به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

باز هم بی‌عدالتیاختصاصی
فرستنده محمد صالح طبری در تاريخ جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۳۹) (۲,۲۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
نویسنده : محمد صالح طبری/ FCBarcelona.ir

بحث نیمکت نشینی دروازه بان مادریدی‌ها بحثی داغ در دنیای فوتبال می‌باشد و امکان ندارد که رسانه‌ها مبسوط به آن نپردازند. مطبوعات ، علی الخصوص رسانه‌های مادرید مانند مارکا و آ اس همواره این مسئله را سوژه مقالات خود قرار می‌دهند و به آن می‌پردازند و این بازیکن و نیمکت نشینی‌اش را به قدری بزرگ جلوه می‌دهند که هر کسی را به فکر وا میدارد که مگر چه اتفاق مهمی در دنیای فوتبال افتاده است؟؟!!!

آنها به قدری دروازه بان مادریدی‌ها را مظلوم جلوه میدهند که دل جنبش حماس با دیدن وضعیت کاپیتان مادریدی‌ها درد و آوارگی خود را فراموش میکند و برای این بازیکن خون دل میخورد. مادریدی‌ها اصولا اسطوره سوز هستند و بودند و نمیتوان به این اخلاق آنها ایرادی گرفت؛ چون سالهاست که این کار را انجام می‌دهند و نمونه‌اش را در تاریخ میتوان به وفور یافت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نمونه بارز آن رائول گونزالس، کاپیتان اسطوره‌ای مادریدی هاست که به طرز تاسف باری درب‌های خروج برنابئو را به او نشان دادند و به طور محترمانه‌ای او را از باشگاه اخراج کردند و این امر برای هواداران تیم مادریدی به قدری دردناک بود که درد آن هنوز التیام نیافته است و هر بار با شنیدن نام رائول آه از نهاد هواداران مادریدی بیرون می‌آید. فرناندو هیرو و گوتی نمونه‌های دیگری هستند که آنها هم با بی‌مهری از این تیم کنار گذاشته شدند.

و اما دروازه بان مادریدی‌ها:


این بازیکن به جرم داشتن رابطه خوب با بازیکنان بارسلونا نظیر پویول و ژاوی از سوی سرمربی سابق تیم مادریدی، مورد غضب قرار گرفت و رفته رفته روابط آنها به سردی گرایید و کار را به جایی رساند که مربی سابق این بازیکن را به نیمکت تبعید کرد و آدان بی‌تجربه را به جای او در ترکیب اصلی قرار داد؛ اما این پایان ماجرا نبود و اخراج آدان در اولین حضورش، مربی سابق را بر آن داشت تا به قرار دادن دروازه بان مادرید در درون دروازه تیمش رضایت دهد اما با حرکت عجیب و غریب آربلوا در بازی مقابل والنسیا، کار برای این دروازه بان سخت و بهانه برای سرمربی سابق فراهم شد تا این بازیکن را به طور کامل به نیمکت تبعید کند و از قضا همین کار را هم انجام داد و با بهبود یافتن دست دروازه بان مادریدی او به حبس ابد بر روی نیمکت از سوی سرمربی سابق محکوم شد و تا انتهای فصل هیچگاه رنگ دروازه را ندید تا فصلش را با بیکاری مطلق سپری کرده باشد.

در فصل جدید با رفتن سرمربی قبلی و آمدن سرمربی جدید همگان آینده‌ای روشن توام با آرامش را برای این بازیکن قدیمی پیش بینی میکردند اما در اولین بازی لالیگا در فصل جاری، سرمربی جدید در عملی تامل برانگیز، دیگو لوپز را جانشین کاپیتان مادریدی‌ها کرد تا دوباره این مساله در جریان بیفتد و آتش زیر خاکستر زبانه بکشد و این شائبه بین همگان بوجود آید که مشکل وی به مسائل غیر ورزشی مرتبط میشود؛ به گونه‌ای که در اواخر فصل گذشته سرمربی اسپانیا با فرجام خواهی وی از سرمربی سابق تیم مادریدی خواهان بازگشت وی به ترکیب تیم شد؛ اما سرمربی سابق خودش را مغرور‌تر از این حرفها نشان داد و دامنه این مساله به فصل جدید هم کشیده شده و سرمربی و مربی فعلی تیم مادریدی برای رفع این مسئله هیچ اقدام در خور توجهی انجام نمیدهند.

