به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 لالیگا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۲) (۲,۶۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۸.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ehsan_xim_h
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
وای چه شبی بود


دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۱ (۱۵:۳۵)
 
jacoob
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نمیدونم چی بنویسم

همین رو فقط میگم............. سلام


سه‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۱ (۳:۲۰)
 
kazino
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
لعنت بر پیمان یوسفی
باید خجالت بکشه که اسم خودشو یه بارسایی گذاشته
من که بیشتر از داور به این آدم فحش دادم
وقتی توپ میره تو نیمه حریف، دلمون قرصه
وقتی میاد تو نیمه ما، دست و پامون میلرزه
چرا اینقدر تو مواقع حساس مصدوم میدیم؟
چرا مربی عطش برد نداره؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟
مارتینز رو که از دست دادیم. امیدوارم ویدیچ رو از دست ندیم
با این همه، افتخار می کنم که یک بارسایی هستم


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۲۱:۵۰)
 
3mix3
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازی جذابی بود
ولی یکم داریم بیش از اندازه به مسی وابسته میشیم


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۶:۱۸)
 
alivo
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازم مابرديم
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۵:۱۲)
 
leomessio
بارسا هل شده است
با توجه به مصدومیت پویول و پیکه و ضعف در خط دفاعی بارسا ، به علاوه اخراج ماسکرانو و همچنین شرایط اطمینانی بازیکنان به ویکتور والدس ، تمام تیم نگران این هستند که گل نخورند ، این آمار خیلی بدی برای بارسا هست که در 8 بازی 11 گل خورده در صورتی که در چند سال اخیر به هیچ وجه همچین شرایطی را نداشته است .
گل به خودی آلیا هم اطمینان به خط دفاع بارسا را که شاید با بحث های روانشناسی میتوانست حل کند ، به خطر انداخت ، جدا از اینکه دنی آلوز هم اون کارایی خودش رو نداره
اگر لا اقل 1 دفاع وسط خوب در نیم فصل خریداری نشه ( شاید مثلا ویدیچ ) 100 % بارسا دچار مشکلات زیادی خواهد شد و احتمال 90 % به هیچ جامی نخواهد رسید
مگر اینکه بازیکنانی مثل مونیسا ، مونتویا ، بارترا و ... آنقدر خوب نشان دهند که این ضعف را پر کنند
به امید موفقیت


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۲:۴۹)
 
elclasico
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دفاع دفاع دفاع ......ای خدااااااااااااااا


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۱:۵۷)
 
BRAIN
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تبریک بابت برد..
من نمیدونم چرا همگی حمله کردید به والدز..
فقط 1 اشتباه داشت ..همین...بقیش بدلیل اشتباه داور و اشتباه بازیکنان بود


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۱۱:۴۰)
 
thierrymahdi
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بردیم ولی گل زیاد خوردیم


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۹:۲۴)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
خود گلر هم باید زمینه ای برای این حمایت ایجاد کنه


آخه عزیز من والدس 10 تا بازی خوب کار میکنه هیچ بارسایی پیدا نمیشه یه تشکر ازش بکنه و بگه این بازی والدس عالی بود. اما به محض اینکه یه اشتباه میکنه همه شدیدترین انتقادا رو میکنن.

نقل قول
هیچ حس جگندگیو توی ویکی حس میکنی؟ من این احساو ندارم.جای اینکه تشنه ی توپ و توپ گیری باشه ترجیح میده توپ ازش دور بمونه.


من اصلا با نظرت موافق نیستم و به برای حرفم هم دلیل دارم. والدس در بازی رفت سوپرکاپ یه اشتباهی میکنه که قبلا در موردش بحث کردیم که مربوط میشد به سبک بازی بارسا. بدترین و ناجوانمردانه ترین انتقادا علیه ش میشه اما اون تو بازی برگشت بهترین بازی رو انجام میده. پیشنهاد میکنم بری فیلم بازی رو یه بار دیگه نگاه کنی و ببینی بعد از توپ های بیشماری که تو اون بازی گرفت چه دادی سر خط دفاع میزد.

من قبلا از اون شب هم والدس رو خیلی دوست داشتم اما تو اون بازی مردونگی و جنگندگی و تعصب ویکتور برام یه بار دیگه معنا شد.


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۵۳)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بردی شیرین اما سخت!


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
christ-fade
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
داداش اگه من از والدس حمایت میکنم واسه اینه که خودم دروازه بانم و با اینکه تازه 18 سالمه سابقه ی دو سال حضور تو لیگ دسته 2 رو دارم و قبلا هم به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم. شما میگی آمار اشتباه دروازه بان هر 5 بازی باید یکی باشه در حالی که من فکر میکنم این آمار برای والدس خیلی بهتره. در طول این 10 سالی که اون دروازه بان بارسا بوده به هیچ عنوان بیشتر از 10، 12 تا اشتباه بد نداشته. این آمار تقریبا برای همه ی دروازه بانهای بزرگ دیگه مثل بوفون و کاسیاس یه کم بهتره اما والدس چون مجبور بود رو زمین پاس کاری کوتاه داشته باشه یکم بیشتر اشتباه میکرد که عادی بود اما حالا که داره زیر توپ میزنه دیگه از این اشتباها پیش نمیاد. هر دروازه بانی در طول دوران بازیش پیش میاد که گل بد بخوره. کاسیاس و والدس هم نداره. همه براشون پیش میاد اما طرفدارای تیمای دیگه به هیچ عنوان مثل بارسایی ها در مورد دروازه بانشون قدرنشناس رفتار نمیکنن. ما در طول این چندسال حداقل 50 ، 60 تا بازی رو با درخشش والدس بردیم و شاید 10 ، 15 تا یازی رو به خاطر اشتباهات اون از دست داده باشیم. اینو قبول دارم که والدس گاهی اوقت تمرکز کافی نداره اما اگه بخوایم ریشه یابی میکنیم مطمئن باش دلیلش همین انتقادای ناجوانمردانه اس. اگه ازش حمایت میشد با روحیه و تمرکز و اعتماد به نفس بیشتری بازی میکرد. تجربه نشون داده والدس اگه باتمرکز کافی تو دروازه باشه لنگه اش تو دنیا پیدا نمیشه

خوب پس خیلی عالیه. منم خودم سن زیادی ندارم. 22 سالمه اما خوب صنعت فوتبالو دوست ندارم و دلم میخواد فوتبال واسم ورزش بمونه. بگذریم بحث چیزه دیگست. اما دوست من 1فاکتورو راجع به ویکی یادت نره. فاکتور سن. افت روحیه باعث افت واکنشیشم میشه. این چیزیهکه خودم توی اختلاف 2 ساله حسش کردم چه برسه به اونکه الان 30سالشه. بله حمایت 1 گلرو خیلی شیر میکنه اما دوست من خود گلر هم باید زمینه ای برای این حمایت ایجاد کنه. هیچ حس جگندگیو توی ویکی حس میکنی؟ من این احساو ندارم.جای اینکه تشنه ی توپ و توپ گیری باشه ترجیح میده توپ ازش دور بمونه. واسه ی تو هم دوست عزیزم آرزوی موفقیت میکنم.


