به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار به بارسلونا پیوستنقل و انتقالات
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۱۹) (۳,۱۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
برگرفته از: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


ستاره برزیلی تیم سانتوس با سران باشگاه بارسلونا به توافق رسید تا برای 5 سال آینده فوتبالش را با پیراهن آبی و اناری ادامه دهد.

در حالی که باشگاه سانتوس روز شنبه اعلام کرده بود که با جدایی نیمار موافقت کرده و انتخاب تیم بر عهده خود او قرار دارد، این پدیده برزیلی همچنان که قبلا بارها اعلام کرده بود که آرزوی همبازی شدن با مسی را دارد، با مسئولان باشگاه بارسلونا برای یک قرارداد 5 ساله به توافق رسید. قرارداد او فردا دوشنبه امضا خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نیمار که این خبر را در صفحه توئیتر و اینستوگرام خود اعلام کرد، به دلیل سبک بازی چشم نواز و تکنیک بالا توجه همگان از جمله پله را برانگیخته است.

نیمار که با توجه به سن و سالش می‌تواند روزهای درخشانی در آینده پیش رو داشته باشد، پس از آخرین حضورش در تیم سانتوس روی دیوار رختکن نوشت: می‌روم اما یک روز بر می‌گردم.

این بازیکن 21 ساله در سال 2011 عنوان بهنرین بازیکن قاره آمریکای لاتین را به خود اختصاص داد تا جوان‌ترین بازیکنی باشد که به این افتخار دست پیدا می‌کند. نیمار در سال 2011 جایزه پوشکاش را نیز برای به ثمر رساندن بهترین گل سال دریافت کرد.

نیمار سابقه رویارویی با بارسلونا را نیز دارد. در سال 2011 سانتوس به عنوان قهرمان قاره آمریکای جنوب در جام باشگاه‌های جهان حاضر شد. نیمار با گلی تماشایی توانست تیمش را به فینال برساند، اما در دیدار پایانی این تیم برزیلی مقابل بارسلونا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و 4 بر صفر مغلوب شاگردان پپ گواردیولا شد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica rolex
Replica Rolex Piaget replica bartenders work, in addition to a fixed salary, guests can also accept a tip, which I do not know as a tutor worthwhile than many times مشاهده لینک . Job Jiang Tai contingent has been dried to military service before graduating from college, did a total of 3 years and 6 months Fake Alain Silberstein for sale ,


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۴:۵۲)
 
mnri19
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
اقا من یه کلیپ خیلی خوب از نیمار سراغ دارم
خیلی قشنگ بود

اینم دوتا لینکش
اولی مستقیمه ولی تا یه هفته بیشتر کار نمیکنه
دومی همیشگی ولی غیر مستقیمه

پیشنهادی از یه بارسایی

اولی: دانلود کلیپ در لینک اول
دومی:دانلود کلیپ در لینک دوم

توجه:در لینک دوم بعد ورود به سایت دانلود روی دکمه سبز رنگ download در وسط صفحه کلیک کنید
سپس در صفحه باز شده کد مشخص شده در شکل را وارد و از کلیپ لذت ببرید


سه‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۵۶)
 
rezafcmessi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خوش آمدی به بارسلون نیمار


مطمئنم با بارسا و در کنار فوق ستاره های تیم موفق میشه چون استعدادش حرف نداره


انشالله که فصل بعد بارسلون رو تو اوج ببینم هرچند که این فصل هم خیلی خوب بودن ولی شانسم نداشتیم


به امید قهرمانی بارسا در فصل آینده در همه جامها به خصوص قهرمانی اروپا



زنده باد بارسا



زنده باد سلطان بلامنازع فوتبال جهان مسی افسانه ای


سه‌شنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۴۵)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم حالا که نیمار کارش تموم شد مدیرای تیم با تمرکز بیشتری دنبال ترمیم خط دفاع و خرید یه جانشین مطمئن برای ویکتور عزیز باشن

نقل قول
این یه مقدار بی انصافیه که بگیم فقط بازیکنا تو مادرید خراب شدن . خیلی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتبال هم تو مادرید به اوج فوتبالشون رسیدن . زیدان روبرتو کارلوس کریستیانو رونالدو ..... نمونه هلیی هم بودن که تو بارسا بهترین بازی هاشونو ارائه ندادن .... از قدیم کسایی مثل روشتو رچبر . ریکلمه . فابرگاس . داوید ویا . الکسیس سانگ ....


ویا که مصدوم شد! الکسیس و سانگ هم بازی های اخیرشون چیز دیگه ای نشون میده. فابرگاس هم با 10 گل و 10 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنای بارسا بوده در این فصل.

این که یه بازیکن میاد بارسا و نمیتونه خودشو با شرایط تیم وفق بده خیلی فرق میکنه که بهترین های دنیا رو مثل کاکا و اوون و شاهین و... رو بخری و بذاریشون رو نیمکت!!!


