به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».مصاحبه
فرستنده تارا تاج در تاريخ شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۱۵) (۹۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir


مربی بارسا اعتراف کرد: «از وقتی به تیم اصلی بارسا ملحق شده، دشوارترین 15 دقیقه دوران حرفه‌ای خود را برابر سویا گذارنده است». ویلانووا از کیفیت و خطرساز بودن بازیکنانی چون نگردو، ناواس یا سیسینیو خبر داد و همچنین به مرگبار بودن کارهای گروهی تیم اندولسی اشار کرد.

آبی و اناری پوشان در صورت کسب پیروزی در سانچز پیزخوان در دیدار امشب برابر سویا یکبار دیگر به رکورد بهترین شروع خود در لالیگا، ولی اینبار تحت هدایت تیتو ویلانووا، دست خواهند یافت. رسیدن به رکورد لوئیس فن خال و پپ گواردیولا انگیزه زیادی به ویلانووا می‌دهد اما مربی بارسا هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع ندارد. پیروزی در زمین همیشه دشوار و پیچیده سانچز پیزخوان به تنهایی انگیزه زیادی به کاتالان‌ها می‌دهد تا تنها برای برد به میدان بروند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مربی بارسا معتقد است: «سانچز پیزخوان هرگز برای ما زمین آسانی نبوده است. از زمان حضورم در بارسا، دشوارترین 15 دقیقه عمر فوتبالی خود را در همین زمین تجربه کرده‌ام». ویلانووا هنوز بازی فصل 2009/10 آبی و اناری پوشان در خانه سویا را به خاطر دارد. در آن دیدار بارسا به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشت تا قهرمانی خود در لالیگا را قطعی سازد و با 3 گل هم از حریف خود پیش بود. اما در 15 دقیقه پایانی مسابقه، سویا به بازی برگشت و با حملات متوالی خود نزدیک بود این 3 امتیاز را از چنگ آنها خارج کند. این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به پایان یافت.

بدون تردید ویلانووا از خطرساز بودن مردان مایکل در زمین خودشان آگاه است و تیمش را با احتیاط به میدان خواهد فرستاد. مربی بارسا علاوه بر تمجید از کیفیت بازیکنانی چون نگردو، ناواس و سیسینیو، در مورد توانایی‌های سویا در کار گروهی و ایجاد خطر بر دروازه‌شان به بازیکنان خود هشدار داد: «آنها به روشهای مختلف بازی کردن تسلط دارند و کنترل کردنشان بسیار دشوار است».

سویا، اولین چالش تیم در این هفته

بازیکنان تیم اصلی بارسا سه مسابقه آینده خود را برابر سویا، بنفیکا و رئال مادرید و در طی هشت روز آینده برگزار خواهند کرد. سه میدان بسیار دشوار که خیلی‌ها تصور می‌کنند نتیجه این 3 بازی اثبات خواهد کرد که آیا بارسا شایستگی صدرنشینی در لالیگا و صدرنشینی در گروه خود در لیگ قهرمانان را دارد یا خیر. اما ویلانووا نگاه متفاوتی دارد: «هنوز زمان زیادی از همه رقابت‌ها باقی مانده است و برای پیش بینی قهرمانی خیلی زود است. هفته بسیار مهمی در پیش رو داریم اما در پایان تنها چیزی که اهمیت دارد در مورد آن صحبت کنیم، همین 3 امتیازهاست. اگر این 3 بازی را ببریم و بقیه را ببازیم برای ما فایده‌ای نخواهد داشت». مربی کاتالان‌ها معتقد است ، دیدار با بنفیکا درلیگ قهرمانان نسبت به دو بازی آینده آنها در لالیگا از اهمیت بیشتری برخوردار است با اینکه بازی‌های اروپایی هنوز در مرحله گروهی خود قرار دارد.

مصدومان

ویلانووا وضعیت مصدومان تیمش را مرتبا زیر نظر دارد تا از میزان آمادگی آنها مطلع باشد و برای بازی گرفتن از آنها در ترکیب تیمش برنامه ریزی کند. مربی بارسا در چند هفته اخیر چند بار به این نکته اشاره کرده که هرگز مصدومان تیمش را وادار به بازی نخواهد کرد. وی همچنین ابراز کرد چند تن از بازیکنان مصدومش قبل از بازی لیگ قهرمانان یا الکلاسیکوی 7 اکتبر می‌توانند مجوز بازی دریافت کنند.

مربی بارسا همچنین در مورد یوردی آلبا و اظهارات او در کنفرانس مطبوعاتی دیروز تیمش عنوان کرد: «هیچ بحثی با یوردی آلبا ندارم. من گفتم او با وجود مصرف داروی آنتی بیوتیک بازی کرده است، او گفته وقتی بازی کرده تب نداشته است».

ویلانووا همچنین از الکسیس به خاطر فروتنی‌اش ستایش کرد در حالی که این بازیکن چهارشنبه گذشته در مصاحبه‌اش به عملکرد خود در اولین فصل حضورش در باشگاه نمره 5 از 10 داده است: «الکسیس بازیکن بسیار فروتن و بخشنده‌ای ست. نمره او بسیار بالاتر از 5 است».

بازگشت آبیدال

ویلانووا در کنفرانس خود خطاب به خبرنگاران اعلام کرد آبیدال قبل از نوامبر به تیم خواهد پیوست: «من گفته بودم هر چقدر زمان لازم باشد منتظر او خواهیم ماند. او هم اکنون مراحل را یکی یکی طی می‌کند اما هنوز زمان زیادی تا رسیدن به آمادگی کامل نیاز دارد. ما در مورد یک بازیکن استثنایی داریم صحبت می‌کنیم و مدت زمان لازم برای ریکاوری او هست که تعیین می‌کند چه زمانی به تیم برخواهد گشت».
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
siyamak
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
با تیم خوبی که سویا داره امیدوارم بتونیم امتیاز کامل بگیریم


یکشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۱ (۰:۵۱)
 
ho_lio
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
باید بترکونیم از اولین بازی هفته که امشبه.......


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۲:۲۹)
 
ARROW
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
فقط دعا ميكنم كه امشب ببريم تا به دو ريالي ها نشون بديم از اون ها هميشه سر تريم


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۲)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
امشب میبریم انشاالله...
با این که استرس دارم.. ولی میدونم میبریم


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۵۲)
 
arya1
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
واقعا بازی سختی میتونه باشه
فقط دعا کنید تو دفاع اشتباه نکنیم

ایشاا··· 2 بر صفر میبریم


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۴۳)
 
david_pouya
پاسخ به: ویلانووا: «سانچز پیزخوان هرگز زمین آسانی نبوده است».
مسلما بازی آسونی نیست اما انشاله که پر گل ببریم و بریم برای یه ال تاریخی انشاله


شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!