به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]گزارش بازی
فرستنده حسین رزاق نژاد در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۰۷) (۵,۱۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۷.۰۰ (۵ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mohammad.z
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
دندان هاي تيز دايناسور هاي فوتبال آماده ي پاره پاره كردن چلسي در جهنم بارسلون


شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۵۰)
 
BOUGARD
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من به پادشاه پپ ایمان دارم
به امید پیروزی درخشان
ویوا بارسا



شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۸:۰۰)
 
konjkave60
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هميشه باخت براي بارسا شروعي دوباره بوده


شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۵۹)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من که تو مسائل مربی گری هیچی نیستم فهمیدم که باید مقابل این جور تیم ها که مثل اتوبوس دفاع میکنن تیم باید یه تاکتیکی داشته باشه من به پپ اطمینان دارم میتونه ولی زمان میخواهد


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰:۳۳)
 
subasa10
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
خوب ... در کل خیلی ... بد نبود
ولی چرا الکی به ژاوی و اینیستا گیر میدین !! دیگه ژاوی بدبخت چیکار باید میکرد که نکرد؟؟ بدترین بازیکن زمین دنی آلوز بود!! یعنی به معنای واقعی افتضاح !! اون از دفاعش که یکبار نزدیک بود دودستی توپ رو تقدیم کنه به چلسی برای گل اونم از حمله اش که اون بدبختا نیم ساعت با جون کندن برای یک موقعیت اون همه تیکی تاکا میکردن بعد میومد با اون شوتای مسخره اش میزد خونه کلاغا!! اونم نه یکبار نه دوبار...!! لئو هم مثله همیشه نبود درسته لئو بهترین بازیکن دنیاست و من هم خیلی دوستش دارم ولی همیشه نباید ازش تعریف کرد!!!
در ضمن در جواب اون دوستی که گفته بود در بازی برگشت باید تیو تو ترکیب اصلی باشه باید گفت که تیو اصلا جنبه بازی با تیم های بزرگ رو نداره م رو میاره به تک روی که اصلا شیوه ی بارسا نیست . تیو برای همین بازی های لالیگا اونم آسونش به درد میخوره و هنوز بی تجربه است!!فقط امیدوارم که بارسا برگشت رو ببره که اونم به معجزه نیاز داره!! من شب بازی هم اومدم گفتم3-1 میبریم ولی اگه مسخره نمیکنین باید بگم که بعد خواب دیدم که 1-0 میبازیم


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۶:۰۳)
 
**villa**
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها اشکال نداره
تونیوکمپ 100% میبریم


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۳۲)
 
XAVI-lover
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
میشه بگید چرا به هافبک ها گیر میدید؟ آندرس و ژاوی نه تنها تو بازی با چلسی بلکه تو هیچ بازی کم نذاشتن

من هم خیلی ناراحتم ولی هوادار به کسی میگن که نا امید نشه.
واقعا بعضی ها جنبه ی باخت ندارن. دنیا که به آخر نرسیده وقت واسه انتقام زیاده.
تو نیو کمپ سوسکشون میکنیم. حالا ببینید هم رئالو هم چلسی رو بازی فردا رو بچسبید و لذتش رو ببرید


به امید قهرمانی بارسا!

تا آخر دنیا هوادارت می مونم بارسلونای عزیزم!

بچه ها ما به روحیه خوب واسه فردا نیاز داریم تا هوادار های رئالو ضربه فنی کنیم.


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۳:۲۵)
 
Reza180
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اگه......ساتچز تک به تکو تیرک نمیزد و گلش میکرد...
اگه......فاببرگاس تک به تکو گل میزد....
اگه ......فابرگاس توپ برگشتی رو داخل محوطه ی جریمه بیرون نمیزد....
اگه.....سانچز موقعیت عالی در نیمه ی دوم در محوطه ی جریمه ی حریف که به سادگی میتونست گل بزنه رو به مسخرگی بیرون نمیزد....
اگه بوسکتس دروازه خالیو بیرون نمیزد....
اگر...
حداقلش ما نمیباختیم.......خیلی نامردی فوتبال...



جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۲:۴۱)
 
89441
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
خونسرد و آروم منتظر بازیهای بعدی ما همیشه امیدواریم چون ما بارسا هستیم


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۰:۳۸)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
برگشت چلسی رو بیچاره میکنیم


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۵:۱۸)
 
shno-barcelona
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
همه‌ احساسشونو یک جور بیان میکنند ولی حسی که‌ من دارم اینه‌ که‌ ما بهترین و برترینیم.
فوتبال بارسا بر تمام جهان داره‌ تسلط پیدا میکنه‌ و به‌ یه‌ امپراتور تبدیل میشه‌.
هر چند نتیجه‌ بازی مهمترین بخش یک بازی خواهد بود ولی من امروز به‌ خودم افتخار میکنم که‌ طرفدار تیمهای دیگر بارسلونا را ستودند و بازی خوبش را تحسین کردند.
بارسا خیلی دوست دارم


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۴۵)
 
vahid_fcb10
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
دیشب فوتبال به همه ثابت کرد که همیشه تیم بهتر برنده نمیشه و فاصله ی صعود تا حذف اندازه ی 1 میلی متره اگه سانچز توپش یه میل پایین تر بود می تونستیم به راحتی چلسی رو گل باران کنیم
به نظرم بازیکن های خط هافبک ما عالی بازی کردن ولی در مورد گلی که خوردیم دو نفر مقصر بودن یکی مسی که توپ رو لو داد و یکی هم پویول که جای دنی الوز رو پوشش نداده بود اگه پوشش درست داده بود لازم نبود دنبال رامیرز بره
والدز هم غیر توپی که خورد موقعیتی رو دروازه اش نیومد بنابراین نمیشه ازش انتقاد کرد گرفتن اون توپ اونم به صورت سر ضرب خیلی سخت بود
خیلی هاتون الان نا امید هستید ولی اینو بدونید این تیم کاری کرد که لقب بهترین تیم تاریخ رو بهش دادن ولی چلسی چی؟؟رئال چی؟؟ بایرن چی؟؟هر چقدر هم نتیجه بگیرن پسوند بهترین تیم تاریخ رو نمی تونن بگیرن
واقعا بزرگ ترین اشتباه پپ فروش اتوو بود ما مهاجم شش دانگ می خوایم دیشب راحت میتونستیم 3 تا گل بزنیم ولی نشد که نشد واقعا هم بایرن و هم چلسی از این ال کلاسیکو نهایت استفاده رو بردن
ولی اشتباه پپ در جناحین این بود که پدرو رو باید بیشتر متمایل به چپ میکرد جایی که اینیستا بازی میکرد و مسی رو میبرد سمت راست چون هیچ بازیکنی غیر مسی حریف اشلی کول نمیتونه بشه
بازی شنبه خیلی مهمه امیدوارم اونو با برد پشت سر بذازیم
اما برگشت بدون شک چلسی به هیچ وجه حمله نمیکنه و فقط کارش دفاع کردن اما شک ندارم وقتی بارسا توی زمین چلسی این همه موقعیت داشت باز هم میتونه موقعیت ایجاد کنه
بازی برگشت شک ندارم بارسا گل اول رو میزنه ولی چلسی وقتی گل خورد یه مقداری هجومی کار میکنه ولی بارسا هم نباید بی مهابا حمله کنه به نظرم میتونیم 3 بر 1 ببریم
به احتمال زیاد یا بازی 3 بر 1 یا 4 بر 1 به نفع ما تموم میشه


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۱۱)
 
malechauvinistman
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
انشا الله میبریم ولی واقعا از این هفته میترسم امیدم فقط به خداست.


جمعه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۰:۰۰)
 
SHEPERD
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
یعنی ما باختیم!!!!!!!!!!!!

شانس تنها چیزی بود که ما دیشب نداشتیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۴۹)
 
تنهاترین
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها نگران نباشید....براحتی با اختلاف چند گل تو نیوکمپ برنده میشیم.....هنوزم رو پیش بینی چند ماه پیشم هستم....تو آلمان با شکست بایرن برای پنجمین بار لیگ قهرمانان رو فتح میکنیم....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۲۸)
 
PIQUE3
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
سلام شبه سختی بود بقول بچه ها مردونه باختیم جوری که میشه سرمون رو بالا بگیریم
در مورد اون گلی که خوردیم هم دفاع مقصر بود ولطفا ترو خدا ضربه سری که پویول به چک زد وگرفتشو با شوت محکمی که دروگبا از تع دلش زد رو ووالدس نتونست بگیره رو باهم مقایسه نکنید هیچکی این ضربه رو نمیتونست بگیره دقیقا شبیه گلی بود که کاسیاس در بازی با بایرن تو اون کرنری خورد خدا بزرگه انشاله برگشت رو بتونیم ببریم گرچه میدونم خیلی سخته دیگه 11 نفره دفاع میکنن چه حذف شه چ نشه چ بازی رئال رو ببره چ نبره همیشه طرفدارت هستیم بارسلونای کبیر




پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۰۵)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اونای که به این زودی تیمو مسیو ویکی جونو زیر سوال بردن باد بهشون بگم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بی معرفتییییییییییییییییییین همین



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۰۳)
 
BRAIN
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
انشاءالله جبران میکنیم
شانس آوردند


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۰۲)
 
Ali.Rezaei
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هـــــــــــــمـــــــــــــــه خونسردیشونو حفط کنن!!!!!!




می خواستم به گم که ایشالله هفته ی بعد چلسی و رئال رو مــــــــی پــــــــوکـــــــنیم!!


بابا این دو تا تیم که عددی نیستن که اینهمه نظر ارسال کردید!!! البته زحمت کشیدیدد!!!

ایشالله تو برد ها تون نظر بدیم!!!!!


راستی!



