به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور برگشت ]گزارش بازی
فرستنده سمیرا محمدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۰۶) (۴,۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


گلها

هیگواین ('10)
رونالدو ('18)
مسی ('44)
ارزش: ۶.۰۰ (۷ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
Plus Size Bridesmaid Dresses
of the trendy technique of their own day clothing. this specific elevated component of independence provides permitted these phones blend also as complement their own designs or even create a a lot much more concentrated seem at function. it is permitted ladies to possess a lot much more creativeness inside their shoes purchasing simply because they timberlands comprehend they ll possess elevated range with regard to putting on these items. which indicates that ladies footwear might be put on anytime related to day time producing all of them a far much more appealing buys to be able to ladies all over the world. Party Dresses a essential impact inside the improve related to recognition related to this type of shoes might be the actual lso are beginning related to nation songs and also the rewrite offs related to which Cheap prom Dresses . aspects of nation put on will usually be close to well-liked nevertheless it is been lso are created welcome back to the actual well-liked lately Prom Dresses 2013 . it is managed to obtain a lot much more reasonable for people in order to put on and it has produced a lot much more possibilities for ladies to be able to set this away together with every day clothes. Wedding Dresses 2013 the truth that many celebs occur to be pictured putting on all of them has moreover urged many clients to purchase all of them.mark and denis thomas are the evergreen bride and bridegroom as they had married for 100 fake watche Mark also as Denise Jones could be the evergreen bride to be as nicely as lick simply because they skilled hitched with regard to 100 occasions Tag also as Denise Jones skilled joined Guinness Guide related to Globe Records Every and each and every couple of might wed only 1 time nevertheless Tag also as Denise Jones skilled hitched with regard to the extremely initial time inside July this past year. This specific couple of skilled hitched with regard to 83 occasions inside a 12 months also as there is a tale at the rear of these kinds of partnerships. Tag also as Denis skilled took component inside a competitors assist via a great Irish organization. Your competition is really 8216 Run Aside Bride to be as nicely as Groom in support of lately hitched ought to be a component of this specific competitors. Irish organization can give employment for that couple of to go to probably the most well-liked locations on the planet also as organization will even invest the actual income with this function. The actual going expenses tend to be compensated via the organization. Following going to the actual nicely recognized locations fake watches, this specific couple of ought to come up with the region inside the weblogs social network web sites. Plus they also requirements to deliver the actual journey information in order to Irish time s document. Tag also as Denis couple of skilled received your competition plus they regarded as to key within the actual Guinness guide related to globe info via obtaining married to in most the actual locations these individuals go to. To ensure that they skilled hitched with regard to 100 occasions also as joined the actual Guinness Guide related to Globe Info. chiffon wedding dresses -spun1 Strapless chiffon wedding dresses are created of chiffon. Chiffon is really a wonderful garment


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ (۲:۰۴)
 
yatou
wedding gowns
imitation, Francillon believed we would trademark the dials on his watches getting a winged clepsydra additionally to word Longines . A clepsydra is certainly an ancient device which measured time by marking the controlled flow water although a smallish opening. Looking meticulously within the center from the Longines trademark a smallish box to show this gadget is noted. The organization ultimately departed out of this process instantly as you'll discover a number of Longines watches that don't hold the logo style. In 1889 cheap sun dresses , Longines supplied 5 chronometers for that Italian explorer Luigi Amedeo, who did his much better to attain its northern border Pole. camouflage wedding dresses His failure is hardly noted ever provided books black and white wedding dresses , although the mark Longines illuswtrious background because the watch option by explores and outdoorsmen. In 19 maternity bridesmaid dresses ,


شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۴۹)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
حیف شد ولی مهم نیست


یکشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ (۱:۳۲)
 
shahnam
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من نمیخواستم بیام چون خیلی ناراحت بودم البته هنوزم هستم
ولی اومدم بگم تازه اول فصله نگران نباشید همین


جمعه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ (۱۷:۰۳)
 
BRAIN
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نیمه اول بد بودیم ...ولی نیمه دوم قضیه کاملا بر عکس بود...

اون دو تا گل هم سر تصادف بود ..حالا اگر به دیدید اشتباه هم نگاه کنیم ..حرکات
بعدشون رو فراموش نکنید اون تکل ماسکرانو یا..سیو های خوب والدز

در کل نباختیم مساوی کردیم در ضمن اگر پویول و آلوز میرسیدند مطمئنم جام رو میبردیم..

و خیلی جالبه 10 نفره خیلی خوب بازی میکردیم

حیف شد دقیقه 92 راحت میتونستیم پیروز بشیم


جمعه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ (۱۴:۰۳)
 
Ali_SHS
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
این بازی رو فقط به خاطر تاکتیک های بد و ترکیب و تعویض های اشتباه تیتو باختیم.

1- اینکه مدافعان بارسا شب کابوس واری رو سپری کردن به دلیل تاکتیک هایی بودکه تیتو انتخاب کرده بود. پیکه و ماسکرانو اجازه داشتن پا به توپ به سمت جلو حرکت کنن و بارها حتی پابه توپ از ژاوی هم جلوتر میرفتن. نتیجه ی اینکار لو رفتن توپ بود و ضدحمله ی رئالیا. در صحنه ی گل اول ماسکرانو جلو رفته بود و در بازگشت نتونست به موقع به توپ برسه و سایه ی توپو زد. روی گل دوم هم اصلا ماسکرانویی در کار نبود. یا حتی در صحنه ی اخراج آدریانو ما هیچ اثری از پیکه در خط دفاع نمیبینیم!!! البته چندبار دیگه هم این اتفاق افتاد که والدس عالی بود و جبران مافات کرد.

2- دلیل اینکه مونتویا از ابتدای بازی تو زمین نبود و آدریانوی چپ پا جلوی رونالدو بازی میکرد چیه؟ ادریانو اگه خودش باشه نهایتا میتونه دفاع چپ خوبی باشه اما چرا راست؟؟ مگه مونتویا تو فینال کوپا یا بازی با والنسیا عالی بازی نکرده بود؟؟

3- هرچی فکر میکنم دلیل حضور الکسیس سانچز در ترکیب اصلی و تعویض تیو با پدرو رو نمیفهمم. وقتی که ویا رو داریم برای چی از تیو استفاده میکنه؟؟ مگه ال کلسیکوهای قبلی چیکار کرده بود غیر از گند زدن؟؟

نکته ی آخر: سرمربیگری بارسا شاید برای تیتو زود بوده و بهتر بود دو سالی سرمربی تیم ب میشد و بارسا از کسی مثل بیلسا یا ونگر استفاده میکرد. البته تا زمانی که تیتو مربی بارسا باشه کاملا ازش حمایت میکنم . چون یادم نرفته شروع پپ با بارسا هم خیلی امیدوار کننده نبود.

حمایت چیزیه که اشتباه والدس در بازی رفت رو تبدیل میکنه به واکنش های بی نظیر در بازی برگشت


جمعه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۵۱)
 
sama-barcelona
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
به نظر من نمیشه این باخت رو گردن تیتو انداخت اگه به بازی های پیش مخصوصا 2 تای اخیر رئال نگاه کنیم واقعا پیشرفت کرده ولی ما بازی رفت عالی بودیم و ای کاش سوتی ویکی نبود تو بازی برگشت هم ما غافل گیر شدیم مخصوصا که رئالم تو بحرانه برای انتقام اومده بود ما هم که مدافعانمون رو از دست دادیم ولی نیمه 2 با 10 نفره بودن عالی بودیم و این خودمون بودیم که از موقعیا ها استفاده نکردیم گلها هم که سوتی محض بودن....به قول خود موری سوپر کاپ مهم نیست و مهم لایگا و لیگ قهرمانانه که فعلا تو لیگ 5 امتیاز اختلاف داریم...................


جمعه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ (۲:۱۸)
 
BAR3A
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اگه جام میخواهیم باید اشتباهات فردی نداشته باشیم
مدافعان و دروازه بان کسانی هستند که میتوانند تمام تیم را بر باد دهند
این قضیه تو سوپرجام کاملا نمود پیدا کرد
بنظرم بارسا بجای سانگ باید یک یا دو مدافع مستحکم میگرفت
و تو دروازه هم که همیشه مشکل داریم و حتی ذخیره هم فاجعه است


جمعه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ (۰:۴۳)
 
Mxplode
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
!!!

نظرارو خوندم ! فک کردم تو real-madrid.ir دارم میچرخم !!

بابا بعد 4 سال صرفا رو 2 تا اشتباه باختیم ..... چرا اینجوری حرف میزنین ؟

از بعد اخراج آدریانو 70 دقیقه بازی دست ما بود ... از این 4 تا گلشون یه دونش تاکتیکی بود و 3 تا اشتباه بازیکنا. تیم خراب نکرد ... اصلا هم خراب نکرد.
خدایی ماسکرانو بعد اون سوتی چن تا تکل موفق زد که گل 100% رو گرفت ؟
ویکی چققققققققد قشنگ اشتباهای بازی رفتو جبران کرد! عالی بود !

حیف که قهرمانی رو « تقدیم » کردیم بهشون. اونا قهرمان نشدن، قهرمانی رو با 3 اشتب دادیم بهشون.

توقع ها خیییلی بالا رفته. اینم خیلی بده. دیگه باخت به رئال شد حقارت واسمون ؟؟!! نه ! رئال بعد بارسا دوم دنیاس، تیم کمی نیس که ! 3تاجام مونده پیش رو، ایشالا همه رو به لطف آندرس و مسی و ویا یی که روی فرم خواهد آمد و صد البته ویکی میگیریم !!

ایشالا !


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۲۳:۴۰)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
خیلی ناراحتم!
اگه والدز اون گل بچه گانه رو نخوره بود...
اگه ماسکرانو اون اشتباه وحشتناک رو نکرده بود...
اگه پیکه اون جور اشتباه نکرده بود ...
الان ما قهرمان سوپر کاپ بودیم
مسی هرچقدر که میخواد خوب باشه وقتی چنین اشتباهات بیخود و مزخرفی باشه.
ما به فجر هم خواهیم باخت.
درست جام خیلی خیلی مهمی نبود اما حریفمون رئال مادرید بود یعنی رقیب دیرینه ی بارسا.
باید اشتباهات فردی رو به حداقل رسوند .
همین و بس.
امیدوارم بارسا بتونه جام های باقی مونده رو بگیره !


