به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینوبارسلونا
فرستنده پارسا مظفری در تاريخ یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۰) (۱,۳۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت توتال بارسا
مترجم: پارسا مظفری / FCBarcelona.ir


شاید این آسودگی پس از خستگی تابستان طولانی و پر از شایعه باشد، که اولین مسابقه از فصل 2013/14 نزدیک است.

شاید این انتظار و هیجان ناشی از تماشای جوانانی مانند سرجی روبرتو، ژان ماری دونگو، و سرگی سمپر باشد که با نمایش‌های قابل ، به مراتب بالاتر ارتقا یافتند. یا شاید این هیجان محض به خاطر داشتن مربی است که هرگز قبل از ماه ژوئیه نام او را نشنیده بودیم. در حالی که جراردو مارتینو آبی و اناری‌ها را برای اولین بازی رسمی فصل اماده می‌کند، بدون دلیلی مشتاق تصدیق مارتینو در بارسا هستیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

کسی ادعا نمی‌کند که او فورا یک موفقیت بزرگ خواهد بود ، و یا این که او برای سالهای زیادی با ما باشد و الهام بخش یک سلسله جدیدی از بارسا باشد. اما در تابستان پر از سردرگمی، سوءتفاهم و مدیریت بی‌کفایت، با مارتینو احساس می‌شود که چیزی کلید خورده است.این ممکن است دلایل درستی نداشته باشد – برای روسل مطمئنا چشم انداز یک مربی در خارج از حوزه نفوذ کرویف مهم نبود- اما احساس میشود که هیئت مدیره بهترین تصمیم را با این انتصاب برای باشگاه گرفته است. مهمتر از همه، با مارتینو ما در نهایت به جای نگاه آرزومندانه به گذشته و شکوه سابق، شروع به نگاهی می‌کنیم که رو به جلو و به سمت بارسای جدید است.

از بسیاری جهات، تاتا مارتینو عمدتا احساس یک نفس در هوایی تازه است.زیرا محیط بارسلونا در حال راکد شدن بود. موفقیت‌های جادویی و خیره کننده پپ گواردیولا از سال 2008 تا سال 2011 ، نظریه‌های جدیدی برای بارسا به ارمغان آورد. و حالا گروهی از بازیکنان افسانه‌ای، و مجموعه جوایز متعدد.اما ماهیت فلسفه بارسا با این موفقیت همراه بود ، مردم ایده‌های پپ را پر رنگ و برجسته کردند و اصطلاح "دی ان‌ای بارسا" متولد شد. از نظرتاکتیکی، در دو فصل اخیر گواردیولا و ویلانووا هر دو دائما در تلاش برای شکستن دفاع‌های متراکم بودند: آنها حتی تیم را هجومی‌تر کردند، با به جلو کشاندن مدافعان و یا تغییر به سه دفاع در مواقع مورد نیاز. فقط باید نگاهی به چهار خرید قبلی بارسا انداخت: هافبک سابق لاماسیا، بال کوچک اندامی که تواناییش اغلب تلاش‌های دفاعی‌اش است، مدافع لا ماسیا با توانایی بازی در دفاع و همچنین به عنوان بال ، و هافبک دفاعی که به نحوی برای دفاع مرکزی خریداری شد. بازیکنان مورد نظر پپ – کوچک اندام، هافبک‌های ماهر، مدافعانی با توانایی بازی با توپ و مهاجمانی که می‌توانند دفاع کنند- فقط به هسته بارسا تبدیل نشدند بالکه دارای مهارت‌های لازمه هستند. با چنین معیارهای باریکی برای خریدهای جدید، بارسا هر نوع گوناگونی و تعادل در ترکیب خود را از دست داد. فصل گذشته ما بارها یک خط دفاعی که به طور کامل از هافبک ساخته شده بود را به میدان فرستادیم - تنها یکی از آنها بیش از 6 فوت(183 سانتی متر) بود - و بازی با دو بالی که با وجود تلاش بسیار به نظر نمی‌رسد خواسته را براوده کرده باشند. با چنین ترکیبی، بارسا اغلب به نظر می‌رسید در آستانه تبدیل شدن به یک تقلید سرگرم کننده از سبک کاری خود است – به محضی که در برابر سرعت فوق‌العاده و توانایی رئال مادرید یا بایرن مونیخ امتحان شدند، ناکارامدی آن به شدت چشم آمد.