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۵۰)
 
Leome30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من نگفتم والدس بده همین بازی ب اتالتیکو مادرید تو کالدرون عالی بود تو فینال 2006 جلو آرسنال فوق العاده بود بازیب رفت سوپر کاپ جلو رئال بی نظیر بود ولی هیچ وقت ثبات نداره .
آره فوتبال علاوه بر مهندس بودن و ........ به این بستگی داره که وقتی بازیکنی مثل اتوئو داری قدرشو بدونی ، وقتی توره رو داری که هم پاس های خوبی میداد هم خوب میشوتید هم قدرت بدن خوبی داشت هم خوب گل میزد هم از بوسکتس وکیتا بهتر بود رو فروختیم .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۴۸)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم. چلسی یک موقعیت داشت و گلش کرد اما ما چند موقعیت خوب رو از دست دادیم. بخصوص گل خالی بوسکتس و 2 بار تیرک دروازه . انشاا... تو نیو کمپ راحت 3-4 تا می زنیم.
البته چلسی هم نیمه دوم رو خوب دفاع کرد


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۴۴)
 
rezasafar
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
این بازی اسمش فوتباله و علاوه بر مهندس بودن و بهترین بازیکن جهان بودن و بهترین دروازبان لالیگا بودن، یه فاکتورای دیگه هم برای نتیجه گرفتن لازم داره. لطفا با یه باخت تیمو زیر سوال نبرین، تو تک تک دقایق بازی، بارسا همون بارسای قدرتمند بود که چلسی رو تو زمین خودش توی محوطه جریمش حبس کرده بود و اونا خودشونم موندن که چجوری برنده ی بازی شدن. احساستون مثل دیشب باشه، ما یه بازی دیگه داریم و کافیه 3 تا از موقعیتامونو گل کنیم...
لطفا بزرگترین تیم دنیارو اینجوری زیر سوال نبرین... وقتی از والدز حرف می زنین شک می کنم که بازیای 5 6 سال اخیر بارسارو دیده باشین...
به امید کسب هر 6 تا جام


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۴۰)
 
Leome30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
چرا ناهید خانوم یه تک به تک رو پاس مسی و یه دروازه خالی مثل دروازه خالی بوسکتس


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۳۳)
 
nahid_mit
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بنده خدا فابرگاس نبود سانچس بود


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۲۷)
 
Leome30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
10 دقیقه تیکی تاکا میکنیم یه موقعیت گیر بیاد آقای فابرگاس گند بزنه توش واقعا فابرگاس نیم فصل اول کجا این فابرگاس کجا.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۱۸)
 
nahid_mit
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
حیف شد ، چلسی هم شانس همراش بود


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۱۶)
 
BRAIN
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
با این روش بخوان بازی کنند فاتحشون خونده هست
فقط شانس آوردند همین ...بازی برگشت جبران میکنیم
حالم از این دروگبا بد میشه چقدر میخورد زمین


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۱۵)
 
Leome30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها بیایم یکم واقع بین باشیم به نظر منم بارسا بد بازی نکرد ولی
1- چرا همیشه بازی ها خارج خونه به چمن گیر میدیم نه اینکه چمن بد نیستا چرا هست ولی ما باید با این موضوع کنار بیایم.
2- شیوه دفاعی هم یه شیوه است حالا اسمشو هر چی میخواید بزارید اتوبوسی ، ضد فوتبال ، کثیف ، مورینیویی ولی اونا بردن و ما با تیکی تاکا باختیم.
3- بارسا این فصل تو لالیگا از همه تیما کمتر گل خورده که آمار خوبیه ولی تو یه بازی هر تیمی که 2 تا حمله میکنه بارسا یه گل میخوره در حالی که از هر 7 یا 8 حمله بارسا یکیش شاید گل شه.
4- دیشب مسی یه موقعیت گل نداشت همش پشت 18 میشوتید که اونا همه رو برگشت دادن در حالی که سسک و الکسیس 2 تا موقعیت عالی داشتن و گل نکردن ما که ادعا مون میشه ژاوی مهندسه چرا دیشب یه پاس خوب به مسی نداد ولی لمپارد و رامیرس یه گل ساختن. من خودم معتقدم ژاوی واینی وفابی بهترین هافبک های جهانن ولی تو بازی های خارج خونه ..... ژاوی امسال چند تا پاس منجر به گل به مسی داده؟ چرا مسی تو انگلیس فقط یه گل زده در حالی که با لیورپول(2007) - منچستر (2008) - چلسی(2009) - آرسنال(2010) و آرسنال(2011) هیچی گل نزده ؟؟؟؟
5- بوسکتس چه هافبکیه که دقیقه 93 توپه برگشتی که به تیر خورد رو گل نکرد.آگه آلونسو بود شاید گل میشد.چرا دروازبان اونا ضربه سر مسی و پویولو میگره ولی ماله ما با اینکه ضربه دروگبا وسط بود و به پای والدس خورد گل شد؟
عیب نداره ان شا الله 2 بازی بعدیو میبریم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۱۵)
 
zrm10
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
انصافا بازی خوبی به نمایش گذاشتیم فقط یه ذره بدشانس بودیم دو تا تیرک و موقعیتای فوق العاده ای که داشتیم همه اینو اثبات میکنه .
فراموش نکنیم بازی بهدی تو نیوکمپه الان دیگه صعودمون دست خودمونه ،خیلی چیزا دست ماست واگه بخوایم میتونیم شک نکنین!!
زنده باد بارسای همیشه قهرمان



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۰۴)
 
leo.2012
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نمیگم مهم نبود...نمیگم اشکال نداره...خیلی ناراحتم .
ولی هنوز هیچی تموم نشده.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲۲:۰۲)
 
*untouchable*
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
وقتی پپ جون میگه بازی پرگل نیست معلومه بازیکنا روحیشونو از دست میدن ! بعد اینقدر بی حال بازی میکنن‏!‏
واقعا بارسا دیشب بی حال بازی کرد



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۲:۱۷)
 
_Eisa_
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
دلم واسه ویا خیلی تنگ شده

واقعا این روزا جای خالیش بدجور حس میشه

ولی مطمئنم که تو جنم نیوکمپ نمیتونن دووم بیارن

امیدوارم

ترکیب پیشنهادی من واسه بازی برگشت

والدز

پویول ماسکرانو پیکه آلوز

اینیستا بوسکتس ژاوی

تلو مسی پدرو



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۲:۰۲)
 
اميدوار
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
لطفاً دوستاني كه از صعود نااميد هستن تا 4شنبه هفته ديگه نظر ندن و تضعيف روحيه نكنن
بارسا گل بزني گل نزني دوست داريم



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۲:۰۱)
 
yekta
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اصلا مهم نیست..
دیشب شانس باهاشون یار نبود......
چلسی کم مونده بود مربی رو هم بیاره دفاع کنه.....
از اون ور شرایط بازی هم خیلی سخت بود و زمین خیلی لیز....
برگشت میترکونیم.....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۵۸)
 
mahdi.mohamadi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
لعنت به این شانس
چقدر موقعت گل نکردیم بعد اونا از تک موقعیت خود گل میسازن
یعنی باید به فابرگاس تبریک گفت*نسبت به اول فصل خیلی افت کرده
خداکنه شنبه ال دربی رو ببریم تا تلخی شکست مقابل چلسی رو فراموش کنیم
یه حسی بهم میگه رئال مثل چلسی با 10 بازیکن دفاع میکنه و گل زدن رو مشکل میکنه ولی امیدوارم از موقعیتهامون بهتر استفاده کنیم*چون تساوی برای رئال از پیروزی شیرین تره

به امید برد مقابل رئال
زنده باد بارسا و بارسایی



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۵۷)
 
only.pep
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
همه چیز دست به دست هم داد تا ببازیم.
واقعا والدز دربازبان نیست.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۵۵)
 
khashayar_mahdavi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باز هم بد شانسی بارسا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا بعضی ها این قدر بی معرفت هستن و همه چی رو میندازن تقصیر والدز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تیم دیشب فوق العاده بود از همیشه هم بهتر بازی کرد ولی یا شانس با ما یار نبود یا چک همه توپ هارو میگرفت

زمین بازی افتضاح بود حتی مسی بدون توپ روش لیز خورد که داشت مصدوم میشد ولی به خیر گذشت

جو بازی و از همه مهم تر درخشش پیتر چک بود که البته بعضی جاها شانس باهاش یار بود مثل ضربه الکسیس که به تیرک خورد یا ضربه پدرو در دقیقه 90 که به تیر خورد ضربه فابرگاس که اشلی کول از رویه خط برگشت داد یا ضربه دیگر فابرگاس که چک گرفت و........

حق بارسا در این بازی شکست نبود و این رو خود چلسی هم فهمید اون ها بعد از گل 11 نفره داشتن دفاع میکردن

البته رو گلی که خوردیم لیو مسی مقصر بود نباید همون موقع که توپ بهش میرسه دریبل کنه چون از قدرت توپ کاسته میشه و توپ لو میره که همین اتفاق افتاد و لنپارد توپو از لیو گرفت و اون پاس زیبا رو برای رامیرز انداخت و او هم به دروگبا پاس داد و گل چلسی به ثمر رسید که در این گل نبود پیکه احساس شد

به هر حال امید وارم در بازی برگشت تیم همین جوری بازی کنه و ببره




پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۵۱)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
به نظرم تو بازي برگشت پپ بايد پيکه رو تو ترکيب اصلي بزاره چون تو ضد حمله ها چلسي ميتونه با پاساي بلند از سوي ماتا و لمپارد به تورس يا دروگبا خيلي واسمون خطر ساز بشه پس ما به پيکه تو بازي برگشت خيلي نياز داريم . پاس زيرکانه و البته خيلي زيباي لمپارد بود که تو بازي ديشب واسمون دردسر ساز شد پس بعيد نيست با پاس هاي بلند عمقيشون بخوان کارو يک سره کنن.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۴۸)
 
abi_anari_catalan
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
چند بار گفتم این بارم میگم گواردیولا باید به فکر یه سیستم و سبک دیگه ای باشه بازی برگشت هم اگه با همون شیوه و سبک دیشب بازی کنیم کارمون سخت میشه چون مطمئنا" چلسی با احتیاط بیشتری بازی خواهد کرد و فقط برای دفاع خواهم آمد و چشم به ضد حمله ها خواهد شد ، چند ساله که در ضربات ایستگاهی و شروع های مجدد مشکل محض داریم ولی به فکر اصلاح و برطرف کردنش نیستن ،
بازی برگشت اگه در 20 دقیقه اول بازی بتونیم یه گل بزنیم چلسی مجبور میشه برای جبران از سیستم دفاعی خارج بشه و جلو بکشه اونوقت میتونیم از این فرصت استفاده کنیم و گل های دیگری بزنیم .
به امید پیروزی در بازی برگشت و صعود به فینال ................