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۲۳:۲۵)
 
PARSOA
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
از عملکرد بارسا راضیم مخصوصا تو نیمه ی دوم .ولی واقعا بد شانس بودیم که این همه موفعیت رو پدرو از دست داد.انشا الله که تو بازی های آینده ردال رو سوراخ میکنیم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۲۱:۱۹)
 
MOHAMMAD73
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من خودم دروازه بانم و بعد از شاهکار ویکی تو بازی رفت رفقا حسابی دستم مینداختن ولی تو بازی برگشت به والدز امیدوار شدم و به نظرم عامل باخت ما دو اشتباه فاحش دو دفاع بود


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۲۰:۴۳)
 
boy_icelol
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
Serpiko
نقل قول
اونايي كه ميگفتند پپ كبير كاره اي نيست و تيم با ستاره هاش نتيجه ميگيره كجان؟ يه بازي گوارديولا نبود چرا باختيم يعد 4 سال كه اون يه باخت هم نداد من فكر نميكردم تيتو اينقدر بي فكر و اماتور باشه و اينقدر راحت اجازه بده تيم به شرايطي بره كه فكركردم 5تا ميخوريم تركيب اول اشتباه بود و تعويض ها اشتباه تر عزيزان اشتباه نكنين ما ديشب اگه والدز نبود راحت 6 تايي ميشديم يادم نمياد تواين چند سال همچين نيمه اي داشته باشيم دليل اصلي جدايي گوارديولا فقط اجابت نشدن درخواستهاش از سوي راسل بود اگه پاسال يه مدافع خوب داشتيم هم اروپا هم لاليگا مال ما بود و الانم ميگم با دفاع سوتي ماسچرانو و پويول هميشه مصدوم و پيكه كه از وقتي پاي شكيرا به زندگيش باز شده تموم شده به جام نميرسيم ما الان فقط روي نبوغ نابغه فوتبال دنيا مسي به گل و پيروزي ميرسيم اول هفته ديديد كه جلوي اوساسونا چقدر ضعيف بوديم و نزديك بود ببازيم امسال به جايي نميرسيم و همه جامهارو مادريد ميبره اخر فصل بايد بريم گوارديولا كبير رو برگردونيم تا با اومدن نيمار و يه مدافع خوب دوباره اقاي اروپا باشيم هرچند كه گفتم دروازبانمون در حد بارسا نيست و سخن اخر در طول تاريخ بارسلونا 4 بار اروپا مهمترين جام رو كسب كرده كه طي نصفشو در 4 سال پپ بزرگ كسب كرد و اگه كمي شانس و دروازبان خوبي داشتيم دوسال ديگه هم جام مال ما بود تيتو خواهش ميكنم داويد ويا و فابرگاسو نابود نكن با نيمكت نشيني اونا هركدوم تنهايي يه تيم هستن


باهات موافقم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۹:۵۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بچه ها چتون شده..؟؟....
خودمم قبول دارم دیشب خیلی اشتباه داشتیم اما ده نفره جلوی اونا 70 دقیقه مردونه بازی کردیم و مثل اونا روح فوتبال رو از بین نبردیم....
من به این تیم شدیدا اطمینان دارم و مطمئنم موفق میشه......
اونا از تیم ده نفره و پراشتباه ما هم می ترسن....این نکته مثبتی نیست..؟؟....
فقط باید اشتباهات فردی مون رو مثل سه فصل اول پپ اسطوره ای به حداقل برسونیم....
پس اونا باید چیکار بکنن که با 250 میلیون دلار خرید چند بازیکن جلوی ما 5 تا و 6 تا می خوردن...
.....
.....
تازه یه نکته رو بعضی ها فراموش کردن که این جام مربوط به فصل 2012 میشه نه فصل 2013....
یعنی رویای تکرار فصل 2009 هنوز نمرده....
به تیمی میگن شش گانه کرده که بتونه لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان رو بگیره و در ابتدای فصل بعدش بتونه سوپر جام کشورش و سوپر جام اروپا و در نهایت جام باشگاه های جهان رو بگیره.....
این کار رو فقط ما انجام دادیم و بس....
و اگه همه با هم متحد باشیم میتونیم دوباره شش گانه کنیم.....
.....
.....
نکته پایانی:واقعا دیدیم مترجم چقدر سوپرجام براش کم اهمیت بود......
شک ندارم بعد بازی بلافاصله رفت رختکن که از خوشحالی زیاد گریه کنه......
....
زنده باد کاتالان....
زنده باد هواداران کاتالان....



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۹:۲۷)
 
Alireza17
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با اینکه 70 دقیقه 10 نفره بودیم ولی خیلی خوب بازی کردیم و روی بد شانسی گل نزدیم

زیاد هم جام مهمی نبود ایشالا تو لالیگا جبران میکنیم

زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۹:۲۲)
 
PIQUE3
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اوه اوه چ خبره بابا حالا یکی باختیما تازه اونم مردونه حالا فکرشو بکنید این رئالیا تو اون چهار سال چی میکشیدن همش پنج تا پنج تا از ما میخوردن
اشتباه پیش میاد دیگه اشکال نداره مهم اینه ک بعد از گل دوباره بارسلون برگشت گروه سفونیکش عجیب حال میکنم با پاسکاریا همه بچه ها باغیرت بودن خصوصا ویکی جون سانگ هم به عنوان اولین بازیش عالی بود حالا چ رقابتی بشه بین سانگو بوسکتس یه رقابت سالم
به امید موفقیت های بیشتر بارسلون



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۸:۴۹)
 
t3class
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
لعنت به تیو !!!! من نمی دونم این تیتو چی از تیو دیده که اونو به ویا ترجیح می ده !!! درست در دقایقی که امید داشتیم گل بزنیم با تعیض احمقانه ی مربی و ورود تیو بی شعور تیم به فنا رفت
لعنت بر تیو


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۸:۳۵)
 
lavvaf22
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
یک بازی پر از اشتباه
دیگه گذشت
ایشاا.. این آخرین قهرمانی امسال رئاله
و آخرین حسرت بارسلونا



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۸:۰۷)
 
Pep-Guardiolla
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
سلام خدمت همه دوستان
راستش دیشب باخت ناراحت کننده ای بود..
هرچند که 10 نفره،مردونه جنگیدیم..
نکته مهم این بازی همون شروع خیلی بد بود..
آدریانو به درد بازی تو دفاع راست نمیخورد..اگه همون چپ بود و مونتایا از اول راست بازی میکرد، اینطور نمیشد..
ما هرچند روی اشتباهات خودمون باختیم.. و خیلی از بچه ها میگن که ما به خودمون باختیم..
من اینو قبول ندارم .. مهم اون تابلوی بازیه که ما به رئال مادرید باختیم!!! بعد از 1500 روز تو برنابئو

برای بازی گرفتن از سسک ناراحتم.. نگرانم با تیتو به مشکل بخوره!
الکسیس سانچز باوجود عملکرد نامثبت تو بازی رفت این بازی هم فیکس بود.. مثل غلامرضا رضایی پرسپولیس شده!!
بنظرم تمارض هاشو باید خیلی کم کنه..

از اومدن سانگ هم خیلی خوشحالم.. دیدن هیبت و استیل این بازیکن تو بازی غرور خاصی به آدم میده..
دعا میکنم خیلی زود وارد ترکیب اصلی بشه و جا بیفته..
این سانگ خیلی باهوشه!
و در آخر باید بگم:
آهای تیتوی عزیز...
قدر این تیم و این بازیکن ها رو بدون..


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۶:۱۹)
 
crazy4fcb
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دوستان،همه الان خیلی ناراحتیم قبول ولی شعار ما این بود"فوتبال همه چیز نیست" یادتون که نرفته؟همه چی که تو فوتبال برد و باخت نیست بردوباخت حرف طرفدارای تیمای عادیه نه طرفدارای بارسای کبیر. مهم اینه که همه از جون مایه گذاشتن،آدریانو هم فقط به خاطر تیم اینکارو کرد،10 نفره فقط 2تا توخونه حریف خوردن خیلی بهتر از11 نفره 3 تا یاشایدم بیشترخوردنه،فک نمیکنم نتیجه 4_4 خیلی بد باشه پس اون بیچاره ها بعد 5_0 باید خودکشی میکردن دیگه؟!!اولشم که پپ اومده بود خیلیا ازش بد میگفتن ولی آخرش با رفتنش اشک همرو دراورد ومن مطمئنم تیتو هم میتونه پپ دوم باشه فقط باید بهش فرصت داد،و یه چیز دیگه هیچ کدوم از گلای رئال از نظر زیبایی وتعصب پنهان به یه دونه گل دیشب لئو نمیرسه ،فدای بارسا وبه امید دوران طلایی بارسا با تیتو


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۶:۱۵)
 
kabab
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دوستان اصلا ناراحت نباشید!
بدون شک والدس بهترین بازیکن دیشب بود!
مهار هاش فوق العاده بودن و استثنایی!
تازه ما یک جام کم اهمیت رو به یک تیم بی اهمیت واگذار کردیم! به نظر شما این جای نگرانی داره!
به این فکر کنید که در لالیگا عالی هستیم و رئال 15 جدوله با 5 امتیاز اختلاف!

ما همیشه قهرمانیم حتی وقتی ده نفره به رئال گل بزنیم و با ده نفر حمله کنیم!


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۶:۰۰)
 
mazaherxavi
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
فدای سر همشون تو لالیگا جبران میکنند هنوز در عجبم چرا ویا بازی نکرد


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۵۳)
 
nazanin72
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بعد از 2 تا گلی که خوردیم واقعا عالی بازی کردیم خیلی موقعیت داشتیم که اگه بازیکنا بیشتر دقت میکردن گل میشد و ما الان قهرمان بودیم ولی بازم بارسا برای ما همون بارساست و ما از صمیم قلب دوسش داریم.درسته 2 تا گل خوردیم ولی به نظر من گل مسی به اندازه 10 تا گل ارزش داشت
زنده باد بارسا
زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۵۰)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بچه ها بی خیاااال
چرا اینقدر زجه میزنینو به بازیکنا بدوبیراه میگین؟؟!!!
درسته بارسا هنوز آماده نشده و اشتباهاتی داریم ولی انصافا 10نفره جلو رئال خوب بازی کردیم
باید اینو قبول کنیم که رئال داره پیشرفت میکنه
شاید ما کیفیت فوتبالشو نپسندیم و روششونو بزنیم تو سرشون ولی دیشب انصافا خوب بودن
.
.
.
بارسای این چند فصل فرقش با بقیه اینه که وقتی میبازه هم میتونه سرشو بالا بگیره چون همه به خاطر بازیش تحسینش میکنن
.
.
.
پس عشق است بارسسسسسا
با هر نتیجه ای تو قلبمونی
.
به امید بردن رئال با یه نتیجه دلچسب تو لالیگا (سوپرکاپ ارزونیشون) :201:
به پیشششش ارتش کاتالونیا :heli:



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۴۷)
 
shahramfcb
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
سلام ودرود بی پایان بر همه دوستان عزیز
همه سرا بالا
همه به افتخار تیممون کف بزنیم . با تمام اهمیت این بازی تیم ما از اصل خودش دست بر نداشت . باز هم نشون داد که بارسا فراتر از یک باشگاه یعنی چی .
اینقدر این بازیکنان متواضع وبا شخصیت هستند که من به شخصه افتخار میکنم که طرفدار بارسا هستم .
واینکه ما شکست نخوردیم حتی با اینکه ده نفره بودیم در مجموع چهار بر چهار شدیم .
باید بدونیم که ما به مدافع قد بلند نیاز داریم چون مثل اینکه محصولات آکادمی در این مورد جواب گو نیست
به خدا من دیشب از این همه غیرت تیم لذت بردم وذره ای ناراحت این جام نشدم چون با تمام وجودشون بازی کردن اگر اتفاقات کمی بهتر میافتاد توپهای پدرو ومونتایا گل میشد الان همه چیز فرق میکرد
با تمام این حرفها زنده باد بارسا وبارسایی
تقریبا اکثر شما راضی بودید اینو میشد از نوشته هاتون فهمید . به همه به خاطر درک بالا وعشق به بارسا تبریک میگم آدم لذت میبره از اینکه میبینه با همچین افرادی به خاطر یک عشق مقدس یعنی بارسا
هم راهه .
به امید روزهای درخشان تربرای تیممون
زنده باد بارسا وبارسایی
زنده باد مکتب بارسا که بر پایه ارزشها بنا شده


