به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفته 21 لالیگا در یك نگاه.لالیگا
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۸:۳۲) (۱,۱۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا با برتری مقابل اوساسونا در هفته‌ بیست و یكم لالیگا، بار دیگر اختلاف امتیاز را با نزدیك‌ترین تعقیب‌كننده‌اش به یازده امتیاز افزایش داد. در این هفته از رقابت‌ها اتلتیكومادرید با 3 گل مغلوب بیلبائو شد، اما رئال مادرید با زدن 4 گل به ختافه برای ال كلاسیكوی چهارشنبه آماده شد.

هر چهار تیم پایین جدول، بازی‌های خود را واگذار كردند. این اتفاق برای بتیس نیز رخ داد و با شكست به رده‌ پنجم جدول سقوط كرد و از مالاگا عقب افتاد. والنسیا هم اندكی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیك‌تر شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اتلتیكومادرید در سن مامس هیچ حرفی برای گفتن نداشت

تیم دوم شهر مادرید در ورزشگاه سن مامس با سه گل مغلوب بیلبائو شد. شاگردان بیلسا در این دیدار بهترین نتیجه فصلشان را به دست آوردند. سن خوزه، سوزائتا و دی ماركوس گلزنان بیلبائو در این دیدار بودند و سیمئونه كه در این دیدار فالكائو را بار دیگر در اختیار نداشت و به چند تن از بازیكنان اصلی‌اش برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی استراحت داده بود، در این ورزشگاه حرفی برای گفتن نداشت و چهارمین شكست فصلش را تجربه كرد.

اتلتیكو مادرید در نیمه نهایی كوپا به مصاف سویایی می‌رود كه فعلا تحت تاثیر پدیده «امه ری» است. سرمربی جدید سویا از زمان حضورش در این تیم هنوز نباخته است. آنها در آخرین دیدار گرانادا را با نتیجه 3 بر صفر شكست دادند و به رده‌ یازدهم جدول صعود كردند. سویا فوریه سختی پیش رو دارد؛ آنها باید مقابل هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در خانه حریف بازی كنند.

رئال با هت‌تریك رونالدو فاصله با اتلتیكو را كم كرد

رئال مادرید توانست به لطف پیروزی 4 بر صفر مقابل ختافه اختلاف امتیازش را با اتلتیكو مادرید كاهش دهد. هرچند گل نخست رئال به نظر بازیكنان ختافه صحیح نبود و مویا دروازه بان این تیم در حالی كه برای دریافت توپ به هوا پریده بود، ضربه‌ای از كاروالیو دریافت كرد، اما گل راموس پذیرفته شد و البته جای اعتراضی هم برای ختافه باقی نماند چرا كه رونالدو با هت‌تریك در نیمه دوم كار را تمام كرد و تعداد گل‌هایش در لالیگا را به عدد 21 رساند (12 گل كمتر از 33 گل مسی). مادریدی‌ها با این پیروزی اختلافشان را با تیم چهارم نیز افزایش دادند، چرا كه بتیس با 3 گل مغلوب رایووایكانو شد و مالاگا توانست با برتری 3 بر 2 مقابل مایوركا جای این تیم را در رده پنجم بگیرد.

رایو به دنبال سهمیه اروپایی

بتیس در 4 بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی برسد. یكی از این بازی‌ها دیدار یك چهارم نهایی جام حذفی در جام حذفی بود. این تیم در دیدار مقابل رایووایكانو در وایكاس نیز ضعیف ظاهر شد و شاگردان خیمز با برتری مقابل بتیس به یك امتیازی این تیم و مالاگا رسیدند. مالاگا نیز بعد از شكست مقابل بارسلونا در جام حذفی و كنار رفتن از این رقابت‌ها، 3 بر 2 مایوركا را شكست داد. ساویولا، ایسكو و مون‌رئال گل‌های شاگردان پلگرینی را به ثمر رساندند. مالاگا در این دیدار به دنبال اخراج مستقیم دمیكلیس، 20 دقیقه‌ پایانی بازی را با یك بازیكن كمتر دنبال كرد. این باخت مایورکا را در وضعیت بدی قرار داد. این تیم حالا تنها یك پله با قعر جدول فاصله دارد. كسب تنها یك پیروزی از شهریور تاكنون سرمربی این تیم، خواكین كاپاروس را در وضعیت بدی قرار داده است: «من قوی هستم. اما همه می‌دانیم فوتبال چه داستانی دارد. همه با نتایج زندگی می‌كنیم».