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۴۳)
 
PARSOA
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
دیشب بارسا خیلی خوب بازی کرد.ولی انصافا چک فراتراز انتظار ظاهر شد وواکنش های عالی از خودش نشون داد.حیف اگه چک اون توپارو نگرفته بود حالا بااختلاف دوسه گل بازی رو برده بودیم

اما من به بازی برگشت خیلی امیددارم اصلا هم نگران نیستم چون میدونم 100درصد صعود میکنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۳۹)
 
serfanm1377
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
صددرصد تقصیر سسک عزیزتون بود و سانچز.
تازه زمین هم شرایط مناسب رو نداشت دیدین که آبی های لندنی توی بازی کردن توی این طور شرایطی (هوای بارونی و زمین لغزنده)غادت داشتن ولی بازیکن بارسلونا مداوم توی زمین سر میخوردن که یک بار هم نزدیک بود مسی مصدوم بشه بچه ها.
در کل:کاتالان ها4-1آبی های لندنی.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۳۸)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
درسته که تو بازي برگشت 10 نفرشون دفاع ميکنن . ولي تا حالا هيچ موقع از صعود تيممون اينقد مطمئن نبودم .سفر به مونيخ تو سرنوشت اين فصل بازيکنا نوشته شده . به اميد خدا ما يه پاي فيناليم
درود به بارسا و بارسايي



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۳۴)
 
pedram__M30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اصلا نگران نباشید ایشالا بازی برگشت جبران میکنیم اینجا هم بدشانسی اوردیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۳۰)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
واقعا وقتي ميبينم ما اينقد طرفدار نا اميد داريم که همه چي رو سر والدز ميشکونن و بازي خوب تيمو نديده ميگيرن حالم گرفته ميشه. بعده چند سال مربي گري پپ ميدونيم جلو تيمايي که 10 نفره دفاع ميکنن چطور بازي کنيم .هيچکي نميگه ما تو خونه ي حريف با اين جو ورزشگاه با زميني که زياد آشنايي نداريم و شرايط بد جوي بازي رو واگذار کرديم در صورتي که بيش از 70 درصد مالکيت توپ و چندين موقعيت خطرناک و رو دروازه چلسي خلق کرديم . پس بي انصافيه که راحت بگيم حذف ميشيم .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۸)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ببینید تیم دیشب خوب بازی کرد....
دوستی میگف که سانچز و فابرگاس تو بازیهای مهم خوب بازی نمیکنن....
مگه از الکلاسیکو مهمتر داریم؟که هر دوشون گل زدن....
دیشب فقط باید شانس میبود که نبود.....
تاکتیک بارسا هیچ مشکلی نداره....چون این تاکتیک تو خونشون هست....باهاش عجین شدن....بسیار عالی اجراش میکنن....و همیشه هم جواب داده.....نگاه به مساویها یا باختهامون تو لیگ نکنین....اونا همش از داوری بود.....ما دیشب تو زمین حریف6موقعیت عالی ایجاد کردیم....
اما گل نشد که نشد....من مطمئنم بازی برگشت نوکمپ رو واسشون جهنم میکنیم....اما اگه بازم نشد و حذف شدیم.....من ذدره ای از عشقم نسبت به بارسا کم نشده...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۷)
 
themistroxavi71
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من که ناامید نیستم

تیم به خاطر قولی که به ابیدال و داوید جون داده نهایت تلاشش رو می کنه

اون طرف برای بایرن پنالتی نمیگیرین موری میگه داورها طرف بارسا هستن

حالا واسه ما یه پنالتی نمیگرین و اگه بازی برگشت اتفاقی بیافته موری دوباره جنجال به پا می کنه


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۳)
 
FC.catalan93
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ديشب خيلي خوب بازي كرديم حيف كه چند تا موقعيت 100%گل رو خراب كرديم.
اين دروگبا هم كه مثل بچه لوسا خودشو مينداخت زمين.
به اميد پيروزي در جهنم نيوكمپ.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۲)
 
rezafcmessi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
سلام دوستان منم از باخت بارسا نارحت هستم اما هرگز نامید نیستم چون تیمم و عشقم بارسلوناست و بهش ایمان دارم دیشب بارسا از نظر من عالی بازی کرد ولی شانس نداشت هنوز 90 دقیقه تو نوکمپ مونده

دوستان شخص خاصی رو مقصر ندونید تیم باخت پس سریع بازیکن نفروشید بازیکن بخرید یه کم صبور باشید

ما فوتبال زیبا بازی کردیم اونا نتیجش رو گرفتن پس فوتبال همینه یه روز میبری یه روزهم میبازی تنها چیزی که میونه عشق به تیمت

انشالله به امید خدا و بازیکنان تیم این دو بازی فوق العاده سخت رو با پیروزی و موفقیت تموم کنیم

بارسا به خدا قسم تو قلبم هستی برا همیشه


زنده باد بارسا و بارسایی

به امید قهرمانی بارسا درهمه جامها بخصوص لیگ قهرمانان


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۱)
 
جدامانده
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هر موقعه که سسک از ابتدا بازی میکنه تیم خیلی بد نتیجه میگیره

ولی سسک بازی کنه بدی نیست و انشاالله به دوران اوجش برمیگرده

و یه نکته این که ماسچرانو نباید بازی میکرد و جای اون باید پیکه بازی میکرد چون او نفوذهای خوبی از دفاع به مرکز زمین داره و در این بازی خیلی به کار میامد

عامل باخت تیم بدشانسی نبود

عامل باخت دسته کم گرفتن چلسی بود که به راحتی موقعیتارو خراب میکردیم

من مطمئنام که بازی برگشت به عنوان سخترین بازی بارسا خواهد بود و یک گل در نیمه اول همه چیز را عوض خواهد کرد


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۲۰)
 
amir1370
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
همگي افتضاح بودند
از والدس جز اين انتظاري نيست
فابرگاس بدتر از همه بود


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۱۷)
 
juventusi1989
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
والدز با همین دروازبانی افتضاحشم امسال دوباره میشه بین 3گلر برتر سال. انتخاب از رو شکم...
دقت کردین که توپ اگه به پای چپش نمیخورد،با دستش توپو گرفته بود؟؟؟!!!
هنوز دست و پاش با هم هماهنگ نیست، اون وقت...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۰۷)
 
سوما20
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
فقط 1 روی سکه رو نگاه نکنید!دیدید چ بازی قشنگی کردیم !75%مالکیت توپ تو زمین چلسی!!!!
می دونید چه افتخاریه! حالا بدشانسی آوردیم ولی بازی هنوز 1نیمه ش مونده!!!
ناامید نباشید بچه ها
ما هنوز طرفدار بزرگترین تیم دنیا هستیم!!
ما حتما هم بازی برگشت و میبریم هم الکلاسیکو
پیش به سوی پیروزی


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۱:۰۶)
 
09112215877
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
برگشت 3تا میزنیم بیخیال بچه ها


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۵۹)
 
اسماعيل
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
سلام ببخشيد اين را مي گم ولي بعضي از ما لياقت اين را نداريم كه هوادار بارسا باشيم باختيم كه باختيم شكست مال همه است قرار نيست كه ما هميشه ببريم شكست شروع پيروزيه نكنيد اين كارهارو اين همون بارسايي كه وقتي مي برد نظر مي داديد ما بهترينيم حالا با يه باخت بد شد


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۵۹)
 
Messi_Barca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
گزارش داوری هم که گفته رو اینیستا خطای پنالتی شده (خظای کیهیل دقیقه 28)


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۳۹)
 
Alireza17
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من نمیدونم چرا اینقدر طرفدارای ما ناامیدن؟

مطمئن باشید برگشت رو میزنیم و میریم فینال

اینقدر هم والدز رو مقصر ندونین بازیکنا بی دقتی کردن و گل نزدن


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۳۸)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من كه هنوز باورم نشده باختيم
ولي مهم نيست تو نيوكمپ ميتركونيمشون :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۳۶)
 
Messi_Barca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بعضی ها واقعا خیلی بی انصافاً
اصلا قدر زحمتی که بازیکنا کشیدنو نمیدونن. فقط وقتی تیم میبره طرفدارن وقتی میبازه ...
من میگم اگه همون توپ اولی که سانچس زد تیر گل میشد اینا الان اینجا کلی تعریفشو میکردن
به نظرم تیم خیلی عالی بازی کرد نسبت به 3سال گذشته، اون سال اصلا موقعیت نداشتیم ولی امسال اینهمه موقعیت
این یعنی اینکه تاکتیک تیم خوب بود که تونسته موقعیت ایجاد کنه
ان شاالله به امید پیروزی و صعود تو بازی برگشت


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۳۶)
 
atreenniknam
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بابا اصلا مهم نیست!
اونایی که میترسن تو بازی برگشت هم چلسی اتوبوس دفاع راه بندازه بدونن که
اگه بارسا یه گل بزنه که 100 درصد این اتفاق میفته، اونا مجبورن بیان جلوتر که جبرانش کنن
که این باعث میشه بتونیم گل های بیشتری بزنیم!
شما مگه بازی برگشت فصل 2009-2010 مقابل اینتر رو یادتون نمیاد؟!! یادتون میاد چجوری دفاع میکردن؟؟
ولی 2 تا گل بهشون زدیم که البته یه دونش رو داور نگرفت... با اون دفاع 2 تا گل زدیم!!
اینا که جوجن!!
بعدشم والدز درسته دروازه بان خیلی خفنی نیست ولی سعیشو میکنه! خداییش بی انصافیه که
بگیم تو اون صحنه مقصر اون بود! شاید اگه موقعیت های دیگه ایجاد میشد اونا رو میگرفت!
آدم که نباید روی یه صحنه داوری کنه!
بازی برگشت لهشون میکنیم!
Visca el barca


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۲۳)
 
themistroxavi71
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
به خدا می دونستم موقعیت ها ی خوبی از دست میدیم

از عملکرد تیم راضی هستم حیف که موقعیت ها گل نشد

اگه سامی اتوئو بود حتما گل میزدیم

از فابرگاس انتظار بیشتری داشتیم


خیلی ناراحتم...به امید خدا جبران می کنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۲۱)
 
masoud-xavi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اون وقتها که جوون بودیم و فوتبال بازی میکردیم... یه اصطلاح داشتیم و می گفیتم تیمی که اول بازی به تیرک بزنه یعنی اینکه میخوام ببازم.... وقتی سانچز دقیقه 17 زد به تیرک نگرانی تمام وجودمو گرفت و ترس برم داشت.

