, Fake Cartier for sale to find a mapping of a side of your soul. and "Ran Fan" works of inspirations, full of personality is different,


سه‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۳۳)
 
xinde520
Replica Piaget
which he was able to save the 40 million won. Replica Bvlgari At that time, the university one semester only 100 million won. Later Cartier replica , he took nearly four years to buy all their savings Korean mobile communications (now SK Telecom) and agricultural heart (food) Group shares Fake Longines watches for sale 4replicawatch .


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۰۶)
 
xinde520
Replica Breitling
colorful color distinctive summer dynamic charm. Paired with wave clothing subtle, formed a distinctive visual impact, have to say the stars shine. hard to say "Ran Fan" women use some simple words, in the pure world, مشاهده لینک you can see the publicity of the sense of power, Replica Breitling Corum replica it belongs to the 2008 van ran; and the last season of the red and white to create exquisite beautiful, Replica Omega for sale but also give the fan ran works more warmth and affection.


جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۲ (۵:۱۲)
 
xinde520
rolex replica
colorful color distinctive summer dynamic charm. Paired with wave clothing subtle Tissot replica , formed a distinctive visual impact Replica Audemars Piguet , have to say the stars shine Fake Police watches dinoreplicawatches . hard to say "Ran Fan" women use some simple words, in the pure world, you can see the publicity of the sense of power, it belongs to the 2008 van ran; and the last season of the red and white to create exquisite beautiful, but also give the fan ran works more warmth and affection.


جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۲ (۴:۳۱)
 
kamiba
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بارسا خوب بود ولی انگار نمیخواستن زیاد فشار بیارن و با میلان را اومدن.
زنده باد بارسا


شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۲ (۱۰:۰۱)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
من که نظرم اینه باید از پویول و پیکه و بارترا همزمان استفاده بشه مثل کاری که قبلا پپ میکرد یکیشون را تو دفاع چپ بذاره حداقل اینطوری از لحاظ دفاعی مطمئن تره

اره ابیدال و پیکه و پویول بودن قدیما الان اگه این کارو کنه عالی میشه ولی فکر نکنم اینکارو کنه


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۲۲:۵۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
خوب پیکه رو چیکار کنیم؟؟ اونم سوتی میده.بد بختی داورم با اوناس اصلا شک نکن من این داورو میشناسم.شاید قضاوت کرده باشه وبارسا برده باشه اما با بدبختی بردن از بس به نفع رئال سوت میزنه.امیدوارم بعد بازی همه بچه ها شاد باشن نه مثل پارسال

من که نظرم اینه باید از پویول و پیکه و بارترا همزمان استفاده بشه مثل کاری که قبلا پپ میکرد یکیشون را تو دفاع چپ بذاره حداقل اینطوری از لحاظ دفاعی مطمئن تره


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۷:۳۸)
 
xinde520
Replica rolex
is a Japanese Yakuza street thugs show his tattooed ANTON KUSTERS photography xinhuanet.com Japanese channel comprehensive Police replica : Replica Cartier for sale Specifies the violent groups (prefectures of Japan Security Committee designated name for Japanese gangster) is one of the most notorious repute Japan's Ya Wen group, with the total Alyssa Chia over the rough marriage line Alyssa Chia, back in the line of sight of people Replica Police , dinoreplicawatch and return to the sweet and beautiful. Not only apply a color, watch the selection, also can be playful and lively,


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۰۳)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
باهات موافقم من که با اکثر حرفات موافق بودم فقط بحث من در مورد بازی دادن بارترا تو بازی های بزرگ بود


خوب پیکه رو چیکار کنیم؟؟ اونم سوتی میده.بد بختی داورم با اوناس اصلا شک نکن من این داورو میشناسم.شاید قضاوت کرده باشه وبارسا برده باشه اما با بدبختی بردن از بس به نفع رئال سوت میزنه.امیدوارم بعد بازی همه بچه ها شاد باشن نه مثل پارسال


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۴۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بارترا زیاد بازی کرده بود وقتش بود استراحت کنه برای بازی با شنبه باید بزارتش ترکیب اصلی . دوست های عزیز ماسکرانو بازیکن خوبیه در حد خودش خوب بازی می کنه حالا یه اشتباه کرد نمی شه برد زیر سوال که پاس های قطری هم عالی می ده زیر توپ هم نیست پارسال هم یکی از این پاس هارو داد که پدرو تونست گل بزنه به رعال ولی به درد دفاع نمی خوره باید هافبک دفاعی بازی کنه بارترا دفاعه خوبیه بهتر از دفاع هایی که الان داریم هست پیکه کنده و اشتباه زیاد می کنه پویول سنش رفته بالا تو یه کورس جا می مونه ماسکرانو هم پستش دفاع نیست بارترا رو باید قدرش رو دونست ولی نیاز به دفاع داره تیم یکی مثل سیلوا یا لوییز


