به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تک تازی صدرنشینان (3-0)گزارش بازی
فرستنده آذر فرحی در تاريخ یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۸۵ (۱۸:۰۴) (۱,۲۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت گل
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


دو ضربه سر رونالدینیو و ژاوی و یک پنالتی، باعث شد تا بارسا با نتیجه 3-0 میهمان خود رکرتیوو را شکست دهد. اولین گل این بازی را، در دقیقه 30، پس از خطای مدافع حریف بر روی گودجانسن، رونالدینیو به ثمر رساند. گل دوم را نیز در دقیقه 56 همین برزیلی از روی سانتر سیلوینیو به ضربه سر وارد دروازه کرد. چهار دقیقه بعد، باز هم یک ضربه سر، این بار توسط ژاوی از روی سانتر بلتی، بارسا را 3-0 پیش انداخت تا آبی و اناری پوشان همچنان صدر نشین لالیگا بمانند.


ترکیب بارسا در این بازی: والدس، پویول، مارکز، بلتی، سیلوینیو، ادمیلسون، ژاوی، دکو (اینیستا)، رونالدینیو (ازکوئرو)، گودجانسن (ساویولا) و ژولی.

بازی، با برگشت رایکارد به استخوان‌بندی اصلی تیمش آغاز شد. مارکز و ادمیلسون در ترکیب اصلی قرار گرفتد، ژاوی و دکو مسئولیت اداره بازی را بر عهده داشتند و رونالدینیو و ژولی، گودجانسن را در حمله همراهی می‌کردند.

اولین فرصت بازی اما، از آن تیم ضعیفتعر بود. در ثانیه 25 بازی، کاله ضربه سر بسیار خوبی را به سمت دروازه فرستاد اما عکس العمل فوق‌العاده والدس دروازه بارسا را نجات داد.

بارسا کنترل توپ و زمین را در اختیار گرفت اما رکرتیوو بازی را خیلی خوب بسته بود و به آنها اجازه کار کردن نمی‌داد. فرصت بعد نیز، از آن میهمانان بود. در دقیقه 17 کاله، مارکز را وادار به انجام خطا کرد و این ضربه کاشته در چند موقعیت خطرساز بود تا اینکه بالاخره پویول توپ را با سر دور کرد.

اما پس از گذشت 20 دقیقه ابتدایی بازی، جادوی بارسا آغاز شد. ژولی با حرکتهای سریع از سمت راست، شکل یک تهدید واقعی را به خود گرفته بود. او دو سانتر خوب به درون محوطه فرستاد. اولی برای گودجانسن خیلی تند بود و دومی کمی پشت سر او بود. اندک اندک بارسا سلطه خود را ثابت می‌کرد.

در دقیقه 27، پاس خوب ژاوی درون محوطه به گودجانسن رسید اما مدافع سابق بارسا، ماریو، او را متوقف کرد. حرکتی که داور خطا تشخیص داد و حکم به پنالتی کرد. رونالدینیو پشت توپ ایستاد و ضربه مهارنشدنی خود را به تبدیل به اویان گل بازی کرد.

به نظر می‌رسید که بارسا از این به پس بازی را کاملا از آن خود کند اما رکرتیوو تصمیم نداشته نقشه خود برای بازی را تغییر دهد و همچنان به بستن فضاها ادامه داد.

در دقیقه 36، ژاوی یک کاشته خیلی خوب به دست آورد. رونالدینیو توپ را به مارکز واگذار کرد. شوت او را دروازه بان با کمی سختی برگرداند، ژولی برای استفاده از ریباند حرکت کرد اما زاویه بسته بود و نتوانست توپ را درون چهارچوب قرار دهد.

ژاوی بیشتر صاحب توپ می‌شد و بازی‌سازی بی‌نقص او، می‌توانست یک گل برای بارسا به ارمغان بیاورد اما گودجانسن موفق نشد پاس خوب را تبدیل به گل کند تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 به رختکن بروند.

بارسا نیمه اول را قدرتمندانه‌تر آغاز کرد و رکرتیوو همچنان سعی در بستن بازی داشت. کاتالانها خیلی خوب حرکت می‌کردند و به زیبایی مدافعان را از پست خود بیرون می‌کشیدند. یکی از همین حرکات از جانب رونالدینیو، گل دوم را برای آنان به ثمر رساند.

ساخت برزیل! این بهترین عنوان برای دومین گل آبی و اناری پوشان است. در دقیقه 56 سیلوینیو توپ را از سمت چپ به دهانه دروازه سانتر کرد. رونالدینیو در آخرین لحظات درست به جایی رسید که می‌باید و با ضربه سری دیدنی گل دوم خود و بارسا را به ثمر رساند.

کار رکرتیوو تمام شده به نظر می‌رسید. بارسا طوری در اطراف زمین حرکت می‌کرد، انگار به پاهایش فنر دارد! چهار دقیقه بعد، باز هم یک سانتر و باز هم یک ضربه سر. این بار بلتی توپ را از سمت راست سانتر کرد و ژاوی – باور کنید یا نه!- با ضربه سری دقیق توپ را به گل تبدیل کرد. 3-0 در حالی که 30 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود.

در این لحظات، اینیستا به جای دکو و ساویولا به جای گودجانسن وارد زمین شدند.

سرنوشت بازی نوشته شده بود. بارسا همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت و رکرتیوو برای حتی یک پاس تلاش می‌کرد. ساویولا یک ضربه کاشته از حریف گرفت. رونالدینیو پشت توپ ایستاد و ضربه بسیار خوبی زد اما دروازه بان حریف موفق شد توپ را دفع کند. تنها فرصت رکرتیوو پس از شروع نیمه دوم در این دقایق به دست آمد اما والدس با تکلی خوب خارج از محوطه جریمه، این فرصت را از آنان گرفت.

ساویولا به نظر بانشاط می‌رسید. او یک ضربه کاشته دیگر در دقیقه 78 به دست آورد. باز هم مارکز پشت توپ ایستاد اما این بار ضربه‌اش پس از عبور از بالای دیوار دفاعی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80، ازکوئرو به جای رونالدینیو وارد زمین شد. این برزیلی موقع خروج به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

آخرین موقعیت بازی را، ساویولا برای ژولی ساخت اما این فرانسوی نتوانست از آن استفاده کند تا بازی با همان نتیجه 3-0 به پایان برسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۵۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ (۱۹:۵۴)
 
kingamir
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۵۷)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۲۵)
 
heroes
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۳۸)
 
fcbarca2010
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)


Visca Barca




سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۴:۵۹)
 
harry1
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
gdhjfgjfj


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۸۹ (۱۳:۲۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)



چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۳۸)
 
victor_valdes_ibas
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
bacheha chelsea ro beterekonin


دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۸۵ (۱۹:۳۵)
 
صادق-ساكي
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
ما داريم مي ميريم از خوشي.......ژاوي آئين جاودانه جوانمردان جهان رو جان داد . مرسي بچه ها


دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۸۵ (۱۵:۲۵)
 
antimadrid
پاسخ به: تک تازی صدرنشینان (3-0)
ای ول بر و بچ.

گریه مورینیو رو در بیارید.


دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۸۵ (۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۸ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!