به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

و چهارمین توپ طلای مسی!آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۱) (۶,۵۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
ارزش: ۹.۰۰ (۳۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alisarvandi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
موفق باشی


دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ (۳:۳۳)
 
shakib10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۲ (۲۲:۰۲)
 
tiffany
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
عاشقتم لیو جوووووووووووووووووووووووووووون
ایشالا به تعداد سنت توپ طلا بگیری

وبقیه به اندازه ی موی اینیستا


چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۴۴)
 
bcmjlover
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باد مسی

ایشالله پنجمیش.

کتش رو برم



چهارشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۳:۳۷)
 
alirezamirzaee8
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
IFORCA
BARCA



شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۱۷)
 
78TARANE
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ایشالا تا ششمی و هفتمی ....
هورااا


جمعه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۰۰)
 
hanieh.m
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!



یکشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۸)
 
MELIKA_SAM
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دمت گرم نه یکی نه دوتا نه سه چهارتا


شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ (۲۲:۰۱)
 
Ho3ynmessi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تو لایق این هستی که تمام افتخارات فوتبال رو اذان خودت کنی
لیونل مسی یکی بیشتر نداریم که اونم خودتی


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ (۱:۲۷)
 
Hoseinmessi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارکت تو لایقهمه ی مدال ها و افتخارات فوتبال هستی مسیییییییییییییییییییییییی


شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ (۳:۳۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
منتظر توپ طلای پنجم هستیم




سه‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۲ (۴:۳۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
سلام دوست عزیز.وقتی حرفاتو شنیدم خیلی برات نگران شدم.چون احساس میکنم یا فوتبال نمی بینی یا اگه می بینی درست نمی بینی.
در فوتبال عملکرد بازیکن مهمه نه گل یا پاس گل یا...
در مورد مسی باید بگم که اولا مسی فقط نام مهاجم رو یدک میکشه ودر 80 درصد بازی ها درنقش هافک ظاهر میشه و یه خط عقب بازی میکنه وثانیا آیا تو لذتی که از بازی (عملکرد)مسی میبری ازبازی سایر بازیکنان میبری؟


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۲۲)
 
raminpanahi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
یاشاسین




چهارشنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ (۳:۱۲)
 
nakhoda
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بابا مسی بهترین بازیکن __ تاریخ فوتبال ــــ دنیاست

از " پله " ، " مارادونا " ، رونالدینیو ، یوهان کرایف ، و .................... بهتره و ازشون پیشی کرفت


یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ (۷:۲۶)
 
allah
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
انصافا آدم کپ میکنه میبینه 4 تا پشت سرهم گرفته


پنج‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ (۵:۵۳)
 
rezakarimi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ما منتظر پنجمیش هستیم


شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ (۱۹:۳۸)
 
shabnamm
تمامی گل های زده شده توسط مسی با هر کفش


سال 2012 بهترین سال دوران حرفه ای مسی بود. او در این سال 91 گل به ثمر رساند و رکورد 85 گل گرد مولر که در سال 1972 به جا گذاشته بود را پشت سر گذاشت.

نمایش های ستاره آرژانتینی موجب شد تا در این سال مطالب تحسین آمیز زیادی در مورد مسی در رسانه ها منتشر شود. او امسال رکوردهای زیادی را جا به جا کرد و هر وقت که به نظر می رسید او با یک مانع بلند روبروست، آن را به راحتی پشت سر گذاشت.

گل های زده شده توسط مسی


سه‌شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۱ (۵:۲۸)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
توپ طلا مال بازیکنی هست که در تمام رقابتها خوب درخشیده باشه نه فقط تو یکی دو تاش.


سه‌شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۱ (۱۸:۱۹)
 
siriusblack
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
نقل قول
چند سوال منطقی از هواداران بارسا 1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟ 2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟ 3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟ 4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟! 5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری. 6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.


خب..در جوابت باید مطالب زیرو بگم تا حداقل یه سری چیزها روشن شه..
_وسلی اسنایدر 4گل زده تو جام جهانی، 5گله ها فورلان و مولر و ویا بودن.
_آندرس اینیستا 2گل زده بود در جام جهانی. یکی به هلند در فینال، یکی هم به شیلی در مرحله گروهی(اسپانیا2-1شیلی)
_بهترین بازیکن جام جهانی دیگو فورلان شده بود نه وسلی اسنایدر. اینیستا هم 6ماه نبود مصدومیتش خوب شد نگفتین 12ماه! جام های لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا هم واسم جالبه که "بسیار معتبر" بودن و ما نمیدونستیم..
_لئو مسی در سال 2012 14 گل از نقطه ی پنالتی زد نه 17 تا.
خب...تا اینجا فقط آمار و ارقام اشتباه گفته شده رو تصحیح کردم. همینجا میخوام نتیجه بگیرم که دوست عزیز! آیا این درسته که اطلاعاتی رو که جایی از افرادی شنیدی که هیچ سندی هم پشتش نیست رو از رو هوا بپذیری و بری در جاهای دیگه کپی کنی؟ آیا درسته که روی شنیده ها بدون هیچ اطلاعی صحه بذاری فقط چون به نفعته؟ فکر نمیکنی مطالبی که اینجا کپی کردی کاملا غرضورزانه بوده؟

