به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».ال کلاسیکو
فرستنده تارا تاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۱ (۰:۰۰) (۱,۳۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


مهاجم آرژانتینی آبی و اناری پوشان در مورد بازی شب گذشته تیمش گفت: «بازی بسیار خوبی بود. ما عالی کار کردیم، ولی نباید فراموش کنیم که مادرید هم تیم بسیار بزرگی ست». پس از اینکه مورینیو به ستایش از مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت، بازیکن آرژانتینی بارسا نیز از مربی مادرید تشکر کرد و گفت: «کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی ست». مهاجم بارسا و ژاوی هرناندز هر دو معتقدند «حفظ فاصله 8 امتیازی با رئال مادرید برای آنها بسیار مهم و سرنوشت ساز است». ژاوی همچنین گفت: «رفتار تماشاگران دراین مسابقه بسیار ستودنی و مثال زدنی بود».

مسی یکبار دیگر با هنرنمایی خود در الکلاسیکوی شب گذشته تمام نگاها را به سمت خود معطوف کرد، اگر چه 2 گل او برای کسب 3 امتیاز این مسابقه کافی نبود. او پس از بازی گفت: «بازی فوق‌العاده یی بود. دوست داشتیم 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، ولی نباید فراموش کنیم که رئال هم تیم بسیار بزرگی است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وی در مورد دومین گل خود در این بازی از روی ضربه آزاد گفت: «بر روی ضربات تمرین می‌کنیم، چون در موقعیت‌های خاص به کار تیم می‌آیند؛ من خیلی خوش شانس بودم که توانستم این ضربه را تبدیل به گل کنم».

وقتی از وی در مورد لیست بلند بالای آسیب دیدگان بارسا سوال شد، مسی گفت: «ما از این لحاظ کمی بد شانسیم. بازیکنان بسیار مهمی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم، اما خوشبختانه بازیکنانی در این تیم حضور دارند که کار بزرگی برای تیم انجام می‌دهند». مهاجم آرژانتینی بارسا با تشکر از مورینیو بخاطر ستایش او و بیان این جمله به گفتگوی خود پایان داد: «رسیدن به رکورد دی استفانو افتخار بزرگی برایم محسوب می‌شود. امیدوارم بتوانم به روند خوبم ادامه دهم». مسی تاکنون 17 بار موفق به گشودن دروازه رئال مادرید شده است و تنها یک گل لازم دارد تا به رکورد بهترین آمار گلزنی در الکلاسیکو که در اختیار بازیکن افسانه‌ای رئال مادرید است، دست یابد.

ژاوی 35 امین الکلاسیکوی خود را تجربه کرد

ژاوی هرناندز نیز در بازی شب گذشته مقابل مادرید نمایش بسیار درخشانی از خود برجای گذاشت. هافبک کهنه کار بارسا که در این دیدار 35 امین الکلاسیکوی خود را تجربه می‌کرد، در مورد این بازی گفت: «در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم، در این بازی هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم». هافبک آبی و اناری پوشان در مورد نتیجه نهایی این بازی گفت: «ما مستحق امتیاز بیشتری بودیم؛ وقتی مقابل رقیب دیرینه خود قرار می‌گیریم، همیشه دنبال بیشترین امتیاز هستیم».
کاپیتان دوم بارسا هیچگونه نگرانی بابت رقابت‌های این فصل لالیگا ندارد: «اختلاف 8 امتیازی به ما آرامش بیشتری در ادامه راه خواهد داد». ژاوی در پایان مصاحبه‌اش گفت: «این فقط یک مسابقه فوتبال بود. این مردم و هواداران هستند که ما بخاطرشان می‌جنگیم». وی افزود: «این مردم با حضورشان به ما درسهای بزرگی می‌دهدند؛ همیشه باید از آنها یاد بگیریم».

