به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار در راه نیوکمپ؟نقل و انتقالات
فرستنده علی شکرانه در تاريخ جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۱۳) (۱,۶۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


تلاش برای جذب این مهاجم و ستاره 20 ساله برزیلی طی تابستان امسال در حال افزایش است. روزنامه اسپورت گزارش داده است که مدیر ورزشی بارسلونا و یکی از اسپانسر‌های نیمار برای انتقال این بازیکن به بارسا به توافق رسیده‌اند. بازیکن جوان برزیلی می‌تواند پس از اتمام جام کنفدراسیون‌ها در اوایل جولای 2013 به بارسا بیاید و شایعه شده است که مبلغ خرید او بین 30 تا 40 ملیون یورو خواهد بود.

مهارت و سرعت نیمار است که به او اجازه می‌دهد طیف گسترده‌ای از وظایف را در اختیار بگیرد. او می‌تواند هم پاس گل بدهد و هم گل بزند. پست اصلی نیمار بال چپ است و برای گلزنی، مایل به وسط بازی می‌کند. او استعداد و توانایی زیادی در جا گذاشتن مدافعان و دریبل زدن آنان دارد و از این حیث شبیه به هموطن خود و بازیکن سابق آبی و اناری‌ها - رونالدینیو - است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

انتقال این پدیده 20 ساله به بارسا، احتمالا به معنای خروج داوید ویا از بارسا و بازگشت آندرس اینیستا به پست خود در میانه میدان است. با توجه به کمبود مهاجم در بازی چهارشنبه شب برابر مادرید، به خصوص مهاجم چپ، آمدن نیمار به تیم بارسلونا می‌تواند همچون نسخه پزشک شفابخش باشد.

با این حال، سوال این است که آیا شخصیت و طرز فکر نیمار برای تیم تیتو مناسب است یا خیر؟ با انتقال نیمار، تکلیف تیو، کوئنکا و دلوفئو چه می‌شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
xinde520
Replica Audemars Piguet
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, Cheap replica watches or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where Fake IWC , how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), Breitling replica or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car Replica Bvlgari , the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


پنج‌شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۰۱)
 
xinde520
Replica Breitling
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Replica Ferrari Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite Versace replica , about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, replica rolex for sale 1-2 yuan fare, you can directly play, Fake Chopard watches 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۸:۱۸)
 
xinde520
Replica Tissot
U-Boat replica stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport Replica watches . Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car Fake U-Boat watches for sale , 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table Replica Breitling . 3, how to go from the East China Sea?


یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ (۱۹:۴۷)
 
xinde520
Replica Longines
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a Replica watch . Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Replica A Lange Sohn Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, U-Boat replica Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, Fake Bvlgari 15 road car, the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۲ (۱۱:۲۴)
 
xinde520
Replica rolex
stopwatch, the most critical parts of the movement is that it is no doubt a. Whether common 2894,7750, still Zenith El Primero 400, Leimaniya 5100, or on each wrist watch factory production, especially the movement myself, apart from outside appearance, how much difference between them ?one: duty-free shops where, how to go? Replica rolex Sanya duty-free shops located in the city under the ocean Yuya Avenue on the 19th, Luhuitou Square, opposite, about 20 kilometers from the airport. Hainan "tax islands" policy first pilot in Haikou and Sanya, Fake Piaget watches for sale Patek Philippe replica Haikou duty-free shops as yet built, so become duty-free shops in Sanya, Hainan Island the only duty-free shops. how to go from the airport? can take 8 Luhuitou Square in the next that the fare four yuan (recommended), or you can go directly to the fight, the fare 35 yuan. 2, how to go from Sanya Bay? can take 8 road car, 15 road car, Replica Cartier the new national lines in Deer Plaza, 1-2 yuan fare, you can directly play, 10 yuan (recommended), playing from Sanya Bay sea slope The over, ranging from $ 25-50 depending on distance, so that the driver can hit the table. 3, how to go from the East China Sea?


