به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: «ما باید از توانایی‌های نیمار در بازی امشب استفاده کنیم»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۱۰) (۹۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


هافبک خلاق بارسا اظهار داشت که تیمی که تاتا مارتینو در اختیار دارد قدرت کافی برای به دست آوردن لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان را دارد.

ژاوی هرناندز که پانزدهمین سالگرد حضورش در بارسا را در تاریخ نوزدهم آگوست جشن گرفته بود، در مصاحبه‌ای مشترک با سایت رسمی باشگاه و شبکه بارسا تی وی حضور یافت. این بازیکن اهل کاتالان 33 ساله عنوان کرد که تیم کنونی بارسا با در اختیار گرفتن نیمار، قدرت آن را خواهد داشت که به قهرمانی‌های تاریخی خود دست یابد و سه جام قهرمانی لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان را فتح کند. او گفت: «بارسا همواره میل به پیروزی در همه رقابت‌ها دارد». ژاوی درباره دیدار پیش روی سوپر کاپ گفت: «ما باید از برتری که گل نیمار به ما داد استفاده کنیم؛ این گل می‌تواند ما را به جام برساند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

شما می‌توانید بیست و دومین جام خود را در باری چهارشنبه کسب کنید، اما مقابل حریف سرسختی به میدان می‌روید.


«بله؛ از لحاط فیزیکی و به خصوص دفاعی، اتلتیکو بسیار قدرتمند است. آنها مربی دارند که به شدت بروی خط دفاعی تیم کار می‌کند و دو خط را به لایه دفاعی تیم اختصاص می‌دهد و به سختی فضای خالی به حریف می‌دهند. مهاجمین آنها نیز بسیار به خط دفاعی کمک می‌کنند. آنها رقیب خوبی هستند و نشان دادند که چرا به این جایگاه رسیده‌اند. این امر آسان نیست، اما ما در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کردیم و گل خارج از خانه اهمیت زیادی دارد».

آیا انتظار دارید که اتلتیکو همان سبک بازی رفت را ادامه دهد؟

«گمان می‌کنم بله. این سبکی است که آنها تمرین کرده‌اند و از قدرت بالایی در خط دفاع و حمله برخوردار هستند. این سبکی است که آنها از زمان دیگو کوستا به آن عادت دارند و برای اهداف مشخصی بازی را اداره می‌کنند. باید سعی کنیم که سرعت انتقال توپ را افزایش دهیم. ما در زمینی که دوستش داریم بازی می‌کنیم و این امتیاز به سود ماست.
گل نیمار می‌تواند تعیین کننده باشد. یک گل خارج از خانه در بازی‌هایی مانند این بسیار ارزشمند است. فکر می‌کنم شرایط به سود ما باشد، ما باید صبور باشیم و اگر چه موقعیت‌های زیادی در بازی با اتلتیکو نداشتیم، ولی از موقعیت‌های خود خوب استفاده کردیم. در حقیقت ما تنها دو یا سه موقعیت کامل ایجاد کردیم و گل نیمار بود که شرایط را به سود ما تغییر داد»
.

شما چند روز پیش پانزدهمین سالگرد حضور خود در تیم اول بارسا را پشت سر گذاشتید. آیا از حضور خود در باشگاه راضی هستید؟

«خوب، این زمان زیادی است و من از حضور چندین ساله خود در بارسا بسیار خوشحالم و احساس غرور می‌کنم. این باشگاه زندگی من است و بهترین چیز من در دنیا است. من موفقیت‌های زیادی را در اینجا کسب کردم، بخصوص ظرف چند سال اخیر. من بسیار خوشحال بوده و هستم. امیدوارم بتوانم در سطح خوبی باقی بمانم و نیاز‌های باشگاه را پاسخ دهم. هر بازیکنی دوست دارد تا برای باشگاه خود مفید باشد و به خاطر این ویژگی مطرح باشد».

