به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».مصاحبه
فرستنده علی رضایی در تاريخ جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۳۰) (۱,۷۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی رضایی / FCBarcelona.ir


جوردی رورا پس از شکست در ال کلاسیکو و کنار رفتن از جام حدفی گفت: «ما باید این بازی را فراموش و بر روی اهداف بعدی تمرکز کنیم. ما چالش‌های بسیار دشواری را پیش رو داریم و باید تا پایان، برای آنها بجنگیم. رئال مادرید در مجموع از ما موثرتر بازی کرد».

جانشین تیتو معتقد است که بازیکنانش تمام تلاش خود را برای پیروزی در دو رقابت باقیمانده در این فصل خواهند کرد: «دلیلی برای سرزنش کردن بازیکنان در دیدار برابر رئال ندارم. مطمئنم که ما از این وضعیت نا آماده خارج خواهیم شد. باید اعتماد به نفس‌مان را برگردانیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وی با تاکید بر این که مردان او نیاز دارند تا با گذشتن از این بازی و شکست در جام حذفی، بروی ال کلاسیکو روز شنبه تمرکز کنند، ادامه داد: «شکست بسیار ناراحت کننده است. اما این بازیکنان بسیار سخت کوش هستند و تنها به دنبال برد هستند. باید به خود بیاییم و شادی بازی‌ها را بیابیم».



چالش‌های بسیار مهمی پیش رو داریم

رورا در سالن مصاحبه ، به خبرنگاران متذکر شد که بارسا هنوز در لیگ قهرمانان و لالیگا مشغول رقابت است: «ما باید این بازی را فراموش کنیم و بروی اهداف پیش رو تمرکز کنیم. چیزی که باید انجام دهیم این است که از مبارزه در لالیگا دست نکشیم و در سریع‌ترین زمان ممکن قهرمانی را جشن بگیریم. ما بازی مهمی مقابل میلان را پیش رو داریم و انتظارات بسیار زیادی در این خصوص از ما می‌رود. به عقیده من این دو رقابت بسیار مهم هستند و ما تا آخر آنها دست از رقابت نخواهیم کشید».

«مادرید موثر‌تر از ما بود»

در بازی مقابل مادرید رورا عنوان کرد: «ما می‌دانستیم که چه سبکی باید بازی کنیم. به نظر من آنها بسیار موثرتر از ما بودند و ما نتوانستیم خط حمله آنها که نقطه قدرت آنها محسوب می‌شود را کنترل کنیم. کاملاً واضح است که ما در بازی رفت و برگشت یکسان عمل نکردیم. به طور کل آنها موثر‌تر از ما بودند».

رورا بازی دور برگشت لیگ قهرمانان مقابل میلان را متفاوت دانست و گفت: «مادرید متفاوت بازی می‌کند. به نظر من میلان محافظه کارتر است. بسیار محتمل است که ما در بازی مقابل میلان تغییرات تاکتیکی داشته باشیم. وقتی که شکست خوردیم، طبیعی است که ببینیم چه تغییراتی را می‌توان اتخاذ کرد».

تشکر از هواداران

رورا همچنین از هواداران تشکر کرد: «می خواهم از هواداران به خاطر حمایتشان تشکر کنم. واقعاً ستودنی بودند. ما می‌دانیم که بازی مقابل مادرید چه اندازه دشوار است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
konjkave60
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
تغيير تاكتيكي بسيارم آرزوست


یکشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ (۱۲:۳۴)
 
mm_naseri94
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
انشاالله این تغییر تاکتیک جواب بده تا ما دیگه به این سبک ضد فوتبال نبازیم.

