به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تیتو ویلانووا:« می‌خواهیم به هواداران روحیه بدهیم.»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۸:۱۰) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
علی رضایی
منبع:
مشاهده لینک

ترجمه خبر:

سرمربی بارسا معتقد است :« بازی برابر بتیس بسیار مهم است؛ زیرا می‌دانیم که با پیروزی جایگاه خوبی به دست خواهیم آورد.»

ویلانووا اظهار کرد:« سرجیو بوسکتس و لیونل مسی به خوبی تمرین کرده‌اند ولی آمادگی کامل آنها پیش از بازی مشخص خواهد شد.»

ویلانووا گفت:« فابرگاس بازیکن درجه یک است. او نیرویی بسیار خوب برای ماست.»

تیتو ویلانووا در مورد بازی برابر بتیس در نیو کمپ با خبرنگاران به مصاحبه پرداخت. او گفت:« این بازی بسیار مهم است، زیرا می‌دانیم که با پیروزی جایگاه خوبی برای رسیدن به قهرمانی به دست خواهیم آورد. هر چه سریعتر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم بهتر است. ما می‌خواهیم که به هواداران روحیه بدهیم. چرا در انتظار بازی پایانی بنشینیم وقتی که می‌توانیم قهرمانی را زود‌تر تصاحب کنیم؟»

ویلانووا در مورد سطح آمادگی سرجیو بوسکتس و لیونل مسی بیان کرد:« آنها به خوبی تمرین کرده‌اند ولی تست نهایی را پیش از بازی انجام خواهیم داد. در تمرین، بر خلاف جریان بازی استرس‌ها قابل کنترل نیستند.» همچنین وی اشاره کرد که پویول و ماسکرانو همچنان در حال سپری کردن دوره نقاهت خود هستند:« نسبت به فصل پیش مصدومیت‌های قابل کنترل کمتری داشته‌ایم، اما اکثر مصدومیت‌هایی که هیچ کاری در مورد آن نمی‌توان انجام داد، مصدومیت مفاصل است.»

بتیس حریفی سرسخت

شکست دادن تیم فعلی بتیس با هدایت په په مل، چه در خانه و چه خارج از خانه کار دشواریست. آنها یکی از بهترین آمار گلزنی در خارج از خانه را دارند و در ابتدای فصل نیز، پیش از باخت 2-1 به بارسا در ورزشگاه بنیتو، رقابت خوبی را در لیگ داشتند.
سرمربی آبی اناری‌ها افزود:« این تیمی است که همیشه برای ما دردسر ساز بوده است، حتی در بازی‌های جام حذفی و زمانی که در دسته دوم بازی می‌کردیم. ما بازی‌های دشوار تری نیز در لالیگا داشته‌ایم. بازیکنانی مانند کاسترو و مولینا بازیکنان خوبی هستند و بارها ما را به زحمت انداخته‌اند.»

فابرگاس، بازیکنی درجه یک

همچنین تیتو ویلانووا بر اهمیت بازی سسک فابرگاس در تیم تاکید کرد:« او بازیکنی درجه یک است. فصل پیش او دومین گلزن تیم بود و به نظر می‌رسد که در این فصل نیز این عنوان را کسب کند. در چند بازی گذشته، او با گل‌های خود دو پیروزی را به تیم هدیه کرد؛ با یک گل برابر لوانته و دوگل برابر مایورکا. او نیرویی بسیار خوب برای تیم است.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!