باختیم ............ چون حق بارسا باخت بود..... وقتی گل نزنی گل میخوری!!!

باختیم ............ چون به موقع باختیم. قبل ال کلاسیکو.

باختیم ............. چون فابرگاس افتضاح بود با اینکه بیشتر از هر بازیکنی تو انگلیس بازی کرده بود ... مگه تو یک بازی با این سطح بالا چند تا موقعیت گیر آدم میاد که بزنی بیرون... دیشب فابرگاس رو با آرش برهانی خودمون اشتباه میگرفتم!!! چون فقط برهانی هست که تو دنیا میتونه این همه موقعیت از دست بده!

باختیم............ چون گواردیولا هیچ تمرین و تاکتیکی برای مقابله با اینجور تیمها نداره!!! بارها اینجا گفتم بارسا نباید اینهمه یکنواخت بازی کنه!!! باید یه تغییر تاکتیکی میداد...!!!

باختیم ........... چون بازیکنهای مثل فابرگاس ، سانچز و... تمرکز و اعتماد به نفس لازم رو برای این بازی بزرگ نداشتن....!!!!

من به شخصه از باخت بارسا ناراحت نمیشم ... مگر اینکه تیم خودش باعث باختش بشه و بد بازی کنه.... بارسا دیشب بد بازی کرد متاسفانه!

متاسفانه گزارشگر بازی هم اشاره ای به دفاع 11 نفره چلسی نمیکرد!!! و همش میگفت چلسی خوب بازی میکنه..... دفاع مطلق تو فوتبال کجاش قابل ستایشه آخه!!!؟؟؟؟؟

ناچاریم این باخت رو به فال نیک بگیریم و چشم امیدمون به دو بازی آینده باشه... چیزی که بارسا لازم داره انگیزه و اعتماد به نفسه مثل بازی مقابل بیلبائو.


زنده باد بارسا............


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۲۱)
 
fcb123
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
واقعا بازیکن ها خوب بازی سازی و موقعیت ایجاد میکردن ولی حیف نمیتونستند تمام کنند مخصوصا سانچز
اما بازی کمپ نو را میبریم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۱۹)
 
تارا_تاج
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باختیم که باختیم، فداااااااااااای سر تک به تک بازیکنامون

ماااااااااا عااااااااالی بودیم، همه عااااااااالی بودن ولی خب شانس با چلسی یااااااااااار بود اگه نه بازی دیشب باس حداقل با اختلاف 3 گل می بردیم

زنده بااااااااد باااااارسا



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۱۵)
 
BOUGARD
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
فقط یک گل...
تا دقیقه نود و اندی فقط دعا میکردم که یک گل بزنیم
حتی اگه دو بر یک هم میباختیم مشکلی نداشت
اما گل نزدن تو خونه حریف کار رو مشکل میکنه(حرفی که دیشب پپ بعد از بازی هم زد)
هرچی زدیم به در بسته خورد.پیترچک فوق العاده توپ ها رو بیرون میکشید.فابرگاس هم اگه اون تک به تکو محکم تر میزد تموم بود...

به امید بازی برگشت
خیلی وقت بود نباخته بودیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۰۳)
 
SAEED.DAVID.VILLA
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نگران نباشید...
انشالله به حق همین ایام فاطمیه تو نیوکمپ به حقمون میرسیم....


اللهم صلی علی محمد و آل محمد......


خدا هم بارسایی ست


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱۰:۰۱)
 
m$messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اگه مثل دیشب بازی کنیم راحت 2تا میزنیم بهشون شما این دفاع رو با دفاع چلسی زمان هیدینگ مقایسه میکنین؟ ااون بازی چلسی هم بیشتر موقیعت داشت هم عالی دفاع میکرد این بازی هر موقع خواستیم یه موقیعت توپ داشتیم من میگم 3-1 میبریم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۵۳)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هنو بازی برگش مونده
امکان نداره چلسی بااین وضع بازی کردن بتونه تونیوکمپ جلو بارسادووم بیار


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۴۵)
 
morteza2021
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اشکالی نداره که باختیم باید فکر بازی با رئال و بازی برگشت باشیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۲۷)
 
God-Of-Ps
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
كسي نا اميد باشه...من الان بيشتر اميد دارم چون ميدنم بارسا ديوونه بشه خدارم نميشناسه فقط گلو ميبينه.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۲۶)
 
اميدوار
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
سلام دوستان
يه تيم سراسر حرفه اي مثل بارسا بايد طرفداراي حرفه اي داشته باشه
اگه يه بار ديگه بازي سه سال پيش چلسي بارسا رو ببينيد ، خواهيد ديد كه بارسا تو اون بازي بجز شوتي كه زد و گل شد موقعيت چنداني نداشت ولي تو بازي ديشب اگر آرش برهاني به جاي فروارد هاي بارسا بود احتمالاً يه گل مي زد . مسي تو اين فصل 63 گل براي بارسا زده و بيشتر از 20 پاس گل داده حالا تمامي دوستان پيله كردن به همون توپي كه لو داد. يكيتون رفتين سراغ احساستون كه مثلا احساسم بهم دروغ نميگه و ما صعود نمي كنيم ، يكيتون سسك و بوسكتس رو گوسفند كرديد ، چند تاتون كه اگه والدز پيشتون بود الان يه جسد رو دست تيم بارسا مونده بود.
قبل از بازي كه همتون از برد پر گل صحبت ميكردين حالا كه باخته زمين و زمان رو بهم دوختين ،
حرفه اي باشيد حرفه اي. هنوز يه 90 دقيقه دست نخورده تو نيو كمپ مونده و از همه مهم تر ما بايد الان به الكلاسيكو فكر كنيم ، بازي ديشب به تاريخ پيوست دوستان عزيز


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۲۰)
 
xavik
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اون موقع که والدز پنالتی میگیره بهترین دروازبان دنیاست.حالاکه گل میخوره یه دروازبان بخرید.طرفدارواقعی بارسا اونایین که به باختبارساهم بااین شیوه بازی عشق کنن


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۰۸)
 
سهیل
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها قبول دارم دیشب حقمون باخت نبود و بد شانسی اوردیم ولی یه کم عمیق تر نگاه کنید کاری به این بازی ندارم ولی ما هنمیشه جلو تیمایی که دفاعی بازی کردن یا مساوی کردیم یا باختیم اگرم بردیم رو نبوغ فردی یک از ستاره هامون بوده نه تاکتیک به نظر من گواردیولا هیچ تدبیری برا این جور بازی ها نداره وقتی یه تیم دفاعی بازی میکنه شما تا صبحم پاس کاری کنید بلاخره تعداد زیاد حریف توپو میگیرن گواردیولا فقط یه جور سبک بازی داره که اونم جلو این تیمای اشغال که دفاعی بازی میکنن به هیچ دردی نمیخوره باید رو بیارن تو این موقعه ها به پاسای تو عمق شوت از پشت هیجده چیزی که هیچ وقت از بارسا ندیدیم اون نکبتا دو تا حمله کردن یکیش گل شد درد ما استباه والدز یا مسی نیست سبک بازی تیکی تاکا جلو این تیما جواب نمیده من نمیخوام دنبال مقصر بگردم ولی بلاخره پپ باید یه راهی برا این تیما پیدا کنه چون روز به روز داره به تعدادشون اضافه میشه خدا لعنت کنه کاس هیدینگو که این جور بازی کردن مقابل بارسارو مد کرد

ولی ته دلم روشنه بازی برگشت میبریم ترو خدا دعا کنید ایشالاه ایشالاه میبریم زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۰۸)
 
Matin_Messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
تو حمله بازیکن با تجربه ای به جز مسی نداریم
بازیکنی که جرعت داشته باشه و بره دفاع رو بریزه به هم
همه کم تجربه هستن
کاش داوید بود
بارسا اصلا روی سانتر ها برنامه ای نداره بیشتر مرکز حمله میکنه
ما باید از همه تاکتیک ها برای گل زدن استفاده کنیم
الکسیس فابرگاس خوب سر میزنن
موقع حمله نمیتونیم پویول یا پیکه یا بوسکتس رو بیاریم جلو
پس بهتره سانچز و فابرگاس تو محوته جریمه باشن
تا سانتر از جناحین کار رو تموم کنن
با این که باختیم ولی تو نیوکمپ سوراخ سوراخشون
میکنیم که بفهمن ما کی هستیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۰۸)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بازی برگشت جبران می کنیم.بارسانمیذاره قهرمانی بیفته دست تیم دیگه.
درضمن بازی تیمی هست نه تکی که همه تقصیرهارومی اندازین گردن والدز


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۹:۰۱)
 
xavik
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
خداییش بی انصافی اگه بگیم مقصر والدزبود.تواون صحنه بارونم کمکشون کردمدافعون لیزخورد.البته مسی خیلی بدتوپ به اونا داد.بدترین بازیکن زمینم فکرکنم فابرگاس بودچون اون شادابی همیشگی نداشت بافکر بازی نمیکرد.صحنه اول خیلی بدبه توپ ضربه زد.صحنه دوم ارومترین ضربه ای که میتونست زد.البته خداییش چلسی نهایت شانس بود.بازی برگشت اینجوری موقعیت ازدست بدیم من سکته میکنم چقدرحرص خوردم دیشب.
فعلا بایدبه فکرریال باشیم که باید ببریمشون.بعدچلسی.نیوکمپ بادوبردپیاپی مقابل ریال وچلسی به آتیش میکشیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۸:۵۹)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باورکنید ضدفوتبالن نیمه ی دوم همشون{11}نفرداشتنددفاع میکردند


