به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۳) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


رورا اظهار داشت که بارسا مقابل پاریس سن ژرمن پر تلاش ظاهر خواهد شد و اشاره داشت که تنها پیروزی در این بازی می‌تواند صعود تیم را به مرحله نیمه نهایی تضمین کند. وی همچنین در خصوص آمادگی مسی، آدریانو و پدرو گفت: «باید منتظر بمانیم و ببینیم که آمادگی آن‌ها در چه سطحی است و مهم‌تر از آن باید منتظر نتیجه آخرین آزمایشات پزشکی آن‌ها باشیم».

بارسلونا در بازی امشب خود همانند یک بازی فینال به مصاف پاریس سن ژرمن می‌رود. جوردی رورا در مصاحبه خود در زمین سیوتات اسپورتیووا بیان کرد: «ما باید با تمام تلاش و نهایت قدرت خود بازی کنیم و نباید تنها به نتیجه بازی رفت دل ببندیم. باید بازی را با یک هدف واحد که همان پیروزی است آغاز کنیم، زیرا تنها راهی است که می‌تواند تضمین کننده صعود ما به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای شش امین سال متوالی باشد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با وجود این که این تیم پاریسی برای بقا نیاز به گلزنی دارد، کمک مربی کاتالانی تیم عقیده دارد که پاریس سنت ژرمن سبک بازی خود را نسبت به آنچه که در بازی رفت ارائه دادند، تغییر نخواهد داد. او گفت: «ما انتظار داریم تا مقابل تیمی به میدان برویم که به راحتی مالکیت توپ را در اختیار ما قرار نخواهد داد. ما به این سبک از بازی‌ها عادت داریم. بسیاری از تیم‌ها همین روش را مقابل ما اتخاذ می‌کنند».

در انتظار مسی، آدریانو و پدرو

هنگامی که از رورا در مورد حضور مسی، آدریانو و پدرو در این بازی پرسیده شد، او در پاسخ گفت: «هنوز تمریناتی برای سنجش میزان آمادگی آنها باقی مانده است. در حال حاضر، احساس مثبتی از حضور آنها وجود دارد ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که آمادگی آنها در چه سطحی است و مهم‌تر از آن باید منتظر نتیجه آخرین آزمایشات پزشکی آنها باشیم». او اضافه کرد: «اگر هر کدام از این بازیکنان موفق به بازی شوند، تنها به این معنی است که به آمادگی 100% رسیده‌اند».

رورا اظهار داشت: «در پایان اگر نتوانیم از بهترین بازیکن دنیا در این بازی استفاده کنیم، دچار مشکل خواهیم شد». سپس بلافاصله افزود: «ما فهرست بلندی از بازیکنان با استعداد را در اختیار داریم. در صورت غیبت مسی، نمی‌گذاریم که خلا او احساس شود». طبق گفته‌های رورا، بازی مقابل مایورکا پیش درآمد خوبی برای بازی امشب بود. او در این مورد گفت: «بازیکنانی که در جای مسی قرار می‌گیرند، نشان داده‌اند که از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند».

دفاع منسجم

هنگامی که از رورا در مورد تعداد زیاد غایبان در خط دفاعی تیم پرسیده شد، او پاسخ داد: «درست است که ما هنگام نزدیک شدن به بازی‌های مهم، دچار بد شانسی شدیم. ما از این مشکل با خبریم و برای جبران آن تلاش خواهیم کرد». او افزود: «امیدواریم که بازیکنانی که امشب به میدان می‌روند بتوانند دفاع منسجمی را ارائه دهند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»
یاشاسین




شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۵۷)
 
Immortal
پاسخ به: رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»
قیافرو
دیدی با مساوی رفتیم بالا شتر


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ (۲۱:۱۹)
 
heroes
پاسخ به: رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»
بارسا همیشه به پیروزی فکر میکنه.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۵۹)
 
ali_catalan
پاسخ به: رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»
اگه به مساوی فکر کنیم ممکنه در یک لحظه یک گل بخوریم و حذف شویم


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ (۱۷:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رورا: «تنها پیروزی تضمین کننده صعود ما خواهد بود»
گل نخوردن در اولویت کاره و مرحله بعد گل زدن
پیروزی ازآن ماست


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!