به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد علاقه‌شان دارنداختصاصی
فرستنده معزالدین جامی در تاريخ دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۰۰) (۲,۰۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده : معزالدین جامی/ FCBarcelona.ir


با ورود به سال جدید، هواداران همه تیم‌ها سوالاتی در مورد آینده تیم‌هایشان خواهند داشت. بارسا و هوادارانش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. دراین مقاله به بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد علاقه‌شان دارند، میپردازیم.

1. آیا مسی میتواند رکورد بیشترین گل در یک سال را دوباره بشکند؟

جهان فوتبال همچنان در مورد سال رکورد شکنیِ مسی بحث می‌کند. همه رکورد خارق العاده 91 گل مسی را به خاطر دارند، اما سوال اینجاست: آیا مسی میتواند رکورد خودش را بشکند؟

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

زدن 91 گل در یک سال رکورد فوق‌العاده‌ای برای مسی است، اما از آن جذاب‌تر این است که همان بازیکن دوباره این رکورد را بشکند. بدیهیست احتمال اینکه کسی بتواند دوباره به این رکورد برسد کمی بعید است،اما مسی در اوج است و هیچکاری برای او غیرممکن نیست. این ستاره آرژانتینی در پی شکستن رکورد بیشترین گل زده در لالیگا نیز است. او تا به اینجای فصل 29 گل در 20 بازی به ثمر رسانده است. آیا طرفداران بارسا و مسی، در پایان سال 2013 رکوردی +91 را از مسی خواهند دید؟

2. آینده داوید ویا در بارسا چه خواهد شد؟

شک و تردید‌ها در مورد آینده ویا در بارسلونا همچنان ادامه دارد. اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه تعدادی از تیم‌های انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن ویا هستند، منتشر شده است که بیشتر روی علاقه آرسنال تاکید شده بود. با وجود اینکه ویا در این فصل دقایق کمی به بازی گرفته شد، بارسا با رد انتقال قرضی ویا به لیورپول نشان داد خواهان این بازیکن است. مطمئنا ویا تا آخر تابستان در بارسا خواهد ماند، اما آینده وی در بارسا به نمایش او در بازی‌های نیم فصل دوم ارتباط زیادی خواهد داشت.

3. چه کسی جایگزین آینده پویول خواهد بود؟

این سوال در طول 2 سال پیش زیاد مطرح شد، اما شاید با توجه به مصدومیتهایی که برای پویول پیش آمد، بارسا این فصل جدی‌تر به فکر پیدا کردن جواب برای این سوال خواهد بود. به نظر می‌آید محتمل‌ترین گزینه مارک بارترا باشد. بارسا در فصل تابستان رغبتی به خرید مدافع در این پست نشان نداد که احتمالا به این معنیست که کاتالان‌ها باز هم به دنبال استفاده از جوانان در این پست هستند.
آیا بارسا سال 2013 بالاخره جواب این سوال را پیدا خواهد کرد؟

4. آیا مارتین مونتویا جناح راست را از آلوز میگیرد؟

آلوز از وقتی که به بارسا ملحق شده در ترکیب ثابت بارسا بوده اما محصول 21 ساله لاماسیا، مارتین مونتویا، این فصل تقریبا آلوز را نیمکت نشین کرده است. دیلی میل به تازگی خبری مبنی بر علاقه آرسنال برای جذب آلوز منتشر کرده است اما اگر کمی صادق باشیم آلوز جایی غیر از بارسا نخواهد بود. سوال اساسی اینجاست که آیا مونتویا به جای آلوز از ابتدا به بازی خواهد آمد؟

مونتویا بازیکنی جوان،سریع و از همه مهمتر محصول خود بارسا است و در حمله و دفاع بخوبی کار می‌کند. به نظر می‌آید که او مدافع راست آینده بارسا خواهد بود، اما در بازی‌های فصل جاری چطور جای آلوز را می‌گیرد؛ آلوز تا ماه می‌فرصت دارد که خودش را به کادر فنی ثابت کند تا در پست دفاع راست انتخاب اول باشد، در غیر اینصورت خروج وی از بارسا دور از ذهن نخواهد بود.