حالا در مورد بقیه مطالبت، ببین، کلی سوال مطرح کردی که همشون میگفتن چرا اون اشخاص یا تیمهایی که آمار بهتری بدست آوردن به عنوان بهترینها انتخاب نشدن؟ خب جواب کل گله هات اینه که برای انتخاب بهترینها آمار ملاک کار نیست! این عملکرده که معیاره..یعنی برای مثال چلسی قهرمان چمپیونز 2012 میشه، اما همه میدونن که این تیم نه ثبات داشته نه عملکرد چشمگیری داشته نه مربیش تاکتیک یا سبک فوق العاده ای رو به کار گرفته و..و طبیعیه که مربی این تیم جزو سه کاندیدای نهایی نشه صرفا به خاطر قهرمانی. میگی مسی بهترین شد چون گلهای زیادی زد. آخه اصلا اینطور نیست. مسی بهترین شد چون بهترین بود. داداش من، نه به پاس گله، نه تعداد گل، نه اینکه فلان جامو بردی یا نبردی، و نه اینکه تو جام جهانی چنتا گل زدی..به نوع بازی و عملکرد کلی و تکنیک و تاثیرگذاری در نتایج و خیلی چیزهای دیگست..درسته مسی تو جام جهانی گلی نزد اما روی 90درصدشون تاثیرگذاربود! اگه خواستی بگو کلیپ پاس گلهاش و حرکات منجر به گلش رو بهت بدم..فالکائو همه رو شگفت زده کرد، به خاطر توانایی گلزنی و تموم کنندگیش، اما آیا جزو بهترینهاست؟ مقایسه ی فالکائو و مسی واقعا مسخرست!
ضمنا بهترینها رو بازیکنان و مربیان و مطبوعات دنیا انتخاب میکنن، پس اگه درجاهایی از نظر شما یا دیگران گزینه های بهتری وجود داشتن قابل درکه که نظر اونها با نظر شما موافق نبوده باشه. اونهام انسانن و نظر شخصیشونو اعلام میکنن..

فقط میخوام بگم سعی نکنید همش زمین و زمان رو بهم ببندید تا فیفا و مسئولان و غیره رو زیر سوال ببرید که چرا مطابق با سلایق و نظرات شما تصمیم گیری نشده.(دیدگاه اعطا شده به دنیای فوتبال از جانب مورینیو) میتونید به جاش فقط مخالفتتون و دلایل و استدلال های شخصیتون رو اعلام کنید..


دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۱ (۸:۰۱)
 
ehsan_xim_h
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک لیونل


دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۱ (۲:۵۸)
 
Nobody
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارک باشه کینگ لئو...
انشاالله بعدیش رو هم جشن بگیریم....


یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۴۷)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
نقل قول
1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟ 2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟ 3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟ 4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟! 5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری. 6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.


من ترجیح میدم با کسی که هنوز پست اصلی مسی رو نمیدونه و فقط ترکیب اولیه بارسا تو هر بازی رو میبینه بحث نکنم. ( مسی در هر حمله بارسا به مرکز زمین میاد ، توپ میگیره ، و حتی پاس گل های بسیار زیبا [ مانند پاس گل به آبیدال مقابل رئال ] میده. )
در ضمن اون همه جامی که نام میبری فقط رونالدو یا فورلان و اسنایدر نبردن بلکه حاصل کار گروهی بوده ... .


جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۳:۲۱)
 
Hosein1372
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
چند سوال منطقی از هواداران بارسا
1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟
2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟
3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟
4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟!
5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری.
6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.



جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۱ (۲:۵۴)
 
Reza180
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فکر میکنم حالا دیگه به تمام دنیا ثابت شد که مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخه...اونم در حالی که تازه 25 سال داره و به آینده ی درخشان پیش روش هست و حالا حالا ها میتونه به فکر رکورد زدن و ارتقا دادن رکورد تعداد توپ طلاهاش باشه.
باعث افتخاره که تو دورانی که مسی فوتبال میکنه زندگی میکنیم....خیلی خوشحالم که مسی جوری رکورد میزنه و افتخارآفرینی میکنه که مخالفاش مخصوصا رئالیا نمیدونن از کجاش ایراد بگیرن...! خودشونم دیگه از گفتن فیفا و یوفا و این چرت و پرتا خسته شدن....بیچاره ها دلشون به رونالدو خوشه...!
زنده باد پرافتخارترین فوتبالیست جهان:

لیونل آندرس مسی




پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۳۰)
 
ژاویر
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارک


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۲۰:۱۹)
 
konjkave60
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
Lionel Messi 3.84
Full Name: Lionel Andrés Messi
Nickname: Lio
Date of Birth: Jun 24, 1987 (Age 25)
Place of Birth: Santa Fe
Nationality: Argentina
Height: 169 cm.
Weight: 67 Kg.
Position: Striker
Squad Number: 10