شكست چهار تیم انتهای جدول

باخت اوساسونا در نیوكمپ با شكست دیگر تیم‌های ته جدولی چندان برای آنها گران تمام نشد. چرا كه تیم‌های مایوركا، گرانادا و دپورتیولاكرونیا نیز بازی‌های خود را واگذار كردند. لاكرونیا با یك گل دیرهنگام 3 بر 2 مقابل والنسیا تن به شكست داد. گل دیرهنگام كاستا در حالی پیروزی را برای والنسیا رقم زد كه لاكرونیا در نیمه نخست با دبل ریكی از حریف پیش افتاده بود. سه امتیاز این بازی والنسیا را تا رده‌ هفتم جدول بالا برد،‌ اما دپورتیو همچنان با 16 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند. تیم‌های سلتاویگو و اسپانیول نیز با مساوی برابر حریفان خود تا حدی از منطقه خطر فاصله گرفتند. سلتا با سوسیداد به تساوی یك بر یك رضایت داد و تساوی بدون گل اسپانیول مقابل زاراگوزا نیز باعث تقسیم امتیازهای این بازی شد.

دژ تسخیرناپذیر لوانته در خانه

در بازی آخر هفته نیز لوانته پس از دو شكست مقابل بتیس و اتلتیكومادرید با گل به خودی بازیكن وایادولید یك پیروزی خانگی دیگر به دست آورد و امتیازات خانگی‌اش را به عدد 22 رساند تا بعد از بارسلونا، رئال و اتلتیكومادرید بیشترین امتیاز خانگی را در لالیگا به دست آورده باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
lionel.esi
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
viva barca


چهارشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ (۷:۲۸)
 
BRAIN
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
نزدیکترین تعقیب کننده بارسا 11 امتیاز با بارسا اختلاف داره ..
ویا هم بعد از مدت ها فیکس بازی کرد


پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۵۱)
 
siyamak
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
اختلاف دوباره به 11 امتیاز رسید
مسی بعد از مدتها در ی بازی بیش از 2 گل زد
ویا هم پس از مدتها در لالیگا بطور کامل بازی کرد
قطعا هفته خوبی بوده


پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۲۴)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
مهم نیست نقر دوم انلتیکو باشه یا رئال مهم اینه ما قهرمان لالیگا خواهیم شد


پنج‌شنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۲۱)
 
ژاویر
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
این برد یه روحیه خوب بهشون میده


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۲:۳۹)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
هفته خوبی چون اتلتیکو مادریدم باخت اختلاف دوباره شد 11 و انشالله همین روندو ادامه بدیم


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۱:۲۰)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
بقیه تیم های لالیگا رو هم می ترکونیم


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۱۴)
 
thiagomessi
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
خدا کنه همیطور پیش بریم و همه تیم ها رو لوله به معنای واقعی کنیم مخصوصا امشب تو سانتیاگو


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۵۰)
 
Ali_SHS
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
از همون اولم معلوم بود که رقیب اصلیمون رئاله. ایشالا با یه ثبات عالی تا آخر فصل پیش بریم و قهرمانی رو چندهفته زودتر تثبیت کنیم.


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۲۸)
 
mohammad.safa
پاسخ به: هفته 21 لاليگا در يك نگاه.
هفته ی خیلی خوبی بود.بارسا با یه برد پرگل اوساسونا رو در هم کوبید و مسی هم 4 تا گل زد. اختلاف امتیاز هم با اتلتیکو مادرید یه 11 تا رسید. مصدوم هم نداشتیم. ژاوی هم تمدید قرار داد کرد و ... درکل همه چیز تو این هفته به خوبی پیش رفت. فقط یه چیز رو کم داشت اونم برگشت تیتو به روی نیمکت. ایشالله هرچه زودتر به روی نیمکت برگرده.
با آرزوی موفقیت بارسا و تیتو


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!