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۳۶)
 
zrm10
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
برای از دست دادن این جام دلم سوخت!من که بازیو ازبعد از گل دوم دیدم وبه نظرم بارسا وقتی 10 نفره به بازی ادامه داد خیلی خوب بازی رو اداره کرد ازهمه مهم تر اینکه به فلسفه همیشگیمون پایبند بودیم وبا سری بالا و حسی جنگ جویانه بازی رو باختیم!واین برا من خیلی با ارزش تر از هرجامیه!همین که بازیکنامون همه تلاششونو کردن کافیه و اینو از ته قلبم میگم که از این باخت ناراحت نیستم.وقتی اینیستا رو میدیدم احساس آرامش میکردم به خاطر طرافداری ازاین تیم واقعا به خودم می بالم،ما حتی چند فرصت علی و تک به تک هم به وجود آوردیم و میتونستیم کارو تموم کنیم که اینجوری نشد!ولی خوب بازم میگم همین که بازی عالی کردیم و دیدم که بازیکنا تمام تلاشو نیروشونو به کار گرفتن خوش حالم و احساس غرور میکنم تازه نباید فراموش کرد که ما2تا از مهره های با ارزشمونو تو خط دفاعی نداشتیم!نرسیدن کاپیتان و البته دنی به بازی هم تو آخرین زمان ها اتفاق افتاد و شاید معادله هارا به هم ریخت!!ویکتور هم تو این بازی انصافا جبران کرد و چند موقعیت واضح گلزنی رو از اونا گرفت به هر حال این بازیم تموم شد باید تمرکزمونو رو لالیگا بذاریمو از فرصت و اختلاف5 امتیازیمون با رئال استفاده کنیم.
زنده باد بارسا جوونمرد



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۲۹)
 
onlymessi10
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
درود بر بارسا
درود بر لئو
درود بر تیتو


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۲۰)
 
hmjz_1
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
درسته تیتو این بازی اشتباه کرد اونم فقط به نظر من توی تعویض اخر ولی شما که این همه از پپ تعریف میکنید مگه اونم اشتباه نداشت توی بازی با چلسی وقتی تیم دو بر هیچ جلو چرا تیم هنوز رو به جلو بازی میکنه که یه گل پشت دفاع بخوریم.

ولی به نظر من این دوسال کمی بازیکنان مون درصد اشتباهاشون بالا رفته وگرنه نه پارسال پپ فکرش را میکرد که مسی اون پنالتی را خراب کنه و نه امسال تیتو فکرش رامیکرد که والدس چنین گلی بخوره.

پس خواهشند این قدر از تیتو اول فصلی خرده نگیرید بزارید ببینیم تا آخر فصل چه میکنه هر چند هنوز هم معتقدم یک مدافع وسط عالی و یک دروازه بان جوان میتونه بارسا را تکمیل کنه


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۲۰)
 
سوما20
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دوستان چه نظرات جالبی نوشتید!
همگی خسته نباشید..
با نظر اکثرتون موافقم بارسا هنوزم بهتریینه.......
ما نباختیم 4-4 شدیم و فهمیدیم که مترجم چقدر این بازی براش بی اهمیت بود!!!!!!
خدایش گل مسی فوق العاده بود- پیکه خیلی خوب جاگیری میکرد و همه جا حضور داشت . و اینکه کاش ویا هم بود که حتما میبردیم.
دروود بر بارسا و بارسا دلان......


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۵:۰۱)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
درود بر بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۴:۵۳)
 
tmagh
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با نظرات آقای مدیر سایت موافقم البته رئال فوق العاده بازی کرد ولی گلها همه روی اشتباهات فردی بود ضمن اینکه غیبت آلوز و پویول هم خیلی تاثیرگذار بود.باید به تیتو فرصت داد. این بازی در شروع کار برای او خیلی سنگین بود ولی معتقدم این تیم خیلی پیشرفت خواهد کرد و در حال حاضر در اوج خودش قرار نداره. در مورد تعویضها فکر میکنم حضور تیو در اون شرایط اشتباه بود و شاید ویا گزینه مناسبتری بود. در پایان بازی از حرکت بازیکنان بارسا لذت بردم و باز هم موجب افتخار ما شدند. در اون شرایط تبریک تمام بازیکنان ما به تک تک بازیکنان رقیب حرکت فوق العاده ای بود که بعید میدونم در شرایط برعکس از طرف رئالیها انجام میشد.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۴:۳۵)
 
serpiko
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من زياد خوشبين نيستم اما متاسفانه همه بدبيني هام درست از اب در مياد به دوستام هم گفتم اين جامو ميبازيم اما بهم خنديدن
اولا اونايي كه ميگفتند پپ كبير كاره اي نيست و تيم با ستاره هاش نتيجه ميگيره كجان؟ يه بازي گوارديولا نبود چرا باختيم يعد 4 سال كه اون يه باخت هم نداد
من فكر نميكردم تيتو اينقدر بي فكر و اماتور باشه و اينقدر راحت اجازه بده تيم به شرايطي بره كه فكركردم 5تا ميخوريم
تركيب اول اشتباه بود و تعويض ها اشتباه تر عزيزان اشتباه نكنين ما ديشب اگه والدز نبود راحت 6 تايي ميشديم يادم نمياد تواين چند سال همچين نيمه اي داشته باشيم
دليل اصلي جدايي گوارديولا فقط اجابت نشدن درخواستهاش از سوي راسل بود اگه پاسال يه مدافع خوب داشتيم هم اروپا هم لاليگا مال ما بود و الانم ميگم با دفاع سوتي ماسچرانو و پويول هميشه مصدوم و پيكه كه از وقتي پاي شكيرا به زندگيش باز شده تموم شده به جام نميرسيم
ما الان فقط روي نبوغ نابغه فوتبال دنيا مسي به گل و پيروزي ميرسيم اول هفته ديديد كه جلوي اوساسونا چقدر ضعيف بوديم و نزديك بود ببازيم
امسال به جايي نميرسيم و همه جامهارو مادريد ميبره اخر فصل بايد بريم گوارديولا كبير رو برگردونيم تا با اومدن نيمار و يه مدافع خوب دوباره اقاي اروپا باشيم هرچند كه گفتم دروازبانمون در حد بارسا نيست
و سخن اخر
در طول تاريخ بارسلونا 4 بار اروپا مهمترين جام رو كسب كرده كه طي نصفشو در 4 سال پپ بزرگ كسب كرد و اگه كمي شانس و دروازبان خوبي داشتيم دوسال ديگه هم جام مال ما بود
تيتو خواهش ميكنم داويد ويا و فابرگاسو نابود نكن با نيمكت نشيني اونا هركدوم تنهايي يه تيم هستن


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۴:۲۹)
 
3mix3
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
غیر از 30 دقیقه اول بقیه بازی بد نبودیم
رئال در بهترین شرایط خودش هم نمیتونه بارسا رو بابیشتر از یک گل اختلاف ببره
همین که تا آخرین لحظه بازی جنگیدیم ارزش داشت
ویوا بارسا
درود بر پپ کبیر
درود بر شاه مسی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۴:۲۸)
 
Xaviesta
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
امیدوارم ازاین به بعد از اشتباهات و شکستهامون درس بگیریم و دوباره تکرارشون نکنیم
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۳:۳۹)
 
malechauvinistman
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نقل قول
دوستان بزرگترین فاتحان تاریخ هم در دوران زندگیشون شکست های سنگین و حتی پرتعدادی داشتن.هیچ فاتحی بدون شکست نبوده.ولی نکته بارز همه این شکست ها این بوده که رقیبشون خیلی خیلی ازشون کوچک تر و حقیر تر بوده و فقط روی حوادث روزگار "بی رحم" اون ها رو زمین زده.


خداییش یکی از قشنگترین جملاتی بود که تو زندگیم شنیدم و خوندم.مرسی داداش.
viva Barca


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۳:۲۱)
 
rezafcmessi
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
سلام بر دوستان بارسایی

منم مثل شما از قهرمان نشدن تیممون ناراحتم ولی چکار کنیم فوتباله و هزارتا اتفاق که ما دیشب سر اشتباه دو دفاعمون ضربه خوردیم که اشتباه هم جزعی از فوتبال بازیکنه . بارسا 20 دقیقه اول اشفته بود نمی دونم چرا تمرکز بازیکنان بود یا تاکتیک نمیدونم . خدایش دم والدس گرم که هم جبران کرد اشتباه بازی رفت رو هم جلوگیری کرد از خوردن چند گل دیگه . گل مسی هم فوق العاده بود فوق العاده . به نظرم بارسا نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد مثل همیشه البته چون 10 نفره بود نمیتونست مثل همیشه باشه .خوشم اومد بعد بازی بازیکنان تیممون مثل حریف عمل نمی کنن میمونن تو زمین و تبریک میگن بهشون که این خودش از همه چیز بالاتر .ورش یعنی اخلاق که در خون بازیکنانمون هست.

دوستان خواهشی ازتون دارم تیم رو حمایت کنید درسته بعضی وقتا بازیکنان اشتباه میکننن یا مربی اشتباه میکنه ولی شما حمایت کنید تا بارسا موفق بشه

دوستان اینو بگم که بارسا بهترین تیم جهانه و میگم


زنده باد بارسا زنده باد بارسا زنده باد بارسا


زنده باد سلطان فوتبال جهان مسی افسانه ای


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۳:۱۴)
 
simfcb
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
فقط یک جمله باید در مورد این بازی گفت :یک شکست پر افتخار !





کاری به بحثهای فنی بازی ندارم اما تا دقیقه آخر جنگیدیم و این برای من که طرفدار بارسا هستم از 100تا جام گرفتنم مهمتره!