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۲۲)
 
real_madrid
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نقل قول
سلام دوست عزیز...این سوال از شما که یک روزنامه نگار هستید،واقعا بعید بود!ازشروع همین فصل که نه از دوشنبه(فردا) بازیکن ِ رسمی بارسا خواهد بود و خدا رو شکر از همان جلسات اول تمرینی به کمپ تمرینی بارسا ملحق خواهد شد.مراسم معافه اش هم اوایل ژوئن هست.راستی نظرت راجب تکنیک و دریبلینگ نیمار چیه؟!


من متوجه منظورتون نشدم . چرا از من بعید بود ؟ خب خیلی جاها نیمار گفته بود که از بعد از جام جهانی می خواد به اروپا بیاد من فکر کردم شاید واسه اون موقع قراردادی بسته شده

این یه مقدار بی انصافیه که بگیم فقط بازیکنا تو مادرید خراب شدن . خیلی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتبال هم تو مادرید به اوج فوتبالشون رسیدن . زیدان روبرتو کارلوس کریستیانو رونالدو ..... نمونه هلیی هم بودن که تو بارسا بهترین بازی هاشونو ارائه ندادن .... از قدیم کسایی مثل روشتو رچبر . ریکلمه . فابرگاس . داوید ویا . الکسیس سانگ ....


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۵)
 
aammiinn
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم بهترین خط حمله تاریخ بارسا رو با مسی بسازی

زنده باد بارسا و بارسایی


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۰۸)
 
kamiba
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
از اینکه نیمار بارسا رو انتخاب کرده خوشحالم و بازم رئال باخت!!!!!
ولی من نگران تاثیر بازی این بازیکن روی بازی مسی
نیمار خوش آمدی


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱۶:۱۰)
 
salar.b88
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
من که از این انتقال راضی نیستم!
امیدوارم باعث افت مسی نشه چون اگه نیمار بدرخشه مسی کمی به حاشیه میره و اون احساس مسئولیت سنگین رو نخواهد داشت!


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۸:۱۴)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مسی و نیمار
عالیه


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۵۲)
 
***messi***
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
ایول.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۴۵)
 
konjkave60
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نقل قول
نیمار برای پیشرفت نیاز به یه مربی کاربلد داره ولی مربی ای مثل تیتو مطمئنا تاثیر منفی روش میذاره. همونطور که رو ویا و الکسیس تاثیر منفی گذاشت

يعني شما ميخواي بگي ويا هم توسط تيتو نابود شده؟
من به دلايل كاملا علمي و منطقي مخالفم
اي كاش يه بازيكن تو مايه هاي ديماريا هم بخرن...واسه جناح مخالف
كاواني و لواندوفسكي يك مهاجه دونده و تكنيكي همزمان نيستن
فقط تموم كننده هاي خوبي هستن و اين خيلي به نفع بارسا نيست چون سبك بارسا چيز ديگه ايه


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۲۶)
 
sepazz
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
من از اول میگفتم میاد بارسا.خییییلی خرید خوبیه.در اینکه با بارسا مچ میشه صدم ثانیه شک نکنید چون هوش و توانایی فنی بالایی داره.من از اول بهش ایمان داشتم.خیلی خوب شد که اومد.رئالیها دارن میسوزنااا.میگن دی ماریا بهتره و نمیدونم ما دنبال ایسکوئیم و اسکو بهتره و....تبرییییک


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۹)
 
MASIHfcb
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
چقدر حسرتناک بود !!! چقدر سخت.. دوستم از 6 سالگی عاشق بایرن بوده و هست. چقدر خوشحال بود.. حق هم داشت..تیمش اکنون سلطان فوتبال اروپاست و شاید تا چند سال آینده سوالی را در ذهن اهالی فوتبال مطرح کند.. سوالی آشنا برای ما بارساییها: آیا میشود آنها را متوقف کرد؟
وقتی قافله را به بایرن باختیم در پوستش نمیگنجید.. چندسال بود منتظر این لحظه بود..اجازه داشت هرچه میخواهد بگوید..تیمش شایسته بود و عملکرد تیم من باوجود همه ناداوری ها و بدشانسی ها و مصدومیت ها غیر قابل دفاع ..و زبانم بسته.. هر چه در ذهنم مرور کردم برای این سوال پاسخی نیافتم: تیم من چه کم داشت که حتی به اندازه دورتموند نتوانست بایرن را تحت فشار قرار دهد؟

