به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنیتصاویر بارسا
فرستنده پریماه کریمی در تاريخ یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۱۳:۲۷) (۱,۰۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


جراردو مارتینو جمعه شب وارد شهر اسلو شد تا به اردوی تیم در این شهر بپیوندد.

او صبح روز شنبه برای نخستین بار با بازیکنان و اعضای کادر فنی ملاقات کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۵.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Bvlgari
U-Boat replica bartenders work, in addition to a fixed salary Replica Patek Philippe , guests can also accept a tip Replica Corum for sale 4replicawatch.com , which I do not know as a tutor worthwhile than many times. Job Jiang Tai contingent has been dried to military service before graduating from college, did a total of 3 years and 6 months,


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۲۲)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۵۰)
 
maryan
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
موفق باشی.


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۱۴:۱۲)
 
danialfarzane
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
موفق باشی...


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۱:۲۲)
 
Ali_messilover
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
MASIH عااااالی بود

متنی رو که گذاشته بودی با این که خیلی مطلب درباره تاتا خوندم خیلیاش تازه بودن

ممنون


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۰:۳۱)
 
martino
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
خیلی نسبت بش خوشبینم


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۰۵)
 
Ali_SHS
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
مطمئنا توانایی برگردوندن صلابت گذشته به بارسا رو داره.

به امید موفقیت


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
Barca_4_ever
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
موفق باشی!


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۳۱)
 
MASIHfcb
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
دوستان این مطلب از سایت fansbarca هستش چون امیدوار کننده بود پیشنهاد میکنم بخونیدش:

گزارش روز : نکاتی از مربیگری تاتا

تاتا مارتینو یک مربی با ایده های بسیار کامل و جامع است، ایده هایی که از او یک مربی جذاب در آرژانتین ساخته است. مقایسه او در این دوره با مربی بزرگی مانند بیلسا، خیلی ساده بیانگر توانایی های این مربی مشهور آمریکایی جنوبی است که تازه به دوران بلوغ در مربیگری رسیده است.

به نقل از اسپورت / منبع: FansBarca.ir

صحبت های فنی کوتاه اما موثر
تاتا فقط دو ساعت قبل از بازی با بازیکنانش صحبت میکرد، ولی خیلی دقیق. توجه بازیکنان برای او بسیار مهم است. آنها باید با دقت در چشمان تاتا نگاه کنند. تحت تاثیر قراردادن بازیکنان برای او بسیار مهم است اما با صحبت های کوتاه و برنده. دقیقا همانند سبک گواردیولا، واضح، رک و خلاصه با بازیکنان. مارتینو از آن دسته از مربیانی است که با سخنرانی بازیکان را تحت تاثیر قرار میدهد. او تلاش میکند آنها را با احترام قانع کند. او همچنین یک مربی عاطفی است که تیم را خانواده خودش میداند.

طرفدار ویدئو
او شاگرد بیلسا است، و مانند او علاقه بسیاری به آنالیز بازی از طریق استفاده ویدئو دارد. او تیمش را با گزارشات مکرری که از تیم رقیب میگیرد، آماده میکند. تاتا خیلی استراتژیک است و مطالعات زیادی بر روی حریفان و سبک بازی آنها انجام میدهد. او این کار را با اعضای کادر فنی انجام میدهد و آدمی است که نظرات دیگران برایش مهم است. او در مورد نظرات مختلف بسیار تطبیق پذیر است و از نظرات دیگران در کارهایش بهره میبرد. کسانی که او را میشناسند ، همیشیه اذعان داشته اند که او عاشق اسکن کردن حریفان و کار گروهی بر آنان است.

حساس به جزئیات و تاکتیک پذیر
همیشه یکی از تیم های او به طور موازی در دو یا سه رقابت به صورت موازی حضور دارد، او در این شرایط تمرینات تاکتیکی خاصی در نظر میگیرد. او همچنین به جزئیات بسیار حساس است زیرا عقیده دارد که در شرایط حساس این جزئیات هستند که سرنوشت ساز میشوند. علاقه او به جزئیات فقط در زمانی نیست که تیم توپ را در اختیار دارد، بلکه در زمانی که توپ را در مالکیت ندارند هم جزئیات برای او مهم هستند، هم در دفاع و هم در حمله.