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۲۹)
 
christ-fade
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نمیدونم اما سنش برای پیشرفت با تغییر مربی زیاده. کاشکی 1 استعداد جوان پیدا کنن و روش کار کنن. دیگه تغییر مربی و تغییرات تاثیر آنچنانی روی والدز نمی میذاره. تنها چیزیکه الان میتونه تاثیر گذار باشه اینکه ثبات روحیه و تمرکز از دست رفته توی این 2فصلشو پیدا کنه


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۱۸)
 
barcapolis
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دفاعمون خیلی ضعیفه ...
مخصوصا دروازه بانمون
والدز دیگه به درد بارسا نمیخوره
واقعا حیفه
یکی مثه مسی هی گل بزنه
یکی مثه والدز هی گل های سوتی بخوره


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۱۸)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
اولا دوست عزیز خیلی خوشحالم که اینقدر ریز شدید به گلری و قصد حمایت دارید. اما من 1 سوال دارم. وقتی انتظار بازیه رو به بالا از سسک لئو کینگ ژاوی دن آندرس کاپیتان و و و و و و خیلی از بازیکنای دیگه داریم نباید انتظار بازیه رو به بالا از گلرمونم داشته باشیم؟ چرا کسی مثل بوفون هم سوتیه بد میده و قهرمانیه تیمشو 1 هفته عقب میندازه. اما گلری پستیه که امار اشتباهش باید هر 5 بازی 1 دونه باشه. گلری توی این سطح. بله من هم پست والدزم قبول میکنم دید نداشت اما بهترین واکنش روی این توپ اینبود که حداقل مچشو سفت میگرفت. توپ ضرب چندانی نداشت. جنس توپ و دستکش هم در نظر بگیرید. با استپ کردن توپ با دستاش میتونست همه ی این شک هارم از بین ببره. گل الکلاسیکو گل اولش به اندازه ی 1 قدم اشتباه جا گیری کرد. 1 قدم 3 امتیاز بازیو کرد 1 امتیاز. من نه میگم بی غیرته نه میگم بد. اما آمادگی ذهنی برای گلری نداره. دیگه نداره. مثل کاسیاس این فصل. من عذر میخوام که طولانی شد


داداش اگه من از والدس حمایت میکنم واسه اینه که خودم دروازه بانم و با اینکه تازه 18 سالمه سابقه ی دو سال حضور تو لیگ دسته 2 رو دارم و قبلا هم به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم. شما میگی آمار اشتباه دروازه بان هر 5 بازی باید یکی باشه در حالی که من فکر میکنم این آمار برای والدس خیلی بهتره. در طول این 10 سالی که اون دروازه بان بارسا بوده به هیچ عنوان بیشتر از 10، 12 تا اشتباه بد نداشته. این آمار تقریبا برای همه ی دروازه بانهای بزرگ دیگه مثل بوفون و کاسیاس یه کم بهتره اما والدس چون مجبور بود رو زمین پاس کاری کوتاه داشته باشه یکم بیشتر اشتباه میکرد که عادی بود اما حالا که داره زیر توپ میزنه دیگه از این اشتباها پیش نمیاد.

هر دروازه بانی در طول دوران بازیش پیش میاد که گل بد بخوره. کاسیاس و والدس هم نداره. همه براشون پیش میاد اما طرفدارای تیمای دیگه به هیچ عنوان مثل بارسایی ها در مورد دروازه بانشون قدرنشناس رفتار نمیکنن. ما در طول این چندسال حداقل 50 ، 60 تا بازی رو با درخشش والدس بردیم و شاید 10 ، 15 تا یازی رو به خاطر اشتباهات اون از دست داده باشیم.

اینو قبول دارم که والدس گاهی اوقت تمرکز کافی نداره اما اگه بخوایم ریشه یابی میکنیم مطمئن باش دلیلش همین انتقادای ناجوانمردانه اس. اگه ازش حمایت میشد با روحیه و تمرکز و اعتماد به نفس بیشتری بازی میکرد. تجربه نشون داده والدس اگه باتمرکز کافی تو دروازه باشه لنگه اش تو دنیا پیدا نمیشه


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۱ (۰:۱۷)
 
Azulgrana
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
ایشا الله بهتر میشه..........البته امسال بارسا مربی دروازباناشو عوض کرد........خوان کارلوس انزوئه رفت ........رامون دلا فو ئنته اومد...........اینم تاثیر گذاره.........


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۵۶)
 
christ-fade
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
همه ی دروازه بانا اشتباه میکنن اما چون طرفدارای تیماشون ازشون حمایت میکنن این اشتباهات و بازی های بد فراموش میشن و اون دروازه بانا با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری در ادامه کار میکنن اما والدس هیچوقت از حمایت همه ی بارسایی ها برخوردار نبود. وقتی خودمون باهاش اینجوری برخورد میکنیم دیگه چه انتظاری از بقیه میره؟؟؟ مطمئن باش اینجور انتقادا هیچوقت تاثیر مثبت نمیذاره. ببخشید اگه سرتو درد آوردم

اولا دوست عزیز خیلی خوشحالم که اینقدر ریز شدید به گلری و قصد حمایت دارید. اما من 1 سوال دارم. وقتی انتظار بازیه رو به بالا از سسک لئو کینگ ژاوی دن آندرس کاپیتان و و و و و و خیلی از بازیکنای دیگه داریم نباید انتظار بازیه رو به بالا از گلرمونم داشته باشیم؟ چرا کسی مثل بوفون هم سوتیه بد میده و قهرمانیه تیمشو 1 هفته عقب میندازه. اما گلری پستیه که امار اشتباهش باید هر 5 بازی 1 دونه باشه. گلری توی این سطح. بله من هم پست والدزم قبول میکنم دید نداشت اما بهترین واکنش روی این توپ اینبود که حد اقل مچشو سفت میگرفت. توپ ضرب چندانی نداشت. جنس توپ و دستکش هم در نظر بگیرید. با استپ کردن توپ با دستاش میتونست همه ی این شک هارم از بین ببره. گل الکلاسیکو گل اولش به اندازه ی 1 قدم اشتباه جا گیری کرد. 1 قدم 3 امتیاز بازیو کرد 1 امتیاز. من نه میگم بی غیرته نه میگم بد. اما آمادگی ذهنی برای گلری نداره. دیگه نداره. مثل کاسیاس این فصل. من عذر میخوام که طولانی شد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۳۱)
 
galaxy.boy.77
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
dost aziz esmeto ke nazashty vali akhre fasl bia ke khaili harfa daram behet begam......age barcaee bashi ke fec konam nisty bayad behet begam khaili badbini va kotah fec mikoni


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۲:۱۳)
 
ho_lio
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
حمله کینگ لئو به رکورد پله....
خوشم میاد از یه طرف مورینیو کمپین تشکیل میده واسه رای جمع کردن برای توپ طلا به نفع رونالدو و اونم تو بازیای ملی گند میزنه...دیشبم که باز با پنالتی گلزد از طرف دیگه مسی یه کاری میکنه که به مورینیو میگه ساکت...


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۴)
 
ssamirss
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
من دیگه نمی تونم تحمل کنم...بسه دیگه بعضیا چقدر نمک نشناسن
یادشون رفته والدز چه بازیایی رو واسمون نگه داشته...والا خجالت داره این توهینا


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۰:۴۰)
 
king_morteza
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
مسی 3 ........خط دفاع 3

اگه مسی به خاطر پدر شدنش نبود ما 3 به 2 بازی رو میاختیم.
اولا پدر شدنش رو بهش تبریک میگم دوما میگم خدا مسی رو از ما نگیر



یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۰:۲۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
والدس تو خیلی از صحنه ها تمام توانشو نمیذاره (یکم شل میگیره) در حالیکه او ن5 تا دروازبان خیلی با غیرت تر بازی میکنن(شاید سوتی بدن ولی تمام تونشونو میزارن)

البته من خودم والدس و دوست دارم.....ولی این فصل اصلا خوب نبوده......پارسالم همینطور ولی فصل دوم حضور پپ و فصل سوم خیلی عالی بوده...........کلا خیلی نوسان داره....برعکس ایکر......