اما موارد فوق چه ارتباطی به بارسلونا دارد...........

در نگاه اول مسئله فوق هیچ ارتباطی به باشگاه بارسلونا ندارد و مطلبی بی‌ارزشی ست که بیش از اندازه به آن پرداخته شده است....

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اما در نگاه دقیق‌تر میتوان پس لرزه‌های زلزله مادرید را در تیم ملی اسپانیا و بی‌عدالتی‌هایی که سرمربی مادریدی تیم ملی به بازیکنی چون ویکتور والدس تحمیل میکند ، مشاهده کرد.

پس از اتمام فصل قبل و با شروع شدن جام کنفدراسیون‌ها همگان تصور میکردند که ویکتور دروازه بان فیکس تیم ملی اسپانیا میشود و بازیکن مادریدی با وجود دوری 5 ماهه از میادین ذخیره والدس آماده میشود، اما در کمال تعجب و ناباوری و در اوج کج سلیقگی سرمربی مادریدی تیم ملی اسپانیا، بازیکن مادریدی را درون دراوزه تیمش قرار داد و در بازیهای بی‌اهمیت و بی‌ارزش، والدس و رینا در درون دروازه قرار گرفتند. در بازیهای مهم و حساس، بازیکن مادریدی در درون چارچوب قرار داشت و والدس در برابر نیجریه و رینا در برابر تاهیتی فیکس شدند تا همگان بی‌سلیقگی و پارتی بازی سرمربی مادریدی اسپانیا را به چشم خود ببینند و دلشان را به 2-3 توپی که به طور اتفاقی به پای بازیکن مادریدی خورد خوش کنند. در نیمه نهایی همان جام و در برابر تیم ملی ایتالیا، اسپانیا با خوش شانسی بسیار و با وجود غیبت بالوتلی در نوک حمله تیم ایتالیا توانست از این تیم مساوی بگیرد و کار به ضربات پنالتی بکشد و در ضربات پنالتی دروازه بان مادریدی نظاره گر تئاتر ضربات زیبای ایتالیون بود و در نهایت ایتالیا با بدشانسی تمام در ضربه آخر به اسپانیا باخت و و از گردونه رقابتها حذف شد.

اما دیدار فینال: برزیل تیمی نبود که در خود رحمی داشته باشد و به حریف مقابلش ترحم کند؛ آنها در دیدارهای قبلی حریفان خود از جمله ایتالیا را به زانو در آورده بودند و به مرحله آخر رسیدند و در برابر قدرت اول جهان 3 گل دیدنی به تور دروازه دروازه بان مادریدی چسباندند تا اسپانیا تحقیر آمیز‌ترین نتایج چند سال اخیرش را به جان بخرد و سرمربی مادریدی اسپانیا که خود افتخارات ملی‌اش را مدیون بازیکنان و سرمربی خوش فکر بارسلونا، پپ گواردیولاست، به خاطر دلسوزی برای دروازه بان مادریدی متحمل تحقیری بزرگ در این تورنمنت شود. اما این ماجرا گذشت تا اینکه در بازی چند وقت اخیر مقابل فنلاند باز هم بازیکن مادریدی در درون دروازه ایستاد تا به زعم دیگران رکورد دار بازیهای ملی را در دست بگیرد و به دروازه بان تاریخی اسپانیا تبدیل شود ولی غافل از اینکه در این میان حق کسی مثل ویکتور والدس به روشنی روز تضییع شد و سرمربی مادریدی اسپانیا بار دیگر کج فهمی خود را به همگان نشان داد.

و اما ویکتور والدس:


دروازبان اسطوره‌ای بارسلونا که در کنار پویول و ژاوی جزء قدیمی‌ها و متعصبان این تیم هستند و ویکتور بارها غیرت و تعصبش را به این تیم بزرگ به همگان نشان داد.