درود بر بارسلونای کبیر




شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۹:۴۵)
 
kamiba
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
به هر ترتیبی که شده باید میلان رو حذف کنیم
وگرنه این حذف بازتاب زیادی خواهد داشت و به ضرر بارساست


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱۶:۴۴)
 
siyamak
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
2 بازی پیش روی بارسا از اهمیت زیادی برخورداره و میتونه نقطه ی عطف و یا خدای نکرده نزول بارسا بحساب بیاد یکی با رئال که از لحاظ حیثیتی اهمیت داره نه جدول و دومی که حتی از اولی هم بنظر من مهمتره بازی با میلان هست با این شرایطی که تیم داره نمیتونم با قطعیت نظر به برد بارسا بدم ولی میتونیم امیدوار باشیم که با سرفرازی از این دو بازی بیرون بیایم و دوباره به روزهای خوبمون نزدیک بشیم و همه ی اتفاقات بد چند روز گذشته رو فراموش کنیم و ایشالا که همینطور بشه


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۰۵)
 
mazaherxavi
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
ویا باید از اول بازی کنه


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۰۸)
 
Nobody
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
به امید پیروزی...


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۴۸)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
به خاطر تیتو هم که شده باید این بازی رو ببریم


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۳۵)
 
تنهاترین
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
ما دوباره بلند میشیم و اوج می گیریم....
قابل توجه رئالی ها و دیگران:شیر شیره.اگه مریض هم بشه بازم شیره و سلطان.و هیچ وقت گربه سر کوچه سلطان نمیشه...
پس منتظر باشین...



شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۱۱)
 
Reza29.4
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
نقل قول
بچه ها الان خوندم که مسی فردا قطعا به بازی نمیرسه رونالدو هم احتمال زیاد از ابتدا توی ترکیب نیست و احتمال داره نیمه دوم بیاد تو بازی تیتو هم برای بازی برگشت با میلان میخواد رو نیمکت بشینه

اگر تیتو بشینه شوک خوبی واسه تیم


شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۱:۵۰)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
بچه ها الان خوندم که مسی فردا قطعا به بازی نمیرسه
رونالدو هم احتمال زیاد از ابتدا توی ترکیب نیست و احتمال داره نیمه دوم بیاد تو بازی
تیتو هم برای بازی برگشت با میلان میخواد رو نیمکت بشینه




شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ (۰:۱۳)
 
AMID.N
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
نظر a-sed-meti بخونید واقعا جالبه...
حتما بخونیدش...



جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۲۳:۴۵)
 
adelkaebi
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
اگر بتونیم گل اول رو تو بازیامون بزنیم همه چیز درست میشه....

مشکل تیم اینه که اعتماد به نفسش رو از دست داده


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۳۵)
 
FC.catalan93
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
به نظرم این بازی میتونیم بهتر از بازی قبلی باشیم البته اگه ویا بازی کنه


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۲۲:۲۴)
 
sahraei
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
نقل قول
به نظر من هر وقت ژاوی و انیستا رو مهار کنی مسی ول معطله و اگه مسی هم خوب باشه بخاطر ژاوی و اینیستا است و اگه هم تو آرژانتین خوبه بخاطر صدقه سری دیماریاست.


مسي دقتون داده نه ،آخي بميرم براتون. ديديم شبي هم كه مسي به اصطلاح شما محو بود ٦تا بازيكنتون چه طوري دنبالش مي دويدن ،به خدا من تو PES هم اينطوري نديده بودم. فعلاً خوشحال باشيد روزهاي خوشي در پيش است!!!!!!!!

راستي ١٦ امتياز يادتون نره!!!!


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۱۱:۰۱)
 
irancoolboy
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
a-sed-met اتفاقا مقاله ی جالبی بود اما پیشنهادش فکر نمیکنم جواب بده اما تحلیلایه دیگه درست بجا و منصفانه بود مثلا اون لحظه که گواردیولا کنار گاس هیدینگ ایستاده بود رو یادمه و خودمم هم حدس میزدم که داره فکر میکنه که راه مقابله با سیستمش همینه به هر حال فکر کنم خدا گواردیولا رو اون روز دوست داشت امید وارم تیتو بتونه با حفظ فلسفه ی فوتیال بارسا راه حلی رو پیدا کنه چون اصل سیستم بارسا دارای مشکل شده و باید به تکامل برسه


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۹:۲۷)
 
hossein-barca
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
بارسا یعنی نفس....
بارسا یعنی زندگی....