با این که قبول دارم نوسان زیاد داره ولی اصلا نمیتونم قبول کنم که گاهی اوقات کم کاری میکنه. والدس یه کاتالانی عاشق بارساست و به عنوان یکی از کاپیتان ها امکان نداره شل بگیره. به نظر من والدس بعضی وقتا تمرکز نداره و همین عدم تمرکز کار دستش میده.

مطمئن باش اگه هوادارا ازش حمایت کنن و بهش اعتماد به نفس بدن میتونه همیشه عالی کار کنه. یه درصدم شک ندارم والدس توانایی های فوق العاده بالایی داره اما باید تمرکز داشته باشه که اونم با حمایت و دلگرمی به دست میاد نه با تخریب.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲۰:۱۰)
 
Azulgrana
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
آره درسته علی جان ویکتور بعد اون سوتیش جلو رئال تو رفت الکلاسیکو (سوپرکاپ) همه توپ هارو میزنه زیرش......بازی برگشت سوپرکاپم منم باهات موافقم که خوب بود مخصوصا 2 تا تک به تک از هیگواین و یکی از خدیرا گرفت........کاسیاس و هارت و بوفون و نویر و چک هم سوتی میدن.......منم با سوتی دادن ویکتور مشکلی ندارم........همه گلر ها سوتی میدن........رو گل دوم دیشب هم مقصر صد درصد نبود جلوش شلوغ بود رو اون گل ماسکرانو مقصر بود که یه توپ ساده رو نتونست کنترل کنه همون رفت کرنر وبعدش گل شد......مشکل من با اصل گلری والدسه......مثلا تو بازی باچلسی 2 تا دفاع دارن با رامیرس میان(فک کنم آدریانو وپویول بودن) بعد والدس الکی از دروازه میاد بیرون .......رامیرس خنگ چیپ میزنه بهش........یا جلو رئال برگشت فصل پیش یه توپه ساده رو جمع نمیکنه بعد همونو برگشتشو خدیرا میزنه تو گل ........خیلی از این صحنه ها دیدم.........والدس تو خیلی از صحنه ها تمام توانشو نمیذاره (یکم شل میگیره) در حالیکه او ن5 تا دروازبان خیلی با غیرت تر بازی میکنن(شاید سوتی بدن ولی تمام تونشونو میزارن)

البته من خودم والدس و دوست دارم.....ولی این فصل اصلا خوب نبوده......پارسالم همینطور ولی فصل دوم حضور پپ و فصل سوم خیلی عالی بوده...........کلا خیلی نوسان داره....برعکس ایکر......

خدایی توپ میره سمتش من میترسم.....


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۹:۵۹)
 
AmirOwRanG
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بابا این قد به والدز گیر ندین اخه چرا ما اینجوری هستیم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۹:۳۲)
 
ARROW
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خواهش ميكنم دوستان اينقدر بيام هاي نا اميد كننده نزاريد حالا دو تا از بازيكن ها خراب كردن ولي نبايد عامل اصلي كه اشتباه داور بود تيم رو با مشكل روبروكرد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۹:۰۵)
 
hmjz_1
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تبریک میگم به خاطر بردمون
باید قبول کنیم که درسته والدس دروازهبان بدی نبوده ولی هیچوقت دروازه بان مطمئنی نبوده یادمه سالهای اول بازیش سوتیهاش خیلی بود ولی کم کم بهتر شد و اینکه بالاخره داره سنش بالا میره و باید یه دروازه بان جوون بگیریم تا حداقل برای دو سه سال دیگه یکی را داشته باشیم .
دفاعم که نمیدونم چرا نمیخوایم خرج کنیم و یه مدافع خوب بخریم . تیتو هم که یه کمی ریسک نمیکنه به بارترا بازی بده
ولی دیشب یکی هتریک سسک توی پاس گل حال داد که نشون داد به روزهای خوبش رسیده و دیگری هتریک مسی که توی شب تولد بچش بهمون حال داد و 4 گل دیگر تا شکستن رکورد پله که میخوام بازم بعد شکستن رکوردش میتونه مسی را هنوز قبول نکنه و اینکه به قول سسک این پسر از دنیایی دیگر آمده است


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۸:۵۱)
 
kanse
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازم و بازم از همون نقطه قبل لرزیدیم نداشتن دفاع وسط قوی و یه دروازه بان مطمئن کی میخواد این ضعف حل بشه آقا والدس دوازه بانه خوبی هست ولی خیلی باید از این بهتر باشه
داور هم ماشاالله انگار داره تو لیگ برتر ایران سوت میزنه با اون داوری ضعیفش


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۸)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تو دفاع خیلی مشکل داریم تیتو باید یه فکر اساسی بکنه


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۷)
 
iniesta.reza
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
مردیم تا بردیم معلوم نبود اگه مسی دیشب به خاطر تولد پسرش بازی نمیکرد داور و والدز و البا چه بلایی سر این تیم می اوردند .
نتیجه ی واقعی به نظر من 5_1 بود : یک گل رو که داور براشون کادو کرد یک گل رو هم رو شاهکار والدز خوردیم یک گل رو هم البا براشون زد فقط یک گل خودشون زدن که قشنگم بود.
زنده باد لئو دیشب عالی بود ایشالا جلو رئال هم هتریک کنه
داوری هم دیشب افتضاح بود پنالتی اشتباهی کارت زرد به مسی و اخراج ماسکرانو .
لباس دیپو رو میپوشید و به جای داوری بازی میکرد بهتر بود


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۸:۳۵)
 
ARROW
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خداييش بايد وادس دروازه بان خوبيه فقط....!
مسي رو بايد به عنوان شاه بازي ديشب انتخاب كرد .
خط دفاع كه اصلا حرفش رو هم نبايد زد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۷:۵۹)
 
lavvaf22
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
به زحمت و دلی پر از دلهره بازی رو بردیم
از رئال اینقدر نترسیده بودم که از دپورتیوو ترسیدم
باز هم خدا رو شکر
درود بر بارسلونا



یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۷:۳۹)
 
bitaaa
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نا امید چرا؟خیلی خوب میتونیوم برگردیم به بازی.البته که دفاع خیلی بده.....


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۷:۲۶)
 
minashup
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نا امید شدیم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۷:۰۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
آقا والدس بازی های خوب زیاد داشته تو این هیچ شکی نیست از فینال 2006 پاریس تا رفت سوپرکا 2011 - برگشت 2012 و فصل پیش تو ویسنته کالدرون........اگه بخوام بگم خیلی بهتر از شما بلدم......ولی والدسم دروازبان بهترین تیم جهانه........بایدم یه جاهایی خوب باشه وگرنه که هیچی یگه.......
ولی اشتباهات والدس با این 5 تا گلر مقایسه کن دیگه........
قهرمانی چلسی 70 درصدش به خاطر چک بود
قهرمانیهای اسپانیا چطور از پنالتی های بازی با ایتالیا تو یورو 2008 گرفته تا بازی با پاراگوئه و هلند تو جام جهانی 2010 و جلو پرتغال تو یورو 12 تا پارسال که تو نمیه نهایی جلو بایرن 2 تا پنالتی گرفت کاسیاس
یا مانوئل نویری که پنالتی کاکا و رونالدو رو گرفت
یا جو هارتی که بازی با دورتموند سیتی و نجان داد .........بوفونم که دیگه هچی قهرمانی 2006 و نائب قرمانی یورو
هر دروازبانی اشنباه میکیه و لی آخه چقدر..........بعدشم شما یه کلیپ 10 دقیقه ای رو با 400 تا بازی 90 دقیقه مقایسه میکنید.......وقتی بازی رو آنلاین میبینیم که نیازی به کلیپ نداریم.......