جمعه، ۶ دی ۱۳۹۲ (۱۴:۳۴)
 
xinde520
replica watches
In fact Panerai replica , starting from high school, Jiang Tai contingent on the show jumped to the "Nuggets" capability. After entering university, Jiang Tai contingent initially chose to go as a tutor, Replica Longines watches but he soon understood that this method can not earn a lot of money, 4replicawatch.com they put the sights on somewhere else. Later Replica Emporio Armani , he was in a small bar became a bartender.


پنج‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۲ (۱۵:۲۳)
 
mazaherxavi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
بازیکن خوبیه ولی فکر نکنم به درد بارسا بخوره ولی بیادم بد نیست


دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
amir708
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
چی میشه اگه نیمار به بارسا بیاد.


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۳۵)
 
kamiba
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
وقتی تصمیمی در باشگاه گرفته میشه باید بهش اعتماد کرد.
چه نیمار بیاد یا نیاد حتما" در بارش فکر و برنامه ای ریخته شده.


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۶:۵۳)
 
siyamak
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من زیاد تمایل به خرید نیمار رو ندارم و احساس میکنم که نمیتونه توی بارسا بدرخشه ولی امیدوارم که هر اتفاقی که میافته در نهایت به سود بارسا باشه


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۰:۳۵)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
خیلی خوبه ولی باید بتونه تو این فلسفه بازی جا بیوفته ، نیمار بیشتر به درد فوتبال خیابونی میخوره ، البته تو پاس دادن خیلی ماهره ولی کم پاس میده مثل فینال المپیک .


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۱۳)
 
barca87
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
بهترین خرید ممکن است با توجه به اینکه در این چند ساله یعنی بعد از رفتن اتوو مهاجم نوک استاندارد نداشتیم با آمدن او واقعا نوک حمله بارسا وحشتناک خواهد شد


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۴۳)
 
javad2011
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
اگه بیاد خوب میشه نیمار بازیکن آینده داریه و اگه به رئال یا تیمای دیگه بره در آینده تحدید حساب میشه امید وارم مسئولان تیم اجازه ندن نیمار به تیم دیگه ای از جمله رئال یا بایرن بره


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۲۲)
 
hmjz_1
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
میتونه به درد تیم بخوره البته اگه به قول بچه ها بتونه بیاد و با تیم هماهنگ بشه . ولی ضعف تیم امسال یه مدافع وسط خوب و یه تمام کننده غیر از مسیه که باید به اونا زودتر رسیدگی بشه. به شخصه نظرم روی مهاجم کاوانی بهترینه ولی با توجه به اینکه این چند سال مسی همیشه مهاجم وسط بازی میکنه بنابراین یه مهاجم نوک نمیتونه بیاد برای تیم بازی کنه در نتیجه باید به فکر بالهای تهاجمی و تمام کننده باشیم که میتونه نیمار گزینه خوبی باشه هر چند در لاماسیا هم استعداد های زیادی هست که میشه بهش بها داد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۲۲:۲۵)
 
118118
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
به نظر من تیو و کوئنکا می تونن مفید تر باشن تا نیمار فقط کافی تیتو شهامت پپ و داشته باشه به بازیکنان اکادمی تو بازی های راحت میدان بده تا توان اثبات خود را داشته باشن
در مورد ویا هم فروش کاملا" اشتباه است فقط کافیه چند بازی فرصت فیکس شدن داشته باشه تا اعتماد به نفسش برگرده .