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۱۹)
 
xinde520
Replica U-Boat
In the van but had a seemingly contradictory and harmonious Fake Zenith watches for sale , like she likes Balenciaga, also prefer Raf Simons age of Jil Sander, in her works, out of the ordinary concept hidden in highly concise, independent and confident and relaxed in fluid lines and soft and pure flavor. But more and more like "Ran Fan" brand woman is in her design Replica Longines , to find a mapping of a side of your soul. and "Ran Fan" works of inspirations IWC replica مشاهده لینک , full of personality is different,


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۵:۳۶)
 
hmjz_1
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
با اینکه میشد با کمی دقت در موقعیتهای بدست آمده پیروز شد ولی تساوی هم خوبه.
فقط یکم دوباره در دفاع تزلزل زیاد داشتیم و این در آستانه بازی با ریال خوب نیست.
بازگشت مسی با گل میتونه خبر خوبی باشه.
به نظرم اگه نیمار در بازیها یکم در عمق تر بازی کنه بیشتر به کمک تیم بیاد چون بعضی وقتها زیاد به گوش میره و از جریان خارج میشه


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
باهات موافقم
من که با اکثر حرفات موافق بودم فقط بحث من در مورد بازی دادن بارترا تو بازی های بزرگ بود


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۶)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
فصل قبل باید به ابیدال بازی میداد.این یکی رو قبول کن.چون ابیدال الانشم تو موناکو داره عالی کار میکنه.سر زنم بود تازه.به هر حال امیدوارم هر کی بازی میکنه خوب بازی کنه ولی به احتمال زیاد یا به پویول بازی بده یا بارترا ولی ماسکی چون سر زن نیست فکر نکنم بازی بده.


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
عزیز من سانتراش عالیه ندیدی از کجا واسه دنی سانتر میکرد دقیقا میومد رو پای دنی؟؟؟بازیسازیش خوبه ولی چون قدش کوتاهه و بازیکن قلدری نیست به درد دفاع اخر نمیخوره.منظورم اینه که تو پست خودش خوبه نه دفاع اخر

منم کاملا موافقم واقعا پاسای عمقی و قطری بلند را عالی میندازه فقط برای پست دفاع آخر مناسب نیست


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
منظورم من این نیست که بارترا بده تو بازی با بایرن همین بارترا بود منظورم اون جور بازیهاس .منظورم بازی با رئاله .در مورد اینده نظر دادم.حرف من نیس که میگم بد بازی کرد جلالی کارشناس فوتبال میگفت داره نا هماهنگو ریسکی بازی میکنه . به نظر من پویول باید بازی کنه .

با بخشی از حرفات موافقم ولی اگه خود شما هم جای بارترا بودید که فصل قبل به ندرت بازی میکرد و تجربه ای نداشت یهو به خاطر مصدومیت بازیکناش مجبور شی جلوی بایرن قدرتمند تو نیمه نهایی اروپا بازی کنی مطمئن باش نمیتونستی کارایی خودتا نشون بدی اونم وقتی که کل تیم داره بد بازی میکنه
من خودم دوس دارم پویول بازی کنه ولی از این میترسم که مهاجمان رئال همشون سرعتی هستند و پویول پس از مدت ها مصدومیت شرایط بازی را پیدا کرده


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۳)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
منظورم من این نیست که بارترا بده تو بازی با بایرن همین بارترا بود منظورم اون جور بازیهاس .منظورم بازی با رئاله .در مورد اینده نظر دادم.حرف من نیس که میگم بد بازی کرد جلالی کارشناس فوتبال میگفت داره نا هماهنگو ریسکی بازی میکنه . به نظر من پویول باید بازی کنه .اگرم بارترا بازی کنه ارزوی موفقیت میکنم براش .