دیشب فوتبالی رو باری کردیم که فلسفه بارساست یعنی همون چیزی که کرایوف میگه که فقط فوتبالت رو بازی کن وبه هیچ چیز کاری نداشته باش و این از بازی بازسا معلوم بود که چقدر با حوصله فوتبالش رو بازی میکرد دوستانی هم که خرده بگیرن و بگن بارسا آرامش نداشت میتونستن این آرامش رو از صورت بازیکنها تشخیص بدن بعد از تموم شده بازی من چندان ناراحتی تو صورت مسی و اینیستا ندیدم چون خودشون میدونستن که 10 نفره اما با حوصله فوتبال خودشون رو بازی کردن







درود بر بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۳:۰۳)
 
komeil9
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
به نظظرم جای خالی پویول واقعا احساس میشه توی خط دفاعی
بعدش اینکه والدز واقعا در حد بارسا نیست ای کاش یه دروازبان خوب جوون داشتیم
کاش میشد جو هارت از من ستی رو میخریدیم به جای سانگ
یه نکته دیگه اینکه با این تاکتیک مورینیو مقابل بارسا تیتو هیچ تاکتیکی برای مقابله نداشت


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۵۳)
 
mehrdad1972
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بابا دمشون گرم با وجود 10 نفره بودن عالی بودیم تو نیمه دوم
گل مسی به ابکش می ارزید به 4 تا گل رئال
ما فقط و فقط روی اشتباه فردی باختیم همین
سانگ باید به جای بوسکتس بازی کنه چون بوسکتس افتضاح بود
باید به فکر جامهای با ارزش باشیم همین
viva barcelona & vilanova


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۴۲)
 
arminfcb
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
خیلی بد شروع کردیم مخصوصا" دفاع های وسط خیلی خیلی در نیمه اول بد بودن .اشتباهای مرگ باری انجام دادن آدریانوهم که در حد صفر یا زیر صفر بود حالا همه این ها به کنار گل مسی میارزه به 1000گلی که رئالی ها بزننهمین گل بستشون بود تا تحقیر بشن اشکال نداره خوده مربی رئال گفته بود حاضرم این جام نبرم ولی لالیگا وکپا دری ببریم این جام کم ارزشی هست ما هم که دیدم این طوری هستش این جام به رئال دادیم تا قهرمانی لالیگا لیگ قهرمانان ودر آخر کوپا دری بشیم

مگه بقیر از اینه . دمه همه بارسایی ها گرم که پشت تیمشون هستن


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۳۴)
 
iniesta.reza
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من در حدی نیستم که بتونم از سرمربی تیمی مثل بارسا ایراد فنی بگیرم
به نظرم دیشب ما بازی رو خیلی بد شروع کردیم که مصدوم شدن الوز و گرم نبودن البا درش بی تاثیر نبود.
اما در کل ما این جام کم ارزش رو به اشتباهات فردی 1.والدس 2.ماسکرانو 3.پیکه(که انصافا هر سه با وجود این اشتباهات مهلک از بهترین ها بودند مخصوصا ویکتور که چندتا تک به تک خطرناک رو گرفت)
و رو فرم نبودن مسی و جاوی باختیم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۲۰)
 
iniesta.reza
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من در حدی نیستم که بتونم از سرمربی تیمی مثل بارسا ایراد فنی بگیرم
به نظرم دیشب ما بازی رو خیلی بد شروع کردیم که مصدوم شدن الوز و گرم نبودن البا درش بی تاثیر نبود.
اما در کل ما این جام کم ارزش رو به اشتباهات فردی 1.والدس 2.ماسکرانو 3.پیکه باختیم
که انصافا هر سه با وجود این اشتباهات مهلک از بهترین ها بودند مخصوصا ویکتور که چندتا تک به تک خطرناک رو گرفت


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۱۵)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من موندم پپ و تیتو توی تیو چی دیدن که اینقدر بازی میدن سسک و ویا روی نیمکت بودن


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۲:۰۷)
 
negin11
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اولا درود بر تمام بارسایی ها مخصوصا اینیستا و مسی(بازیکن با غیرت)
دوما اخه این چه وضع دفاعه بارسا فقط به یه مدافع میانی بلند قد و قدرتمند نیاز داره تا شکست نا پذیر بشه

ای کاش متس هوملسو یا دنیل اگر رو میگرفتیم اونوقت بود ک دیگه شکست ناپذیر میشدیم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۵۵)
 
amirmesiiiiii
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
واقعا من از خط دفامون تعجب مبکنم!!
چرا پیکه اون کارو کرد..
ماسکرانو درسته اشتباه کرد ولی خداییش چند تکل فوق العاده زد که باعث نشد گل بخوریم
من تو آفرینش والدز موندم!!!>چه توپایی گرفت..عالی بود.ولی گل دوم باز لایی خورد..ولی در کل عالی بود
مونتایا چه تک به تکی از دست داد..توپ پدرو خوب شد گل نشد چون فکر کنم افساید بود...
مورینیو احمق ترسو نیمه دوم 11 نفره در مقابله تیم 10 ده نفره دفاع کرد..آبروی فوتبالو برد..
جامم که براش مهم نبود بعد از برد پرید هوا!!

ولی در کل این جام مهم نیست..لالیگا برای ماست..


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۴۲)
 
pedram__M30
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
جوردی البا بدون گرم کردن اومده بود الوسم که مصدوم شده بود از همون اول بدشانسی پشت بدشانسی طوری نیست این جام که ارزش چندانی نداشت
بارسا هم اشتباهات فردی داشت هم اشتباهات تاکتیکی که البته اشباهات تاکتیکی بیشتر بود ولی خوشبختانه بین دو نیمه تیتو فهمید که ایراد کار کجاست واسه همین حمله های رئال کم شد
امیدوارم تیتو به تجربه ی کافی رسیده باشه و تو الکلاسیکوی بعدی تو لالیگا جبران کنیم
به والدسم تبریک میگم واقعا عالی بود .........
ضربه ی مسی هم حرف نداشت.......
باید این باختو فراموش کنیمو در اندیشه ی جبران باشم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۳۴)
 
farah
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بارسا دوستت دارم، چه با جام، چه بی جام
تو را به خاطر زیبایی بازیت و بااخلاق بودنت دوست دارم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۲۶)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بعضي ها ذاتا بزرگ زاده ميشن...تصميماتشون طوري هست كه اندازه سالها تجربه پشتشه..
مثل پپ..مثل مسي..
بعضي ها هم بايد تجربه كنن تا آدم بزرگي شن...
فك ميكنم تيتو هم جزو اين دست آدما باشه..
اين بازي تو بازي خوني حريف اشتباه كرد(كاري كه پپ توش استاد بود) و تاكتيك اشتباهي واسه نيم اول در نظر گرفت..سواي اون 2 تا سوتي كه اونم ناشي از جلو زدن مدافعا(دستور تيتو)بود..خدايي چندتا موقعيت داشتن كه با خوش شانسي ما گل نشد؟؟
ميتونست خيلي بدتر از اينا باشه...
دفاع از كار افتاده بود ديگه..هر حملشون تك به تك بود...
طوري كه به قول عادل ما فك ميكرديم تكرار صحنه ي قبلي داره پخش ميشه...
شايد زود بود الان واسه بازي جلو ريال و اگه وسطاي فصل بهشون ميخورديم تيكه تيكشون ميكرديم..
من فك ميكنم تيتو ميتونه اين كارو كنه...روش بازيه مستقيم رو هم كه زمان پپ واقعا كم داشتيم به تيم اضافه كرده...
بنظرم نيمه مربيا رو تيتو برد چرا كه از تجربه نيم اولش استفاده كرد و همچيزو اصلاح كرد..
موقعياتاي گل نيمه دوم 4-1 بود...
ولي خب اين تجربه گرون تموم شد..1جام از دست رفت..
اميدوارم بازيكنا سريعتر با اين نوع بازي عادت پيدا كنن و موتورشون دوباره روشن شه....
دم پدرو گرم باز داره ميره رو اوج....نشده پدرو رو اوج باشه و جاما رو درو نكنيم..
و در آخر هم استاد مسي با اون ضريه كاشته نشون داد به بعضيا كه چطوري ميشه كاشته زد و چظوري ميشه تيم رو از بحران خارج كرد...حرض خوردن طرف واقع بعم چسبيد:)


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۰۷)
 
SAEED.DAVID.VILLA
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بارسلونااااااااااااااااااااااااااااا!!!! تو را به بلندای نامت دوست داریم!


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۰۷)
 
elnew
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اولا كه والدز بهترين بازي رو انجام داد و تا حد زيادي جبران كرد ديشب ما به بدشانسي باختيم اگر پويول و آلوز بودن اوضاع اينطوري نبود در ضمن الكسيس سانچز خيلي بد بازي ميكنه و با هر تنه اي خودشو زمين ميزنه واقعا به آمادگي كامل ويا نيازمنديم من كاملا به اين تيم اميد دارم و سانگ هم خيلي خوب بازي كرد دقيقا خوراك بارساس


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۱:۰۰)
 
kanse
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
کاشک نمیباختیم وقتی والدس اشتباهاتش رو داشت جبران میکرد خط دفاع شروع به اشتباه کردن


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۴۹)
 
Ali_SHS
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
ما به دفاع خودمون باختیم نه به رئال. خط دفاعی که سالهای قبل بهترین آمار رو داشته امسال تبدیل به یه فاجعه شده از یه طرف و مصدومیت پویول و دنی آلوس هم از یه طرف....
کاش از اول مونتویا رو گذاشته بود. کاش یکی پای این تیو رو می شکست چندماهی از دستش خلاص میشدیم. حیف اون همه امیدی که پارسال به این کچل داشتم...

تیتو اولین کاری که باید بکنه درست کردن ساختار دفاعیه. تیم داره خیلی راحت به حریفا موقعیت میده و دیگه از اون دفاع مستحکم و پرس از جلوی بازیکنای بارسا خبری نیست. دیگه بوستکس اون فشار همیشگی رو روی بازیساز حریف قرار نمیده. خوشحالم که سانگ تو همین یه ربع، بیست دقیقه نشون داد چقدر عالیه و این شاید یه تلنگری باشه برای بوسکتس که بشه همون بازیکن سابق. کاش یه دفاع وسط مطمئن هم جذب میکردیم تا این اشتباهات تموم میشد. خط دفاعی مون واقعا فاجعه است و اگه والدس عالی کار نمیکرد و 6 ، 7 تا موقیعت رو نمیگرفت آبرومون رفته بود. خوبه که باز روحیه شو به دست آورد

دوستان فراموش نکنین ما صدرنشین لالیگا ایم و تیتو هنوز در اول راهه. پپ هم بازی اول از نومانسیا باخت و بعدم مساوی کرد ولی در نهایت کاری کرد کارستان. پس از تیتو هم باید حمایت کرد. هرچند همگی به موفقیتش تردید داریم.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۳۹)
 
onlybarca*
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دارم از افسردگی میمیرم.:(
فکر اینکه حالا این مو تصور میکنه از بارسا سره هم دیوونم میکنه.
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه.انشالله.
:(
:(
:(
:(


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۳۲)
 
XAVI-lover
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بچه ها انقدر به والدس گیر ندین.

والدس دیشب عالی بود. بهتون بر نخوره ها ولی از مسی و اینی و خیلیای دیگه بهتر بود. حداقلش این بود که نذاشت بیشتر از این گل بخوریم.

الان همه دنبال مقصر میگردیم. ولی شانس مقصره . اگه فقط شانس داشتیم له شده بودند.

الان خیلی به خودم افتخار میکنم که طرفدار بارسا هستم. طرفدار یه تیم مستحکم که جوانمردانه

بازی میکنه.
فقط به خاطر اسم ستاره هاش نیست که مردم میشناسنش. به خاطر زیبایی بازیشونه.

چرا میگن بارسا بهترین تیم دنیاست؟؟؟فقط به خاطر 1نفر نیست و مطمئنا اگه والدس یا هر کسی بد

بود دیگه بهترین تیم جهان نام نمی گرفت.

میدونم که اینا رو میدونید. ولی آلان کی باید به ما دلگرمی بده؟؟؟ رئالیا یا خودمون؟؟؟

به امید کسب 5جام باقی مونده


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۳۲)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
ما با دوتا برد طرفدار بارسا نشدیم که حالا با باختش ناراحت بشیم . زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۲۰)
 
themistroxavi71
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اشتباهات زیادی داشتیم و قهرمانی رو به ریال تقدیم کردیم


برای خط دفاع متاسفم


خدا رو شکر که شکست تحقیر امیز نبود


امیدوارم قدر 5 امتیازی که از ریال بیشتر داریم رو بدونیم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۱۰:۰۴)
 
aria-messi007
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
در شبی که والدز گل کاشت؛بازیکنای بارسا...
عیبی نداره که...انشاءا... ال کلاسیکوی بعدی جبران می کنیم.
نا گفته نمونه که 10 نفره بدم بازی نکردنا...ولی نباید بازی قشنگ رئال هم نادیده بگیریم.
شاید اگه پویول مصدوم نمی شد و دنی آلوز ناباورانه از ترکیب تیم خارج نمی شد ما برنده ی این بازی بودیم. به هر حال عشق است بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۴۵)
 
masoud-xavi
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بازی دیشب فقط یه پیام داشت اونم اینکه : بارسا باخت... همین... لطفاً دوستان خوددار باشن!

