به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).اختصاصی
فرستنده ابوالفضل اشتری در تاريخ جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ (۲۲:۰۰) (۳,۲۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اف سی بارسلونا دات آی آر
نویسنده: ابوالفضل اشتری ساغرچی
با همکاری خانمها: سولماز مجید زاده، سمیرا محمدی،
الیکا چلانگری، زینب بیزن زاده و تارا تاج/ FCBarcelona.ir


فصل 2011/12 - فصلی که فقط یک جام برای بارسا داشت - به پایان رسید. آیا تاکتیک‌های بارسا به پایان رسیده است؟ آیا کیفیت چند تن از بازیکنان پایین بوده است یا مصدومیت‌های زیاد بازیکنان در این فصل به گواردیولا اجازه نداد تاکتیک‌های خود را به نمایش بگذارد؟ و شاید هم خرید‌های باشگاه انتظارات را برآورده نکرد؟ به هر حال هر چه بود فصل کم فروغی برای بارسا بود.

عدم موفقیت‌های بارسا در این فصل، سران باشگاه را به تکاپو واداشت که مجبور باشند نیروهای جدیدی به تیم اضافه نمایند تا تیتو ویلانووا با تمام قوا فصل 2012/13 را آغاز نماید. در چند هفته اخیر شایعات بازار نقل و انتقالات شروع شده است و این شایعات دور و اطراف باشگاه بارسلونا هم شنیده می‌شود. در ادامه به خریدهای احتمالی و بازیکنان مورد نیاز بارسلونا در فصل آینده می‌پردازیم.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

دروازه بان


در این فصل والدس همانند چند فصل قبل موفق به دریافت جایزه زامورا گردید، اما در چند بازی حساس آخر فصل متزلزل نشان داد. از سوی دیگر هم پینتو پا به سن گذاشته است و به احتمال قریب به یقین فصل آینده، آخرین فصل حضور این بازیکن در دنیای فوتبال خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد باشگاه تصمیم به استخدام بازیکن در پست دروازه بان ندارد و والدس فصل آینده نیز بعنوان دروازه بان اصلی در درون دروازه خواهد ایستاد.

مدافع میانی


قطعاً یکی از دلایل ضعف تیم، عدم آمادگی کامل خط دفاع بود. شاید در شروع فصل کسی فکر نمی‌کرد که در ادامه فصل، خط دفاعی مانند سال‌های پیش آن استحکام همیشگی را نداشته باشد. ضعف ماسکرانو در بازی‌های حساس، عدم آمادگی کامل پیکه در این فصل و مصدومیت‌های پویول باعث شد بارسا در بازی‌های حساس دچار مشکل شود. انتظار هم می‌رود تیم به دنبال پوشاندن این ضعف باشد که با چند بازیکن وارد مذاکره شده است.

تیاگو سیلوا

در میان تمامی اسامی که برای حضور در بارسا وجود دارد، شایعه پیوستن تیاگو سیلوا بازیکن 27 ساله برزیلی بیش از هر بازیکن دیگری به گوش می‌رسد. آخرین شایعات مبنی بر این بوده است که باشگاه میلان ایتالیا موافق شنیدن پیشنهادات دیگر تیم‌ها در ازای سیلوا می‌باشد. آدریانو گالیانی، مدیر عامل میلان، اظهار داشته است که چندین تیم تمایل خود را برای بستن قرار داد با سیلوا ابراز کرده‌اند. بی‌شک در این میان نام باشگاه بارسلونا هم مطرح می‌باشد. هر چند گالیانی بارها اعلام کرده است در مقابل پیشنهادهایی که برای انتقال تیاگو سیلوا می‌شود، مقاومت می‌کنیم. باید دید این مقاومت تا چه حدی خواهد بود.

طبق خبرهایی که اعلام شده است سران باشگاه بارسلونا و میلان به گفتگو پرداخته‌اند و بارسلونا در ازای سیلوا، پیشنهاد 20 میلیون یورویی به همراه یکی از بازیکنانش که احتمال دارد آفلای و یا کیتا باشد را داده است. میلان نیز در پاسخ به این پیشنهاد، مبلغ 30 میلیون یورو به همراه تیاگو آلکانترا را درخواست کرده است.