بگذریم .. تمام شد اما من و قلب شکسته و ذهن نا آرامم هنوز باهم کار داریم ! حسرت قهرمانی بایرن را نمیخورم چون یک تیم همیشه نمیتواند قهرمان باشد و بایرن امسال بهترین بود. تا شکستی نباشد پیروزی به ته دل آدم نمی چسبد ! بزرگ ها با شکست بزرگ می شوند.. شاید اگر بایرن سال قبل از چنگول! چلسی میگریخت اکنون به این خوبی نبود.. اما برای پادشاه افت دارد زیاد از حد تاج و تختش را دست به دست بچرخانند.. با احترام به پپ عزیز..باز هم نوبت ماست..
مشکل اینجاست که ما با بهترین و طلایی ترین دوران باشگاه هم عصر بوده ایم. تحمل نداریم حتی یک سال بدون جام اروپایی باشیم. انقدر پر توقع شده ایم که حتی یک جام لالیگا هم برایمان آنقدرها جذاب نیست! ما عاشق فینال هاییم! اما قهرمان اروپا شدن خیلی سخت است خیلی.. چقدر حسرتناک بود دیشب!!
تیم باید روحیه و اقتدار از دست رفته اش را بازیابد. تمام نقاط ضعف خود را پوشش دهد . نمی پذیریم که سال آینده هم اینگونه کم بیاوریم! زمانی که باید در اوج باشیم نباشیم !
خرید نیمار خبر خوبی بود.بازیکنی جوان و بسیار مستعد..یک وینگر عالی .. اگر نیمار همانی باشد که در کلیپ ها دیده ایم! خوشبختانه جام جهانی درکشورش نزدیک است و او به دنبال تثبیت خود..انتظار نداشته باشید این نیمار همان نیمار سانتوس باشد. قطعا نیست. حتی شاید از همان ابتدا عالی شروع کند اما زمان نیاز دارد. خیلی ها شک دارند. به این که او در اروپا به سادگی نمیتواند مطرح شود. درست است. به حرکاتش دقت کنید. توپ را نگه میدارد و پشت توپ قر میدهد ! مدافعین اروپا دست روی دست نمیگذراند تا تو برقصی ! آری اینجا باآنجا فاصله اش از کجاست تا ناکجا ! اما من به او ایمان دارم .. بزرگ میشود..خیلی بزرگ ..اما باید صبر پیشه کرد و حمایت کرد...
خرید یک مدافع خوب هم قطعا در دستور کار است و طبق گفته تیتو سیلوا گزینه ماست و به نظرم انتخاب هوشمندانه ایست.. و همچنین یک دروازه بان عالی .. اما..
هنوز سر حرف خودم هستم . و آن هم خرید که هافبک طراح، جوان و دونده است. تیاگو نتوانسته آنطور که پیش بینی میشد پیشرفت کند(گرچه من به آینده اش بسیار خوش بینم) . سسک بسیار نوسان دارد و هنوز اعتمادمان را جلب نکرده. پس میانگین سنی هافبک های ما بالاست. این به وضوح در بازی های بزرگ این فصل پیدا بود که در میانه میدان که نقطه قوت ما بود اکنون ضعف داریم. اگر بخواهیم همیشه به ژاوی و اینیستا بازی دهیم نتیجه اش را مثل آخر این فصل میگیریم ! در مقابل تیمهای فیزیکی نیاز به کسی داریم که با دوندگی اش فضا را برای اینیستا و مسی و حرکات درعمق تیم باز کند. یادمان نرفته که مارتینز و شواینی چه بر سر هافبکهایمان آوردند؟
امیدوارم خرید هایمان هوشمندانه باشد.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۵)
 
king_morteza
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک میگم خدا کنه بتونه با بارسا مچ بشه


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۳)
 
Xaviesta
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خوش اومد


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۶:۰۲)
 
Elo-messi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نیمار بازیکن فوق العاده ای .
از یه نظرخوشحالم که با اومدنش مسی خیلی ازادانه بازی میکنه وفضای زیادی نسبت به قبل برا خودنماییش پیدا میکنه .

از یه نظر هم یکم میترسم نیمار چون جوون ومغرور امکانش هست بخواد برا توپ طلا با مسی رقابت کنه و با خود خواهی هاش بخواد از مسی جلو بیفته . (البته احتمالش کم).

و در مورد قیمتش که دوستان میگن 28 تا بوده .نه اینطوری نیست.
سانتوس فقط 55% سهم نیمار داره که همون 28میلون40%مال اسپانسراش که میشه 20 میلیون و 5% ( که میشه 2میلیون)نمیدونم (فکر کنم سهم باباش).

در کل نیمار چیزی در حدود 50 میلیون برا بارسا اب خورد.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۴:۵۹)
 
khadije.messi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
واااااای چقد خوب خیلی دوس داشتم نیمار بیاد بارسا.
تبریک.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۴:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نقل قول
نقل قول:
مشاهده لینک میخواستم بدونم نام سایت رسمی رئال اینه؟؟ که بچه ها میگفتن

مشاهده لینک

البته این سایت به هیچ وجه یه سایت رسمی و یا چیزی شبیه به اون هم نیست. بیشتر به یک بلاگ فحاشی شباهت داره که توش فقط به بازیکنا و مربیا و هوادارای بارسا و حتی خودشون هم توهین می کنن.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۴:۱۰)
 
themistroxavi71
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
از نیمار خوشم نمیاد.....نمیدونم چرا