- اینقدر به بازیکنها ایراد نگیرید لطفاً... همین ها سالهاست باعث شادی و شعف و افتخارتون بودن...
حالا با یه باخت اخ شدن یا آدم نیستن و بدرد نمی خورن...!!!

- بد موقعی از بازیها دفاعمون افت کرده... پیکه از روزهای خوبش خیلی فاصله گرفته!

- مگه همین والدس نبود که بعد هر بازی میومدین ازش تعریف و تمجید میکردین... فقط تو بد موقعیتی افت کرده... یا همین ماسکرانو و بقیه بهترین بازیها رو ازشون دیدیم... نکنه یادتون رفته...

-اینجاست که میگن فوتبال واقعاً بی رحمه....!

- از یک چیز تو بازی دیشب لذت بردم.... اینکه بازیکنهای بارسا به این مورینیو درس انسانیت دادن ... و بعد بازی با همه بازیکنها دست دادن و فرهنگ ناب لاماسیا رو به رخ دنیا کشیدن...ولی 2 سال کشید تا این آقای بی ادب ، از بارسا ادب یاد بگیره... خوشحالم که بالاخره آدم شد! البته اگه مورینیو می باخت هیچوقت اینکارو نمی کرد ... چون این حرکتها جنبه میخواد...

- من به شخصه به آینده تیتو و بارسا خیلی امیدوارم...

- زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۴۲)
 
_Eisa_
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
ترکیبی که هیچ وقت فکرش هم سرم خطور نمی کرد

تعویض هایی که ی دونش فقط کار ساز بود

نمیدونم آدریانو مهره ی مار داره که اینقدر ازش استفاده می کنن

ضربه های زیادی از این بازیکن تو دفاع خوردیم که خیلی تو چشم نبوده
اون از جام حذفی پارسال این هم از بازی دیشب

موقعیت هایی که مفت از دست دادیم

داوید ویایی که وقتی میدید چه گلهایی رو نمیزنن چشاش داشت از کاسه میزد بیرون

آخه تییو تو یه بازی خوب باازی کرده باس تو تموم بازیها به کار گرفته بشه

از دفاع و محوطه جریمه نباید زیر توپ بزنیم
روشی ازش خیلی ضربه خوردیم ولی بهتر ازاین هم میتونیم ازش استفاده کنیم

انگار دفاع کردن رو بلد نیستیم . حریف رو همراهی میکنیم تا محوطه جریمه ، خوش آمد هم میگیم

................................

و این نگرانی من رو بیشتر میکنه و لی به آینده امیدوارم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۴۲)
 
تارا_تاج
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اولا که فدااااااااااای سرشون

سوپر کاپ جام خیلی مهمی نیس و اون لالیگا و چمپیونزلیگه که ماااااااااال ماست

نکات بازی از نظر من:

1- دفاعمون واقعا لنگ میزنه در نبود کاپیتان پویول، و باید یه جانشین خوب برای اون پیدا کنیم اگه نه بازم ضربه میخوریم

2- حضور 90 دقیقه یی آلبا در این بازی به نظرم یه کم عجیب بود از تیتو، آلبا تو بارسا هنوز زوده 90 دقیقه بازی کنه

3- سانگ واقعاااااااا فوق العاده بود، باورم نمی شد به این کیفیت باشه این بازیکن

4- بارسا بعد از 10 نفره شدن خیلی خوب بازی کرد، و این کار از دست هر تیمی بر نمی یاد ما بیش از 70 دقیقه 10 نفره بودیم

5- و در آخر، بارسا ببره یا ببازه ما بهش افتخااااااااااااااااااار خواهیم کرد

زنده باد بارسااااااااااااااااا
زنده باد ویلانووااااااااااااااا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۳۵)
 
ari10
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
سلام دوستان
من تا صبح اصلا نخوابیدم نزدیک بود سکته کنم
اول بازی وقتی به جای آلوز آدریانو دیدم به دلم افتاد که میبازیم تیتو اصلا در حد بارسلونا نبود به نظرم همه موقعیتهای نیمه اول بازی با شاهکار دفاعی بارسا اتفاق افتاد آلوز یه جورایی جبران کرد ولی تیتو و آدریانو فاجعه بودن مسی هم که وقتی صاحب توپ بود 6 نفر وحشی به قصد کشت بهش حمله یکردن کاری نمیتونست بکنه در مجموع هر چند باختیم ولی تجربه خیلی خوبی بود نیمه دوم از جون مایه گذاشتن ولی تو خونه حریف و 10 نفره از این بهتر نمیشه ...تعویضهای تیتو احمقانه است مونیستا اولین بازیش بود مقابل رئال سانگ هم همینطور این تیو که بچه است به درد این جور بازیا نمیخوره در کل دلیل باخت بارسا 50 درصد تیتو 20 درصد آدریانو 20 درصد بدشانسی و 10 درصد خط دفاعی
موفق باشید...با این بازی شانس مسی هم کم شد واسه بازیکن یوفا من از این ناراحتتم



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۲۸)
 
ParcaBarca
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با این وضع دفاع و دروازه بان مسخره شانس اوردیم بیشتر نخوردیم. ننه منم میدونه بارسا یه دفاع وسط تخصصی میخواد با یه دروازه بان خوب


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۲۷)
 
Nobody
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با اینکه 10 نفره به کار ادامه دادیم ولی خیلی بهتر از اونها بودیم و فقط از خط دفاعیمون ضربه خوردیم. کاش دیگه بازیکنهای با تجربه ای مثل ماسکرانو و پیکه اون اشتباهات رو مرتکب نشند. در ضمن ما باید بیشتر فشار می آوردیم، اگه اون ضربه آزاد دیدنی مسی گل نمی شد شاید ما حتی یک گل هم نمی تونستیم بزنیم. به نظر من تیتو سرمربی خوبیه و ما فقط از اشتباهات خط دفاعی ضربه خوردیم. از نظر من هم والدز بهترین بازیکن میدان بود چون همه ی اون موقعیتهایی رو که توانایی گرفتنش رو داشت گرفت. گل هیگواین که والدز واقعاً نمی تونست کاری بکنه و ضربه ای که رونالدو زد و گل شد رو هم گرفت ولی با بدشانسی توپ گل شد.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
 
thierrymahdi
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
ما نباید انقدر بزنبم تو سر والدز اگه اون چند تا توپ را نگرفته بود الان دیگه نمی تونستیم سرمون را بلند کنیم . ولی چی بگم از دست این دفاع های ما که واقعا جای بخشش برای اون ها نیست.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۹:۱۷)
 
siyamak
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بارسا باخت ولی مردونه باخت باید قبول کرد که بارسا نسبت به فصول قبل کیفیتش پایینتر اومده و این طبیعییه شاید بخاطر بردن جامهای زیاد انگیزشون پایین اومده شاید بخاطر رفتن پپ باشه شایدم دلایل دیگه ولی میخوام اینو بگم که من هر وقت بارسا میباخت تا چند ساعت با کسی صحبت نمیکردم از ناراحتی ولی اینبار ناراحتیم مثل دفعات قبل نبود چون بلاخره دیر یا زود این اتفاق میافتاد بخاطر طبیعت فوتبال
اینو نه بخاطر اینکه طرفدار بارسام نمیگم باور کنید واقعیت رو میگم دیگه بردن رئال داشت خیلی تکراری میشد جذابیتش مثل قبل نبود اما الان بردن رئال تو بازی رفت لالیگا تو نیوکمپ لذتش صد چندان هست و مطمئنم که این اتفاق حتما میافته به امید اون روز
ضمنا زیاد ناراحت نباشید و یادتون باشه که ما رئال رو 5تایی و 6تایی کردیم
دوستت داریم بارسا با تموم بازیکنانت حتی اگه اشتباه کنن بخاطر اینکه تو این چند سال اخیر بهترین لحظاتو به ما هدیه کردی وزیبایهای فوتبالو 100چندان کردی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۵:۰۱)
 
Sepotter
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نقل قول
ما با دوتا برد طرفدار بارسا نشدیم که حالا با باختش ناراحت بشیم . زنده باد بارسا

حرف دلمو زدی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۴۹)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بازی رفت باید بعد گل سوم حفض توپ می کردن نه اینکه همگی حمله کنن دفاع خالی بشه . اون گل افتضاح رو بخوریم . همه چیز رو نندازید گردن تیتو . اون هم تقصیر داره ولی چه کار کنه خودش که نمی تونه بره تو بازی هم بشه دروازبان هم دفاع . ما به اشتباه دفاع باختیم . نه به ریال . مشکل دفاع است نداریم . باید دفاع می خرید به جای این همه هافبک . انشاالله تو لیگ جبران می کنیم . تیتو مربی جوان و آینده داری است .ما باید افتخار کنیم که چنین مربی جوان خوبی داریم تازه تیم رو تحویل گرفته زمان می بره تا تیم آماده تر بشه تازه اول فصل است . دوروز دیگه این آقای ماست رو اخراج می کنن ریال مالدیو تیم نیست . رده 14 دهم واقعا برای تیمی که ادعای 9 بار قهرمانی تو اروپا رو داره زشت است. ما با دوتا برد طرفدار بارسا نشدیم که حالا با باختش ناراحت بشیم . زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۴۴)
 
arefionel
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
فقط همینقدر بگم که مهمترین عامل باخت بارسلونا ترکیب نامناسب هست ، که این مشکل از نیمه دوم فصل قبل تا به امروز ادامه داره. بازیکن ها همان بازیکن های عصر طلایی هستند.
اینیستا ، ژاوی و والدس( بر عکس بازی قبل) خوب بودند ، مسی با گل فوق العادش عالی بود.
مهمترین علت گل خوردن بارسا اشتباهات مهیب در خط دفاعی اش می باشد .
در بازی امشب فقط وجود ویا می تونست نتیجه رو به نفع بارسا رقم بزنه ، نبود بازیکن مناسب در این پست فصل قبل بارسا رو نابود کرد.
ویلانوا هم مربی بدی نیست ، نیاز به کمی تجربه داره که امیدواریم این کار رو با قربانی کردن این کاپ برای کاپ های بعدی انجام داده باشه...