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
عزیز من سانتراش عالیه ندیدی از کجا واسه دنی سانتر میکرد دقیقا میومد رو پای دنی؟؟؟بازیسازیش خوبه ولی چون قدش کوتاهه و بازیکن قلدری نیست به درد دفاع اخر نمیخوره.منظورم اینه که تو پست خودش خوبه نه دفاع اخر


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۹)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
دوست عزیز پویول کم کم به تیم اصلی رسید نه اینکه یه دفه بیای یه بازیکن جوونو بزاری و با یه شکست سنگین ابرو کل تیمو ببری.اگه منظورت اینه که ترسش بریزه باید اول از پس بازیهای معمولی بر بیاد بعد دو سال برای بازیهای اینجوری بازی بدن بهش.البته باز میگم چون قد بلند و سر زنه و سرعتشم خوبه در کل خوبه فقط هل میکنه اینم با گذشت زمان درس میشه نه اینکه یه دفه بیای تو بازیهای مهم بزاریش و ......

من متوجه منظورت نمیشم یعنی اگه بارترا به جای ماسکرانو برابر میلان بازی می کرد تیم یه شکست سنگین میخورد و آبروی تیم می رفت؟میگی بارترا هل میکنه ولی اگه 20 دقیقه اول بازی با میلان را میدیدی متوجه می شدی که ماسکرانو 30 ساله و باتجربه چطور بود تو این چند بازی که من از بارترا تو این فصلدیدم نشانی از هل شدن ندیدم اتفاقا آرامشی که داشت واقعا عالی بود در ضمن این اولین بازیش نیست که قراره بازی کنه در برابر تیمای به قول خودت معمولی هم بازی کرده و امتحانش را هم پس داده


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۷)
 
ARROW
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تیم خیلی خوب بود ولی مثل همیشه از دست رفتن موقعیت ها باعث شد که تیم نتیجه دلخواه رو نگیره
پیکه و ماسکرانو هم اینگاری تازه فوتبال بازی کردن رو شروع کردن و هروقت توپ بهشون میرسید کلی با استرس توپ رو کنترل میکردن


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۲۳:۰۸)
 
Luffy
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
برادر من از فوتبال سر در نمیاری نظر نده.ماسکرانو حرف نداره ولی مدافع نیس خوب سانتر میکنه ولی تو دفاع خوب نیست
اهان پس شمایی که از فوتبال سر در میارید نظرتون اینه که ماسکرانو بازیکنی که تو دفاع بازی میکنه ولی مدافع نیست خوب سانتر میکنه(حتما منظورت زیر توپ زدنه)ولی تو دفاع خوب نیست!!!!!!!!!ما که نفهمیدیم حالا ماسکرانو حرف نداره یا خوب نیست؟


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۲۲:۴۴)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دوست عزیز پویول کم کم به تیم اصلی رسید نه اینکه یه دفه بیای یه بازیکن جوونو بزاری و با یه شکست سنگین ابرو کل تیمو ببری.اگه منظورت اینه که ترسش بریزه باید اول از پس بازیهای معمولی بر بیاد بعد دو سال برای بازیهای اینجوری بازی بدن بهش.البته باز میگم چون قد بلند و سر زنه و سرعتشم خوبه در کل خوبه فقط هل میکنه اینم با گذشت زمان درس میشه نه اینکه یه دفه بیای تو بازیهای مهم بزاریش و ......
ولی خوب یا باید پویول و بزاره یا بارترا ولی ریسکه بارترا بیشتره شاید جواب بده شاید نه.این دیگه به نظر مربی برمیگرده
ولی ماسکی سر زن نیست رو هوا راحت گل میخورن نباید بزارتش دفاع اخر


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۲۱:۳۸)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
به نظرم در کل بازی خوبی بود
مشکل تو خط دفاعمون کاملا معلومه
ولی نیمه دوم بازی زیبایی رو دیدیم
بارسا میتونست برنده بازی باشه
بازی سازی ژاوی هم عالی بود
الکسیس و دنی هم تلاششون قابل تحسین بود
همه خوب بازی کردن
درسته مساوی شد ولی من از بازی بارسا لذت بردم
ایشالله که بازی خوبی رو جلوی رئال به نمایش بذارن
به امید پیروزی


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۲۰:۲۷)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
بارترا از ماسکی بهتره ولی بچس هنوز هل میکنه

دوست عزیز شما که میگین بچس هنوز هل میکنه به نظرت کی باید به این بچه بازی برسه که دیگه هل نکنه؟من فکر نمیکنم پویول هم اوایل بازیش تجربه ی الان را داشت تو بازی های بزرگ بهش بازی رسید به پختگی رسید پس باید بازی کردن بارترا تو بازی های بزرگ از یه جا شروغ بشه



چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۲۰:۰۴)
 
rezakarimi
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دمت گرم لیونل


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۹:۴۴)
 
rezafcmessi
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
سلام بر دوستان بارسایی


به نظر من بارسا خیلی خوب بازی کرد خیلی موقعیت ایجاد کردن ولی خوب بی دقتی کردن درسته شاید بعضی از هواداران ناراحت باشن از مساوی و از دفاع ولی دفاع دیشب خوب بود درسته ماسکرانه اشتباه کرد ولی بازی های بوده که نجاتمون داده ولی اینقدر بهش حرف میزنید درست نیست قبول دارم اشتباه کرده


انشالله که شنبه با بازی جذاب و دیدنی رئال رو شکست بدیم



زنده باد بارسا


زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۹:۳۰)
 
saeed3103
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نمیدونم دوستان چرامیگن بارسا بد بازی کرد در حالی که بازی دستش بود اون همه موقعیت داشتیم.
فکر کنم یادشون رفته تیم مقابل میلان بود با دفاع اتوبوسی. ولی با این دفاع اتوبوسی 16 موقعیت گل ایجاد کردن که عالیه فقط بد شانس بودیم توپا گل نشد.
دفاع هم بجز اون اشتباه خوب بود. ماسکرانو هم خوب بازی میکنه خداییش. فقط چون بارسا دائما حمله میکنه طوری که آدریانو و آلوز هم توی حمله هستن در ضد حملات گاهی ضربه میخوریم. در ضد حملات بهترین مدافعا هم اشتباه میکنن.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۸:۱۴)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
برادر من از فوتبال سر در نمیاری نظر نده.ماسکرانو حرف نداره ولی مدافع نیس خوب سانتر میکنه ولی تو دفاع خوب نیست بوسکتس هم تو دفاع گذاشتن دیدن جواب نمیده.تقصیر مدیره تیمه.من که همه امیدم به پویوله مگه اون بیاد یه فکری کنه
در ضمن دوستان میگن دفاع فقط یه اشتباه کرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بازیو دیدیو این حرفو میزنی؟ نزدیک بود سر چند تا صحنه گل بخوریم بوسکتس تکل زد وگرنه......
یه مدافع سرعتی و تکل زن مثل پویول میخواد این تیم .
حالا که پویول پیر شده همه قدرشو میدونن چقدر این بازیکن از جونش مایه گذاشت بعد که مصدوم میشد همه مسخرش میکردن


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۸:۰۶)
 
Luffy
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
الان تیم به دفاع نیاز داره یا نه مهم نیست مهم اینکه هر چه زودتر از شر ماسکرانو راحت شیم تا تیمو نابود نکرده.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۷:۴۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
یه نتیجه بد دیگه......
بار گل زنی تیم فقط روی مسی هستش و بس....
وضع دفاع هم که مثه پارسال هستش....
.....
یه سوال ساده: از نظر تاتا و راسل واقعا تیم نیاز به دفاع جدید نداره..؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!...
.....




چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۷:۳۹)
 
danialfarzane
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نمیگم از نتیجه نا راضیم اما از این که میتونستیم ببریم و نبردیم واقعا حرصم میگیره
موقعیت های زیادی خراب کردیم.
بازیکنا همه خوب بودن و میلان هم خیلی قشنگ بازی کرد
دفاعمون هم به جز اون یه صحنه واقعا خوب کار کرد
نمیدونم چرا پیکه و ماسکرانو اینقدر تعارف میکنن!
بازی بعد تو نوکمپ جبران میکنیم...


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۰۹)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
ی گل الکی خوردیم...اشکال نداره مساوی هم خوبه،بازی برگشت جبران میکنیم.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۳۹)
 
themistroxavi71
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه تیم امسال دو فاکتور اصلی سالهای قبل رو همچنان یدک میکشه

1.خراب کردن موقعیتها----2.سوتی مدافعان


لوگوی لیگ قهرمانان




چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۱۷)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بارترا از ماسکی بهتره ولی بچس هنوز هل میکنه .به هر حال این تیم به نظر من 1/3 بارسای پپ میتونه باشه.البته از پارسال خیلی بهتر شدن. اخه یه دفاع میخریدن دیگه انقد سخته؟ این راسل اصلا با پرز هیچ فرقی نداره
بازی با رئال وخدا بخیر کنه حالا هی میخوان سوتی بدن هی اون پنالدو بیاد دروازه خالی بزنه.لازم نیس زحمت بکشه خود ماسکی وپیکه بهش پاس میدن دیگه پارسالو یادتون نیس چقدر اشتباه کردن
من که چشمم اب نمیخوره مگه کینگ مسی کاری کنه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۱۶)
 
78TARANE
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دیشب خط دفاهی سوتی های ماندگاری داد ...


