به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم)اختصاصی
فرستنده معزالدین جامی در تاريخ شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۲:۰۰) (۱,۴۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: معزالدین جامی / FCBarcelona.ir


هافبک تهاجمی: سسک فابرگاس

فابرگاس یکی دیگر از محصولات لامسیای افسانه‌ای است. این هافبک نابغه در سن 10 سالگی به بارسلونا پیوست و در همان ابتدا از خود استعداد خاصی نشان داد؛ او بعدها در سن 16 سالگی بارسلونا را به مقصد آرسنال ترک کرد.

فابرگاس در آرسنال پیشرفت کرد و به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شد. ستاره کاتولونیایی در سال 2011 به باشگاه دوران کودکی خود برگشت و همه را هیجان زده کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با این حال فصل اول حضور وی در باشگاه پر ابهت نبود. او در پست‌های زیادی به بازی گرفته می‌شد و در تیکی تاکای بارسلونا سردرگم بود. حتی بازی‌های غیر متقاعد کننده وی بر شایعاتی مبنی بر جدائی او از بارسلونا دامن زد.

با این حال در فصل جدید و تحت هدایت تیتو ویلانووا، فابرگاس به بهترین فرم دوران بازی خود رسیده است. در صورتی که حتی این فصل را هم در نظر نگیریم، فابرگاس آینده‌ای روشن به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی بارسلونا دارد. با تنها 25 سال، اتفاقات بهتری برای فابرگاس در پیش رو است.

هافبک مرکزی: تیاگو آلکانترا

با دیدن بازی تیاگو، کسی توقع نخواهد داشت که او تنها 21 سال سن داشته باشد. تیاگو در 14 سالگی به باشگاه پیوست، و با سرعت از تیم جوانان به تیم اصلی ارتقاع یافت. بازیکن تیم ملی اسپانیا علی رقم اینکه یک بازیکن تعویضی بوده، پیشاپیش به عنوان یکی از هافبک‌های توانمند بارسا شناخته شده است. تیاگو در هنگام در اختیار داشتن توپ از آرامش، وقار و چشمان تیز بین برای پاس دادن برخوردار است. نوع بازی وی بازتابی از بازی هافبک فعلی یعنی ژاوی است.

در واقع، دیدن بازی تیاگو در زمین تماشاگر را به این فکر می‌اندازد که گویا بازی ژاوی بزرگ را می‌بیند. با اینکه تیاگو در سالهای جوانی به سر می‌برد، مطمئنا او وارث ژاوی خواهد بود و آبی اناری‌ها را در موقعیت قدرتمندی قرار خواهد داد. آینده برای تیاگو همچون آفتاب نیمه روز روشن است. برای سران کاتالان او می‌تواند به بزرگترین و بالاترین‌ها دست یابد در حالی که در سال‌های آینده به حالت اوج خود خواهد رسید.

بال چپ: آندرس اینیستا

بیائید رو راست باشیم. اینیستا یکی از بزرگترین بازیکنانی است که تا بحال فوتبال بازی کرده است. وی در سن 12 سالگی به بارسلونا پیوست، و بالاخره در جمع سه بازیکن برتر دنیا قرار گرفت. او به عنوان هافبک در بارسلونا صاحب اسم و رسم شد، اما در این اواخر شاهد این بودیم که فرم بازی‌اش در صورت بازی در پست بال‌ها حتی بهتر شده است. اگرچه اینیستا 28 سال دارد، اما باعث حیرت خواهد بود اگر توقع داشته باشیم که او بروی نیمکت ذخیره‌ها قرار بگیرد. با اینکه بارسلونا بال‌های بسیار خوبی دارد، اما کلاس خالص و توانائی‌های اینیستا باعث شده که او یکی از 11 بازیکنی باشد که بازی را شروع می‌کند. همچنین، هماهنگی فعلی وی با جوردی آلبا در بال چپ برای دفاع حریف بسیار خطرناک بوده است. اینیستا تقریبا تمامی عنوان‌ها را بدست آورده است. مطمئنا تا 3 سال آینده نیز او به عنوان یکی از 11 بازیکن ابتدائی برای آبی اناریها بازی خواهد کرد. اما ما باید توقع این را داشته باشیم که در سال‌های آینده بیشتر استراحت کند، طوری که در فصل جاری برای ژاوی اتفاق افتاده است.