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۴۲)
 
siahpoosh
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
امان از ماسچرانو
امان از پیکه
امان از آدریانو
امان از پدرو
امان از آلبا
امان از مونتویا
امان از بد شانسی
امان از والدز
والدز
والدز
حیف شد با اینکه 10 نفره بهتر از اونا بودیم روی 3تا سوتی رفت و برگشت باختیم.
حیفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۳۲)
 
Sepotter
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نقل قول
کاش دیگه هیچ وقت ادریانو را تو بازی نبینیم

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منطقی ترین کاری که میشد تو اون لحظه انجام داد دقیقا همین بود. اگه رونالدو رد میشد گل رئال حتمی بود . یعنی شما داشتن یه مدافع رو به نتیجه ی 3-0 ترجیح میدی؟؟؟


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۲۳)
 
dany-fcb
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
عدم 10 نفره شدن ریال تو بازی رفت بی تاثیر نبود در نتیجه
اگر داور بازی رفت اینقدر با ریالی ها مدارا نمیکرد هم 10 نفره میشدن و هم اختلاف بیشتر میشد
در کل عادت کردیم پشت هر قهرمانی اون تیم یک دست از داوری دخیل باشه
-
بارها گفتم ، بازم میگم
بارسا تنها تیمیه که به باختش هم میشه افتخار کرد
چون مردانه فوتبال بازی میکنه


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۱۵)
 
Sepotter
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
نقل قول
ولی اگه مربی خوب باشه مطمئن باش برای نیمه دوم برنامه ای می چینه

اینو قبول دارم ولی بازم تقصیر تیتو نبود 10 نفر در مقابل 9 نفر دفاع می کردن با اون یار اضافه هم چنان مسی رو گرفتن که بنده خدا بجز چند بار که چند نفر رو پشت سر هم دریبل داد و پاس داد کار دیگه ای نتونست بکنه .
نقل قول
حتما مربی یه چیزی از این دو تیو (خدا زلیلش کنه)دیدن که اینقدر می زارنش توی بازی ها

فکر نکنم . نمی دونم چرا تیتو از شکستای پپ درس نمی گیره و این نکبت رو هی بازی میده .
آخه:
نه تکنیک درست و حسابی داره
نه خلاقیت داره(بازی فصل پیش که هر وقت توپ مییومد تو پاش صاف میرفت سمت راست و توپ رو تقدیم حرف می کرد)
نه یه شوت درست و حسابی ازش دیدیم تا حالا
نه تو پاس کاری شرکت می کنه
نه از لقمه ی جویده شده توسط بازیکنای دیگه استفاده می کنه (براش توپو می کارن دم دروازه اونوقت نمی تونه بکنش تو گل)


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۱۲)
 
hanieh.s
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
هیچ اشکالی نداره؛باختیم اما همون 1گل مسی ارزشش خیلی بیشتراز4گل رئال بود‏(‏ رفت وبرگشت‏)‏‏*حالابارسا باید قوی ترازهمیشه برگرده وبرای جام های مهم ترآماده بشه‏*‏ زنده باد بارسا؛زنده بادمسی‏*‏


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۱۰)
 
sghodoos
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
درصد تغسیرات در تیم
بازیکنان 10%
شانس 10%
مربی 65%
روحیه 5%
دسته کم گیری 10%
در کل هم دفاع خیلی سوراخ بود ربطی هم به بدی مدافع ها نداشت به نظرم خوب کار کردن ولی شما همون سرجیو راموس با په په رو دفاع بذارین هم همین عاقبتش میشد


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۰۶)
 
menama
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
در پاسخ به دوست رئالی باید بگم که :
1- نظرات شما خوبند ولی همشون درست نیستن چون دلیل باخت بارسا عدم تمرکز کافی مدافعان تیممون بود نه بازی فوق العاده عالی رئال چرا که هر 4 گل بارسا روی اشتباهات فردی بارسا به ثمر رسید.
2- علی رغم بد بازی کردت بارسا نتیجه 4-4 شد یعنی بارسا فقط به خاطر گل خورن در خانه بازی رو واگذار کرد.
3 - لطفا یه سری به سایت هواداران رئال در ایران سر بزنید و نظرات خودتونو اونجا بذارید چرا که طرفداران رئال خیلی بی منطقی تر از بارساییها هستند و از الان فحش رو به بازیکنان حریف شروع کردن که لازمه نظرات هر دو تیم رو بررسی کنید بعد بیایید واسه طرفداران بارسا موعظه کنید و در مورد آزادی بیان صحبت کنید چرا که هیچ کدام از نظرات من بارسایی تایید نمیشه علی رغم اینکه هیچ توهینی به هیچکسی نیست.
4 - یه سوالی از شما دارم؟ اگه بارسا میبرد بازیکنان شما تا این حد جوانمرد میبودند یا پای بازیکنان بارسا رو داشتن قلم میکردن پاسخ با خود شما.
5 - مدیر سایت به بارسا تعصب داره و آیا این به نظر شما غیر عادی هستش گرچه با نظرات ایشون کاملا مخالف هم نیستم. بهتره شما برید به جناب فلاح هم این نکته رو گوشزد کنید که ایشون خیلی غیر منطقی تر از این حرفها هستند.
ودر آخر بازی جوانمردانه بارسا رو مجددا تبریک میگم هم به بازیکنان وهم به طرفداران بارسایی.
بارسا هنوز بهترین تیم جهان هستش و به قول دوستان عصر تیتو تازه شروع شده ( پپ هم اوایل کارش اشتباهاتی داشت و باید به تیتو فرصت داد)
VIVA BARCA



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۰۵)
 
Sepotter
تیو دشمن بارسا
به نظر من همه ی هوادارای بارسا باید از تیتو حمایت کنن . من خواهش می کنم همگی دعا کنید این تیو یا به یه باشگاه دیگه بره یا واسه یکی دو فصل مصدوم شه . هر وقت میاد تو بازی یه طرف تیم از کار میوفته و فقط باعث بالا رفتن فشار خون طرفدارای بارسا و مسخره کردن هوادارای رئال میشه


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۰۳)
 
lionel♥♥♥messi
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
اون مثالی زدی قابل تامل بود
ولی اگه مربی خوب باشه مطمئن باش برای نیمه دوم برنامه ای می چینه در این بازی من در نیمه دوم هچی ندیدم فقط چند تا پاس توی عمق که استادانه بود/در نیمه دوم نه حمله نه دفاع فقط پاس های بی هدف
به قول اون دوستمون اگه استراتژی بازی را روی پاس های سریع می زاشت واقعا می شد بازی برد

حتما مربی یه چیزی از این دو تیو (خدا زلیلش کنه)دیدن که اینقدر می زارنش توی بازی ها


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۴:۰۱)
 
Sepotter
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
ببخشید در مورد والدس هم یادم رفت بگم . اون امشب فوق العاده کار کرد و من با سعید جان(مدیر) موافقم . البته من هیچ وقت والدس رو به عنوان یه دروازه بان در سطح بارسا نمی دونستم . ولی امشب نشون داد لیاقتش رو داره . در مورد بازی قبل هم که سوتی داد من یه جایی خوندم که این مشکل از پیکه و بوسکتس بوده . چون در اون لحظه پیکه جلو رفته بود و بوسکتس جاشو پر کرده بود ولی اون لحظه ای که به والدس پاس دادن پیکه و بوسکتس در حال جابجا شدن بودن تا به جای اصلیشون برگردن و من احتمال می دم دلیل اینکه والدس می خواست دی ماریا رو دریبل کنه این بوده که می خواسته تا اون موقع پیکه برسه یا حد اقل به یکی دیگه پاس بده


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۵۶)
 
saeeddjerryo
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من متعجب موندم این مربی رفته تو دقایق خیلی حساس که سرنوشت بارسا رو مشخص می کرد تیو رو اورده داخل در حالی که فابرگاس و ویا تو نیمکت اماده بودن. فقط تیتو نبود که از تیو استفاده می کرد پپ هم اینکارو میکرد.
ولی ما مشکل اساسی مون تو این بازی دفاعمون بود.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۵۵)
 
MESSI20000
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
بچه ها من بعد از بازی نیم ساعت داشتم گریه میکردم به یاد بردهایی که با پپ تو برنائو آوردیم .کجایی پپ که رئالو تو زمین خودش به زانو در بیاری
ولی با این حال زنده باد تیتو خیلی دوسش دارم
اصلیترین دلیل باخت ما نبود پویول و مخصوصا دنی آلوز بود
عاشقتم دنی،زنده باد کاتالان ،زنده باد مسی ،زنده با بلوگرانا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۵۲)
 
ESeventeen
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
[size=xx-large]سلام به تمام دوستای عزیز که عاشق همه تونم
عجب خوش شانسن اینا خدایی یه بازی در کل خوب بود ولی بنظر من تعوض پدرو و تییو یه اشتباه محض بود کاش ویا شوت زن رو می آورد
واسه همه آرزوی موفقیت میکنم
[/size]


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۵۱)
 
Sepotter
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
نقل قول
بنظر من تنها مقصر خود تيتو ء نه هيچكسه ديگه..


داداش با نظرت مخالفم . در ضمن شما هم الکی پپ رو بزرگ کردین . درسته مربی خوبی بود و فوق العاده کار کرد ولی چون شما ازش یه بت ساخته بودین باعث شد متوجه اشتباهاتش نشده باشین . پپ تو آخرین الکلاسیکو هاش بد کار کرد . اون موقع بازیکنان همه به درستی بازی می کردن و خبری از اشتباه شخص بازیکن نبود پس اشکال از سرمربی بود مثلا در شرایطی خیلی حساس با اینکه عقب بودیم تیو که واقعا از بازیکنای ایرانی هم بی عرزه تره رو اورد تو زمین .
ولی امشب اوضاع فرق می کرد . بازیکنا به دلایل نا مشخصی اشتباهات شخصی می کردن . مثلا اگر ماسچرانو تو گل اول رئال دو قدم می رفت جلو تر تا پاش به توپ برسه و دورش کنه اونوقت مشکل سرمربی حل میشد ؟؟؟؟؟؟؟ آیا مربی تو جهان پیدا میشه که این اشتباه ماسچرانو رو به گردن اون انداخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


در ضمن این تیو هم به نظر من هیچ آینده ای در مقابل رئال نداره و فقط باید با تیم های دیگه بازیش بدن . واقعا حضورش تو زمین تیمو نابود می کنه .


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۴۸)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نباید می باختیم . اون هم به ریال که دو هزار فوتبال بلد نیست . تو این چند سال من به یاد ندارم انقدر بارسا افتضاح بازی کنه خصوصا تو نیمه اول .تو این چند سالی که پپ بود اون زرافه فقط یک بار تو جریان بازی گل زده بود ولی تو دو تا بازی دو گل زد .این همان دفاع است فقط مشکل سیستم تیتو بود اشتباه کرد . ولی با وجود 10 نفره شدن بد بازی نکردن مرحبا به این غیرت گل زیبایی مسی پر پر شد حیف از این قهرمانی که از دست رفت امیدوار هستم این نتایج دیگه تکرار نشه وشاهد پیروزی های بعدی بارسا باشیم . زنده باد بارسا .


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۴۷)
 
ddanesh
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
هنوز هم ترس از بارسا در وجودشون موج می زد.

ایمان داشته باشید با بارسا.





پپ


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۴۵)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
امشب خیلی ضد حال خوردم.
اما حرف های مدیر رو هم که تو پست اول خوندم خیلی عجیب بود.
آقای مدیر شما میگی سیستم علی اصغری اگه واقعا اینطور باشه واسه تیم خودمون بده که تو مجموع 4 تا گل از تیمی بخوره که با سیستم علی اصغری بازی میکنه.
در ضمن والدز کجاش خوب بود..
خدائیش یکی بهم بگه. اون توپ هایی هم که گرفت یه دروازبان درجه دو هم میتونست بگیره.
یاد پپ بخیر که با گذاشتن پینتو یه جورایی باعث میشد والدز تحریک بشه..
به هر حال بهترین بازیکنای ما سانگ و اینیستا بودن..
مسی هم انگار کمر درد داره....