در اینجا بخشی از صحبت‌های بازیکنان بارسا پس از پایان مسابقه دیشب را با هم مرور می‌کنیم:

سرجیو بوستکس:

«بازی در بسیاری از دقایق پایاپای بود. متاسفانه این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید، هر چند ما نسبت به حریف برتری داشتیم؛ این بازی به پایان رسید و دیگر چیزی قابل تغییر نیست. هنوز بازیهای زیادی از لالیگا باقیمانده و ما بازیهای دشوار خارج از خانه زیادی پیش رو داریم».

آدریانو:

«برای بازی امشب خیلی با برنامه تمرین کردیم. ما بیشترین تمرین خود را به تاکتیک خطرناک مادرید و چگونگی مهار ضدحملات آنها اختصاص دادیم. امشب به عنوان مدافع وسط برای تیمم بازی کردم چون طبق نظر مربی با توجه به فرارهای سریع بازیکنان مادرید من برای این پست مناسب‌تر بودم. متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. البته هنوز بازیهای زیادی از لالیگا باقی مانده و فاصله 8 امتیازی ما با رئال مادرید همچنان حفظ شده است».

پدرو:

«رویهمرفته نتیجه خوبی بدست آمد چرا که فاصله ما با مادرید حفظ شد و این موضوع خودش بسیار اهمیت دارد. اگر چه بارسا تسلط بیشتری بر توپ و میدان داشت، باید بپذیریم که هر 2 تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند. ضربه‌ای که به ساق پایم وارد شد از نگاه داور دور ماند، ولی در آن لحظه خیلی احساس درد و ناراحتی داشتم. مسی فوق‌العاده ست، او همیشه تفاوتها را رقم می‌زند».

جلسه تمرینی روز سه شنبه

آبی و اناری پوشان امروز استراحت کردند و تمرین بعدی خود را در ساعت 11:00 روز سه شنبه در زمین سیوتات اسپورتیوا برگزار خواهند کرد. بعد از این تمرین کنفراس مطبوعاتی در برنامه تیم نیست.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ehsan_xim_h
پاسخ به: لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».
ما هم همینطور


سه‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۱ (۱۶:۲۱)
 
sama-barcelona
پاسخ به: لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».
بازی خیلی قشنگی بود و بارسا تازه نیمه دوم به خودش اومد همه بازیکنا خوب بودن به خصوص مسی.....


پنج‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۱ (۰:۰۱)
 
خديجه
پاسخ به: لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».
با سلام.واقها اين اعجوبه آرژانتيني مستطيل سبز، غير از فوتبالش، از نظر اخلاق هم كم نظيره. بازيكني كه بدون تعصب و ديد كوركورانه از رقيب خودش ستايش مي كنه، قطعاقابل تمجيده. لئو قبل از الكلاسيكو هم از رونالدو و مورينيو تمجيد كرده بود. خيلي از اين حركتش خوشم اومد.اي كاش بعضي ها هم ياد بگيرن!


چهارشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۱ (۰:۱۲)
 
تنهاترین
پاسخ به: لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».
هنوزم دارم حسرت می خورم...
اگه از اول بازی محکم بودیم و نیمه اول سردرگم نبودیم برنده می شدیم...
حیف...



سه‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۱ (۱۳:۵۵)
 
Prince_Of_Catalan
پاسخ به: لئو مسی: «دوست داشتیم پیروز این مسابقه شویم».
دوستان خواهشا قوانین ارسال نظر در بخش اخبار رو بخونید و بهشون عمل کنید!!!

خیلی از ارسال های شما خلاف قوانین هستن حتی قوانین ساده که نمیشه گفت روی حساب سخت گیری من پاک میشن!!!

منم گفتم سخت گیریم بیشتر شده پس واسه اینکه برخورد نشه باهاتون بیشتر رعایت کنید وگرنه هر کاربری که رعایت نکنه برخورد خواهد شد!!!

امیدوارم که همتون به قوانین عمل کنید و مجبور به برخورد نشیم!!!

همگی موفق باشید



سه‌شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۱ (۱:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۰ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!