تاکنون که خبری مبنی بر موافقت یا مخالفت راسل و زوبی زارتا به پیشنهاد میلان نشده است، اما چیزی که مسلم است این است که پیشنهاد میلان غیر منطقی به نظر می‌رسد. زیرا از آلکانترا بعنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان جهان یاد می‌شود و می‌تواند جایگزین مناسبی برای ژاوی باشد. دو باشگاه میلان و بارسلونا برای سر انتقال این بازیکن بحث خواهند کرد که باید صبر کرد و منتظر نتیجه ماند.

نام کامل: تیاگو امیلانو دا سیلوا
سن: 27
قد: 183
ملیت: برزیل
پست تخصصی: مدافع میانی
سایر پست‌ها: هافبک دفاعی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 32 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: 45 میلیون یورو
درصد حضور در بارسا: 35 درصد

ورتونگن

مدافع 26 ساله بلژیکی تیم آژاکس نیز در این فصل عملکرد قابل قبولی در خط دفاعی این تیم داشته است و توانست با آژاکس به مقام قهرمانی باشگاه‌های هلند دست پیدا کند. حضور این بازیکن در تاتنهام قطعی به نظر می‌رسد، اما اگر بارسا در به خدمت گرفتن تیاگو سیلوا شکست بخورد، می‌تواند برای حل مشکل خط دفاعی، با مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز وارد مذاکره شود.

نام کامل: یان ورتونگن
سن: 25
قد: 189
ملیت: بلژیک
پست تخصصی: مدافع میانی
سایر پست‌ها: مدافع چپ – هافبک دفاعی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 12 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: ؟
درصد حضور در بارسا: 5 درصد

مدافع چپ


بارسا در این فصل با داشتن سه مدافع چپ ضعف زیادی را احساس کرد تا پاشنه آشیل این تیم باشد. آبیدال، مکسول و آدریانو سه گزینه گواردیولا برای قرار گرفتن در دفاع چپ بودند. در نیم فصل اول آبیدال گزینه اصلی پپ در این منطقه از خط دفاعی بود. هر چند که این فرصت به مکسول و آدریانو میرسید تا بتوانند خودی نشان دهند، اما هرگز نتوانستند بعنوان یک مدافع چپ اطمینان پپ را بدست بیاورند. در نهایت مکسول از تیم جدا شد و به پاریسن ژرمن انتقال یافت تا جنگ برای قرار گرفتن در دفاع چپ بین آبیدال و آدریانو باشد. بدشانسی‌های بارسا ادامه داشت، زیرا آبیدال بعد از گذشت چند هفته از نیم فصل دوم، مجبور به عمل جراحی شد که دیگر نتوانست برای بارسا بازی کند تا آدریانو تنها گزینه پپ برای بازی در این پست باشد. آدریانو در طول فصل چند بار دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داد تا پویول در غیاب آبیدال و این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی به بازی گرفته شود. با این حال آدریانو توانست زمانی که فرصت حضور در زمین را پیدا کند کیفیت بهتری از خود نشان بدهد، اما نتوانست آنگونه که باید و شاید مشکل خط دفاع در سمت چپ را حل کند.
بارسا برای پوشش ضعف در این پست دو بازیکن را مد نظر دارد که به هر دوی آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

یوردی آلبا

از جانشینان احتمالی آبیدال در پست دفاع چپ میتوان به آشنای قدیمی بارسا اشاره کرد. یوردی آلبا، بازیکن 23 ساله والنسیا، از کاندیداهای حضور در تیم می‌باشد. با وجود اینکه خبر انتقال این بازیکن هنوز از طریق باشگاه تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که آلبا را باید بارسایی دانست. همچنین با توجه به اینکه سران والنسیا دست به خرید بازیکن از اسپورتینگ لیسبون و دپورتیوو لاکرونیا کرده‌اند، مسیر انتقال این بازیکن به بارسا راحت‌تر شده است. والنسیا باشگاهی است که بازیکنان جوان و بی‌تجربه را خریداری می‌کند و بعد از پرورش این بازیکنان و تبدیل شدن به یک بازیکن تراز اول، دست به فروش آنها می‌زند. باب همین مسئله و با توجه ویژه تیتو ویلانووا به یوردی آلبا - که یک لاماسیازاده نیز هست - احتمال بازگشت او به خانه زیاد است. ویلانووا در تمجید از این بازیکن می‌گوید: «آلبا را به عنوان یک بازیکن و یک فوتبالیست ماهر، بسیار دوست دارم. او مدافع فوق‌العاده ایست و از تکنیک خوبی نیز برخوردار است. اگر بارسا موفق به امضای قرارداد با او شود، به خوبی پذیرای او خواهیم بود. آلبا اولویت شماره یک ما، برای خریدهای تابستانی خواهد بود».

