به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناریاختصاصی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۳۸) (۶,۹۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / علی شانه ساز / FCBarcelona.ir

طرفداران قدیمی بارسا، این نام را یاد دارند: رود هسپ. دروازبانی هلندی که بین سالهای 1997 تا 2000، سنگربان بارسا بود. درخشان‌ترین خاطره هواداران بارسا از او، پیروزی غرورانگیز 5-1 در برابر چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1999-2000 بود؛ بازی فراموش ناشدنی که بارسا موفق شد شکست 3-1 در لندن را جبران کند و با درخشش پپ گواردیولا، ریوالدو و کلایورت به دور بعدی رقابتها صعود نماید. رود هسپ دروازبان بلند قامت و چابکی بود اما نمی‌توانست برای هواداران بارسا که زوبیزارتا و ویتور بایا را درون دروازه خود دیده بودند، جانشینی ایده آل باشد. آرنائو دروازبان دوم بارسا در آن زمان، کمتر فرصت درخشش یافت و بعدها به مالاگا پیوست.

بحران درون دروازه بارسا ادامه داشت و مربیان این تیم به سختی به دنبال دروازبانی مطمئن می‌گشتند. با خروج هسپ از نیوکمپ، ریچارد دوتروئل، دروازبان 29 ساله و 192 سانتیمتری فرانسوی که سابقه حضور در سلتاویگو و PSG را داشت، شماره 1 آبی و اناری‌ها را بر تن کرد. پپه رینا در آن زمان، روی نیمکت بارسا می‌نشست. بازی به یاد ماندنی دوران حضور او در بارسا، تساوی 3 بر 3 آبی و اناری‌ها در روز پایانی لالیگا برابر والنسیا بود که با گل آکروباتیک استثنایی ریوالدو، جواز حضور در لیگ قهرمانان را برای تیم به ارمغان آورد. روزهای اول حضور دوتروئل در بارسا، احساس خوب بازگشت یک سنگربان مطمئن به چهارچوب دروازه نیوکمپ را به هواداران القا می‌کرد، اما گذر زمان خط بطلانی بر این تصور امیدوارانه کشید. دوران حضور دوتروئل در بارسا بیش از 2 فصل به طول نینجامید و او در نهایت راهی آلاوز شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در فصل 2001/2002، روبرتو بونانو، دروازبان 31 ساله آرژانتینی به بارسا پیوست. او قامت چندان بلندی نداشت (186 سانتیمتر) اما شیرجه‌های بلند او در ذهن هواداران بارسا باقی مانده است. شاید درخشانترین عکس العمل او، مهار استثنایی‌اش در دیدار برگشت لیگ قهرمانان برابر پاناتینایکوس بود که بارسا باخت 1-0 بازی رفت را با یک پیروزی 3-1 در بازی برگشت با گلزنی خاویر ساویولا و فریادهای کاپیتان لوئیز انریکه جبران کرد. در آن زمان، رابرت انکه فقید دروازبان ذخیره بارسا بود. در همین فصل بود که ویکتور والدس جوان که هنوز 20 سال هم نداشت، به تیم اصلی راه یافت.

روبرتو بونانو تنها یک فصل در بارسا دوام آورد و سپس راهی رئال مورسیا شد. تعویضهای مکرر مربیان روی نیمکت بارسا، در این بی‌ثباتی بی‌تاثیر نبود. در فصل 2003/2004، روشتو رچبر ترک تبار به آبی و اناری‌ها پیوست. بازیهای درخشان او در ترکیب تیم ملی ترکیه در جام جهانی 2002 - با آن خطوط سیاه معروفی که زیر چشمانش می‌کشید - یکبار دیگر امید را در میان هواداران بارسا زنده کرد که می‌توانند یکبار دیگر، دروازبانی بزرگ را در چهارچوب دروازه تیم محبوبشان ببینند. اما بر خلاف انتظار، روشتو نتوانست انتظارات را بر آورده سازد و در اواخر همان فصل، ویکتور والدس جوان او را نیمکت نشین کرد. روشتو سال بعد به کشور خود بازگشت و به تیم فنرباغچه پیوست.

اما با حضور فرانک ریکارد روی نیمکت بارسا، دوران سیاه چندین ساله تیم به پایان رسید. او به دروازبان 20 ساله خود اعتماد کرد و ویکتور والدس بی‌تجربه، در همان روزهای نخست، خوش درخشید و در پیروزی غرورانگیز بارسا در سانتیاگو برنابئو - که برای سالها چیزی بیش از یک آرزوی دست نیافتنی برای هواداران این تیم نبود - نقش اصلی را ایفا کرد. کسانی که آن بازی را به یاد دارند، هرگز مهار خارق العاده ضربه سر رائول گنزالس و یا ضربات مهلک فیگو را توسط ویکتور جوان فراموش نخواهند کرد.

والدس جایگاه خود را در چهارچوب دروازه بارسا تثبیت کرد. اگرچه بی‌تجربگی او منجر به بروز اشتباهاتی می‌شد، اما واکنشهای خارق العاده او، بارقه امید را دوباره در میان هواداران بارسا زنده کرد تا جانشین مطمئنی را برای رامایتس، زوبیزارتا و حتی ویتور بایا یافته باشند. شاید بزرگترین اشتباه والدس در سالهای آغازین حضورش در چهارچوب بارسا، ضربه‌ای بود که به داوید ویا - مهاجم وقت والنسیا - زد و توپ مستقیم وارد دروازه شد. اما تنها دقایقی بعد، کانیزارس سنگربان پخته و باتجربه والنسیا اشتباه مشابهی را که منجر به گل تساوی بارسا شد، تکرار کرد تا بار دیگر اثبات گردد که اشتباه بخشی از فوتبال و بخشی از کارنامه ورزشی هر دروازبان بزرگی است.

ویکتور والدس در یک دهه حضورش در دروازه بارسلونا، بیش از هر دروازبان دیگری موفق به فتح عناوین مختلف شد. او 3 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 6 عنوان قهرمانی لالیگا، 2 قهرمانی جام حذفی و 2 قهرمانی جام باشگاههای جهان را بدست آورد و در بعد فردی، موفق به کسب 5 جایزه زامورا شد که او را به پرافتخارترین دروازبان تاریخ باشگاه مبدل ساخت.


با این وجود، والدس به خصوص در میان هواداران ایرانی بارسا، همواره به خاطر چند اشتباهش سرزنش شده است. در حالی که دروازبانان بزرگی چون بوفون، کاسیاس، چک، نویر و خیلی‌های دیگر، اشتباهاتی به مراتب بزرگتر را در طول دوران بازی خود مرتکب شده اما همواره مورد حمایت هوادارانشان بوده‌اند.

اما ویکتور والدس، هرگز به جایگاهی که استحقاقش را داشت، نرسید. غالب اوقات، واکنشهای خارق العاده او که جامهای بسیاری را برای بارسا به ارمغان آورد، نادیده گرفته می‌شد و حتی، گزارشگران تلویزیونی ایرانی - که صحبتهایشان تاثیر زیادی بر افکار بسیاری از هواداران ایرانی به خصوص جوانترها داشته و دارد - به طور مداوم به اشتباهات معدود او اشاره می‌کردند. در تمام این سالها، همواره هجمه‌ای علیه این دروازبان بزرگ وجود داشته که اشتباهات او را بزرگ و واکنشهای درخشانش را کوچک جلوه داده است؛ به خصوص از جانب کسانی که روزگار دروازبانان پیشین بارسا را به خاطر ندارند!

در بعد ملی نیز، او در حالی که حداقل از سال 2006 و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در تمام ابعاد برتر از دروازبان مادریدی بوده، اما هرگز نتوانست به خاطر حاکمیت مسائل سیاسی در فوتبال اسپانیا، جایگاه واقعی خود را در تیم ملی بدست آورد، آن گونه که در جام ملتهای 2008 حتی به تیم ملی اسپانیا دعوت هم نشد! و این داستان هنوز هم ادامه دارد، و چون حضور کاسیاس برای جلوگیری از رسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی اسپانیا به بازیکنان کاتالونیایی این تیم لازم است، همچنان این بازیکن با وجود اینکه ماهها در هیچ بازی رسمی حضور نداشته است، شماره 1 تیم ملی را بر تن می‌کند.

