به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!اختصاصی
فرستنده علی شکرانه در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۵:۰۰) (۱,۹۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


پسر طلایی بارسلونا به جولان دادن خود در مراسم توپ طلا ادامه می‌دهد، گویی این توپ طلاست که مشتاق مسی است و نه او. دیشب شبی بود که هیچگاه از اذهان جهانیان پاک نخواهد شد. فابیو کاناوارو ایتالیایی با خواندن نام مسی بر انتظارات چندین ماهه فوتبالدوستان خاتمه داد تا موفقیت دیگری نصیب خانواده بزرگ بارسا شود.

2009، 2010، 2011 و 2012؛ همه برای مسی! چهار سال متمایزی که در تاریخ توپ طلا بیش از ادوار دیگر فروغ دارد. لئوی افسانه‌ای رکورد پلاتینی را پشت سر گذاشت و بیش از پیش در تاریخ فوتبال جهان جاودانه شد تا بار دیگر بر همگان ثابت کند که در جهان بهترین است. بعید نیست که با روند خیره کننده این اعجوبه آرژانتینی، او بتواند برای چند بار دیگر فاتح این جایزه باشد. به راستی که رکورد‌ها در برابر او حقیرند!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با اینکه لیونل مسی با عملکرد فوق‌العاده خود همه را زیر سایه خود قرار می‌دهد، اما نباید از درخشش آندرس اینیستا طی سال 2012 و سالهای پیشین به سادگی گذشت؛ شوالیه رنگ پریده با جادوی خود در یورو غوغا به پا کرد و حتی توانست جایزه بهترین بازیکن اروپا را کسب کند.
ارزش: ۹.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alex-morgan
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
اوجش جایی بود که همه ایستاده تشویقت کردن...
بهت تبریک میگم.


یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۱ (۲۰:۴۶)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مبارک باشه کینگ لئو


دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۱ (۳:۲۰)
 
konjkave60
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
چشاي اين رئاليها رو تعصب كور كرده


دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۱ (۰:۲۲)
 
Nobody
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
امیدوارم پانزدهیمن توپ طلای تو رو هم جشن بگیریم....


یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۴۸)
 
تنهاترین
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مرد رکوردها....


شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۱ (۸:۱۹)
 
mazaherxavi
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسی جاودانه بود جاودانه تر شد

خنده تلخ رونالدو خیلی باحال بود


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۲۶)
 
bitaaa
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
رئالی ها خیلی روشون زیاده اگه تمام توپ طلا های عالم بدن به مسی بازم پرو بازی در میارن.آخه خجالت داره.حداقل سکوت میکردند بهتر بود تا این که حرس بخورن و جلوی ما آبروشون بره.ای خدا قشنگترین لحظه اونجایی بود که همه بلند شدن براش دست زدن.اونجا غرورش واقعی و درست حسابی بود.نه مثل اون رونالدو که به بدترین تیم دنیام گل بزنه از غرور میمیره.


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۵:۲۷)
 
**villa**
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
به نظر من هیچ کس نمیتونه جای مسی رو بگیره
viva fcb
viva leo


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۴:۵۲)
 
Ali_SHS
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
خواهش میکنم راوی جان. اختیار داری. اما جواب های من :

1- توپ طلا به کسی داده میشه که در طول سال بهترین باشه نه فقط نیمه ی اول سال. اسنایدر تا ژوئن شایسته ی توپ طلا بود اما در 5 ، 6 ماه بعد یه افتضاح به تمام معنا بود.

مسی قهرمانی لالیگا رو داشت و آقای گل لالیگا و لیگ قهرمان شده بود. در جام جهانی همه کار کرد (فقط گل نزد) اما در ادامه ی سال 2010 در حالی که بارسا و مسی با 5 تایی کردن رئال بهترین تیم دنیا بودن اینتر به همراه اسنایدر در رتبه ی هشتم سری آ دست و پا میزد و این بازیکن هلندی تبدیل شده بود به یه بازیکن آماتور.