Player Rating
Club Loyalty 9.0
Creativity 8.5
Diving 5.5
Dribbling/Ball Control 9.5
Durability 7.5
Fear Factor 9.5
Heading 8.0
Killer Instinct 9.0
Passing 9.0
Shooting 9.5
Speed 8.5
Work Rate 7.5

Full Name: Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro
Nickname: CR7
Date of Birth: Feb 5, 1985 (Age 27)
Place of Birth: Madeira
Nationality: Portugal
Height: 185 cm.
Weight: 83 Kg.
Position: Striker
Squad Number: 7

Club Loyalty 6.0
Creativity 9.0
Discipline 6.0
Diving 7.0
Dribbling/Ball Control 9.0
Durability 8.0
Fear Factor 9.0
Heading 8.0
Killer Instinct 8.5
Passing 8.0
Shooting 8.0
Speed 9.0
Tackling 6.5
Vision 7.5
Work Rate 7.0


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۱۷)
 
heroes
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
انشالله سال آینده در دست راستت کاپ قهرمانی جام جهانی را ببینم و در دست چپت توپ طلای پنجمی را.


پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۶)
 
darabmmm
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
خب اینم دیگه واسه لئو جذابیتی نداره باید خیز برداره واسه جام جهانی بعد ببینم اونایی که می گن مسی تو بارسا فقط بلده بازیکنه دهنشون بسته می شه



پنج‌شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۱ (۵:۲۰)
 
safiullahattaei
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
میدونید بچه ها قیمت پماد سوختگی بعلت استفاده زیاد و بی سابقه توسط مشتریان رئالی,100 برابر افزایش پیدا کرد و این موریانه هم عجب مارمولکی بوده,میفهمیده ضایع میشه اصلا نرفت زوریخ و چه جالب و دیدنی بود قیافه رونالدو وقتی اسم مسی رو خوندن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۷:۴۴)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
من موندم که چی بگم به این لیو مسی که هر کسی رو از رقابت کردن پشیمون میکنه.
درود بر تواضعت لیونل داداش.


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۷:۴۱)
 
behnoush1360
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باشی قهرمان - امسال هم حقت بود که بر بام فوتبال جهان باشی
درود بر تو مسی



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۶:۰۴)
 
catalan1899
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه بارسایی ها...ان شااله بارسا در این فصل برای پنجمین بار قهرمان چمپیونزلیگ بشه که مسی هم سال آینده برای پنجمین بار توپ طلا رو از آن خودش کنه...انشااله...


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۰۱)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باد شاهزاده دنیا


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۹:۵۱)
 
lionel.esi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
حقش بود
مبارکش باشه .
والدز ششمین دروازبان جهان شد



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۸:۲۹)
 
shno-barcelona
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
لئو خیلی دوست داریم
به‌ تو و همه‌ دوست دارانت در سراسر جهان هستی تبریک میگم


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۷:۵۷)
 
Rojans
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
و اينك تاريخ به دنبال لئو مي دود. كلمات در برابر او ناتوانند و زمين فوتبال در مقابلش كوچك به نظر مي آيد


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
 
themistroxavi71
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه

انصافا هر سه بازیکن لایق بردن توپ طلا بودن

ولی مسی



دلم برای مهندس و اینی سوخت


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۴:۱۲)
 
messi534
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
هر وقت مسی دهمین توپ طلا را گرفت اون موقع فوتبال دینشو به مسی ادا کرده فقط میتونم از صمیم قلب به بهترین بازیکن تاریخ تبریک بگم


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۵۲)
 
mazaherxavi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
رونالدو بره غازشو بچرونه


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۴۲)
 
viking
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تعظیم 4باره دنیا به خدای بی چون چرای دنیای فوتبال از اول تا ب ابد...
چ میکنه این عدد 4 واسه پرسپولیسی ها خاطره انگیز شده بیخیال هم نمیشه هر طرف رو نگاه میکنن 4 میبینن


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۲۸)
 
arash101
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دیگه چی میشه گفت همه چی رو داره جابه جا میکنه این بشر
تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییکککککککککککککککککککککک بسیار


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۲۱)
 
BRAIN
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک ویژه به لئو جونم
آندرس هم با اون تواضعش ،خودش یک توپ طلا می ارزه


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۱۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک....
دوریالی ها دارن از حسادت می میرن.....
بهشون چیزی نگید و بذارین با توهین کردن تو سایتهای خودشون و سایتهایی مثل گل تخلیه روحی و روانی بشن...
هر کی جای اونا بود می ترکید....
حالا باید به ادامه لالیگا و جام حذفی و لیگ قهرمانان فکر کنیم...



چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۳:۰۲)
 
kingamir
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۰:۵۲)
 
Leo.Messi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارکت باشه لئوی عزیز
تبریک به همه


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۰:۱۴)
 
yasinvampire
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فقط و فقط حق مسی بزرگ بود
هرکی فیلم کامل انتخاب لیونل را داره بگه.
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مسی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
قلب میلیون ها ادم به یاد تو می تپه.


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۰:۰۸)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم بچها ایشالا به امید 6 و7 امی


چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۱ (۰:۰۰)
 
XAVI-lover
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارکه. ایشالا به سلامتی.
کت خال خالیتو برم یعنی....مگه رفته بودی سیرک؟؟
اینیستا هم مظلوم واقع شد....اشکال نداره.این نیز بگذرد....
لئو جون امیدوارم روز به روز بهتر از دیروز باشی.
به امید توپ طلا های بیشتر. ان شا الله


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۵۵)
 
MRZ94
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک

واقعا حقش بود

مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۴۴)
 
MessiMeli
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
خیلی خوشحالم چون اولین نظری که می خوام بگذارم پیام تبریک به چهارمین توپ طلایی است که در دستان مسی اروم گرفته ....
و داستان این توپ های طلایی که یکی یکی به دوستاشون می پیوندند تا خاطره یک ساله خودشون را برای دیگری تعریف کنند ادامه داره.....

شازده کوچولو خیلی مبارک باشه...



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۴۳)
 
shahnam
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۰۸)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دنیا به مسی تعظیم کرد.........
جونم لیو


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۰۷)
 
only.pep
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
خوشحالیم.
ولی خوب میشد که پپ هم بهترین میشد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۳:۰۳)
 
danialfarzane
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
اون صحنه قیافه ی واقعا جالب بود!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۳۴)
 
mes30
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
viva messi
viva iniesta
viva barca



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۲۵)
 
miss.reihaneh
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک تبریک تبریک امیدوارم همیشه موفق باشی.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۲:۱۲)
 
thiago-shd
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک از نوع آبی اناری.......... البته من که اصلا سورپرایز نشدم!!! مگه از لیونل بهتر وجود داره؟؟؟؟!!! میگم این مراسمو تعطیلش کنن دیگه از این به بعد هر سال توپ طلا رو ببرن در منزل(!) واسش.... این چه کاریه هر سال لیونل و کلی آدم تا زوریخ برن؟ والااااااا.....


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۵۷)
 
3738434
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک خدا میدونه که حقش بود اگه رانت بازی ومسایل دیگر نبود این میبایست پنجمین توپ طلای کینگ لیو میبود =D>


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۳۴)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باد پادشاه فوتبال جهان


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۳۴)
 
Amirhosein
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ایول ب مسی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۳۰)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم پسر!
شاهکاری تو،انشالله پنجمیشم میگیری،سلطان رکورد!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۲۴)
 
Amirhosein
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ایول ب مسی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۱۷)
 
rat_leo10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ای ول لیونل!!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۴۷)
 
mina.life
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
لایک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۳۹)
 
Fooroogh
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به آقای فوتبال جهان ، خوشحالم که تو زمانی زندگی میکنم که میتونم بازی ها و افتخار آفرینی شو ببینم و لذت ببرم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۳۴)
 
kamiba
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فقط میتونم تبریک بگم
اول به خود مسی
بعد به خانواده بارسا و همه طرفداران بارسا
زنده باو بارسا
زنده باد مسی



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۲۵)
 
bitaaa
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چه قدر اون لحظه که همه بلند شدن براش و دست زدن زیبا بوووووووووووووووووووووووووووود.غرورش وصف نشدنی بود.جایی بو که رونالدو هم مجبور شد دست بزنه.اینم یه عکس جالب............


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۲۴)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی
مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی
مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی مــــــــــــــســــــــی



بهترین بازیکن تاریخ ...


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۲۳)
 
yasinvampire
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
عشق فقط لیونل مسی
خدایی حقش بود.
عشق فقط یک کلام مسی و سلام


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۰۹)
 
mjavadz
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به نام خدا
اولا تبریک به همه و خصوصا خود لئو مسی
چهارمین عنوان توپ طلای جهان و زدن یک رکرد جدید برای تو کارت رکرد شکستن است مبارک
بزرگ بودن به این نیست که 4 بار توپ طلا را بگیری ...بزرگ بودن به این نیست که رکرد بزنی ... بزرگ بودن به اینه و خیلی موارد از این قبیل نیست
بزرگ بودن به این است که وقتی به یک مقامی میرسی قدر آن را بدانی و بدانی که چه چیزی بوده ای و چه چیزی شده نه خودت بلکه با کمک خدا و خانوده و همه ی همراهانت و و هوادارن و دوست دارانت زیرا وقتی لئو این عنوان را کسب کرد از او پرسید چه حسی داری و چه سخنی برای گفتن : او گفت
من اولا از خدا و خانواده و تمامی دوستان تشکر میکنم و دوما هرگز فکر نمیکردم که به این عنوان برسم چئون شاید خودم را لایق این عنوان نمیدانستم ... بله مسی همیشه بعد از رکرد زدن و گل زدن و یا به یک مقامی رسیده این حرف را میزند
اما طرف مقابل او همیشه میگوید من خودم همه کار میکنم ... او آنقدر خود خواه است که بعد از زدن یک گل بی ارزش به یک ورزشگاه و به یک جمعیت بزرگ و باشگاه هواداران تیم مقابل توهین میکند و به آنها اشاره سکوت میکند و وقتی نام لئو مسی را به عنوان برترین بازیکن دنیا میشنود بین کل جمعیت شروع به خنده های معنی دار میکند وووو.....خیلی از این موارد بوده اند که حتی هوادارن او هم میدانند و لازم به بازگویی نیمباشد
چرب بعضی ها نمیخواهد بدانند که ما زا خاکیم و به خاک برمگیردیم پس این همه غرور برای چیست : ...
موفق و پیروز باشید