بازی با پای بسیار عالی، قدرت رهبری مثال زدنی در خط دفاعی، واکنشهای استثنایی در مصافهای تک به تک و قدرت شوت‌گیری بالا، برجسته‌ترین خصوصیات والدس در طول سالهای حفاظتش از دروازه بارسا بوده که او را به کاپیتانی شایسته برای تیم مبدل ساخته است.

بی تردید اگر ویکتور والدس، حمایت رسانه‌ای گسترده‌ای که در تمام این سالها، از دروازبان پر اشتباهی همچون کاسیاس به عمل آمد را در اختیار داشت، امروز به عنوان بهترین دروازبان اسپانیا و یکی از بهترینهای جهان فوتبال شناخته می‌شد؛ گرچه هنوز هم برای هوادارانی که موشکافانه، نقاط مثبت و منفی را در کنار هم در نظر می‌گیرند و اصطلاحا «مرغ همسایه را غاز نمی‌بینند» او چنین جایگاهی را بدون شانتاژ رسانه‌های حکومتی در اختیار دارد.

در نهایت، این فشار خردکننده که بر روی دروازبانان بارساست و منجر می‌شد تا کمتر دروازبانی بتواند بیش از یکی دو سال درون دروازه این تیم تاب بیاورد، والدس را متقاعد ساخت تا دوران حضورش را در این باشگاه به پایان برساند. گرچه در کاتالونیا، او کمتر با این دست بی‌مهری‌ها مواجه است، اما همچنان این فشار را در تمام این سالها بر دوش خود احساس می‌کرده است. تردیدی نیست که بار سنگینی که او در تمام این سالها به دوش کشیده، سهم بزرگی در تمام موفقیتهای اخیر تیم دارد و بی‌شک، خیلی زود جای خالی او درون دروازه بارسا احساس خواهد شد.




یکی از کاربران عزیز سایت، آقای علی شانه ساز، به نقد عملکرد سنگربان بزرگ بارسا در فصل اخیر پرداخته و اهم اتفاقات سال اخیر را درون دروازه بارسا مورد بررسی قرار داده است که در ادامه از نظر خواهید گذراند.

بارسلونا 0 - 0 منچستر یونایتد

در رقابت‌های پیش فصل امسال، والدس در نیمه اول مقابل منچستر یونایتد درون دروازه قرار گرفت و با مهار تک به تک خطرناک چیچاریتو و پنالتی وین رونی، عملکرد درخشانی داشت.

بارسلونا 3 - 2 رئال مادرید

وی در بازی رفت ال کلاسیکوی سوپرکاپ، 85 دقیقه عالی و 5 دقیقه کابوس وار را گذراند. ویکتور در این بازی چندین خروج خوب داشت و سانترهای رئالی‌ها را نیز با اعتماد به نفس بالا روی سر بازیکنان بلند قد این تیم جمع کرد. با این حال در دقیقه 85 روی تعلل وی گل دوم رئال به ثمر رسید. موقعیت تک به تک مسی به گل مبدل نشد تا توپ به سرعت به سمت دیگر زمین منتقل شود و ویکتور که در سیستم بارسا حق زدن زیر توپ را ندارد، در آن صحنه بازیکنی نزدیک خود نیافت تا توپ را به او منتقل کند و تصمیم به دریبل زدن دی مایا گرفت اما در صحنه‌ای مشکوک به خطا، بازیکن آرژانتینی موفق به گشودن دروازه بارسا شد.

اوساسونا 1 - 2 بارسلونا

وی با وجود اینکه زیر انتقاد شدید بود، در این بازی به میدان رفت و در دقیقه 3 با حرکتی عالی مانع از به ثمر رسیدن گل اول اوساسونا شد. در دقیقه 16 روی یک صحنه 2 به تک گلی را دریافت کرد اما در ادامه با مهار یکی دیگر از توپ‌هایی که مهارش مختص به خود اوست، بارسا را در جریان مسابقه نگه داشت و سرانجام بارسا با گل‌های مسی، به پیروزی دست یافت. والدس در این بازی 3 بار دروازه بارسا را به زیبایی هرچه تمام‌تر نجات داد.

رئال مادرید 2 - 1 بارسلونا

والدس که هنوز فشار رسانه‌ها و هواداران را احساس می‌کرد، در این بازی پر استرس به میدان رفت و با مهار 6 موقعیت صد درصد رئال مادرید، اشتباه خود در بازی رفت را به خوبی جبران کرد و مانع از شکل‌گیری یک فاجعه شد اما در نهایت بارسا با نتیجه 2-1 این بازی را واگذار نمود.

بارسلونا 2 - 0 خرانادا

کار بارسا در نیوکمپ مقابل تیم ته جدولی خرانادا به بن بست خورده بود و بازیکنان این تیم، هرچه می‌زدند به در بسته می‌خورد. در دقیقه 82 تیم مهمان روی یک ضد حمله صاحب یک موقعیت تک به تک فوق‌العاده خطرناک شد اما درخشش و ایستادگی والدس دروازه بارسا را بسته نگه داشت تا بارسا در لحظات پایانی، 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

بنفیکا 0 - 2 بارسلونا

بنفیکا بازی را طوفانی آغاز کرد و شاید اگر آن سه واکنش تماشایی والدس در 20 دقیقه نخستین نبود، این پیروزی خارج از خانه آسان به دست نمی‌آمد. ویکتور در نیمه دوم نیز شوت از راه دور بازیکن بنفیکا را به زیبایی هچه تمام‌تر از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.

دیپورتیو لاکرونیا 4 - 5 بارسلونا

این بازی شاید تنها بازی ضعیف والدس در این فصل باشد. بارسا با حساب 3-0 از حریف خود پیش بود اما یک پنالتی مشکوک، لاکرونیا را به ادامه بازی امیدوار کرد. روی یک ضربه کرنر و در شلوغی محوطه جریمه، ضربه محکمی به سمت دروازه بارسا آمد و والدس که دید مناسبی نداشت، نتوانست توپ را مهار کند و با دفع ناقص وی، توپ به گوشه چهارچوب رفت. در نگاه اول، او در پذیرش این گل مقصر به نظر می‌رسید، گرچه عدم دید صحیح به دلیل جایگیری بد بازیکنان خط دفاعی بارسا، عامل اصلی پذیرش این گل بود.

بارسا با درخشش مسی توانست 4-2 به رختکن برود اما در ابتدای نیمه دوم، داور مسابقه خطای مشکوکی را چسبیده به خط محوطه 18 قدم بارسا اعلام کرد. بازیکن لاکرونیا توپ را به سمتی زد که والدس مامور بستنش بود اما ضربه به قدری دقیق و محکم بود که انگشتان والدس نتوانست مسیر آن را تغییر دهد. شاید این از معدود گلهای خورده این فصل بارسا بود که والدس را می‌توان مقصر اصلی آن دانست. گل چهارم نیز به اشتباه توسط جوردی آلبا وارد دروازه خودی شد و از دست ویکتور کاری بر نمی‌آمد.

با این حال والدس پس از این 4 گل عملکرد خوبی داشت و با مهار دو موقعیت حریف، تا حدودی اشتباه خود را جبران کرد و بارسا در نهایت 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دشوار را با خود به خانه برد.

رایو وایکانو 0 - 5 بارسلونا

پس از انتقادات شدیدی که به خاطر بازی مقابل لاکرونیا از والدس شد، وی در مقابل وایکانو به میدان رفت تا با مهار 4 موقعیت فوق‌العاده از حریف، اجازه از دست رفتن برتری شکننده 1-0 آبی و اناری را ندهد. این سومین بار در این فصل بود که والدس، واکنش‌هایی 3 امتیازی برای بارسا انجام می‌داد.

بارسلونا 3 - 1 سلتاویگو

والدس در دقایقی از این بازی که با نتیجه 2-1 به سود بارسا، دنبال می‌شد، 2 واکنش زیبا و فوق‌العاده داشت تا در ادامه، گل سوم خیال تیتو را از کسب پیروزی راحت کند.

بارسلونا 3 - 1 ساراگوسا

این مسابقه سناریویی مشابه با دیدار مقابل سلتاویگو داشت. والدس در این بازی هم 2 موقعیت از بازیکنان ساراگوسا مهار کرد. وی این بار در صحنه گل حریف نیز توپ اول را به زیبایی گرفت اما در برگشت و روی ریباند دروازه‌اش باز شد.