نام کامل: یوردی آلبا راموس
سن: 23
قد: 172
ملیت: اسپانیا
پست تخصصی: مدافع چپ
سایر پست‌ها: وینگر میانی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 10 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: 15 تا 20 میلیون یورو
درصد حضور در بارسا: 55 درصد

گرت بیل

شاید کمتر کسی در دنیای فوتبال باشد که از کیفیت این بازیکن خبرنداشته باشد؛ به جرات میتوان گفت یکی از بهترین مدافعان چپ حال حاضر دنیاست. درست است که باشگاه علاقه زیادی به خدمت گرفتن این بازیکن دارد، اما این را هم میداند که برای متقاعد کردن سران تاتنهام کار سختی را خواهد داشت. از این مسئله هم نباید گذشت که چند مشتری جدی دیگر هم دارد که همین مسئله کار را بیش از قبل برای به خدمت گرفتن این بازیکن سخت می‌کند.

اینطور به نظر می‌رسد که خود گرت بیل علاقه زیادی برای پیوستن به جمع آبی اناری‌ها دارد و این ابراز علاقه را بارها درسایت‌ها و روزنامه‌ها اعلام کرده است. با توجه به شواهد و قراین می‌توان گفت که بارسا حاضر است برای به خدمت گرفتن این بازیکن تا 45 میلیون یورو هزینه کند.

نام کامل: گرت فرانک بیل
سن: 22
قد: 183
ملیت: ولز
پست تخصصی: وینگر میانی
سایر پست‌ها: دفاع چپ – وینگر تهاجمی
قیمت کارشناسی شده بازیکن: 35 میلیون یورو
قیمت انتقالی پیشنهادی: 45 میلیون یورو
درصد حضور در بارسا: 25 درصد
ارزش: ۱۰.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
Designer Bridesmaid Dresses
like. On the web, youll discover a broad range of lighting and fixtures to mate. On-line, you ve the upper hand, simply because you are able to see the photos of selected lamps, lighting, fixtures, and so on. Moreover, you ve the option of going for other bathroom accessories to counterpoint your current item. Lastly, if youre crafty, you are able to buy supplies and construct your personal bathroom lights, fittings and illumination Blue Bridesmaid Dresses . Irrespective of what you re questing for to accomplish these days, you ve a excellent handle of choices. Anytime you determine on bathroom accessories nevertheless, like lighting and fixtures, commonly take into account the style of one s bathroom initial hand. For example, you don t wish to set up a fancy stand up light and fixture in a childbathroom. Youd merely put your children by peril. Cree developed a prototype that delivers 1330 lm and consumes 8.7WDate.2011 August 4 Cree has announced an LED retrofit A lamp that meets stringent efficiency objectives, even whereas the business has not instant maneuvers to marketplace the item. The business has amplified a prototype that delivers 1330 lm and consumes 8 Short Wedding Dresses .7W, with an efficacy of 152 lm W. Cree says that the prototype 8220 exceeds the efficiency goals of the US Department of Power (DOE) L Prize Competition within the 21st Century Lamp category. The DOE has but to altogether define the needs of this third element of the L Prize championship table lamps shades, even though it has stated that 150 lm W efficacy could be a requirement. Non conventional looks The fashionable lamp looks substantially assorted than maximum LED retrofit lamps and decidedly various from a conventional incandescent bulb. In a movie, beneath, Gerry Negley, Cree s CTO and co initiator of the bulb, stated, 8220 I do not know what lighting will appear like within the 21st centenary. I can let you know it ll not be compelled with shapes and technologies of the elapse Vintage wedding dress . It ll not arise favor a conventional light bulb.Indeed we have already placarded numerous SSL lamps namely abandon from accustomed looks. But Cree is catching liberties in suggesting namely the model may meet the undefined 21st Century L Prize absences (besides while it comes to efficacy) cordless table lamps, and likewise the uncommon fashion of the lamp might be an problem. The model appears to be cylindrical when it comes to the lighting world or diffuser, for shown within the photo. Along with a cylindrical heat sink, that is bigger than the optical unit, Cheap Wedding Dresses types the pedestal of the lamp. Such a manner wouldn t offer an omnidirectional delivery of light. Nobody knows for decisive what absences the DOE ambition define for the third L Prize category. But we do kas long aswithin the 60W category, an omnidirectional distribution is really a necessity. Cree will not reveal anybody of the style particulars utilized within the prototype individually from mentioning it makes use of Cree TrueWhite technologies. TrueWhite is Cree s method to mingling ruddy LEDs with phosphor converted yellow LEDs to deliver warmer color temperatures with higher efficacy than is possible utilizing