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۸:۳۹)
 
refah_cfz
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
سلام
بارسا دوستان خسته نباشید ... ما مثل همیشه بودیم و فوتبال بازی کردیم اما فوتبال همینه ... بعضی وقتها هرکاری بکنی توپ داخل دروازه نمیشه ...و حریف با ید موقیعت نصف و نیمه گل می زنه و برنده میشه ....اما تیم مون فوتبالی مردانه و زیبا بازی کرد نتیجه عادلانه اش 4-1 بود ...با این فوتبال اختصاصی بارسا فراتر از همه است ...در نیوکمپ با قاطعیت صعود میکنیم .. انشا الله


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۷:۵۷)
 
lavvaf22
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نه شک دارم به بارسا نه میگم نمیریم فینال اصلا فینالم نریم
فقط بارسا



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۶:۵۴)
 
MASIHfcb
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باخت دردناکی بود ...
انقدر اذیت شدم که هیچی نمیتونستم بگم
ولی فکرشم نمیکردم این موقع از صبح بیام نظر بدم!! میدونین ساعت چنده الان؟؟
تا الان کابوس میدیدم فک کنم یک ساعت بیشتر نخوابیدم. خواب دیدم 2هیچ باختیم. هرچی حمله میکردیم گل نمیشد.. حالت تهوع دارم .. یکی به داد من برسه ...
من انتظار ندارم دوستان به بازیکنای تیم توهین کنن.بچه ها تلاششونو کردن . چیزی که مهمه اینه که تیم ما مشکل داره . بیاین واقع بین باشیم . بارسا همین الانم بهترین تیم دنیاست اما برای حفظ سطح بالامون نیاز به تغییر داریم .از خرید بازیکنان جدید گرفته تا تغییرات تاکتیکی...
ما باید تنوع راههای رسیدن به گل رو زیادتر کنیم. گاهی تیکی تاکا قفل میشه.. ما باید انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم .
بهر حال امیدوارم از سد چلسی و رئال عبور کنیم و بازم قهرمان بشیم . اگرم نشدیم اصلا مهم نیست .. چون بارسا رو به خاطر خودش دوست داریم نه بخاطر قهرمانیاش..
دعا کنین حال من خوب شه کاش مامان بابام پیشم بودن ...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۶:۳۲)
 
hamed5
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ما امیدواریم انشاالله بازی برگشت جبران میکنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۶:۱۹)
 
barcelona2009
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ای بابا بخدا صعود میکنیم...شک ندارم...3-1 یا 4-0 میبریم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۴:۳۵)
 
peymanm001
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اصلا جای هیچ نگرانی نیست. انشاءالله که اول رئال رو میبریم و با روحیه خوب بازی برگشت رو هم از چلسی انتقام سختی می گیریم.



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۴:۳۲)
 
barcaaaaa
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها درسته باختیم ولی باور کنید ما تو فینالیم قرار نیست برگشتم اینهمه موقعیت خراب کنیم به امید خدا هفته دیگه 2 تا برده بزرگ میاریم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۳:۲۱)
 
Mntcd
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بازی رو همه دیدن،منم در مقام تحلیل گر نیستم.این فقط یه گل خانگی بود و خیلی نباید خطرناک باشه.
در زمین خودمون شرایط فرق میکنه. امیدتون رو از دست ندید


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۵۲)
 
hiddenz
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
واقعا نباید کسیو مقصر دونت نه مسی نه والدز به شرایط زمین و آب وهوا دقت نکردین چندین بار سر خوردیم همین مسی , انیستا , ژاوی حتی آدریانو , چلسی هم که بازی چندان قشنگی نکرد انگشت شمارم توپ دستش بود ولی بازی برگشت زمین خودمونه پس اصلا جایه هیچ نگرانی نیست . 100٪ هر سه جامو میگیریم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۴۷)
 
shavi_6
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
در روزی که خوب نبودیم موقعیت های زیادی داشتیم خیلی خوش شانس هستند بازیکنان چلسی که یک موقعیت یک گل زدند اونم میشد نخوریم اگر مسی در میانه زمین توپ از دست نمیداد و والدز هم سریع عکس العمل نشون میداد الان بازی به نفع ما بود و کسانی که والدز رو مقصر میدونند نباید سوتی بد مسی رو فراموش کنند . به امید پیروزی در الکلاسیکو و بازی برگشت مقابل چلسی
با درخشش مسی .
هوادارای بارسا نگران نباشید بازی برگشت با اختلاف 2 گل میبریم شک نکنید دیگه تو نیو کمپ دفاع معنی و جواب نمیده .



زنده باد مسی
زنده باد پپ
زنده باد تمامی بارسلونایها
[/size]


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۵)
 
boy_icelol
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
زدن 2 گل به چلسی اصلا به این راحتی ها نیست, اونم وقتی این تیم بخواد 11 نفره دفاع کنه
بارسا هم با این که بهترینه اما مقابل تیم هایی که 100% دفاع می کنن مشکل داره

البته امشب رو خیلی بهتر بودیم از چلسی ولی دریغ از 1 میلیمتر شانس! امشب توپ ا گل نمی شد..
ولی بازی برگشت چلسی فقط دفاع می کنه، و چشم به زد حمله داره که اونم هم خطرناکه!

تازه بازیکنا واسه بازی برگشت خسته تر خواهند بود با وجود بازی امشب و الکلاسیکو
که نتیجه باخت امشب هم رو روحیه و خستگیشونو اثر منفی تری می زاره،


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۴)
 
hiddenz
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
واقعا که مگه دفعه اوله که تو این نتایج و شرایط بودیم تو از این بدترشم بودیم ولی همیشه پیروز از زمین بیرون اومدیم بازم میگم امسالم جام ماله ماست همینطور جام حذفی و لالیگا.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۱)
 
HosseinLoveBarca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
این باخت از اون باختای غیر معمول فوتبالی بود کل بازی دست بارسا بود ولی برنده بازی چلسی
خوشم نمیاد کسی بد بازیکنای خودی بگه به هر حال فوتباله یه روز میشه یه روز نمیشه همین توپی که نیمه اول سانچز به تیر دروازه زد اگه گل میشد همه میگفتن خیلی هوشمندانه عمل کرد یا همین صحنه که فابرگاس پاس عالی به سانچز داد اگه گل میشد خدای پاس بود فابرگاس
مشکلی نیست بارسا یعنی ایمان باور اراده انشالله جهنم نیوکمپ منتظرشونیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۱)
 
XavII
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
شما فکر کنید :
خواهشا اینی که میگم فکر کنید
الان ما بارسا بودیم !! و در نیوکمپ یکی به چلسی میزدیم
خب حالا اگه تو این شرایط فرار بدی بگی تو
ورزشگاه خودم به زور یکی زدم تو استمفوبریچ 5 تایی باس بخورم
پس نتیجه نتیجه بدی نیس درسته نا عادلانس
اما اگه بازسا 1 تا یا 3 تا بزنه اونا مجبود به حمله میشن اون موقس که ما نشون میدیم بارساییم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۰)
 
sabzdasht
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها یادتونه پارسال به مادرید تو فینال جام حذفی باختیم بعد چطوری انتقامشو تو بازیهای لیگ قهرمانان گرفتیم.

انشاءالله ,به امید خدا ,من از ته قلب مطمئنم تمام بازیهای هفته بعد رو میبریم.انشاءالله.

فقط بچه ها هفته بعد که فاطمیست تو رو جان عزیزانتون برای موفقیت تیم دعا کنید.

برای موفقیت لئو و بارسلونا همگی یه صلوات:

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۳۰)
 
Frodo
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بارسا خیلی موقعیت گل داشت ولی حیف که هیچ کدوم گل نشد چلسی هم یک موقعیت داشت همونم گل شد.
به امید بازی برگشت.viva barsa



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۲۹)
 
maniroshan
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بابا بارسا دیگه باید چیکار میکرد، وقتی تیم مقابل اتوبوسی دفاع می کنه باز با این حال این همه موقعت 100% گل بدست می یاریم باید بگیم بازیمون خوب بوده فقط تموم نتونستیم بکنیم، شانس با ما یار نبود.

تورو خدا والدزو مقصر ندونید، درسته 1 توپ اومد اونم گل شد اما بنده خدا والدز جی کار باید میکرد.

به امید خدا بازی برگشت نیوکمپ رو براشون جهنم می کنیم
. :heli: :heli: :heli:

زنده باد بارسلونا :fan


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۲۸)
 
XavII
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
عزیزان اعصابا خورده میفهمم چی میگید
نیوکمپ زدیم
اگه چلسی تو زمین خودش هم یکی نمیزد که خاک تو سرش باس میکرد
نیوکمپ نیوکمپ هس
اگه نیوکمپ کونکا میدان بده جایه ادرایه امید ی به برد پرگل هست
کونکا وحشت ناک پیشرفت کرده


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۲۸)
 
barcabluegrana
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نمیتونم باور کنم که طرفدار بارسا باشی این همه شاهکار رو از تیمت دیده باشی تیمت به اذعان دوست و دشمن بهترین تیم دنیا باشه ورزشگاه خونگی تیمت مخوف ترین ورزشگاه واسه رقبا باشه78% تصاحب توپ تو زمین حریف 2تا تیر این همه موقعیت هوای بارونی که آفت بازی بارساست رو دیده باشی اونوقت اینقد به تیمت ایمان نداشته باشی که توی نوکمپ بتونه 2 تا گل به چلسی بزنه!!!!
دوستانی که الان از تیم با عصبانیت و نه منطقی انتقاد میکنن لطفا هفته دیگه بعد از صعود به فینال نیان به به و چه چه راه بندازن!! بارسا هوادار اینجوری نمیخاد بارسا هوادار واسه زمان بردش نیاز نداره!!!
تیم من بارسا همیشه قهرمانه نه به خاطر نتایجش که به خاطر فلسفه وجودیش!!!