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۴۷)
 
iniesta.reza
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من زیاد بازیهای نیمار رو ندیدم به جز چندتا بازی ملی که تو همشون هم خیلی معمولی و چه بسا بد بازی کرده به نظرم تو برزیل فقط میتونه بدرخشه و تو اروپا شاید نتونه
نمیخوام به نیمار و برزیل بی احترامی کنم اما تو شهر کورها یک چشم پادشاست.
من از لیگ برزیل زیاد خبر ندارم اما مطمئنم مهاجم هایی مثل رونی و زلاتان و فن پرسی و فالکائو و ویا وجود ندارن که نیمار باهاشون مقایسه بشه و از طرفی مدافعهایی مثل پیکه و راموس و پویول و سیلوا و فردیناند هم نیستند که عیار واقعی تکنیک نیمار معلوم بشه

اما در کل
نیمار = هندوانه ی در بسته


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۵۶)
 
sepehrvalleh
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
امید وارم نیمار با تمام قدرت بیاد بارسا


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۴۵)
 
mahdighafourian
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من با اومدن نیمار مخالفم همین


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۱۲)
 
47547
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
راستی تو نطر بالا گفتم مسی و نیمار بهم نمی یان ولی نگقتم چرا ؟
تو ی بارسا مسی مهاجم نوکه یعتی عقب جلو و راست وچپ می شه ولی بالاخره مهاجم نوکه
هر مهاجمی هم که میاد بارسا باید. اینو قبول کنه که مسی مهاجم اول بارسا که نمونه اش یکی از دلایلی که زلاتان نتونست تو ی بارسا بمونه همین موضوع بود یعنی به طور کلی باید. یعنی همه جوره در خدمت تیم باشه که زلاتان اینو قبول نکرد
اولش فک می کردم به بارسا حتما میاد ولی با این همه منتی که برای اومدن می ذاره یه مقدار شک کردم بتونه با حضور مسی کنار بیاد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱۴:۳۷)
 
konjkave60
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
نقل قول
ببینید نیمار اگه جلوی یه دفاع خب مثه راموس قرار بگیره عمرا نمیتونه کاری کنه

نيمار يه دفاع مثه راموس رو عين خيار جا ميگذاره بايد موقعيت رو بررسي كرد
الان بعضي وقتا مسي هم از پس دفاع هاي رئال بر نمي آد
بعضي وقتا هم همشون رو دريبل ميكنه و گل ميزنه
اما خودم به اين اعتقاد دارم كه تا نيومده نميشه گفت چند مرده حلاجه


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱۲:۴۸)
 
_Eisa_
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
بازیکن خوبیه - اما در حق ویا بد شده - تموم کنندگی و بازیسازی که ویا داره سانچز و پدرو ندارن

تو بازیه با رئال چه گلهایی خراب کردن

با رفتن ویا بارسا با مشکل گلزنی بزرگی برخورد میکنه

امیدوارم ویا به ترکیب اصلی برگرده


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱۱:۴۶)
 
kanse
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
باورش برام سخته ویاااااا بره جاش نیمار بیاد
حیف نیست واقعا ویا کجا نیمار کجا هر چقدر هم خوب باشه بازم تصورش برام سخته جای ویا رو بگیره


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۱۵)
 
onlymessi10
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
امیدوارم فصل آینده به بارسا بیاد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۳۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من خیلی دوست دارم همین تابستان بیاد بارسا،سبک بازی اش خیلی به درد بارسا می خوره ضمناً بارسا خرید بیش از چهل میلیون داشته،الان دو مهاجم ما یعنی پدرو و سانچس عملاً سر بار تیم هستند.اگر به جای ویا سانچس را بفروشند خیلی بهتر میشه.چون می دانم پدرو تو تیم بیمه شده نمی گویم پدرو را بفروشند،ولی اگر از من بپرسی من میگم نه پدرو و نه سانچس هیچ کدام به درد بارسا نمی خورند.ولی باید خیلی مواظب دلوفئو بود چون بازیکنی است همین الان هم دست کمی از نیمار ندارد.تلو را هم باید ذخیره آنها گذاشت.مثلث بارسا باید مسی،نیمار،دلوفئو ویا ویا باشد.
فقط یک چیز دیگر اگر نیمار می خواهد بیاد بارسا،چرا هر سری که ازش می پرسند تکذیب می کنه،مثلاً همین امروز گفته که شاید سر از بایر در بیاورد.من که خوشم نمی بازیکنی که می خواهد بیاد بارسا این همه ادا و اطوار دربیاره و همه را به بازی بگیره.
ولی امیدوارم که همین تابستان راهی نیوکمب شود.