امیدوارم بارسا موفق باشه


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۳:۱۱)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
کاوانی اگر از ناپولی جدا بشه میاد لیگ اسپانیا از بین بارسا ورعال باید یکی رو انتخاب کنه بازیکن خوبیه ولی من لواندوفسکی رو بیشتر می پسندم تا کاوانی بیشتر به کار بارسا میاد لواندوفسکی تکنیک خوبی هم داره کاوانی یه جورایی شبیه زلاتان بازی می کنه


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۳:۱۰)
 
alisarvandi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم هر دوشون همیشه موفق باشن که موفقییت بارسا هم درپی داره


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
این که یه سری بازیکنا تو رئال موفق نبودن، دلیلش نقص اونا نبوده. دلیلش خاصیت بازیکن سوزیه رئاله. فقط یه نگاه کنیم به بازیکنای بزرگی که تو دهه اخیر به رئال اومدن و نابود شدن و جنازه شون به تیمهای دسته دوم رفته کاملا مشخصه. نزدیکترین نمونه ش کاکاس که تو میلان اعجوبه ای بود ولی تو رئال نابود شد. و گزینه به یاد موندنی دورش مایکل اوون بود.


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۲۹)
 
nitroleo
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نیمار برای پیشرفت نیاز به یه مربی کاربلد داره ولی مربی ای مثل تیتو مطمئنا تاثیر منفی روش میذاره. همونطور که رو ویا و الکسیس تاثیر منفی گذاشت


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۲۸)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم انجا در مورد نیمار نظر میدیم به بعضی از دوستان بر نخوره نظراتو پاک کنن


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۱۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خب حالا رئال هم میتونه بره بیل و کلنگشو بخره کم نیاره .


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۱۶)
 
mostafa.madrid
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
با سلام. البته در مورد قیمت نیمار مثه اینکه خیلی از دوستان بی اطلاع هستند یا اینکه اطلاعات غلطی دارن.
رقم 28 و 35 میلیونی که ازش صحبت کردید رقم فسخ قرارداده نه دستمزد. با توجه به اینکه درآمد کلی بازیکنا دسمتوزد و حق تبلیغاته پس بازیکنا هم بیشتر این مورد رو در نظر می گیرن. چون مبلغ فسخ قرارداد بیشتر به باشگاه و مالیات و ... تعلق میگیره و چیزی در حدود 30 درصدش برا بازیکنه. اونم فقط یه فصل. نه مثه دستمزد و تبلیغات که درآمد سالیانه هر بازیکنه.
رقم پیشنهادی رئال دستمزد سالیانه 12 میلیون یورو به اضافه 50% حق تبلیغات بود که این رقم برا نیمار 11 میلیون یورو (قرارداد با شرکت های تبلیغاتی مثه نایک و ....) هستش که جمعا میشه 17.5 میلیون یورو.
در حالی که رقم پیشنهادی بارسا 7 میلیون دستمزد سالانه و 100% تبلیغات بود که میشه 18 میلیون یورو. پس از لحاظ اقتصادی و با توجه به اینکه دستمزد و تبلیغات افزایشم پیدا میکنه بارسا براش بهتره.
اینا محضه اطلاع بود نه اینکه بخوام بگم به خاطر پول رفته بارسا. مشخص بود به بارسا علاقه بیشتری داره.
شخصا دوست نداشتم بیاد رئال چون احساس میکردم مثه روبینیو نمیتونه موفق بشه. ولی بارسا با بازیکنای برزیلی خوش تکنیک موفق تر بوده مثه رونالدینیو و ریوالدو ..


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲:۰۱)
 
sea.sb
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مسی و نیمار ،،،،،،،عالی میشه،،،،،،،ریالی هم خوب ضایع شدن


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۳۹)
 
danialfarzane
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
فصل بعد طوفان به پا میکنیم!!!!!!!


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۲۱)
 
ARROW
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیلی خوب شد که اومد
الان دیگه یکی از خطرناک ترین خط حمله ها رو داریم
فقط میمونه مدافع و دروازه بان


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۱:۰۸)
 
pouya16
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیلی خیلی خیلی خوشحال
خیلی خیلی خیلی خوشحال
خیلی خیلی خیلی خوشحال


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۳۵)
 
onlymessi10
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک
ایول به نیمار


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
shahmirzad
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
دیگه عالی شد نیمار 5 نفرو دریبل میزنه میده مسی 5 نفر دیگه رو دریبل میزنه بعد پاس میده ویا تک به تک و گل میکنه manipulate forward <:)


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۰:۱۷)
 
siyamak
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
من حس خوبی نسبت به خرید نیمار ندارم امیدوارم که باعث تقویت تیم شه
اما راجع به اینکه چرا به بارسا اومد در صورتی که رئال پول بیشتری بهش میداد به این خاطر بود که تنها تیمی که باعث میشه اون تبدیل به یکی از بهترینهای جهان شه بارساست نه هیچ جای دیگه قطعا اینو مشاورین و خیلیهای دیگه هم بهش گفتن