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۲۲)
 
zare.exe
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
به خدا حق چلسی نیست بره فینال


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۹)
 
miadbarcai
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
پروسه انتقام تاریخ در حال پیشروی است....
آدم بدبینی نیستم ولی حدسم اینه که با یه برد 2-1 حذف میشیم،
تو این 15-16 سالی که بازیهای بارسا رو دنبال میکنم گاهی بعد از بازی رفت حس میکردم که حذف شدیم یا صعود کردیم و یادمم نمیاد که حسم اشتباه بوده باشه، .....بچه ها حذف شدیم .....
((این به این معنی نیست که از تیم ناراحتم یا ذره ای از علاقم کم شده، ما تو سخترین روزا کنار بارسا بودیم، روزی که به زحمت تو لیگ چهارم شدیم و روزایی که هیچ شانسی تو اروپا نداشتیم....))
و یه پیشنهادی دارم واسه ادمین سایت:
آقا یه نظرسنجی بذارین تحت این عنوان که از چلسی بیشتر متنفرید یا رئال ؟
واقعا سوال سختیه.....
لعنت به چلسی
لعنت به دی متئو
لعنت به هیدینک


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۷)
 
bardiya30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بجه ها ناامید نباشید همجی رو
اول به خدا
دوم به پپ
و
سوم به بازیکنان بسپارید
همجی درست میشه


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۶)
 
boy_icelol
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نقل قول
این ویکتور والدز کی میخواد یه توپ رو بگیره نمیدونم... به فرض که دفاع کارشو درست انجام نده...یه موقعیت یه گل؟؟؟


نه فقط تو این بازی، بلکه تو خیلی از بازی ها می بینم که در تمام بازی تیم مقابل بارسا فقط 1 یا 2 موقعیت گلزنی پیدا می کنه و همون هم گل می شه، خدایی دروازبان وظیفش اینه که تو این جور مواقع نذاره تیم گل بخوره؛
این والدز بیکار ترین دروازبان جهانه؛ از بس بارسا تیم هجومی هست و مالکیت توپش بالاس، تیم های مقابل فرصتی واسه تحت فشار گذاشتن دروازبان بارسا پیدا نمی کنن؛ اونوقت تنها موقعیت تیم چلسی میشه گل

آخه کار 1 بار 2بارش نیست


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۳)
 
ssamirss
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اونایی که فقط تو برد تیم پشت تیم وامیستن طرفدار بارسا نیستن
بازیکنا اینهمه تو بازیا زحمت میکشن انصاف نیست اینطوری راجع بهشون بگین
همین والدز بود 4سال پیش توپای دروگبارو گرفت ..چه زود فراموش کردین
هفنه بع خیلیا از حرفاشون پشیمون میشن


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۳)
 
hiddenz
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بازی برگشت دیگه شانسی ندارن تو این بازی هم تیرک یارشون بود و هم آب و هوا و زمین . امسالم جام ماله ماست .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۱۲)
 
menama
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها اصلا ناامید نشید.بارسا تیم روزهای سخته.مطمئن باشید میریم فینال.پیش بسوی نابود کردن رئال و چلسی. :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۸)
 
onlymessi10
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
انشاالله بازی برگشت جبران میکنیم
درود بر بارسا


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۷)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من کاملا با این نظریه که بارسا از یه تاکتیک به تاکتیک دیگه خوب سوئیچ نمیکنه مخالفم.....وقتی یه تاکتیک به بن بست میخوره که تیم صاحب موقعیت نشه...ما6موقعیت عالی تو نیمه نهایی چمپیونز لیگ تو زمین حریف ایجاد کردیم و این یعنی پیروزی تاکتیک....اما....امان از بی دقتی.....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۷)
 
sabzdasht
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نقل قول
از موقعیت هامون استفاده نکردیم، یه حمله کردن یه گل زدن اون از گلر اونا اینم از والدز ما. به حق امام حسین برگشت موفق می شیم.





یا امام حسین (ع) تورو خدا ما بردمونو از تو میخواهیم

بچه ها تر وخدا واسه تیم از ته قلب دعا کنید هفته بعد فاطمیست

تروخدا برای تیم از صمیم قلب دعا کنید تا پیروز بشه انشاءالله ,به امید خدا , الهی امین.

من برای پیروزی تیم صد تا صلوات نذر کردم برای رضای خدا ,بچه ها تروخدا شما هم برای تیم هفته بعد که فاطمیست دعا

کنید تا انشاءالله ,به امید خدا ,پیروز بشیم در تمام مسابقات به خصوص مسابقات هفته بعد ,الهی امین.

برای موفقیت لئو و بارسلونا همگی یه صلوات از ته دل با خلوص:

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۷)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اونقدر اعصابم خورده که حال نوشتن هم ندارم ولی انصافا پپ باید چیکار کنه...چلسی 1 توپ میاره میزنن توگل(والدز هم دمش گرم کلا...اگه دوست عزیزمون مرگ بر ما نفرسته)..فابرگاس جلو گل خالی میزنه بیرون...2 تا توپ میخوره تیرک...سانچز هم که کلا تک به تک گل کنه باید شک کرد....از روی خط میکشن بیرون و ... .این یعنی بد بازی کردن.....20 دقیقه اول نیکمپ خیلی حساسه.....ولی در کل فدای سرشون...بازی با ریال فوقالعاده مهم و بازی برگشت با چلسی اگه بد شانسی نیاریم میبریم ان شا الله ..چمن نیوکمپ هم بزرگتره و هم جو ورزشگاه با بارسا هست....شک نکنید این تیم نصف تیم گاس هیدینگ هم نیست ...زنده باد بارسا و بارسایی همیشه و تحت هر شرایطی


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۶)
 
shahab
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
چرا ناامیدید . بابا اینا از اینتر که قویتر نیستند . تازه اون سال هم اینتر رو 1-0 بردیدم . چلسی خیلی ضعیفه .
باور کنید خیلی راحت میبریم . این چلسی با اینتر خیلی فرق داره و نکته مهم اینجاست که بارسا با 1-0 بردن مساوی میکنه . من که خیلی امیدوارم .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۴)
 
poooria
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اگه مثله بازی رفت دفاعی بازی کنن و روی ضد حمله گل بزنن ما باید سه تا بهشون بزنیم یا اگه دو هیچ جلو بیفتیم بعد اونا شانسی تو دقلیق اخر گل بزنن بازم حذفیم خیلی خیلی سخته وضع رئال یکم بهتر از ما هست .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۲)
 
mosy_messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من نه شک دارم به بارسا نه میگم نمیریم فینال اصلا فینالم نریم من موی دماغه مسی و به کله هیکله دروگبا نمیدم . بارسا رو دوست دارم چون دوسش دارم میگم باید یه فکری برا دروازه بانی بکنه


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۱)
 
8060803
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
خدمت اون دوستانی که میگن بارسا راه بازی کردن جلو تیمهای دفاعی رو یاد نگرفته بایستی عرض کنم که چرا اتفاقا خوبم یاد گرفته. منتهی الان که به یک بازیکن مثل سامی اتوئو نیاز مبرم داریم همچین بازیکنی تو تیم یافت نمیشه و عمرا بتونیم لنگشو گیر بیاریم. بازی امشب دقیقا یادآور بازی سه سال پیش بود با این تفاوت که تو اون بازی بیشتر موقعیت داشتن و بارسا حتی یک موقعیت هم غیر گلی که زد نداشت. اما امشب من شمردم 6 موقعیت گل که دو سه تاش کاملا صد در صد بود رو به دست آوردیم که به علت نداشتن همون بازیکن که گفتم حتی یکیشو هم نتونستیم بزنیم تو گل. تصور کنین اگه 1-1 میشد الان کاملا به نفع ما بود و با روحیه بالا میرفتیم به الکلاسیکو و بازی برگشت. اما حالا........ واقعا پیش بینی بازی برگشت سخته.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۱)
 
abi_anari_catalan
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نمیدونم چی بگم ،‌ از نظر من مساوی میتونست عادلانه تر باشه ، ما مستحق باخت نبودیم ،‌ بچه ها بد کار نکردن مشکل ما اینه که قدر موقعیت ها رو نمی دونیم چلسی فقط یک موقعیت داشت به بهترین شکل ممکن ازش استفاده کرد ،‌ فابرگاس اصلا" خوب نبود در حالی که انتظار بیشتری از او میرفت ناسلامتی 7 سال تو لیگ انگلیس توپ زده اینم از بازیش !!! به نظر من گواردیولا باید به فکر یه سیستم جدید باشه چون مقابل تیم هایی که مثل چلسی خط دفاعی قوی دارن و از نظر فیزیک بدنی در سطح بالایی هستن این سیستم جواب نمیده .
ولی بازم هم امیدواریم که در نیوکمپ جبران کنیم ، نتیجه بازی ال کلاسیکو از لحاظ روحی و روانی میتونه تاثیر زیادی رو بازی برگشت مقابل چلسی بزاره بخاطر هم باید ال کلاسیکو رو ببریم .
انشاا............


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۰)
 
ssamirss
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ای بابا والا خجالت داره بعضیا اینقد نا امیدن
ما بهترینیم هیچ وقت ناامید نیستیم
بارسا همیشه برندس
این هفته طوفان میکنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۲:۰۰)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بخدا تیم ما 10برابر تیم99که بازی رفت رو 3_1 باخت و بازی برگشت رو 5_1برد قویتره...اون بازی هنوز یادمه......
پس ناامیدی و زدن تیم ممنوع...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۹)
 
sabzdasht
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
یعنی هر کی میگه این والدز در حد بارساست مخش عیب داره

از لاماسیا اومده که اومده وقتی بدرد نمیخوره بندازنش بیرون

لئو نمرش 20 بود بارسا هر کاری کرد لئو درستش کرده بود

ازاون ور اون والدز و سسک و بوسکتس -20 بودند


برای موفقیت لئو بارسلونا همگی یه صلوات:

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۸)
 
mosy_messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
حاجی کلی خندیدم اون چسبت ردیف بود دمت گرم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۷)
 
sahraei
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
الان فرق بارسا با رئال اینه که بارسا خوب بازی کرد و باخت اما رئال بد بازی کرد وباخت.
اصلا هیچ جای نگرانی نیست من مطمئنم که بارسا هم رئال رو می زنه هم چلسی .چلسی قوی تر از میلان که نیست که 3-1 باختن.