دوست عزیز. من به این دلیل این کلیپ ها رو گذاشتم که حس کردم بازی های والدس به چشم کسی نمیاد. 4 تا کلیپه که در مجموع حدود 25 دقیقه ست و بیشتر از 180 تا از واکنش های والدس تو دیده میشه. من هدفم فقط همین بود.

اما اگه بخوایم بحث درست و منطقی داشته باشیم مطئمنا این کلیپ ها دردی رو دوا نمیکنه. شما میگی اشتباهات والدس بیشتره منم میگم قبول. اما شما هم قبول داری که رو گل دوم مقصر نبود؟؟؟ قبول داری که هیچ دیدی نداشت؟؟؟

توجه کردی بعد از بازی رفت با رئال دیگه والدس فقط داره میزنه زیر توپ؟؟؟ خب با این وضعیت درصد اشتباهاتش مطمئنا یک دهم میشه ولی به سبک بازی بارسا لطمه ی زیادی میزنه. شما کدومو ترجیح میدی؟؟؟ اینکه والدس بزنه زیر توپ و بازیمون خراب بشه و خیلی از فرصت های گلزنیمون از بین بره اما اشتباه نداشته باشه یا اینکه ریسک کنه و پاس های کوتاه زیادی بده اما هر 20 ، 30 تا بازی یه بار هم اشتباه کنه؟؟؟

شما بازی های تیم های دیگه رو به اندازه ی بارسا دنبال نمیکنی و به همین دلیل اشتباهات بقیه ی دروازه بانا به چشمت نمیاد. چک همونیه که 4 بار جلوی بارسا و 4 بار تو یورو و 2 بار فصل قبل جلوی تاتنهام و 3 بار هم تو سوپرکاپ اروپا جلوی اتلتیکو توپ به تیرکش برخورد کرد. مطمئنا تاثیر تیر دروازه در قهرمانی چلسی بیشتر از چک بوده.

شما ضربات پنالتی رو چند تا بازی یادته که نویر گرفته اما بازی افتضاحشو جلوی بایرن وقتی که تو شالکه بود یادمه که 4 تا گل خنده دار خورد. فینال جام حذفی قصل قبل آلمانو یادمه که 5 تا گل بی نظیر از دورتمند خورد و شاهکار سه شنبه اش جلوی سوئد رو هم که گفتم.

کاسیاس هم اشتباهش جلوی کاستاریکا و ساراگوسا 2011 و سلتاویگو سال 2007 و لیورپول 2008و بازی های ضعیف دیگه اش برای همیشه تو ذهنم نقش بسته.

شما اگه یه بازی خوب از جوهارت جلوی دورتمند میبینی بهتره عملکرد فاجعه اش در بعضی از بازی های لیگ برتر امسال رو هم بهش توجه کنی.

نکته ی آخر: همه ی دروازه بانا اشتباه میکنن اما چون طرفدارای تیماشون ازشون حمایت میکنن این اشتباهات و بازی های بد فراموش میشن و اون دروازه بانا با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری در ادامه کار میکنن اما والدس هیچوقت از حمایت همه ی بارسایی ها برخوردار نبود. وقتی خودمون باهاش اینجوری برخورد میکنیم دیگه چه انتظاری از بقیه میره؟؟؟ مطمئن باش اینجور انتقادا هیچوقت تاثیر مثبت نمیذاره. ببخشید اگه سرتو درد آوردم

نقل قول
والدز در سوپر کاپ جلو کدام فاجعه را گرفت،خود والدس اگه اون سوتی مسخره نداده بود بارسا 3-1 جلو بود و نیازی به ریسک کردن نداشت.که با یک گل خوده جام را واگذار کن هر دروازه بانی اشتباه میکنه اما نه اینقدر.پارسال مقابل چلسی یادتون نیست چه بلایی سرمون آورد هر سری هم کا از رئال گل خوردیم فقط سوتی والدس بوده.من نمی دونم از چی والدس باید خوشم بیاد.یکم واقع بین باشید ما به یک دروازه بان متوسط نیاز داریم.دروازه بان درجه یک هم نمی خواهیم.


مشکل اینجاست که والدس هر وقت 10 تا بازی عالی کار میکنه کسی نمیبینه ( یا شایدم نمیخواد ببینه) اما وقتی هر 10 ، 20 تا بازی یه گل بد میخوره همه به خونش تشنه میشن. دوست عزیز ، نمیدونی والدس از کدوم فاجعه جلوگیری کرد؟؟؟ شما بازی برگشتو دیدی یا نه؟؟؟ طبق آمار والدس تو اون بازی 9 بار دروازه ی بارسا رو نجات داده بود. بازی با اوساسونا 3 بار دروازه ی بارسا رو نجات داد. ما بازی با گرانادا رو مدیون والدسیم که وقتی بازی 0-0 بود یه تک به تک فوق خطرناکو گرفت. 20 دقیقه ی اول بازی با بنفیکا والدس بود که مارو تو بازی نگه داشت. تو این بازی هم من نمیدونم وقتی دو تا از بازیکنای حریف جلوی دیدتو گرفتن چجوری باید توپو ببینی و واکنش نشون بدی!!! نمیدونم چجوری روی این اتفاق اسم سوتی گذاشته میشه!!!

شما مطمئنا هیچ کدوم از بازی های خوب والدس رو به یاد نداری. اون بالا آدرس یه سری کلیپ رو گذاشتم که دوستان عزیزی مثل شما برن اونا رو دانلود کنن تا یکم عملکرد ویکتور به چشمشون بیاد.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۶:۲۹)
 
Immortal
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دفاع در حد شموشک نوشهر بود ولی باز خدا رو شکر که بردیم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۶:۰۸)
 
nimavayas
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
حدارو شكر كه برديم خط دفاع و دروازه بان تو این بازی فاجعه بودن


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۶:۰۸)
 
Xtatic
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
اصلا خوشحال نشدم از این برد. باید می باختیم. آره درست شنیدید.
بهترین فرصت بود والدس رو بندازن بیرون. وقتی بازی 5-4 شد دعا می کردم والدس بازم اشتباه کنه و ببازیم شاید بندازنش بیرون. 3 امتیاز ارزششو داشت به خدا. 3 امتیاز از دست میدادیم ولی به جاش والدس میرفت و تیم دوباره به اوج بر میگشت. فکرشو بکنین.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۶:۰۸)
 
mohammad.a
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نتیجه راضی کننده است ولی خیلی پراشتباه بود..................................


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۶:۰۳)
 
christ-fade
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
ببینید دوستان من نمیخوام بیخودی گیر بدم. اما وقتی به 2-3تا خروج و 1 تک به تک بگیم سوپر سیو و دروازبانیه بینظیر پس خیلی احساسیو متعصبانه دایم بازیکنامونو میبینیم. توی این سطح فوتبالی به 1 گلر میگن دروازه بانیه عالیی داشته که بتونه توپای 70% یا بیشتر خطرناکو بگیره. من پستم دروازه بانیه .حرفه ای بازی نکردم اما تمرینای حرفه ای رو گذروندم و میدونم گلری حرفه ای اونم تو اون سطح فوتبال چه کار باید بکنه. من بارها گفتم واسه پیروزی جای احساسی بودن نیست. باید توی خط دروازه تغییراتی ایجاد بشه. والدز کوچیک نیست که جای پیشرفت داشته باشه. زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۵:۲۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
والدز در سوپر کاپ جلو کدام فاجعه را گرفت،خود والدس اگه اون سوتی مسخره نداده بود بارسا 3-1 جلو بود و نیازی به ریسک کردن نداشت.که با یک گل خوده جام را واگذار کن هر دروازه بانی اشتباه میکنه اما نه اینقدر.پارسال مقابل چلسی یادتون نیست چه بلایی سرمون آورد هر سری هم کا از رئال گل خوردیم فقط سوتی والدس بوده.من نمی دونم از چی والدس باید خوشم بیاد.یکم واقع بین باشید ما به یک دروازه بان متوسط نیاز داریم.دروازه بان درجه یک هم نمی خواهیم.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۵:۱۵)
 
barca5-0
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
والدز دروازبان خوبیه ولی در سطح بارسلونا نیست.اکثر جوایزی که سالهای قبل گرفت به خاطره دفاع خوبی بود که بارسا داشت.الان با وضع دفاعمون داره عیار واقعیشو نشون میده.اعتماد به نفسش خیلی پایینه