بهترین خاطره خود در بارسا چیست؟

«بهترین خاطرات همواره پس از کسب پیروزی‌ها ثبت می‌شوند، زمانی که شما شناخته می‌شوید. من خوش شانس بوده‌ام که توانستم جوایز انفرادی زیادی را کسب کنم، اما بهترین چیز، کسب پیروزی‌ها و جام‌هایی مانند لیگ و لیگ قهرمانان است. وقتی این پیروزی‌ها را بدست می‌آورید و جایی قرار می‌گیرید که انتظارش را داشتید، آن لحظهف بهترین لحظه است».

فکر می‌کنید که الگویی برای سایر بازیکنان باشید؟

«من همواره تلاش کرده‌ام و به همه احساس آرامش بخشیده‌ام. پویول، پیکتور والدس و آندرس اینیستا که کاپیتان‌های تیم نیز هستند، سعی می‌کنند تا همه را خوشحال نگه دارند، زیرا این مساله به عملکرد بهتر آنها در زمین کمک می‌کند. این مسئولیتی غیر انفرادی است و به همین دلیل همه ما باید در این راه تلاش کنیم. شما باید به هر کسی که نیاز به کمک داشته باشد کمک کنید، به خصوص به جوانان».

شما در کمک به جوانان چه کارهایی انجام دادید؟

«ما سعی می‌کنیم تا با آنان مانند سایرین رفتار کنیم و از ایجاد هرگونه فاصله میان آنها و بازیکنان با تجربه‌تر جلو‌گیری می‌کنیم. آنها باید از بودن در تیم حس خوبی داشته باشند و ببینند که همواره می‌توانند برای کمک به تیم تلاش کنند. ممکن است در برخی شرایط سلسله مراتبی وجود داشته باشد، اما گروهی که ما در آن قرار داریم گروهی منسجم است و بازیکنان جوان می‌دانند که حمایت همه بازیکنان را همراه خود دارند».

شما اکنون 33 ساله هستید؛ آیا هنوز هم مانند سالهای گذشته برای بازی کردن مشتاق هستید؟

«شما هرگز این حس اشتیاق را از دست نخواهید داد. به نظر من، در حال حاضر اشتیاق بیشتری نسبت به روزهای ابتدایی دارم، زیرا انتظارات بیشتری وجود دارد و با گذشت سالها این مساله سخت‌تر می‌شود. بازی‌ها و رقابت‌های زیادی وجود دارد و هر بازیکن باید نشان دهد که ارزش خضور در تیم را دارد».

و وضعیت جسمی شما چطور است؟

«بهتر از هر وقت دیگر. من در گذشته گرفتار چند مصدومیت جدی شده بودم، اما امسال را خیلی خوب آغاز کردم و با پیش فصلی خوب، و از لحاظ روحی و جسمی آمادگی بالایی دارم. درست است که بازی‌های زیادی انجام دادیم و بازی‌های دشواری را پیش روی خود داریم، ولی تیم بزرگی داریم و این مسئولیت با سرمربی است تا تیم را در این بازی‌ها هدایت کند».

آیا بارسا تیمی دارد که مدعی پیروزی در همه رقابت‌ها باشد؟

«بله. در این باشگاه از شما انتظار برد می‌رود و به نظر من ما تیمی داریم که بتواند این کار را انجام دهد. ما شرایط سختی را طی زمان بیماری تیتو سپری کردیم و باید با شرایط کنار می‌آمدیم، ولی فکر می‌کنم تیم کنونی ما ه=خوب است. ما فصل را بسیار خوب آغاز کردیم و نمایشی دیدنی در نیو کمپ داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانیم مدعی قهرمانی در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشیم».

وضعیت آمادگی نیمار و هماهنگی‌اش با تیم چطور است؟

«خیلی خوب است. او پسر آرام و ساکتی است، او هنوز جوان است اما استعداد زیادی را از خود نشان داده است. مربی او را به آرامی وارد تیم می‌کند و او هم ارزش‌های خود را نشان می‌دهد. او در بازی رفت امید را به تیم ما آورد و توانایی خود در نبرد‌های نفر به نفر را اثبات کرد که مساله مهمی برای ما است. وقتی که حریف راه را بر ما می‌بندد، ما به افرادی ایجاد داریم که بتوانند فضا ایجاد کنند و او واقعاً می‌تواند در روند بازی تغییر ایجاد کند. او می‌تواند وارد محوطه جریمه شود، گلزنی کند و روند بازی را به سود بارسا عوض کند».