نمونه این غیرت و تعصب را میتوان در بازی برگشت لالیگا در مادرید که بعد از سوت پایان بازی او به سمت داور رفته و نسبت به بخشش و لطفش نسبت به تیم مادریدی در طول بازی اعتراض کرده و تمام قد به دفاع از تیم محبوبش پرداخت و چندین جلسه محرومیت را به خاطر عشقش به بارسا به جان خرید ولی در مقابل بی‌عدالتی داور کوتاه نیامده و لب به اعتراض گشود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

والدس یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست اما انگار کسی او را نمی‌بیند و فقط چشمانشان را به چند اشتباهش در چند بازی دوخته‌اند. کسی از سوپر سیو‌هایش حرفی به میان نمی‌آورد اما اشتباهاتش گویا زیباتر و جذابتر جلوه میکند.

ظاهرا هیچکس سوپر سیو‌های ویکتور را در مستایا به خاطر نمی‌آورد که دو ضربه متوالی را از بازیکنان خطرناک والنسیا دفع کرد، کسی سوپر سیو‌هایش را در برابر رئال و مالاگا و اتلتیکو در فصلهای گذشته و در بازی مقابل اتلتیکو مادرید، والنسیا، آژاکس، رایو والکانو، سوسیداد در فصل جاری را به یاد نمی‌آورد، کسی غیرت و تعصب و پاسداری‌اش را در فینال 2006 پاریس و فینال 2008 رم و فینال 2011 ومبلی به خاطر نمی‌آورد؛ جایی که بارسلونا بعد از حدود 14 سال توانست جام اروپا را برای بار دوم فتح کند؛ اما همگان به راحتی اشتباهش را در رقابتی بی‌ارزش به نام سوپر کاپ خوب به یاد دارند و همواره آن را همچون پتک بر سرش می‌کوبند و به او لقب شرم برانگیز «سوتی» میدهند.

سرمربی مادریدی تیم ملی اسپانیا گویی زمان پخش بازیهای بارسا به خواب عمیقی فرو میرود یا خودش را به خواب میزند تا واکنش‌های زیبای ویکتور را نبیند.

اما او فعالیت جدید دروازبان مادریدی را به خوبی زیر نظر دارد که او را به ترکیب اصلی تیمش برساند:

او همواره از این بازیکن نیمکت نشین تمام قد دفاع کرده و همواره برایش دلسوزی میکند تا مبادا او احساس کمبود محبت کند و سر خورده بشود و در عوض گویی کاری به ویکتور ندارد.

او ظاهرا یادش رفته بوده که در مقابل فرانسه اگر والدس و واکنش‌هایش نبود، تیمش در مرحله پلی آف باید برای کسب سهمیه تورنمنت جهانی میجنگید.

اما...... بگذریم که سخن در این باب بسیار است ولی در پایان میخواهم این چند خط آخر مقاله‌ام را برای ویکتور عزیز بنویسم:

ویکتور عزیز، در این همه سالها حافظ و سنگربان بهترین تیم قرن جدید بودی و به درستی وظیفه‌ات را انجام دادی و هرگز به حق واقعی‌ات در تیم ملی نرسیدی و همواره از بی‌عدالتی رنج کشیدی و با مهربانی و فروتنی‌ات آنها را نادیده گرفتی و حاضر نشدی اتحاد تیمت را برهم بزنی؛ بدان برای ما تو بهترین دروازبان دنیایی و همیشه در قلب ما خواهی ماند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
peymanimpm
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
نقل قول
اقا خسته نميشيد اينهمه تعصبي نظر ميدين !؟!؟!؟!؟! من منكر توانايي هاي والدز نيستم ولي والدز كجا و ايكر كجا !!!!
ايكر ٥ دوره پياپي بهترين دروازه بون دنيا شده و دستكش طلايي گرفته ... ايكر جز ١٠ دروازه بون برتر تاريخه ... لطفا منطقي باشيد

ما هم منکر توانایی های کاسیاس نیستیم ولی خودت که میگی منطقی باشید الان منطق اینه که کاسیاس که چند ماهه بازی نکرده باید دروازه بان اول اسپانیا باشه یا والدز که این طور داره میدرخشه؟بحث ما درباره ی گذشته کاسیاس نیست بلکه زمان فعلی را داریم میگیم


یکشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۱۴)
 
Ali007_raul_gonzales
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
اقا خسته نميشيد اينهمه تعصبي نظر ميدين !؟!؟!؟!؟! من منكر توانايي هاي والدز نيستم ولي والدز كجا و ايكر كجا !!!!
ايكر ٥ دوره پياپي بهترين دروازه بون دنيا شده و دستكش طلايي گرفته ... ايكر جز ١٠ دروازه بون برتر تاريخه ... لطفا منطقي باشيد


یکشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
MIX.FCB
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
واقعا بی عدالتی محضه...!!