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۳۳)
 
sabergholami
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ساغت پستمو نگاه کنین ...

تا الان از ذوقش خوابم نبرده ...

(:


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۱:۳۲)
 
pejmAn001
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
منم تبریک میگم چهارمین توپ طلا رو به کینگ لئو و همه هواداران


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۳۹)
 
farshidtajalifar
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
جهان فوتبال به احترام مسی قد علم کرد
تبریک
واقعا حقش بود
(تصورش جز این محال است)
دوستان سری به سایت ریال بزنیدreal_madrid.ir
واقعا چرا؟به چه دلیل باید به مسی فحاشی کرد؟
به چه دلیل باید به پلاتینی فحش داد؟حالا که جهان مسی رو برگزید نه اروپا
چرا باید به علی دایی و نکونام فحش داد؟چون به مسی رای دادن؟
گناه استیلی چی هستش؟چون نطرش رو تو نود گفت؟
چرا نباید منطقی فکر کرد؟
خداییش من به رونالدو اعتقاد دارم
مسی با مسی بودنش به نطر من توی سرعت از رونالدو پایینتره
ولی باید به برتری مسی اذعان کرد.
بیاییم منطقی فکر کنیم
مسی 1 بار با تبانی این عنوان رو کسب کرد
2بار
3 بار
نه 4 بارررررررر
برتر از مسی نبوده
نیست
ونخواهد بود بیایید از وجودش لذت ببریم
امیدوارم دل کسی رو نرنجونده باشم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۳۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مسی جون تو بهترینی
تبریک




سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۲۶)
 
messi.maradoona
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باد مسی
واقعا که نسبت به بقیه حقه مسی بود



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۲۵)
 
Ali_SHS
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بزرگی و شایستگی دون آندرس بزرگ جای خود اما مسی برای این جایزه مطمئنا از همه شایسته تر بود. هموطور که سال 2009 و 2011 بدون شک بهترین بود و سال 2010 هم به همراه ژاوی به یک اندازه لیاقت کسب این افتخار رو داشتن.

مسی از لحاظ تیمی امسال موفق تر از رونالدو بود. رئال اگه نیمه ی اول سال قهرمان لالیگا شد بارسا بعد از 18 هفته قهرمانیشو در لالیگای امسال مسجل کرده و ارزش برابری با قهرمان شدن داره.

بارسا کوپادل ری رو برد و رئال سوپرکاپ رو. در لیگ قهرمانان بارسا به عنوان تیم اول از گروهش صعود کرد اما رئال .....

پس مسی از لحاظ تیمی بهتر کار کرده در طول سال 2012


امسال در تیم ملی هم لئو کارش حرف ندشت. قبلا همه کار میکرد اما آمار گلزنیش بالا نبود که این مشکل هم برطرف شد.

از لحاظ فردی هم شکستن 53 رکورد مختلف و بهدست آوردن آقای گلی های پیاپی باعث شد سال 2012 برای لئو رویایی تموم شه. پس کسی به حرف های رئالی ها سعی در خراب کردن جو و بی ارزش کردن دست اورد کینگ لئو دارن توجه نکنه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۱۰)
 
asasa
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
و اما....
مسی
به همه ی شما تبریک میگم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۹:۲۴)
 
Mohamad.Barani
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دوستان عزیز قبل از ارسال نظر لطفا قوانین رو به دقت مطالعه کنید.







پ.ن:منم این موفقیت رو به همه آبی اناری دلان تبریک میگم.
نوش جانتون.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
 
Wimps
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!

چقدر به هم دیگه میان


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۹:۱۱)
 
mohammad.a
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارک باشه اوعجوبه فوتبال....................................


