به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).اختصاصی
فرستنده ابوالفضل اشتری در تاريخ شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۰۰) (۲,۶۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: ابوالفضل اشتری ساغرچی
با همکاری خانمها: سولماز مجید زاده، سمیرا محمدی،
الیکا چلانگری، زینب بیزن زاده و تارا تاج/ FCBarcelona.ir


مهاجم

نبود یک تمام کننده و یک سانتر فروارد در خط حمله تیم کاملاً مشهود بود. در طول این فصل ستاره آرژانتینی لیونل مسی یک تنه در خط حمله موفق شد گل‌های فراوانی به ثمر برساند و در نقش بازیسازی هم عملکرد قابل قبولی داشت. با این حال گواردیولا نبود یک مهاجم تمام کننده را کاملاً احساس کرد و با مصدومیت طولانی مدت داوید ویا، اندک امیدهای گواردیولا نیز از بین رفت. تیتو نیز کاملاً متوجه این موضوع شده است تا نام مهاجمان زیادی برای حضور در بارسا مطرح شود.

فرناندو یورنته

مهاجم بلند قامت اسپانیایی شانس زیادی برای حضور در ترکیب بارسلونا دارد. این بازیکن در این فصل نقش بسزایی در موفقیت‌های بیلبائو داشته است و توانسته است گل‌های زیادی را به ثمر برساند و در نقش بازیساز هم پاس گل‌های زیادی را داده است. بارسلونا می‌داند که برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید رضایت سران بیلبائو را جلب کند تا راه انتقال این مهاجم آسان‌تر شود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

یورنته بازیکنی است که می‌تواند در نبردهای هوایی کمک زیادی به تیم بکند. تاکتیک و فرصت طلبی از دیگر ویژگی این بازیکن می‌باشد. این بازیکن در رقابت‌های یورو 2012 حضور دارد و با توجه به غیبت داوید ویا و سولدادو و عملکرد خوبش در این فصل، شانس بسیار زیادی برای حضور در ترکیب اصلی اسپانیا دارد. مطمئناً عملکرد وی در یورو می‌تواند در قیمت این بازیکن تاثیر بگذارد.

نام کامل: فرناندو یورنته تورس
سن: 27
قد: 195
ملیت: اسپانیا
پست تخصصی: مهاجم نوک
سایر پست‌ها: -
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 25 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: 40 تا 45 میلیون یورو
درصد حضور در بارسا: 20 درصد

نیمار

بدون شک کمتر کسی از علاقه سران بارسا برای جذب این بازیکن بی‌خبر است. بازیکن جوان و خوش تکنیک برزیلی یکی از بازیکنانی است که مشتریان زیادی در اروپا دارد. این بازیکن چند بار اعلام کرده است که دوست دارد مقصد بعدیش اسپانیا باشد و یکی از دو تیم بزرگ اسپانیا را انتخاب خواهد کرد. هر چند از ابراز علاقه‌اش برای پیوستن به بارسا شنیده‌ایم، اما بارسا برای عقد قرار داد با این بازیکن دو مشکل بزرگ دارد. یکی اینکه وی به تازگی قرار داد خود را با باشگاه سانتوس تمدید کرده است و باید ابتدا رضایت سران سانتوس را جلب نماید. دوم اینکه سران باشگاه برزیلی برای انتقال این بازیکن مبلغی بالغ بر 50 میلیون پوند را درخواست کرده‌اند. با توجه به مشتری‌های زیاد این بازیکن، رقابت برای خرید نیمار بیش از قبل خواهد شد و باشگاهی که بتواند هزینه بیشتری را بکند، شانس بیشتری نیز برای بخدمت گرفتن این ستاره بزریلی خواهد داشت. حال باید دید ابراز علاقه این بازیکن به بارسا چقدر به واقعیت نزدیک است که می‌تواند راه انتقالش به بارسا را راحت‌تر کند یا خیر؟

نام کامل: نیمار داسیلوا سانتوس جونیور
سن: 20
قد: 174
ملیت: برزیل
پست تخصصی: مهاجم نوک
سایر پست‌ها: وینگ تهاجمی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 30 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: ؟
درصد حضور در بارسا: 5 درصد