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۴۳)
 
Wimps
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اگر چه بازم 2 اشتباه مهلک باعث شد ببازیم اما فدای سر همه بارسایی های عزیز
شب دراز است و قلندر بیدار
Only Barca Anti Madrid


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۴۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
چه حیف شد،همه اش به اشتباهات فردی بازیکنانمون باختیم،چرا همون اول جای آلوز را مونتیا نفرستاد.دفاع خیلی ضعیف بود.هم پیکه هم ماسکرانو دو تا اشتباه مرگبار کردند.کاش دیگه هیچ وقت ادریانو را تو بازی نبینیم.من هم موافقم رئال فقط 20 دقیقه اول بازی کرد اونم اگر دفاع داشتیم گلی در کار نبود.مورینیو هم چقد آدم متناقضی هست.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۹)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
ميخوايد شما از ليست 18 نفره 8 تاش دفاع باشه؟
ما بهترين مدافعاي جهانو داريم...
اين مربيه كه نبايد كل فشار روانيه بازيو بندازه رو اونا.
مسي و ايني و بوسكتس و پدرو و استاد پاس هم كلي اشتباه داشتن اما چون پشتشون يكي بود كه جبران كنه به چش نميومد.
مربي نبايد از مدافعينمون وقتي تيم حريف عقبه بخواد كه دفاع رو خالي كنن و برن حمله.
تمركزشون رو از دست ميدن تو يارگيري خب.
نميتونن كه دوتا مسئوليت سنگين رو داشته باشن جلو بهترين مهاجماي جهان..
ما فقط به تيتو باختيم.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۹)
 
messibarca1
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
خیلی بد بازی کردیم . ولی عجب گلی زد مسی . به هر حال باختیم . شاید زیادی مغرور بودیم و حریف رو دست کم گرفتیم . فوتباله دیگه .

مرگ بر رئال :heli:


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۸)
 
arya1
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
جام مهمی نبود
ولی این ریالی ها اینقدر بی جنبه هستن وقتی بارسا رو میبرن
آدم کفری میشه
اونم خودمون گاف میدیم.وگرنه اینا بازم نمیتونن بارسا رو تو بدترین وضعیت هم شکست بدن
در ضمن با این دفاع ها ·····چشمم آب نمیخوره!

کاش پپ مونده بود.چشمم از تیتو هم آب نمیخوره!


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۷)
 
saman.1390
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
سلام.
بازی چند نکته داشت:
ضعیف ترین : بازی عمر ماسچرانو..همیشه گفتم باریکن خوبیه ولی نه درمیادین بزرگ.
پیکه عزیزم برسه به شکیراجونش..
ای کاش مادرید یک گل رو کار تیمی میزد...
چرا ویا و فابرگاس رو نیاورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا به خدا تیو درحد بارسا نیسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتت
چرا دوستان از والدز حمایت میکنند؟
اون گل مسخره رو اگه نمیخورد الان جام مال ما بوددد
این بازی هم موقعیتایی که گرفت به خاطر بی عرضگی های مادریدیا بود نه تواناییهاش...
امیدوارم تیتو جون یکم بیشتر دقت کنه...
درنهایت
زنده باد بارسااااااااااااااااااااااااااااااااااا



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دوستان عزیز اولا از روی عصبانیت نظر ندید. اگر خیلی ناراحتید، نظر دادن رو به فردا موکول کنید. به بازیکنا و یا مربی تیم هم توهین نکنید.

در ضمن بحث هم نکنید. فقط یک بار نظرتون رو بگید. هرکس مایل به بحث هست، لطفا به تالار گفتمان بیاد تا گفت و شنودی با سایرین داشته باشه.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۵)
 
8060803
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با سلام خدمت همه دوستای بارساییم
واقعا گاهی آدم میمونه چی بگه....
الان هر کس میتونه فکری بکنه که چرا باختیم... یکی میگه اگه والدز اون گلو بازی رفت نمیخورد برده بودیم....یکی میگه اگه پویول و آلوس بودن اینجوری نمیشد....یکی میگه اگه ده نفره نبودیم...یکی میگه اگه اشتباهای فردی نبود و....
اما دوستان دلیل شکست همه اینها هست ولی اینها همه نیست!
میشد هر کدوم از این اتفاقا نیفته ولی باور دارم خیلی از بازیا در این سطح رو همین اشتباهات نتیجش رقم میخوره یعنی یا یکی سوتی میده یا یکی به وظیفش عمل نمیکنه خیلی خیلی کم پیش میاد که تیمی اشتباه نکنه و ببازه...اینو فقط تو بعضی بازیای بارسا یا رئال با تیمای سطح پایین میبینیم.
یک مشکلی هم که هست اینه تو این طور بازیای رفت و برگشت بازیکنا ممکنه هم خوب بازی کنن هم بد مثلا والدز بازی رفت اشتباه بدی کرد ولی امشب عالی بود هرچند که رو گل دوم بهتر میتونست عکس العمل نشون بده یا مثلا ماسکرانو بازی رفت عالی کار کرد ولی امشب بد سوتی داد رو گل اول...
نتیجه ای که من گرفتم این رئال فقط با سرعت دادن به بازی میتونه مارو ببره و با گل زود هنگام. اگه زود به گل نرسن اون تمرکز لازمو از دست میدن و راه جلوگیریشم فقط حفظ و مالکیت بالای توپه...اگه بارسا با همین روش خودش کار کنه با آرامش و بدون عجله برای رسیدن به گل کار کنه میتونه رئالو حتی تو برنابئو شکست بده. مثل بازی رفت لیگ پارسال که 3-1 شد. تیتو باید راهی پیدا کنه تا بازیای بعدی اینقدر زود گل نخوریم چون اول بازیه و انرژی زیادی دارن بازیکنا بازیو راحت از ما میگیرن و بازیکنای ما هم دستپاچه میشن زودی... باید رو این مساله کار بشه...انشالله بازیای لیگو با قدرت ادامه بدیم بازیای بعدیمون با والنسیا و ختافه و سویاست که سخته انصافا...
در ضمن تو این بازی حق رئال بود ببره اگه نمیبرد عدالت رعایت نمیشد...اما خدا روشکر با همین نتیجه بودش.
در نهایت بگم رقابت رئال و بارسا از قبل بوده الان هست و بعدا هم خواهد بود ولی این برد رئال به معنی پایان عصر بارسا نیست. نتیجه 4-4 میبینیم که بازم نتونستن مارو شکست بدن...
به آینده امیدوار باشید دوستان


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۴)
 
markmarky
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
از دست دادن دو مهره کلیدی خط دفاعی در لحظات آخر بدترین شوک ممکن و از اون بدتر عملکرد آدریانو که واقعا فاجعه بود و با اخراجش بارسا ترمیم شد، اگر بچه ها یکمی دقت میکردن میتونستیم جام رو بگیریم ولی این جام اصلا ارزشش در حد و اندازه های جام پادشاهی هم نیست چه رسد به لالیگا و CL.
خدا رو شکر که عکس العمل تیم بعد از اون دقایق فاجعه بار عالی بود و این آمادگی ذهنی بالای تیم رو نشون میده. مونتویا به غیر تک به تک عالی بود همچنین سانگ ولی یه چیزی .... یاد پپ که برنابئو رو خانه دوممون کرده بود به خیر اما ............. تیتو هم راهش رو داره ادامه میده پس VIVA BARCA


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۳)
 
amircatalan
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
باختیم ولی دوستان واقعا به بارسای امشب افتخار میکنم.امشب غیرت و تعصب برام از نو تعریف شد.

تیمی که تحت شدیدترین فشار (و بهتر بگم عقده حقارت ناشی از سال ها تحقیر شدن) تیم حریف بود...دو گل روی اشتباهات صد در صد فردی دریافت کرد و خیلی زود هم ده نفره شد.به جز "غیرت بارسایی" چه چیزی میخواست جلوی یه فاجعه رو بگیره؟؟؟

امشب توی دست های والدس فقط مردونگی و تعصب دیدم...توی استارت های آلبا...حرکات مسی(که مشخصه خسته و فرسوده هست ولی بازم کم نمیذاره)...و البته کارهای ترکیبی اینیستا.

امشب توی بازی بارسا تیکی تاکا ندیدم ولی چیزی باارزش تر و بالاتر از اون رو دیدم.خاکی بودن.سادگی.بی آلایش بودن.چیزی که به خاطرش بارسایی شدم...

دوستان بزرگترین فاتحان تاریخ هم در دوران زندگیشون شکست های سنگین و حتی پرتعدادی داشتن.هیچ فاتحی بدون شکست نبوده.ولی نکته بارز همه این شکست ها این بوده که رقیبشون خیلی خیلی ازشون کوچک تر و حقیر تر بوده و فقط روی حوادث روزگار "بی رحم" اون ها رو زمین زده.

همیشه در کنار بارسا این بازنده دوست داشتنی امشب می مونم.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۳)
 
del-barca
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
دوست رئالی فقط اینو بهت بگم اگه امشب ما اینجوری توزمین خودمون بازی میکردیم و درحالی که یه یار بیشتر داشتیم حمله ای بازی نمیکردیم از مربیمون انتقاد میکردم و ناراحت میشدم.
رئال فقط 20 دقیقه خوب بازی کرد و با اشتباه فردی بازیکنای ما گل زد.
اینو قبول کن بارسا همچنان بهترین تیم جهانه و این باخت بارسا اتفاقی بود.
تا 5 هقته دیگه بارسا اینو ثابت میکنه.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۳۰)
 
menama
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
به همه ی بازیکنا خسته نباشید میگم چون علی رغم اینکه در نیمه اول بد بازی کردیم و در دو اشتباه مدافعان گل خوردیم و یه نفرمون هم اخراج شد نیمه دوم با وجود 10 نفره بودن بازی خوبی در خانه ی حریف انجام دادیم و 4 موقعیت گل خوب ایجاد کردیم که 2 تاش توسط پدرو هدر رفت یکی آلبا و دیگری در دقیقه 92 توسط مونتویا. مسی هم بهترین بازیکن ما در زمین بود و باید به داشتن همچین بازیکنی افتخار کرد(البته ویکتور هم خیلی خوب بازی کرد). شاید یکی از دلایل ضعف خط دفاع نبود آلوس باشه.(هر وقت آلوز نبوده بارسا همیشه بد بازی کرده).بعدش یه نکته دیگه که از همه مهمتره اینه که ما اخلاق رو نباختیم و جوانمردانه به حریف تبریک گفتیم که این نشان از برتری بارسا نسبت به همه باشگاه هاست من این حرکت بازیکنان با تعصب آبی اناری رو بهشون تبریک میگم(اگه ما قهرمان میشدیم الان رئالیها همچنین کاری رو میکردن ؟ محاله ) یکی هم از نقاط ضعف بارسا شاید نبود پپ باشه چون من تو زمان پپ بازی به بدی نیمه اول ندیده بودم البته فدای سر تیتو و همه ی بازیکنان.
امیدوارم در 3 جام معتبر(لیگ و CL و کوپا) پیش رو قهرمان بشیم و بعد از اون هم سه جام دیگه رو هم بگیریم.
ما عاشق بارسا هستیم حتی اگه ببازیم پس زنده باد بارسا.
VIVA BARCA



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۹)
 
amirbarcalove@yahoo.com
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
بارسا دفاع نداره به جای خریدن هافبک یا مهاجم که بعدا بنداز رو نیمکت باید دفاع بخره .پیکه آدریانو افتضاح بودن .ژاوی بوسکتس اصلا تو بازی نبودن . یکی به من بگه آلوز چی شد که مجبور شدیم اون آدریانو احمق رو بازی بده . واقعا ناراحت واعصبانی هستم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۷)
 
leomessi.barca71
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
خدایی بدون تعصب نگاه کنین امشب بارسا واقعا بد بود و شانس اورد که بیشتر از این گل نخورد شک نکنید که مقصر اصلی این باخت تیتو هست وقعا شانس اوردیم که آدریانو اخراج شد وگر نه تیم به فنا میرفت آخه تیتو عزیز بعد چند سال هنوز نفهمیدی که آدریانو به درد دفاع راست نمیخوره تو نیمه دوم هم که واقعا با ترس عمل کردیم من نمیدونم این مربیا از تیو چی دیدن که هی مییارنش تو بازی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۴)
 
barca_10
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
واقعا" ما امشب به رئال نباختیم بلکه به مدافعینمون باختیم اما به نظر من بارسا با10 نفرخیلی خوب کار کرد ولی...
بارسا در بدترین شرایط بارساست و یک باخت نباید رو ما تاثیر بذاره و تا فوتبال میبینم میگم
(((زنده باد بارسا)))



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۴)
 
saeeddjerryo
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
اشکال نداره ایشالا تو لالیگا جبران می کنیم.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۳)
 
real_madrid
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
نظری دارم می نویسم که قطعا پاک خواهد شد...........

