به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!درباره سایت
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۰:۲۸) (۱,۸۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

امروز، چهاردهم مرداد ماه سال 1391، درست 7 سال از نخستین روزی که اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران، به طور جدی و بی‌وقفه شروع به کار کرد، می‌گذرد و جشن سالگرد امسال، به یمن زینت یافتن به همزمانی با اوقات شریف و ملکوتی ماه مبارک رمضان، رنگ و بو و جلوه دیگری دارد. خوشحالیم که اکنون به عنوان دومین باشگاه بزرگ دنیا که هواداران ایرانی آن صاحب یک سایت معتبر و تخصصی شده بودند، شناخته می‌شویم.

در طی این هفت سال، مشکلات بسیاری، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می‌آمد، گریبانگیر مسئولین سایت بود. شعار این سایت از روز نخستین، ارجحیت «کیفیت» به «کمیت» بوده و به امید خدا همین طور خواهد بود. ما در این چند سال تلاش کرده‌ایم تا روندی پیرو سایت رسمی باشگاه داشته و هرگز تمایلی نداشتیم تا شبیه به بسیاری از سایتها مشابه و معروف به این امر، با کپی انبوهی از اخبار از گوشه و کنار اینترنت، صرفا کمیت فعالیت خود را افزایش داده و کیفیت را از دست بدهیم.


به لطف خدا، در این مدت تمامی تلاش ما بر این بوده است که هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بی‌هیچ چشم داشت و منفعت جویی، و صرفا به جهت علاقه بزرگمان که علاقه بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز هست، در خدمت سایت و پیشرفت و توسعه آن و ارائه خدمات بهتر به کاربران آن، قرار دهیم. در این راه، اگرچه اشکالات و نواقص بسیار زیادی داشته‌ایم، اما امیدواریم که دوستان و عزیزان علاقمند به باشگاه بارسلونا، عذر ما را پذیرا باشند و مشکلات و نواقص موجود را به بزرگی خود ببخشند و یقین داشته باشند که از آنچه در توان ما بوده است، مضایقه نکرده‌ایم.

به امید اینکه همگی دست در دست یکدیگر، برای داشتن فرداهایی بهتر و موفقتر، و دوستی‌های پایدار و محیطی مفید برای گذران مفید اوقات، از جان و دل تلاش کنیم. در ادامه شرح کوتاهی از فعالیت‌های انجام شده در هفت سال اخیر آورده می‌شود.

با تشکر
مدیریت سایت

سایت ما در زمان نگارش این متن، 22,369 عضو دارد (افزایش 5،444 عضو در سال اخیر) که شامل 11,290 عضو فعال می‌باشد.

در طی 7 سال گذشته، بخش‌های متعددی در سایت مشغول به کار بوده است. شاید مهمترین بخش سایت را بتوان بخش اخبار دانست.

در طول این مدت تاکنون، تعداد 5،645 خبر بر روی سایت منتشر شده است. از این تعداد، در طی یکسال اخیر، یعنی درست از زمان ششمین سالگرد تاسیس سایت تا امروز، تعداد 1535 خبر (در مقایسه با 1035 خبر در ششمین سال فعالیت) بر روی سایت قرار گرفته که با میانگین 4.2 خبر در روز (در مقایسه با میانگین 2.84 خبر در ششمین سال فعالیت)، بیانگر این است که سایت با وجود مواجهه با مشکلات و کمبودهای بسیار، تمام تلاش خود را در زمینه به روز رسانی و ترجمه و پوشش اخبار باشگاه، به کار بسته و روند رو به جلویی را دنبال نموده است.

بی مناسبت نیست اگر از تیم جدید مدیریت اخبار - آقای حسین رزاق نژاد، مدیر اخبار؛ خانم پریماه کریمی، معاون اخبار و آقای ابوالفضل اشتری ساغرچی، مدیر ترجمه - که در یکسال گذشته، زحمت این ارتقای کمی و کیفی بر عهده ایشان بوده است، صمیمانه تشکر نمایم.

همچنین از تمام عزیزانی که در طول این مدت، به عنوان مترجم، تیم اخبار سایت را یاری نموده‌اند و بی‌شک ارکان اصلی فرایند اطلاع رسانی به کاربران عزیز محسوب می‌شوند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

همچنین در قسمت انجمن‌های سایت یا همان تالارهای گفتمان که محلی برای آشنایی و تبادل افکار هواداران و بحث‌های فنی و متفرقه آنهاست، تاکنون 1069 عنوان (125 عنوان در یکسال اخیر) ایجاد و 392،248 پست (128،090 پست در یکسال اخیر)، ارسال شده است.