رابین ون پرسی

شاید بمب نقل و انتقالات تابستان امسال کسی نباشد جز ون پرسی. مهاجم هلندی آرسنال که فقط یکسال تا پایان قرار دادش با توپچی‌های لندی باقیمانده، یکی از بازیکنانی است که تا چند وقت پیش شایعه پیوستنش به بارسا بیشتر از هر تیم دیگری شنیده می‌شد. ون پرسی در این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره بود که هنوز علاقه‌ای به تمدید قرار داد خود با آرسنال نشان نداده است و همین امر شایعه پیوستنش به سایر تیم‌ها را قوت می‌بخشد. از دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی بعنوان جدی‌ترین مشتریان این بازیکن نام برده می‌شود. هفته گذشته تعدادی از سایت‌های خبرگزاری و روزنامه‌ها اعلام کردند که باشگاه بارسلونا از به خدمت گرفتن این بازیکن صرف نظر کرده است؛ با این وجود باور کردن این مسئله بسیار سخت خواهد بود. مطمئناً باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن و پایین‌تر آوردن قیمت و دستمزد ون پرسی با آرسنال مذاکره خواهد کرد تا بتواند تا حدی از بدهی‌های خود نیز کم کند.

نام کامل: رابین ون پرسی
سن: 28
قد: 186
ملیت: هلند
پست تخصصی: مهاجم نوک
سایر پست‌ها: مهاجم دوم
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 45 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: 20 میلیون یورو
درصد حضور در بارسا: 5 درصد

دیدیه دروگبا

دیگر بازیکنی که نامش برای حضور در خط حمله به گوش می‌رسد مهاجم ساحل عاجی چلسی می‌باشد. دروگبا مهاجم 34 ساله چلسی که با این تیم موفق شد به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، در پایان این فصل قرار دادش به اتمام رسیده است و به طور رسمی نیز اعلام کرد فصل بعد در چلسی حضور نخواهد داشت. حال این بازیکن می‌تواند بعنوان یار آزاد به هر تیمی بپیوند. پس مطمئناً هر تیمی که بتواند دستمزد بالایی را برای این بازیکن پرداخت کند و شانس حضور بالایی در ترکیب اصلی به وی بدهد، با جواب مثبت وی رویرو خواهد شد. حضور وی در بارسا خبر بسیار خوبی برای هواداران بارسا خواهد بود. بازیکنی که قدرت بدنی بالایی دارد و یک تمام کننده مطمئن است، می‌تواند ضعف خط حمله بارسلونا را برطرف کند.

نام کامل: دیدیر یوس دروگبا تبیلای
سن: 34
قد: 189
ملیت: ساحل عاج
پست تخصصی: مهاجم نوک
سایر پست‌ها: -
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 9.5 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: -
درصد حضور در بارسا: 10 درصد

لوئیز سوارز

همانطور که اشاره شد، بارسلونا نیاز به یک مهاجم تمام کننده دارد. یکی از بازیکنانی که بارسلونا برای خط حمله خود تحت نظر گرفته است، لوئیز سوآرز مهاجم حال حاضر لیورپول می‌باشد. با توجه به اینکه لیورپول نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، شایعاتی مبنی بر ترک سوارز از آنفیلد و انتقال وی به تیمی که در آن شانس حضور در رقابتهای اروپایی را داشته باشد، به گوش می‌رسد. چند روز پیش لوئیز در مصاحبه با نشریه مارکای اسپانیا عنوان کرده بود که دوست دارد روزی در لالیگا بازی کند. با توجه به این مورد می‌توان گفت که منظور از این حرف، حضور در دو تیم مطرح اسپانیایی خواهد بود. این بازیکن چند روز بعد از انتشار این اخبار ادعا کرد که پیشنهادی از اسپانیا نداشته است.

