به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوردی آلبا: «با تمام توان برای قهرمانی در روز یکشنبه تلاش می‌کنیم»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۰:۰۱) (۵۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
علی رضایی
منبع:
مشاهده لینک

ترجمه خبر:

مدافع بارسلونا اعلام کرد که صرف نظر از هر نتیجه‌ای که رئال کسب می‌کند، سعی و تلاش تیم بر این است که قهرمانی در لالیگا را در روز یکشنبه و در ورزشگاه ویسنته کالدرون مسجل کنند.
او گفت: «مردم باید قدردان تلاش ما برای ایجاد اختلافی این چنین با تیم دوم جدول لالیگا باشند. قهرمانی لیگ عنوان با ارزش و مهمی است.»

بارسا در بازی پیش رو به دنبال مسجل کردن قهرمانی خود در لالیگا است و جوردی آلبا نیز در مصاحبه خود در سیوتات اسپورتیووا به تاکید بر این مساله پرداخت. او گفت: «ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی در روز یکشنبه خواهیم کرد. با نگاهی امیدوارانه، پس از بازی در ویسنته کالدرون ممکن است که ما بتوانیم قهرمانی خود را جشن بگیریم. این عنوان بسیار مهمی است و ما برای بالای سر بردن جام قهرمانی بسیار مشتاق هستیم!»

به این منظور، او باور دارد که فارق از نتیجه‌ای که در دیدار رئال مادرید مقابل اسپانیول رقم می‌خورد، آبی اناری‌ها باید تمرکز خود را برای پیروزی در دیدار برابر اتلتیکو مادرید حفظ کنند. در صورت وقوع شرایطی این چنین، بارسا هنوز به سه امتیاز برای قهرمانی احتیاج خواهد داشت.

یک لیگ ویژه

آلبا اشاره کرد که تا به این نقطه چه شرایط ویژه‌ای برای او رقم خورده است. او گفت: «این نخستین قهرمانی من در رقابت‌های داخلی است. مردم باید قدردان تلاش ما برای ایجاد اختلافی این چنین با تیم دوم جدول لالیگا باشند. تیم با این اقتدار ارزشهای خود را به اثبات رسانده است.»

قهرمانی لالیگا می‌تواند پایانی ایده آل برای یک لیگ رضایت بخش باشد. این مدافع اشاره کرد: «ممکن است که ما عملکرد خوبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نداشتیم، ولی به نظر من این فصل خوبی بود.» او در مورد آمادگی خود گفت: «من در طول فصل پیشرفت خوبی داشتم. با و جود عدم غیبت در طول فصل، فکر می‌کنم که این فصل، بهترین فصل من به عنوان یک فوتبالیست بود. هنوز چیز‌هایی وجود دارد که باید در آن بخش‌ها بهتر شوم، مانند کارت زردی که در بازی با بایرن مونیخ دریافت کردم. من هنوز جوان هستم و بهتر از این خواهم شد.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!