لوانته 0 - 4 بارسلونا

شاید این بازی را بتوان بهترین بازی ویکتور در این فصل دانست. وی با حرکتی زیبا شوت از راه دور بازیکن لوانته را مهار کرد و باعث شد گل اول بارسا در دقیقه 12 شکل نگیرد. در نیمه دوم و در حالی که بارسا 2-0 از حریف پیش بود، روی یک ضد حمله دروازه‌اش با خطری جدی تهدید شد اما با یک واکنش فوق‌العاده، بازهم مانع از گلزنی بازیکنان لوانته شد. اوج کار وی در دقیقه 88 بود. جایی که داور یک پنالتی به سود لوانته اعلام کرد. والدس با یک دبل سیو بی‌نظیر، ضربه پنالتی را مهار کرد و توپ بازگشتی که توسط مهاجم حریف شلیک شد را نیز متوقف ساخت تا با تلاش خود، یک کلین شیت دیگر به دست آورده باشد.

وایادولید 1 - 3 بارسلونا

روی صحنه گل وایادولید، والدس توپ اول را به زیبایی هرچه تمام‌تر مهار کرد اما روی ریباد و به علت تعلل مدافعان دروازه‌اش باز شد. ویکتور در این فصل به دلیل ضعف خط دفاعی زامورا را از دست داد.

بارسلونا 4 - 0 اسپانیول

در اواخر بازی و در حالی که بازی با 4 گل به سود بارسا در جریان بود، روی اشتباه پیکه تک به تک فوق‌العاده خطرناکی روی دروازه بارسا به وجود آمد اما جاگیری فوق‌العاده و ایستادگی ویکتور باعث شد یک کلین شیت دیگر در این فصل برای بارسا به دست بیاید.

سوسیداد 3 - 2 بارسلونا

در این بازی بازیکنان بارسلونا همگی اشتباهات فراوانی داشتند. این مسابقه از معدود بازی‌هایی بود که ستاره‌های بارسا پاس‌های اشتباه بی‌شماری دادند و بارها توپ را در میانه میدان به حریف سپردند. اشتباهات داوری نیز در این باخت تاثیر فراوانی داشت؛ با این حال، والدس 3، 4 توپ خوب را در این مسابقه مهار کرد و از کم اشتباه‌ترین بازیکنان تیم بود و روی هیچ کدام از گل‌ها مقصر نبود.

والنسیا 1 - 1 بارسلونا

والدس که روی گل خورده بارسا به هیچ عنوان مقصر نبود، با 3 فوق واکنش عالی دروازه بارسا را نجات داد تا یک امتیاز ارزشمند از مستایا به دست بیاید. شیرجه بلند والدس روی شوت از راه دور و دبل سیو دیدنی در دقایق پایانی بازی، برگی دیگر از واکنشهای دیدنی او را رقم زدند.

اسپانیا 3 - 1 اروگوئه

ویکتور در این بازی نیز عملکرد خوبی داشت و یک شوت از راه دور و یک تک به تک را به زیبایی مهار کرد و گل را نیز در یک موقعیت مهارناشدنی دریافت نمود.

بارسلونا 2 - 1 سویا

والدس در نیمه دوم شوت از راه دور بازیکن سویا را به زیبایی مهار کرد تا مانع از تساوی بازی شود.

رئال مادرید 2 - 1 بارسلونا

والدس، با مهار چند موقعیت مسلم رئال از جمله تک به تک موراتا و ضربه کاشته سنگین رونالدو، ستاره این بازی بود و در یک صحنه نیز، شوت از راه دور رونالدو را به شکلی معجزه آسا از گوشه دروازه بیرون کشید. گرچه درخشش او نتوانست مانع از شکست بارسا شود، اما از رقم خوردن نتیجه‌ای سنگین جلوگیری کرد.

اعتراض او در پایان بازی به داور مسابقه، به دلیل خطای پنالتی آشکاری که در لحظات پایانی به سود بارسا اعلام نشد، شاید سرآمد کارنامه سال اخیر والدس در بارسا باشد. او با این که تصمیم خود را برای ترک بارسا گرفته بود، اما غیرت و تعصب خود را به پیراهنی که برای یک دهه به تن داشت، نشان داد و 4 جلسه محرومیت را برای دفاع از تیم محبوبش به جان خرید.

فرانسه 0 - 1 اسپانیا

مهار 3 توپ فوق‌العاده در هجدهمین بازی ملی‌اش، باعث شد اسپانیا بتواند با درخشش والدس فرانسه را در دیداری بسیار حیاتی شکست دهد و به صدرجدول بازگردد. مهار تک به تک ریبری، ضربه ماتوئیدی و موقعیت فوق‌العاده خطرناک روی سانتر والبوئنا تنها از دستان توانمند والدس بر می‌آمد.

پاری سنت ژرمن 2 - 2 بارسلونا

والدس که در 2 بازی قبلی خود در پاریس ستاره زمین بود، در این بازی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. مهار 2 شوت از راه خطرناک (مخصوصا ضربه کاشته زلاتان) و گرفتن 3 تک به تک عالی، باعث شد بارسا در این بازی از حریف فرانسوی خود عقب نیافتد.

ویکتور روی گل‌ها نیز مقصر نبود. گل اول که به وضوح در موقعیت آفساید به ثمر رسید و گل دوم نیز توپ در راه به پای مارک بارترای جوان برخورد کرد و تغییر مسیر داد و والدس با تلاش بسیارش نتوانست مانع از دریافت این گل شود.

بارسلونا 1 - 1 پاری سنت ژرمن

والدس که به جرئت می‌توان گفت این روزها یکی از بهترین و آماده‌ترین دروازبانان دنیاست، در بازی برگشت نیز عملکردی خارق العاده داشت و طبق اعلام سایت رسمی باشگاه، 7 سیو را در این دیدار به نام خود ثبت کرد اما بدون شک عکس العمل فوق‌العاده روی تک به تک لاوتزی و ضربات سر الکس و پاستوره از اهمیت زیادی در صعود بارسا به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برخوردار بود.

بایرن مونیخ 4 - 0 بارسلونا

در شبی که اکثر بازیکنان بارسا بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند، والدس عملکرد خوبی داشت و در حالی که روی گلهای دریافتی نیز مقصر نبود، با مهار 3 موقعیت تک به تک مسلم، اجازه نداد فاجعه‌ای عظیم‌تر رخ دهد.

بارسلونا 2 - 0 اسپانیول

در رقابت با تیم همشهری، والدس 2 شوت از راه دور را مهار کرد و در 2، 3 صحنه نیز خروج‌های مناسبی از دروازه داشت.



طبق آمار و تحلیل‌ها، ویکتور بدون تردید یکی از بهترین دروازبانان این فصل اروپا بوده و اگر به حق خود در بازی در تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها برسد، می‌تواند بار دیگر در جمع 3 دروازه بان برتر سال قرار بگیرد.

امیدواریم که یکسال دیگر نیز شاهد درخشش سنگربان بزرگی باشیم که برای یک دهه، بارسا را در مسیر موفقیتهای بسیار، رهنمون ساخت.

درود بر ویکتور والدس
کاپیتان با غیرت آبی و اناری

ارزش: ۸.۰۰ (۸ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ali$$$
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
سلامهم استانی حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا تو هم برام پیام بذار.مرسییییییییییییی =D> =D> =D>


پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۴۷)
 
barcapolis
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
حالا قراره کیو به جای والدز بیارن ؟؟؟


یکشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۳۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
حرفت کاملا درسته. دلیل اینکه پینتو با 38 سال سن هنوزم تو بارساست همینه که با سبک بازی بارسا آشناست و تقریبا خصوصیات مورد نیاز بارسا رو داره.

گل هایی که اون میخوره هم دقیقا مثل والدس خیلی هاش به خاطر سبک بازی بارساست. دقیقا گل دومی که تو ال کلاسیکوی جام حذفی روی ضدحمله خورد و مطمئنا مقصر هم نبود.

اما خب باید به یه نکته هم توجه کرد. یه ضرب المثلی هست که میگه : "هرکی املای بیشتری بنویسه غلط بیشتری داره."