در خلال سال اخیر، بخش رسانه آبی و اناری به مجموعه سایت اضافه شد که وظیفه تسهیل و سرعت بخشیدن دستیابی علاقمندان به عکس، ویدئو، گلها، خلاصه بازیها و سایر موارد مرتبط با باشگاه را بر عهده دارد.

در بخش گالری عکس، فرآیند بهینه‌سازی عکسهای موجود آغاز شد و گامهای بلندی در زمینه ارتقای کیفی و کمی این قسمت برداشته شد. این بخش، با مدیریت جدید خود، روز به روز در حال تکمیل و گسترش است. در گالری عکس سایت، در حال حاضر، 9،633 تصویر (که در حدود 72 درصد آن در خلال سال اخیر به گالری اضافه شد) در 297 آلبوم و 66 شاخه همراه با 7،840 نظر وجود دارد و تصاویر 924،533 بار (در حدود دو برابر نسبت به زمان مشابه در سال قبل) مشاهده شده‌اند.

جا دارد از آقای محمد رضا محمودی و همکارانشان در مدیریت گالری سایت به دلیل این پیشرفت قابل توجه و چشمگیر، صمیمانه تشکر نمایم.

بلاک «راهنمایی» نیز محلی برای پاسخ به سوالات و مشکلات عمومی بوده است، و سعی شده است تا برای هر مشکل که تعداد مواجهه با آن از سوی اعضای سایت، زیاد بوده است، پاسخ و راه حلی تفضیلی نوشته شود و در صورت نیاز در اختیار دوستان قرار گیرد. تاپیک «سوالات متداول» به عنوان یک راهنما برای کاربران ایجاد شد و در عین حال، تاپیکی نیز برای طرح سوالاتی که قبلا به آنها پاسخ داده نشده بود، به وجود آمد تا جوابگوی نیازها و مشکلات کاربران سایت باشد.

در پایان علاقمندم تشکر ویژه خود را از چند دوست بسیار عزیز، که حضور آنها، بی‌شک از ارکان مهم و غیر قابل چشم پوشی حیات و بقای این سایت بوده است، اعلام نمایم.

نخست، جناب آقای محمد مهدی رجاء، دوست عزیز بنده هستند که زحمت میزبانی سایت در طی چند سال اخیر، بر عهده ایشان بوده است. بدون اغراق، اگر مساعدت‌های ایشان در مدارا با تاخیرهای مکرر در پرداخت وجوه و مخارج سایت نبود، چه بسا که سایت به دلیل مشکلات مالی، دچار اختلال می‌شد، اما همکاری صمیمانه این دوست عزیز، سبب شد که سایت حتی لحظه‌ای، به جهت مشکلات مالی، از حرکت نایستد. به علاوه، در موارد بسیار متعددی، کمک‌های دلسوزانه ایشان باعث مرتفع شدن مشکلات بسیاری در محتوا و پایگاه داده سایت شد. از همین جا علاقمندم مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود و تمامی اعضای سایت را از این دوست عزیز اعلام و برای ایشان، از درگاه خداوند متعال، آرزوی موفقیت و سربلندی در زندگی‌شان بنمایم.

همچنین علاقمندم قدردانی عمیق خود را از سرکار خانم اقلیما معنوی، مدیر ارشد سایت، به خاطر تمامی زحمات شبانه روزی و بی‌چشمداشتی که برای سایت متقبل شده، و به علاوه، دلگرمیهایی که در سختترین روزها و شبها، من و سایر اعضاء مدیریت سایت را به ادامه کار سخت واداشته است، اعلام نمایم. ایشان بدون تردید، دست راست بنده در تمامی مشکلات بوده و در حساسترین و دشوارترین لحظات، در کنار تیم مدیریتی سایت، با تمام وجود با مشکلات مبارزه کرده‌اند، و بدون حضور ایشان، چه بسا که بسیاری از مشکلات به راحتی قابل رفع نمی‌بود. برای این دوست عزیز نیز، از خداوند، آرزوی موفقیت و کامیابی در زندگی‌شان را مسئلت دارم.

