به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک پیروزی روحیه بخش (4-0)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۱۸:۰۴) (۱,۰۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا پیروزی قطعی خود را در بازی دوستانه شب گذشته در قاهره در برابر قهرمان آفریقا، الاهلی با نتیجه 4-0 تثبیت کرد و یک نمایش عالی را از خود به نمایش گذاشت.

جوی باورنکردنی در مرکز مصر برای خوش آمد گویی به قهرمان اسپانیا و اروپا وجود داشت که به قصد شرکت در جشن صد سالگی باشگاه محلی به آنجا سفر کرده بود. به جهت بازی در برابر جمعیتی مشتاق، الاهلی بود که گامهای اولیه را برداشت اما بارسا قادر بود که فشار اولیه را تحمل کند و به آرامش نسبی برسد.


به جهت بازی با یک ترکیب ناآشنا، طبیعتا زمان لازم بود تا بارسا همبستگی خود را بدست آورد. فرانک ریکارد، اولمو بازیکن تیم دوم بارسا را در قلب خط دفاع قرار داده بود، در شرایطی که گودیانسن و ازکوئه رو شانس بازی در خط حمله را بدست آورده بودند، و بوخان جوان، در سمت چپ بازی می‌کرد. اولین شوت هشدار دهنده بارسلونا در دقیقه 12 زده شد زمانی که رافا مارکز آزادانه به زمین مصری‌ها آمد، اما شوت او با حرکت موثر دروازبان محلی دفع شد.

ساویولا حساب را باز کرد

آرام آرام، تیم ریکارد ریتم خود را پیدا کرد، و پس از آن تنها مسئله زمانی بود که برای رسیدن به گل اول لازم بود. پس از 17 دقیقه، اینیستا کرنری را از سمت چپ ارسال کرد، که مارکز در تیر نزدیک توپ را به ساویولا رساند تا او با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند. در یک حرکت مشابه درست دقایقی بعد، مهاجم آرژانتینی فرصت داشت تا دومین گل را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او با اختلاف ناچیزی از روی دروازه به بیرون رفت.

اولین گلزنی بوخان

مصری‌ها تحت فشار ثابتی بودند، و این ساویولا بود که تمامی خطرها را ایجاد می‌کرد. با حرکت به زمین الاهلی، ساویولا پاس در عمق مناسبی را برای بوخان فرستاد تا او با استیل بی‌عیب و نقصش کار را تمام کند. او کار بزرگی را انجام داد، در سن 16 سالگی او توانست اولین گلش را در بازی برای تیم اصلی جشن بگیرد. الاهلی قادر به واکنش نبود، و تا دقیقه 35 هیچ اتفاقی از جانب آنها نیفتاد، تا اینکه والدس به زیبایی در شرایط تک به تک با متعب واکنش نشان داد، که نشانه‌ای از واکنش از سوی تیم میزبان بود.

11 تغییر

پس از استراحت، بارسا با 11 بازیکن کاملا متفاوت به میدان آمد، در شرایطی که ریکارد، مسی، اتوو، رونالدینیو، ژاوی، تورام، جیووانی، دکو، جیو، پویول، اوله گوئر و خورخه را را به بازی آورده بود. اما بارسا به وضوح به حکمرانی خود بر جریان بازی در تمامی بخش‌ها ادامه می‌داد، و ساموئل اتوو سومین گل بازی را در دقیقه 77 به ثمر رساند. مهاجم کامرونی با تغییر نتیجه بازی به 4-0 درست دقایقی پیش از سوت پایان، ماموریت خود را به پایان رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۲۷)
 
kingamir
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۲)
 
harry1
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک پیروزی روحیه بخش (4-0)
تبریک.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!