به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون‌ها، رکوردی عالی برای آبی اناری هاآبی و اناری‌ها
فرستنده علی رضایی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۲ (۸:۲۷) (۷۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


بازیکنان بارسا با درخشش و بجای گذاشتن آماری قابل قبول در جام کنفدراسیون‌ها، سهم بزرگی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رقابت‌ها داشتند.

همانند آخرین دوره جام ملت‌های اروپا و جام جهانی، این بازیکنان بارسا بودند که قهرمانان جام کنفدراسیون‌ها بودند. یازده بازیکن بارسلونا که در این جام حضور داشتند، 3,460 دقیقه برای تیم‌های خود در زمین مسابقه حاضر شدند. آنها موفق شدند ده گل به ثمر برسانند و دو جایزه از جمع جوایز اهدایی به بهترین بازیکنان این جام را نیمار و اینیستا به خود اختصاص دادند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در اینجا به طور مختصر به بیان فعالیت‌های آبی اناری‌ها در جام کنفدراسیون‌ها می‌پردازیم:

ویکتور والدس (90 دقیقه): دل بوسکه از تمامی دروازه بان‌های تیمش در دوره مقدماتی جام کنفدراسیون‌ها استفاده کرد. والدس که در بازی برابر نیجریه برای اسپانیا به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود نشان داد. او در این بازی هیچ گلی دریافت نکرد و البته در بازی‌های دیگر تیمش نیز نتوانست در میدان حاضر شود.

دنی آلوز (450 دقیقه): او تنها بازیکنی در جمع آبی اناری‌ها بود که در تمامی بازی‌های تیمش حاضر بود. او یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیم اسکولاری بود و برای تیمش دفاعی کارامد و مستحکم به حساب می‌آمد.

جرارد پیکه (367 دقیقه): او در کنار سرخیو راموس در قلب خط دفاعی اسپانیا بازی می‌کرد. تنها دیداری که او در آن حضور نداشت، در بازی مقابل تاهیتی بود و در بازی فینال نیز از زمین اخراج شد.

جوردی آلبا (390 دقیقه): او نیزهمانند پیکه در خط دفاعی بارسا بازی می‌کرد. وی همچنین در بازی برابر تاهیتی استراحت داشت و با دو گلی که به ثمر رساند، نقش موثری را در پیروزی اسپانیا برابر نیجریه ایفا کرد.

سرخیو بوسکتس (390 دقیقه): این هافبک تیم ملی اسپانیا، یکی از گزینه‌های بی‌قید و شرط دل بوسکه بود. بجز بازی مقابل تاهیتی، او تمامی دقیقه‌های این رقابت‌ها را برای تیمش به میدان رفت و نقش محوری را در خط میانی تیم بر عهده داشت.

ژاوی هرناندز (374 دقیقه): او در دقیقه 74 بازی اروگوئه تعویض شد و در بازی برابر تاهیتی نیز استراحت داشت و از آن پس در بازی‌های مقابل نیجریه، ایتالیا و برزیل به میدان رفت.

سسک فابرگاس (374 دقیقه): او تنها بازیکن بارسایی بود که در یک دیدار کامل در جام کنفدراسیون‌ها بازی نکرد. او در بازی مقابل اروگوئه 64 دقیقه بازی کرد و در دیدار برابر تاهیتی از روی نیمکت کار را آغاز کرد و 22 دقیقه در این دیدار بازی کرد. در بازی برابر نیجریه نیز 53 دقیقه برای اسپانیا بازی کرد ولی در سایر دیدار‌ها در ترکیب اصلی اسپانیا قرار نگرفت.

اینیستا (390 دقیقه): اینیستا در کنار آلبا و بوسکتس، از جمله بازیکنانی بود که در ترکیب تیم دل بوسکه مهره‌ای پر استفاده به حساب می‌آمد. او تنها در بازی مقابل تاهیتی بازی نکرد. اینیستا هدایت مجموعه خلاق تیم اسپانیا را تا پایان این رقابت‌ها بر عهده داشت. او برنده توپ نقره‌ای این جام نیز شد.

پدرو (322 دقیقه): او نخستین گل برابر اروگوئه را به ثمر رساند و این بازیکن اهل جزایر قناری در بازی برابر برزیل می‌توانست با تبدیل به گل کردن موقعیتی که داوید لوییس از وی سلب کرد، ستاره بازی فینال محسوب شود.

ویا (138 دقیقه): این آبی اناری در دیدار مقابل تاهیتی 3 گل از 10 گل تیم را به ثمر رساند. همچنین وی در دیدار برابر نیجریه و بازی فینال که کار را از روی نیمکت آغاز کرد نیز به عنوان بازیکن ذخیره در زمین حاضر شد.

نیمار (410 دقیقه): با ارزش‌ترین بازیکن این رقابت‌ها در تک تک دیدار‌هایی که در زمین حضور داشت، ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود. او در بازی‌های برابر ژاپن، مکزیک، ایتالیا و اسپانیا موفق به گلزنی شد و نقش موثری در بازی نیمه نهایی مقابل اروگوئه داشت. از جمع بازیکنان بارسلونا که در جام کنفدراسیون‌ها بازی کردند، تنها آلوس بیشتر از نیمار در زمین حاضر بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Barcelona-mehran
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
AYHAN 10 نوشته: حق فابی و ویا این نبود
منم اضافه میکنم:و همچنین والدز


جمعه، ۱۴ تیر ۱۳۹۲ (۱۸:۲۳)
 
mazaherxavi
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
فینال بازی بارسا بود


پنج‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۲ (۱۰:۲۴)
 
sea.sb
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
وییییییییا............


پنج‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۲ (۵:۱۵)
 
Ayhan-10
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
حق فابی و ویا این نبود.


پنج‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۲ (۴:۳۷)
 
BRAIN
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
حق ویا 138 دقیقه نبود خیلی بیشتر باید بازی میکرد


چهارشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۲ (۱۹:۱۹)
 
hamimessi
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
ولي خداييش چه جوريم اينيستا آلوز را جا گذاشت!!


چهارشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۲ (۹:۲۱)
 
konjkave60
پاسخ به: 10 گل و 3,460 دقیقه بازی در جام کنفدراسیون ها، رکوردی عالی برای ...
نقل قول
دنی آلوز (450 دقیقه): او تنها بازیکنی در جمع آبی اناری ها بود که در تمامی بازی های تیمش حاضر بود. او یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیم اسکولاری بود و برای تیمش دفاعی کارامد و مستحکم به حساب می آمد.

اصلا سبک بازیش توی برزیل خیلی جنگنده تر از بارسا بود...


چهارشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۲ (۸:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!