بال راست: جرارد دلوفئو

جرارد دلوفئو یکی از درخشان‌ترین بازیکنانی است که در این اواخر از آکادمی باشگاه لاماسیا خارج شده است. او تنها با 18 سال سن، تبلیغات و فشار زیادی را بروی شانه‌های خویش احساس می‌کند. چشم جهانیان به دلوفئو جوان است، اما این تبلیغات کاملا درست می‌باشند. بازیکن زیر 21 سال دارای سرعت و قدرت دریبل فوق‌العاده و شوت‌های قدرتمند است. او دارای تمامی مهارت‌های یک بازیکن تهاجمی است، که آینده وی در باشگاه تنها به روش کار او بستگی دارد.

استعداد دلوفئو در حال حاضر ناپخته و خام است و راه زیادی برای پیمودن دارد، اما او طوری طراحی شده که در کنار مسی بازی کند. در بارسای B، دلوفئو به عنوان بال چپ بازی می‌کند. هر چند او در بازی‌هایی که در تیم اول داشته به عنوان بال راست بازی کرده است.

با استعدادی که وی دارد، هیچ تفاوتی نمی‌کند که به عنوان بال راست بازی کند یا بال چپ؛ مهاجم کاتالونیائی باعث سردرد مدافعین خواهد شد. تمامی نگاه‌ها باید به طرف پیشرفت این بازیکن باشد. او می‌تواند به چیزهای خارق العاده‌ای برسد، و اگر تمامی اتفاقات مطابق برنامه پیش برود، او نام بزرگ دیگری خواهد بود که در لاماسیا رشد کرده و در بارسلونا بازی می‌کند.

مهاجم نوک: لیونل مسی

ترکیب بارسلونا بدون مسی چطور خواهد بود؟ لازم نیست در مورد این آرژانتینی چیز زیادی بگویم. مطمئنا او بهترین بازیکنی است که دنیا تا به حال به خود دیده. ازهمان ابتدای کارش در باشگاه، مسی کمال خود را نشان داد. او به شکستن رکورد‌ها ادامه می‌دهد، قهرمانی‌ها را بدست می‌آورد و هواداران را در حیرت فرو می‌برد. و حقیقت حیرت انگیز این است که او تنها 25 سال دارد. بله، این بدان معنی است که بهترین بازیکن دنیا هنوز به اوج دوران بازی‌اش نرسیده است. تصور کنید که این بحث برای تیم‌های حریف به چه اندازه ترسناک است.

در سال‌های پیش رو، مسی بیشتر پیشرفت خواهد کرد و به اسطوره‌ای بزرگتر در بارسلونا تبدیل خواهد شد. برای مسی آینده حاوی موفقیت‌های روز افزون خواهد بود. همچنین ترکیب بارسلونا قوی‌تر خواهد شد. باید توقع رکوردها و قهرمانی‌های بیشتری را برای مسی و بارسلونا در سال‌های پیش رو داشته باشیم.

نیمکت ذخیره‌ها و توقعات


در زیر به نیمکت آبی اناریها پرداخته شده است. در این جا هم پرورش یافته‌های لاماسیا و ستاره هائی هستند که آماده به تلاطم انداختن دنیای فوتبال هستند.

کریستین تیو: بال چپ و راست

تیو ثابت کرده است که می‌تواند یکی از استعداد‌های ناب برای بارسلونا باشد. بازی مستقیم و سرعت بالای او به تیم هدیه‌ای را می‌دهد که معمولا دارای آن نمی‌باشد. او با هر بازی، بیشتر در تیم جا می‌افتد. وقتی که بازی می‌کند، زیرکی خود را در وقت حمله نشان می‌دهد. اگرچه این زیرکی و درخشش به زمان احتیاج دارند و تیو نیاز به پیشرفت بیشتر دارد.

