به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوانته: کانون توجه.لالیگا
فرستنده مارال مجیدزاده در تاريخ شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۲۳) (۹۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجیدزاده / FCBarcelona.ir


لوانته گرچه هرگز باشگاه بزرگی نبوده است، اما با داشتن تاریخ 103 ساله یکی از شگفتی‌های این فصل لالیگا به حساب می‌آید و بعد از اینکه بیشتر فصل در مقام چهارم بود، در حال حاضر در رتبه پنجم قرار گرفته است.

لوانته در تاریخ 1909 تاسیس شد و علی رغم قرار گرفتن در سایه همشهری بزرگ خود والنسیا، موفقیت‌هایی در دهه 1930 بدست آورد؛ آنها بعد از شکست دادن تیم‌هایی چون والنسیا و بارسا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی در سال 1935 صعود کردند. لوانته همچنین فاتح «جام آزاد اسپانیا» - تورنمنتی که بین تیمها در منطقه آزادیخواهان برگزار شد- در طول جنگ داخلی شدند. این رقابت‌ها از طرف پارلمان اسپانیا در سال 2007 به رسمیت شناخته شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لوانته بعد از اینکه طوفان ساحل زمین اصلی آنها را خراب کرد نام‌گذاری شد، اما بعد از جنگ داخلی آنها مجبور شدند نقل مکان کنند. در نتیجه استادیوم سیوتات دی والنسیا را در اواخر دهه 1960 ساختند. بعد از آن زمان، آنها اولین بازی خود در لیگ برتر را مقابل اسپانیول در بارسلونا انجام دادند، جایی که آنها 4-4 مساوی کردند. آنها فقط 2 فصل دوام آوردند و برای نزدیک به 40 سال نتوانستند به لیگ برتر برگردند، اما سرانجام در فصل 04/2003 تحت هدایت مانوئلو پرسیادو موفق به این امر شدند.

آنها در دهه اول قرن 21 دو بار به دسته پایین‌تر سقوط کردند و با تلاش زیاد توانستند به لیگ برتر بازگردند. بعد از سال 2010، آنها دو فصل موفقیت آمیز داشتند که اولین فصل زیر نظر لوئیس گارسیا کسی که سه سال بین سالهای 2008 و 2011 در باشگاه حضور داشت و به آنها کمک کرد که فصل پیش را با مقام 10 لالیگا به پایان برسانند و این فصل موفق را زیر نظر خوان ایگناسیو مارتینز می‌باشند.

هدایت تیم

این فصل بعد از سپری کردن بیشتر فصل در جمع 4 تیم اول و یک پیروزی برجسته مقابل رئال مادرید در طول 9 بازی بدون شکست، فصل بسیار خوبی برای لوانته بوده است. این عملکرد حتی برجسته‌تر است، زیرا لوانته دارای کمترین بودجه در لالیگا با 23 میلیون یورو می‌باشد. لوانته در حال حاضر با 48 امتیاز به مکان پنجم جدول تکیه کرده است؛ آنها با دو امتیاز کمتر از مالاگای رتبه چهارمی و 2 امتیاز بیشتر از اوساسونای رتبه ششمی قرار دارند.

بعد از یک ژانویه و فوریه سخت، زمانیکه آنها فقط یک بازی از 8 بازی در سال 2012 را پیروز شده بودند، وضعیت لوانته بهبود یافت و قبل از شکست بازی میان هفته به اسپورتینگ، در 5 بازی از هشت بازی قبلی خود پیروز شده بودند. لوانته 9 بازی از مجموع 16 بازی که در سیوتات والنسیا در این فصل بوده را پیروز از زمین خارج شده است و 4 شکست و 3 مساوی در کارنامه دارد و 26 گل به ثمر رسانده و 16 گل دریافت کرده است.

بازیکنان خطرناک

آرونا کنه، مهاجم ساحل عاجی، با 13 گل زده بهترین گلزن تیم در این فصل بوده است و خوان ایگناسیو مارتینز مطمئنا همه کار خواهد کرد تا او علی رغم مشکلات فیزیکی که دارد، در مقابل بارسا بازی کند . بازیکن آفریقایی به صورت قرضی از تیم سویا در لوانته بازی می‌کند؛ سویا این بازیکن را در سال 2007 با دستمزد 12 میلیون یورو از پی اس وی آیندهوون خریداری کرد.

آسیب دیدگی از ناحیه زانو، کار او را در سویا به سرعت پایان داد و تیم سویا او را در سال 2010 به تیم هانوفر قرض داد؛ این فصل او یک بازیکن کلیدی برای موفقیت‌های لوانته بوده است و فقط یک گل با بهترین گلزن باشگاه در لیگ برتر فاصله دارد.
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
barcelona315
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
خدا رو شکر که بردیم


چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ (۱۶:۱۱)
 
konjkave60
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
بازي سختي بود


سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ (۰:۴۰)
 
konjkave60
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
بازي سختي بود


سه‌شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۱ (۰:۴۰)
 
lavvaf22
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
لوانته نشون داد که میتونه تیم محکمی باشه
خدا رو شکر 3 امتیاز حساسی بود



یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۱۹:۱۰)
 
کریستینا
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
لوانته بهتره واسه تیمهای دیگه زرنگ باشه .....


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۱۸:۱۶)
 
david_pouya
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
دیشب لوانته با کمک داور داشت برامون شاخ میشدا اما خوب شد که بردیمشون


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۱۶:۲۹)
 
ho_lio
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
همین تیم اولین باخت رئال رو رقم زد........


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۳:۵۲)
 
mazaherxavi
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
این هفته نوبت لوانته است تو کانون باشه


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۰:۳۳)
 
hassansas
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
به امید پیروزی بارسا


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ (۰:۰۹)
 
alioghi
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
نبایستی دست کمش بگیریم انشاالله میبریم


شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۴۴)
 
abi_anari_catalan
پاسخ به: لوانته: کانون توجه.
امسال لوانته با بضاعت کمش تیم آماده ای نشون داده و مقابل تیم های بزرگ نتایج خوب و قابل قبولی گرفته الانم که در رتبه پنجم جدول قرار دارن و امیدوارن تا در راه رسیدن به رده چهارم و در نهایت رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ تلاش کنن ، به اعتقاد من امشب ما بازی بسیار سختی مقابل اونا خواهیم داشت و اگه ایشالا بازی رو ببریم و سه امتیاز حساس رو بگیریم امید زیادی برای کسب قهرمانی خواهیم داشت .


شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۳۸)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: بیلبائو: کانون توجه.
بیلبائو یا لوانته کانون توجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!