مثل اینه که یه تیم در یک بازی رفت و برگشت ، بازی رفت رو 3-1 ببره اما بازی برگشتو 3-0 ببیازه. مطمئنا به مرحله ی بعد صعود نمیکنه

2- حرفای در مورد فورلان هم که تو اینتر تبدیل به یه بازیکن ذخیره شده بود صدق میکنه

3- بازم جوابت همونه. اوزیل در طول فصل جدید حتی یه پاس گلم نداده. رای گیری ها در زمانی برگزار شد که اوزیل اصلا خوب بازی نمیکرد.

4- در مورد پپ هم شاید حق کونته یا کلوپ بیشتر بود اما پپ به خاطر سبک بازی و انقلابی که تو فوتبال ایجاد کرد (سبک 3-7-0) اینجا حضور داره اما شما ها فقط گل یا جام رو نگاه میکنین. مورینیو هم سال 2011 جزو 3 نفر بود. اطلاعاتتو ببر بالا

5- کریس سال قبل بیشتر گل زده بود؟؟؟ تا اونجایی که من یادمه فقط آقای گل لالیگا شده بود و کوپا دل ری رو برده بود. در حالی که مسی با بارسا هم قهرمانی لالیگا شده بود ، هم لیگ قهرمانان و 5 جام رنگارنگ با بارسا برده بود و در الکلاسیکو ها هم فوق العاده بهتر بود. آقای گل لیگ قهرمانان شده هم شده بود. اما از همه ی اینا مهمتر این بود که بارسا و مسی در ادامه ی سال 2011 (یعنی فصل 2011-12) هم در کورس قهرمانی و آقای گلی بودن

6- اولا که مسی فقط قهرمان کوپا نشد. اینکه میبینی بارسا قهرمان زودهنگام لالیگاست و همه بارسا رو قهرمان میدونن دلیلش گل های مسیه. این صدرنشینی افتخارش کمتر از قهرمانی قصل قبل رئال نیست.
رونالدو 2 تا کاپ به دست آورد و مسی یه کاپ و یه صدرنشینی مقتدرانه.

3 آقای گلی مسی در مقابل 0 آقای گلی رونالدو

مسی اگه تو اون 4 تا الکلاسیکو گل نزد اما 4 تا پاس گل داد که کیفیت و ارزشش خیلی بیشتر از گل های مرده خوی رونالدو بود.

کوپا هم ارزشش از سوپرکاپ بیشتره پس بارسا در طول سال 2012 از رئال بهتر بوده. ضمن اینکه کوپا آمه ریکا مال سال 2011 بود که مسی با وجود اینکه هافبک بود 4 تا پاس گل داد و اگه نبود آرژانتین از گروهشم صعود نمیکرد. اگه اون هیگواین حیف نون یکی از اون تک به تک هایی که مسی ساخت رو تو بازی با اروگوئه گل میکرد قهرمان میشدن. امسال مسی تو 9 تا بازی ملی 12 گل زده و کاری کرده آرژانتین مدعی اول صعود به جام جهانی باشه اما پرتغال در آستانه ی حذف قرار داره.

حرف آخر : چشم ها را باید شست...


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۴:۱۴)
 