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۵۸)
 
navid.f.c.b
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
باید یه سری چیزا رو تو بارسا یاد بگیره مثلا مدل موهاش درست شه و دیگه قرتی بازی در نیاره. ولی اخلاقش بده مغرور و خودخواه وقتی هم تیمش جلو می افته میخواد بازیکنای حریف رو تحقیر کنه که این اصلا تو بارسا جایی نداره. خدا کنه 2 تا دفاع مستحکم با 2 گلر خوب و یه هافبک با قدرت بدنی بالا هم بگیریم


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۵۶)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نقل قول
فقط یک سوال . از این فصل به بارسا پیوست و این فصلم تو بارسا بازی می کنه یا قرارادادش همان طور که همیشه اصرار داشت واسه سال دسگه و بعد از جام جهانیه ؟؟؟؟


سلام دوست عزیز...این سوال از شما که یک روزنامه نگار هستید،واقعا بعید بود!ازشروع همین فصل که نه از دوشنبه(فردا) بازیکن ِ رسمی بارسا خواهد بود و خدا رو شکر از همان جلسات اول تمرینی به کمپ تمرینی بارسا ملحق خواهد شد.مراسم معافه اش هم اوایل ژوئن هست.راستی نظرت راجب تکنیک و دریبلینگ نیمار چیه؟!


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۵۴)
 
messi-.10
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
زوج طلایی اینیستا - مسی و نیمار
خداکنه ی مدافع و دروازبان خوب هم بگیرن
زنده باد بارسلونا



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۴۹)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خرید بسیار خوبیه مخصوصا این که قبل از اومدنش مسی خیلی ازش تعریف کرده بود و با رد پیشنهاد رئالی ها نشون داد که پول براش مهم نیست.حالا بهتره سانچزو بفروشیم درسته که ویا بعد از مصدومیتش یکم افت کرده ولی به هر حال از سانچز خیلی بهتره.حالا باید یک مدافع و دروازه بان خوب بخریم.
به امید قهرمانی در تمامی جام ها در فصل آینده


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۴۶)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
ایشالله که می ریم با نیمار مسی همه رو سوله کنیم امیدوارم ویارو نگه داره بهتر از سانچزه گلزن تر هم هست سانچز رو بفروشن پول خرید دفاع در میاد می مونه گلر که اونم یا تراشتگن رو بیارن یا هندانوویچ پولش رو از خود باشگاه می ده البته بویان آفلای بفروشه می تونه پول گلر رو در بیاره این راسل عادت کرده به مفت خری اون از فابرگاس این هم از نیمار تا می بینه دل بازیکن با بارسا است پیشنهاد کم می ده اون ها هم میان


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
 
xavi_12
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
اميدوارم خاطره ي هاي رونالدينيو رو زنده كنه
البته
در كنار ليونل مسي


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۳:۰۵)
 
FCbarcelona7
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
بالاخره ه ه ه ه !!!
خدایا شکرت...
مردیم تا اومد...
زیاد با شخصیتش حال نمیکردم ولی وقتی بجای رئال اومد بارسا خیلی خوشم اومد ازش...
حالا خیالم از بازی دوستانه بارسا و بایرن راحت شد
viva BARCA


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۳۵)
 
farahbakhsh
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
ریال 7میلیون یورو بیش تر بارسا میداد اما نیمار بارسا رو انتخاب کرد دیگه حمله از روی مسی برداشته شد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۳۳)
 
aguero
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
با نیمار بارسا چی میشه.اینیستا میره پست اصلیش.البته تو دفاع خیلی ضعف اره و اگه والدز بره بایرن بارسا برای پر کردن جاش بهتره از وایدلفلر(دورتموند)استفاده کنه. به امید قهرمانی.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۲۵)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خریده خوبی بود
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۲۴)
 
hossein-barca
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خداکنه با مسی در کنارهم بترکونید،مسی هم بنده خدا وقتی بهت پاس میده تو حداقل گل بزنی


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۲۲)
 
saeid~barca
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیلی خبر خوبی بود . حالا یه مدافع خوب میخوایم


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۲۰)
 
sepantamino
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
ولی 28تا خیلی مفته !!!قیمت نیمار
ایول راسل یک بار هم که شده میشه بهت افتخار کرد!!!

ولی هنوز هم میترسم تو بارسا جا نیفته!!
.
.
.
به هر حال : ویوا نیمار ....... ویوا مسی ...... ویوا بارسا



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۱۳)
 
My.Life.Barca
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مبارکه ایمان دارم که با این انتقال سال اینده رئال مادرید و چلسی و بایرن مونیخ رو لوله میکنیم و یک سه گانه ی تاریخی دیگه رو فتح خواهیم کرد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۱۰)
 
R.MESSI
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیلی خوب شد نیمار بازیکن فوق العاده ایه و اینو از بازیش هم میشه فهمید.
ولی خودمونیما دهنمون سرویس شد تا بیاد.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۴۹)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
هــــــــــــــــــــــورا ...
چه شود ، فقط خدا کنه بازم تک روی نکنه و با فلسفه بارسا کنار بیاد ...