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۵:۱۰)
 
danialfarzane
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تابه حال توعمرم اینقدر استرس نداشتم بابا لاکرونیاهم عجب تیمی داره به هرحال تبریک مرسی بارسا


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۵:۰۳)
 
Elo-messi
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
درسته تیم تو دفاع خیلی مشکل داره .اما تیتو کاری از دستش برنمیاد.چون واقعا ماسکی امسال خیلی بد بوده.سانگ هم مدافع وسط نیست.پس نباید از این زوج دفاعی انتظار بازی عالی باشیم.من فقط تعجب میکتم چرا از بارترا استفاده نمیشه.در ضمن گل به خودی هم بد شانسی محض بود که خطای ماسکی هم پناتی نبود یه اشتباه بد هم والداز داشت.از ۴گل سه تاش اشتباه فردی بوده که من بعید میدونم دیگه اینهمه اشتباه تو یه بازی برای یه تیم پیش بیاد .پس زیاد نگران۴گلی که خوردیم نباشید.چون دیگه پیکه و پویول برمیگردن اما به نظرم باید تو ژانویه یه مدافع وسط بگیریم.
اما نکته مثبت بازی دیشب هتریک فابرگاس در پاس گل و هتریک مسی درگل زدن بود والبته سه امتیاز بازی بود
واینکه مسی فقط ۴گل میخواد که رکورد پله رو خورد کنه


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۵:۰۱)
 
barca5-0
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
عجب گل به خودیه فنی زد آلبا تا حالا گل به خودیه چیپ ندیده بودم .
کار حجومی عالی بود ولی دفاع افتضاح بود والدزم که قربونش برم...
من از قوانین خبر ندارم ولی اگه بشه حتما باید یه دفاع قرضی بگیریم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۴:۴۳)
 
Nobody
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خیلی بازی باحالی بود.
فکر نمی کردم دپورتیبو اینقدر خوب بازی کنه و تا اینجا پیش بیاد. واقعاً باید به تیم دپورتیبو تبریک گفت که این بازی خوب رو از خودش به نمایش گذاشت.
ولی باز هم مسی به داد بارسا رسید و اگه مسی نبود بارسا شاید 4-2 می باخت.
در هر حال بازی سختی بود و در بازی بازیکنان هم اشتباهات زیادی داشتند، ولی در کل باز هم خوب بازی کردند و خوشحالم که تونستیم این بازی رو ببریم.
به امید اینکه بازی بعدی در برابر سلتاویگو رو هم ببریم.



یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۴:۳۴)
 
پسر.بارانی
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
مسی بر والدز و دفاع بارسا پیروز شد.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۴:۳۰)
 
bitaaa
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااای.مسی عالیه واقعا قابل مقایسه با هیچکس نیست.اون رونالدوام که فقط پنالتی مفت اه اه.اما دفاع واقعا......................................آدم می ترسه والا.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۴:۲۹)
 
lionel25
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
اول تبریک چون این 3 امتیاز ارزشش اخره فصل مشخص میشه.هر چند که دروازه و دفاع نداشتیم ولی این داور مادریدی انگار موری بهش پول داده بود اخه کجا اون پنالتی بود کجا اون اخراج داشت کجا مسی حرکتش کارت داشت؟جو ورزشگاه واقعا خیلی وحشتناک بود خوب حمایت کردن از لاکرونیا بنظر من تیتو بازی بعد باید پینتو رو بازی بده تا والدز حساب کار دستش بیاد و تلاش کنه وقتی میبینه با بدترین اشتباهات هم فردا باز خودش تو دروازه هست دیگه تلاش نمیکنه اینجور موقع ها باید بره رو نیمکت.دوستان نگران نباشید بارسا ساختار دفاعیش درست میشه.در مورد مسی هم باید بگم اگه شما در تاریخ یک اسطوره پیدا کردین که 8 سال در یک تیم بزرگ بازی کرده و هیچ افتی نداشته اون بهتر از مسی بوده ولی تا جایی که من یادم هست نه مارادونا نه روماریو نه رونالدوی برزیلی نه ریوالدو نه زیدان هیچ کدام 8 سال نتونستن بدون افت بازی کنن این پسر کیست از کجا اومده خدا داند این هدیه خدا به فوتبال است و هدیه ای بزرگ از طرف خدا برای بارساست نیمشه با زبان مسی رو وصف کرد خدا رو شکر وقتی تو این دنیا هستم که مسی هم هست و از بازی اون لذت میبرم مطمئنم بقیه هم لذت میبرن.حتی اگه کفر باشه میگم مسی تو را میپرستم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲:۳۳)
 
Azulgrana
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
آقا والدس بازی های خوب زیاد داشته تو این هیچ شکی نیست از فینال 2006 پاریس تا رفت سوپرکا 2011 - برگشت 2012 و فصل پیش تو ویسنته کالدرون........اگه بخوام بگم خیلی بهتر از شما بلدم......ولی والدسم دروازبان بهترین تیم جهانه........بایدم یه جاهایی خوب باشه وگرنه که هیچی یگه.......
ولی اشتباهات والدس با این 5 تا گلر مقایسه کن دیگه........
قهرمانی چلسی 70 درصدش به خاطر چک بود
قهرمانیهای اسپانیا چطور از پنالتی های بازی با ایتالیا تو یورو 2008 گرفته ت ا بازی با پاراگوئه و هلند تو جام جهانی 2010 و جلو پرتغال تو یورو 12 تا پارسال که تو نمیه نهایی جلو بایرن 2 تا پنالتی گرفت کاسیاس
یا مانوئل نویری که پنالتی کاکا و رونالدو رو گرفت
یا جو هارتی که بازی با دورتموند سیتی و نجان داد .........بوفونم که دیگه هچی قهرمانی 2006 و نائب قرمانی یورو
هر دروازبانی اشنباه میکیه و لی آخه چقدر..........بعدشم شما یه کلیپ 10 دقیقه ای رو با 400 تا بازی 90 دقیقه مقایسه میکنید.......وقتی بازی رو آنلاین میبینیم که نیازی به کلیپ نداریم.......



ما کدوم قهرمانی مونو مدیون والدسیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲:۳۰)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
نقل قول
البته مشکل دروازبانی همچنان پابرجاست از بین 5 دروازبان برتر دنیا ( کاسیاس ، بوفــون ، چک ، هارت و نویر ) که نمیتونیم یکیشونو بیاریم لااقل یکی مثل رنه آدلر ، ده خیا یا دیگو آلوز رو که میشه آورد!

نقل قول
چرا این والدز بارسا رو ول نمیکنه؟؟؟

نقل قول
زمان پپ هم والدس اینطوری بود و دفاع با هر توپ گل میخورد فقط فصل سوم حضور پپ دفاع و گلر خیلی خوب بود


دوستان عزیز چه خبرتونه؟؟؟ درسته که والدس تو این بازی بد کار کرد ولی چرا اینقدر زود یادتون میره چندبار دروازه ی بارسا رو تو این چندساله نجات داده؟؟؟ شما بهتره بیاین اینجا کلیپ های والدس رو دانلود کنین چون از قرار معلوم اصلا بازی های خوبش به چشمتون نمیاد و فقط اشتباهاتش تو ذهنتون میمونه.