در سال‌های نه چندان دور، نه تنها تیو آماده خواهد بود بلکه او به یک ستاره تبدیل خواهد شد. بارسلونا نباید در اینکه از سیستم چرخشی استفاده کند شک داشته باشد، تا بتواند به او بازی‌های بیشتری بدهد. شاید آنها بتوانند در صورت استراحت دادن به اینیستا، از تیو در بال چپ استفاده کنند.

سرجی روبرتو: هافبک تهاجمی

سرجی روبرتو در حال اثبات خود به عنوان یک بازیکن مدعی در ترکیب اصلی تیم است. او برای این تیم تراشیده شده است، و خواص یک هافبک بارسلونایی را دارد، قدرت بالای دید در زمان پاس دادن و قدرت حفظ توپ. او بسیار جوان است و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن پیش رو دارد، اما وی با سبک بازی مشابه اینیستا از خود نوید‌های درخشانی را به عنوان هافبک تهاجمی نشان داده است. روبرتو در تلاش بدست آوردن مکانی در ترکیب اصلی تیم است، اگر او به توانائی‌های خود اتکا کند، بزودی شاهد قرار گرفتن‌اش در ترکیب ابتدائی خواهد بود.

رافینیا: هافبک تهاجمی / بال

رافینها برادر کوچک‌تر هافبک فعلی، تیاگو است. همانند برادرش، او در وقت تصاحب توپ عالی بوده و به شکل خوبی اصلاح شده است. او به عنوان یک بازیکن تهاجمی دارای توانائی‌های زیادی از جمله تصاحب توپ می‌باشد. وقتی او در در حال بازی است، حضور فیزیکی او در زمین کاملا احساس می‌شود، و در سال‌های آینده برای اینکه به بارسلونا در جهت برد قهرمانی‌ها کمک کند، بیشتر از پیش آماده خواهد بود.

جین ماری دونگو: مهاجم

دونگو ساموئل اتوئوی بعدی خواهد بود. هر دو بازیکن در هنگام تصاحب توپ با قدرت فیزیکی بالای خود توپ را به داخل محوطه جریمه می‌برند، در حالی که قدرت گلزنی بالایی دارند. بازیکن جوان کامرونی دارای سرعت زیاد و توانایی فراوان در گلزنی است. بدون شک او به عنوان یک بازیکن تعویض برای بارسلونا گل‌های زیادی خواهد زد.

کارلس پلاناس: دفاع راست / دفاع چپ

کاتالونیایی جوان، کارلس پلاناس، از همان ابتدا در اکادمی باشگاه با ابهت ظاهر شده است. قابلیت‌های دفاعی او در بال‌ها در حال رشد است، اگر چه برای بازی کردن در تیم اول باید سرعت خودش را افزایش دهد. در انجام یک و دو و حرکت به سمت جلو بازیکن شگفت انگیزی است. اما، در زمانی که به بارسلونا آمد، بازیکن تدافعی تری بود.

مارک مونیسا: دفاع میانی

مونیسا برای بازی در دفاع میانی با مارک بارترا رقابت خواهد کرد، و نیاز باشگاه به خریداری بازیکن در این پست را مرتفع خواهد کرد. آنها هم سن و سال بوده و از توانائی‌های ابتدائی یکسانی برخوردارند. تمایز دادن این دو بازیکن کار سختی است، اما پیش بینی می‌کنم که بارترا پیش‌تر از مونیسا در تیم اول خواهد بود؛ دلیل این ادعا بازی‌های بیشتری است که بارترا در این اواخر با تیم اول داشته است. مونیسا هم می‌تواند به عنوان بازیکنی که در ترکیب ابتدائی قرار می‌گیرد مطرح شود، اما برای اینکه به سقف توانایی‌اش برسد، کار زیادی پیش رو دارد.

یوردی ماسیپ: دروازه بان

اگر بخواهیم صادق باشیم، بارسلونا شاید مجبور به خرید یک دروازه بان به عنوان ذخیره‌ای برای والدس باشد. ماسیپ تا بحال به عنوان بازیکن ثابت در تیم B مطرح نشده است، اما باید باشد. او در مهار شوت‌ها شگفت انگیز است، و با گذشت زمان می‌تواند توانائی‌هایش از جمله جاگیری‌اش را بهبود بخشد. او دارای نقاط قوت زیادی است، اما این وابسته به خود او است که چطور این نقاط قوت را شناسایی کند.