ravi_2011
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
در جواب به سؤالات کاربر رئالی :
1- سال 2010 اسنایدر فقط 2 ماه خوب بود اما در 10 ماه دیگه ی سال افتضاح بود و به همین دلیل به حق انتخاب نشد. سال 2010 در حالی تموم شد که اینتر در جدول سری آ ، هشتم بود و اسنایدر هم نصف فصل رو مصدوم بود. مسی سال 2010 قهرمانی لالیگا و آقای گلی لیگ قهرمانان و لالیگا رو داشت در در ادامه ی فصل هم با گل های فراوانش بارسا رو در صدر جدول لالیگا نگه داشته بود.
( با استفاده از کامنت دوست بسیار عزیزم،علی گرامی )
2- در مورد دیگو فورلان هم باید بگم که اگه این بازیکن در 5 بازی جام جهانی عملکرد خوبی داشت. آیا شما ملاک انتخاب بهترین بازیکن فوتبال در طول یک سال رو با عملکرد 5 بازی اش میسنجید؟! و آیا درجه ی سختیه اخذ لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا رو همطراز با لالیگای اسپانیا میدونید؟!
3- مسوت اوزیل پاس گل دهنده ی بسیار خوبیه ولی آیا این فاکتور میتونه به تنهایی ملاکی برای انتخاب بهترین بازیکن جهان باشه؟! شما کیفیت و تکنیک بازی اینیستا رو نا دیده میگیرید؟! آیا فالکائو دارای کیفیتی مشابه مسی و اینیستاست؟! آیا شما در رئال مادرید بازیکنی دارید که مثل مسی و اینیستا قادر باشد همه کار انجام دهد؟ دوندگی مناسب،جاگیری های ایده آل،توپ گیری های سنجیده، بازی سازی پیاپی، پاس گل، گلزنی...آیا مسی و اینیستا در تمام بازی هایشان، بارها این کارها رو انجام نمیدهند؟
4- دی متئوی ضد فوتبال رو مربی ایده آلی به حساب میاورید؟ تیم گواردیولا قهرمان جام باشگاه های اروپا نشد ولی تا نیمه نهایی با ارائه ی بازی هایی تماشاگر پسند بالا نیامد؟ آیا در همان لالیگا امتیازات اندکی بدست آورد؟! البته در مورد کلوب و سیمئونه حق رو به شما میدهم.
5- شما کیفیت گل های مسی رو با رونالدو یکی میدونید؟ همین دیشب نبود که رونالدو صرفا با دوندگی ( بدون در اختیار داشتن توپ ) و گرفتن پاس گل در نزدیکی محوطه ی جریمه ( اگر نگوییم محوطه ی جریمه! ) به گل میرسید؟ آیا اکثر گل های رونالدو اینچنین به ثمر نمیرسند؟ آیا گل های مسی با آماده سازی های خودش و قدرت بالایش در حمل توپ و دریبل زنی به ثمر نمیرسند؟
6- با دلایل بالا به نوعی جواب سؤالات 6 خودتون رو هم گرفتید!
در پایان شما رو به نظر سر مربیان و کاپیتان های سایر کشور های جهان ارجاع میدهم. آیا همه ی آنها انسانهایی بی درک و احمق هستند؟!
سر مربیان کشورهای زیر، رونالدو رو به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 انتخاب کرده بودند :
بوسنی - هرزگوین ، برزیل ، کیپ ورد ، کرواسی ، قبرس ، دومینیکن ، مصر ، اتیوپی ، گرجستان ، گواتمالا ، ژاپن ، قرقیزستان ، ماکائو ، ماداگاسکار ، مغولستان ، موزامبیک ، پرتغال ، ساموا ، اسلوونی ، ترکیه ، ترک ها و جزایر کایکو
کاپیتان های کشورهای زیر نیز به همچنین :
آلبانی ، ساموای آمریکا ، استرالیا ، باربادوس ، بلیزه ، کیپ ورد ، کنگو ، جمهوری دومینیکن ، اریتره ، اتیوپی ، گواتمالا ، گینه ، مجارستان ، ایسلند ، قرقیزستان ، ماکائو ، موزامبیک ، کالدونیا ، پرتغال (برونو آلوز) ، اسکاتلند ، صربستان ، تایلند ، ترکمنستان ، زیمبابوه
والسلام، نامه تمام!



جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۴:۰۶)
 
Hosein1372
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
چند سوال منطقی از هواداران بارسا
1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟
2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟
3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟
4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟!
5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری.
6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.



جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۲:۵۲)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسي تو اين سال يهتر ازين نميتونست باشه.
تو اروپا هم شايستگيش رو ثابت كرد واون پنالتي شوم تو بازي با توپ جم كن هاي لندن كاملا اتفاقي بود.
و همه ميدونن اون تيم كثيف چطور قهرمان شد.


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۱:۵۸)
 
leo10lapulga
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
واقعا قهرمانه مبارکش باشه :)


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۱:۳۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
بازیکنی که به فکر تیمه و نهایت تلاشش را برای پیروزی میکنه بی شک همه جایزه هام براش ردیف میشه .
با این روند توپهای طلای سالهای دیگه در انتظار مسی هستند


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۳۲)
 
ژاویر
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
هر سال از سال قبل بهتر میشه


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۴۶)
 
kingamir
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسی بهترین بازیکن تاریخه


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۲۰:۱۰)
 
BRAIN
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
بله توپ طلا مشتاق مسی هست


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۸:۴۲)
 
پرچم-دار
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
زیاد درباره مسی فکر نکنین فقط خوشحال باشین که میتونین برای بچه هاتون تعریقش کنین.
بابای من برام از فان باستن و مارادونا تعریف میکرد من حرصم میومد که نمیتونستم بازی هاشون رو ببینم اما حالا خوشحالم که میتونم بازی بهترین بازیکن تاریخ رو ببینم که صد تای فان باستن و ... میارزه.


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۸:۰۸)
 
XAVI-lover
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
خنده ی زورکی رونالدو و دست دادنش با مسی جالب ترین صحنه ای بود که دیدم
وقتی جمعیت 3 دقیقه برای مسی دست زدند قیافه لئو خیلی جیگر شده بود...اوخی....
دوشنبه رو هیچ وقت یادم نمیره.از رکورد شکنی لئو ...تا چشمای اینیستا... و خفگی رونالدو


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۷:۱۸)
 
konjkave60
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
آفتا ب آمد دليل آفتاب بابا 4تا توپ طلاست ميدونيد يعني چي؟
من فقط تا5 بلدم بشمرم به خاطر 5تايي كه رئال خورد يك دونه مونده تا آخرين عددئ كه من بلدم
عزيزان خيلي به اين رئاليهاي بيچاره توجه نكنن
اينا فكر ميكنن از بهترين مربيان
كارشناسان
بازيكنان
مفسران و
روزنامه نگاران مجرب دنيا بيشتر ميفهمن


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۵۰)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
ای جانم مسی مبارکت باشه . قیافه زرافه دیدن داشت چه حرصی می خورد



پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۳۱)
 
analeo
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
هوراااااااااا لئو مثل همیشه گل کاشتی.مبارک باشه


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۸:۱۷)
 
heroes
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
پیشاپیش پنجمین توپ طلا مبارک.


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۱)
 
ARROW
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
اعجوبه ی جهان زنده باد مسی فرازمینی


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۵:۵۶)
 
milad-10
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
فقط پسرش میتونه رکورد باباییشو بزنه!


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۳:۲۳)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
تنها کسی که میتونه رکورد مسی رو بزنه فقط خودشه!!!واقعا این بازیکن فوق العادست!!!
درود بر مسیه بی همتا...


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۵۵)
 
barcapolis
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
واقعا دمش گرم
نه دنبال تیپ و قیافه س
نه چیز دیگه

فقط به بازیش فکر میکنه


من موندم کی کیخواد رکورد مسی رو بزنه !!!!
چند هزار سال بعدشو خدا میدونه


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۴۴)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مگه قرار نبود توپ طلارو دیوید بکهام بده به لئو پس چرا کاناوارو داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۱۵)
 
kamiba
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
کلمه در توصیف مسی هنوز در هیچ فرهنگ لغتی ثبت نشده است.!!!!!!