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۴۳)
 
lavvaf22
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
بسیار خوبــه
این میتونه بهترین خرید بارسا در سالهای اخیر باشه



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۳۶)
 
Mohammad.12
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک به همه

تو خرید نیمار که رئال رو شکست دادیم .... امیدوارم فصل بعد با نیمار تو زمین هم به حسابشون برسیم




یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۳۵)
 
Ali_messilover
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
دوست دارم زود تر فصل بعد شه و نیمار رو توی بارسا ببینم

وااااااااااااااای چه شود مسی و نیمار

اما امیدوارم به قول دوستان قبول کنه زیر سایه مسی بازی کنه و توی بازی مسی مشکلی پیش نیاد

فصل بعد همه قهرمانی ها از آن ماااااااااااااااست

زنده باد بارساااااااااااااا


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۰۹)
 
shahnam
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
عالی شد
viva barca


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۰۳)
 
SinaTavakolian
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست

واقعا خرید خوبیه ، امیدوارم بتونه با مسی همکاری لازم رو داشته باشه و بتونه سریع خودشو با شرایط بارسا و سبک بازی بارسا تطبیق بده . دوست دارم بدونم چه شماره ای تو بارسا میپوشه 11 ، 7 و ... . تو سانتوس که 11 میپوشه یعنی تیاگو باید پیرنشو به نیمار بده ؟؟؟
با اینکه ویا بازیکنه محبوب تری نسبت به سانچزه ولی سنش بیشتره جدیدا هم به خوبی قبل نیست ، سانچز هم که تازه خودشو پیدا کرده توی چند بازی اخیر خودشو خوب نشون داد ، من دوست دارم که سانچز بمونه و ویا نیوکمپ رو ترک کنه.
خرید یک مدافع خوب مثل هوملز یا تیاگو سیلوا هم میتونه به تیم کمک کنه ، به نظر من به پیکه میشه اعتماد کرد و فکر میکنم باز هم بتونه به خوبی قبل بشه ، پس با خرید یک مدافع عالی و یک مدافع جوان آینده دار برای ذخیره ، مثل مارکوینیوس مدافع جوون رم که جزو بهترین مدافع های سری آ بود ، میشه خط دفاع رو به خوبی بست. تنها بدی مارکوینیوس گران بودنشه.
برای دروازه بان هم من دوست داشتم مانوئل نویر رو میخریدیم ولی فکر کنم این غیر ممکن باشه. اگه اشتباه نکنم لیست دروازه بان هایی که بارسا زیره نظر داره این باشه : رینا ، تر استگان ، هندانویچ ، موسلرا ، ده خیا . هر کدوم از این دروازه بان ها یه سری نقض هایی دارن فکر نکنم از والدز بهتر باشت. مثلا رینا که پیره ، تر استگان بی تجربه است ولی آینده داره ، هندانویچ که تو اینتر خوب گل میخوره ، موسلرا دروازه بانه گالاتاسرای که شناخت چندانی روش ندارم ، ده خیا که شاید بهترین گزینه باشه ولی خریدنش یه خورده سخته.
با این اوصاف من فکر میکنم که اگر بارسا خوب پول بده بتونه تیمه خوبی جم کنه. امیدوارم که بارسا بتونه هر 3 جام فصل بعدو بگیره.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۱:۰۰)
 
soccer2000
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست

این فصل بارسا می ترکونه


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۵۶)
 
L.A-Messi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
با توجه به پیشرفتی که فوتبال اروپا نسبت به سالهای گذشته کرده و ظهور مدعیان جدید و قدرتمند، خط حمله بارسا به 3 نقطه نیرومند و قابل اتکا نیاز داره که بتونه در دیدار های سخت و نزدیک، از هر حمله ای از هر جناح خطرساز باشه ولی باز هم در مقایسه با شرایط این فصل و فصل قبل که تنها مسی رو داشتیم، با توجه به تکنیک بالا و هوش خوبی که نیمار داره ، امیدوارم بتونیم با همین زوج برزیلی-آرژانتینی همه تیمها رو از لبه تیغ بگذرونیم


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
sobhan67.messi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
اولین گام برای تمام جام های فصل آینده



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۵۳)
 
serpiko
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبريك اما خواهشا دنبال دفاع ودروازبان خوب باشيد
تياگو سيلوااااااااااااااااااااااااااااااااا


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۴۹)
 
Ayhan-10
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
واااااااااااای ، چه شود ترکیب آرژانتینی-برزیلی


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۳۱)
 
real_madrid
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک به هوادارای بارسا . من حقیقتا بیشتر ترجیح میدادم گرت بیل رو بخریم تا نیمار . تاریخ نشون داده بازیکنای فانتزی برزیلی بیشتر تو بارسا جواب میدن و مادرید جای خوبی براشون نیست مثل کاکا روبینیو و......