کاری که هیئت مدیره در برابر بیماری تیتو انجام داده بود قابل تحسین است و این شرم آور است که ما ممکن است هرگز آنچه که او توانست انجام دهد تا منجر به یک فصل کامل و سالم برای بارسا شود را نبینیم. اما درمقطعی از فصل گذشته، جوردی رورا مسئول بارسلونا بود - دستیار دستیار یک بازیکن سابق با تجربه مربیگری صفر. گواردیولا یک ریسک بزرگ و یک موفقیت بزرگ بود، همانطور که همه ما می‌دانیم، و تیتو بخش مهمی از این موفقیت بود و سزاوار فرصت خود. اما مطمئنا، با توجه به سلامتی ویلانووا و ریسک شناخته شده ، یک دستیار با تجربه‌تر می‌توانست منصوب شود، کسی که بی‌پروا می‌توانست از خود تصمیم‌گیری کند به جای اتکا به تصمیم‌گیری طریق اسکایپ توسط فردی که هزاران مایل دورتر است و در حال مبارزه برای زندگی خود. با تصمیم باشگاه مبنی برای نگه داشتن تمام عملیات درداخل خانه، با ارتقا دستیار به مربی و تحلیلگر ویدئویی به دستیار، در یکی از پرقشارترین لحظات تیم بدون رهیر باقی گذاشته شده بود. این‌ها به طور قطع شرایط احساسی و وحشتناکی بودند. اما این که یک مرد که تعداد انگشت شماری برای بارسا ب بازی کرد و از مربیگری یک باشگاه دسته سومی اخراج شد و تبدیل به مربی یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در جهان می‌شود، باید یک علامت هشدار دهنده به همه باشد. در برخورد با جانشین گواردیولا، وسواس هیئت مدیره در قبال دی ان‌ای بارسا در استانه خود بود. مارتینو خون جدید را تزریق می‌کند و تجربه حیاتی‌اش برای تقویت خطوط شکننده بارسلونا به کار خواهد آمد.


مارتینو، هر چند بدون شک تحسین کننده آثار گواردیولاست، ولی در سایه او نیست.ما از او انتظار داریم فکری جدا و از بیرون را وارد عرصه کند، تنها با ساخت تیم در پیش روی خودش، و نه با ایده‌هایی که بارسا باید باشد. گزارش‌های رسانه‌ها از رویکرد تاتا در تیم در هفته‌های ابتدایی اول دلگرم کننده بوده است: با وجود نگرانی‌های جهانی به دلیل عدم خریدهای دفاعی، مارتینو از ورود به هر گونه بحثی خودداری کرد تا اینکه تیم را بهتر شناخت. بسیاری از بازیکنان نیز توجهات فرد به فرد مارتینو را به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربی جدید خود برجسته کرده‌اند. ال تاتا با جاناتان دوس سانتوس شخصا صحبت کرد، که بر روی این هافبک نادیده گرفته شده برای فصل آینده حساب باز می‌کند، حتی وقتی که همه در باشگاه انتظار داشتند او باشگاه را ترک کند. و در حالی که این مسئله هنوز حل نشده نبود، مارتینو مشخص کرد که به این خاطر نمی‌خواهد با دفاعی قرارداد ببندد، مانند لوئیز یا آگر. تصویری که داریم ما دراین ابتدا می‌بینیم از یک مرد کاریزماتیک و ازموده است، که با عجله دست به خرید یا فروش بازیکن بدون بررسی دقیق نمی‌زند - یک مرد که روایت هر کس دیگری را از اینکه بارسا چیست یا چه نیاز دارد نمی‌پذیرد ، بلکه می‌خواهد با نگاهی خوب و بلند مدت به تیم خود و خودش داشته باشد.

چیزی که او در برابر مشکلاتی که خواهد داشت انجام خواهد داد نامشخص است. اما در اینجا می‌خواهیم به لمس برخی از عملی‌ترین اصول‌ها بپردازیم.علاوه بر آوردن ایده‌های بیلسایی شامل پرس شدید و ساختاری، و ایده‌هایی که باید به خوبی با تحولات گواردیولا و ویلانووا هماهنگ باشد، مارتینو نیز رگه‌های عمل گرا تری را با خود دارد ، که در تیم پاراگوئه استحکام دفاعی تیمش گواهی بر آن است. ال تاتا در حال آغاز بازسازی خط دفاعی بارسا با اصول اولیه است: تناسب اندام، آموزش تیم در دفاع ضد حمله، و به کارگیری سیستم یارگیری شدید درکرنر‌ها.این‌ها درمان همه مشکلات نیست، اما شنیدن آن دلگرم کننده است که مشکلات حداقل درتمرینات شناخته شده است.