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۲۸)
 
yatou
big wedding dresses
imitation, Francillon believed we would trademark the dials on his watches getting a winged clepsydra additionally to word Longines . A clepsydra is certainly an ancient device which measured time by marking the controlled flow water although a smallish opening red bridesmaid dresses . Casual Wedding Dresses Looking meticulously within the center from the Longines trademark a smallish box to show this gadget is noted. The organization ultimately departed out of this process instantly as you'll discover a number of Longines watches that don't hold the logo style black bridesmaid dresses . In 1889, Longines supplied 5 chronometers for that Italian explorer Luigi Amedeo, who did his much better to attain its northern border Pole. His failure is hardly noted ever provided books, although the mark Longines illuswtrious background because the watch option by explores and outdoorsmen plus size mother of the groom dresses . In 19,


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۱۳:۳۲)
 
No10
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
فکر کنم آلبا بیاد


دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ (۲۰:۲۰)
 
thierrymahdi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بیل بیاد عالی میشه

barca 4 ever


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۸:۲۹)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بیل
اگه نشد البا هم خوبه


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۵۳)
 
del-barca
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
اگه بیل بیاد بارسا تیمای دیگه رو چپ و راست میکنیم.


یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۵۶)
 
mmt.1373
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
گرث بیل............................


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۲۶)
 
alioghi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
خداکنه هرکی میاد خوب کار کنه


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲۰:۳۷)
 
markmarky
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
روسل باید این سیاست اقتصادی که در پیش گرفته رو یکم تعدیل کنه، تیم به بازیکن های بزرگ احتیاج داره نه قور زور


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۵:۵۵)
 
Reza180
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
به نظر من بیل آلیا و سیلوا بهترین گزینه ها هستند...
ولی اونقدراهم که گفتید بارسا این فصل نا موفق نبودا!بارسا امسال جام هایی مثله خوان گمپر'سوپر کاپ اسپانیا'سوپرکاپ اروپا' قهرمانیه آئودی کاپ' جایزه ی لاروس و جام حذفی اسپانیارو گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!چطور میگید فقط 1جام؟!!!


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۴۲)
 
m.mahsina
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
خدا کنه هر کدومشون که میتونه واسه بارسا مفید باشه همونا بیان


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۳:۱۲)
 
La_Masia
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
ورتونگن رو نمیشناسم ولی معمولا بازیکنایی که تو آژاکس پرورش پیدا میکنن بازیکنای خوبین، خرید ورتونگن و سیلوا خیلی میتونه کمک کنه چون سیلوا یه بازیکن با تجربه س و میتونه جانشین خوبی واسه کاپیتان پویول باشه و ورتونگن هم یه بازیکن جوونه که میتونه آینده خوبی برای باشگاه داشته باشه
خرید آلبا که یه مدافع چپ تخصصیه خیلی خوبه و باشگاه به چنین بازیکنی نیاز داره، از طرفی خرید گرت بیل که هم جوونه و هم یه بازیکنیه که مثل آلوزز میتونه هم تو دفاع بازی کنه هم تو حمله ها و رفت و برگشت ها جا نمیمونه میتونه تعادل چپ و راست رو تو تاکتیک تیم ایجاد کنه


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۳۷)
 
lavvaf22
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
تیاگو سیلوا اگه بیاد خیلی خوبه
البته آلبا و گرت بیل هم خریدهای خوبی میتونن باشند



شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۳۰)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
گرت بیل بهترازالباست.خیلی


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۲:۲۶)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
اميدوارم چندتا خريد خوب داشته باشيم


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۱۸)
 
BRAIN
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بیل قیمتش نجومی هست
البته اول باید لاماسیا رو در نظر گرفت


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱۱:۰۰)
 
MH_220
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بخدا دو سه تا خریده خوب داشته باشیم مخصوصا تو پست هایی که بازیکن کم داریم و مصدوم زیاد میتونیم فصل بعد هر 6 جام رو بگیریم حتی با تیتو ./ ./ ./