همه یادشونه که بازی رفت جلوی رئال اشتباه کرد اما کسی یادش نیست بازی برگشت از یه فاجعه جلوگیری کرد. کسی عکس العمل های فوق العاده و سه امتیازیش جلوی اوساسونا و گرانادا و بازی خوبش مقابل بنفیکا رو به خاطر نداره. واقعا که این بشر چقدر بد شانسه!!! والدس رو گل دوم اصلا مقصر نبود چون دید نداشت اما رو گل سوم مقصر بود.

مگه نویر همین سه شب پیش گند زد جلوی سوئد؟؟؟ مگه جوهارت همونی نیست که سه تا گل خنده دار از آرسنال خورد؟؟؟ مگه کاسیاس همونی نیست که به هیچ توپی نه نمیگه؟؟؟ مگه چک همونی نیست که راه به راه تیرک میخوره؟؟؟

نقل قول
نگران نباشید بچه ها. قبول دارم والدز واقعا روسفیدمون میکنه همیشه ولی مشکل اصلی ساختار دفاعی تیمه. امیدوارم والدز بیشتر تمرکز داشته باشه.


بازم به شما


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲:۱۵)
 
nazia
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازي عالي بود داقا تا لحظه آخر نميشد نتيجه را حدس زد
بيچاره والدس كه شب فاجعه باري داشت در حدتيم ملي دلم سوخت براش توپها بهش نه نميگقتن
تعويضهاي تيتو هم كه .......
اما خدا رو شكر برديم
بايد به فكر مدافعان مستحكم تري باشن در نبود پويول و پيكه
خدا كنه اين آخرين مسدوميت پويول باشه و تا آخر فصل بازي كنه


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲:۱۴)
 
ARminii
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دوستان زیادی بد بین نباشین بالاخره بازیه دیگه گل اولشون پنالت نبود اخراج ماسکی بی دلیل بود

یوردی آلبا هم خوب چیپ می زنه ها این تقریبا همون دفاعی بود جلوی مادرید

به این نیگاه کنین هتریک مسی آمادگی کامل فابی

دست از سر این ویکتور وردارین دست خودش نیس بنده خدا

بالاخره وقت این رسیده ی مدافع شیش دانگ بخریم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۲:۱۱)
 
MASIHfcb
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تبریک میگم

1-دوستان اگر بارسا هافبک جای مدافع میذاره هدف داره از این کارش.ماداریم به سمت یه فلسفه و یه انقلاب در فوتبال پیش میریم. بازی با 10 بازیکن هم پست با قابلیتهای مشابه.حتی اسپانیا هم کم کم داره به سمت این سبک میره.بدون مهاجم نوک کلاسیک..بدون دفاع مرکزی کلاسیک..
اما این روش بازی علی رغم جذابیت ها و سراسر هجومی بودنش در حال حاضر بسیاربسیار بسیار نقطه ضعف داره.چون هنوز به تکامل نرسیده.ساالها طول میکشه تا این هدف محقق بشه.حتی من فکر میکنم انتخاب سرمربی های معتقد به این فلسفه باعث شد تیتو روی کار بیاد. بازیگنایی که در خط آخر هستند خیلی باید هوشیار باشند . بوسکتس نباید خیلی از مدافعین دور بشه و خیلی از نکات دیگه که باید در تیم جا بیفته
اما در حال حاضر نظر شخصی من اینه که نباید ریسک کرد. سال گذشته بخاطر آزمون و خطا و تغییر سیستم خیلی ضرر کردیم.اگر من بودم یه مدافع خف مثل ویدیچ برای نیم فصل میخریدم!!
2-دلم برای اون بازیهایی که تا 20 دقیقه نشده 3 تا جلو بودیم تنگ شده بود.
3-داور هر کاری کرد نتونست جلوی ما رو بگیره. میخام ببینم آیا بازم میان ادعا کنن داوری به نفع بارساست؟اون پنالتی همه چیو خراب کرد
4-بازی بسیار جذابی بود و البته بسیار تلخ.نباید از بازی خوب دپور غافل بشیم.البته همشون عین چهارپا خطا میکردن داور کارتاشو به ما میداد!
5-میدونستم مسی امشب به افتخار نی نی 3 تا میزنه!خداییش نگفتم؟ این پسر خیلی باهوشه..خیلی..فقط همین.
6-نگران نباشید بچه ها. قبول دارم والدز واقعا روسفیدمون میکنه همیشه ولی مشکل اصلی ساختار دفاعی تیمه. امیدوارم والدز بیشتر تمرکز داشته باشه.

حرف آخر: کلا هتریک مسی از دماغمون در اومد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۹)
 
8060803
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
من واقعا همینجا میگم دلتونو خوش نکنین اگه نیم فصل حداقل یک مدافع قدبلند تخصصی به تیم اضافه نشه هیچ جامی تو این فصل نمیگیریم این تیم مقابل ما ته جدولی بود و خط حملش ضعیفترین بود تو لالیگا!! بعد شما ببینید وقتی جلو تیمایی مثل رئال ، اتلتیکو یا مالاگا بازی کنیم فاتحمون خوندست!!
البته مشکل دروازبانی همچنان پابرجاست از بین 5 دروازبان برتر دنیا ( کاسیاس ، بوفــون ، چک ، هارت و نویر ) که نمیتونیم یکیشونو بیاریم لااقل یکی مثل رنه آدلر ، ده خیا یا دیگو آلوز رو که میشه آورد!
هر توپی میومد خدایی فک میکردم گله! آلبا هرچقدر تو اسپانیا خوب بازی میکنه تو بارسا فاجعست. ماسکرانو خوب نبود امشب. کارت اولشو میتونست نگیره. کارت دومشم داور اشتباه کرد نباید بهونه دستش میداد. سونگ فقط موقع پاس کاریا دیده میشه موقعی که حمله میکردن اصلا نبود!!! مونتویا هم متوسط رو به ضعیف بود...سسک و مسی فوق العاده بودن
زمان پپ تیما از روی چلسی و اینتر الگوبرداری میکردن واسه بازی مقابل بارسا... دفاع فشرده و استفاده از ضربات ایستگاهی و تک ضدحمله ها...از شانس تیتو امسالم که همیشه و بیش از مواقع دیگه مدافعامون مصدوم میشن تیمای مقابل به نظر میرسه از رئال الگو گرفتن واسه تقابل با بارسا! بازی سریع ، شجاعانه و شرکت پرتعداد در حملات بدون ترس از احتمال گل خوردن...همین باعث شده آمار گلای خوردمون بره بالا...دیگه اگه مثل امشب بازیکنا اشتباهای عجیب و غریب بکنن که دیگه میشه نور علی نور!!! من یادم نمیاد تو 4-5 سال اخیر از زمانی که پپ اومد تیم تو یک بازی 4 تا گل خورده باشه!! شماها یادتون میاد؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۸)
 
saman.1390
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
چرا این والدز بارسا رو ول نمیکنه؟؟؟
دفاع ها فاجعه هستند


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۶)
 
Azulgrana
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خدایی دلم واسه تیتو میسوزه
رو نیمکت هیشکی رو نداشت........آخه دوس سانتوس به چه دردی میخوره.....؟؟؟؟؟
تیم به نظر من زیاد با تیم پپ فرق نکرده.......تیتو و پپ جفتشون عالین
زمان پپ هم والدس اینطوری بود و دفاع با هر توپ گل میخورد فقط فصل سوم حضور پپ دفاع و گلر خیلی خوب بود....اونم به خاطر اینکه یه 30 تا بازی با آبیدال و پویول و پیکه و آلوز بازی کردیم........
بچه ها صورت مساله رو پاک نکنین.......وقتی دفاع وسط ماسکرانو و سانگ و آدریانو باشن نه تیتو و نه پپ و نو کرایف و نه دل بوسکه و نه هیچ کسه دیگه نتیجه نمیگیرن..........خداروشکر 3 امتیاز و گرفتیم.......از نیم فصل دوم میریم تو فاز آبیدال ، پویول ، پیکه ، آلوز
البته اگه :::: پویول مواظب باشه
آبیدال دوباره کبدش مشکل دار نشه
پیکه دست از سر این شکیرا بر داره
آلوزم انقدر بهونه این که تابستون از فلان پیشنهاد داشتم از بیسان پیشنهاد دشاتم رو نیاره



جمله آخر قدر مسی و تیتو رو بدونید..........