آخه چیه اون کاسیاس و رینا بهتر از والدزه...!؟؟؟!!!
ویکتور ما خییییلی بهتره بخدا...
بهترین دروازه بانهای جهان هم گاهگداری اشتباه میکنن سوتی میدن...!
کاسیاس راااحت گل میخوره...هر سانتر و ضربه سری رو دروازش گله...!!!
رینا هم که خداااای سوتی...
زنده باد والدز


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۴۹)
 
akhgar
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
بیشتر نقدایی که قبلا در مورد ویکی میکردن غیر منطقی بود....

اون خیلی ارزشش بیشتره


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۱۲:۳۶)
 
iniesta.reza
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
زنده باد ویکی با تعصب
این فصل بیشتر از همیشه ازش خوشم اومده
واقعا از رفتنش ناراحتم
به قول آندرس مقدس ویکتور لنگه نداره
کاشکی بمونه


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۱۱:۵۳)
 
kamiba
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
بزرگی والدس زمانی مشخص میشه که تو دروازه بارسا نباشه. و ما هممون به این نتیجه میرسیم که والدس چه نعمتی برای بارسا بود. اون موقع اون بارسایی های بارسایی نما باید خجالت بکشن


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۹:۵۹)
 
Zahra.Argentina
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
ویکتور والدس...
بزرگ ترین بازیکن باشگاه ...


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۱:۱۶)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
واقعا این فصل عالی کار کرده ...
منی که تمام عمرم منتقدش بودم در برابر عملکرد این فصلش تعظیم میکنم ...


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۰:۵۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
نقل قول
کفتار گل به ناحق میزنه حق یه تیم میخورن اونوقت خوشحاله.
اونموقع که مسی توپ طلا پنجم کرد تو چشات ببینیم اینجوری خوشحالی میکنی
.

یاد حرف زلاتان افتادم که می گفت:
رونالدو خیلی خوش شانسه که همیشه بلیط ردیف اول گرفتن جوایز توسط مسی را داره


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
***مسی***
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
وييييهههههه ...عمو چی نوشتی ...مقاله که نیست !!!رماننننه!!
یادمه جوون که بودم یه همچین مقاله های درباره یوهان کرایوف ""رودگولیت""پله وچندتا اسطوره دیگه نوشته بودم ولی کسی تحویل نگرفت!!!
دست طلا
بیشتر بنویس تا بیشتر یاد جوونی کنیمD:


شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ (۰:۲۵)
 
MoRtEzA_zAkHaR
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
ویکتور یکی از دروازه بان های خوب حال حاضره بی شک ... ولی ایکر بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیاس ب نظر من ... اگه بدشناسی نیاره تو چمپیوز لیگ بازی میکنه و ب دوران آمادگیش بر میگرده و از دروازه اسپانیا ب خوبی محافظت میکنه !!!


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۳:۲۲)
 
ل.مسی
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
نمونه یه بارسایی واقعی


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۳:۰۳)
 
ddanesh
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
کفتار گل به ناحق میزنه حق یه تیم میخورن اونوقت خوشحاله.
اونموقع که مسی توپ طلا پنجم کرد تو چشات ببینیم اینجوری خوشحالی میکنی


پپ


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۲:۰۳)
 
Mylove_Francesc
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
زنده باد ویکی با غیرت بارسا


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۰:۳۲)
 
danialfarzane
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
به نظر من تمام این آشفتگی ها رو مورینیو به وجود آورد
حتی بازیکنای با تجربه لالیگا مثل ژاوی و پیکه و رائول و فن نیستلروی و... گفته بودن که مورینیو تو این یک سال لالیگا را خراب کرد
درباره ی ایکر باید بگم که مورینیو کلا با کاسیاس و راموس مشکل داشت که واقعا نمیدونم دلیلش چی بود
اون حتی به رونالدویی که 5 سال براش زحمت کشید توهین کرد و خیلی کارای غیر اخلاقی دیگه!!
اما در مورد تیم ملی هم باید بگم که ویکتور دیگه به این بی عدالتی ها و حق خوری ها عادت کرده
مهم اینه که ما هوادارا میدونیم که اون بهترین دروازه بان دنیاست
نقل قول
والدس یکی از بهترین دروازه بانان دنیاست اما انگار کسی او را نمی بیند و فقط چشمانشان را به چند اشتباهش در چند بازی دوخته اند. کسی از سوپر سیو هایش حرفی به میان نمی آورد اما اشتباهاتش گویا زیباتر و جذابتر جلوه میکند.