در پایان از تمامی گردانندگان سایت، که اسامی آنها را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

با امید که بتوانیم در گزارش فعالیت در سال آینده، پیشرفت‌های چشمگیری را ذکر نماییم، و با آرزوی رضایت دوستان از عملکرد این مدت سایت، برای همگی دوستان به خصوص طرفداران تیم محبوب بارسلونا، آرزوی موفقیت و کامیابی و سلامتی داشته و امیدواریم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

Tots Units fem Força
ارزش: ۱۰.۰۰ (۷ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
تنهاترین
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
شرمنده...یه چند روزی نبودم.....
تبریک....امیدوارم تا سالهای سال همه با هم بمونیم....
چون مثل اعضای یک خانواده شدیم.....
امیدوارم یه روزی نسل های بعد ما 100مین سال تاسیس سایت رو جشن بگیرن و این راه رو ادامه بدن...
فقط میتونم بگم شما بی نظرید.....



سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۴۲)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
اول یه خسته نباشید و خدا قوت جانانه به همه ی اونایی که برای سایت زحمت کشیدن،واقعا ممنون از کارایی که انجام دادین هفتمین سالگرد سایتم تبریک میگم البته با تأخیر و امیدوارم این روند ادامه داشته باشه.


سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ (۳:۱۵)
 
سهیل
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم تبریک میگم و از همگیتون تشکر میکنم واقعا خیلی زحمت کشدید


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۴۲)
 
Lionel-Xaviesta
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایت عزیزمون رو تبریک میگم
و از تمام کسانی که شبانه روز برای پیشرفت سایتمون تلاش میکنن تشکر میکنم.خسته نباشید


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۲۱)
 
The.Gladiator
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک میگم و امیدوارم که سلامت باشید.


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۶:۱۷)
 
hmjz_1
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم سالگرد سایت را تبریک میگم و از همه کسانی که برای به روز ماندن این سایت تلاش میکنند صمیمانه تشکر میکنم


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۱۷)
 
shahnam
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201: :201:


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۱:۵۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم سالگرد تاسیس سایت رو تبریک میگم و واقعا تشکر میکنم از همه ی دستندرکاران به امید اینکه سایت هر سال بهتر و بهتر بشه.خدا قوت


دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ (۰:۱۲)
 
Leo.Messi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم سالگرد تاسیس سایت رو تبریگ میگم
امیدوارم در سال های آینده هم به همین شکل به کارش ادامه بده و پیشرفت کنه


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۲۱:۴۵)
 
najieman
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
خيلي مباركه. اميد وارم هزارساله بشيم (بلكم بيشتر).از 7 سال پيش تا حالا سايت هميشه پشتيبان تيم و هوادارا بوده چه در دوره قهرماني هاي دوره رايكارد چه زمان افت شديد تيم در پايان اون دوران و چه در زمان سلطه بارسا بر فوتبال جهان در دوره پپ كبير هميشه سايت روند صعودي خودش رو دنبال كرده و هيچوقت كم نذاشته.دم همتون گرم.
به اميد تكرار شكوه بارسا با تيتو


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۳۷)
 
pedram__M30
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ها ماشالا جونم تولد به به :201: :201: :201: :201:
بیا وسط :201: :201: :201:
دست دست دست شوله محکمخودشه :201: :201:
ای جونم


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۵۰)
 
*untouchable*
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد تولد تولدت مبارک کوچولو!!!
امسال که هفت سالت شد باید بری مدرسه ها!!


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۳۶)
 
g.golnar
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک هممون باشه!
100 سال به این سالها!


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۵۸)
 
mosy_messi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
دمه همه ی دستندرکاران کیشمیش
جشن چه زمانیه و در چه مکانیه ؟ ردیف کنیم همه بریم مصلا فکر کنم جاشیم


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۳۴)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
HAPPY BIRTHDAY



یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۱۹)
 
BRAIN
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک میگم...

خدا قوت


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۱۱)
 
H_Majnun
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باشه.
و ممنون از تمامی دوستانی که این چند ساله واقعا بدون هیچ چشم داشتی برای سایت زحمت کشیدن.


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۹:۵۴)
 
behnoush1360
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
واقعاً ممنون و سپاسگزاریم بابت این همه زخمت در طول این سالها و ممنون از سایت عالیتون
بنده به شخصه استفاده لازم را از سایت خواهم برد .