سرمربی جدید مهمترین تغییر بارسا در این فصل بود. تاتا مارتینو چطور است؟

«او بسیار خون گرم و صمیمی است. او بسیار با شما صحبت می‌کند و سعی می‌کند تا با بازیکنان به توافق برسد. او بسیار خوب خود را با تیم هماهنگ کرد، او یک مربی واقعی است و کاملاً عالی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. او حرف خود را کاملاً شفاف بیان می‌کند و به راحتی می‌توان منظور او را دریافت کرد. او خیلی خوب خود را با شرایط و فلسفه تیم منطبق کرد و او برای پیروزی متولد شده است. او تغییرات زیادی اعمال نکرده، ولی تغیرات کوچکی در تاکتیک تیم بوجود آورده؛ برای مثال تغییره شیوه از یارگیری ناحیه‌ای به یارگیری نفر به نفر. ما برای پس گرفتن توپ سخت تمرین می‌کنیم که این موضوع در بازی‌های مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است. جمله‌ای که فصل پیش در مورد عدم هماهنگی ما در بعضی از موارد تاکتیکی بیان کردم بد تفسیر شد و البته این موضوع، چیزی است که در این فصل بروی آن مشغول کار هستیم».

فکر می‌کنید مردم قدر دان زحمات و سختی‌هایی که فصل پیش به دلیل عدم حضور سرمربی متحمل شدید هستند؟

«همه ما کار بزرگی را انجام دادیم، به خصوص کادر فنی تیم، جوردی رورا، ارلی آلتیمیرا و ... . تیتو برای دو یا سه ماه از ما دور بود و با وجود غیبت او ما قدرتمند‌تر و با انگیزه‌تر کار می‌کردیم. همانطور که گفتم ما کار بزرگی را انجام دادیم و با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شدیم که واقعاً کار بزرگی بود که با بازی‌های زیبا و گل‌های فراوان همراه بود. به نظر من باید بروی این نکته تاکید کرد که ما در فصلی بسیار دشوار قهرمانی را کسب کردیم و این موضوع بر ارزشهای ما می‌افزاید».

تابستان امسال با وجود همه مشکلاتی که پیرامون تیتو ایجاد شد چطور گذشت؟

«تابستان بسیار سختی بود. آن شرایط برای همه ما بسیار وحشتناک و دشوار بود، اما سختی اصلی برای او و خانواده او بود. برای او آرزوی بهبود می‌کنم زیرا او شخصیتی فوق‌العاده است و همانطور که می‌بینید همه ما دلتنگ او هستیم. جوردی رورا، ارلی آلتیمیرا به ما گفتند که او هنوز هم در جریا رخداد‌های باشگاه است، زیرا او یک مرد فوتبالی کامل است. بهترین کاری که می‌توان کرد این است که انگیزه خود را حفظ کنیم تا او ببیند که تیم خوب کار می‌کند و یاد او را در ذهن داشته باشیم».

آیا این ویکتور والدس با آن والدس فصل پیش متفاوت است و تغییری در رفتار او دیده می‌شود؟

«نه، به هیچ وجه. او شخصیت حرفه‌ای خود را طی سالهای حضورش در باشگاه ثابت کرده است. او الگویی برای بازیکنان است، چه از نظر ورزشی و چه از نظر شخصیتی. او همیشه و همیشه دغدغه تیم را داشته و او پیروز واقعی است. هیچ کس نمی‌تواند به تصمیم او انتقاد کند. او این تصمیم را گرفته و باید به آن احترام گذاشت. او نهایت تلاش خود را می‌کند و بعد از رفتن او، به شدت دلتنگ او می‌شویم. به اعتقاد من او بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه است و از حضورش برای یک سال دیگر در تیم خوشحالیم».