این جمله داغونم کرد!!!


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۰:۱۴)
 
fireman
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
این درست که ما تا حالا یکی دوتا از جام ها رو ب خاطر والدس از دست دادیم، ولی این دلیدل نمیشه!
بهر حال همه می دونیم والدس جون این فصل آخرو هم مونده تا سوتی های گذشته شو جبران کنه و با عزت از بارسلونا خدافظی کنه!
این بازیکن پستی و بلندی زیاد داره، ولی انصافا بلندی هاش بیشتره...


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۲۰:۱۰)
 
dragonmessi
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
والدز هر چی ازت تعریف کنم کمه تنها کسی که لیاقت دروازه بان اصلی بودن بارسارو داره تویی.غیرت تو به اندازه کل مادریدی ها می ارزه و بازی کاسیاس و نویر وبوفون و هارت و چک اندازه ی نصف بازی تو نیست . به والدز بزرگ افتخار می کنم و به اینکه تیم ممحبوبم همچین بازیکنی رو پرورش داده. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۹:۲۳)
 
مسی>زرافه
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
حالم از لایی خور مقدس به هم میخوره....
کاسه ماس انگشت کوچیکه ی ویکی نمیشه...
یک عمر حق والدس رو خورد الانم هر چی سرش بیاد حقشه..مرتیکه میمون...



جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۵۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
نقل قول
ببین درسته که مادریدی ها همیشه از کاه کوه میشازند ولی من در این مورد باهات مخالفم
ایکر واقعاغ دروازه بان فوق العاده ایه
من خودم یه طرفدار 100% و فوق العاده متعصب بارسلونا هستم ولی نمیتونم از قابلیت های ایکر و برتری هاش نسیت به والدز چشم پوشی کنم
درسته والدز سیو های خوبی هم داشته اما حقیقت اینه که اون هیچوقت دروازه بان 6 دانگی نبوده
درصد اشتباهاتش خیلی بیشتر از واکنش هاش بوده.در اکثر موارد گل های مفتی میخوره ولی خب انصافا بعضی اوقات گلهایی رو میگیره که باورم نمیشه
من نمیگم ویکتر بده.نه ابدا حرفم این نیست ولی میگم باید قبول کنیم که ایکر دروازه بان مطمئن تری هست
شما چی؟؟؟؟؟؟
شما درخشش و رکورد های بی نظیر ایکر رو گذاشتی کنار و در عوض به چند تا گل بعد از اون همه نیمکت نشینی گیر دادی؟؟؟؟
ایکر تو جام کنفدراسیون ها نیبت به اون همه نیمکت نشینی ناعادلانه ای که داشت سیو های فوق العاده ای داشت
بارها دروازه ایپالنیا رو نجات داده و حقش نیست که راجع بهش اینطوری صحبت بشه...

الان بحث این نیست که کاسیاس بهتره یا والدز بحث اینه که با وجود این که حدود 7-8 ماه بازی نکرده و این که والدز درخشش زیادی داشته باید والدز دروازه بان اول باشه نه کاسیاس
در ضمن والدز درصد اشتباهاتش بیش از سیواش نبوده و من همین الان میتونم بیش از 30 تا سیو تاضیر گذارش را بگم تو هم 30تا اشتباهش را بگو


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۲۴)
 
martino
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
خدایا حق والدس رو بگیر.