میلانم بد تر از بارسا دیشب یه چیزیش میشد هااا.
هم بارسا هم میلان بد بازی کردن . نتیجه ای غیر این نمیشد ...


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۱۴)
 
hamedkazemi
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بازی خوبی بود ما مله های خیلی زیادی کردیم و نباید مساوی می کردیم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۵۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
اخه شما میگید بارترا رو باید بزاره.معلوم نیس اونم سوتی نده .به نظر من پویول از همه بهتره درسته پیره اما سوتی نمیده فقط یه کم کند تر شده ولی باز بهتر از این دوتاس به تیم ارامش میده و رهبری

باهات موافقم ولی پویول نباید در تمامی بازیها بازی کنه چون هم سنش بالاس و هم7 ماهه بازی نکرده پس در حال حاضر بهترین گزینه بارترائه برای خط دفاع


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۴۳)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
اخه شما میگید بارترا رو باید بزاره.معلوم نیس اونم سوتی نده .به نظر من پویول از همه بهتره درسته پیره اما سوتی نمیده فقط یه کم کند تر شده ولی باز بهتر از این دوتاس به تیم ارامش میده و رهبری میکنه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۳۵)
 
barca20909
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
خدایا شر ماسکرانو رو کم کن


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۰۷)
 
fshiri92
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تیم خوب بود .
پیکه هم خوب بود .ماسکرانو اشتباه کرد و خودشم قبول کرد ه.
باید تو الکلاسیکو بارترا باشه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۰۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
دفاعمون واقعا اشکال داره پیکه خیلی افت کرده پویول هم که پیر شده 35 سالشه باید برای نیم فصل چند تا دفاع مرکزی خوب بخریم

انصافا دیشب پیکه فوق العاده بازی کرد از حق نگذریم هم تو دفاع عالی بود هم تو بازیسازی ولی مشکل این بود که باید جور ماسکرانو را هم بکشه یعنی باید حواسش به سوتی های اون هم باشه به خاطر همین نمیتونه رو بازی خودش تمرکز کنه ولی اگه دقت کرده باشید این چند بازی که بارترا کنارش بود چون خیال پیکه راحت بود کمتر سوتی میداد البته این نظر منه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۲:۴۸)
 
hneymar97
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
معلومه که ال کلاسیکو رو میبریم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۲:۳۹)
 
hneymar97
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دفاعمون واقعا اشکال داره پیکه خیلی افت کرده پویول هم که پیر شده 35 سالشه باید برای نیم فصل چند تا دفاع مرکزی خوب بخریم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۲:۳۸)
 
maryan
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
مشکلات خط دفاع که همون مشکلات همیشگیه. دفاع 11 نفره تیم حریف هم که مثل همیه دیوار کشیده. کاش که مربیمون "می تونست " بین فصل واسه رفع مشکلات تیم فکر ی کنه. حریفای قدرمون فرصت چنین اشباه هایی رو به ما نخواهند داد. امیدوارم با میلان شروع نشه و به فاجعه بایرن ختم شه.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۵۸)
 
messi-.10
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
حالا خوب بود که مسی خوب کار کرد موقعیت زیاد از دست دادیم امسال هم دفاع کار دست تیم میده حالا شانس همیشه با ما همراه نیست خیلی بد بازی کردن دیشب خط دفاعی


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۴۹)
 
BRAIN
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
موقعیت های زیادی داشتیم ولی ازشون استفاده نکردیم.اشتباه ماسکی = گل خوردن والدز !
کلا تیم های ایتالیایی تو ذاتشونه دفاعی بازی کردن.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۴۵)
 
Ayhan-10
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
کار دفاعیمون زیاد تعریفی نداره.ب آرایش بازیکنا تو کار دفاعی و در حالت ضد حمله ی حریف نگاه کنین میبینین ک منظم نیستن.نمیدونم شاید بخاطر پرسینگ شدید از جلو باشه ک تاتا روش اصرار زیاد داره.