خدایا زمان رو نگه دار تا مسی بهترین بازیکن جهان بازیکن تکرار نشدنی رو داشته باشیم


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۴۸)
 
hamid.lionel
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
بازی با میلانم مث بازی با رئال
میخوریم میره
تا مربی نداشته باشیم تیم رو هواست ||| ((((


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۸:۰۴)
 
a-sed-meti
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
آقا تو پیج هواداران ایرانی لیونل مسی یه متن نوشته بود که خیلی طولانی بود ولی واقعا خارق العاده!!
حتما بخونید:
[بارسلونا و چالش های دوران طلایی اش:
ورود پپ گواردیولا در سال 2008 پس از ریکارد که اگرچه فصل ناموفقی رو در بارسا پشت سر گذاشته بود اما به هرحال در دوره حضورش افتخارات بسیاری کسب کرده و از همه مهمتر تیم زیبا بازی می کرد.
کنار گذاشتن او، ورود گواردیولا بدون تجربه و تصمیمات او مبنی بر کنار گذاشتن بازیکنان بزرگی مثل رونالدینهو، دکو و ... اگرچه نگرانی را در طرفدارها به اوج رساند اما شاید تنها 3 بازی لازم بود تا همگان زبان به تحسین این تیم و مربی اش بگشایند. این تیم با این همه تغییر زیبا و لذت بخش بازی میکرد.
من خودم قبل نوشتن این متن بازی 6-2 و 5-0 مقابل رئال و فینال چمپیونزلیگ 2009 مقابل منچستر رو یک بار دیگه دیدم. پاس ها خیلی سریع بود و بازیکنای رئال و منچستر مرتب دور خودشون می چرخیدن. طوری که بنزما بعد از بازی گفت مشکل ما این بود که توپ رو نمی دیدیم. تو این بازی ها همیشه بعد از 8 – 9 پاس مخصوصاً پاس های سریع و کوتاه تیم حریف عصبی می شه و شروع میکنه واسه گرفتن توپ هجوم بیاره و این دقیقاً چیزی بود که بارسا میخواست. وقتی هافبک ها و هافبک های دفاعی تیم حریف هجوم می آوردن با چند تا پاس سریع اونا رو جا میذاشتن و حالا فقط دفاع های تیم حریف قرار داشتن که همگی عصبی و پس از حذف هافبک های مقابلشان بی نظم و بی سروسامان بودن و تمرکزشون رو از دست داده بودند بارسا از پاس دادن لذت میبرد طرفدارها لذت می بردن و بازیکنای تیم حریف یکی پس از دیگری شلخته و عصبی دنبال توپ می دویدن و با دوتا پاس سریع از جریان بازی حذف می شدن. این لذتی بود که از پاس ها میبردیم پاس هایی که حریف رو می دواند و حذف میکرد لذت بخش بود. جا ماندن مدافعین زیبا بود.
تیکی تاکای بارسا بعد از سال ها جلوه ی جدیدی در فوتبال بود. مالکیت توپ بالای 70% در بسیاری از بازی ها گلهای بسیار، در هم کوبیدن حریفان پر آوازه و پر مدعا، در تمام لیگ های اروپایی سراسر شور و شعف برای طرفداران بود. همگی ریکارد، رونالدینهو، دکو و ... را فراموش کردن. تا جایی که منتقدترین طرفداران هنگام رفتن اتوو و یایا توره به پپ و تصمیماتش اعتماد کردند.
اما شاید اولین تلنگر را گاس هیدینگ به بارسا وارد کرد. تلنگری که بعدها در سایه کسب تمام جام های ممکن در یک فصل توسط بارسا فراموش شد. شاید در آن روز تنها خود پپ بود که میدانست دستش رو شده. با تبریکی که پیش از اتمام بازی به هیدینگ گفت و دست در گردن او انداخت. اما گاس هیدینگ چه کرد؟
به نظر من گاس هیدینگ لذت پاس دادن را از بارسا گرفت همین!
هیدینگ از بازیکنانش خواست تا عصبی و احساسی نشوند به آنها فهماند که پاس های متمادی اگر شما را پشت سر نگذارند هیچ لذتی برای تیم حریف و هیچ حقارتی برای شما نخواهند داشت. در نتیجه بارسا مرتب پاس میداد اما کسی برای گرفتن توپ علاقه ای نشان نمیداد. اگرچه در نهایت پیروزی شیرینی بود اما همه میدونیم که برد را مدیون داوریم نه تاکتیک های درستمان.