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۵)
 
barcelona1993
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
یعنی اگه می تونستم می رفتم بارسلون اون والدس احمق رو خفه میکردم مرتیکه ی *****.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۴)
 
No10
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
مسي بر والدز و خط دفاع بارسا پيروز شد ، خيلي خوشحالم كه دوستان از واقعيت ها گريزان نيستند و نظرات بسيار خوبي را ميتوان خواند نه فقط تعريف و تمجيد در هر شرايط ...
واقعا هنوز هنر والدز در تقديم سوپر كاپ به رئال از ذهنم پاك نشده .
اميدوارم پيكه و پويول زود تر برگردند در اين بين سونگ خوب كار ميكند و افسوس كه سيلوا رو مفت از دست داديم وميلان به بهاي مناسب به پاريس فروختش الان به درد ميخورد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۳)
 
تنهاترین
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
کی میخواد مشکل دفاع و دروازه تیم حل بشه..؟؟..
قسم می خورم اگه قدرت تیممون تو دروازه و دفاع فقط و فقط 50 درصد خط هافبک و حمله بود تو کل فصل حتی یه مساوی هم نمی دادیم و همه تیمها آرزوی مساوی گرفتن از ما رو داشتن....
وقتی دو فصله که دفاع های اصلی مون پشت سرهم دارن مصدوم میشن چرا یه دفاع وسط نمی خریم...؟؟؟...
این سوال برام لاینحله....
از ابتدای فصل قبل تا حالا چندتا بازی بوده که پیکه و پویول با هم حضور داشتن..؟؟...
مشکل تیم رو یه پیرزن 115 ساله هم تشخیص میده....



یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۳)
 
milad-10
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بردیم ولی باید 5-1 میبردیم با اشتباهای آقای داور نشد ولی باز خداروشکر نتونست 3امتیازمونو بگیره. والدزم که امشب نوبته شاهکاراش بود اصلا نمیدونه چیکار داره میکنه این پسر! در کل بچه ها تبریک میگم که بردیم و 8 امتیاز فاصله موند مهمم همینه. ایشالله زود دفاع هامون میان و دیگه اشتباه نمیکنن.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۳)
 
Wimps
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازی خیلی خوبی بود
بارسا زیاد گل خورد (1 گل تقدیمی داور بود-دو گل روی اشتباه مسلم والدز-1گل بخودی آلبا)
میشه اینارو با تمرین و بازی های بیشتر برطرف کرد
امیدوارم بارسا روز به روز بهتر بشه
فابرگاس عالی بود
مسی خیره کننده (علاوه بر هتریک تعیین کننده) یک ضربه ایستگاهی فوق العاده داشت
اگر داور در صحنه پنالتی اشتباه نمی کرد و در صحنه اخراج ماسکرانو اشتباه نمی کرد بارسا خیلی راحت این بازی رو می برد اما در چنین شرایطی که تیم حریف با 12 نفر بازی میکنه روحیه تیم داغون میشه و فقط بارسلونا با حضور مسی میتونه اسیر نشه و بازم ببره.
درود بر بارسلونا
فراتر از یک باشگاه




یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۲)
 
Ali_SHS
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تا بود برای خط دفاعمون کلمه ی فاجعه رو به کار میبردم ولی به نظرم دیگه این کلمه حق مطلبو ادا نمیکنه!! نمیدونم کی قراره وضع خط دفاعمون درست بشه. کاش زودتر پویول و پیکه برگردن چون با این وضعیت خیلی وضعمون افتضاحه.

به نظر من والدس رو گل دوم نمیتونست مقصر باشه چون اصلا دید نداشت اما رو گل سوم مقصر اصلی بود چون از زاویه ی خودش گل خورد. یکی دوتا توپ خوبم گرفت اما در کل افتضاح بود.

تیتو باید یه فکر اساسی به حال این خط دفاع بکنه حتی اگه 50 میلیون رو دستمون خرج بذاره


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۱)
 
ashibala
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
من نمی دونم چرا بارسا خطای سادش کارت داره ولی خطای بقیه تیمهای جلوی بارسا فقط تذکر داره واقعا داورا دیگه گند زدن بچه ها بیاین با هم دنگ بزاریم برای خریدن یه دروازه بان نمی دونم چی تو والدز دیدن با این همه با مسی و فابرگاس بردیم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۰)
 
morobarca
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دوستان عزیز:
1-یکی دو نفر خیلی به بازیکنا توهین میکنن که خواهش میکنم انتقاد بکنن ولی توهین نه.
2-هر تیمی به تجربه تحمل فشار نیاز داره تا آبدیده بشه ، این خیلی خوبه که امشب بدون دادن امتیاز این تجربه رو کسب کردیم.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
Azulgrana
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خدایی دلم واس این تنگ شده :
عادل فردوسی پور در خط دفاع بارسا : آلوز ، آبیدال ، پویول و پیکه حضور دارن........
من میگم آبیدال که داره بر میگرده ، پیکه واس بازی سه شنبه آمادست ، پویولم خیلی خوب رکاوری میکنه ، بارترا هم خوبه (بنظر من خیلی بهتر و تکنیکی تر از سانگ و ماسکرانوههههههه)چون چپ بارسا آدریانو وآلبا رو داره ، آبیدال میره دفاع وسط.......خدایی اگه دفاعمون باشن نیازی به خرید تو ژانویه نداریم .........البته اگه باشن........من با نظر سرمربی تیمم موافقم.........بدتر از دفاعمون گلرمونههههه......
لاپورتا کلا خوب واس بارسا حاشیه درست کرده.......ظاهرا رو دوستان هم اثر گذاشته.....


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۴۶)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تیتو باید به فکر دفاع باشه
همه پستای دیگمون عالیه الا دفاع!!!
والدز هم.........


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۴۶)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خدا رو شکر که بردیم و نقشه داور عملی نشد ....... به همه تبریک میگم ...


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۴۳)
 
onlymessi10
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خدا رو صدهزار مرتبه شکر که بردیم تبریک به همه
داور هر کاری کرد از بارسا امتیاز بگیره نتونست
درود بر بارسا
درود بر شاه لئو


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۴۱)
 
تنهاترین
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
اصلا خوشحال نشدم که هیچ کلی هم ناراحتم.....
با این دفاع و دروازه بان میخوایم لیگ قهرمانان و لالیگا رو بگیریم....؟؟؟....
خودمونو گول نزنیم...با وجود دفاع های اصلی هم همین مشکل ها رو داشتیم و داریم....
البته پویول واقعا یه چیز دیگه ست....
اصلا چیزی بعنوان پوشش دفاعی و تاکتیکهای تدافعی تو تیم تعریف شده نیست....
والدس که دیگه آخرشه....
تو ژانویه باید یه دفاع شش دانگ بگیریم....وگرنه.....




یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
از استرس مردم..امشب رو باید چند تا قرص اعصاب بندازم بالا.............اخه تا کی باید ما از یه جاهایی ضربه بخوریم که مادر بزرگ من هم میدونه...........این تیم هیچ شباهتی به تیم پپ نداره...خیلی شبیه تیم کرایفه...البته هیچکس قابل مقایسه با کرایف نیست(از نظر کار و تاثیری که بر بارسا داشته)...ولی اینجور نتایج بیشتر به دهه 90 میخوره تا تیم دوران پپ................


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
 
BAR3A
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بردی اسفناک
فاجعه در دفاع و در وازه مثل همیشه
آونقدر راحت گل میخوریم که حتی هواداران دپور رو هر توپی مرده ای که تو زمین بارسا بود نیم خیز میشدند
هیچوقت بارسا را اینقدر افسارگسیخته در دفاع ندیده بودم
والدز که دیگه هیچی نگیم بهتره بنظرم من باید بدون دروازه بان بازی کنیم و یک مدافع یا هافبک را تی زمین یزاریم چون بود و نبودش هیچ تاثیری نداره و هر توپ جدی بیاد مطمئنا تو گله
داور بازی هم که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار داست و اخراج و اخطارهای بارسا همگی به جز اینیستا بی مورد بود
دیگه مطمئنم که امثال جام نمیگیریم چون هر وقت تو دروازه مشکل داشتیم اون فصل به جایی نرسیدیم
نمیدونم اینا چی از این والدز دیدند که با این همه اشتباه هنوز نگهش داشتند
هنوز به یاد ندارم یه دروازه بان تو یک تیم با اشتباهات فراوان در هر فصل سالها به عنوان دروازه بان اول تیم بازی کنه


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۶)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
این چه بازی بو د خدا!!!!!!!!!
پنالتی اخراج گل به خودی ضربه ایستگاهی سوتی دروازه بان!!!اصلا کوردی بود که تو دفاع ما خوب بوده باشیم؟؟؟من که ندیدم
یعنی گلایی خوردیم که نمیدونم چی بگم .والا...
والدز توپ از زیره دستش در میره حالا عیب نداره 1 اشتباهه
ماسکرانو پنالتی میده میگیم عیب نداره
آخه گل به خودی چی بود آخه؟؟؟
دست به دست هم داده بودن 2 دقیقه بعد هر گل مسی یه جوری یه گلی بخوریم دیگه
دفاع داغوووووون بود تو دیواااااار یعنی
داورم که در حد لیگ دسته 2 ایران
اصلا نمیدونست به کی کارت باید بده سوژه بود داورش واقعا مشکل خونوادگی داشت با بارسا انگار
خوبه باز بردیم ولی وضع دفاع یعنی افتضاحه
پویول و پیکم که انگار نمیشه 1 بازی جفتشون 90 دقیقرو تو ترکیب باشن
واقعا بازی بدی بود انقدر بهم استرس وارد شد که تو بازی با چلسی این استرسو نداشتم!!!
خدا کنه 1 دفاع وسط بخرن


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۵)
 
B@RC@125
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
این دفاعه که ما داشتیم یا اتوبان ؟
با هر گل دپور یه سکته زدم و با هر گل بارسا به دنیا بر میگشتم خدا لئو رو برامون نگه داره شانس اوردیم تیتو امشب بهش استراحت نداد

خدا کنه پویول و پیکه هرچه سریعتر برگردن با این خط دفاع افتضاحمون

ویکتور والدز هم که دیگه نگو یکی باید سوتی های ویکی رو جمع کنه

سسک به اون خوبی داشت بازی میکرد ولی تیتو تعویضش کرد عوض این که بارترا بیاد تو زمین مهاجم و هافبک وارد زمین میشد

اخراج ماسکرانو هم الکی بود

داور دیوانه بود به لئو الکی کارت داد

امشب بازی خیلی سختی بود ولی خوبیش اینه که یکی دیگه از بازی های خارج از خونه رو با موفقیت پشت سر گذاشتیم

VIVA BARCELONA FOR EVER


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۴)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
عجب دفاع بدی داریم ما !!
به جان خودم ما دفاع تخصصی لازم داریم آقای راسل

مسی چی کار کرد
کاشکی تیر دروازش گل میشد
سسک بی نظیر شده


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۲)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
مسخرست...بازی که باید خیلی راحت ببریم اخرش میشه این...خدا رو شکر .....داور احمق واقعا کم مونده بود بره واسشون گل بزنه......................احمقی مثل والدز هم نشون داد چطور یه بازیکن میتونه یه تیم رو نابود کنه...تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا اگه یکی مثل بوفون...چک...و..داشتیم تا حالا جامهامون هم بیشتر بود...با این دفاع و دروازه بان مسخره واقعا مشکل پیدا میکنیم.برید سال پیش رو ببینید مقابل چلسی..یه دروازه بان میتونه یه تیم رو قهرمان کنه ویکی مثل والدز میشه این.....نکات مثبت این بازی.....فابرگاس فوقالعاده بود...ژاوی از وقتی که اومد با اینیستا خیلی خوب بودن...............مسی..احمقانست که بابت توپ طلا بخوایم بحث کنیم..اون بهترین بازیکن تاریخه...مگه مارادونا و په له چه غلطی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا رو شکر..


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۱)
 
arya1
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
دقایق آخر قلبم به دهنم آومد.

در مورد والدز چی باید گفت
این فصل حالش خیلی خرابه.

دفاع افتضاح···4تا گل!!!!!!
اینقدر از دفاع گفتیم کهههههه حرفامون تکراری شده
ضعف بارسا دفاع و دروازبانشه.اینو هر بچه ی میفهمه.

با فابرگاس خیلی حال کردم.
اما داوید ویا هنوز سرحال نیست.
مسی هم که شده طلا ی 24 عیار!!!
واقعا آدم لذت میبره از بازی مسی.


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۳۰)
 
komeil9
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خیلی حرص و جوش خوردم سر این بازی
بازم دم مسی گرم رومونو سفید میکنه همیشه
بازم میگم بدون دفاع تخصصی این تیم کلا مشکل داره


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۹)
 
09112215877
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازی سخت و بسیار بدی بود
خدا پدر مسیو بیامرزه اگه اون نبود بدبخت میشدیم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۷)
 
xavi.hernandez
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
تبریک میگم . اما دروازه و دفاع...


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۷)
 
mazaherxavi
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
بازم مسی و والدس خیلی تاثیر گذتر بودن


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۷)
 
siyamak
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
خط دفاع و دروازه بان تو این بازی فاجعه بودن من تو چند سال اخیر این همه اشتباه از بازیکنای بارسا ندیده بودم خداروشکر که این بازیم با درخشش مسی و پاسای دیدنی سسک بردیم ولی باید بطور جدی ی فکری بحال این خط دفاع پر اشتباه کرد امیدوارم که پویول وپیکه هر چه سریعتر بر گردن


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۶)
 
LOVEMESSII
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
واييييييييييييييييييييييييييييي چي بود پسر..........
واي حدارو شكر كه برديم من كه ١٠٠٠٠٠٠ بار سكته زدم شما هرانميدونم


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۶)
 
navid_xavi6
پاسخ به: بردی پر گل و پر اشتباه با 10 نفر [ دپورتیوو 4-5 بارسلونا | هفته 8 ...
عجب دفاع آبکشی داشتیم.ولی بازی جذابی بود.حال داد


یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۱ (۱:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!