در حالی که او ممکن است این تابستان هیچ دفاع جدیدی نگیرد ، ولی در حال حاضر مقدار زیادی از ایمانش به لاماسیا را نشان داده است. این یکی از تناقضات عجیب سلطنت ویلانووا بود: باشگاه در هر نوبت از لا ماسیا سخن می‌گفت و به بازی دادن به جوانان در ترکیب ابتدایی تیم می‌بالید. ، اما بارها و بارها تیتو فرصت‌های آشکار برای بازی کردن تیاگو، تیو، مونتویا و بارترا را نادیده می‌گرفت. در نتیجه، اولین نفر آن‌ها باشگاه را ترک کرد، و دو مورد آخر در حال حاضر برخی از مهم‌ترین مسئولیت‌های مارتینو‌اند. بارترا و مونتویا می‌توانند آینده دفاع بارسلونا باشند، و قرارداد هر دو طرف در حال خاتمه است که این سال باید تجدید شود.این به مارتینو بستگی دارد تا ایمانش را به آنها نشان دهد، به آنها بازی بدهد ، و تبدیل به بازیکنان کلاس جهانی و بالغ کند. ال تاتا توجهش به استعدادهای جوان را نشان داده است، تعجب آور برای بسیاری با انتخاب نوجوانان کامرونی مکی فرانک بگناک. و ژان ماری دونگو برای تور آسیایی تیم. هنگامی که بازیکن پرتغالی جوانان "ادگار له" بازگردد، مارتینو احتمالا توجه زیادی به او نیز خواهد کرد. به طور طبیعی، هیچ یک از این بازیکنان به اندازه کافی پخته نیستند تا بتوانند در رقایت‌های پیش رو تفاوت بزرگی را رقم بزنند، اما آنها نشان دهنده منابع حیاتی برای آینده هستند: بگناک و له احتمالا جای خالی موجود درخط دفاعی را پرمی کنند، و دونگو به عنوان یک چاره مهم تاکتیکی و یک شماره 9 واقعی در جلوی مسی خواهد بود. در حالی که اتکا به لاماسیا به طور کامل برای باشگاه نابخردانه خواهد بود، ولی این‌ها، آن دسته از بازیکنان باشگاه به حساب می‌آیند که باید بیشتر تحت مارتینو ازمایش شوند، و یا اینکه می‌توانیم پسرفت و خروج آن‌ها را شاهد باشیم.


و جایی که لا ماسیا کمبود دارد، مارتینو ممکن است برای باشگاه فرد مناسبی برای پیدا کردن جایگزینان باشد. مارتینو به همراه خود برخی از استعدادیاب‌های آمریکای جنوبی را آورده است، که می‌تواند اجازه می‌دهد تا بارسا نگاهی نیز به بازار آنها که تا حد زیادی از آن غافل بوده است بیندازد. در حالی که استعداد یاب‌های ما فوق‌العاده‌اند، زمانی که شکافی در سنین 20-22 بوجود می‌آید، بازیکنان آماده حضور در تیم اول هستند، این مسئولیت استعداد یاب‌های تیم اول برای پر کردن این شکاف است. در حال حاضر این باشگاه حداقل با خرید دو دروازه بان برای تابستان آینده مواجه خواهد بود ، به علاوه یک دفاع وسط(امیدواریم). این حتی پرداختن به احتمالا فقط مبرم‌ترین مسئله برای سال‌های بعد از گواردیولا نخواهد بود: چگونه ژاوی را جایگزین کنیم؟ .این باشگاه است که در یک نقطه عطف قرار دارد، و به منظور ایجاد این خریدها، ما نباید به ستاره‌های مطرح شده در باشگاه بزرگ نگاه بیندازیم. بازیکنان کلاس جهانی نیز در اوایل دهه کار خود را از تیم‌های کوچکتر شروع کردند. با کادر اضافی مربیگری مارتینو، گسترش دامنه و عمق شبکه استعداد‌یابی تیم اول بارسا گسترش خواهد یافت، در چند ماه آینده این باشگاه به خوبی می‌تواند در راه خود در پیدا کردن خریدهای بزرگ در تابستان آینده قدم بگذارد.