در فینال چمپیونزلیگ بارسا مقابل منچستر سر الکس فرگوسن قرار گرفت. فرگوسن سعی کرد شانس داشتن توپ را از بارسا بگیرد. فرگوسن از مهاجمانش خواست تا از جلو روی بازیکنان ضعیف تر بارسا در حمل توپ مثل مدافعین و دروازه بان فشار بیارن و با این کار قصد داشت تا با مجبور کردن این بازیکنان به ضربات بلند و زدن ضربه سر اول در میانه ی میدان در مقابل بازیکنان کوتاه قامت بارسا توپ را مال خود کند. اما این کار فاصله ی خطوط را بیشتر کرد و بارسا هم با توجه به مهارت مدافعین و دروازه بانش در بازی با پا کمتر در تله ی فرگوسن قرار گرفت و بازی را با پیروزی به پایان رساند.
تلگنر بعد با مورینو و اینتر به بارسا وارد شد. اگرچه حتی خیلی از طرفداران اینتر به آن پیروزی افتخار نمیکنند اما به هرحال بارسا شکست خورد. ولی من معتقدم باز هم به دلایل شکستش فکر نکرد و آن را یک اتفاق قلمداد کرد و به راحتی پشت سر گذاشت.
هنگامی که تیم های بزرگ دنیا سعی داشتند تا روش های مقابله با تیکی تاکا را پیدا کنند بارسا در لالیگا درگیر بازی با تیم هایی بود که از پیش باخته در مقابلش قرار میگرفتند و وقتی شما این همه برد به دست می آورید فراموش میکنید که حتی به چلسی گاس هیدینگ فکر کنید.
به نظر من امروز دست بارسا رو شده است. بارسا پاس میدهد پاس میدهد و شما را دنبال توپ میدواند و لذت میبرد و شما را خسته میکند. اما اگر شما دنبال توپ ندوید، بارسا و طرفدارانش از پاس هایی که مرتب در عرض و با هدف عصبی کردن تیم حریف داده میشود ولی بی نتیجه می ماند خسته میشود. این همان زمانی بود که گورادیولا فهمید که باید برود. خودش میگفت چیزی برای یاد دادن به بازیکنانش باقی نمانده. گواردیولا می خواست با رفتنش از بارسا تفکرات جدیدی وارد شود و این تفکرات علاوه بر اینکه تلنگری ایجاد میکردند رشته تحقیقات تیم های بزرگ دنیا را برای مطالعه بر روی حل مشکل مقابله با تیکی تاکا پاره میکرد. آنها مجبور میشدند تا بر روی تفکرات جدید تزریق شده در بارسا تمرکز کنند.
اما با اصرار باشگاه، بازیکنان و طرفداران، پپ یک فصل دیگر ماند. اما فصل بعد هیچ یک از این عوامل نتوانست پپ را در بارسا نگه دارد. اصرار باشگاه بر باقی ماندن بر سبک و فلسفه ی بارسا به آمدن تیتو ویلانوا منجر شد. در تیم ویلانوا در ابتدای فصل تغییرات به نظر می رسید. هافبک ها از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی میکردند و کلاً سعی میکردند حمله اشان را زودتر به ضربه ای به سمت دروازه تبدیل کنند. اگرچه بارسا خوب نتیجه میگرفت اما هرگز به اندازه ی بازی های 3 سال پیش از بازی ها لذت نمی بردیم. اون موقع فکر میکردیم شاید پاس دادن ها برامون عادی شده.
تاکتیک مقابله با بارسا تنها یک چیز بود نذارید از پاس دادن لذت ببرن!
برای این کار با دو لایه دفاع که 6-3 و یا 5-4 بودند در پشت محوطه ی جریمه ی خودتون جمع میشین. هی پاس میدن، هی شما بدون اینکه برای گرفتن توپ اقدام کنی، جابه جا میشی. هی پاس میدن، هی شما منتظر میمونی. حالا بارسا و طرفداراش عصبی میشن. شروع میکنن به غر زدن. (پس چرا هیچ کاری نمیکنن؟) اینجاست که مدافعین وسط بارسا هم یواش یواش به زمین تیم حریف میآن تا حلقه محاصره رو تنگتر کنن کاری که تو ضد حمله های تیم حریف به خاطر سرعت پایین مدافعین واسه بارسا کشنده میشه همونطور که تو بازی های اخیر دیدیم.