در طول این 5 سال اخیر والدس حدود 250 تا بازی برای بارسا انجام داده و پینتو حدود 50 تاکه تازه اکثرشون بازی های کم اهمیت بودن و مهمترین هاشون ال کلاسیکوهای جام حذفی بوده. پس طبیعیه که مشکلات برای والدس بیشتر باشه


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۵۸)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آقا لطفا یکی یادش به پینتو هم باشه!!!
من از زمان چهار تا ال کلاسیکوی متوالی فصل 2010-2011 و از فینال جام حذفی که بارسا 1-0 به رئال باخت طرفدار بارسا شدم،قبل از از اون موقع طرفدار هیچ تیمی نبودم
از مدتی که من طرفدار بارسا شدم پینتو همش بازیهای جام حذفی تو دروازه بود.اگه گلهای خورده والدز بیشترش بخاطر سبک بازی بارسا و اینکه والدز مجبور به بازی سازی هست باشه،پس پینتو هم باید گلهای خورده اش به همین علت باشه!!آیا شما که بیشتر از من طرفدار بارسا بودید همچین چیزی رو تایید میکنید؟
من که تو این مدت بنظرم میاد که چنین چیزی باشه،ولی الته پینتو هم از والدز دروازه بان ضعیفتری بود.تو بازی رفت ال کلاسیکوی جام حذفی امسال و تو بازیهای پیش فصل امسال خوب کار کرد ولی تو بازیهای دیگه فکر نمیکنم.توی همون بازی رفت جام حذفی فکر کنم اگه والدز بجاش تو بازی بود ضربه سر واران رو میگرفت.
شما چنین نظری ندارید؟؟


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۷)
 
mohammad1375
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
اهان چون شما طرفدارشین عظمت داره،چون تو بازیهای سرنوشت ساز سوتی میده عظمت داره، میدونی چرا عظمت داره چون لباسه بهترین باشگاه جهان تنشه،غیرت داره چون حاضر نیست بخاطر پول کمتر تو بارسا بمونه عزیزم مثل اینکه دقت نکردی پووووول،ولی حیفه اون لباس که بعضی ها در حدش نیستند و نخواهند بود. در کل خدا کنه بمونه چون بازیش با بارسا میخونه..

آخه ویکی همون اولش که گفت می خام برم به همه اعلام کرد که با هیچ مبلغی حاضر به تمدید نیست...بعد تو میای میگی به خاطر پول می خاد بره...آخه یکی یه چیزی گفت تو هم باید قبول کنی ...درست مثل همین بیش از حد گنده کردن اشتباهات والدس.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۱۱)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
دوستان هم مخالف و هم موافق...به والدس نمره صفر یا صد ندید....
درسته والدز اشتباهایی داشته ولی انقدر واکنشهای خوب و بازیهای دیدنی داشته که اون سوتی هارو کنار بذاریم...
الان والدز نیاز به حمایت داره...دیگه خودمون بهش ضربه نزنیم...
همه در کنار هم باشیم...نه در مقابل هم...بازم میگم «همه در کنار هم»


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۲)
 
onlymessi10
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
درود بر ویکتور با تعصب


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۳۴)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
خنده دار ترین و در عین حال مزخرف ترین حرفی که خوندم اینه که والدس به خاطر پول میخواد از بارسا بره!!!!!!!!

به کامنت دوست عزیزمون Mohammad 1375 که به نکته ی کاملا ظریفی اشاره کرد متاسفانه دقت نمیشه!!! والدس پیشنهاد درآمد سالیانه 8 میلیون یورویی بارسا رو رد میکنه چون علنا داره میگه خسته شدم!!!

اینکه 11 سال زحمت میکشه و آخرم اینجوری باهاش برخورد میشه حق نداره که بره؟؟؟؟ اینکه زودتر تصمیمشو اعلام میکنه که باشگاه برای انتخاب جانشین مشکلی نداشته باشه و وقت کافی رو برای انتخاب گزینه ی مورد نظر در اختیار داشته باشه کار اشتباهیه؟؟؟

اینکه پیشنهاد دستمزد سالیانه 20 میلیون یورویی رو از آنژی که اونو تبدیل به گرون ترین دروازه بان تاریخ میکرد رو رد میکنه نشون از پولکی بودنشه؟؟؟ رد کردن پیشنهاد 25 میلیونی موناکو فقط و فقط به خاطر درخواست تیتو که خواهان موندن والدس برای یه فصل دیگه بود به خاطر پول بود؟؟؟؟؟؟؟

برای طرز فکر بعضیا واقها متاسفم


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۰۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
بدون شک درک این مسئله که سبک بازی بارسا ، والدس رو سال ها مجبور به بازیسازی روی زمین کرده و باعث شده که ویکتور در طول 11 سال حفاظت از دروازه ی بارسا ، حتی تحت شدیدترین پرس و فشار تیم حریف هم زیر توپ نزنه از هر طرفداری بر نمیاد!!!

فهم این نکته که والدس برای بارسا فقط یه دروازه بان به حساب نمیاد و هم علاوه بر دروازه بانی باید بازیسازی هم بکنه میدونم که خیلی سخته. میدونم که فقط از عهده ی افرادی که خودشون در دروازه قرار گرفته باشن برمیاد.

خیلی آسونه که یکی بیاد بگه والدس زیاد اشتباه کرده و سوتی داده اما اصلا به این نکته توجه نکنه که کدوم دروازه بان تو کدوم تیم اندازه ی والدس تو کارهای تیمی مشارکت داشته؟؟؟ چجوری میتونی تنظمین بدی اگه یکی دیگه جای والدس در این سال ها بود بیشتر اشتباه نمیکرد؟؟؟

فکر کردین زیر توپ زدن کاری داره؟؟؟ خب امسال بعد از اون اشتباه سوپرکاپ والدس اجازه ی زیر توپ زدن پیدا کرده و هرزگاهی که کارش سخت بشه (باهدف) توپ رو بلند دور میکنه. آیا تو این 1 سال اشتباهی پیش اومده؟؟؟

چه بسا اون همه موقعیت و گلی که شروعش از بازیسازی و پاس های کوتاه والدس در طول این سال ها برای بارسا به دست اومد اما هیچکس بهش توجه نکرد. همه ی بازیکنای بارسا تو حمله شرکت کردن و والدس یه نفری جلوی ضدحملات حریف قرار گرفت اما هیچکس ذره ای برای این کار سختش ارزشی قائل نشد....!

بهتره که چشماتونو باز کنین و 4 ، 5 تا سوتی هم همین نویر امسال داشته رو ببینین. در جواب حرف قبلی جنابعالی هم باید فینال فصل قبل جام حذفی آلمان و اون سوتی های خنده دار رو مثال بزنم. گزینه ی اول دروازه بانی بارسا یعنی تراشتگن 3 شب پیش اشتباهی کرد که با دیدنش باید به توانایی دروازه بان بازیساز تیمتون ایمان بیارین اما در عوض میای و یه سری از بازی ها مثل چلسی و بایرن رو مثال میزنی که والدس هیچگونه تقصیری روی گلهای خورده نداره!!! چرا آخه غرض ورزی؟؟؟؟


حالا اینا هیچی!! بامزه اس که برای زیر سوال بردن تعصب والدس رو آورده میشه به یه مشت مزخرفاتی که روزنامه ی کثیفی مثل ال موندو و اسپورت برای فروش بیشتر میارن!! ویکتور 4 ماه پیش یه کلمه گفت قرارداد جدید امضا نمیکنم از اون موقع به بعد بدون اینکه خود هیچ حرفی بزنه هر روز یه شایعه ی جدید از زبونش تو روزنامه ها نوشتن و یه عده ساده لوح هم باور کردن!!!!!

واقعا تو نمیدونی دروازه بان تیمت تعصب داره یا نه؟؟

اینکه 11 سال مجبور باشی به خاطر تیمت بازیسازی کنی و حتی یه بارم غر نزنی و تو هیچ مصاحبه ای نیای بگی: ایها ناااااااس!! اگه من 4 تا اشتباه داشتم به خاطر این بود که این همه سال باید روی زمین بازیسازی میکردم!! ژاوی و مسی هم اشتباه میکنن اونوقت انتظار دروزاه بان تیمتون که اینهمه پاس کوتاه میده یه بارم اشتباه نکنه؟؟؟؟

سال 2010 و اون خوشحالی های مسخره ی مورینیو تو نوکمپ رو به همین راحتی از یاد بردی؟؟؟ فراوش کردی که کی رفت سمتش و نذاشت به کاراش ادامه بده و طرفدارای بارسا رو بیشتر از این ناراحت کنه؟؟

فراموش کردی وقتی رونالدو گواردیولا رو هل داد اولین بازیکنی رفت سمت رونالدو کی بود؟؟

به همین زودی یادت رفت تنها کسی که تو الکلاسیکوی آخر جلوی اون ظلم وایستاد و حاضر شد جریمه بشه کی بود؟؟؟


نکته ی آخر: لازم نمیبینم اون همه بازی رو که با درخشش والدس بردیم و اون جام هایی که به لطف دست های اون گرفتیم که تعدادش خیلی خیلی زیاده رو اینجا یادآوری کنم. فقط جمله ی آخر لاپورتا در مورد والدس رو مینویسم که همین چندوقت پیش گفت: "اگه ما 4 تا قهرمانی در اروپا داریم 3 تاشو مدیون والدسیم!!