5. بالاخره نیمار را در بارسا خواهیم دید؟

همه منتظرند تا ببینند باشگاه آینده نیمار کجاست و او کی برزیل را ترک خواهد گفت. مهمترین سوال اینست که آیا او به بارسا می‌آید و اگر می‌آید کی؟! پدرو اخیرا گفته بود که احتمال انتقال نیمار به بارسا هست. علاوه بر این مربی نیمار نیز به او پیشنهاد کرده بود که به بارسا برود. بارسا در این تابستان تمام تلاشش را خواهد کرد که بازیکن برزیلی را به بارسا بیاورد، اما آیا موفق خواهد بود؟

6. کدام بازیکنان تیم جوانان بارسا را ترک خواهند کرد؟

سوالی که هر سال برای باشگاه و هواداران بارسا مطرح میشود اینست که کدامیک از بازیکنان جوان بارسا تیم را ترک می‌کنند. همانطور که گفته شد مونتویا و بارترا احتمالا در آینده در ترکیب اصلی خواهند بود. این احتمال برای تیو هم وجود دارد، چون او به تازگی قراردادش را با بارسا تمدید کرده است. بازیکنان دیگری هم از تیم ب هستند که احتمال حضورشان در بازی‌های این فصل حتی برای دقایقی وجود دارد مثل جرارد دلوفئو، رافینیا وسرجی روبرتو. به هرحال نمیتوان بطور قطع گفت کدام بازیکن خواهد رفت و کدام خواهد ماند. باید دید فصل جاری برای این بازیکنان چطور پیش می‌رود.

7. سه گانه یا بیشتر؟!

بزرگترین و مهم‌ترین سوال شاید این باشد که آیا بارسا این فصل سه جام (یا حتی6جام) را کسب خواهد کرد یا خیر؟ کاتالان‌ها در حال حاضر به صدر جدول لالیگا تکیه زده‌اند بطوریکه حتی بعضی کارشناسان بارسا را قهرمان زودهنگام لالیگا می‌دانند. بارسلونا در حال حاضر در جام حذفی وضعیت خوبی دارد و در لیگ قهرمانان نیز به عنوان سرگروه صعود کرده است.

شکی نیست که بارسا پتانسیل لازم برای کسب سه گانه در این فصل را دارد اما این کار به هیچ وجه برای بارسا آسان نخواهد بود. اگر بارسا این فصل هر سه جام را بدست آورد، این فرصت را دارد که سه جام دیگر نیز بدست بیاورد. اما از طرفی اگر صادق باشیم کسب 6 جام یا حتی 3 جام برای هیچ تیمی حتی بارسا آسان نیست.
ارزش: ۶.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
lavvaf22
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
امیدوارم هرچی پیش میاد به نفع بارسا باشه


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۲:۰۴)
 
mazaherxavi
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
1=بله
2=میماند
3=بارترا
4= دنی تا اخر فوتبالش در بارسا میمونه
5=دوست ندارم بیاد
6= به احتمال زیاد دلوفو میره
7=6جامو میخوایم


چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۱:۰۹)
 
alex-morgan
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
اول الکلاسیکو روببریم
دوم قهرمان سه گانه بشیم
سوم آقای گلی مسی در لا لیگا و لیگ قهرمانان


چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۱ (۱۸:۰۵)
 
thiagomessi
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
اول که نیمار بیاد ولی اگه نیومد هم نیاد


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۰۵)
 
BRAIN
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
الان مهمترین بخش خط دفاع هست،هم دفاع مرکزی هم دفاع راست
پویول هم که غیر قابل جانشین هست و بهترین گزینه آکادمی هست


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۴۷)
 
farhadff
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
مونتويا بازيكن خوبيه و اميدوارم تو باشگاه بمونه