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۸:۰۰)
 
sepazz
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
میگم این نیما ر هم یه حرفش با دیگری نییخونه ها.اول میگه برای بازی در بارسا بی صبرم بعد میگه خودمو تو لباس بایرن تصور میکنم.اگه بیاد خوشحال میشیم ولی اگه نیاد یا به ویای گل خودمون بازی میدیم یا بخوایم یکی مثل آگوئرو رو میخریم


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۲۳)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من که زیاد بازیهاشو ندیدم و نمیدونم اگه بیاد تو لیگهای معتبر اروپایی مث همون نیماری بازی میکنه که تو سانتوس بازی میکنه!
ولی در کل داویدُ بیشتر دوس دارم که بمونه و همون ویای همیشگی شه!
دلوفئو هم بازیکن آینده داریه نباید از دستش بدن! اگه بره لــاماســیا زیر سوال میره!

----
در ضمن من دوست دارم بازیکنیو تو بارسا ببینم که با عشق آبی اناری بازی میکنه نه این نیمار که کلاس گذاشته داره چرتکه میندازه!


نیمار:می توانم خودم را در پیراهن بایرن تصور کنم

به نظر من میره بایرن پیش استاد کار کنه(پپ)!

شاید حق با یوهانِ بزرگِ,نباید نیمارُ بخرن!

در کل اگه اومد بارسا امیدوارم موفق باشه!



جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۱۴)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من هميشه به دوستام ميگم بارسلونا خيلي به نيمار نياز داره ..
اگه بياد هم خيلي به درد بارسلونا ميخوره ولي اگه بخواد برا بارسلونا ناز كنه و هر روز يه بامبول در بياره اصلا نياد بهتره ..
الان بارسلونا بيش از هر جايي به يه بال چپ حرفه اي نياز داره
اگه نيمار بياد واقعا بارسلونا فوق ماورايي ميشه....


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۱۲)
 
47547
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
به نظر من بازی کردن تو اروپا با بازی کردن با بقیه جاها خیلی متفاوته برای همین تا اروپا بازی نکنه نمیشه دقیق گفت به درد بارسا می خوره یا نه
یه چیز دیگه هم هست به نظرم مسی و نیمار با هم کنار نمیان شاید هم اشتباه می کنم
به هر حال به نظرم قبل از اینکه نیمار بیاد بدید یه فکر برای دفاع کنیم
در مورد ویا هم راستش تازگی ها نسبت به قبل خیلی خیلی دوسش دارم واینم می دونم که اگه این روندنیمکت نشینیش ادامه پیدا کنه حتما بارسا رو ترک می کنه خداییش خیلی واسه بارسا کار کرد وخیلی هم با شرایط کنار. اومد هر وقت رو نیمکت می بینمش یاد دو حرفش می افتم
در هنگام ورود به بارسا :بارسا با رعال خیلی فرق می کنه برای همین به بارسا اومدم
قبل از مصدومیت وحشتناکش : دوس دارم تو بارسا فوتبال رو تموم کنم
و یاد یه حرف یکی از هواداران بارسا : خوب شد که مصدوم شد. به الکسیس بیشتر بازی می رسه
به هر حال به عنوانن یه بارسایی تو ذهن من می مونه هر چتد بارسا رو ترک کنه
راستی خبر از بازی های ملی ؟


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۰۷)
 
heaven767
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
نیمار بهترین خرید احتمالیه اما باید در خط دفاعی هم تقویت بشیم


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۰)
 
ژاویر
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
نیمار بازیکن خوبیه ولی از ویا بهتر نیست وتجربه هم نداره ومن با رفتن ویا به شدت وخیلی خیلی مخالفم


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۳۸)
 
king_morteza
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
من شخصا با اومدن نیمار مشکلی ندارم ولی با رفتن ویا خیلی مشکل دارم حیفه بازیکن نیست بفروشیمش


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۸)
 
BRAIN
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
به نظر من اول آکادمی رو مد نظر قرار بدیم تا اینکه بیاییم
40 میلیون برای 1 نفر بدیم .این همه استعداد داریم.
با رفتن ویا هم به شدت مخالفم.