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۹:۰۸)
 
barcapolis
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بچه ها امشبو بیخیال ریالی ها بشید

گناه دارن بدبختااااااا

عقده ای شدن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۹:۰۱)
 
tmagh
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
کسب چهارمین توپ طلا توسط مسی را به همه هواداران تبریک میگم.مسی میتونه این درخشش رو در سالهای بعد هم ادامه بده. یکی از دوستان کامنتهای طرفداران رئال را گذاشته بود که واقعا شرم آور بود.چطور میتونیم اسم خودمونو انسان بذاریم و این حرفهارو بزنیم. فرض کنیم که به نظر شما این توپ حق رونالدو بوده اما مسی چه گناهی کرده که همه مربیها و بازیکنان فوتبال به او رای دادند و او را شایسته دانستند؟ در اروپا همیشه پلاتینی را مقصر می دانید در دنیا چطور؟ آیا پلاتینی رای تمام مربیها و کاپیتانهای ملی را خریده؟ اینها همه توهماتیست که این دوستان مدتهاست گرفتار اون هستند اما واقعیت امر اینه که هر سه بازیکن شایسته این جایزه بودند و مسی با شایستگی این جایزه رابرد. پس بهتره به جای این توهینها کمی منطقی باشیم.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۵۷)
 
lavvaf22
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دیـــــگر نمیدانم چه بگویم
مسی سلطان بی چون و چرای فوتبال
تـــــــــــــبـــــــــریـــــــــــک



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۵۱)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فقط باید نشست و نگاه کرد :)


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۴۸)
 
mostafa169
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به نظر من دیگه این مسی هست که به توپ طلا اعتبار میده

باید نوشت: توپ طلا به نام مسی مفتخر شد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۴۰)
 
saman.1390
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
شاه فوتبال...

نابودکننده مدافعان دنیا...

تحقیر کننده رئال مادرید...

مردهمیشه 1فوتبال دنیا...

اسطوره تواضع و مردانگی...

بهترین بازیکن تاریخ...

لیونل آندرس مسی برای چهارمین بارپیاپی به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد...
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۳۹)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه بارسایی ها،ما به همه ی بازیکنامون افتخار میکنیم چه اونایی که ۴تا ۴تا توپ طلا گرفتن چه به اونایی که هیچی نگرفتن!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۳۹)
 
ANATHEMA
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
پرچمت بالاست مسی <:)


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۳۴)
 
سوما20
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
چی مونده بگم شاه لئو همه حرفا رو زد!

با 4 توپ طلا دیگه دهن همه بسته شد.............


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۲۹)
 
mohsenfc
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
کت شلوار خال خالیت تو حلقم.چهار تا توپ طلات تو حلقم.اون شخصیت و فروتنی و شعور و فرهنگت تو حلقم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۲۳)
 
ejlwww
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
واقعا قیافه ی رونالدو دیدنی بود وقتی که اسم مسی رو کاناوارو خوند.
بیچاره داشت اتیش میگرفت و سرافکنده شده بود.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۲۱)
 
saina22
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک تبریک تبریک

وای امروز خیلی روز خوبی بود
از صبح برنامه ریزی کرده بودم که مراسم رو ببینم
ولی نیم ساعت مونده بود شروعش مهمون اومد برامون
من دیگه داشتم دیوونه میشدم
ولی به هر حال دم مسی وبارسا گرم

اون موقعی که مهمون داشتیم قیافه ی من دقیقا این شکلی بود


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۱۹)
 
siyamak
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه ی بارساییها و خود مسی
مسی توپ طلاشو به اینیستا و همه ی بارساییها و تیم ملی ارژانتین و خانوادش تقدیم کرد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۱۸)
 
***مسی***
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بترکه چشم حسود ...بکوری چشم اونایی که تحمل دیدن ندارن
خدا بیشترشون کنه O O O O


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۰۸)
 
pgred
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۰۵)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
زنده باد مسی مسی مسی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۸:۰۰)
 
milad-10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بچه ها هر کی فیلم مراسم و داره پیام بهم بده دمتون گرم خیلی دوست دارم ببینم.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۵۶)
 
rf-barca
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبريك به تمام بارسائيهاي عزيز
تبريك به شاه لئوي دوست داشتني
سالي كه نكوست از بهارش پيداست. ديشب كه اولين بازي 2013 رو با برد شيرين بسر كرديم امشب هم توپ طلاي چهارم. ايشالله امسال هم لاليگا رو ميگيريم هم چمپيونزليگ رو


.




سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۵۱)
 
H@midFCB10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
آخه مگه حرفی هم واسه گفتن دارم ؟

فقط میگم افسانه لئو زنده باد بادوتو یه جمله توصیفش میکنم:

فوتبال = مسی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۴۷)
 
X_Man
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریکات ویژه
این بارسا است که می درخشد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۴۶)
 
Reza29.4
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ا[size=xx-large]ین مسی کیست که همه راه جلوی تلوزیون میخکوب میکند[/size]


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۴۶)
 
Ice.Girl
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم
ما منتظر پنجمیشیم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۴۲)
 
118118
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم بابت چهارمین توپ طلا ولی ای کاش به اینیستا می رسید
ولی در کل افتحاری دیگر برای بارسا کسب شد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۳۶)
 
malechauvinistman
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۳۰)
 
l-messi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
چه کیفی داد وقتی همه پاشودن برای مسی دست زدند
عالی بود اون صحنه.فکر کنم رونالدو هم بلند شد
وای چه حرصی می خورد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۸)
 
B@RC@125
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم به همه بارسایی های عزیز بابت افتخار آفرینی دیگر توسط این اعجوبه

اما من هم مثله سایر بارساییا دلم برای آندرس کبیر سوخت.