سرجی سمپر: بازیکن خط میانی

سرجی با 17 سال سن بازیکن بسیار جوانی است. در حالی که بارسلونا از بازیکن‌های فعلی در ترکیب تیم‌اش بهره می‌برد، سمپر بلند‌ترین گام‌ها را در دوران بازی‌اش خواهد برداشت. کاتولونیایی جوان بازیکن نوید بخشی برای بارسلونا در این سن است و بسیار شبیه به بازیکنی همچون سرجیو بوسکتس است. منتظر سمپر باشید که تدریجا با سن و سال کم‌اش با بوسکتس رقابت کند.

نتیجه‌گیری

مطمئنا در سال‌های پیش رو دست بارسا پر خواهد بود. آکادمی باشگاه برای ستاره‌های جدید زمینه را مهیا می‌کند، در حالی که محیط آرامی را در باشگاه بوجود می‌آورد. اگر این بازیکنان به ثمر برسند، شما باید توقع حاکمیت بارسلونا را برای سال‌های طولانی تری بر فوتبال دنیا داشته باشید. بدون هیچ تعجبی این بازیکنان همه از لاماسیا هستند. من هم به جای خرید بازیکن به اعتماد کردن به بازیکنان فعلی و بازیکنان جوان آکادمی حساب باز می‌کردم.

این اعتماد تنها عمق سیستم به کار گرفته شده در بارسلونا را نشان می‌دهد و اینکه چگونه بازیکنان با استعداد پیشرفت می‌کنند. فکر کردن به بازیکنانی که بارسلونا در حال حاضر در حال تعلیم و تربیت آنهاست، ترسناک خواهد بود. ما خوشبخت هستیم که در زمان زندگی می‌کنیم که می‌توانیم از زیبایی و شکوه بارسلونا لذت ببریم.
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
konjkave60
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
بابا اينجا كارخونه اس مدرسه نيست كه


سه‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۱ (۱۲:۱۴)
 
mazaherxavi
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
این است مکتب لاماسیا


دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۱ (۵:۰۴)
 
fireman
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
"والدز سوتی" باید امسال بارسا رو ترک کنه...
اگه دقت کرده باشیم، چون بارسا ی تیم تهاجمیه... اکثر بازی هایی که برنده میشه، ب طور مثال، با نتیجه 5-1 یا 4-1 یا... هست. در صورتی که بیشتر حمله ها از طرف ماست!
تا حالا از خودتون پر30دین: چرا اون 1ی 2تا ضدحمله ای هم که تیم حریف می کنه، 1یش ب گل تبدیل میشه؟!...


یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۲۰:۳۱)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
واقعا عالیه ولی فکر نکنم اینیستا تکرار بشه


یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۱۸:۲۸)
 
lavvaf22
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
ما خوشبخت هستیم که در زمان زندگی می کنیم که
می توانیم از زیبایی و شکوه بارسلونا لذت ببریم



یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۱۰:۲۳)
 
hmjz_1
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
قطعا سالها زمان میبره تا بشه بازیکنی در حد مسی به فوتبال بیاد ولی لاماسیا میتونه با این پشتوانه ها سالها در قله فوتبال باشه


یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۸:۴۷)
 
***مسی***
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
فکر کنم تا چند سال دیگه این خوکهای سفید بیان از ما بازیکن قرض بگیرن


یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۴:۱۸)
 
catalan1899
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
بارسا با داشتن پشتوانه ای همچون لاماسیا میتونه در سالها و دهه های آینده هم به موفقیتهای چشمگیر خودش ادامه بده.


یکشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۱ (۳:۰۳)
 
Rojans
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
ممنون از مقاله خوبی که گذاشتید. مهم ترین بحث پیدا کردن یا تربیت بازیکنی مثل ژاویه
به امید موفقیتهای بیشتر


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۲۱:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
فوق العاده است. از بین این بازیکنا اگه بارترا به سطح پویول یا پیکه ، تیاگو به سطح ژاوی و دلوفئو به حد بازیکنی مثل نیمار برسه تا سال های نیاز به جذب بازیکن نداریم. تنها مشکلمون ذروازه بان ذخیره است. اویر و ماسیپ اصلا خوب نیستن


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۲۰:۳۴)
 
christ-fade
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
من دوست دارم ترکیب آینده بارسا کاملا از بازیکنان مدرسه فوتبال لاماسیا باشه. حالا آینده شاید 3 یا 4 سال دیگرو میگم. شکر خدا در پست های مختلف پدیده و مهره زیاد داریم. مثل مونتویا تیو دلوفو تیاگو سسک و ... لذت بخش میشه ترکیبی جوان و کاملا ساخته ی خود بارسا. دوستان 1 سوال داشتم. کوئنکا کجاست؟ کوئنکا هم بال نصل آینده ی فوتباله. با وجود پست وینگر بودنش با سرعت متوسط و خلاقیت زیاد بود


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۴۵)
 
mohsen.B
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
نقل قول
اگر هم بتوان نیمار را به این مجموعه اضافه کنیم فوق العاده میشه.ولی من به شخصه خیلی به دلوفئو امیدوارم .ارزو می کنم زودتر به تیم اصلی بیاد و بازی اش را بیشتر ببینم.همین الان هم من فکر میکنم بهتر از سانچس و پدرو باشه و جاش تو تیم اصلی است

خوبه ولی درحدسانچزوپدرونیست برای اینده میشه روش حساب کرد.


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۱۳)
 
*mohammad.z*
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
بایدم همینطوری باشه
وقتی تیمی که بزرگترین مدرسه تیم فوتبال جهان رو داره انتظار دیگه ای جز فرمانروایی بر فوتبال نمیره


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۱۹:۰۶)
 
barca5-0
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
بارسلونا یه تیمه رویایی وفوق العادست.شک دارم که جای مسی بتونه بازیکن دیگه ای بسازه ولی مطمئنم به جای همه بازیکنای دیگه لاماسیا همیشه چند تا جایگزین عالی خواهد داشت.


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۱۷:۵۲)
 
kamiba
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
نتیجه گیری:"زنده باد لاماسیا"


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۱۶:۳۱)
 
siyamak
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
ایشالا که در سالهای اینده هم بازیکنای خیلی خوبی از لاماسیا به تیم اصلی برسند تا همچنان بارسا بر قله ی فوتبال جهان ایستاده باشه


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۹:۳۸)
 
onlymessi10
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
درود بر بارسا
درود بر لاماسیا


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۸:۱۰)
 
Reza29.4
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
من از نیمکت ذخیره کمی شناخت دارم همشون قابل اعتمادن


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۶:۴۳)
 
scrat-love
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
تـیو خیلــی تا الان خوب بوده...
سوتی هم داده ولی عالیه...


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۵:۴۷)
 
king_morteza
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
مطلب خیلی جالبی بود دستتون درد نکنه!!!راستی زنده باد بارسا


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۵:۳۶)
 
poyafatehi
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
اگر هم بتوان نیمار را به این مجموعه اضافه کنیم فوق العاده میشه.ولی من به شخصه خیلی به دلوفئو امیدوارم .ارزو می کنم زودتر به تیم اصلی بیاد و بازی اش را بیشتر ببینم.همین الان هم من فکر میکنم بهتر از سانچس و پدرو باشه و جاش تو تیم اصلی است.


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۳:۵۶)
 
leo10lapulga
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
واقعا حرف نداره ممنون بابت این مطلب مخصوصا ترجمه


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۳:۴۲)
 
ARROW
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
امیدوارم این بازیکنان بتونن بعد بازنشستگی ستارگان فعلی جاشون رو خوب پرکنن و بارسلونا رو تاچند دهه ی اینده همین طور در اوج قرار بدن


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۳:۱۶)
 
sea.sb
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
فابرگاس عالیه.......


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۳:۱۲)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: پیش بینی ترکیب آینده بارسلونا (قسمت دوم).
باشگاه بارسلونا یک ماشین بازیکن ساز شده.
خدا کنه که بتونه جای خالی ستاره هارو در آینده با بازیکنای مناسب پر کنه.


شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۱ (۲:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!