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۳)
 
Gaucho
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
بااین حساب رفتن ویاقطعی شده
ولی انصافانیمارخیلی میتونه کمک کنه چون هم تکنیکیه هم جوون


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۴۷)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
با این وضع دیوید 100% اخر فصل از تیم جدا میشه ولی فکر نمی کنم تا قبل از جام جهانی نیمار از سانتوس جدا بشه ولی اگه بیاد خیلی خوبه ولی شاید زمان ببره تو تیم جا بیفته


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۲۳)
 
mahdighafourian
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
ببینید نیمار اگه جلوی یه دفاع خب مثه راموس قرار بگیره عمرا نمیتونه کاری کنه
دیشب هم که دیدید جلوی چندتا دفاع معمولی نتونست خودشو نشون بده
دفاع های لیگ برزیل رو والدز هم می تونه دریبل کنه


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۵)
 
mostafa169
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
با اومدن نیمار به چند دلیل مخالفم.

1- بهترین و ساده ترین با فلسفه باشگاه ما همخونی نداره. فلسفه باشگاه ما شناسایی استعدادها، خرید ارزان قیمت اونا و پرورش دادن اونا رو تربیت کردنشون بر اساس سبک تیمه. نه آوردن بازیکنی که در سبک دیگه ای پرورش یافته و پرداخت پولی گزاف بابت اون. اگه این اشتباه رو بکنیم یعنی دقیقا راه رئال رو شروع کردیم. راهی که تهش میشه رئال مادرید تیمی که برای بردن بارسلونا به بدبختی داور و کثافت کاری مورینیو برسه و آخرشم تحقیر شه. یادتون باشه ما چه جوری بارسا شدیم.

2_دو پادشاه در اقلیمی نگنجند. الان همه تیم طبق سبک و فلسفه بازی می کنند، در خدمت تیم هستند. همه هم می دونن اگه قرار باشه کار فانتزی شروع شه از مسی و یا آندرس شروع میشه. اما با اومدن نیمار این توازن بهم میریزه. نیمار مسلما یک پنجم قدرت دریبلینگ مسی رو نداره، کار تیمی هم اساسا بلد نیست اگه قرار باشه کار مسی رو انجام بده که خب چه کاریه وقتی کسی در سطح A می تونه انجام بده این کارو، بریم نیمارو بخریم اگه هم قراره در خدمت تیم باشه که اولا نمی تونه (چون تعلیم ندیده) دوما برای داشتن بازیکنی در خدمت تیم می تونیم روی آکادمی خودمون حساب کنیم بیشتر جواب میده.

3- ما نیاز به مهاجمی داریم که وقتی موقعیت گل ایجاد میشه نه همشو اما بیشترشو گل کنه. تیم ما مشکل بازیکن فانتزی نداره مشکلش این فصل این بوده که ویا (به هر دلیلی) بازی داده نشده و پدرو و سانچس هم به شدت افت کردن در گل کردن موقعیت ها. پس اگه قرار به خرید باشه یک مهاجم فرصت طب تو مایه های کاوانی یا فالکائو جواب میده نه نیماری که اصلا تموم کننده نیست.

4- تجربه نشون داده بازیکنی که صرفا بر اساس قرارداد و حرفه فوتبال میاد بارسا موفق نمیشه. نمونه اش زلاتان که دیدید چهره کریه و منفورشو بعد رفتنش نشون داد وقتی نخواست و نتونست با سبک پپ جا بیفته از تیم رفت و .... نیمار هم تقریبا همین مدلیه. واسش بارسا رئال فرق نداره یک روز میگه می مونم یک روز میگه رئال یک روز میگه بارسا

5- این بازیکن مورد توجه رئال هم هست. پس قطعا رئال حداقل واسه بالا رفتن قیمت و ضررزدن به بارسا هم که شده یک پیشنهاد سنگین بهش میده که یا نیاد بارسا یا اگه بیاد جیب باشگاه رو خالی کنه. اگه هم بیاد بارسا چون عشق بارسا نیست اصلا بعید نیست که بعد از پیشرفتنش یه پیشنهاد سنگین از رئال بیاد و خاطره فیگوی منحوس برامون تکرار بشه.