و کارلس پویول چطور است؟

«عالی است. او همیشه پیروز است و از سد همه مشکلات پیش رو عبور می‌کند. او طی دو سال اخیر دچار مصدومیت‌های سختی شده و نتوانست در سطی که دوست داشت باشد، اما به نظر من او به زودی به جمع ما بازمی گردد. او با انگیزه‌ترین فردی است که من تا کنون دیده‌ام».

آیا شما سرجی روبرتو را جانشین خوبی برای خود در خط میانه می‌بینید؟

«دوست ندارم که جوانان را اینگونه مقایسه کنم. هر بازیکنی شخصیت خاص خود را دارد. سرجی روبرتو بازیکن فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند 10 تا 12 و یا 15 سال در باشگاه بازی کند و کاپیتانی قابل اعتماد شود. همیشه پیشرفت بازیکنانی که توسط باشگاه پرورش یافته‌اند شادی مضاعفی دارد».
ارزش: ۹.۰۰ (۱۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Emporio Armani
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, Replica Chopard how much difference between them Breitling Replica ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play Fake Longines , 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3 Bell Ross replica , how to go from the East China Sea?


سه‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۶)
 
xinde520
Replica Longines
But there are many features really are the lingua franca of daily wearers do Replica Jaeger-Lecoultre ? Or just various brands in order to show the strength of the birth of the product do? This point should be many watch enthusiasts doubt in his heart. Today Zenith watch features are its practicality as a starting point, such as: calendar function, sun and moon week and moon phase display, chronograph with flyback chronograph function, energy storage function with two time functions, the According to the above said features are ease of daily life as the starting point. User Friendly emphasis on precise timing and implement the concept of design in the top of each table Jaeger-Lecoultre replica , so the wearer, in addition to increasing admiration of even taking into account the practicality, can be said to be very pertinent design Replica watches , so we have a full range of table paragraph will not see fancy, but flashy features, this fully reflects the true force of the spirit of the brand. As long as you know how to appreciate a true watchmaking skills, for praise subsection in the starfish as the design theme of the watch, 9 seconds at a time display and three times at 30-minute timer dial Fake Bell Ross for sale , and the central power reserve display are designed for the sea star , and even pointers are also out type , so dreamy fairy tale reproduce classic moments was given a naughty personality, and different sizes of 21 dazzling diamonds shine more like a sea of ??stars , shining touching female feminine style. capable of white-collar , often due to the wise workplace decisive and ignored female character.


چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ (۱۸:۴۵)
 
xinde520
Replica Chopard
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750 Replica watch , still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one Replica Patek Philippe for sale Replica Dior Police replica : duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۳۱)
 
xinde520
Replica Bell Ross
is a Japanese Yakuza street thugs show his tattooed ANTON KUSTERS photography xinhuanet. Fake Cartier for sale com Japanese channel comprehensive: Specifies the violent groups (prefectures of Japan Security Committee designated name for Japanese gangster) is one of the most notorious repute Japan's Ya Wen group, Jaeger-Lecoultre replica with the total Alyssa Chia over the rough marriage line Alyssa Chia Swiss Replica watches , back in the line of sight of people, Replica Franck Muller and return to the sweet and beautiful. Not only apply a color, watch the selection, also can be playful and lively,


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۲ (۶:۴۱)
 
xinde520
Replica Chopard
In fact, starting from high school, Jiang Tai contingent on the show jumped to the "Nuggets" capability Replica Versace . After entering university Fake Richard Mille watches , Jiang Tai contingent initially chose to go as a tutor, but he soon understood that this method can not earn a lot of money Emporio Armani replica , they put the sights on somewhere else. Later, 4replicawatch.com he was in a small bar became a bartender.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۴۶)
 
xinde520
Swiss Replica watches
In the van but had a seemingly contradictory and harmonious, like she likes Balenciaga, also prefer Raf Simons age of Jil Sander, Roger Dubuis replica watches in her works, مشاهده لینک out of the ordinary concept hidden in highly concise, independent and confident and relaxed in fluid lines and soft and pure flavor. Replica Franck Muller Bell Ross replica But more and more like "Ran Fan" brand woman is in her design, to find a mapping of a side of your soul. and "Ran Fan" works of inspirations, full of personality is different,