بازی خیلی زیبایی بود . بارسا مثل همیشه نبود ولی خوب بود و این به علت خوب بازی نکردن ژاوی و اینیستا بود . مسی گل فوق العاده ای زد ولی اون مسی همیشه نبود

مدیریت زحمت کش سایت:

تعصب بسیار قشنگه ولی به نظر بنده حقیر شما بین حرفاتون تناقضه

شما وقتی می خواید از والدس تعریف کنید ( که انصافا امشب فوق العاده بود ) می فرمایید چند سیو عالی داشت و وقتی می خواهید از مادرید بد بگید میگید علی اصغری بازی کرد

حتما مادرید خوب بازی کرده که والدس تونسته سیو های خوبی داشته باشه. اگه مادرید هجومی نبود آیا اصلا توپی رو دروازه والدس می اومد ؟؟؟؟؟؟

انصافا امشب مادرید خصوصا نیمه اول علی اصغری بود . قضاوت با طرفداران منصف بارسا

فقط خواهش می کنم به آزادی بیان اعتقاد داشته باشید و نظر منو پاک نکنید . اجازخ بدید بقیه دوستان هم قضاوت کنن

یا علی


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۳)
 
pgred
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
با نظر مدیر سایت که اولین نظر رو دادن موافقم اما بزارید_این حرفها تو دلم مونده:

بچه ها به نظر من اون دوران که ما رئال رو راحت میبردیم دیگه تکرار نخواهد شد
اون بازی های زیبای مسی دیگه تکرار نخواهد شد
افسوس
چه دورانی داشتیم
گواردیولا دیگه....
مسی....!
پاسهای مرگبار ژاوی و اینیستا
.......
.......
خدایا کاری کن اون دوران دوباره تکرار بشه_اما این بار با درخشش همین بازیکن ها در لالیگا


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۳)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
باید قبول کنیم که از اواخر فصل قبل مشخص بود که دیگه شادابی و طراوت قبلو نداریم....
مقصر فقط تیتو بود....
با این وجود زنده باد بارسا.......
زنده باد تیتو.......


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۲)
 
shno-barcelona
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
من کاملا به‌ این تیم امیدوارم و میدونم در اینده‌ چه‌ کارهای بزرگی خواهد کرد.
بیشتر از این با صحبتهای مدیر سایت بویان کرکیچ موافقم و دیگر چیزی برای گفتن نمونده‌.
ما بارسایها بهترینیم
زنده‌ باد کاتالان


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۲۰)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
والدز فوق العاده بود،واقعا سنگ تموم گذاشت تو این بازی.
اگه یه ذره تو ضربات آخر دقیق تر بودن الان بارسا قهرمان بود.ولی مهم نیست.مورینیو کاملا با عکس العملاش نشون داد چه قدر سوپر کاپ براش مهم نیست!تا سوتو شنید رفت رختکن از خوشحالی گریه کنه!‏
سانگ تو همین دقایق کوتاه نشون داد که قابلیت های زیادی داره.
عصر تیتو داره شروع میشه،زنده باد تیتو و بارسا.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
تو دفاع فاجعه بودیم.....
این والدس بیچاره بهترین بازیکن زمین بود.....
از چهار گلی که تو بازی رفت و برگشت خوردیم سه تاش با اشتباه صد در صد بازیکنای تیم خودمون بوده نه خلاقیت و تاکتیک حریف.....
واقعا این اشتباه ها قرار نیست تموم بشه......
.....
در هر حال حدود 70 دقیقه ده نفره بودیم.......



پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۷)
 
pep_is_god
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
نمیشه گفت خیلی بد بودیم،بیشتر از این که اونا ببرن ما برد رو تقدیمشون کردیم! تو این 4 گل خورده شده تو مجموع 2 بازی جشنواره ای از سوتی هارو دیدیم! مصدومیت یهویی آلوز برامون گرون تموم شد! به هر حال گذشت،فقط و فقط نباید تو لیگ مفت امتیاز از دست بدیم! تا هفته دهم اگه امتیاز از دست ندیم،به نوعی قطعا قهرمانیم! چون بازی های سختی داریم...
پپ عزیز یادت بخیر،سردار همیشه فاتح در خاک دشمن...


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۵)
 
del-barca
پاسخ به: از درست رفتن اولین شانس؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [سوپرجام اس...
واقعا تیتر با حالی بود.دمتون گرم.
خیلی خوشحالم از اینکه رئال و مورینیو از بارسای 10 نفره هم تو زمین خودشون مثل یه خوک بزدل میترسن.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۳)
 
aammiinn
پاسخ به: شکست با 10 مرد؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [ سوپرجام اسپانیا | دور...
واقعاً خیلی بد بودیم


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۰)
 
mansour_barca
پاسخ به: از درست رفتن اولین شانس؛ رئال مادرید 2-1 بارسلونا [سوپرجام اس...
واقعا متاسفم ما به خط دفاعمون باختیم نه به ریال


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۱۰)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
پپ كجايي كه يادت بخير((
اون فكر طلاييت هميشه آرامش ميداد بهمون..
4 سال بود و فقط 2 بار باختيم..
عب نداره فوتبال بالا پايين داره ديگه..
تيتو واقعا بي فكر كار كرد..
تيمو به فنا داد..
خب جوونه و بي تجربه..
بازي نيمه اول ما رو هر كي ميديد فك ميكرد ما تيم دسته چندميه جهانيم.
آخه مربي وقتي ما جلوييم و تو ورزشگاه اونا هم هستيم و 2 تا از بهترين مدافعاتو نداري...
واسه چي تيمو ميكشوني انقد جلو كه با هر پاس بچه ها سوتي بدن زير فشار بار روانيه اونجا و گل بخوريم؟؟
واسه چي مثل نيمه دوم بازي نكرديم از اول؟ كه از عقب بازي ساري كنيم و منتظر اشتباه اونا تو يار گيري بشيم؟
ما كه جلو بوديم..
بنظر من تنها مقصر خود تيتو ء نه هيچكسه ديگه..
يادم نمياد تو اين سالا انقد بد بازي كرده باشيم..
كه بترسيم از اينكه با اختلاف ببازيم..
كاش اين بازيو نميباختيم تيتوء عزيز تا تجربت بره بالا.
حالا ديگه ترسشون از بارسا ريخته..
اعتماد ما هم از بين رفته بهت تيتو جون..
اين بازي مهمي بود..
و اشتباهاي غير قابل بخششي داشتي:(
اميدوارم با گرفتن 5 جام ديگه به ما ثابت كني كه اشتباه ميكرديم.


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۰۹)
 
Lucho.The.Great
عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!
یه نیمه دوم عالی رو با 10 نفر انجام دادیم و 3 موقعیت تک به تک رو متاسفانه پدرو و آلبا و مونتویا از دست دادن که بدست آوردن این موقعیت ها هم با بازی 10 نفر دفاع و بکش زیرش رئال واقعا کار بزرگی بود.

ولی این بازی چند تا نکته مهم داشت:

اول اینکه بهترین بازیکن زمین بی شک ویکی بود. انصافا اگر کاسیاس دروازبان بارسا بود، یکی از اون 5 تا و 6 تا خوردن ها که تو پرونده ش زیاد دیده میشه مجددا ثبت می شد! واقعا کسانی که به ویکی خرده می گیرن، تحت تاثیر امثال فردوسی پورن که برخورد توپ به خشتک کاسیاس رو فوق واکنش می دونن و سیوهای استثنایی والدس به نظرشون یه واکنش نهایت "خوب" ه! امیدوارم لااقل کاربرای این سایت بتونن عمیق تر از این نگاه کنن!

دوم اینکه سانگ در اولین بازیش و تو همین چند دقیقه نشون داد که هافبک دفاعی مسلط به بازی یعنی چی و چقدر بارسا از نداشتن چنین مهره ای زجر کشیده! واقعا امیدوارم سانگ به ترکیب اصلی بیاد که در اون صورت قدرت بارسا به خصوص در دفاع 2 برابر خواهد شد!

سوم اینکه هر 4 گلی که رئال در دو بازی زد، تمامش روی اتفاق (3 تاش روی اشتباه مسلم بازیکنا و اولی روی اشتباه بوسکتس در یارگیری رونالدو روی ضربه کرنر) بود و بیشتر دقایق بازی رو به بازی مستقیم بکش زیرش یا همون علی اصغری مدرن رو آورده بودن! البته شعور فوتبالی مترجم توی زمین بیشتر از این هم نیست (در مورد شعور بیرون از زمینش هم نیازی به بحث نیست) و جز با کف پا روی ساق حریف رفتن و سانتر کردن از همه جای زمین (نسخه بهبود یافته فوتبال ایرانی) واقعا چیز بیشتری از فوتبال بلد نیست. ای کاش کاغذهای بیشتری از بابی رابسون ترجمه کرده بود و با خودش نگه می داشت!

بارسا با بدشانسی بازی رفت رو از 4-1 به 3-2 تغییر داد، پویول و آلوز رو با بدشانسی محض تو آخرین لحظات از دست داد (و درست از همین جا ضربه خورد)، نزدیک 70 دقیقه تو برنابئو 10 نفره بازی کرد، سه تک به تک مسلم رو با بدشانسی از دست داد، اما دلیرانه و مردانه بازی کرد و با سری بالا شکست خورد و این تیم نشون داد که حربه های کثیف مترجم دیگه حریفش نخواهد شد!

و زنده باد تیتو ویلانوا که هیچ وقت طرفداران بارسا رو با انگشت کردن تو چشم مربی حریف تحقیر و شرمسار نمی کنه!

سرتون رو بالا بگیرید، دوستان. عصر بارسای تیتو تازه آغاز شده!


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۱ (۳:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!