در پایان بگم که الکی حرص نیمکت نشینی ویا رو نخورین که کاملا یک چیز برنامه ریزی شده است. برای فراهم شدن اومدن ویا.


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
 
MehdiAlves
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
معلومه که نیمار بیاد خیلی قوی تر میشیم ولی من شخصا از قهرمانی که با گلهای تیو ودلفوئو و کلا بازیکنای لاماسیا به دست میاد بیشتر لذت میبرم تا اونی که به خاطر خرید های 40میلیونی قراره به دست بیاد...


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۶)
 
aammiinn
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
به نظر من بازیش خوبه ولی یه کم خورس

اگه بیاد خوبه ولی داوید 100% میره


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۴۱)
 
bestOFbest
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
انتحاب بین نیمار و ویا واقعا سخته! دیشبم خوب بازی نکرد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۳۸)
 
rezafcmessi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
منم دوست دارم نیمار بیاد ولی ویا اگر بهش بیشتر بازی برسه خیلی موثر تره این نظر منه چون من زیاد بازی های نیمار رو ندیدم. اگه ویا نیمکت نشین باشه تا اخر فصل بهتر بره تیمه دیگه ای تا بتوتنه بازی کنه ویا رو خیلی دوست دارم ولی چه کنم که بارسا فراتر از بازیکنه
در کل نیمار خرید خوبیه ولی اگه اول یه دفاع خوبی مثل هوملس رو بگیره بعد نیمار حرف نداره


زنده باد بارسا


زنده باد سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۹)
 
mohammad.safa
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
نیمار بازیکن خیلی خوبیه و شکی هم تو خوب بودنش نیست و اگه به بارسا بیاد به راحتی میتونه خودش رو با بارسا هماهنگ کنه. آخه تو بارسا هیچکس انفرادی کار نمیکنه و بنابراین نیمار هم اینو به خوبی میفهمه که باید با تیم هماهنگ بشه. ولی در مورد ویا هم باید یگم که اونم حیفه که بره ولی دیگه تا کی باید حرص بخوریم که جرا ویا کم بازی میکنه. پس اونم اگه بره یه تیم دیگه میتونه دوباره به همون دوران اوجش برگرده. فقط باید یه فکری واسه سانچز کنن...


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۷)
 
lionel.esi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
اگه بیاد رئالی ها دیگه نمی دونن باید چیکار کنن.


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۵)
 
arya1
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
تکلیف بقیه که مشخصه!
نیمار به بازی بارسا میاد
امیدواریم هرچه زودتر بیاد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۳)
 
Nobody
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
به هر حال زمان هایی پیدا میشه که نیمار هم نمیتونه در ترکیب بازی کنه یا نیاز به استراحت داره که در اون مواقع میشه از بازیکنای دیگه استفاده کرد...
اما من از خروج داوید ویا از تیم راضی نیستم...بارسا ویا رو در شرایط اوج خودش خرید و ویا در زمانی که به بارسا اومد بازیکنی بسیار آماده و قوی بود ولی بعد از اینکه دیگه زیاد از اون استفاده نشد آمادگی ویا هم کاهش یافت...
به نظر من اگر واقعاً اومدن نیمار خیلی موثر هست اون رو باید به تیم آورد اما اگر نیمار فقط موثر هست و خیلی هم به تیم کمکی نکند از خرج زیاد و فروش ویا انتقاد میکنم...
به هر حال مهم هست که نیمار میتونه با بارسا و تیتو کار کنه یا نه؟