بابا تیم ما بارسلوناست


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۶)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اینقد تیم رو نزنین....
امشب بازی قفل شده بود......هرچی میزدن بازم نباید گل میشد....
وادز ضعیف تر از سطح بارسا هست قبول...ولی الن وقت این حرفا نیست.....لطفا صبور باشیم ......
به تیم اعتماد کنین.....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۳)
 
parsanejaty
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
تو بهترین دوست تنهایی هایم هستی؛

ای عشق من ای جان من

فقط بارسا
میان ترمم هم فدای........


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۲)
 
mina.life
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هه!
رئال یک صفر ببره رفته بالا ولی ما باید دو صفر ببریم تا صعود کنیم.
چقدر شانس داریم؟
خوب مث همیشه بازی نکردیم.
چلسی هم تا تونست خوب بازی کرد.
دروگبا اما کثیف بازی کرد.
دم مزدک هم گرم تا تونست تو دل ما رو خالی کرد.
امید به خدا.
امید که بتونیم هفته بعد بردهای پر گل و بدون گل خورده داشته باشیم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۱)
 
mosy_messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من اگه جای والدز بودم فصله بعد میرفتم تا دسته گواردیولا رو باز بزارم برا خریده دروازبان
فقط منوئل نویر رو باید فصله بعد بخریم از گرت بیلم واجب تره


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۱)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ما اگه میبازیم با شرافت میبازیم. چلسی هم نمیشه گفت ضد فوتبال بازی کرد منطقی بازی کرد چون اگه قرار بود مقابل بارسا تهاجمی بازی کنه مطمئنا با اختلاف زیاد میباختن. ولی من یه کوچولو هم شک ندارم که میریم فینال چون به بارسا اطمینان کامل دارم. دنبال مقصر هم نباشید بچه ها اگه بازی تا صبح هم ادامه داشت باز ما گل نمیزدیم چون توپ نمیخواست بره تو گل. این بازی دیگه تمومه ما باختیم کاریشم نمیشه کرد. در حال حاظر فقط باید به بازیه شنبه فکر کنیمو فکر کردن به بازیه چلسی رو بزاریم واسه بعد از ال کلاسیکو. ایشالا که یه هفته با شکوه رو پیش رو داشته باشیم. زنده باد بارسا و بارسایی.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۰)
 
saeid~barca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اگه تو بازی برگشت هم بخوان این شکلی بازی کنن از همین الان باید بگیم که حذفیم .چون مطمئنا چلسی فقط برای دفاع میاد به نیوکمپ . دفاعی قوی تر از دفاع امشب . تو فوتبال یه چیزی به اسم تغییر تاکتیک هست که مثل اینکه بارسا اصلا باهاش آشنایی نداره ! فقط پاسکاری تو میانه میدان . کاری که چلسی میخواست و ازش خوشحال بود . فقط با پاسکاری داشتن وقت بازی رو میکشتن و خبری از ایجاد موقعیت نبود و اگه هم موقعیتی پیش اومد با دقت بالای فابرگاس و الکسیس اون رو از دست دادیم واقعا سسک و الکسیس و آلوز افتضاح بودن . نمیدونم حالا چرا دروازبانا مقابل ما تو چنین بازیهایی سگ میشن و واکنش های عجیبو غریب از خودشون نشون میدن ! واقعا حقمون باخت بود تا یکمی پپ به چنین بازیهایی هم فکر کنه و یه چاره ای واسه تیم هایی که به این شکل دفاع میکنن داشته باشه . فقط یه تمام کننده میخواستیم که دو تا توپی که سسک رسید رو گل کنه . ضربه ریواند پدرو که به تیرک خورد . 2 تا تک به تک الکسیس . کاش یکی از این ها به مسی میرسید .


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۰)
 
XavII
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
کلملا موافق هستم
اما
اعصاب من از دست
والدز خورده
به قول دوستمون
سسک و بوسکت که شاهکاری جا گذاشتن
نیمه اول پدر بیامرز سسک انگار رفته استخر داره بخار میگیره ضربه رو محکم میزد اشلی کول مثل چسب تو دروازه میرفت !


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۵۰)
 
8060803
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
6 موقعیت گل مسلم. نزدن هیچ کدوم با عملکرد ضعیف فابرگاس و سانچز. اونا یک حمله یک گل. باز هم اشتباه دروازبان به جای اینکه شیرجه بزنه با دست راحت توپو بگیره لنگشو دراز میکنه. مشخص شدن تفاوت دروازبانای سوتی مثل کاسیاس و والدز با امثال مانوئل نویر و پیتر چک. باز هم احساس شدن جای خالی یک مهاجم شماره 9 گلزن که اگه به جای سانچز بود الان هتریک میکرد و دیگر هیچ!

اون دوستی که به طرفدارای بارسا مرگ میفرسته خواهشا مارو احمق فرض نکنه. عکس العمل فوق العاده ناشیانه بود و اصلا در حد دروازبانی با این سطح نبود. بازی باید در بدترین حالت 0-0 میشد که ازونم بدتر شد. بازی برگشت بستگی به الکلاسیکو داره. هر چند سه سال پیشم ما بازی رفتو 0-0 کردیم بعدش الکلاسیکو رو 6-2 بردیم بازی برگشت ذره ای تاثیر توی بازیمون نداشت فقط و فقط با خوش شانسی و البته تا حدودی کمک داور رفتیم فینال. واسه همینم من زیاد خوش بین نیستم. بازی برگشت از امشب هم دفاعی تر بازی میکنن.

کاملا مشخصه که تعویضهای ما هیچ تاثیری رو تاکتیک کلی تیم نداره. اومدن پدرو جای الکسیس کاملا کلیشه ای شده و از اول هم معلوم بود روند تیمو بهتر نمیکنه. فقط پدرو هم مثل سانچز یکی به تیر زد تا با هم برابر بشن و گرنه سر و ته یک کرباسن.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۹)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
اتفاقا تاکتیک تیم خوب بود....پس این همه موقیت از کجا اومد؟خودمون نزدیم تو گل.....
خود کرده را تدبیر نیست....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
Hamed.a
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
خیلی بده که فقط وقتی که میبریم طرفدار تیم باشیم.کمی منصف و منطقی باشیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۸)
 
ho_lio
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نبینم بارسایی بدون روحیه باشه ها.....ما2ماه پیش 10امتیاز عقب بودیم و الان ادعای قهرمانی داریم....اونوقت نمیتونیم به چلسی تو نوکمپ گل بزنیم...؟
بیخود نترسین...مگه ما بد بازی کردیم؟
2تا تیرک...2تا دروازه خالی...تک به تک آلکسیس....اینا پس چی بودن؟وا اومشب شانس نداشتیم....و اونا خیلی داشتن....اما قرار نیس که برگشت هم همینطوری باشه که.....
اونام یکی زدن که خودشونم انتظار نداشتن بزنن.....
اما نوکمپ هست و همچنین ما طرفدارای بارسا....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۴)
 
Hamed.a
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من می گم با حرفای صد تا یه غاز خودمون رو سر کار نذاریم.
اونطور که باید جلوی چلسی خوب نبودیم. آره خیلی توو دفاع سفت بازی میکرد چلسی ؛ تیرک شده بود دوازدهمین بازیکن چلسی.همه ی اینارو قبول دارم.ولی باختیم.

امیدوارم بتونیم هفته آینده که 2بازی فوق العاده مهم و سرنوشت ساز برای این فصل رو در پیش داریم موفقیت کسب کنیم!!!

××× بارسلونا ؛ مثل هیچکدام ×××


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۳)
 
XavII
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
به نظرم بوفون رو باس بگیره بارسا
هرچی زدیم چک گرفت 1 دونه زدن داداش منم میگرفت باهاشو دیدید چه جور باز کرد داشته می رفت 13 به در
والدز ضعیف بود
سانچس واقعا افتضاح بود
ابیدال و نداریم چپ هم واقعا ضعیف
کاش ایساک کونکا از اول بازی بود


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۲)
 
pep-guardiola
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
دوستان فراموش نکنید بازی برگشت توی نیوکمپه،اونجا هم میخوان یازده تایی دفاع کنن؟یا تیر دروازه بدادشون برسه؟
حتی یک لحظه شک نکنید که فینالیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۴۱)
 
shayan98
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نزدیم نزدیم تا گل خوردیم تیمی که گل نزنه گل می خوره دیگه چنتا موقعیت مگه گیر میاد سانچز توپ به اون خوبی و زد تو اوت اونا 1فرصت داشتن زدن تو گل خوشانس بودن گل نخوردن وقتی قرار باشه توپ تو گل نره نمیره که نمیره.بازی رفت و که باختیم ایشالا تو بازی برگشت اینطور نشه ایشالا جبران کنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
 
mazaherxavi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
هیچ اشکالی نداره فوتبال بازی کردیمو باختیم برگشت جبران میکنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۷)
 
sepid
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باهات موافقم. مشکل از تیم ماست که در این شرایط هیچ تکنیکی نداره که بتونه نتیجه بگیره و شرایط را به نفع خودمون تموم کنیم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۶)
 
AMID.N
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بارسلونا جلوی تیم هایی که یازده نفره به اضافه تیر دروازه دفاع میکنند خوب عمل نمیکنه...
البته بعضی اوقات هم فوق العاده است اما تو کل بازی ها میگم...خب کی میخواد راهشو پیدا کنه...
شاید بزرگترین مشکل ما یکی نبود مهاجم سرزن و قدر موقعیت های اول رو دونستنه...
ما تو بیشتر بازی ها موقعیت های اول بازی رو که نزدیک به صد در صده از دست میدیم...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۵)
 
Lorca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
واقعا نمیدونم چی بگم.....

