به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال نابلیگ قهرمانان
فرستنده علی رضایی در تاريخ سه‌شنبه، ۹ مهر ۱۳۹۲ (۲۱:۵۵) (۱,۲۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


مردان مارتینو پس از ثبت رکورد بهترین آغاز رقابت‌های لالیگا در تاریخ باشگاه، در غیاب مسی پا به رقابت‌های قهرمانان اروپا گذاشتند.

بارسا در مرحله دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان، برای دیدار با تبم سلتیک به گلاسکو آمد. ورزشگاه سلتیک پارک برای آبی اناری‌ها کاملاً شناخته شده و آشناست؛ جایی که آنها طی یک دهه اخیر، چهار بار در آن به میدان رفته‌اند. آخرین رویارویی این دو تیم اروپایی فصل پیش رقم خورد. در بازی که بارسا در آن متحمل شکست 2 بر 1 مقابل این حریف اسکاتلندی شده بود. بدون شک بازیکنان بارسلونا می‌دانند که هنگامی که امشب وارد زمین بازی می‌شوند، چه انتظاری از آنها خواهد رفت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

از بازی ماه نوامبر 2012 به عنوان یک مرجع یاد می‌کنیم. بارسا انتظار جوی سنگین در جایگاه تماشاگران ورزشگاه حریف داشت و حریف نیز در نیمه زمین خود اردو زده بود و در انتظار فرصتی بود تا ضد حملات سریع خود را ترتیب دهد. همانند سال پیش، تلاش سلتیک بر این خواهد بود که نیروی خود را حفظ کند و در ضد حملاتی که نصیبش می‌شود، نهایت استفاده را ببرد.

بدون شماره 10

بارسا با همه این صحنه‌ها از آغاز فصل آشنا شده است. از تیمهایی که بازی را هجومی و پر تلاش آغاز می‌کنند، تا تیم‌هایی که حمله و ابتکار عمل را به بارسا واگذار می‌کنند. تا اینجا، بارسا از همه این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است و رکوردی که به تازگی به ثبت رساندند نیز خود گواهی بر این ادعاست. همه این پیروزی‌ها در کنار فتح سوپر جام و پیروزی قاطع برابر آژاکس نشان می‌دهد که مردان مارتینو با آمادگی کامل وارد میدان شده‌اند.

اگرچه این بار بارسلونا قادر نخواهد بود که از لیونل مسی استفاده کند. بهترین بازیکن دنیا در بازی مقابل آلمریا دچار مصدومیتی از ناحیه ماهیچه پای خود شد و برای دو یا سه هفته دور از میادین خواهد بود. جوردی آلبا، ماسکرانو، پویول، کوئنکا و آفلای نیز سایر مصدومین بارسا هستند. بارسا از دو بازیکن تازه وارد خود، یعنی سرجی گومز و پاتریک نیز که از بارسا ب به جمع بازیکنان اصلی پیوستند، در فهرست بازیکنان بازی امشب استفاده کرده است.

سلتیک در بازی امشب با امید کسب امتیاز وارد میدان خواهد شد. با وجود صدر نشینی آنها در لیگ اسکاتلند، شکست آنها برابر میلان، نیاز آنها به کسب امتیاز را شدیداً قوت بخشیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mazaherxavi
پاسخ به: سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب
اینم از سلتیک


جمعه، ۱۲ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۴۴)
 
danialfarzane
پاسخ به: سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب
این سلتیک چرا اینقدر سر سخته؟؟؟
همیشه باهاشون مشکل داشتیم
دروازه بانشون فاستر هم عالی کار کرد ولی خدا رو شکر که بردیم


پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۱۸)
 
hamedkazemi
پاسخ به: سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب
اگه مسی بود خیلی جذاب تر میشد


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۴)
 
messi-.10
پاسخ به: سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب
بردیم رفت


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۲ (۱۰:۰۶)
 
PEREZ
پاسخ به: سلتیک – بارسلونا: یک فوتبال ناب
واقعا حیف شد که مسی نبود ...


چهارشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۲ (۱:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!