فقط یک سوال . از این فصل به بارسا پیوست و این فصلم تو بارسا بازی می کنه یا قرارادادش همان طور که همیشه اصرار داشت واسه سال دسگه و بعد از جام جهانیه ؟؟؟؟


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۲۵)
 
barca-barca
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خرید نیمار یک نقطه روشن در بین تمام نقاط تاریک مدیریت آقای راسله .نیمارم اومد تا ببینیم این برزیلی 21ساله چقدر میتونه جلوی مدافعان تیم های اروپایی بدرخشه اما نکته ای که این وسط هست اینه که آیا تیتو ویلانووا میتونه تیمی رو مدیریت کنه که هم نیمار داره و هم مسی امیدوارم که قضیه ابراهیموویچ دیگه تکرار نشه. الان باید تمام هوش و حواس تیتو به خرید یک مدافع ششدانگ و یک دروازه بان قابل اطمینان جمع باشه به نظر من بارسا باید یک هافبک دفاعی قلدر هم تو آب نمک بخوابونه تا کمربند دفاعی این تیم تقویت بشه . (به امید یک سه گانه در فصل بعد)


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۱۱)
 
bardiya30
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خرید خوبیه
اما باید ببینیم جواب میده
ایشاا... که جواب بده و خطی آتشین در حمله بشیم
امیدوارم خرید خیلی عالی باشه


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۰۹)
 
kingamir
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مسی و نیمار چی بشه
اوف اوف....
دیگه خط دفاع حریفا نابوده


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۰۳)
 
8Iniesta
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیلی خوب شد
الان تو چپ و راست دو تا ستاره داریم
مسی تو چپ و نیمار تو راست
هر کی وسط بازی کنه نونش تو روغنه
باید یه دروازه بان و دو دفاع خوب بگیریم
فکر کنم هوملس و یا این سوبوتیچ خیلی خوب باشن
واقعا دفاع های خیلی خوبین


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۲۰:۰۲)
 
messi-6810
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک تبریک تبریک




فکرشو بکنین لئو و اینیستا و نیمار.....وای....)


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۵۷)
 
13685510
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
چه عجب بعد از مدت ها یه خرید خوب کردیم ،امیدوارم خیلی زود خودشو تو بارسا پیدا کنه


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۵۲)
 
LionMessi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خرید خیلی خوبی بود اما امیدوارم باعث حاشیه تو تیم نشه و با مسی به مشکل نخوره
تیم یه مشکل دیگه هم این فصل داشت اونم نداشتن یه شوت زن خوبه تو بعضی بازی ها که تیم ها اتوبوسی بازی میکنن دیدیم بارسا پشت هیجده پاسهای زیاد و بی موردی میداد حتی فضای خوب و بازی واسه شوت زدن دارن اما نمیزنن
اگه بازی رعال من سیتی یادتون باشه رعال به همچین مشکلی برخورد که باغ شوت زنی اون بازیو برد اما بارسا هافبک شوتزن نداره
تو اینجور بازیا خیلی به تیم کنمک میکنه
اگر یادتون باشه زمانی ریوالدو با شوت هاش خیلی به تیم کمک میکرد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۵۰)
 
thiagomessi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
چه کنیم با ریال
چی حالی میده


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۵)
 
Gaucho
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تنهانکته ـش این بود که درمقابل پیشنهاد رئال اومد بارسا

تبریک


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۴)
 
78TARANE
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
چه عجب آقا تصمیم گرفت .
چه شود مسی و نیمار .


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۴)
 
ferijoon690
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
به نظر من بودنش باعث پیشرفت مسی میشه,چون مسی همیشه برا بهتر بودن میجنگه و نیمار میتونه محرک خوبی باشه تا مسی همیشه تو اوج باشه.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۴۲)
 
poyafatehi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خط حمله مسی و نیمار در کنار تیو یا دلفوئو . چه خط حمله ای میشه. خیلی خوب میشه اگر دلفوئو هم بیاد تیم پایه. سانچس و پدرو را باید فروخت. چقدر امسال از دست این دو حرص خوردم.اگر یک مدافع خوب هم بگیریم و یک دروزازه بان دیگه مشکلاتمون حل میشه.امیدوارم خریدهای بعدی هم همین جوری خوب باشه .یا نخرند یا اگر خریدند مثل نیمار بازیکن درست حسابی بخرند نه امثال سانگ که فقط یک خرج اضافی و هدر دادن اموال باشگاه بود.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۳۶)
 
Dead-Man
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم بتونه با مسی زوج موفقیو توی خط حمله تشکیل بده


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۳۵)
 
reyhanehfcb
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
خیییییییییییییییلی خوب شد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۳۵)
 
hamimessi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
اينقدر بارسا محبوب تر بوده كه حاضر نشده به رئال با اون مبلغش بپيونده!!!!


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۳۰)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
شاید تنها اقدام موثر راسل تا به امروز باشه.