سرجیو خیلی خوب بود.
تو گل روبینیو ماسچرانو در خد خودش کار نکرد.موقعی هم ک کاکا ب روبینیو پاس داد یارگیری اصلا صورت نگرفته بود.برای تیمی مثل بارسا خیلی افت داره ک همچین گل مدرسه ای بخوره.خیلی راحت گل کردن.

امیدوارم هر کی ک قراره دفاع بازی کنه ، بدون اشتباه بازی کنه.
هر چند همه ی مدافعین جهان اشتباه میکنن.
همین هوملس ک قراره بخریم،اگه یادتون باشه تو بازی 4-1 دورتموند با رئال نتونست پاس به عقب درست و حسابی ک نهایتا منجر به گل شد.اونم کجا نیمه نهایی چمپونز لیگ.با رفای شما نباید بخریمش.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۱:۱۳)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تیم خوب بازی کرد وای بر ماسکرانو چرا تاتا این رو گذاشت پویول و بارترا که بودن اون همه جا رفت توپ رو کوبید به سینه بازیکن حریف تو فاز حمله فقط از راست حرکت می کردن اصلا از سمت نیمار حرکت نکردن مسی وقتی می رفت سمت راست نیمار باید می اومد وسط تو این حرکت ها مشکل داره یک کم هنوز هماهنگ نشده نیاز به زمان داره


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱۰:۵۲)
 
mojtabadehg
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
bardiya30 چه تحلیل زیبایی داشتید
فقط به بازی بد ماسکرانو اشاره نکردید


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۸:۲۶)
 
behnoush1360
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دفاع بارسا که طبق معمول ضعیفه
بقیه هنوز به شرایط آرمانی نرسیدن
بعد از اون همه بازی ملی
اما مسی همیشه مسیه
دمش گرم



چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۸:۲۳)
 
kamiba
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بازی بدی نبود. بارسا نمیخواست که بیشتر از این فشار بیاره. بازی شنبه مهمتره و بازیکنا زیاد به آّ و آتیش نزدن.به امید پیروزی در ال کلاسیکو


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۸:۱۲)
 
fshiri92
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نیمار باید بیشتر به سمت محوطه جریمه بیاد .فقط چسبیده به خط طولی


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۵:۰۸)
 
fshiri92
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
خوب بازی کردیم .
تساوی تو سن سیرو خیلی خوبه .
میلان یه تیم ایتالیایی هست و خیلی خوب دفاع میکنه . با 8 نفر دفاع می کردن و هر موقع نیمار توپو میگرفت 3 نفر احاطش میکردن .
بارسا هم به این نتیجه راضی بود و زیاد به خاطر شنبه خودشو خسته نکرد .
مطمئنم با سوتی ماسکرانو ، بارترا شنبه بازی میکنه یا کنار پویول یا پیکه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۳:۱۸)
 
PEREZ
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
واقعا دفاع افتضاحی داریم!!!

و همچنین مهاجمانی بی دقت!!!

اگه بارسا میخواد امسال واسه قهرمانی لیگ قهرمانان بجنگه باید فکری واسه این دفاعش بکنه!


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱:۰۴)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
حیف که نتونستیم ببریم
میلان اصلا خوب بازی نکرد
واقعا ترسو بازی کرد ما اگه اون اشتباه فاحش رو انجام نمیدادیم همون یه گلم نمیخوردیم
ای کاش میبردیم
درسته که دو تا بازیه پشته سره هم مساوی کردیم ولی من مطمئنم تو ال کلاسیکو فقو العاده کار میکنیم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۱:۰۳)
 
barca-barca
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تو صحنه گل میلان بارترای 22 ساله اینطوری دستپاچه نمیشد که ماسکرانوی 30 ساله دست و پاشو گم کرد


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۵۵)
 
bardiya30
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بازی خوبی بود اما باید با برد تمام میشد
تا 20 دقیقه اول کمی سراسیمه بازی کردیم و تمرکز لازم رو نداشتیم و گل رو هم روی اشتباه بچگانه ماسکی دریافت کردیم تا رفته رفته همدیگه رو پیدا کردیم و تونستیم گل بزنیم و موقعیت ایجاد کنیم.
بازی دست بارسا بود و نبض بازی رو در اختیار داشت اما کمی در پاسهای آخر اشتباه کردیم و میلان با اون دفاعش کمی فضاها رو بسته نگه داشت و نتونستیم 15 دقیقه پایانی موقعیت سازی کنیم اما حیف از اون کارهای ترکیبی بین بازیکنان که منجر به پاس به الکسیس و اینیستا و آدریانو که نتونستن توپ رو به تور بچسبونن.

