به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.اخبار بارسا
فرستنده شکیبا رهنما در تاريخ جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۳۰) (۱,۲۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: شکیبا رهنما / FCBarcelona.ir


مکسول، تیاگو موتا و ایبراهیمویچ سه بازیکن اسبق بارسلونا هستند که در حال حاضر برای تیم فرانسوی توپ می‌زنند. این سه بازیکن سر جمع 20 عنوان با بارسا کسب کرده‌اند - 10 عنوان برای مکسول، موتا و ایبرا هر کدام 5 عنوان - و هر سه، در تیم اینتر میلان هم بازی بوده‌اند.

روز شنبه، بارسا در مصاف با پاریسن ژرمن با سه بازیکن سابق خود مواجه خواهد شد: مکسول مدافع، موتا در خط میانی و زلاتان به عنوان مهاجم. زمانی که تیتو دستیار پپ بود، دو تن از این سه بازیکن یعنی مکسول و ایبرا زیر نظر تیتو تمرین کرده‌اند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نقش تعیین کننده در بارسا

هر سه بازیکن نام برده، در زمان خود نقش کلیدی برای تیم ایفا می‌کردند. ایبراهیمویچ در پست مهاجم، طی یک فصل 20 گل به ثمر رساند و 6 قهرمانی با بارسا تجربه کرد. مکسول به بارسا منتقل شد تا جایگزینی برای سیلوینیو باشد و وظایف سمت چپ خط دفاعی را با اریک آبیدال تقسیم کند؛ با این حال خرید آدریانو شانس او را برای حضور در ترکیب اصلی کاهش داد و موجب شد که او در انتقالات زمستانه راهی پاریس شود. تیاگو موتا، از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان وارد شد و همیشه به تیم پایبند بود. او دوران اوج خود را به عنوان یک مهره کلیدی در میانه زمین در بارسا زیر نظر فرانک رایکارد گذراند و با تیم به قهرمانی اروپا دست یافت.

قهرمانان در بارسا

هر سه طعم قهرمانی با پیراهن بارسا را چشیده‌اند؛ اما مکسول بیشتر از دو بازیکن دیگر طی دو فصل 10 بار با بارسا قهرمان شده است. او دو قهرمانی در لالیگا، سه سوپرکاپ اسپانیا، 2 سوپرکاپ اروپا، 2 جام باشگاه‌های جهان و یک قهرمانی اروپا را با بارسای گواردیولا جشن گرفته است.

دو بازیکن دیگر با 5 قهرمانی، به نسبت مکسول به موفقیت کمتری دست یافتند. ایبراهیمویچ تنها با گذراندن یک فصل (2009/10) 1 بار فاتح لالیگا شد، 2 بار سوپر کاپ اسپانیا را بالای سر برد، 1 بار سوپر کاپ اروپا را بدست آورد و در قهرمانی جام باشگاه‌های جهان سهیم بود. در حالی که تیاگو موتا یک بار قهرمانی اروپا را با بارسا تجربه کرد (در پاریس!) و 2 قهرمانی در لالیگا و 2 قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا بین سالیان 2001 تا 2007 را نیز در کارنامه آبی اناری خود دارد.

جا افتاده در پاریسن ژرمن

هر سه بازیکن برای کارلو آنجلوتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. موتا و مکسول کسری از فصل گذشته را در پاریسن ژرمن گذرانده‌اند و موقعیت خود را در این تیم یافته‌اند و انتقال ایبراهیمویچ از میلان یکی از بزرگترین خرید‌های این تابستان بود.

بازی شنبه، اولین باری ست که مکسول از زمانی که باشگاه را وداع گفته، مقابل بارسا قرار می‌گیرد. اما موتا و ایبراهیمویچ به ترتیب با تیمهای اینتر میلان و آ.ث میلان به مصاف باشگاه قدیمی خود رفته‌اند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
cheetah print dress
numerous types of styles are now accessible for the bridetobe select. It's simple to locate your wedding dress you would like. If there's not 1 you like ugg, you are able to get in touch with a designer and get a wedding dress designer, supplied you are able to pay the cost. For these factors, bridesmaid dresses 2013 we are able to draw a conclusion that's probably the most typical elements that girls want probably the most stunning brides. Along with other factors uggs, like girls, really feel which you wish to discover marriage casual bridesmaid dresses , girls have a great memory with the wedding day. White Dresses 2013 And girls to understand their dreams of wedding dresses. Rolex, GMT Master IIWhen Rolex releases a brand new model, it's inevitably a unique event within the watchmaking sphere. evening dresses melbourne In 20, luxury brand watches the new GMT Master II was not an exception, symbolizing a actual evolution in this emblematic model'


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۱۴:۵۲)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
از موتا وزلاتان خوشم نمیاد ولی برای مکسول ارزوی موفقیت میکنم


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۰۷)
 
del-barca
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
از موتا خیلی خوشم میومد اما با اون حرکات زشتش با پیراهن اینتر تو نیوکمپ ازش متنفر شدم اون کاری که با بوسکتس کرد و گردنشو از پشت گرفت تو هین به بارسا بود.از زلاتان هم هیچ وقت خوشم نمیومد.اما چون یک سال پیراهن بارسا رو پوشید ارزوی موفقیت براش میکنم.


یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ (۰:۵۹)
 
Nobody
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
به امید پیروزی در مسابقه امشب.


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۳۱)
 
saina22
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
حالم از زلاتان به هم میخوره


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۳۹)
 
mazaherxavi
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
از زلاتان اصلا خوشم نميومد


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۱۵)
 
kanse
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
امیداورم بارسا نشونشون بده که با رفتن اونا هنوز بهترینه


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۳۴)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
هیچکدومشون تو بارسا موفقیت نداشتن ولی آرزوی تو بارسا بودن رو داشتن


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۴۷)
 
saeed.tiraxtorchi
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
هرسه شون بازیکنای بی شعوری هستن البته مکسول یه کم شعور داره.اما وقتی تیاگو موتا رو میبینم یاد بازی با اینتر می افتم.طوری شلوغ می کرد تو اون بازی و وقت اخراج شدنش که یه عمر ازش نفرت داشته باشم


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۵۸)
 
Alireza_Sleepless
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
شاید اونجاباشن براشون بهتر باشه!
تو بارسا که همیچین موفق نبودن!


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۴۴)
 
lavvaf22
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
جذابیت بازی بیشتر میشه
بردیمشون



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۴۳)
 
MRZ94
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
از هیچکدومشون خوشم نمیومد و نمیاد ‏


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۶:۲۸)
 
barcelona-m.blogfa.com
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
هر 3 شون بازیکنای بیشعوری بودن و هستن


شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۰۸)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: سه چهره آشنا در پاریسن ژرمن.
امیدوارم بعد بازی هر سه شون اعتراف کنن که بارسلونا بهترین تیم جهانه هنوووووووزم



شنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ (۲:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!