به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سسک: «شخصیت تیم خود را به نمایش گذاشتیم».مصاحبه
فرستنده تارا تاج در تاريخ یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۱ (۲۳:۱۰) (۱,۰۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


هافبک کاتالونیایی بارسا بسیار خوشحال است که توانسته 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و از هم‌تیمی‌هایش به خاطر نگرش مثبتشان بعد از عقب افتادن از حریف در بازی دیشب مقابل سویا تمجید کرد.

سسک فابرگاس نقش کلیدی در پیروزی 3-2 بارسا مقابل سویا در بازی شنبه شب تیمش داشت. تیم او بازگشتی رویایی به بازی داشت و این موضوع به لطف دو گل این هافبک ارزشمند در نیمه دوم حاصل شد. بازیکن کاتالونیایی بارسا پس از این مسابقه بسیار خوشحال بود و از هم‌تیمی‌هایش به خاطر جنگندگی و تلاششان مقابل این تیم سخت کوش تقدیر کرد: «ما در تمام طول بازی بسیار آسوده خیال بودیم چرا که بر توپ و میدان تسلط کافی داشتیم، اما گاهی اوقات بازی گره می‌خورد و باید در چنین مواقعی بتوانیم شخصیت واقعی تیم را به نمایش بگذاریم، این همان کاری است که ما در این بازی انجام دادیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سسک در مورد انتقاداتی که اخیرا بر او وارد کرده بودند، گفت: «من همیشه با این مسائل راحت هستم و هیچ مشکلی با این قضیه ندارم، به نظرم برخی افراد هستند که لازم است با آنها صحبت شود، یا در مورد آنها اظهار عقیده کرد یا حتی در مورد مسائلی برای آنها نوشت و هیچ کدام از این موارد اشتباه نیست. من شخصیت آرامی دارم و بارها این موقعیت‌های سخت را تجربه کرده‌ام و همیشه تلاش کرده‌ام که دوباره گلزنی کنم كه البته بازی در کنار بازیکنان با کیفیتی مثل ژاوی و مسی این امر را راحت‌تر می‌کند».

سسک همچنین در مورد صحنه‌ای که یک کارت قرمز برای مدل در بر داشت، صحبت کرد: «بین ما برخورد وجود داشت چرا که او به صورت من ضربه زد و در دنیای فوتبال هر حرکتی که از عمد انجام شود بیشترین جریمه را دارد. دلیلی برای بحث در مورد این موضوع وجود ندارد. در جامعه فوتبال در چنین مواقعی فرد خاطی را با کارت قرمز مستقیم جریمه می‌کنند».

در اینجا می‌توانید اظهارات تعدادی از بازیکنان اف سی بارسلونا پس از پایان مسابقه را مرور کنید:

بوستکس

در مورد رکورد 200 بازی: «واقعا فوق‌العاده است. من هنوز بسیار جوان هستم و به رکورد خوبی دست یافته‌ام، اما قصد دارم بسیار بیشتر از اینها برای تیمم بازی کنم و دوست دارم مانند این بازی، پیروزی‌های زیادی در کارنامه‌ام داشته باشم».

«وقتی تیمی از شما جلو می‌افتد بدون اینکه واقعا سزاوار آن باشد، نشان می‌دهد که ما کار خود را به خوبی انجام نداده‌ایم. با وجود این حرف و اینکه تیم رقیب بازی خوبی ارائه کرد، مهمترین نکته، روحیه و طرز تفکر ما در طول این مسابقه بود». وی همچنین از مصدومیت تیاگو به عنوان یک خبر تلخ یاد کرد.

در مورد کارت قرمز مدل: «مدل اجازه نداد ما توپ را به جریان درآوریم و سسک در آن صحنه جلو رفت تا توپ را بگیرد. دو بازیکن با هم درگیر شدند و مدل به او ضربه زد. به نظرم کارت قرمز عادلانه بود».

در مورد لیگ قهرمانان اروپا: «ما اشتیاق زیادی برای پیروزی داریم و می‌توانیم جایگاه خوبمان را در گروه تثبیت کنیم. ما می‌خواهیم پیروز این دیدار باشیم اما می‌دانیم که حریف بسیار سرسختی در پیش رو داریم و آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی مخصوصا در خط حمله خود در اختیار دارند».

ویا

«خوشحالم از اینکه توانستم در این فرصت کمی که در اختیار داشتم به تیمم کمک کنم. سویا خیلی سخت می‌جنگید و بسیار عالی هم بازی کرد. خدا رو شکر می‌کنم که توانستم ضربه آخرم را با دقت بزنم. ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم».

«گل زدن برای تیم همیشه اهمیت دارد اما گلی که بتواند به تیمت کمک کند مثل این بازی، بسیار با اهمیت‌تر است. زدن گلهای 3 امتیازی مخصوصا مقابل رقیب سرسختی که دقایق زیادی از زمان بازی از ما دو گل جلو بود‏، بسیار مهم و روحیه بخش است».

«ما در هر زمینه‌ای می‌توانیم بهبود پیدا کنیم. چه پیروز میدان باشیم چه شکست بخوریم، باید روز به روز برای بهتر شدن خود تلاش کنیم. تیم ما در این مسابقه بسیار شجاع ظاهر شد. ما در سانچز پیزخوان 0-2 از رقیب خود عقب بودیم. پیروزی در این زمین همیشه دشوار است مخصوصا وقتی دو گل از حریف عقب باشید، اما بارسا جنگید و به همین دلیل هم بود که 3 امتیاز حیاتی این مسابقه را به نام خود ثبت کردیم».

در مورد برگشتن به بازی: «در بسیاری از بازیهای تیم موفق به انجام این کار شده‌ایم و این نشان می‌دهد که تیممان بسیار مشتاق پیروزی است».

در مورد لیگ قهرمانان اروپا: «حالا باید تمرکز خود را معطوف به رقابتی دیگر کنیم. خیلی خوشحالیم که با چنین نتیجه‌ای به استقبال این رقابت‌ها می‌رویم و از این لحظه باید فقط به بازی در لیبسون بیاندیشیم. دیدار بسیار مهم و دشواری خواهد بود و به همین دلیل هم نمی‌توانیم بی‌خیال و آسوده خاطر باشیم. ما فقط 3 امتیاز این مسابقه را می‌خواهیم».
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ehsan_xim_h
پاسخ به: سسک: «شخصیت تیم خود را به نمایش گذاشتیم».
واقعا رویایی بود


سه‌شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۱ (۱۶:۲۷)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: سسک: «شخصیت تیم خود را به نمایش گذاشتیم».
سسک اگه تو هر بازی انجوری بازی کنه می تونه بازیکن کلیدی تیم بشه


سه‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۱ (۲۰:۱۰)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: سسک: «شخصیت تیم خود را به نمایش گذاشتیم».
باید همین شخصیت تیمی رو مقابل رئال بی شخصیت هم به نمایش بذارید تا به پاتون بیوفتند


دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۱ (۱۱:۴۷)
 
prsam
پاسخ به: سسک: «شخصیت تیم خود را به نمایش گذاشتیم».
خیلی خوب تیم بازی رو برگردوند


دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۱ (۶:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!