در این بازی الکسیس ونیمار اصلا تو بازی نبودن و بوسکتس بهترین بازیکنه ما بود
ایشاا... با ریکاوری و تمرکز بیشتر بازی با رئال رو با برد پشت سر بذاریم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۵۱)
 
fcbarcelona2008-2009
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
به نظرم بارسا خوب بازی کرد بازی در اختیارش بود نباید اینو دست کم بگیریم که میلانم بعد رقم دفاع میکرد موقعیتهای خوبی ایجاد کردیم با این دفاعشون ، هیچ وقت همه موقعیت های یک تیم گل نمیشوند.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۸)
 
MS3PC
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تیم خیلی خیلی بهتر از سال پیش بازی کرد.

سال پیش ما حتی نتونستیم یه موقعیت نصف و نیمه هم ایجاد کنیم. در ضورتی که اگر اینیستا و ادریانو دقت کرده بودن الان نتیجه 3-1 بود.

بارسا هم میدونین که به این نوع چمن اصلا عادت نداره. تازه مثلا عوضش کردن.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۷)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
اخه خوب مدافع نیس تقصیر نداره الکلاسیکو خدا کنه این خط دفاعو نچینه. انصافی اگه بوسکتس نبود بارسا دو سه تا گل دیگم میخورد عالی بازی کرد


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۵)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
خدایا فریادمونو چه جوری باس به گوش تاتا برسونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! به خدا بارترا خیلی بهتر از ماسکرانو هستش نمی دونم چرا تاتا به بارترا اطمینان نمیکنه بازیش نشون میده که چقد لایق اینه که فیکس بازی کنه !! این ماسکرانو یه دو هفته مصدوم بود خوب از شرش راحت بودیم ولی باز برگشت و سوتی هاشو دردسر درست کردناش برای بارسا شروع شد


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۲)
 
heaven767
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بد نبودیم به امید برد در الکلاسیکو


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
sahraei
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
بارسا خیلی خوب بازی کرد و 16موقعیت گل در برابر یک تیم اصیل ! باید اینو در نظر بگیریم که پارسال توی این زمین و بدون حتی یک موقعیت 2 تا خوردیم اما امشب تیم 60دقیقه رو کاملا شناور بازی می کرد ومسی هم تازه از بند مسدومیت رها شده بود که کارایی لازمو نداشت .اول هفته گفتم بازم میگم بارسا رو توی الکلاسیکو ببینید.شب خوش!


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۴۰)
 
6+5=11
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
کل دفاع رو با بلوک چینده بودن و با سیمان بلوکا رو پر کرده بودن


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۹)
 
mmahmoodd
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
به نظر من امشب بارسا عمدا خودشو زیاد خسته نکرد چون تا زدن گل تساوی عالی کار می کرد بعد از زدن گل دیگه شل کرد شاید نظر مربی این بوده که اولا برد میلان بمونه واسه نیو کمپ دوما بچه ها اماده تر بمونن واسه ال کلاسیکو من مطمئنم ریییالو با یه نتیجه خوب می بریم .....................هر کی بخواد شرطم می بندم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
onlymessi10
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
خیلی خوب و منطقی بازی کردیم به برد نیاز نداشتیم
بازیکنا خودشون رو هم زیاد خسته نکردن همینش خوبه!
درود بر بارسا
درود بر شاه لئو
درود بر تاتا


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۸)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نیمار گلزن هستولی مشکلش اینه که زیادی میره به خط طولی میچسبه حتی موقعی که مسی رفته بود سمت راست بازم نمیومد وسط بازی کنه

اره داش راست میگی نمیدونم چرا وسط نمیاد یکی بره به نیمار اینو بگه بابا


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۵)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نقل قول
پویول خیلی بهتره درسته سنش زیاده اما سوتی نمیده.تو خمله هم وضع همینه نیمار گل زن نیس بازیسازه

نیمار گلزن هستولی مشکلش اینه که زیادی میره به خط طولی میچسبه حتی موقعی که مسی رفته بود سمت راست بازم نمیومد وسط بازی کنه


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۲)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
پویول خیلی بهتره درسته سنش زیاده اما سوتی نمیده.تو حمله هم وضع همینه نیمار گل زن نیس بازیسازه اصلا یه مهاجم گل زن نداریم .یه زمانی اتوئو و انری بودن یادش بخیر عجب گلایی میزدن نه نمیگفتن


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۳۰)
 
Soobasa
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
تداوم ویروس فیفا!!!
غیبت عجیب بارترا و حضور عجیبتر ماسکرانو!
قطار مسافربری رجا!!
اگه مسیو نداشتیم؟؟
خوش شانسی در دفاع و بدشانسی در تهاجم....
و اما رئال خوشحال!!

