به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱:۴۲) (۸۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


کاپیتان پویول اظهار داشت که تیم هنوز در شوک رفتن تیتو قرار دارد اما باید طبق خواسته وی تمام تلاش خود را برای بارسا انجام دهیم.

کارلس پویول در مصاحبه مطبوعاتی که در سیوتات اسپورتیوا برگزار شده بود، حضور یافت و به بیان احساسات تیم پس از رفتن تیتو ویلانووا پرداخت. پویول گفت: «حقیقت این است که این مسئله شوک بزرگی بود و متاسفانه ما را در چند روز اخیر متاثر کرد. این حادثه سخترین چیزی بود که می‌توانست اتفاق بیافتد. ما هرگز انتظار مساله‌ای مانند این را نداشتیم. تیم از این خبر بسیار متاثر است و تیتو همیشه در قلب ما خواهد بود. ما می‌خواهیم تمام توان خود را به او تقدیم کنیم. او وضعیت خود را شرح داد و به ما روحیه و انگیزه ادامه کار را بخشید. ما همیشه با او خواهیم بود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین پویول تاکید کرد که این رخداد انگیزه‌ای مضاعف را برای بازیکنان به همراه داشته و افزود: «این خبری راجع به رفتن یک بازیکن و یا یک مربی از یک باشگاه نیست، این مساله بیماری است و بیش از هر چیزی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تیتو از ما خواست که تمام توان خود را برای باشگاه به کار بگیریم و این بهترین راهی است که می‌توانیم به او کمک کنیم. پس این کاری است که انجام خواهیم داد. ما با تمام نیرو به تمرین خود ادامه می‌دهیم و با این کار او را با کسب نتایج خوب خود خوشحال خواهیم کرد».

پویول همچنان در دوره نقاهت پس از مصدومیت به سر می‌برد. او درباره وضعیت خود گفت: «در حال بهبود هستم. خیلی دوست دارم تا با سایر بازیکنان تمرین کنم، اما هنوز برای این کار زود است. برای بازگشت به تیم لحظه شماری می‌کنم. با انجام سه عمل جراحی سالهای سختی را پشت سر گذاشتم و می‌خواهم وقتی به تیم بازگردم که به آمادگی کامل رسیده باشم».

سرانجام کاپیتان در پاسخ سوالی در خصوص نیمار به بیان باور خود پرداخت و گفت: «نیمار بازیکن بزرگی است، به خصوص در نبرد‌های تک به تک. ممکن است او جوان باشد، اما در رقابت‌های بزرگی بازی کرده و می‌تواند برای بازی در بارسا آماده باشد».

پویول درباره گمانه‌هایی در خصوص رفتن چند بازیکن از تیم، مانند سسک گفت: «گمان نمی‌کنم که او بارسا را ترک کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mazaherxavi
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
هیچگی انتظار نداشت تیتو بره


دوشنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۴۴)
 
heroes
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
واقعا رفتن تیتو شوک بزرگی بود


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۰۵)
 
Ali_SHS
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
تیتو از بارسا نرفته کاپیتان عزیز. اون هنوز کنار ماست و چندوقت دیگه که بهبود پیدا کنه مطمئنا بازم میاد کنار تیم و تو هر پستی که شده به بارسا کمک میکنه.

الان مهم اینه که تو برگردی و با همون تعصب همیشگی بازو بند رو دستات ببندی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۴۴)
 
moh321
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
برمیگرده
نگران نباشید.


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۰۴)
 
MASIHfcb
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
دل نوشته

ویوا تیتو - ویوا تاتا - ویوا تیکی تاکا

این شعار من در این فصل است.


تیتو:


تو را گذاشته بودم برای آخر کار. اصلا فکر نمیکردم سمبل اولین دل نوشته ام در فصل جدید باشی اما شدی... مهمتر از نیمار و خیلی چیزهای دیگر.. همه گفتنی ها را گفته اند. فقط یک نکته : اکنون در کنارمان نیستی..اما بزرگترین انگیزه ما برای درو کردن حریصانه ی جامهایی ..
فقط بدان :
همه در اندوهیم . چه دوست چه دشمن. به نام یک انسان.. همه دوستت داشتیم و داریم بخاطر تو .. و تو بجنگ و خود را عزیز دار بخاطر ما ...



تاتا :

به خانه ما خوش آمدی . خانه خودت است.. راحت باش ..
مهم نیست تو را پادشاهمان مسی انتخاب کرده یا نه. مهم نیست پشت انتخابت چه تفکری بود . مهم نیست که جزو کاندیدهای مردی بودی که در دوران ریاستش اشتباهات زیادی مرتکب شد..مهم نیست در اروپا سابقه مربی گری نداری..مهم نیست کارنامه ات چه بوده ..مهم نیست آیا بهترین گزینه بودی یا نه...
مهم این است که اکنون مرد اول نیمکت بزرگترین باشگاه دنیایی... و همه ما اگر عاشقانه بارسا را دوست داریم باید دوستت داشته باشیم حتی اگر بعضی از ما نامت را هم تا کنون نشنیده ایم. همین که انتهای نیمکت کمپ نو مینشینی یعنی بزرگی ! بگذار راحتت کنم .. اصلا بارسلونا یعنی بزرگی.. همه ما از تو حمایت مکنیم با تمام وجود.. به تو فرصت میدهیم..کاری نکن که دوست داشتنمان زوری باشد مرد ! چهره ات که با نمک است.. با همین نمک میخاهیم تیم را چنان بازسازی که شور شود ! و دلهای غم زده ی ما هم پر شور ! و چشم تمام بی خردانی که سقوطمان را به انتظار نشسته اند کور ! نکند نمک به زخممان بپاشی مرد .. بلا به دور !


تیکی تاکا:

صحبت زیاد است و مجال کم. تا کنون سکوت کرده ام تا تکلیف نقل و انتقالات مشخص شود. و اکنون مجبورم بیشتر سکوت کنم چون به طور ملموس تفکرات جراردو را نمیشناسم و نمیدانم چه ارمغانی برای این سبک خاص دارد .. آیا خاص ترش خواهد کرد یا نه.. امیدوارم زیاد طول نکشد..


پس فراموش نکنید

ویوا تیتو – ویوا تاتا- ویوا تیکی تاکا



پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۴:۱۴)
 
BRAIN
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
3 تا عمل تو یک فصل ...واقعا مقاومت کرده ..
امیدوارم کاپیتان رو زودتر ببینیم.


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۳:۴۲)
 
ژاویر
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
زود برگرد


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۴۱)
 
78TARANE
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
کی برمیگردی کاپیتان ....


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۰۵)
 
alirezagh
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
آره دیدیم با اون باخت مقابل بایرن اگر سرطانش اوت نکنه بهتر نمیشه البته قبول دارم که بازیکنایی که تو زمین بودن از تیم دوم بود ولی باید اینم بدونیم که بایرن به اون ترکیب نهایی نرسیده و شاید میشه گفت ترکیبش هنوز آزمایشی
این شبکه ورزش هم خیلی شبکه بدردنخوری بجای این که این بازی ها رو نشون بده همش یا مسابقه ماشین میزاره یا موتور بعد شبا هم بازی لیگ آرژانتین رو که هیچ کس نمیبینه میذاره


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۵:۴۱)
 
konjkave60
پاسخ به: پویول: «رفتن تیتو شوک بزرگی بود»
به شخصه به شدت منتظر بازگشت کاپیتان هستم


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۵:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!