به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارکز به تیم ایمان دارد.آبی و اناری‌ها
فرستنده آذر فرحی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۸۵ (۱۶:۵۴) (۱,۱۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


علی رغم مصدومیت اتوئو و محروم بودن تیم از وجودش برای پنج ماه آینده، و همچنین علی رغم انتقادات شدید رسانه‌ها از عملکرد بارسا در چند بازی اخیر، رافائل مارکز هنوز به تیم ایمان دارد.

او در کنفرانس روز چهارشنبه گفت: "ما بازیکن بزرگی را از دست دادیم اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. ما همان توقعات را از خودمان داریم، حتی بیشتر. چون می‌دانیم یک بازیکن هجومی فوق‌العاده را در اختیار نخواهیم داشت."


برای قوی نگه داشتن خط حمله و همچنین شاداب ماندن سایر بازیکنان، رافا مارکز می‌گوید: "من از روند چرخشی حمایت می‌کنم. چون به ما در بهتر بازی کردن کمک می‌کند." این مکزیکی از وقفه ایجاد شده در برنامه لیگ به خاطر بازیهای ملی استقبال کرد: "این موضوع که ما بازی نمی‌کنیم، کمک خواهد کرد تا فرم خود را به دست آوریم و بتوانیم سخت‌تر کار کنیم. این استراحت نیز برای ما خوب خواهد بود. ما فقط چند هفته معدود استراحت خواهیم داشت و باید از آنها نهایت استفاده را ببریم."

چند بازی سخت

پس از این وقفه یک هفته‌ای در لیگ، آبی و اناری پوشان چند بازی بسیار سخت را پیش رو خواهند داشت. سویا به نیوکمپ می‌آید و پس از آن تیم برای دیدار با چلسی و رئال مادرید به لندن و سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. "این بازیها بسیار مهم خواهند بود. ما باید بسیار سخت تلاش کنیم تا به کسانی که در مورد فرم تیممان در این چند هفته شک داشتند، ثابت کنیم که اشتباه می‌کنند." مارکز سپس اعتراف کرد که تیم قصد دارد از تیم خوانده راموس انتقام بگیرد: "ما کمی در مورد شکست در سوپرجام اروپا احساس خشم می‌کنیم اما این بازی کاملا متفاوت خواهد بود."

فرم کنونی رونالدینیو

فرم فعلی رونالدینیو به تفصیل در رسانه‌ها مورد بحث قرار گرفته است اما مارکز نگران نیست: "به نظر من او خوب است. شاسد در این چند بازی اخیر چیز زیادی از او ندیده باشیم اما شما باید به یاد داشته باشید که رونالدینیو با یک پاس یا یک گل می‌تواند سرنوشت بازی را عوض کند."

وقتی از او سئوال شد که آیا پیش فصل در فرم کنونی تیم تاثیری داشته است، مدافع مرکزی بارسا گفت: "من احساس خوبی دارم، گرچه شاید فصل پیش بهتر بودم. پیش فصل شاید خیلی مناسب نبود چون ما بازیهای زیادی انجام دادیم و در مقابل وقت کمی برای استراحت یا تمرین داشتیم. اکنون ما باید سعی کنیم تا فرم فعلی‌مان را بهتر کنیم، گرچه همانطور که گفتم، من احساس خوبی دارم."

مالکیت بیشتر

به نظر مارکز تصمیم برای استفاده از ژاوی، آندرس اینیستا و دکو به طور همزمان در چند بازی اخیر "به ما کمک کرده است. مخصوصا وقتی که گل خورده بودیم. چون این ترکیب به ما مالکیت بیشتر و مفیدتری از در میانه زمین می‌دهد. برای ما استراتژی خوبی است. البته گاهی اوقات ما نیاز داریم دفاع کنیم و هافبک دفاعی بسیار مهم است." اینکه آیا او دوباره به آن پست باز خواهد گشت، چیزی نیست که مارکز را نگران کند: "من در هر پستی راحت هستم. اینکه در 11 نفر اصلی باشم کافی است. خودش به اندازه کافی سخت هست!"

ملیت اسپانیایی

در چند هفته آینده، رافا مارکز ملیت دو گانه خواهد گرفت و منتظر آن است: "من کاغذها را دریافت کرده‌ام و به زودی به عنوان بازیکن اروپایی شناخته خواهم شد. اکنون منتظر هستم تا تاریخ ملاقات را دریافت کنم، که آخرین قدم است."
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۲۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
یاشاسین بارسلونا




یکشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ (۰:۰۶)
 
kingamir
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۵۴)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۲۳)
 
heroes
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۴:۳۴)
 
fcbarca2010
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
ر

Visca Barca




سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۴:۵۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۳۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
ghjhgg


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۰۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
لطف دارين


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۲۶)
 
antimadrid
پاسخ به: مارکز به تیم ایمان دارد.
پیرزو باشی همیشه رافا!


جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۸۵ (۵:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!