سوارز در این فصل از لیگ جزیره، برای تیم خود 17 گل را به ثمر رساند و برترین گلزن لیورپول نام گرفت. محرومیت 8 جلسه‌ای این بازیکن به اتهام نژاد پرستی علیه بازیکن منچستر، باعث دوری این بازیکن از رقابت‌ها شد.
از چند ماه پیش سران لیورپول تمایل خود را به جذب کیتا اعلام کرده‌اند و در چند هفته اخیر خبرهایی از علاقه این تیم برای جذب تیو نیز شنیده می‌شود؛ مسئله‌ای که نمی‌توان به راحتی از آن عبور کرد، زیرا این امر می‌تواند راه انتقال این بازیکنان را راحت‌تر کند. شاید اگر کیتا و تیو در تابستان امسال بارسلونا را ترک نکنند، می‌توان به قطع گفت با توجه به بودجه و بدهی‌های باشگاه، نباید انتظار حضور این بازیکن در بارسلونا را داشته باشیم.

نام کامل: لوئیز آلبرتو سوارز دیاز
سن: 25
قد: 181
ملیت: اروگوئه
پست تخصصی: مهاجم نوک
سایر پست‌ها: مهاجم دوم – وینگ تهاجمی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 28 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: ؟
درصد حضور در بارسا: 7 درصد
ارزش: ۸.۰۰ (۶ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamed5
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
عشق مالاسیا


چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۲۷)
 
blaugrana-10
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
ما مدافعامون همه بلندن ولی مهاجم بلند کم داریم یا اصلا نداریم به نظر من گرت و رابین و فرناندو بیان خوبه ولی دروگبا و سوارز اصلا نیان


شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۰۷)
 
lavvaf22
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
خرید بازیکنان خوب یه بحثه
سازگاری و هماهنگی اونا با سیستم بارسلونا یه بحث دیگه



سه‌شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ (۲:۲۷)
 
javad_0312
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
همه خوبن مخصوصا لورنته و نیمار و گرت بیل و البا و سیلوا رو باید بخره


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۴۱)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
از بین اینا فقط دروگبا خوبه اونم برای نیمکت


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ (۱۴:۵۸)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
فقط سوارز نیاد هرکی اومد خوبه.


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۵۷)
 
alirezafa
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
یکم واقع بین باشین به نظرم سن رو نباید در نظر گرفت. دروگبا بالاخره یه فصل که به درد بارسا میخوره. سرعتش هم که خوبه و خوب بازی میکنه. فن پرسی هم که هم سن ویا است تازه کوچکتر میگین سنش بالا رفته پویول خود ما هم 34 هست ژاوی 31. سن ملاک نیست. دروگبا که خوب میدود و اصلا چیزی از پیری درش نیست. این حرفا رو کلی گفتم.

ولی من خودم دوست دارم اگه تونستن نیمار - فن پرسی - بیل - سیلوا. بیان.



دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۳۵)
 
themistroxavi71
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
امیدوارم ویا و پدرو فصل بعد عملکرد خوبی داشته باشن و گر نه مسی تو خط حمله تنهاست

دفاع هم که فقط سوتی میده


باید دعا کنیم جناب راسل سر کیسه رو شل کنه...


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۲۲:۰۱)
 
thierrymahdi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
دروگبا می خواد بیاد بارسا چیکار

فقط نیمار


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۳۳)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
باید زودتر اقدام کنیم واسه خرید


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۵۳)
 
rezafcmessi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
سلام دوستان بارسایی گل

به نظر من مشکل اصلی تیم فقط یه دفاع وسطه و یه دفاع چپ . با بودن ویا-پدرو - مسی - سانچز -کوئنکا نیازی به مهاجم نیست اگه این مهاجها اماده باشن غوغا میکنن البته اگر بخوان مهاجم بخرن سوارس از همه بهتر خوش تکنیکه به سبک بارسا هم میخوره

دوستان فراموش نکنید لاماسیا رو داریم درضمن فونتاس رو هم داریم به عنوان دفاع وسط


زنده باد بارسا


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۱۱)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
ون پرسی بهترین گزینه


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۳۴)
 
Vahid-Paydar
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
نیمار بهترین گزینه ست .................. بیل سیلوا نیمار ..... اینطوری تکمیل تکمیلیم


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۲۱)
 
del-barca
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
به نظر من باید به سبکمون وفادار باشیم چون بارسا با این این سیستم بهتر نتیجه میگیره.
این یه ساده بینیه که با خرید یه مهاجم بلند قد میتونیم تیمای ضد فوتبال رو ببریم چون با خرید مهاجم بلند قد باید سبک تیمیمون رو عوض کنیم در حالی که هیچ کی دوس نداره ما مثل رئال و سایر تیما بازی کنیم.