چه سرنوشتی در انتظار است؟!


ویوا بارسا


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۹)
 
peymanimpm
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
پیکه خیلی خوب بازی کرد ولی ماسکرانو خیلی بد بود
خداییش کدوم توپ به پذرو رسید که اینطوری ازش انتقاد میکنید
آدریانو تو ضربات آخر خیلی بی دقته اگه آلبا بود این توپ گل شده بود د
نی آلوز هم که اون سمت را اتوبان کرده بود



چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
BARCA-BLUGRANA
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
من كه راضيم اگه يادتون باشه سال پيش مثل چى باختيم بدون اين كه حتى ١ موقيعت داشته باشيم بدشم ما در آستانه ى ال كلاسيكو هستيم


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
Wimps
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
دوتا مشکل اساسی ما:
دفاع:وای بر من که صدام به هیچ کجا نمیرسه الان دو ساله دارم میگم بارسا دفاع نداره، بارسلونا دفاع نداره چون پیکه خیلی از اوجش دوره(خیلی)،پویول الان 35 سالشه،بارترا هنوز پخته نشده وریسکش در بازی های بزرگ زیاده،ماسچرانو هم با دو فصل پیش فرق کرده و دیگه در دفاع خوب نیست و این ما بودیم که شانس آوردیم میلان تیم نبود، بایرن و رئال به ما فرصت اشتباه کردن نمیدن و مثل پارسال . . .
گل: از دست دادن این همه موقعیت گل فقط در بارسا خیلی عادیه در صورتی که نباید اینطور باشه، خیلی راحت موقعیت هایی رو میسازیم که صد در صد باید گل بشه اما خیلی راحت از دست میدیم در صورتی که همینا تکلیف قهرمان رو در یک سال تعیین میکنه کاری که بایرن پارسال به نحو احسنت انجام داد و بارسا انجام نداد.
بارسا هنوز از اون فازه مشکل دار بودن در اینگونه بازی ها بیرون نیومده و در واقع باید گفت ما هیچ تغییری نکردیم و فقط سن بازیکنا رفته بالا که اینم به مرور زمان تبدیل به مشکل میشه.
امیدوارم در بازی برگشت فقط و فقط ببریم، خوب ببریم
زنده باد بارسلونا در هر شرایطی




چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
الکسیس همچین گفت درس گرفتم من چی فکر کردم .اقا جان یه مهاجم گنده وسر زن میخواد این تیم .دفاع وسط هم اصلا ماسکرانو بدرد نمیخوره.خلاص


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۳)
 
***messi***
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
اتوبوس شرکت واحد


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۱)
 
shahab
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
کجایی پپ که بارسا بی تو بارسا نیست.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۲۰)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
خعلی موقعیت از دست دادیم حیف شد!!!!ماسکرانو واقعا در حد و اندازه های بارسا نیست خیلی بد کار کرد!!!!!!بارترا بهتره


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۹)
 
sabzake
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
نمی دونم وقتی بارترا پست تخصصیش دفاعه چرا ماسکرانو باید دفاع بازی کنه
همیشه و همیشه هم پر از اشتباهه بازیش


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۸)
 
poyafatehi
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
چرا ماسکرانو را بازی می ده، من نمی تونم درک بکنم، این دو سه بازی بارترا خیلی خوب بازی کرد، اشتباه هم بکنه مطمئنم ضریب اشتباهاتش از ماسکرانو کمتر است،پدرو هم که کلاً تعطیل است، هر روز بدتر از دیروز،. در هر صورت با این بازی اگه جز چهار تیم بشیم، جای شکر باقی است.


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۶)
 
barca47
پاسخ به: تساوی در سن سیرو [ میلان 1-1 بارسلونا ]
واقعا باید به این دفاع شک کرد .چقدر سوتی دادن.حیف شد موقعیت گل زیاد بود


چهارشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۲ (۰:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!