به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه امتیاز مهمآبی و اناری‌ها
فرستنده سام فروهش در تاريخ دوشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۶ (۹:۵۴) (۹۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


تمامی بازیكنان بارسلونا توضیح دادند كه از سه امتیازی كه باعث محكم‌تر شدن وضعیتشان در صدرجدول شد، خوشحال هستند. این سه امتیاز با پیروزی 2-1 برابر دپورتیوو لاكرونیا در عصر شنبه در نیوكمپ بدست آمد.
در حالی كه رونالدینیو گونه‌های متفاوتی از مهارت و فن‌هایش را به رخ می‌كشید, گل‌های مسی و اتوئو این برد را ازآن آبی و اناری‌ها كردند. با وجود نمایشی قوی, تیم بازی را در دقایق پایانی آسان گرفت و به دپور اجازه گلزنی و بعد از آن ایجاد موقعیت‌هایی كه می‌توانست باعث به تساوی كشاندن بازی شود، داد.


خوزه ادمیلسون

«بعد از گل دوم ریتم بازی تا حدودی از دستمان در رفت. وقتی كه آن‌ها نتیجه را 2-1 كردند, دپور قوی‌تر شد. مهم‌ترین چیز سه امتیاز است. ما حالا برروی رئال زاراگوزا تمركز می‌كنیم.» «در پایان بازی كمی احساس خستگی می‌كردم. در حالی كه وظایف دفاعی‌ام را انجام می‌دادم, ما در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای پیش افتادن داشتیم.» «هر تیمی كه به اینجا می‌آید، تلاش می‌كند كه به شیوه خود بازی كند. ما توانستیم آرامش خود را حفظ كنیم, اما نكته مهم ادامه در كنار آرامش است.»

لئو مسی

«مهمترین نكته بردن بود. داشتن سه امتیاز حیاتیست.» «پیدا كردن راهی برای بردن سخت بود كه گل من اینكار را آسان‌تر كرد. بعد از آن ما توپ‌های زیادی داشتیم و گاهی بیش از حد بازی كردیم و بازی را آسان گرفتیم, یعنی ما به یك میزان حمله نكردیم.» «من از ادامه گلزنی‌هایم خوشحالم, اما چیزی كه مهم بود برد و ماندن در صدر بود.»

اندرس اینیستا

«ما بازی را به خوبی به پایان نبردیم و در دقایق پایانی رنج كشیدیم. اما ما سه امتیاز را در كیف داریم.» «تیم بازی را آسان نگرفت چون موقعیت‌های متعددی داشتیم, اما این دپور بود كه پیشرفت كرده بود.» «ما كاری كه باید را انجام دادیم و حالا باید ببینیم كه حریفانمان چه نتایجی بدست می‌آورند. چیزی كه مهم بود انجام وظیفه‌مان بود.» «این هفته دوبار بازی كردم كه خیلی سخت بود. این بازی همچنین خیلی بازی فیزیكی بود, اما من راضی‌ام.»

ویكتور والدس

«آن‌ها با بازیكنانی قوی و سرعتی برای ضدحملات به مصاف ما آمده بودند. ما می‌دانستیم كه باید آرامش‌مان را همیشه حفظ كنیم.» «این مهم است كه با وجود گلزنی دپور ما توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.» «حالا ده فینال در لیگ در انتظار ما هستند و ما جام حذفی را نیز در پیش داریم ما برای هردو مصمم هستیم.»

لاپورتا: گل اول فوق‌العاده بود

رئیس بارسلونا, خوان لاپورتا, گفت كه او از پیروزی برابر دپور كه پیشروی قوی به سوی پایان فصل بود، بسیار خوشحال است. او گفت: «این یك بازی خوب میان دو تیم خوب بود. در ابتدا بازی سختی داشتیم اما گل اول فوق‌العاده بود و همه چیز را برای ما آسان‌تر كرد. ما بعد از آن در اوایل نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساندیم و می‌توانستیم حتی بیش از این نیز گل بزنیم. در پایان تا حدی مجبور به تحمل حملات حریف شدیم, اما تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.»

در حالی كه تنها ده بازی برای تمام شدن فصل باقی مانده, لاپورتا آگاه است كه تیم فرانك رایكارد فرصتی برای اشتباه ندارد. او گفت: «از این به بعد باید سعی كنیم كه همه بازی‌های لیگ را ببریم، چراكه حریفانمان به ما خیلی نزدیك هستند.» «ما كار بزرگی را تا اینجا انجام داده‌ایم.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: سه امتیاز مهم
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۳)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: سه امتیاز مهم
زنده باد بارسای کبیر


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۳۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: سه امتیاز مهم
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۴۴)
 
kingamir
پاسخ به: سه امتیاز مهم
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۲)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: سه امتیاز مهم
زنده باد بارسا


شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۰ (۱۸:۲۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: سه امتیاز مهم
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: سه امتیاز مهم
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: سه امتیاز مهم
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: سه امتیاز مهم
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سه امتیاز مهم
تبریک.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!