در حال حاضر، نیمار تنها خرید این تابستان بوده است ، البته یکی از تماشایی ترین‌ها. هر چند او به نظر می‌رسد به خوبی در حال حاضر با تیم تطبیق یافته است، برخی از بارسایی‌ها نگران هستند که ما به اندازه کافی در مقایسه با رقبا رئال مادرید و بایرن مونیخ تقویت نشده‌ایم. با این که ممکن است درست باشد، اما به نظر می‌رسد که بارسا این تابستان تنها و مهم‌ترین خرید خود را در سال‌های پس از گواردیولا انجام داده است: جراردو مارتینو. در حالی که هنوز مانده تا ببینیم تصدی ال تاتا یک موفقیت خواهد بود ، ورود او در نهایت ذهنیت بارسا را تغییر داده است، به مانند ما که خود را مشتاق دیدن عصر جدید بارسا به جای تلاش برای ادامه قبلی یافتیم.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
replica rolex air king
Islands Sanya duty-free shops in Sanya finally grand opening. April 20 onwards, Hainan become Jeju Island, Korea, Japan, Okinawa and Taiwan Matsu, Kinmen two islands after the world's first four to implement "tax islands" policy area. Comments on this for everyone to Sanya duty-free shopping in all the processes and precautions, hoping to be helpful to everyone. Subject: Time flies in the truth, PASSING fleeting Thanksgiving every minute does not change screen one replica bvlgari classic : the screen is gray, the display recalls 1 a middle-aged man wearing a T-shirt in the shoe repair shop in a busy, wrist with an old Zenith advertising, smiles greet customers, 2 men looked at the hands of the table, so that after a hurried off apron, ran outside, and ride the old bike replica tag link ...... 3 men in an elementary school stopped, wiped his sweat, looked at his watch replica patek philippe complicated , hand point a bit, the school after class 4 a little boy ran out, the man smiled and wiped the sweat for the boys, the boys hold on the bike replica watch , the car drove away. picture two: the screen is color 1 little boy grew up and became a man, he drove the car from time to time looking at his wrist watch Zenith, seemed very anxious, 2 door opened, and the boy put down the big bags, stepped forward to embrace greet his old father. 3 two people sit on the sofa, the man took out a small black box and handed his father, his father took over, open, is a Zenith watch, 4 took off his wrist elderly old Zenith, two tables show the time exactly right, the man grabbed his father's shoulders, two people laugh, the old man smiled and nodded. onclusion: Zenith, the time the witness, the guardian of truth, life unchanged.


سه‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۳۳)
 
xinde520
Replica Franck Muller
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400 Replica watch , Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, Replica Dior apart from outside appearance, how much difference between them Fake Longines Longines replica ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


سه‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۰)
 
xinde520
Replica watches for sale
Islands Sanya duty-free shops in Sanya finally grand opening. April 20 onwards, Hainan become Jeju Island, Korea, Japan, Okinawa and Taiwan Matsu, Kinmen two islands after the world's first four to implement "tax islands" policy area. Comments on this for everyone to Sanya duty-free shopping in all the processes and precautions, hoping to be helpful to everyone. Subject: Time flies in the truth, PASSING fleeting Thanksgiving every minute does not change screen one: the screen is gray, the display recalls 1 a middle-aged man wearing a T-shirt in the shoe repair shop in a busy, wrist with an old Zenith advertising, smiles greet customers, 2 men looked at the hands of the table, so that after a hurried off apron, ran outside, and ride the old bike Replica watches for sale ...... 3 men in an elementary school stopped, wiped his sweat, looked at his watch, hand point a bit, the school after class 4 a little boy ran out, the man smiled and wiped the sweat for the boys, the boys hold on the bike, the car drove away. picture two: the screen is color 1 little boy grew up and became a man, he drove the car from time to time looking at his wrist watch Zenith, seemed very anxious, 2 door opened, and the boy put down the big bags, stepped forward to embrace greet his old father. 3 two people sit on the sofa, the man took out a small black box and handed his father, his father took over, open, is a Zenith watch, 4 took off his wrist elderly old Zenith, two tables show the time exactly right, the man grabbed his father's shoulders, two people laugh, the old man smiled and nodded. onclusion Emporio Armani replica : Zenith, the time the witness Replica Rolex , the guardian of truth Replica Emporio Armani watches , life unchanged.


چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ (۱۷:۲۴)
 
xinde520
Replica Patek Philippe
is a Japanese Yakuza street thugs show his tattooed ANTON KUSTERS photography xinhuanet.com Japanese channel comprehensive: Specifies the violent groups (prefectures of Japan Security Committee designated name for Japanese gangster) is one of the most notorious repute Japan's Ya Wen group, A Lange Sohn replica with the total Alyssa Chia over the rough marriage line Alyssa Chia Fake Jaeger-Lecoultre , back in the line of sight of people, and return to the sweet and beautiful Replica IWC . Not only apply a color Replica watches , watch the selection, also can be playful and lively,


سه‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۲ (۱۲:۰۶)
 
xinde520
Replica Zenith
is a Japanese Yakuza street thugs show his tattooed ANTON KUSTERS photography xinhuanet.com Japanese channel comprehensive: Swiss Replica watches Specifies the violent groups (prefectures of Japan Security Committee designated name for Japanese gangster) is one of the most notorious repute Japan's Ya Wen group, with the total Alyssa Chia over the rough marriage line Alyssa Chia, back in the line of sight of people, Replica Richard Mille Fake Emporio Armani for sale and return to the sweet and beautiful. Bvlgari replica Not only apply a color, watch the selection, also can be playful and lively,


جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۲ (۶:۳۴)
 
xinde520
Replica Longines
which he was able to save the 40 million won. At that time, 4replicawatch the university one semester only 100 million won Omega replica watches . Replica Omega Later Cartier replica , he took nearly four years to buy all their savings Korean mobile communications (now SK Telecom) and agricultural heart (food) Group shares.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۳:۵۷)
 
xinde520
Replica Longines
In the van but had a seemingly contradictory and harmonious Piaget replica , like she likes Balenciaga, also prefer Raf Simons age of Jil Sander, Swiss Replica watches in her works, out of the ordinary concept hidden in highly concise, independent and confident and relaxed in fluid lines and soft and pure flavor. But more and more like "Ran Fan" brand woman is in her design, to find a mapping of a side of your soul. and "Ran Fan" works of inspirations, Replica U-Boat full of personality is different, Bvlgari replica watches


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۵:۴۰)
 
xinde520
Replica Bell Ross
is a Japanese Yakuza street thugs show his tattooed ANTON KUSTERS photography xinhuanet.com Japanese channel comprehensive Fake U-Boat watches : Specifies the violent groups (prefectures of Japan Security Committee designated name for Japanese gangster) is one of the most notorious repute Japan's Ya Wen group, with the total Alyssa Chia over the rough marriage line Alyssa Chia Bvlgari replica , back in the line of sight of people Replica watches , and return to the sweet and beautiful. Not only apply a color Replica Richard Mille , watch the selection, also can be playful and lively,


پنج‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۲ (۱۶:۳۴)
 
amir5570
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
انشاالله تیم امسال با مارتینو همه ی جام ها رو درو می کنه.
براشون آرزوی موفقیت می کنم.


سه‌شنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۵۵)
 
themistroxavi71
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
مقله رو به طور کامل نخوندم.باید امیدوار باشیم که به پیشرفت تیم کمک کنه


دو سال اخیر به انتهای فصل که رسیدیم بازیهای حساس رو باختیم

امیدوارم امسال اینجوری نشه


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۲)
 
barca47
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
ولی انصافی دفاع بارسا خیلی بد شده.پیکه خوبه ها ولی احتیاج داره با یه دفاع وسط سرعتی بازی کنه که پویول دیگه نیست که کمکش کنه.البا هم دفاع کردن بلد نیست فقط تو حمله خوبه .دنی خوبه .ماسکرانو هم خوبه ولی قدش برا دفاع وسط یه کم کوتاهه.بارتر ا ولی اصلا خوب نیس منو بزارن بهتر بازی میکنم.ادریانو هم خوبه اما نه به عنوان دفاع وسط قدش کوتاهه خوب


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۵۷)
 