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۸:۲۰)
 
siyamak
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باشه خسته نباشید و دم همتون گرم


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۵:۳۰)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایت مورد علاقه ام مبارک باشه!
انشاالله تا 120 سال ادامه به کارش بده! :201: :201:


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۵:۰۴)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
دستتون درد نکنه فقط یه خواهش اگه میشه در مورد ورزشهای دیگه بارسا هم اخیار و اطلاعات بزارید مثلا بسکتبال- فوتسال و غیره
ممنون


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۲۹)
 
konjkave60
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
با سلام خدمت همه شما عزیزان به خوبی میدونیم که چه زحمت طاقت فرسایی طی این مدت کشیدید
در سپاس از زحماتتون میتونیم بگیم خداقوت
انشا الله همیشه و در همه مراحل زندگی شاد و سربلند و پیروز باشید و روز به روز شاهد هرچه پربار شدن سایت باشیم
ممممممممممممممممممنننننووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننن



یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۰۸)
 
Xaviesta
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باشه
ایشالا این سایت هرسال پربار تر بشه، توش همیشه خبرای خوب درج کنید و...


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۰۶)
 
del-barca
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک.
امیدوارم همیشه بارساییهای عزیز اینجا دور هم باشن و به هم روحیه بدن.
تنها جاییه که میتونم عاشقانه حرفای دلمو بزنم.
زنده باد بارسا تا همیشه.


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۰:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ممنون از دوستانی که ابراز لطف کردن.

نقل قول
با سلام و خسته نباشید....صمیمانه هفتمین سالگرد تاسیس سایت رو تبریک میگم و امید وارم با قدرت ادامه بدید..........از همه عزیزانی که واسه سایت زحمت کشیدن تشکر میکنم.....فقط یه نکته که بعد از چندین ماه هنوز متاسفانه جوابمو نگرفتم عدم پاسخ از سوی فروشگاه سایته؟ایا قسمت فروشگاه تعطیل شده؟یکی از راه های کسب درامد سایت که میتونه به سایت هم کمک زیادی بکنه قسمت فروشگاه سایته که هم عزیزان میتونن محصولات در خواستی رو انتخاب کنن و تو ارشیو داشته باشن و هم در کسب درامد واسه سایت مفیده....ایا هنوز فروشگاه برقرار ه؟

دوست عزیز، متاسفانه فروشگاه سایت طی چند ماه اخیر دچار مشکلاتی بود و من باز هم از این بابت پوزش می خوام. به امید خدا مشکلات در آستانه بر طرف شدن هست و ان شاء الله از هفته آینده شامل از سر گیری فعالیت کامل فروشگاه سایت خواهیم بود.


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۰:۲۳)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولدت مبارک


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۲۲:۴۷)
 
alfax
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارکه..........


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۲۰:۰۵)
 
Matin-Taylor
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک همه باشه و به همه ی مسئولین سایت خسته نباشید جدی میگم برای زحمات بی وقفشون :201: :201: :201: :201: :201: :201:


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۵۳)
 
L.A-Messi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
آقا مبارکا باشه صد سال به این سالها

دوستان برای مشورت درباره زمان و مکان برگزاری جشن و اعلام همکاری به این تاپیک برید.


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۳۰)
 
3mix3
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک
از زحمات همه دوستان تشکر میکنم
به امید سالی بهتر


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹)
 
rebwar
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!

مبارکه آقا مبارک
به‌ پیرۆز بێت پیرۆز بێت رۆژی له دایک بونت



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۰۱)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!


واقعا سایت خوبی داریم

از آقای مدیر و همه مسئولین تشکر میکنم

تولد سایت مبارک


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۳۵)
 
mohsen_ashege_barca
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
واقعا سایت جامع و کاملی هستش
ممنون از تک تک کسایی که واسه این سایت زحمت کشیدن و میکشن و یه خسته نباشید ویژه برای آقا سعید همچنین تولدتو مبارک!


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۱۲)
 
bardiya30
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایت مبارک
و
برای تمام کسانی که همیشه به فکره بهتر شدن و به روز کردن سایت هستند آرزوی موفقیت میکنم
و
در کل خسته نباشید



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۱۰)
 
lavvaf22
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک برای 6 سال تلاش مستمر



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۵۵)
 
mamad_ft
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باد این روز برتمامی بارسلونایی های ایران


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۴۷)
 
mazaherxavi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
اول سلام وخسته نباشيد به سعيد جون دوم تولد سايت و خودت رو تبريك ميگم اميدوارم سايت هميشه بالا سر سايت باشه


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۳۰)
 
maYssam
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
congratulate


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۲۷)
 
onlymessi10
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باشه


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۱۱)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک میگم اول به همه اعضای سایت هفتمین سالگرد تاسیس سایت رو. و دوم به سعید جان مدیریت سایت که امروز تولدش هم هست به خاطر اینکه تونسته کامل ترین تیم مدیریتی رو تو چند سال اخیر به کار بگیره.
آقای ایمنی مدیر کل سایت، خانم معنوی مدیر ارشد، آقای رزاق نژاد مدیر اخبار، آقای صمیمی فر مدیر انجمن، آقای محمودی مدیر گالری و آقای اکبری مدیر تبلیغات سایت هستن که به نظر من این کاملترین و موفق ترین تیم مدیریتی سایت تا الان هست.
برای همگی آرزوی موفقیت میکنم