یا صحبت های مسی و ژاوی و اینیستا و پویول که همگی از والدس به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ بارسا و یکی از بهترین های دنیا میدونن!!!

اگه اینا هم تیمین و به نظرت فقط میخوان حمایت کنن میتونی صحبت های کارشناسی بزرگ دروازه بانی مثل چیلاورت و هیگوایتا و سپ مایر و... رو بخونی


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آقایون اولا ادب و احترام رو در صحبتهاتون حفظ کنید.

ثانیا از روی مدرک و دلیل حرف بزنید. آخه حرف بی معنی تر از اینکه والدس دنبال پوله پیدا نکردید؟

سوم هم اینکه اینجا بحث ممنوعه. برای بحث در مورد والدس به تاپیک مربوطه در تالار گفتمان مراجعه کنید.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۵۴)
 
hossein-barca
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
حال آدم با خوندن کامنت های یه عده محدود به هم میخوره!!!! یکیشون نفر قبلی من


عزیزم سعی کن حالت با خوندنه حقیقت بهم نخوره،والدز خیلی جاها به بارسا کمک کرد خداییشم کمک کرد نباید از حق بگذریم ولی در خیلی جاها هم بارسا رو نابود کرد..نمیگم اگه کسی دیگه ای هم بیاد از والدز بهتره نه ولی چرا والدز همش حرف از رفتن میزنه؟چرا تمدید نمیکنه؟همین چیزا میتونه بهونه ای بشه واسه عده ای که به خون بارسا تشنه ان و حاشیه بسازن.

اگه این حرفه منو قبول نداری معلومه خیلی رو بازیکنه محبوبت تعصب داری داداش


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۳۲)
 
hossein-barca
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
کسایی که نه چیزی راجع به عظمت والدس میدونن و نه با خوندن کامنت های بقیه سعی میکنن این چیزا رو درک کنن..


اهان چون شما طرفدارشین عظمت داره،چون تو بازیهای سرنوشت ساز سوتی میده عظمت داره، میدونی چرا عظمت داره چون لباسه بهترین باشگاه جهان تنشه،غیرت داره چون حاضر نیست بخاطر پول کمتر تو بارسا بمونه عزیزم مثل اینکه دقت نکردی پووووول،ولی حیفه اون لباس که بعضی ها در حدش نیستند و نخواهند بود.

در کل خدا کنه بمونه چون بازیش با بارسا میخونه..


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۵)
 
mohammad1375
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
با سلام جناب یه حرف هائی زدی احساسی ، گفتم جواب بدم روشن شی برادر من... اول اینکه تمام چیز هائی که راجع به سوتی های والدز گفتم می تونی رد کنی؟ بلا شک همه شون اتفاق افتادن بنده که از خودم در نیاوردم ... دوم اینکه شما از کجا می دونی بنده یک درصد از سبک بارسا حالیم نیست ، علم غیب داری؟ سوم اینکه همین والدزی که حلوا حلوا می کنید بدون دروغ می گم ، می دونید چه کیسه ای برای بارسا دوخته ؟ برید سایت های خارجی رو بخونید ببینید چه تحلیل هائی نوشتن ... این آقای متعصب اول می خواست بره موناکو اما بارسا براش حدود 14 میلیون یورو خواست اما آقای متعصب به گفته روزنامه نگارهای خارجی یه برنامه ای ریخت واسه بارسا ، بگو چی؟ می گم برات ... بارسا رو تحت فشار گذاشت که چی ، آقا قرار داد من رو آزاد کنید تا مجانی برم موناکو اما وقتی دید بارسا قبول نمی کنه چی کار کرد؟ گفت یه فصل هم می مونم تا سال بعد آزاد از بارسا برم ... از اون گذشته اگه باز هم مطالب سایت های خارجی رو خونده باشید متوجه می شید چرا آقا می خواد بره ... دستمزد می خواسته در حد کاسیاس ... 8 میلیون یورو تو سال ... دید که بارسا مخالفت کرد ناز کرد و گفت می خوام از بارسا برم ... فکر می کرد بارسا جا می زنه و می آد قرار دادش رو با همون مبلغی که خودش می خواد تمدید می کنه اما بعد چی شد ، دید نه بابا بارسا باج بده نیست گفت به سلامت یه دروازه بان جوان ( تر اشتگن ) به علاوه یه باتجربه به نام رینا می آریم ، دید نه بابا اوضاع خیته گفت آقا یه فصل دیگه می مونم ، ... اونو قت خدا وکیلی شما به این می گید با تعصب ... کسی که می آد بارسا رو تحت فشار می ذاره که قراردادش رو فسخ کنن بهش چی می گی، بگو من بیسواد هم بدونم...

تو بهتر برات که بری فارسی یاد بگیری.به جای اینکه بری اخبار خارجی بخونی همین فارسی خودمونو بخونی بنفعته...چون آخه بلدم نیستی ترجمه کنی که...اون اخباری که تو خوندی این بوده که ویکی گفته هر چی باشگاه پیشنهاد بده من قبول نمیکنم. باشگاه هم بهش گفت 8 میلیون یورو دستمزد سالانه میده که میشه سومین دستمزد بین بازیکنای تیم. ویکی از دست امثالی مث تو که مرغ همسایه براتون غازه میخاد بره....
به توصیه ی خط اولی که برات نوشتم توجه کن...تورو خدا


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۴)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
زنده باد والدس


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۳)
 
Mxplode
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آقا اینکه میگن قراره تمدید کنه راسته ؟؟؟

ینی واقن میشه بمونه ؟؟

ای خدا کاش بمونه ...



جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۵۱)
 
President.Laporta
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
با سلام جناب

یه حرف هائی زدی احساسی ، گفتم جواب بدم روشن شی برادر من...

اول اینکه تمام چیز هائی که راجع به سوتی های والدز گفتم می تونی رد کنی؟ بلا شک همه شون اتفاق افتادن بنده که از خودم در نیاوردم ...

دوم اینکه شما از کجا می دونی بنده یک درصد از سبک بارسا حالیم نیست ، علم غیب داری؟

سوم اینکه همین والدزی که حلوا حلوا می کنید بدون دروغ می گم ، می دونید چه کیسه ای برای بارسا دوخته ؟

برید سایت های خارجی رو بخونید ببینید چه تحلیل هائی نوشتن ... این آقای متعصب اول می خواست بره موناکو اما بارسا براش حدود 14 میلیون یورو خواست اما آقای متعصب به گفته روزنامه نگارهای خارجی یه برنامه ای ریخت واسه بارسا ، بگو چی؟ می گم برات ... بارسا رو تحت فشار گذاشت که چی ، آقا قرار داد من رو آزاد کنید تا مجانی برم موناکو اما وقتی دید بارسا قبول نمی کنه چی کار کرد؟ گفت یه فصل هم می مونم تا سال بعد آزاد از بارسا برم ... از اون گذشته اگه باز هم مطالب سایت های خارجی رو خونده باشید متوجه می شید چرا آقا می خواد بره ... دستمزد می خواسته در حد کاسیاس ... 8 میلیون یورو تو سال ... دید که بارسا مخالفت کرد ناز کرد و گفت می خوام از بارسا برم ... فکر می کرد بارسا جا می زنه و می آد قرار دادش رو با همون مبلغی که خودش می خواد تمدید می کنه اما بعد چی شد ، دید نه بابا بارسا باج بده نیست گفت به سلامت یه دروازه بان جوان ( تر اشتگن ) به علاوه یه باتجربه به نام رینا می آریم ، دید نه بابا اوضاع خیته گفت آقا یه فصل دیگه می مونم ، ... اونو قت خدا وکیلی شما به این می گید با تعصب ... کسی که می آد بارسا رو تحت فشار می ذاره که قراردادش رو فسخ کنن بهش چی می گی، بگو من بیسواد هم بدونم...