علاقه ای به دو جلسه تمرینی ندارد
به جز دوران پیش فصل، او معمولا به دو جلسه تمرین در یک روز اعتقادی ندارد. او به برنامه های بدنسازش اطمینان و اعتماد دارد. یکی از خصوصیات تیم های او قدرت بدنی بالا و نیرومند بودن بازیکنان است. پرس شدید و بازپس گیری توپ که دو خصوصیت اصلی تیم های او است، نیاز به قوای بدنی بالا دارد. کافی است تیم های او را در پاراگوئه تماشا کنید و متوجه نوع بدنسازی او در این تیم ها شوید.

کار گروهی رمز موفقیت
او معمولا میگوید “شما هم تیمی میخواهید، زیرا شما میخواهید بازی کنید، فرار کنید، و به یکدیگر کمک کنید، تا همه چیز خوب پیش رود.” همیشه از اولین اهداف های او ایجاد روابط دوستانه در تیم و بین بازیکنان و با بازیکنان است. او زمانی هم که بازیکن بود به کار گروهی بیشتر علاقمند بود و همیشه وابسته به هم تیمی هایش بود و با آنها روابط خوبی داشت. و هنگامی هم که مربی شد این عادتش را ترک نکرد

نظرات دیگران را در نظر میگیرد
تاتا مربی روشن فکری است و حتی از بازیکنان هم نظر میگیرد. در نیولز او در مورد بازی، صحبت های زیادی را با ماکسی رودریگز و گابریل هاینتزه انجام میداد. او معمولا از بازیکنانش درباره احساس آنها در زمین سوال میکند و با آنها در این مورد صحبت میکرد. او مربیی است که بازیکنان عاشقش میشوند، معمولا بازیکنان او را پدر معنوی خود میداندند.

بدون هیچ تصور تاکتیکی
در طول دوران مربی گریش، نشان داده است که میتواند بر اساس تاکتیک حریف، تاکتیک های خود را نیز تغییر دهد. او یک اسیر افکاری بسته نیست. این را میشود با دیدن بازی های پاراگوئه و نیوول دید. رهبری تیم، ساختن تیمی قدرتمند از اهداف اوست. بشدت رقابتی و منظم.

بازیکنان مهمترین رکن برای او
این مربی همیشه گفته است که ستاره های اصلی برای او بازیکنان هستند. او هیچوقت نقش مربی را بالاتر از بازیکنان نمیداند. مارتینو قبلا بازیکن بوده است، او به اهمیت مربی هم واقف است اما عامل موفقیت تیم را بیشتر در نقش بازیکنان تیم میبیند.

تیم های او همیشه مدعی قهرمانان است
“ما در موقعیت بالاتر هستیم، شگفت آور نیست، به همین دلیل باید سریع توپ را پس بگیریم و مال خود کنیم. نباید بزاریم هیچ گونه حرف و حدیثی پیش آید.” بخشی از صحبت های او است که نشان از روحیه ی برندگی او و تیم هایش دارد

بازیکنان باید شخصیت داشته باشند
مارتینو عاشق کار کردن با بازیکنان با شخصیت است. یکی از ملاک های بازیکن با “شخصیت ” برای او، از دست ندادن تمرینات است. در بارسلونا شما گروهی از بازیکنان با شخصیت را در اختیار دارید که عادت دارند تا با حداکثر قدرت تیم حریف را پرس کنند.


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۱)
 
sgcall
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
دیلی میل: فابرگاس به سران بارسا گفت که می خواهد به یونایتد برود


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۵۳)
 
King4Leo
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
به نام خدا...


ایشاا... موفق میشه و امسال تمام جام ها رو درو می کنیم


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۳۲)
 
messi-.10
پاسخ به: اولین دیدار تاتا با بازیکنان و کادر فنی
انشاالله موفق باشی و بارسا دوباره حریفانش رو له کنه


شنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۲ (۱۶:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!