فقط مطمئنم اگه ما هم 11 نفری از دروازمون محافظت میکردیم گل نمیخوردیم.....

به هرحال....خوشحالم که بارسا تمام تلاش خودشو کرد(البته به غیر از موقعیت هایی که از دست دادن )در هر صورت بارسایی ها واقعا تحت فشار دفاع چلسی قرار گرفته بودن....

هرچند که بارسا برنده نشد....ولی جوان مردانه و بااقتدار باخت....

میدونم که بارسایی ها جبران میکنن.....بهشون اطمینان دارم.....

افتخار میکنم که هوادار بارسا هستم......

به امید پیروزی وقهرمانی های بارسایی های دوست داشتنی....

زنده باد ستارگان درخشان آبی اناری.....

زنده باد بارسای کبیر.....


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۵)
 
hamparseh
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
من نمیدونم چرا بعضی ها میگن دفاع چلسی عالی بود تیمی که تو خونه خودش این همه موقعیت به حریف بده کجای دفاعش عالیه ؟بارسا با توجه به شرایط موجود بازی خیلی خوبی رو به نمایش گذاشت فقط بازیکنا قدر فرصتها رو ندونستند مطمئن باشید چلسی با این دفاع نمیتونه تو نیوکمپ دروازه اش رو بسته نگه داره.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۴)
 
mosy_messi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
به نظر من بارسا دروازه بانه بزرگی نداره توپ نیم متریش بود نگرفت ولی اون چک ه لامسب همه توپای سه کنج و گرفت تقصیره والدز نیست تقصیره گواردیولا ه که یه دروازه بانه بزرگ نمیاره
من همیشه گفتم تیم باید از باختش عبرت بگیره و ضعف ها شو به قوت تبدیل کنه ولی بارسا این کارو نکرده
امشب دلم برای الگواخه خیلی تنگ شد


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۴)
 
lavvaf22
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بارسلونا همیشه دوستت دارم
********* Barca *********



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۴)
 
parsanejaty
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
امتحان میان ترمم به خاطره استرس نخوندم؛امشب نه بارسا خوب بازی نکرد توپ رو جایی به گردش دراودن که چلسی در اونجا توپ نمیخواست؛چلسی خوب بازی کرد چون به هدف خودش رسید؛این کار چلسی ضد فوتبال نیست؛
این تیم ماست که در مقابل این تاکتیک تاکتیکی نداره


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۱)
 
sepid
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باختیم بد هم باختیم

چلسی به نظرم واقعا خوب بازی کرد. تمام فضا ها را بسته بود و تمام یارامونو مهار کرده بود.

ضد فوتبال هم بازی نکرد.

بازی برگشت خیلی بازی سختیه ولی ایشالاه میبریم

بازی که تموم شد گفتم بیام ببینم نظر شماها چیه در مورد بازی. نتونستم که نیام.


در هر صورت زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۱)
 
lavvaf22
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
باختیم
چقدر موقعیت خراب کردیم
ولیباید تمرکز روی بازی رئال داشته باشیم
بعد میریم برای چلسی
به امید پیروزی درخشان در هر 2 بازی هفته پیش رو در نیوکمپ



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۳۰)
 
bardiya30
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
نگران نباشیم بهتره الان فقط به بازی با رئال فکر کرد چون اگه نبریم لالیگا رو از دست میدیم
چلسی خوب دفاع کرد وشانس باهاش یار بود
و
بارسا با اینکه تمام بازی در اختیارش بود به علت بی دقتی موقعیتهای 100% رو خراب کردن

حالا به قول اینیستا بازی 180 دقیقه است و هیچی تمام شده نیست
به امید برد در مقابل رئال و بازی برگشت مقابل چلسی (اما بی دقتی دیگه ممنوع )


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۸)
 
AMID.N
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
چی میتونم بگم جز اینکه بارسلونا هر جور باشی

"دوستت دارم"


حداقل اگه میبازیم،اما مردونه بازی میکنیم...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۴)
 
Wimps
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بالاخره چلسی بارسا رو برد اما دوست دارم از هوادارای این تیم بپرسم از فوتبال تیمتون لذت بردین؟؟!!!!!
درود بر بارسلونا که به فوتبال معنی میده
مرگ بر اون کسانی که والدز رو مقصر گل میدونن
بازی بعدی جبران می کنیم (خدایی نکرده جبران نکردیمم فدای سر همه ی بارسا دلان)
امید در ما زنده است
فوتبال به نام ما زنده است
وعده دیدار ما شنبه تو کمپ نو
Mes Que Un Club




پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
menama
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
موقعیت های زیادی رو از دست دادیم و خیلی بدشانس هم بودیم حدود 4 موقعیت مسلم گلزنی رو از دست دادیم و تو یه ضد حمله گل خوردیم.اصلا ناامید نیستم چون بازی برگشت رو پرگل میبریم و میریم فینال ولی قبل از اون باید رئال رو ببریم.پس پیش بسوی قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان.
VIVA BARCA


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۳)
 
elnew
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
كار بسيار سخت شد- من حس بدي دارم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۲)
 
_Eisa_
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ولی تو الکلاسیکو حتما میبریم

اینو میدونم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۱)
 
hassansas
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
انشاالله بازی برگشت رو جبران میکنیم ولی از امروز تا هفته اینده همه درباره بازی خوب چلسی حرف میزنند من نمیدونم دفاع اتوبوسی کجاش بازی خوبه


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۰)
 
adel_barca
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
کاری ندارم بازی رو باختیم ولی دروازه ی چلسی بدجوری تلسم شده بود از رو خط دروازه هم شوت میزدن نمیرفت تو گل!!!!!
انشالله بازی برگشت میبریم ولی اگر هم نبردیم خیالی نیست ، بارسا اینجوری بازی کنه ببازه بشتر حال میده تا اینکه مثل رئال بد بازی کنه و با کمک داورا بازیاشو ببره...



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۲۰)
 
AMID.N
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
فکر مکینید الکلاسیکو جز این میشه...
اونا هم دفاع میکنن...
مرگ بر ضد فوتبال



پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۹)
 
Immortal_Girl
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
یعنی یه تیم چقدر بدشانس باشه ک اول و آخر بازی اون تیرکارو گل نکنه؟
تیرک یار شماره ی 12شون بود.
دروازه بانشون عالی-دفاعشون عالی-حمله شون عالی
اما بارسای ما با اینکه مالکیت رو داشت اما کاری نکرد
این بارسای همیشگی نبود
لئو رو کاملا مهار کرده بودن
بازی برگشت باید دوتا بزنیم ک واقعا دو گل به چک خیلی سخته
الان تو ال کلاسیکو با رئال وضعیت مشابه داریم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
 
ddanesh
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بچه ها جای هیچ نگرانی نیست
ایمان داشته باشید به بارسا.


پپ


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
 
parsanejaty
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ما حذف شدیم
چون بلد نیستیم جلوی اینجور تیم ها بازی کنیم بازی برگشتم مثل این بازی هست


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۸)
 
messi_farnood
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
بابا خیلی نا امیدید مگه چلسی چی داره که اینقدر اضطراب دارید.

باختیم مثل مرد باختیم

مرگ بر ضد فوتبال


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۶)
 
amircatalan
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
امشب مطئن شدم فوتبال بی رحم ترین و کثیف ترین ورزش دنیا هست.وقتی تیمی در طول 90 دقیقه هیچ ((غلطی)) نکنه و نتیجه بازی رو هم برنده بشه.وقتی مهاجم تیمی دائم مثل ((جنازه))روی زمین باشه و حال آدم رو بهم بزنه.وقتی موقعیت های ایده آل گلزنی یکی بعد از دیگری به خاطر سهل انگاری ((محض)) از دست بره.وقتی مدافع ها و دروازه بان ((تاریخ مصرف گذشته)) تیمی در عرض یک شب تبدیل به بهترین های جهان در نوع خودشون بشن.وقتی در آخرین ثانیه ها به جای تور دروازه ساعت ورزشگاه به لرزه در میاد.وقتی همه چیز دست به دست هم بده تا نشه که بشه.

بهترین کار سکوته...


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۶)
 
AMID.N
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
این ویکتور والدز کی میخواد یه توپ رو بگیره نمیدونم...
به فرض که دفاع کارشو درست انجام نده...یه موقعیت یه گل؟؟؟
این چه قانون نانوشته ایه؟؟؟؟
پیتر چک فقط رو ضربه چیپ ها نتونست کاری کنه...
خدا کنه تو نیوکمپ کم نیارن...خیلی خوب بازی کردن اما بعضی جاها ناهماهنگ بودیم...
به امید موفقیت بارسلونا


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۵)
 
gaudi
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
ای خدا اینا فقط 4شوت به دروازه داشتن یکیش هم تو چهار چوب بود
با این دفاع چلسی صعود سخت هست ولی غیر ممکن نیست
انشاا... با موفقیت در ال کلاسیکو در بازی برگشت هم موفق و سربلند میشیم


زنده باد بارسا و ستاره های آبی اناری


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۳)
 
ahmadk_1987
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
آقا خواهش میکنم بجای والدس یه دروازه بان بزارید.
اگه معمارزاده توی دروازه بود بازی مساوی تموم میشد


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۳)
 
_Eisa_
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
همونطور که پیش بینی میکردم بازی تمام دفاعی تیم چلسی واستفاده از ضد حمله

و ما مثل همیشه به سادگی هرچه تمام تر گل میخوریم

و موقعیت های متعدد و مسلم گل را از دست میدیم

نمیدونم چی بگم

باختیم ولی امیدوارم تو نیوکمپ جبران کنیم


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۱)
 
markmarky
پاسخ به: چلسی 1-0 بارسلونا [ نیمه نهایی | لیگ قهرمانان اروپا ]
از موقعیت هامون استفاده نکردیم، یه حمله کردن یه گل زدن اون از گلر اونا اینم از والدز ما.
به حق امام حسین برگشت موفق می شیم.


پنج‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ (۱:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!