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۱۱)
 
Fazi-Xavi
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
ببین درسته که مادریدی ها همیشه از کاه کوه میشازند ولی من در این مورد باهات مخالفم
ایکر واقعاغ دروازه بان فوق العاده ایه
من خودم یه طرفدار 100% و فوق العاده متعصب بارسلونا هستم ولی نمیتونم از قابلیت های ایکر و برتری هاش نسیت به والدز چشم پوشی کنم
درسته والدز سیو های خوبی هم داشته اما حقیقت اینه که اون هیچوقت دروازه بان 6 دانگی نبوده
درصد اشتباهاتش خیلی بیشتر از واکنش هاش بوده.در اکثر موارد گل های مفتی میخوره ولی خب انصافا بعضی اوقات گلهایی رو میگیره که باورم نمیشه
من نمیگم ویکتر بده.نه ابدا حرفم این نیست ولی میگم باید قبول کنیم که ایکر دروازه بان مطمئن تری هست
شما چی؟؟؟؟؟؟
شما درخشش و رکورد های بی نظیر ایکر رو گذاشتی کنار و در عوض به چند تا گل بعد از اون همه نیمکت نشینی گیر دادی؟؟؟؟
ایکر تو جام کنفدراسیون ها نیبت به اون همه نیمکت نشینی ناعادلانه ای که داشت سیو های فوق العاده ای داشت
بارها دروازه ایپالنیا رو نجات داده و حقش نیست که راجع بهش اینطوری صحبت بشه...


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۷:۰۶)
 
VS1370
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
با این تعصبی که داره باورم نمیشه که بره


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۶:۰۴)
 
peymanimpm
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
نقل قول
اگه والدس داره از بارسا میره از علت هاش همین زیاده خواهی های طرفدار هاست
از زمانی که من یادمه والدس دروازه بان بارسا بوده و یک صحنه رو یادم نمیره فک کنم تو بازی با چلسی بود دوبار توپ رو سیو کرد واقعا هر کی بود گل میخورد
ویوا والدس

اگه استباه نکنم سال 2009 بود که تک به تک را از دروگبا گرفت برگشتش را چیپ زد بازم با یه شیرجه سریع اونم گرفت
منم هیچوقت یادم نمیره


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۵:۱۶)
 
messi-.10
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
امیدوارم تو ال کلاسیکو والدس بدرخشه تا دیگه سرمربی مادریدی مجبور بشه ویکی رو فیکس کنه


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۴:۴۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
اگه والدس داره از بارسا میره از علت هاش همین زیاده خواهی های طرفدار هاست
از زمانی که من یادمه والدس دروازه بان بارسا بوده و یک صحنه رو یادم نمیره فک کنم تو بازی با چلسی بود دوبار توپ رو سیو کرد واقعا هر کی بود گل میخورد
ویوا والدس


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۴۹)
 
R.MESSI
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
لعنت به دل بوشکه و سیاست کثیف و پارتی بازی تو فوتبال نجاست وار ملی اسپانیا!!!

لــــــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــ بر پارتی بازی


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۴۵)
 
PEREZ
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
ایشاا... که به حق خودش در تیم ملی میرسه.

البته کاسیاس تنها بازیکن قابل قبول رئاله!!


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۴۲)
 
Amirhosein
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
ایشالا امسال عالی بازی میکنه و برا جام جهانی فیکس تو ترکیب اسپانیا قرار میگیره...


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۲۶)
 
peymanimpm
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
والدز تو بهترینی ایشالا جام جهانی 2014 سنکربان شماره 1 اسپانیا باشی البته اکر دل بوسکه بازیهای بارسا را تماشا کنه
زنده باد اسطوره ی بارسا
زنده باد مظهر تعصب به کاتالان و بارسلونا
زنده باد والدس کبیر


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۱۷)
 
abmessi82
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
من همیشه والدزو دوست داشتم و خواهم داشت دستت درست با این مقاله تا حدی قابلیت های والدز رو نشون دادی اگه واسه اسپانیا بازی کنه یا نه یه نظرم بهترین دروازبان جهانه حتی از نویر . چک . بو فون .و کاسیاس هم بهتر ه دوست دارم والدس

viva valdes


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۰۹)
 
mojtabadehg
پاسخ به: باز هم بی عدالتی
این ریالی های عوضی هر کاری میکنن
خیلی به ال کلاسیکوی امسال امیدوارم
مطمئنم دهنشون رو صاف میکنیم


جمعه، ۵ مهر ۱۳۹۲ (۱۳:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۹ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!