به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویلانووا: «در بهترین زمان از آغاز کار قرار داریم».مصاحبه
فرستنده سمیرا محمدی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۱ (۱۸:۰۰) (۹۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir


مربی بارسا بازی امشب را فرصت مناسبی برای افزایش فاصله تا 11 امتیاز با رئال دانست و برد در این مسابقه را بهترین ره آورد ال کلاسیکو خواند. ضمنا حضور پیکه را هنوز قطعی نکرده است و تصمیم دارد تا آخرین لحظات برای افرادی که در لیست اولیه قرار خواهند گرفت، صبر کند.

آرام، مشتاق و با اعتماد به نفس؛ اینها مشخصه‌های مردان ویلانووا در مسابقات مختلفی است که در این فصل داشته‌اند. مربی در این باره گفت: «انجام چنین کاری آسان نیست. این اتفاق برای پنجمین بار در تاریخ باشگاه صورت می‌گیرد که تیم، 6 بازی ابتدائیش را در لالیگا پیروز شود. این موقعیت می‌تواند بهترین بازه زمانی از آغاز کار ما باشد اما ممکن است که در آینده، لحظات بهتری در انتظار ما باشند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

با 8 امتیاز اختلاف نسبت به حریف مادریدی، مربی به خوبی می‌داند که این فرصت، موقعیتی ایده آل برای تیم است. این در حالی است که می‌گوید: «اگر در ابتدای فصل می‌گفتند که ما با دو اختلاف امتیاز به این دیدار پا خواهیم گذاشت تا آن را به 5 ارتقا دهیم، خیلی قابل درک نبود».

«آنچه که در مسابقه اهمیت دارد، انجام بازی است»

در رابطه با حاشیه‌هایی که پیرامون بازی بارسا - رئال مادرید وجود دارد، تیتو آشکارا بیان کرد: «در اینجا فقط فوتبال اهمیت دارد که در ادامه آن ما با 11 و یا 5 امتیار برتر از حریف خود خواهیم بود. اگر مسائل سیاسی هم وجود دارند، به ورزش مربوط نمی‌شود». او افزود: «در نیوکمپ همواره پرچم کاتالان وجود داشته است و این موزاییک‌ها نیز نمادی معمولی به حساب می‌آیند همانطور که با حضور در سایر ورزشگاه‌ها، پرچم‌های متفاوتی می‌بینیم».

ویلانووا لیست نهاییش را با توجه به آنچه بازیکنان در تمرین امروز از خود نشان دهند، خواهد چید. در رابطه با جانشین احتمالی پیکه - الکس سانگ - گفت: «او سابقه حضور در نقش محوری را داشته و با توجه به شرایط کنونی، بازی کردن در پست دفاع میانی برایش کمی زودتر از پیش بینی‌های ما امکان گرفت. مصدومیتی که گریبانگیر مدافعین ما شده، او را وادار به آمادگی زود هنگام برای این پست کرده است».

سبک مشخص بارسا

به هر حال هرکس در این مسابقه حضور داشته باشد، باید با توجه به روش بارسا کار کند و ویلانووا درباره این سبک این چنین توضیح داد: «ما سعی کردیم در پنج فصل گذشته کاملا با فکر بازی کنیم و همین عامل باعث شده تا حریفان ما بیشتر به دفاع بپردازند و نتوانند پا به پای ما حرکت کنند و فرصت‌ها و نگاه‌های متعدد را برای ما رقم می‌زنند». از او در مورد بهترین بازی‌ای که تا کنون تیمش در این فصل انجام داده است، سوال شد و او در پاسخ گفت: «از نظر من بازی برگشت سوپرجام در برابر رئال مادرید، بهترین مسابقه‌ای بود که تا کنون داشته‌ایم. اگر بتوانیم، چند تاکتیک آن بازی را امشب هم به کار خواهیم گرفت».

راه طولانی پیش رو

ویلانووا درباره نحوه بازی رئال مادرید هم صحبت کرد: «هرچه بیشتر بازی کنید، مطالب متنوع تری هم دست گیرتان می‌شود. ما می‌دانیم که آنها چگونه کار می‌کنند و چگونه در برابر نحوه بازی ما مقابله می‌کنند. به نظر من هیچ چیز شگفت آوری در نحوه بازی رخ نخواهد داد. آنها تیم فوق‌العاده‌ای دارند که از لحاظ مالی حتی از بارسا نیز بیشتر است و برد آنها خیلی غیر قابل پیش بینی نیست. در ال کلاسیکو هیچ چیز خاصی وجود ندارد و با وجود هر نتیجه‌ای، راه زیادی در پیش است».
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!