زبان در برابر او قاصر !!است



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۵۰)
 
behnoush1360
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
آخرشی
یکدونه ای
دوردونه ای
لیونل مسی



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۶:۱۰)
 
catalan1899
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
تبریک به همه بارسایی ها...در ضمن برای اون هوادار محترم مادرید که نظرشون رو ارسال کردن فکرکنم آقای گلی مقتدرانه مسی در لا لیگای فصل قبل و مقتدرانه تر در این فصل,آقای گلی در چمپیونزلیگ,شکستن رکوردهای تاریخی پله و مولر که سالهای سال دست نخورده بود اصلا چیز مهمی نیست؟؟؟!!!!!.....در ضمن فیفا که به تنهایی نمی تونه چنین عنوان مهمی رو الکی به کسی بده...همونطور که همه میدونن برنده توپ طلا با رای سرمربی های تیمهای ملی وکاپیتانهاشون و همچنین رای اعضای کمیته های فنی فیفا وغیره انتخاب میشه...ما بارسایی ها کاملا منطقی هستیم و این عنوان فقط وفقط حق کابوس همه هوادارن ریال مادرید یعنی مسی بود... باز هم تبریک به همه هواداران بارسای کبیر...


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۴۴)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مبارکت باشه لیو قهرمان
زنده باد اینی دوست داشتنی


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۹:۴۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسی بهترین بازیکن تاریخ جهان لقب گرفت. بعدها اول از مسی یاد میشه بعد از مارادونا و پله


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۹:۲۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مبارک خودت و تمامی دوستداران بارسا باشه.با این روند مطمئن باشید حالا حالاها کسی بخ جز مسی نمی تونه توپ طلا را ببره بقیه باید برای دوم شدن کار کنند.ولی مهم این است که مسی از درون فلسفه بارسا است.اینیستا هم عالی بود.امیدوارم سال دیگه هر سه کاندیدای توپ طلا از بارسا باشند.


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۸:۰۶)
 
lavvaf22
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
تـبریک به همه هواداران متعصب بارسا و مسی
درود بر King Messi



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۵۱)
 
heaven767
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسی اگه دو بار دیگه توپ طلا رو بگیره به اندازه کل تاریخ مادریدیا این جایزه رو برده


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۴۹)
 
siyamak
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
از همه قشنگتر این بود که مسی این جایزه رو به اینیستا تقدیم کرد
در ضمن دوستان واسه گفته های طرفدارای رئال انرژی مصرف نکنین بنده های خدا سوختن بهشون حق بدین که توی توهماتشون رونالدو رو بهتر از مسی بدونن البته نه همشون بعضیاشونم هستن که شعور فوتبالیش بالاست هر چند تعدادشون کمه و میدونن که توپ طلا به کسی که استحقاقشو داشته رسیده


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۳۲)
 
king_morteza
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
حق به حق دارش رسید


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۶)
 
saina22
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
چه ها این ویدئوی مراسم اس البته خودم که برنامه ی دانلودم حذف شده نمی تونم دانلود کنم
شما باهاش حال کنید
مشاهده لینک


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۴)
 
mahdidaneshjo
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
رونالدو گریه نکن مسی یکیشو بهت میده که باهاش پز بدی


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۰۸)
 
19999
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
نه خداوكيلي واقعا حقش بود.اگه حق مسي نبوده پس حتما حق اون پنالدو بوده!


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۲)
 
sea.sb
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
مسی کاملا حقش بود......ریالیا های عزیز هم بهتره امار ها رو نگاه کنن بعد حرف بزنن......همه چی نشون میده که مسی از همه لحاظ بهتر از رونالدوه.......


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۵:۴۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: یادداشت ویژه برای مسی؛ مبارکت باشد قهرمان!
عالی بود. ممنون.

حالم از افرادی که کلی بهونه ی واهی برای رد صلاحیت لئو میارن به هم میخوره. مسی در سال 2012 همه کار کرد. هیچ بهونه ای وجود نداره. چه از لحاظ فردی ، چه از نظر باشگاهی و ملی


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۵:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!