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۰۰)
 
mosy_messi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
برای گذشتن از ضده فوتبال ما به یک بازیکنه قد بلند مثله گومز نیاز داریم تا بتونیم وقتی راهه دروازه بستس از جناحین سانتر کنیم اگه یه مهاجم نوک قد بلند بیاریم هیچکی حریفه ما نمیشه . از دفاع وسط و دفاع چپ قافل نشیم


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۱۱)
 
mazaherxavi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
به مهاجم نياز نداريم ولي اگه ميخوان مهاجم بگيرن يا يورنته رو بيارن يا سوارز


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۰:۲۵)
 
hamed5
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
یه بال چپ میخوایم


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۵:۳۴)
 
The.Gladiator
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
از همه اونایی که توی نوشته شدن این خبر دست داشتن تشکر میکنم. نوشتن خبر اختصاصی خیلی به پیشرفت سایت کمک میکنه.

خسته نباشید


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
اینا همش چرتو پرته بارسا فقط به یه دفاع چپ نیاز داره همین نه دروازبان نه مهاجم و نه دفاع وسط


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۰:۳۹)
 
mohammad.z
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
همشون به جز دروگبا خوبن ام کو پول؟


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۴۸)
 
mmt.1373
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
نیمار رو عشقه.............


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۲۴)
 
khashayar_mahdavi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
به قول برو بچ تیم اگه داوید و پدرو به وضعیت قبلیشون برگردن تیم نیازی به مهاجم خوب نداره !!!!!!!



مگه ما با همین بازیکنا به مادریدی ها 5 تا گل نزدیم مگه به منچستر که تو خونه خودش بازی میکرد 3 تا نزدیم !!!؟؟؟؟؟


ولی بازم وجود مهاجم جایگزینی مثل نیمار و سوارز بدرد تیم میخوره ولی ای کاش فالکاعو میومد بارسا






شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۱۰)
 
alioghi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
خداکنه دروگبا نیاد


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۰:۳۹)
 
siriusblack
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
من واقعا موندم..
عامل حذف بارسا دروگبا بوده یا چک؟؟ یدونه گل دومتری دروازه زد و تازه یه پنالتی هم تقدیم کرد بهمون که؟!!..عامل حذف تیم کدومه؟؟..
مشکل اینه که
1.سن پدربزرگمو داره
2.تاتکیکش اصا به بارسا میخوره؟!
3.کلا اهل تمارض و وقت تلف کردنه..یادتون نیس چقد تو همین بازی با خودمون خودشو الکی مینداخت زمین؟


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۰:۱۶)
 
FCB_PUYOL
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
چرا بارسا برای خرید فالکائو اقدام نمیکنه؟واقعا مهاجم عالیه.هم تسلطش روی توپ خوبه،هم سبک بازیش به سبک بارسا نزدیکه،هم گل های خوب و قشنگ میزنه.آمار این فصلش هم تو لالیگا هم تو لیگ اروپا فوق العاده بوده.به نظر من بهترین گزینه برای خط حمله بارساست.
فکرش رو بکنین تو اتلتیکو اینقدر خوب گل میزنه،تو بارسا باوجود اون خط هافبک و مهاجم چه کولاکی میکنه.



شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۳۸)
 
BRAIN
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
نیمار عالیه اگر مشکلش حل بشه بهترین گزینه هست
تو این مهاجم ها فقط ون پرسی به درد تیم میخوره که البته سنش هم زیاده
و دروگبا رو که دیگه نگو


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۹:۳۴)
 
تنهاترین
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
سوارز داره تو لیورپول حروم میشه...فراموش نکنین که چه رکورد خیره کننده ای تو آزاکس داشته.....بازیش خیلی به سبک تیم میخوره.....خیلی قبولش دارم.....در ضمن میگن که داداش پپ مدیر برنامه هاش هستش و اگه این حقیقت داشته باشه شانس اینکه بیاد تو تیممون کم نیست....واقعا یه تموم کننده به تمام معناست...حیف که تو لیورپوله....