شاید اگر مسی در بارسا نبود این حسی که امسال داریم رو 2 سال پیش داشتیم. اگه مسی نبود بارسا همه اش توپ رو به طور عرضی از راست به چپ و از چپ به راست می برد. مسی یه بازیکن کلیدیه راحت 2 3 تا بازیکن رو دریبل میزنه پاس میده به کناره ها در مواقع لزوم از پشت محوطه شوت میزنه، پاس گل میده و وقتی استارت میزنه مدافعین حریف رو دنبال خودش میکشه. و کلاً میتونه تیم حریف رو به هم بزنه. اما اعصاب و تمرکز مسی رو چه طور به هم بزنیم؟
مسی بیشتر از هرچیزی به گل زنی علاقه داره. اگه مسی گل نزنه عصبی میشه. رقابتش برای آقای گلی رو از دست میده. رسانه ها بهش فشار می آرن و ... . ولی برای اینکه نذاریم مسی گل بزنه باید چی کار کرد؟
باید 2 بازیکن به طور کامل اون رو بیرون از محوطه نگه دارن حتی در مواقع ضروری باید دفاع سوم روش فشار بیاره اما اگر دریبلشون زد چی؟
اگه این 3 تا بازیکن هافبک دفاعی ها باشن اونوقت مسی تازه با خط دفاعی روبه رو میشه. بقیه بازیکنا رو چیکار کنیم؟
واقعاً اگه مسی گل نزنه کی می خواد بزنه؟
بارسا مهاجمی نداره. ویا به ندرت فرصت بازی پیدا میکنه. و هر وقت هم بازی میکنه بیرون محوطه و سمت چپ با فاصله از دروازه است. تنها کاری که میتونه بکنه اینه که به داخل دریبل کنه و موقعیت شوت زنی فراهم کنه که خوب یعنی داره می آد به سمت منطقه ای که ما بازیکنامون رو روی مسی متمرکز کردیم و عملاً محو میشه. پدرو هم خیلی کم میتونه به داخل محوطه وارد بشه. سانچز چی؟ - سانچز که گل نمیزنه میزنه؟
تو بازی های اخیر بارسا خلا یه مهاجم نوک اون وسط بین دوتا خط دفاعی تیم حریف بسیار بسیار مشهود بود. مسی اگرچه قراره تو همون نقطه قرار بگیره اما بعد از اینکه توپ رد نمیشه و بهش نمیرسه مجبوره بره بیرون حالا توپ سریعتر میچرخه ولی وقتی آلبا و آلوز به نزدیکی خط کرنر می رسن و در شرایط پاس دادن به داخل قرار میگیرن مسی که از محوطه دور شده بوده فرصت برگشت به داخل محوطه پیدا نمیکنه و دوباره مجبور میشن توپ رو به عقب بر گردونن. توپی که در نتیجه چند حرکت ترکیبی و استارت آلبا و آلوز در شرایط خوبی برای ایجاد یک موقعیت گل قرار گرفته بود. مطمئنم همه ی کسانی که بازی های سخت بارسا رو دیدن تو هر بازی این موضوع رو بارها دیدن.
راهکار:
شخصاً معتقدم هر ایراد گرفتنی اگر با ارائه راهکار نباشه غر زدنه و غر زدن هیچوقت هنر نبوده و نیست. به همین دلیل راهکاری رو که از بازی با چلسی گاس هیدینگ تا حالا به نظرم درست می امده اینجا مینویسم (شاهدم هم اونیکی ادمینه). این تنها نظر شخصی منه و میدونم بیشتر دوستان تو این پیج از من بیشتر فوتبال میفهمن و امیدوارم تو کامنت ها نظراتشون رو ببینم.
به نظر من تو این جور بازی ها باید مسی بیاد سمت راست مثل زمان رایکارد. ویا نوک حمله و آماده واسه پرت کردن خودش به داخل محوطه باشه. مسی و آلوز سمت راست و اینیستا و آلبا سمت چپ مرتب با اوور لَپ زدن آلوز و آلبا این دوتا توپ رو زمینی و حتی بلند واسه ویا بفرستن. از طرف دیگه مسی می تونه رو به داخل دریبل کنه.
مسی رو به داخل یعنی به سمت چپ خودش خیلییییییی خوب دریبل میکنه خیلی. از اونطرف هم اینیستا میتونه این کار رو بکنه و هر دو میتونن موقعیت شوت زنی واسه خودشون درست کنن.
بوسکتس، ژاوی/ تیاگو و فابرگاس هم هافبک ها هستن.
اما بهترین قسمت این پیشنهاد و هر پیشنهاد دیگه میتونه این باشه که تیم حریف با تاکتیک جدیدی رو به رو میشه و این خودش باعث ایجاد استرس واسشون میشه.
نکته آخر:
جدا از هر نتیجه ای که تو بازی شنبه و یا بازی برگشت مقابل میلان و ... رخ بده چه پیروزی و چه شکست برای ما داشته باشه الان دیگه همه میدونیم که تیم ها برای مقابله با بارسا چه طور دفاع میکنن. حالا نوبت ماست که روش مقابله با این نوع دفاع رو پیدا کنیم.