خوش اومدی.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۲۸)
 
Soobasa
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
چه قدر ناز کرد برای اومدن به بارسا !!! چقد منت گذاشت

ازش زیاد خوشم نمیاد.. مخصوصا به اینکه فکر میکنم ممکنه مسی رو تحت الشعاع قرار بده و مسی اون مسی همیشگی نباشه هر چند یه جورایی هم خوبه چون واقعا مسی همیشه نمیتونست بازی کنه و مصدوم میشد و اونموقع بود که تیم میلنگید حداقل الان این مشکلو نخواهیم داشت...

امیدوارم تو بارسا هم بدرخشه و مثل بعضی از ستاره ها نباشه که افت میکنن


+++++++++++++
و اما اظهار نظر آقای خاص تو آخرین مصاحبش:

آقاي خاص درباره تلخ‌ترين لحظه خود با کهکشاني‌هاي شهر مادريد، گفت: شکست پنج بر صفر در نوکمپ تلخ‌ترين و سخت ترين لحظه ام با رئال مادريد بود.


ویوا بارسا
ویوا مسی
ویوا نیمار


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۲۳)
 
barca47
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
کارش درسته دریبل زن و تکنیکی کار مسی راحت شد


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۹:۲۱)
 
gubriyas
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
دیگه باید الکسیس سانچز فروخته شه چون واقعا از همون روز اول خرید این بازیکن و الکس سانگ یه خرید بی خود بود,امیدوارم والدز هم بره و البته من ترجیح میدم هاندانوویچ بیاد و در کنار اون هم یه دروازه بان جوون مثه تراشتگن حضور داشته باشه و خدا کنه یه مدافع میانی مثه تیاگو سیلوا یا مت هوملز هم بخرن که به نظر من خرید مدافع میانی از دروازه بان هم مهم تره چون بالاخره والدز هنوز یه سال دیگه هم هست و میشه سال بعد دروازه بان خرید ولی باید حتما این فصل یه مدافع میانی عالی بخره,خرید نیمار هم فوق العاده بود البته امیدوارم واسه مسی مشکل ساز نشه و قبول کنه که باید زیر سایه مسی بازی کنه


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۷)
 
sepantamino
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
هر چند که یکم بدبینم نسبت به این خرید اما امید وارم موفق باشه!!!


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۷)
 
Amirhosein
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
نقل قول
نکته جالبش اینه که با 28 میلیون اومد بارسا در حالی که رئال 35 میلیون پیشنهاد داده بود

پس معلومه بازيكن با شعوريه...
چي بشه مسي و نيمار كناررهم...
ب نظر من حالا وقتش شده ك يكي از مهاجمامونو بفروشيم تا تعدد مهاجما زياد نشه و همين طور برا خريد دفاع و دروازه بان پول داشته باشيم...


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۵)
 
ari10
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مسی و نیمار با هم میترکونند


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۵۰)
 
Alireza.Mirzaei
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک.... < < < <
باشگاه انقدر محبوبه که بازیکن پیشنهاد بالاتر رو رد میکنه و میاد بارسا...


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۴۶)
 
shahabcatalonia
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
تبریک.حالا فقط یه مدافع و یه دروازبان میخوایم.
زنده باد بارسا تا ابد



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۴۱)
 
Reza29.4
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
دیگه باید سانچز فروخت و امیدوارم با خرید نیمار دلفئو رو از دست ندیم و او رو برای آینده بسازیم


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۳)
 
mostafa169
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
امیدوارم گل های بارسلونا تقسیم نشه بلکه بیشتر بشه وگرنه آمار گلزنی کینگ لئو میاد پایین


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۳)
 
amircatalan
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
میگن تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد.تیم بزرگ کسی رو میخواد که هم اسم بزرگی داشته باشه و هم از نظر فوتبالی بتونه چیزی به تیم اضافه کنه.پس تبریک...

حالا با خیال راحت میشه روی خرید دو دفاع و احتمالا دو دروازه بان تمرکز کرد.تعلل و نخوت در بازسازی و برطرف کردن نقاط ضعف تیم برای فصل بعد گناه نا بخشودنی هست.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۳)
 
Sólo_Barca
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
هوراااااااااااااااااااا تبریک به هم بایه دروازه بانو دو تا دفاع دیگه فصل بعد میترکونیم.......



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۲)
 
alirezamirzaee8
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
[color=000099][font=Tahoma][size=xx-large]نکته جالبش اینه که با 28 میلیون اومد بارسا در حالی که رئال 35 میلیون پیشنهاد داده بود [/sizپe][/foپnt][/پcolor]



یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۳۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
فوق العاده است، بازی اش در کنار مسی خط حمله بارسا را به یکی از بهترین خط حمله ها خواهد کرد.من که از آمدنش خیلی خوشحالم. باید این جور بازیکنان را خرید نه بازیکنهای متوسط. کار بسیاز درستی بود.


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۲۷)
 
Lovely-messi
پاسخ به: نیمار به بارسلونا پیوست
مسی و نیمار چه شود


یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ (۱۸:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۰ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!