زنده باد بارسا


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۵۱)
 
kamiba
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
به نظر من طرفدارا نباید با این سوالها فکر خودش رو مشغول کنن.
من به نوبه خودم به کادر مدیریتی باشگاه اعتماد و اعتقاد کامل دارم و میدونم که اونا از الان پیگیر جوابهای حتی مطرح نشده تیم هم هستن


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۰۳)
 
konjkave60
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
احتمال اينكه مسي بتونه اين فصل ركورد 50گل خودشو بزنه خيلي زياد هستش فقط احتياج به يكي دو تا هتريك داره تا استرس اينكار كم بشه و مثل هميشه راحت به سمت ركورد حركت كنه
بقيه مطالب هم به نظرم زياد در حيطه اختيارات نيست كه نظر بدم


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۹:۵۴)
 
ژاویر
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
1.احتمالش کمه که رکورد رو دوباره بشکنه
2.به احتمال زیاد ویا از بارسا بره
3.اگه یه مدافع خوب از تیمای دیگه بخریم بهتره
4.جناح راست حالا حالاها ماله دنیه
5.به احتمال زیاد نیمار بیاد بارسا
6.باسا بیشتر بازیکنای جوونو نگه میداره
7.امسال فقط لیگ وسوپر کاپو میبریم.



سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۵۸)
 
arya1
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
1.به نظرم امکانش ضعیف باشه که دوباره بتونه بیش از 91 گل بزنه.اما امسال توانایی شکستن 50 گل توی یک فصل واسه لایگا رو داره.
2.با اومدن نیمار رفتن ویا هم قوت میگیره.و امکانش زیاده

3.دیدن بارسا بدون پویول واقعا سخته.
باید جایگزینی مناسب پیدا کنن.ماسکرانو زیاد خوب نیست

4.مونتویا میتونه بهتر از آلوز بشه.اما نیاز به زمان و تجربه بیشتری داره.ولی در حال حاضر آلوز خیلی بهتره

5.آره نیمار 100درصد واسه بارساست


7.فوتبال غیر قابل پیشبینیه
فعلا که لالیگا رو تقریبا گرفتیم
حذفی که لنگ در هوایم
واروپا که واقعا سخته
بقول ژاوی ما توانایی گرفتن جام های زیادی رو داریم اما کمی هم به شانس نیاز داریم


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۶:۱۹)
 
saeed19
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
من که خیلی دوست دارم داوید ویا بمونه.چون به نظرم از مهاجم های دیگه خیلی بهتره.انشالله تو بازی های بعدی بیشتر بازی کنه

viva villa




سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۵۴)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
1- مسی اگه بیشتر در روند تیمی موثر باشه و بار گلزنی روی دوشش نباشه خیلی میتونه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشه. ممکنه مسی بیشتر از 60 تا گل نزنه اما 6 گانه رو ببریم و امکان داره مسی بیشتر از 100 تا گل بزنه اما یه جام بیشتر قهرمان نشیم.

2- ویا بدون شک تا آخر فصل تو بارسا میمونه. اگه تیتو در مورد الکسیس کج سلیقگی نشون نده و ویا رو بیشتر تو زمین بذاره مورد اول هم برطرف میشه و بار گلزنی تا حدی از روی دوش مسی برداشته مبشه.

3- بدون شک پویول غیر قابل جانشینه. تعصبش به بارسا بی نظیره اما متاسفانه جلوی بالا رفتن سن و سال رو نمیشه گرفت. محتمل ترین گزینه بارتراست که امسال هروقت بازی کرده خط دفاع انسجام فوق العاده ای داشته. مارک مونیه سا هم که فقط 19 سالشه بازیکن فوق العاده ایه که به تازگی مصدومیت تموم شده و اگه پیشرفت کنه گزینه ی خوبیه.

اما اگه دقت کنیم سن ماسکرانو هم دقیقا مثل سوتی هاش روز به روز داره بیشتر میشه و به خرید یه دفاع وسط عالی نیاز داریم. متس هوملس بهترین گزینه اس.