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۵:۲۷)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
حال آدم با خوندن کامنت های یه عده محدود به هم میخوره!!!! یکیشون نفر قبلی من

کسایی که نه چیزی راجع به عظمت والدس میدونن و نه با خوندن کامنت های بقیه سعی میکنن این چیزا رو درک کنن...

چشم بسته و کورکورانه و بدون داشتن دانش دروازه بانی چیزایی میگن که آدم میخواد شاخ دربیاره!!

طرف عکس لاپورتایی که حامی درجه 1 والدسه رو گذاشته رو آواتارش و میاد اینجا بدون داشتن یه درصد اطلاع از سبک بازی بارسا و سختی کار دروازه بانش چه چیزایی میگه!!!

جنابعالی بهتره کامنت اول منو بخونی. آخر کامنت قبلی کفتم امیدوارم دوستان به جوابشون رسیده باشن اما بازم یه عده ظاهرا خوندن یه کامنت تحلیلی یا واسشون سخته یا نمیخوان واقعیت رو قبول کنن.


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۴:۰۵)
 
hossein-barca
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
برو خیاله همه رو راحت کن یا بمون همه رو ناراحت کن


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۳۹)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
مقاله فوق العاده ای بود
از نویسنده این مقاله تشکر میکنم
امیدوارم جانشینی خوب برای والدز پیدا کنیم درسته که والدز بعضی وقت ها سوتی میده ولی به نظر من بهترین دروازه بان واسه بارسا والدز بود
ویوا والدز کاپیتان با غیرت


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۳۵)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
زنده باد والدس
دوست داشتم تو بارسا از فوتبال خداحافظی کنه...


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۵۵)
 
President.Laporta
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آقائی که میگی دروازه بان های دیگه هم سوتی می دن ، درست اما ... شما یه نکته مهم رو فراموش کردی .

آیا انصافا تا حالا این دروازه بان هائی که اسم بردی توی یه بازی مهم و سرنوشت ساز سوتی دادن ، نه ... محاله که یادت بیاد چرا چون ندادن اما...

جناب والدز همیشه سوتی هاش رو کجا به اجرا می ذاره ،آره درست فهمیدی بازی های مهم و اثر گذار ، نمونه:
1. سوپر کاپ جلوی رئال مادرید.
2. نیمه نهائی اروپا با بایرن
3. نیمه نهائی اروپا با چلسی
4.کورس قهرمانی لالیگا با رئال ، بازی با اسپانیول : لایی خوردن از زاویه بسته تو وقت تلف شده که باعث قهرمانی رئال شد.
5. یک چهارم اروپا با لیورپول.

و ....از این دست .

کاسیاس که انتقاد می کنید تو کدوم فینال یا مسابقه اثر گذاری سوتی داده که باعث حذف تیمش بشه یا بوفون یا سچ یا نویر ...


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۴۱)
 
78TARANE
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
می خواد بره کدوم تیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۰۸)
 
78TARANE
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
دوستت داریم ویکتور والدز بزرگ .....
همیشه به یادت میمونیم ( و به یاد سوتی هایی که آدمو میکشه )


جمعه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۰۵)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
درود بر ویکتور والدس
کاپیتان با غیرت آبی و اناری


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۵۳)
 
danialfarzane
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
دلم براش تنگ میشه
امیدوارم هرجا میره موفق باشه!
VIVA VICTOR


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۰۴)
 
shima777
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ما هر کس و که توی بارسا باشه دوسش داریم
پس دووووووووووستت داریم ویکی جون


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۵۴)
 
reyhanehfcb
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ایول والدس.........


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۵)
 
تنهاترین
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ویکتور رو با تمام نقاط قوت و ضعفش دوس دارم.....
اون جز بازیکنان نسل استثنائی و فراموش نشدنی ما بوده....
رک بگم با اینکه خودم هم گهگاهی انتقاداتی بهش داشتم؛اما دلم براش تنگ میشه....
موفق باشی قهرمان...



پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۳۱)
 
MEC_FCB_love
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
من والدز رو دوست دارم و دروازه بان بارسا هم میتونه مث هر دروازه بانی اشتباهاتی داشته باشه ولی نه در حد سوتی ای که جلوی رئال داد کلی دروازه بان معمولی هم بودن که تو کل عمر دروازه بانیشون چنین سوتی هایی ندادن اینم آخر اضافه میکنم من هم مث بقیه اعضا خانواده بارسا به سنگر بانم علاقه داشتم و دارم ولی اشتباهاتش رو قبول میکنم به نظر من والدز هم مث ویا میتونه تو هر تیمه دیگه ای به جز بارسا که کلی فشار روشون وارد میشه حتی بهترین دروازه بان هم بشه ولی چون حریفان بارسا معمولا ستاره ها هستن والدز هم جلوی ستاره ها دست و پاش رو گم میکنه مشکل ایجاد میشه مث ویا که تو والنسیا گل های باور نکردنی ای میزد ولی وقتی وارد بارسا شد دیگه اون بازیکن باور نکردنی نبود


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۴۲)
 
amin601
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
سلام عزیز اما ویکتور از بارسا جدا شده ...


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۱۹)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری



پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۱۷)
 
mazaherxavi
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
بخاطر تمام زحماتش دستشو میبوسیم


پنج‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۵۹)
 
MRZ94
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
تعصبشو دوس دارم


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۵۹)
 
raminpanahi
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آخر تعصب.....




چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۳۷)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
امیدوارم واسه همیشه تو بارسا بمونه...


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۰۰)
 
***messi***
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
غرور و تعصبش به تیمو دوست دارم ولی هیچوقت دروازبان مطمئنی نبود و تو خیلی از بازیا ما طرفدارا رو با سوتیاش دق داد البته دفاع آبکیمون هم کم مقصر نبود!
بهتره همیشه حقایقو ببینیم نه صرفا مثل این مقاله همش تعریف و تمجید و نیمه پر!


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۱۹)
 
sea.sb
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ممنون از همه ی زحماتت والدس


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۵۵)
 
alisarvandi
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
امیدوارم هر روز بهتر بشه و تا آخر عمر فوتبالیش بدرخشه


چهارشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۵۲)
 
ARROW
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ای کاش توی بارسا از فوتبال خداحافظی میکرد ولی...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۱۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
امیدوارم که بمونه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۴۴)
 
heroes
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
تا به حال دروازه بانی با تعصب تر از ویکتور ندیده ام.


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۳۶)
 
heaven767
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
بمون اگه بری جات خالیه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۱۷)
 
FC.Barcelona1899
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
i LOVE YOU VICI ♥♥♥♥♥♥


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۴۵)
 
Amirhosein
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ب نظر من تو اين چند ساله خط دفاع نسبت ب ويكتور اشتباهات بيشتري داشت...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۳۵)
 
78TARANE
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
عشق است والدزو ....
زنده باد


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۲۹)
 
real_madrid
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
رود هسپ که واقعا فاجعه بود . یادمه ابتدای حضورش تو بارسا قرار بود با فن در سار رقیب باشن تو جام جهانی 98 ولی اونقدر ضعیف بود که یورو 2000 فکر کنم دعوت هم نشد . البته دفاع بارسا هم خیلی ضعیف بود

آبلاردو و سرجی و ریزیگر .... فاجعه بودن . البته مربی های خوبی هم انتخاب نمی شد که یر آمدشون رکساچ بود . یه دوره که آنتیچ اومد بد نبود که اونم به خاطر بازی نسبتا دفاعی هیچ وقت محبوب نشد تو نیوکمپ

بونانو هم خیلی معمولی بود ..... بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان جلو مادرید 2 تا توپ اومد هر 2 تاشم چیپ خورد از زیدان و مک منمن کلا توپ های ساده رو می گرفت فقط

رچپر هم نمیونم چرا با این تو جام جهانی فوق العاده بود نتونست تو بارسا جا بیفته

یه دفاع سوئدی خیلی خوب هم بارسا اون سال خرید ( فکر کنم پاتریک اندرسون ) خیلی اول کاری مصدوم شد و کار بارسا رو سخت کرد

اما والدس .... نمابش درخشان اولش با موهای بلند و هدبندش همون بازی معروف برنابئو هست که کلایورت و ژاوی بارسا رو پیروز کردن و گل سولاری رو جبران کردن

نمایش والدز فوق العاده بود وچند موقعیت خطرناک رو دفع کرد البته قدیمی تر ها یادشونه که پویول هم یه شیطتنی کرد و اخراج فیگو درست نبود :ی

به هر صورت تو این سالها والدس اشتباهاتی هم داشته ولی انصافا خیلی بزرگنمایی میشه رو اشتباهاتش

من خودم بیشترین بازیکن دنیا که دوست دارم بوفون هست ولی یادم نره تو تیمی که سیستمش سراسر هجومیه کار دفاعی و دروازبانی خیلی سخت تر از تیم هایی مثل یوونتوس و تیم ملی ایتالیاست

دفاع بارسا تو این چند سال هم کم اشتباه نداشته ولی بیشتر از چشم والدس دیده شده

به هر صورت والدس جزئ نوستالژیکی از ال کلاسیکو هست و امیدوارم بارسا رو ترک نکنه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۲۰)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری

ولی انصافاتوبعضی ازبازی هاکم مونده بودسکته ام بده.