اینیستا و ژاوی 2 بازیکنی هستن که ما بارساییا همیشه بهشون افتخار می کنیم چه با توپ طلا و چه بی توپ طلا

زنده باد بارسلونای کبیر و درود بر همه هواداران این باشگاه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۷)
 
Gaucho
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فوق العادس اين ادم فقط كاش مثلايه جوري بودكه دونفرانتخاب ميشدن انصافاايني هم حق داشت ك جايزه روببره


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارکه. ایشالا یه روز دهمین توپ طلا رو هم جشن بگیریم.

ژاوی و اینسیتا بدون توپ طلا هم تو قلب ما هستن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۶)
 
Wimps
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه بارسا دلان
زبان در بیان مسی ناتوانه و کاری جز لذت بردن نمیتونم داشته باشم
ایشالا مسی همچنان به روند رو به رشدش ادامه بده
تبریک تبریک تبریک
فراتر از یک باشگاه
زنده باد بارسا




سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۵)
 
poyafatehi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه بارسایی های عزیز و درود بر فلسفه بارسا.امیدوارم سال دیگه هر سه نامزد از بارسا باشند.حال داد اینیستا هم با مزه بود.لئو فوق العاده است.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۳)
 
ari10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
آخرین خبر
رونالدو سکته کرد
امشب خوشحالترین آدم روی زمینم حتی از مسی بیشتر
عاشقتم مسی
خدایا شکرت


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۲)
 
**villa**
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
وقتی فهمیدم امسال باز هم مسی برنده توپ طلا شد خیلی خوش حال شدم .
فقط میخام فیلم مراسمو به طور کامل ببینم تا اون لحظه ای رو که گوینده ی سالن اسم مسی رو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2012 میخونه چهره ی رونالدو رو ببینم که احتمالا داره از حسادت و حسرت از دست دادن این جایزه ی بزرگ میمیره.
viva fcb
viva leo


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۱)
 
kabab
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
غیر قابل توصیف! اوففففففففففف استثنایی همین و بس!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۲۰)
 
sea.sb
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
ریالیا دارن از حسادت می ترکن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۳)
 
milad-10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
هوووووووووورررررررررررررااااااااااااااااااااااا بازم مسی جون. قیافه اون ابله دیدن داشت خیلی حال داد تبریک به همه هوادارای بارسای بزرگ


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۳)
 
l-messi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
قیافه رونالدو دیدنی بود
بازم تبریک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۱)
 
iniesta.reza
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک حق به حقدار رسید


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۱)
 
arya1
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
هورااا
مسی.مسی. مسی.بازم مسی!
بچه ها مطمءن باشید واسه پنجمین بارم مسی انتخاب میشه
چون ایشاا···بارسا قهرمان لالیگا میشه
به امید خدا قهرمان لیگ اروپا هم میشه
و مسی دوباره بهترین گلزن لالیگا و اروپا میشه.

ما که نود رو ترکونیدم


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۱۰)
 
bardiya30
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
باز هم رکوردی دیگر توسط لیونل مسی

4 توپ طلا متوالی

تبریک تبریک

رونالدو کش اومده بود



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۰۹)
 
sea.sb
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه.....مسی معرکس واقعا حقش بود...خیلی حال کردم......قیافه ی ریالیا دیدن داره ها


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۰۵)
 
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان رو به همه طرفدارا تبریک میگم مسی با گرفتن چهارمین توپ طلا ثابت کرد که بهترین بازیکن تاریخه امیدوارم مسی و بارسا به همین روند عالیشون ادامه بدن که حالا حالاها توقع این گونه درخشش ها از مسی وبارسا میره...
به امید بارسایی همیشه قهرمان و درخشش همیشگی مسی...


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۰۴)
 
kanse
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم به همه مسی به حقش رسید با اینکه از طرفی دوست داشتم آندرس ببره ولی بازم مبارکه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۷:۰۱)
 
Messi.FCB
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به همه بارساییای عزیز و متعصب تبریک میگم که توپ طلا به یه بارسایی رسید
و به مسی هم تبریک ویژه میگم که جاودانه شد و انشاالله اگه قهرمان جام جهانی هم بشه یکی دیگه اون سال حتمیه و امسالم به لطف خدا قهرمان لالیگا و چمپیونز بشیم بازم سال بعد مال خودشه.و این میشه 6 تا.کرایوف چه پیش بینیشو کرده بود که لئو همینجوری ادامه بده 5-6-7 توپ طلا رو میگیره.که احتمالش واقعا زیاده.

ولی واقعا دلم واسه اینیستا میسوزه چون امسال فقط شانس بردنشو داشت و کم کم سنش بالا میره و مثه ژاوی شاید حتی نتونه دیگه بیاد جمع 3 تای برتر.