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۱۱)
 
Ali.Pakbaz
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک
ما رم دعوت میکنید؟


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۴۴)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
با سلام و خسته نباشید....صمیمانه هفتمین سالگرد تاسیس سایت رو تبریک میگم و امید وارم با قدرت ادامه بدید..........از همه عزیزانی که واسه سایت زحمت کشیدن تشکر میکنم.....فقط یه نکته که بعد از چندین ماه هنوز متاسفانه جوابمو نگرفتم عدم پاسخ از سوی فروشگاه سایته؟ایا قسمت فروشگاه تعطیل شده؟یکی از راه های کسب درامد سایت که میتونه به سایت هم کمک زیادی بکنه قسمت فروشگاه سایته که هم عزیزان میتونن محصولات در خواستی رو انتخاب کنن و تو ارشیو داشته باشن و هم در کسب درامد واسه سایت مفیده....ایا هنوز فروشگاه برقرار ه؟


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۲۸)
 
MRZ94
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم به نوبه خودم از آقا ایمنی و بقیه گردانندگان سایت تشکر کنم و خسته نباشید ویژه ای به این عزیزان بگم


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۲۰)
 
Kiavash13
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
حداقل به عنوان کسی که بانی بخش رسانه ی آبی و اناری بود و تا ساعت 4-5 صبح بیدار میموند تا فول مچ ها رو بزاره یه یادی از ما میکردین

پ.ن:


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۰۸)
 
saeed.tiraxtorchi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
از ته دل میگم مبارکه.از همتون تشکر میکنم و خوشحالم که تو ایران همچین سایتی داریم واسه بارسا عزیزمون.آقا سعید و بقیه بچه ها خسته نباشید.فقط اینو میتونم بگم...دوستون داریم


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۰۵)
 
XAVI-lover
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
خسته نباشید! امیدوارم سال های سال این سایت برامون بمونه که تنها پل ارتباطی طرفدارای بارسلونای عزیزمونه. با این همدیگر رو نمیبینیم ولی دل هامون پیش همه و با شکست های بارسا ناراحت شدیم. با پیروزی هاش بال درآوردیم و اوج گرفتیم وجشن گرفتیم/ خلاصه مثه یه خانواده میمونیم
تولد سایت خوبمون مبارک. ممنون که این سایت انقدر کامل و به روزه!
با آرزوی موفقیت!


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۵۵)
 
SMS_E13
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
از اعضا و مسئولین؛ تشکر می کنم

سعید؛ بابت این 7 سال واقعا ازت ممنونم سایه ت همیشه بالا سر سایت باشه


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۵۱)
 
kanse
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارکه :201:
انشالله روز به روز با قدم های استوار به سمت موفقیت حرکت کنیم
همینجا از تمام مسئولان و زحمت کشان سایت اف سی بارسلونا تشکر میکنم که با اخبار و اطلاع رسانی های خود زمینه شادی و رضایت تمامی طرفداران رو فراهم کردن
با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان و تیم محبوب



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۴۹)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
خدا قوت...
واقعا بابت زحماتتون توی این 6سال ازتون تشکر میکنیم.


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۲۱)
 
milad109
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
با سلام من دیروز ثبت نام کردم و هفنمین جشن ساگرد سایتو تبرک میگم


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۰۹)
 
saman.1390
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اشالا70ساله بشیدددددددددددددددددددددددددددددددد :201: :201: :201: :201: :201:


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۵۷)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
شدیدا مبارکه
:201: :201: :201: :201:


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۴۰)
 
arya1
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
بادا بادا مبارک بادا ایشا··· مبارک بادااااا

منم به نوبه خودم از همه ی عزیزانی که در این سایت تلاش میکنن
برای به وجود آوردن محیطی مفید برای گذراندن اوقات
و ···
تشکر میکنم
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.
به همه اعضاء و دوستان بارساییییییییییییییی هم تبریک میگم

فقط بارسااااااا



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۳۶)
 
barcapolis
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
اقا مبارکه

ایشالله 2000 ساله بشین


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هفتمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
لازم به ذکره که جشن سالگرد تاسیس سایت به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، اواسط شهریور ماه برگزار خواهد شد.


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!