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۴۶)
 
farahbakhsh
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
حالا کدوم تیم می خواد بره؟؟


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۴۲)
 
aammiinn
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
هیچ کس نمیتونه جای تو رو توی چارچوب دربازه بگیره
هیچ کس...


زنده باد بارسا و بارسایی


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۱۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نکته ای که مدت هاست توجه منو به خودش جلب کرده اینه که 95 درصد از هوادارای بارسا که از اشتباهات والدس گله دارن بازی با پای اونو در بین همه ی دروازه بان های دنیا بهترین میدونن و کاملا به این نکته واقف هستن!!

خب سوال اینجاست که اگه میدونین والدس بازی با پا و قدرت بازیسازیش از همه بهتره پس این انتقادها چه دلیلی میتونه داشته باشه؟؟ وقتی یه دروازه بان تو سیستم بازی بارسا سال ها باید علاوه بر دروازه بانی نقش بازیساز رو هم ایفا کنه مطمئنا این اتفاقات پیش میاد.

اینجور اشتباهات برای ژاوی و مسی که بهترین بازیساز های دنیا هستن پیش اومده اما همه انتظار دارن والدس اشتباه نداشته باشه!! این واقعا بی معرفتیه

نقل قول
ظاهرا قانون جدیدی توی باشگاه به ثبت رسیده که ما خبر نداشتیم ...
ممنون از اطلاع رسانیتون ؛ اولین باره میشنوم دروازه بانی حق زدن زیر توپ نداره !!!


نیاز به شنیدن نیست آقا پویان. 4 تا بازی بارسا (تا قبل از سوپرکاپ) رو دقیق ببین و نحوه ی بازیسازی بارسا و والدس رو آنالیز کن بعد اینجا کامنت بذار. اگه فوتبال بازی کرده باشی میدونی که بازیکنا باید وظایفی که مربی بهشون محول میکنه رو تو زمین اجرا کنن و حق سرپیچی هم ندارن.

از همون اشتباه بازی سوپرکاپ والدس اجازه ی زیر توپ زدن پیدا کرد (البته به صورت دقیق و هدف دار) و از اون موقع به بعد دیگه اشتباهی پیش نیومد در حالی که هنوزم از همه ی دروازه بان ها بیشتر تو جریان بازی مشارکت داره.

نقل قول

شخصا خوشحالم از رفتنش چون هیچ وقت توبازی های مهم درحد بارسا نبود اگه تو این 6 سال درحد پیترچک دروازبانی میکرد الان 6 باراروپارو برده بودیم بهرحال براش ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم جانشینش خیلی سرتر باشه


خیلی دوست دارم منظورت از بازی های مهم رو بگی. مطمئنم که ال کلاسیکوهای 2003 ، 2005 ، 2008 ، سوپرکاپ 2011 (رفت و برگشت) ، بازی برگشت سوپرکاپ همین امسال که مانع از یه فاجعه شد و همین ال کلاسیکوی آخر ، نیمه نهایی 2006 جلوی میلان و اون فینال رویایی مقابل آرسنال. نیمه نهایی 2009 مقابل چلسی و فینال جلوی منچستر ، فینال اروپای 2011 و بازی با تیم ملی فرانسه و پاری سنت ژرمن و .... که بازی های بزرگی بودن و والدس در تک تک اونا ستاره ی اول زمین بوده رو به راحتی از یاد بردی.

فصل قبل والدس جلوی چلسی توپی مهار نکرد و چک چندتا سیو داشت. در عوض سال 2009 برعکس بود و در حالی که والدس ستاره ی زمین بود چک هیچ کاری نکرد. اما آیا نحوه ی طرفداری هوادارشون یکسان بود؟؟

شک دارم گل رونالدینیو به چلسی رو دیده باشی که اگه دیده بودی اینجوری نمیگفتی

نقل قول

یکی مثل نویر


در طول 2 فصلی که نویر دروازه بان بایرن بوده میتونم بیشتر از 10 تا سوتی وحشتناک ازش نام ببرم و آدرس لینک بعضی هاشو اینجا بذارم تا دوستان بیشتر با دروازه بانی که به خاطر ساختار دفاعی تیمش بزرگ شد آشنا بشن.

کسایی که میگن والدس ثبات نداشته اگه به حرف هوادارای بایرن توجه نکنن و خودشون عملکرد نویر رو در طول یه فصل زیر نظر بگیرن متوجه عدم ثباتش که خیلی بدتر از والدسه میشن.

نقل قول
حتما یادتون میاد بعد از دور افتخار مورینیو تو نیوکمپ (بارسا-اینتر)، چطور خونش به جوش اومد... و خیلی صحنه های مشابه دیگه...


ال کلاسیکوی 5-0 رو به یاد بیارین که رونالدو پپ رو هل داد و والدس چجوری از اون دفاع کرد. آواتار منو یه نگاه بهش بندازین و همین ال کلاسیکوی آخر رو یه بار دیگه تو ذهنتون بیارین

نقل قول
بگو تراشنگن رو بگیره...


بازی پریشب آلمان - امریکا رو دیدی؟

نقل قول

آیا والدز هیچ وقت دروازبان مطمئنی بوده و هروقت توپ از دفاع رد میشد ما خیالمون کاملا راحت بود ؟


تا وقتی که عملکرد والدس بعد از هر بازی و هر گل خورده نقد بشه مسلمه که به نظر دروازه بان مطمئنی نمیاد. اگه یه فصل کاری به گل های خورده نداشته باشیم و بذاریم با آرامش کارشو بکنه اونوقت میبینین که از نظر شما والدس دروازه بانی مطمئنی هست یا نه.

مشکل اینجاس که بعضی ها خیلی راحت واکنش های ویکی رو فراموش میکنن. یه سرچ ساده و دانلود چندتا کلیپ از اون میتونه خیلی کمک کنه



امیدوارم دوستان به جوابشون رسیده باشن


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۱۴)
 
mohammad1375
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
آخه اگه اجازه داشت که بزنه زیر توپ که م زد.احمق که نیست خودشه خراب کنه با پاس دادن روی زمین و اشتباهاتی که متعاقبش پیش میاد.تورو خدا یه خورده فکر کن...
نقل قول
ظاهرا قانون جدیدی توی باشگاه به ثبت رسیده که ما خبر نداشتیم ... ممنون از اطلاع رسانیتون ؛ اولین باره میشنوم دروازه بانی حق زدن زیر توپ نداره !!!



سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۰۲)
 
soccer2000
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
حیف شد که میخواد بره



سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۷:۴۴)
 
konjkave60
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
آیا والدز هیچ وقت دروازبان مطمئنی بوده و هروقت توپ از دفاع رد میشد ما خیالمون کاملا راحت بود ؟

شما اگه توي تيم بارسا بخواي يه دروازه بان محض داشته باشي بايد قيد بازي سازي رو كلا بزني
با اين سيستم بارسا ويكي گزينه خوبي براي بارسا به حساب مياد


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۲۵)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
با سلام
مقاله واقعا خوبی بود که بیشتر و یا بگیم تماما به عملکرد و وجه مثبت ویکتور والدز اشاره کرده بود .
به هر حال این نوع نقد نیمه ی پر لیوانو دیدن خوبه و واسه حفظ روحیه و وفاداری مطمئنا همه از ویکی تشکر میکنن .
اما سوال اساسی این جاست و نباید خودمونو گول بزنیم . آیا والدز هیچ وقت دروازبان مطمئنی بوده و هروقت توپ از دفاع رد میشد ما خیالمون کاملا راحت بود ؟
گرچه میدونم دوستان بازم میگن همه ی دروازبانا همین جورین و مشکل اصلی از دفاع هستو و ...
امیدوارم یه دروازبان جوان جانشینش بشه .
با تشکر