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۳۴)
 
kanse
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
اگه ویا و پدرو به آمادگی قبلشون برگردن هیچ نیازی به مهاجم های گرون قیمت نیست
بارسا تیم پر خرجی نیست


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹)
 
Hardbarca
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
کلا زیاد به گزینه های احتمالی توی خط حمله برای موفقیت توی بارسا امیدوار نیستم

و یا بازیکنی که خوب باشه مثل نیمار تقریبا باید گفت این فصل نمیاد

ولی

نقل قول
اميدوارم نيمارو ون پرسي با سوارز بيان بارسلونا


عزیز من اون وقت حساب کردی سانچز-- پدرو-- ویا چی میشن!!! حالا مسی بماند

در ضمن باید بودجه باشگاه هم در نظر گرفته بشه!!

همه تیم ها هم که خوش اشتها هستن با یه چیزی حدود 2 برابر قیمت کارشناسی بازیکنشون راضی میشن!



شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۰۵)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
یورنته خوبه ولی بقیه نه مخصوصا دروگبا.


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۲۳)
 
amircatalan
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
نیمار استعداد بالایی داره ولی تردیدی که در مورد موفقیتش در اروپا وجود داره هم بالا هست.ضمن اینکه این تبلیغات بالایی که روش انجام میشه هر روز ادامه درخشش رو براش سخت تر میکنه.

فن پرسی سنش نسبتا بالا هست و از اینکه بارسا برای بازیکنی با سن بالا هرچقدر هم خوب باشه سرمایه گذاری هنگفت کنه نفرت دارم.

دروگبا سنش از فن پرسی هم بالاتره ولی چون بازیکن آزاد محسوب میشه میشه روش فکر کرد.اینکه عامل حذف بارسا از لیگ قهرمانان بود و این حرف ها هم اصلا منطقی نیست.چون برای تیمش بازی میکرد و قطعا طبیعی بود تمام تلاشش رو برای گلزنی و پیروزی تیمش انجام بده.یه قرارداد دو ساله با دروگبا میتونه خوب باشه.هرچند اخیرا مورینیو هم به دنبالش افتاده.

سوارز خیلی خوبه ولی بازیکن پر حاشیه ای هست و فکر نکنم به درد بخوره.

فرناندو یورنته هم ارزش اون قیمتی که روش گذاشته شده رو نداره.

در کل هیچکدوم از گزینه های ذکر شده خوب نیستن.امیدوارم بارسا به شکل سنتی تاریخ خودش بره دنبال مهاجم های کم نام و نشان ولی با استعداد آمریکای جنوبی.(مثل سرخیو آراخائو)...موضوعی که همیشه مشتاقانه ازش استقبال میکردم و میکنم.همیشه یکی از چیزهایی که بخاطرش به بارسا افتخار میکردم این بوده که مارادونا رو بارسا به فوتبال اروپا معرفی کرد...و این خیلی معنی داره.


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۱۸)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
اميدوارم نيمارو ون پرسي با سوارز بيان بارسلونا


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۷:۰۷)
 
HESSAM.FCB
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
من که اصلا کاری به دروگبا و نیمه نهایی جام قهرمانا ندارم کلا به درد نمیخوره فقط نیمار همین


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۵۶)
 
MHPR1
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
اصلا اسم دروگبا کنار اسم بارسا قشنگ نیست......


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۳۹)
 
siriusblack
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
اومدن دروگبا به هیچ وجه خبر خوبی نیست..


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۳۴)
 
HESSAM.FCB
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش سوم).
چرا اینقد یورنته قیمت زیاد دادن اصلا به درد نمیخوره
نیمار بهترینه و اصلا فن پرسی و دروگبا به درد بارسا نمیخورن فقط نیمار


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۶:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!