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۹:۵۹)
 
Immortal_Girl
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
خدا کنه چندتا خرید داشته باشیم

نیمکتمون واقعا ضعیف شده

خیلی مصدوم میدیم و کسیم واسه جایگزینیشون نیست تو بازی

دلیل ناکامی ها ی فصل قبل این بود


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۹:۱۲)
 
atreenniknam
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
البته به گرت بیل پیشنهاد 50.000.000 پوندی شده از طرف بارسا و خودش هم با سران
باشگاه بارسلونا به توافق رسیده ولی دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام و ردنپ، سرمربی این تیم مخالفت
همه جانبه ی خودشون رو با این انتقال اعلام کردن و متاسفانه نمیذارن بیاد.
یوردی آلبا که به نظر میاد اومدنش حتمی باشه ... اگه خاوی مارتینز هم بیاد خیلی خوبه


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۷:۵۸)
 
hamed5
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
به نظر من تنها مشکل ما در خط دفاع هستش


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۵:۴۵)
 
mazaherxavi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
من دوست دارم سيلوا توره و البا به بارسا بپيوندند


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲:۳۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بنظرم باید باشگاه این بازیکنارو جذب کنه
1.گرت بیل 2.یوردی آلبا 3.یحیی توره 4.لوئیس سوارز 5.تیاگو سیلوا



شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲:۱۶)
 
vermakht
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بارسا باید تو دفاع و حمله بازیکنا های فیزیکی بیاره
این فصل از نظر میانگین قدی خیلی کم آووردیم مخصوسآ مقابل میلان و چلسی
دفاع وسط : متیوس هملمز ( دورتمند ) یا ژاوی مارتینز ( اتلتیک بیلباو )
دفاع چپ : آلابا / مارسل یانسن (المان ) / الکساندر کلاروو ( من سیتی )
مهاجم : یورنته ( عاشقشم ) / فن پرسی/ نیمار


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۲:۰۷)
 
siriusblack
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
یعنی میشه بیل بیاد؟؟...


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
MRZ94
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
اولا بابت مقاله خوبتون خسته نباشید بهتون میگم ‏
دوما بارسا باید بیشتر رو گرت بیل تمرکز کنه چون اون در حال حاضر بهترینه


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
Elo-messi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
برا دفاع چپ گریت بیل بهترین گزینست اما بعید بیاد همون البا رو بخریم خوبه
دفاع وسط هم سیلوا خوبه که غیر ممکنه بیاد
تو خط هافبک بهترین گزینه یحیی توره چون هم خودش تمایل داره بیاد وهم فصل فوق العاده ای پشت سر گذاشت
تو خط فروارد هم خیلی سخته فن پرسی رو اورد کاوانی هم گزینه ی خوبیه اما اگه فروارد هم نخریدیم مشکلی نیست


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۱:۰۰)
 
Fatemeh.BLAUGRANA
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
بیل و آلبا میتونن خریدای خیلی خوبی باشن،البته آلبا رو باید تا حدود زیادی بارسایی دونست!‏


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۰:۵۰)
 
L.A-Messi
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
مقاله جالبی بود
درصد اومدن آلبا بنظرم کم گرفتین، تقریبا قطعی شده همونطور که خودتون گفتید


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۰:۳۸)
 
HESSAM.FCB
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
یه دفاع وسطم میخوایم سیلوا خوبه
بیل هم ارزومه بیاد
مهاجم فقط نیمار همین


شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ (۰:۲۳)
 
milad90
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
به نظر من گرت بيل و ون پرسي رو بايد خريداري كنند چون هم بهشون تو اون پستا احتياج هست هم بازيشون به بازي بارسا ميخوره


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۳۳)
 
najieman
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
به نظر من بهترین خرید ممکن در این شرایط روبین فن برسیه که می تونه جایگزین خوبی برای ژاوی باشه.البته ما در خط دفاع حتما به یه بازیکن جدید نیاز داریم ولی بیشتر باید به فکر خط میانی باشیم.
[size=x-large]زنده باد بارسا[/size]


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ (۲۳:۱۶)
 
CarlesAlenya
پاسخ به: نگاهی به خریدهای احتمالی باشگاه (بخش اول).
اگه بتونن گرت بیل یا تیاگو سیلوا رو بیارن عالی میشه روسل هم باید یکم ولخرجی کنه


جمعه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ (۲۲:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!