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۴۲)
 
shookr
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
یعنی فکرشو بکن مسی که تو اوج اوج اوج اینیستا اوج اوج ژاوی هم که کلا تو اوج ول کنشم نیست اگه نیمار بیاد و خودشو با بارسا وفق بده مثلثه میشه مربع و دیگه بارسا تو یک سال فکر کنم 3.4 تا شکست داشته باشه بقیه رو 5 تا 6تا میزینه و تمام جام ها رو به مدت 2.3 سال مال خودش میکنه


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۴۲)
 
thiagomessi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
فکرش رو بکن که ترکیب ژاوی و مسی اینی و نیمار چه کنیم با تیمها


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۱۳)
 
kingmohamad
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
خیلی خوبه



تذکر مدیر: تبلیغات بدون هماهنگی در سایت ممنوع است!


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۰۱)
 
sepazz
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
با اومدن نیمار و اینکه لئو رو اوجه بارسا زهر دار ترین خط حمله جهان رو داره


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۱۸)
 
MIX.FCB
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
خداکنه بیاد


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۱۹)
 
ARROW
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
فکر نکنم که ویا بخواد دوباره قراردادش رو با این اوضاع و احوال تمدید کنه پس نیمار رو باید حتما بیاریم و خط حملمون رو ثبات ببخشیم
درمورد طرز فکر نیمار هم فکر کنم که با تیتو کنار میاد چون بیشتر بازیکنان برزیلی یک طرز فکر و اخلاق رو درن و توی این چند سال اخیر تونستن به خوبی با بارسا کنار بیان
درمورد تیو و دولفئو هم فکر نکنم حالا حالا ها بهشون بازی برسه چون تیتو زیاد تمایلی به جوون گرایی نداره


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۱۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
بارسا به بازیکنی مثل نیمار که تکنیک فوق العاده بالایی داشته باشن خیلی نیاز داره. الان خط حمله (غیر از مسی) پر شده از بازیکنایی که فقط توانایی بازی در خدمت تیم رو دارن و هیچکدوم خلاقیت بالایی ندارن و نمیتونن گلیم تیم رو از آب بیرون بکشن. نتیجه اش هم این میشه که هر بازی مسی و تا حدی اینیستا مهار بشن بارسا فلج میشه.

حضور نیمار میتونه تمرکز حریفو به هم بزنه و این برای مسی هم خیلی بهتره چون میتونه آزادانه تر بازی کنه.

در مورد بقیه ی بازیکنا هم فکر میکنم داوید وای (به علت بالارفتن سن) و الکسیس باید از بارسا برن. کوئنکا هم باید دید میتونه بعد از مصدومیت دوباره به سطح گذشته برگرده یانه.

در کل مثلث پدرو ، مسی ، نیمار در خط حمله بازی میکنن و دلوفئو ، تیو و احتمالا کوئنکا هم ذخیره میشن. با توجه به تعداد بازی ها همشون فرصت به اندازه ی کافی دارن


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۰۸)
 
Ali_messilover
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
ینی واقعا شما راضی هستید داوید ویا بره نیمار بیاد ؟؟؟؟


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۰۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
فوتبال برزیل چهار بازیکن استثنائی تو بیست سال اخیر به دنیای فوتبال معرفیکرده که هر 4 تای اونا تو بارسا شهره شدن و به اوج رسیدن و با رفتن از بارسا رو به افول گداشتن.....
بر عکس بعضی تیمها(دوریالی ها دیگه)بازیکنهارو خراب و نابود نمی کنیم....
روماریو....
رونالدو...
ریوالدو....
رونالدینیو....
....
و حالا پنجمی اش هم تو راهه....
نیمار....



جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۰۷)
 
Elo-messi
پاسخ به: نیمار در راه نیوکمپ؟
خوراک بارسا به معنای واقعی
خیلی میتونه کمکمون کنه خصوصا تو بازیهای که مسی رو یه جورایی مهار میکن


جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!