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۴۱)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
خیلی به بازی 22 اسفند امیدوارم.بارسا قطعا 2 گل و یا بیشتر از 2 گل رو میزنه .من فقط نگران خط دفاع هستم.


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۳۶)
 
mohammad.safa
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
خداکنه یه ترکیب خوب و هجومی رو جلوی رئال بزاره و از سیستم جدیدی و چرخشی استفاده کنه. بعد از بازی با رئال هم باید برای بازی با دیپورتیو به بیشتر بازیکنای اصلی استراحت بده تا واسه بازی با میلان همشون آماده باشن.


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۰۹)
 
sabergholami
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
اون کسایی که حرف از مسی میزنن ...
سنشون کمه بنده خدا ها ...

یادشون نیست حتما ضربه سرشو به منچستر ...
گل از وسط زمینش به ختافرو ...
شوت های پشت محوته ی بی شمارش رو ...

اصلا همین رئال ...
یادشون نیست 2 تا ضربه آزاد 30 متریشو ...
یادشون نیست اون بازی ای که مسی 4 تا مالدیویو لوله کرد ...
یادم نمیره ...
گزارش گر اسکای اسپرت :
One ... Tow ... Three ... Four ... Wounder full ... wounder full ... wounder full ...

سنشون کمه بنده خداها ...


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۶:۵۱)
 
ARROW
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
تغییر تاکتیکی! این حرف خیلی خنده داره
قبل بازی رئال هم همین حرف رو زد ولی در اخر با ترکیب قبلی رفتیم توی زمین
الان از یک بچه 1 ساله هم بپرسی که ترکیب بارسا چیه میگه همون ترکیب همیشگی که مسی و اینی و پدرو مهاجمن سسک و ژاوی و بوسکتش هافبکن و دفاع هم که مشخصه تعویض ها هم ویا رو 20 دقیقه اخر میارن تیاگو و تیو رو هم 10 دقیقه اخر


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۴۰)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
تیتو سریع برگرد


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۲۳)
 
Ayhan-10
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
یه چیز دیگه که تو بازی های اخیر به چشم میاد اینه که در جریان بازی هیچ تغییر موثری از نظر تاکتیک و تعویض بازیکنا از طرف کادر فنی صورت نمیگیره .
بعد بعضیا بگن بارسا نیازی به مربی نداره . ... هر کی باشه بارسا باز میبره ...

اگه از لیگ قهرمانان حذف بشیم و اونطرفم رئال بره بالا واویلا میشه, اونوقت فقط بایرن توانایی بردن رئال کنونی رو داره.
ان شاء الله شرایطمون بهتر میشه و میلان رو مات میکنیم, ان شاء الله


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۰۸)
 
Anabaena
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
یعنی میخواد بریم دوباره به رئال ببازیم؟؟؟
ای کاش زودتر تیتو برگرده


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۵۳)
 
mohsenfox1372
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
فقط منتظرم داوید ویا بازی نده!!!