4- دنی آلوس هنوز هم بهترین دفاع راست دنیاست که متاسفانه امسال زیاد مصدوم شده و هنوز آمادگی صددرصد خودشو به دست نیاورده. دنی تا حداقل تا 2014 باید بمونه و مونتویا هم باید کنارش روز به روز پیشرفت کنه تا با قدرت جای اونو بگیره.

5- در حال حاض تیم هایی که اتوبوسی بازی میکنن وقتی به خوبی مسی رو مهار میکنن تیم از لحاظ گلزنی و خلاقیت به شدت افت میکنه. البته اینیستا هست اما برای مقابله با تیم هایی که 11 نفره دفاع میکنن نیاز به یه بازیکن فوق العاده خلاق داریم و نیمار بهترین گزینه اس. اگه بیاد باید منتظر رفتن ویا و الکسیس باشیم. مثلث مسی ، نیمار ، پدرو یه خط حمله ی رویاییه!

6- در حال حاضر از تیاگو به عنوان جانشین ژاوی نام برده میشه اما حضور بازیکنی مثل جاناتان یا سرگی روبرتو میتونه انگیزه های تیاگو رو برای رقابت بیشتر کنه. از بین رقیب های جوون تیاگو حداقل یکیشون باید بمونه که من جاناتان رو ترجیح میده هرچند که نسبت به 2 ، 3 سال قبل پیشرفت زیادی تداشته اما پتانسیل بالایی داره.

دلوفئو و رافینیا هم خیلی تکنیکین و حیفه که بارسا به راحتی از دستشون بده.

7- با این وضعیت خط دفاعی کار فوق العاده سختیه!! الان رقبایی هستن که دفاع بهتری نسبت به بارسا دارن و ما همیشه نمیتونیم به خط هافبک و حمله ی قدرتمندمون دل خوش کنیم. خداکنه تیتو فکر به حال خط دفاع متزلزل بارسا بکنه.

8- با اینکه مطرح نشده بود ولی ایشالا ویکی هم قراردادشو تمدید کنه


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۵۷)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
رکورد ها برای مسی معنایی ندارند ولی امیدوارم این فصل رکورد 50 گل فصل قبل خودشه بشکنه


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۴:۱۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
فوق العاده خواهد بود اگر خط حمله متشل از مسی،نیمار و دلوفئو باشه،رویایی میشه. نیمار خیلی به درد بارسا می خورد کاش همین تابسان بید بارسا.من هم دوست دارم سرخی روبرتو را هم حفظ کنیم.بارترا هم اگر به جای ماسکرانو بازی کنه تو بازیهایی که پویول نیست عالی میشه.


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۵۱)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
ما كه از خدا مونه سه گانه رو بگيريم.
حتما هم خدا به ما كمك ميكنه.
بارسلونا .اقعا داره بدون نقص بازي ميكنه ولي فقط رو توپ هاي ارسالي بايد بيشتر كار كنه.
درود بر داينا سورهاي فوتبال


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۴۳)
 
ARROW
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
امیدوارم که مسی رکورد خودش رو بشکونه و بارسلونا هر 6 جام رو به دست بیاره


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۳:۲۱)
 
siyamak
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
امیدوارم که سال 2013 یکی از بهترین سالهای بارسا باشه با کسب حداکثر موفقیتهای تیمی و فردی
وایشالا تصمیماتی که اتخاذ میشه باعث بهتر شدن تیم بشه نه بالعکس


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۰۲)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
مسی بازم رکورد می زنه هیچکس جز خودش نمی تونه رکورد بزنه . ویا هم می مونه اگر تیتو باز سانچز رو نذاره . هوملز . داوید لوییز. فرماعلن. می تونن خوب باشن تو دفاع. مونتایا خوبه سرعتی هم هست . نیمار خیلی خوبه و کنار مسی دفاع ها رو ویران می کنن . تیو بره بهتره چون یک کم بازیش تکراری است .انشالله 6 گانه رو می بریم . درود بر بارسا و زنده باد کاتالان ولاماسیا