ولی مهم بارساست که میدرخشه.

عشق است بارسا
عشق است لئو
عشق است اینیستا
عشق است ژاوی
عشق است سسک
عشق است کاپیتان پویی
.
.
.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۷)
 
ali_catalan
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
حق به حقدار رسید


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۵)
 
khadije.messi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه.
مبارکت باشه لئوی عزیزم.
واقعا که حقت بود.
خیلی خوشحالم، خدایا شکرت.



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۴)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک میگم به همه. واقعا حقش بود.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۳)
 
P&LEO
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
king LEO


تبریییییییییییییییییییییییییییییییک............به لئو و تیاگو کوچولو و خانوادشو کل بارسایی ها...............
دماغ سوخته رئالیا خریداریم!!!!



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۳)
 
messiiiiiiiii
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
هرجاسخن از توپ طلا هست نام مسی می درخشد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۰)
 
Gaucho
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!

مــــــــــســــــــــی


ایــــــــــنـــــه بازیکن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۵۰)
 
mohammad.safa
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به همه ی بارسایی ها تبریک میگم. من موندم ببینم دیگه این ریالی ها چه حرفی واسه گفتن دارن...


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۸)
 
pedram__M30
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
افریننننننننننننننننننننننننننننن


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۸)
 
messi_gol
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مسي تو عالي فوق العاده و بي نظيري

هورااااااااااااااااااا



سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۸)
 
Dariush_HERO
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
واقعا حقه مسی بود
تبریک به همه!!!!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۷)
 
del-barca
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
بسیار زیبا بود.مخصوصا لحظه ای که همه ایستاده مسی رو تشویق میکردن.اشک تو چشام جمع شد.درود بر مسی.درود بر اینیستا درود بر بارسا.


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۷)
 
AmirOwRanG
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مســــــــــــــــــــــــــــــــــی سروره


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۷)
 
onezero
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مرسي
ما همه از خدا بايد شكرگزار باشيم كه تو دوراني زندگي ميكنيم كه مسي هم هست
تبريك به همه بچه ها


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۷)
 
.......
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
و یک رکورد دست نیافتنی دیگر


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۵)
 
onlymessi10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه
درود بر شاه لئو
درود بر سن آندرس


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۴)
 
T-Henry
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مسی پس از دریافت جایزه گفت: «راستش را بگویم، این واقعا باورکردنی نیست. چهارمین توپ طلا ماورای آن‌چیزی است که بتوانم توصیفش کنم. می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا تشکر کنم و از دوستانم در تیم ملی سپاس‌گزار باشم. باید از خانواده و دوستان تشکر کنم. به ویژه از همسر و از فرزندم.»


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۴)
 
leo10lapulga
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
فقط تبررررررررررررررررررریک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۴)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به این میگن اسطوره فوتبال دنیا!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۳)
 
19999
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبريك واقعاكه حقش بود


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۳)
 
kInG-_-LeO
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریکـ♥
The winner of the FIFA Ballon d'Or 2012 is LIONEL MESSI.
تو سایت فیفا مُردم تا اینو زد


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۱)
 
ashibala
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه ی بارسایی ها


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۰)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
با این که کاملاً مشخص بود ولی بازم تبریک!!!!!


دم امتحانا یکم از بار فکریمون کم شد!!!!!


به یاد همه ی اونایی که امتحان دارن!!!




سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۰)
 
najieman
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
درود بر شاه لئو افسانه ای، چقدر خوشحالم از این موفقیت که طبق گفته خود لئو متعلق به همه بارساییهاست. زنده باد مسی بی بدیل...
زنده باد بارسلونا کبیر


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۰)
 
barcapolis
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
جا داره از همین جا از رونالدو تشکر کنم
که تو همه ی مراسم فقط مسی رو تشویق کرده


خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۰)
 
Pink.Girl
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
به شدت تبریک میگم واقعا لقب شاه لئو برازندشه واقعا بهش افتخار میکنم
هر چیزی در وصفش گفتن کمه
از ته دل تبریک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۹)
 
T-Henry
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مرسی مسی

تبریک به همه دوستان و بارسلونا دوستان


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۸)
 
ژاویر
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
مبارکش باشه واقعا حقش بود






سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۸)
 
rezafcmessi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
م سی م سی م سی م سی م سی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۷)
 
ebrahim57
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به همه قیافه اون دراز پرتقالی دیدن داشت!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۷)
 
thiagomessi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
نوش جانت
وای چقد خوشحالمرب النوع فوتبال مسی


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۵)
 
Xaviesta
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
شدیدا تبریــــــک میگم!!!


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۵)
 
rezafcmessi
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
تبریک به سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۴)
 
barca_10
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
وااااااااای
مبارکت باشه کینگ لئو
واقعا" حقش بود


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۳)
 
d1358
پاسخ به: و چهارمین توپ طلای مسی!
دوست دارم اولین نفری باشم که تبریک میگم تبریککککککککککککککککککککککککککککککککککک


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۶:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!