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۵۱)
 
sepantamino
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
باید صبرکنیم تیتو بیاد!
فقط همین!!


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
 
king_morteza
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
وقتی بارسا می بازه دو تا مزیت داره :
1.بازیکنها یه کم به خودشون میان که بهتر بازی کن چون تو چند بازی آخر برد هامون همش با گل کم بوده
2.اینکه طرفدارهی حقیقی و غیر حقیقی بارسا رو تو سایت نشون میده ومعلوم میشه که کی طرفدار بارسا است یا کی طرفدار برد های یارسا!!!
پس یا یه باخت هیچی از ما کم نمیشه درسته جلوی رئالی ها کم میاریم ولی خوب بازی همیشه به نفع بارسا تموم نمیشه!!!
ایشال... که بازی با میلان و برگشت ال کلاسیکو رو میبریم و ثابت میکنیم که بارسا همیشه بارساست


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۷)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
VIVA BARCRLONA
VIVA RORA
VIVA TITO



جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۴۲)
 
Gaucho
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
اصلانمیشه به این رورااعتمادکرد


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۵)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
فقط برا برد به ميدون ميريم
تنها به اميد تو اي خدا


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۳۳)
 
PERSPOLIS2012
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
وقتی رورا سرکار اومد تیم روند نزولی رو پیش گرفت وشد این.
ولی تیتو اول فصل تیم خیلی خوب نبود کم کم.کم کم تیم پشرفت کرد که فکر میکردم امسال هم سه گانه هم میگیره ولی با بدشانسی هر چه تمام تیتو هم مریض شد.
بارسا خیلی داره ضعیف بازی میکنه هم از نظر دفاع تیمی هم از نظر حمله اصلا تیم هیچ برنامه ای نداره.
ولی هیچ یک از اینها پپ نمیشه .پپ کسی بود که مورینیو جلوش نفس نمیکشید مرد بازیهای بزرگ بود
افسوس از دست دادنش رو میخوریم.
یادمه پارسال بعد از بازی رئال بارسا در برنابئو که بارسا سه بر یک بازی رو برد.
رئالیا توسایت گل یکی از طرفدارای رئال نظر داده بود.که اینجوری نمیشه ببریم باید صبر کنیم که گواردیولا بره بعد بارسا رو میبریم.وحالا به ارزوشون رسیدند.


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۲۶)
 
MahTa_XAVI
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
توروخدا انقد منفی باف نباشید
اگه اونجوری که شما میگید باشه باید در باشگاه رو تخته کنن برن پی زندگیشون دیگه!!!!

دنیا که به آخر نرسیده اون همه روز خوب داشیم حالا چندتا روز بدم داریم!!!

باتوجه به حرفای رورا ایشالله که شنبه میتونن همون بارسای همیشگی خودمون باشن!


viva barcelona




جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۲۵)
 
mostafa169
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
من واقعا موندم دوستان چرا این قدر آی کیو تشریف دارن خب واضجه که اون دو تا کامنت مال دو تا رئالیه! بعد دوستان میپرسن شما واقعا طرفدار بارسایید!؟ بهتره از خودشون پرسید شما واقعا تو سرتون مغزه یا ... ؟

آقای بارانی امیدوارم بیاد نظرات رو درست کنی و نظراتی که مرتبط با خبر نیست از جمله همین نظر من پاک بشه

امیدوارم بازی با میلان یک گل زودهنگام بزنیم. اگه بزنیم امکان رسیدن به برد پرگل میسره وگرنه مثل بازی اینتر فوقش یک گل می زنیم و حذف


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۹)
 
thiagomessi
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
آقایkabab
مسی بهترینه
هست
خواهد بود
زیاد هم سست عنصرید واقعا
هر بازیکنی یک زمانی دوره نزول و افتشه
چرا به مسی انقد سخت میگیرید
در ضمن یادتون نمیاد مسی مقابل ریال از وسط میدان همه رو دریبل کرد و گل زد
بعد میگی رونالدو
واقعا متاسفم برا شما نه برای مسی که همچی طرفدارهایی داره مث شما