*بارسا*
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
ما مقابل تیم های درجه 2 اسیا هم گل خوردیم، اگه یه دفاع خوب نخریم فکر نکنم بتونیم جام حذفی رو هم بگیریم


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۴۳)
 
ARROW
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
امیدوارم تاتا همونطور که تیم های قبلیش رو به جاهای خوبی رسونده، بتونه بارسلونا رو هم به همون جایی که لیاقتش رو داره برسونه


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۶:۴۱)
 
Ali_SHS
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
با این که خیلی طولایی بود و منم حال خوندن نداشتم اما اونقدر جالب و موشکافانه نوشته شده بود که منو مجبور کرد تا آخرشو با دقت بخونم.

به نظرم در بسیاری از موارد درست میگه. این که تاتا بیاد اصول دفاعی مدرن رو با تیمی که همه ی فکر و ذکرش گلزدن و حمله کردنه کار کنه خیلی بهتر از خرید یه مدافع و سپردن همه چی به دست سرنوشته.

امیدوارم مونتویا و بارترا و روبرتو و باگناک و دونگو بتونن کم کم جای خودشونو تو ترکیب پیدا کنن


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۵:۳۶)
 
konjkave60
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
با توجه به توضیحاتی که تاتا داده من هم فکر میکنم فعلا تیم احتیاجی به دفاع نداره
تا ببینیم تا نیم فصل چه اتفاقاتی میوفته


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۴:۱۲)
 
jashua
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
امیوارم که موفق باشی...


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۳:۴۲)
 
kamiba
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
یه نگاه مختصر و مفید به گذشته و حال و آینده بارسا
فوق العاده بود
تاتا هنوز هم ناشناخته است بازی های پیش فصل بارسا بازی های پر فشاری نبود و باید منتظر امشب برای اولین بازی باشیم
ای کاش یه مدافع تراز اول میگرفت تاتا
امیدوارم بعد پشیمون نشه
در درخشش نیمار من شکی ندارم

ولی در مجموع امسال سال پر فشاری رو داریم و مطمئنا مثل سال قبل به همین راحتی قهرمان نمیشیم ولی قهرمان میشیم


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۳:۲۸)
 
keyhann
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
بابا الان همه چی خوبه فقط یه دفاع میخوایم.البته تاتا گفته توی تقل و انتقالات زمستانی میگیره.
در ضمن کانال ورزش نشون میده سلعت ۹:۳۰ به وقت ایران. ساعت ۱۱:۳۰ هم شبکه ورزش بازی مالدیو رو نشون میده.نگاه کنیم ببینیم چجوری بازی میکنه رئال.


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۴۲)
 
atg-messi
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
خدایا چنان کن که سرانجام کار تو خشنود باشی و بارسا رستگار...


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۲۸)
 
messi-.10
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
تاتا مریبیه خوبیه اگه یک مدافع بگیره راسل


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۰۰)
 
milad@barca
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
پیش به سوی پیروزی با تاتا مارتینو ....
امیدوارم که موفق بشه ....
ما که خیلی امید داریم بهش .....


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۳۴)
 
barca87
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
بی صبرانه منتظر عصر جدید بارسا با هدایت تاتا هستم .
نمی دونم چه احساسیه اما امسال بارسا غوغا میکنه .

تاتا جان بتاز که بی صبرانه منتظریم .



یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۵۹)
 
78TARANE
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
ما تنها چیزی که میتونیم بگیم آرزوی موفقیت ای ن مربی در بارساست .



بازی امشب رو جای پخش میکنه ؟


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۳۷)
 
alirezagh
پاسخ به: تنفس در هوای تازه؛ جراردو مارتینو
البته شاید مارتینو داره کار درستی میکنه که مدافع نمیخره چون ما مدافع های جوان زیاد داریم و اگر بشون فرصت داده بشه ممکنه یکی مثل هوملس یا دیوید لوییز توشون در بیاد مثل خیلی از بازیکنایی که زیاد خوب بازی نمیکردن و بهشون فرصت ندادن و در نتیجه دادیمشون و بعد بشیمون شدیم فقط باید دعا کرد تو مرحله گروهی با تیم های سخت نیفتیم البته من دعا میکنم حداقل یه تیم مثل منچسترسیتی یا یونایتد یا چلسی بخوریم که بتونیم خودمون رو مورد آزمایش قرار بدیم


یکشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!