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
 
kanse
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
مسی نشون داده هر کاری که بخواد میتونه انجام بده پیدا کردن جایگزین برای کاپیتان واقعا مهمه و مخصوصا برای والدس بهتره از این به بعد یه دروازه بان با اطمینان تر پیدا کنیم همه طرفداری بارسا دوست دارن ویا توی بارسا بمونه تو بعد مصدومیتش واقعا خوب ظاهر شد فکر میکنم دیگه وقتشه جای اصلیش رو پس بگیره اگر ویا به پست خودش برگرده اومدن نیمار زیاد ضروری نیست


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۱:۰۰)
 
heaven767
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
به نظر من الویت لیگ و چمپیونزه و برد در الکلاسیکوها


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
bar.s.lona
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
مسی این توانایی داره که دویاره رکورد خودشو بشکونه...
امیدوارم ویا تو بارسا بمونه


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
انشالله 3 گانرو میبریم


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۲۶)
 
prsam
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
فقط اکادمی به کارش ادامه بده حله


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۰:۱۷)
 
amircatalan
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
1-لزومی نداره همچین انتظاری داشته باشیم.مسی بدون رکورد زدن هم خارق العاده هست.مهم حفط همین کیفیت از مسی هست و وسواس روی تعداد گل هاش عاقلانه نیست.

2-امیدوارم ویا در بارسا بمونه.هم به خاطر اینکه این فصل نشون داده دوباره به فرم خوبش برگشته و میتونه زهردار باشه و هم به خاطر اعتباری که بعنوان بهترین گلزن فوتبال اسپانیا داره،موندنش در بارسا ایده آله.

3-کاپیتان افسانه ای هیچوقت برامون تکرار نیمشه.ولی بهر حال پیدا کردن جانشین برای بعد از پویول هم ضروریه.متس هوملز خیلی خوبه.لزوم و اجباری هم نداره در همه پست ها از آکادمی بازیکن بیارن.

4-در حال حاضر هنوز هم آلوس رو برای دفاع راست فوق العاده میدونم.از همه نظر.ولی برای بعد از آلوس مونتویا نشون داده جایگزین خیلی خوبی هست.هم از نظر تدافعی و هم از نظر هجومی.هنوز صحنه شوتش به تیرک مادریدی ها که چهار ستون بدشون رو به لرزه انداخت توی ذهنمه.

5-قطعا هممون منتظریم تا بالاخره بعد از 5 سال که از رفتن رونی می گذره جانشین برزیلیش رو در بارسا ببینیم.مخصوصا وقتی بدونیم بارسا همواره فوق ستاره های برزیلی رو در ترکیبش داشته و بنابراین نیمار رو از هر نظر برای بارسا مناسب می دونیم.با توجه به نوع بازیش هیچ تیمی جز بارسا رو براش مناسب نمی بینم و امیدوارم بالاخره به بارسا بیاد.ولی حضور نیمار یه پروژه "حیاتی" هم نیست و غنای کیفی تیم اونقدری هست که بدون نیمار هم به مشکل نخوره.

6-امیدوارم دئولوفئو و روبرتو حفظ بشن.در مورد بقیه بازیکن های تیم دوم اطلاعات زیادی ندارم و اظهار نظری نمیکنم.

7-دو جام حیاتی لیگ و لیگ قهرمانان هستن.در صورت قهرمانی اروپا جام سومی هم به نام جام باشگاه های جهان به این دو تا اضافه میشه که فتحش لازمه.بنابراین انتظار برای 6 جام و این مسائل هم بیشتر احسسی هست تا منطقی.

به امید موفقیت تیم در ادامه فصل.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۵۴)
 
mahdidaneshjo
پاسخ به: بررسی مهمترین سوالاتی که طرفداران بارسا از آینده تیم مورد ع...
به نظر من اگه نيمار بياد بارسا خط حمله ي فوق العاده اي رو خواهيم داشت در كناره مسي. مونتويا هم به نظر من جوونه فوق العده اي هست وجانشينه خوبي براي دني جونه.


دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!