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۲۷)
 
kamiba
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
تفکر حرفه ای از این بشر میباره.
زنده باد ژاوی


شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۲ (۸:۲۲)
 
konjkave60
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
نقل قول
باید سعی کنیم که سرعت انتقال توپ را افزایش دهیم

اگه اینکار انجام میشد بالاخره جواب میداد ولی هنوز خیلی صحیح نمیتونیم افزایش بدیم ریتم بازی رو


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۲۵)
 
mohammad-barcelona
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
قطعا....!


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۵۲)
 
xavi_12
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
مـــمـــنـــو نـــ از ترجمهـــ


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۴۰)
 
onlypuyol
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
زاوی بی نظیری تو


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۲:۵۵)
 
lale-messi
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
ژاوی همیشه درست میگه


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱۱:۳۰)
 
messi-.10
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
دروود بر ژاوی


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۹:۰۳)
 
PEREZ
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
نیمار به یه کم زمان نیاز داره تا تو ترکیب جا بیافته اما با حمایت بزرگان بارسا این امر خیلی زود اتفاق میافته.
به امید درخشش این ستاره جوان در ترکیب بارسا


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۳:۲۷)
 
VS1370
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
حیف که داره پیر میشه


پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۲ (۱:۰۶)
 
BRAIN
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
ممنون از آقای رضایی .خسته نباشید واضح و شیوا مثل همیشه...

من دوست دارم سرجی روبرتو بتونه از بازی های ژاوی الگو بگیره و استعداد های خودش
رو هم تقویت کنه تا توی آینده کمکون کنه..


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۲۶)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
نقل قول
آقا منم یک 10 دیگه بهت دادم ولی کارت ده نیست،بیسته . =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>


ممنونم!
لطف داری شما

---------------

ولی نیمار با بازی خوبی که جلو مالاگا نشون داد می تونه کلیدی به در های بسته دروازه حریف ها باشه


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۱۷)
 
sgcall
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
آقا منم یک 10 دیگه بهت دادم ولی کارت ده نیست،بیسته . =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۰۹)
 
leo.messi10
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
ژاوی راست میگه نیمار بازی کن بسیار خوبی است من می گم نیمار یک بازیکن خوبی است و میتوانیم
از تجروبه ی نیما راستفاده کنیم...؟


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۰۶)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
دوستان نمی دونم واقعاً چی بگم! بغض گلومو گرفته
یعنی خبری بود واسه خودش ها!!!!
وقتی اومدمو دیدم که فقط بعد از چند دقیقه از انتشار خبر سه تا امتیاز 10 به خبرم داده شده واقعاً شوکه شدم! واقعاً نشون دادید که رفیقای با معرفت و باهوشی هستید !
واقعاً خستگیم در رفت!
از همتون بابت حمایت بی نظیرتون ممنونم!

------------------------------

این مصاحبه مهندس هم خیلی طولانی بود و خیلی هم اصطلاحات سخت داشت که خیلی وقتمو گرفت. ولی مصاحبه ی شیرینی بود و به من، به عنوان یک هوادار، یه عالمه امید بخشید!

افتخار می کنم که هوادار این چنین تیمی هستم که هوادارایی اینقدر دوست داشتنی داره!


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۳:۰۲)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
منم تشکر می کنم از آقای علی رضایی...
خسته نباشی دلاور...



چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۲۷)
 
matinmovahedzadeh
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
ژاوی راست میگه تو بازی رفت نیمار یه گل زد حالا ببینیم امشب چی کار میکنه


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۲۴)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: ژاوی: «ما باید از توانایی های نیمار در بازی امشب استفاده کنی...
نقل قول
شما هرگز این حس اشتیاق را از دست نخواهید داد.









جا داره یک تشکر کنم از آقای علی رضایی بابت ترجمه این خبر طولانی و پر از اصطلاح.


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۲۲:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۱ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!