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۱۰)
 
hoseyn1404
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
چه عجب!!!!!!!
آقا یه تصمیمی گرفت!!!!
به نظر من به شخصه با اینکه این باخت خیلی تلخ و سنگین بود برای همه مون اما به نظرم لازم بود.....
دلیلشم کاملا مشخصه......
برای جواب اون کسایی که می گفتند این تیم بدون مربی هم میتونه رو فرم باشه و قهرمان باشه....حالا همه بازیکنان هستند اما مربی نیست و تیم به این وضع افتاده.........






طرفداران بارسلونا.................
یه پیشنهادی دارم.........
همگی بیاین یه کمپین دعوت دوباره از گواردیولا و برکناری راسل راه اندازیم......
درسته با بایرن مونیخ قرار داد بسته اما هنوز هیچ چیزی معلوم نیست.....
گواردیولای که ما میشناسیم خیلی راحت تر با همه چیز کنار میاد........
مرگ بر راسل.......
ویوا پپ......
ویوا تیتو....
ویوا باسلونا.............



جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۰۷)
 
Soobasa
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
با همین سیستم پاسها میتونن برنده شن...

من هنوزم اعتقاد دارم که این سیستم پاسها جوابگو هست.. فقط باید تند و سریع و دقیق باشه که الان پاسهاش مونده از زمان گواردیولا، اما از سرعت خبری نیست، دقیق نیست وسط راه میگیرن، بعد همه هم پاس نمیدن هر کی به هرکیه! یکی میده یکی میره فکر میکنه بعد میده و ....

دفاع هم باید یه فکر اساسی کنن .. دیگه حله


ویوا بارسا


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۴:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
خجالت آوره!!! پس جنابعالی اونجا چه .... میکردی که مادرید تو نوکمپ موثرتر بازی کنه؟؟؟

تغییرتاکتیکی؟؟؟؟ البته اگه آقای رورا چیزی از تاکتیک سر در بیاره!

کجایی پپ؟؟ کجایی که ببینی نیمکتت بعد از فقط 7 ماه دست کی افتاده؟؟؟

کجایی تیتو؟؟


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۵۶)
 
saeed3103
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
تعجب میکنم از نظراتی که بعضی از دوستان بارسایی که چه عرض کنم درباره تکنیک مسی و بارسا دادن آیا شماها واقعا بارسایی هستین؟
یعنی شماها با یه بازی به این نتیجه رسیدین مسی بلد نیست دریبل کنه؟ چه زود حرکات انفجاری مسی یادتون رفت؟
در اینکه شماها طرفدار بارسا هستین شک میکنم. بارسایی واقعی اینقدر زود پشت تیم و بازیکنشو خالی نمیکنه.
متاسفم برای این دوستان که با یکی دو بازی ضعیف نظرشون راجع به تیم عوض میشه.
شما همون بهتر که برید طرفدار ایبرا و رونالدو باشید. طرفدار واقعی مسی و بارسا بود لیاقت میخواد.


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۳۵)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
دقیقا!
فقط با تغییر تاکتیک میشه کاری کرد!
به امید موفقیت...!



جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۱۳)
 
arya1
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
یکی بگه منظور از تغییر تاکتیک چیه؟
مثلا چیکار میکنه؟
بنده خدا مشکل خودتی
مشکل اون راسل گور به گور شدست
تیم به اون نازی رو بجای این که تقویت کنه با خرید بازیکن و حفظ پپ
زد پرپر کرد.
به امید پیروزی···


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۱۰)
 
mahdighafourian
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
من مسی رو خیلی دوست دارم اما این چند وقته فقط می تونه دفاع های لالیگا رو به جز رئال رو خوب دریبل کنه


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۰۱)
 
Ali_messilover
پاسخ به: رورا:«مقابل میلان تغییر تاکتیکی خواهیم داشت».
ایشالله رئال و میلان رو می ترکونیم و از این سردر گمی بیرون میایم ... امیدوارم مسی هم خودشو پیدا کنه

زنده باد بارسای کبیییییییر


جمعه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ (۲:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!