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۱۲)
 
MIX.FCB
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
اول فقط اگه میتونی نرو...
اگرم رفتنی هستی خیف...موفق باشی...فقط خواهشا به راسل نگو رینا رو بخره!بگو تراشنگن رو بگیره...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۸)
 
hossein-barca
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
جلن خالق


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۱۰:۰۲)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
اولا بره بهتره هم واسه خودش هم هوادارها هر گلری سوتی می ده ولی نه به اندازه این چه بره چه بمونه حتمن حتمن به یک گلر جوان وبا استعداد نیاز داریم باز هم آفرین بهش که غیرت داره و خون کاتالان ها تو بدنش جریان داره سال های بد خوبی رو باهاش گذروندیم ولی با کمال احترام دیگه وقت رفتنش فرا رسیده چه بهتر که همین این فصل جدا بشه در ضمن مقاله خوبی بود


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۹:۵۸)
 
sha65
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ممنون از زحماتتون فکر میکنم بی ثباتی بخصوص در سال های اولیه حضورش باعث شد که کم تر زحماتش دیده بشه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۹:۲۰)
 
Senmout
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
تنها چیزی که از والدس یادم میمونه اولا سوتیهاشه...
دوما تعصب و غیرتی که برا بارسا به خرج میداد... حتما یادتون میاد بعد از دور افتخار مورینیو تو نیوکمپ (بارسا-اینتر)، چطور خونش به جوش اومد... و خیلی صحنه های مشابه دیگه...



سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۹:۱۶)
 
Immortal
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
دوباره سایت گل و بلبل شد .
بچه ها خواهشا یه دفعه با یه مقاله میاید تعریف میکنید پس فردا یه دونه سوتی داد نیاید این جا هیسیتشو پایمال کنید .
من سر حرفم هستم بارسا دروازبان میخواد . والدز عالیه ولی هر کس دیگه انقد گلر میبود محبوب میشد.
همه ی بچه ها از جمله خودم با والدز خاطره زیاد داریم بالاخره دروازبان ثابت بارسا بیش از 10 سال بایدم محبوب باشه ولی کاش میشد یه دروازبان با یک لول بالا تر داشتیم . الان دیگه تو جام باشگاه ها فرصت برای اشتباهات دروازبان ها باقی نیست سطح کار فوق العاده نزدیکه.
راستی والدز با مو خوشگل تر بود .



سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۳)
 
BCPOOYA
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
هر چی بگم کمه دستون درد نکنه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۴۲)
 
serpiko
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
شخصا خوشحالم از رفتنش چون هیچ وقت توبازی های مهم درحد بارسا نبود اگه تو این 6 سال درحد پیترچک دروازبانی میکرد الان 6 باراروپارو برده بودیم بهرحال براش ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم جانشینش خیلی سرتر باشه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۴۰)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
نقل قول
موقعیت تک به تک مسی به گل مبدل نشد تا توپ به سرعت به سمت دیگر زمین منتقل شود و ویکتور که در سیستم بارسا حق زدن زیر توپ را ندارد، در آن صحنه بازیکنی نزدیک خود نیافت تا توپ را به او منتقل کند و تصمیم به دریبل زدن دی مایا گرفت اما در صحنه ای مشکوک به خطا، بازیکن آرژانتینی موفق به گشودن دروازه بارسا شد.


ظاهرا قانون جدیدی توی باشگاه به ثبت رسیده که ما خبر نداشتیم ...
ممنون از اطلاع رسانیتون ؛ اولین باره میشنوم دروازه بانی حق زدن زیر توپ نداره !!!


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۱۶)
 
PEREZ
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
با سلام به همه
ضمن تشکر از این مقاله قشنگ و با احترام به نظرات دوستان،من زیاد با شما هم عقیده نیستم.
درسته که توی چندتا مسابقه نجاتمون داده اما تو خیلی هز بازی ها هم با سوتی هاش نابودمون کرده.
در مجموع میشه گفت یکم بهتر از معمولی بود.
بارسا برای موفقیت های بیشتر به دروازه بانی بزرگتر احتیاج داره.یکی مثل نویر


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۱۰)
 
farhad_xavi92
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
janam valdes


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۴۵)
 
R.MESSI
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
خیلی عالی بود. زحمت کشیدین.
امیدوارم ویکی تا بازنشستگی اش تو بارسا بمونه.


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۴۱)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ممنـــون عــالی بود!
خبــر مــوندن ویکی تــو بــارسا بره من خــوشحـال کننــده تـر از خبــر پیوســتن نیــمار بـه بــارسا ــست!
واقعـا این فصل بـا اوضاع نه چندان مناسب خط دفاعی ویکتور فشار زیادی تحمل کرد!
و بدتـر از این فشارها برخــورد نا مناسـب هـوادارا با ویکی بود کـه آزارش داد!
بـــه امیـــد مـــونــدن ویکتور بــرای فصـل بعــد...!




سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۲۵)
 
siyamak
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ممنون از دوستان مقاله خیلی قشنگی بود ولی میتونست مدتی قبل تر از این زمان منتشر شه تا ما طرفدارها رو یکم بیشتر به فکر فرو ببره و مانع از تخریب بیش از حد ویکی بشه
من به عنوان طرفدار ویکی تقریبا اکثر نکات بالا رو بخاطرم مونده و دوستان منتقد ویکی هم اگه ی کم منصفانه بهش فکر کنن به شایستگیهای اون پی میبرن و دیگه بی رحمانه بهش حمله نمیکنن
من به شخصه به عنوان ی طرفدار بارسا خیلی دوست دارم که والدز فوتبالشو توی بارسا به پایان برسونه و از اینکه این فصل هم درون دروازه بارسا قرار میگیره خیلی خوشحالم و امیدوارم که توی سال جدید اتفاقاتی بیافته که قراردادش رو تمدید کنه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۱۵)
 
Ice.Girl
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
امیدوارم سال بعد بهترین سال ورزشیش باشه


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۷:۱۲)
 
rezakhakpour
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
جالب بود مرسی......


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۴۹)
 
Andromeda
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
سپاس از علی شانه ساز عزیز...
آمار خیلی خیلی جالب و تحلیل های خارق العاده ای بود.
بهت تبریک می گم...چون درک فوتبالی بالائی داری...
از بین این همه طرفدار بارسا که تا حالا دیدم تو از معدود کسانی هستی که واقعا قدر والدز کبیر رو می دونی.
ارادتمند...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۴۵)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
ممنون که زحمت کشیدین...
مقاله خوبی بود...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۶)
 
ast.2012
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
با تشکر فراوان از نویسنده های این مقاله که واقعا تو دهنی درست و حسابی به کسایی بود که والدز رو ضعیف و کوچک میشمردند.حقیقت اینه که والدز یکی از تنها بازیکن بارسا هست که خوب عمل میکنه اما دیگران مدام از وی انتقاد میکنند.
عزیزان اونم ادمه و جایزالخطا .واکی بایاشی که نیستش!!!در ضمن مگه همون کاسیاس چی بارشه که انقدر از طرفداری میشه؟دوستان انگار بازی رئال و دورتموند تو مرحله گروهی رو ندیدند یا بازی اسپانیا و کاستاریکا رو یادشون نیست که کاسیاس چه اشتباهات فاحشی تو اون بازی کرد ولی خدایی هیچکی از انتقاد نکرد و باز هم ازش حمایت کردند؟
باز هم بخاطر این مقاله عالی ممنونم


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۵)
 
Andromeda
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
درود بر ویکتور...
این پسر فوق العاده است...
وای که چه قدر دوسش دارم...
از مدیران سایت هم کمال تشکر را دارم.
مقاله ای شایسته در وصف پر افتخار ترین سنگربان آبی اناری و با غیرت ترین سنگربان تاریخ بود.
ارادتمند...


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۴)
 
hamimessi
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
اميد وارم هيچ موقع از بارسا نره


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۳)
 
mostafa169
پاسخ به: ویکتور والدس؛ پرافتخارترین سنگربان آبی و اناری
دست هر دو دوست عزیز درد نکنه. زحمت کشیدین. مقاله خوبی بود. هر چند با بخشی از قسمت هاش مشکل داشتم اما والدس رو به خاطر شخصیت و تعصبش واقعا دوست دارم.

امیدوارم اگه در بارسا بمونه بهترین عملکرد رو داشته باشه و اگه رفت موفق باشه.


سه‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!