به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

همچنان در صدر (2-1)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۶ (۱۱:۵۶) (۱,۱۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسلونا با گلهای مسی و اتوو که پیروزی در بازی شنبه شب برابر دپورتیوو در نیوکمپ را برای این تیم به ارمغان آورد، اطمینان داد که برای یک هفته دیگر بدون شک در صدر جدول خواهد بود.
پیروزی یک جنگ سخت بود، چرا که دپورتیوو ثابت کرد که فرم بد خود را پشت سر گذاشته و با یک نمایش دلگرم کننده مشکلاتی را برای تیم فرانک ریکارد ایجاد نمود. بارسا به هر صورت نزدیک به وضعیتی بود که آنها را در فصل قبل به قهرمانی در لیگ رهنمون ساخت. رونالدینیو با حرکات جادویی خود جمعیت حاضر را به وجد می‌آورد، در شرایطی که هر دو گل تیم میزبان به ثمر رسیده بود. این پیروزی اطمینان داد که گروه تعقیب کننده بارسا، باید فرم خود را حفظ نمایند، در صورتی که می‌خواند به حرکت خود به دنبال صدرنشین ادامه دهند.


فشار دپور

پس از اینکه ژاوی اولین شوت به دروازه را در دقیقه 2 شلیک کرد، دپورتیوو ثابت کرد که آنها به نیوکمپ نیامده‌اند که نظاره گر بازی بارسا باشند و تکلیف خود را انجام دادند. آبی و سفید پوشان هر زمان که بارسا از دفاع خارج می‌شد، به ژاوی و اینیستا فشار می‌آوردند، و این آشکار می‌ساخت که چهار بازیکن دفاعی بارسا باید آماده باشند. از سوی دیگر، حمله تیم میزبان با قدرت انجام می‌شد، در شرایطی که آنها پاسکاری نرم و بی‌نقصی را در سرعت بالا و با حرکت‌ها و چرخش‌های بازیکنان، انجام می‌دادند که بازی را جذاب و دیدنی می‌کرد.

جنگ‌های روانی

رونالدینیو به جهت جلوگیری از یک ضربه آزاد، یک کارت زرد بی‌جهت دریافت کرد و فابین استویانوف پس از ضربه خوردن از اتوو به حرکات نمایشی رو آورد. اما اعصاب بازیکنان بارسا آرام بود و لحظاتی پیش از پایان نیمه اول، گل اول بارسا در شرایطی به دست آمد که رونالدینیو بازی بی‌نقصی را ارائه داد و به طور ناگهانی توپ را از فابریسیو کولوچینی عبور داد. بازیکن برزیلی سپس حرکت را متوقف کرد و توپ را به مسی رساند، بازیکن آرژانتینی هم حرکت را کامل نمود و با یک ضرب کنترل توپ و یه ضربه، توپ را پشت سر دودو آئوته به تور دروازه رساند. اتوو آخرین موقعیت نیمه را داشت، اما موفق با تمام کردن کار نشد.

شماره دو

اگر یک گل درست پیش از وقت استراحت، به سختی قابل مقابله است، یک گل دیگر درست پس از شروع مجدد بازی می‌تواند ویران کننده باشد. در دیقه 50، بارسا به گلهای خود افزود وقتی که اتوو هشتمین گل فصل خود را به ثمر رساند. رونالدینیو با ژاوی و مسی همکاری کرد تا پاس توی عمقی را برای مهاجم کامرونی ارسال کند که او هم به راحتی توپ را از کنار دروازبان حریف عبور داد. به نظر می‌آمد که بازی فراتر از یک رقابت باشد و دپور قادر به جنگیدن نباشد، اما آنها نظر دیگری داشتند و کسری خود را در دقیقه 69 زمانی که آدریان به عمق دفاع نفود کرد، کاهش دادند.

فرصت‌های نهایی

در دقایق پایانی، خستگی در ساق پای ستارگان ملی‌پوش بارسلونا دیده می‌شد. دپور، که سرحال‌تر به نظر می‌رسید، تقریبا از این شرایط سود برد، چنان که آنها چندین موقعیت برای به تساوی کشاندن نتیجه بدست آوردند. اتوو موفق به تثبیت یک گل دیگر نشد در حالی که او می‌توانست دومین گل شب خود را پس از همکاری با رونالدینیو به ثمر رساند، زمانی که ستاره برزیلی با یک حرکت استثنایی توپ را به او رساند، اما این بار آئوته موفق به ناکام گذاشتن حرکت شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۴)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
زنده باد بارسای کبیر


دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۳۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۴۴)
 
kingamir
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۰۲)
 
harry1
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
viva barca...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)



چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۰:۵۴)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۵۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: همچنان در صدر (2-1)
ما که قهرمانیم


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!