به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گواردیولا: «پیروزی‌های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگرانیم».مصاحبه
فرستنده امید صادق باری در تاريخ یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۹:۰۸) (۱,۲۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امید صادق باری/ FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا تاکید کرد که کسب 13 عنوان قهرمانی از 16 عنوان ممکن نشان از شایستگی بازیکنان دارد: «با توجه به اینکه در این چند سال اخیر بازیکنان بهترین عملکرد دوران ورزشی‌شان را به نمایش گذاشتند افتخارات و عناوین قهرمانی کسب شد حق آنان بوده و دور از انتظار نمی‌باشد. کسی به ما چیزی هدیه نکرده است. آنچه که ما بدست آورده‌ایم، نتیجه تلاش سرسختانه ما بوده است».

گواردیولا با اشاره به بازی امشب، به خبرنگاران گفت که برنامه بازی آلوارو سرویرا، سرمربی جدید راسینگ برای ما کاملا ناشناخته است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوزپ گواردیلا در کنفرانس خبری پیش از بازی با راسینگ سانتاندر، بر این نکته اصرار داشت که در چهار سال گذشته، اف سی بارسلونا تمامی موفقیتهای خود را مرهون تلاش سرسختانه بازیکانش می‌داند. او در این کنفرانس با اشاره به صدر نشینی رئال مادرید آن هم با حاشیه امنیتی 10 امتیازی نسبت به بارسا، اذعان داشت که این صدرنشینی نشان دهنده شایستگی‌های آنان است.

«کسب 13عنوان قهرمانی از 16عنوان ممکن، حاصل کار بازیکنان است. هر بازی در پایانش همیشه به بازیکنان تعلق دارد. اگر چنانچه بارسا عناوین قهرمانی زیادی را کسب کرده است، تنها دلیل آن این است که ما از وجود بازیکنان خارق العاده بهره مند بودیم. این قهرمانی‌های متعلق به بازیکنان است زیرا آنان بودند که بهترین بازیهای خود در طول عمر ورزشی‌شان را به نمایش گذاشتند».

در این کنفرانس خبری گواردیولا برخلاف اظهار نظرهای مبهم و کنایه آمیز روز گذشته خوزه مورنیو، کاملا شفاف و ساده نظرات خود را عنوان کرد و تمامی عناوین کسب شده را به بازیکنان خود نسبت داد و در ادامه صحبتهایش، با اشاره به توصیه‌های آلفونسو گودال، نایب رئیس سابق باشگاه، گفت: «خود گودال نیز مثل راسل و فلورنتینو خوب بر این موضوع واقف است که افتخارات کسب شده تنها به این دلیل بوده است که در اولویت برنامه‌های ما تلاش سرسختانه و جدیت در کار بوده است. این برای فوتبال بسیار بد است که شایستگی‌های مسی و رونالدو دیده نشود. اگر ما توانستیم دراغلب بازی‌ها پیروز از زمین خارج شویم، دلیل آن این بوده است که نسبت به دیگر تیمها بسیار بهتر بودیم. اگر چنانچه رئال مادرید در جدول رده‌بندی با 10 امتیاز اختلاف با سایر تیمها پیشتاز است، برای این خاطر است که آنها در کارشان بسیار بهتر از دیگران بوده‌اند و ما در مسیر کار خود لغزش داشتیم. ما تاثیر خود را بعنوان مربی در تیمهایمان کتمان نمی‌کنیم و اگر چنانچه من بگویم که ما قهرمان لیگ نخواهیم شد، بخاطر این دلیل است که پر کردن فاصله ایجاد شده با رئال مادرید بسیار مشکل است. و این نظر من می‌باشد».

البته گواردیولا به این تنش‌ها و حاشیه‌ها اطراف تیمش عادت دارد چون او در ادامه صحبتهایش می‌گوید: «شرایط ما در طول چهار سال گذشته نیز مثل حال بوده است؛ همیشه تحت نظر بقرار گرفتن و کانون توجهات دیگران بودن، موجب شده است که ما نیز بتوانیم روشهای کاری مختلفی داشته باشیم. امسال نیز استثنایی در کار نیست. همیشه دلایل مختلفی وجود دارد که تیم ما را دچار مشکل کنند».

جوابی به مورینیو

در برابر اظهار نظرهای اخیر مورینیو، گواردیولا پاسخ صریحی به او داد و گفت: «بله، هرچند که اسمی به میان نیاورده است؛ اما من هم بر این گمانم که اظهارات او در مورد من بوده است، اما من امیدوارم که در اظهارات آتی خود وقتی در مورد کسی صحبت می‌کند، صریحا اسمش را نیز بیاورد. همه فهمیدند که او در مورد من صحبت می‌کرد. کاملا واضح است که هر دوی ما قصد داریم قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم، و ما در این نکته اشتراک نظر داریم. تردیدی نیز در این خصوص وجود ندارد.اگر چنانچه من هم بخواهم مثل او رفتار کنم، بدیهی است که کاملا باید مسیر خود را عوض کنم. من بر این باور هستم که من و او رفتارها و عقاید کاملا متفاوتی داریم. صحبتها و دیدگاه‌های ما کاملا کتفاوت است. هزاران کنفرانس خبری برگزار می‌شود. مسیر ما بسیار متفاوت است. من بر این عقیده‌ام که باید همیشه صادق و بی‌غل و غش باشیم. اگر واقعا بفهمم که اینگونه تداعی شده است که من نیز مانند او رفتار کرده‌ام، مجبورم که بیشتر فکر کنم تا به این موضوع پی ببرم که در کجا کارم اشتباه کرده‌ام. من به هیچ عنوان دوست ندارم که بخاطر من چهره باشگاه و بازیکنانم خدشه دار شود. سعی من این نیست که مردم بخاطر من احساس شرم کنند و به اضافه اینکه دوست دارم در تیم خود جو خوبی ایجاد کنم».

در جواب سوالی در مورد اعمال نفوذهای اخیر ایجاد شده در فدراسیون اسپانیا و تاثیر آن در خصوص تصمیمات داوری، گواردیولا پاسخ داد: «اگر چنانچه چنین موضوعی واقعیت داشته باشد، بنابراین می‌توان گفت که سیستم داوری مشکل بزرگی دارد. بارسا و سایر تیمها الزاما بایستی روابط حسنه‌ای با فدراسیون داشته باشند. داورها تحت فشار‌های زیادی قرار دارند و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا باید قدم جلو بگذارد و اتخاذ تصمیم کند. او باید بصراحت اعلام کند که پیروزی تیم‌ها فقط نتیجه تلاش مسی، رونالدو، مورینیو و سایرین است، زیرا در غیر اینصورت چنانچه پیروزی تیمها منتسب به داشتن روابط با آنخل ماریا ویار ( رئیس فدراسیون فوتیال اسپانیا) قلمداد شود، در آن صورت ما باید بشینیم و در خصوص چانه زدن برای سهم خواهی از فدراسیون صحبت کنیم».

سرمربی سانتاندر، چهره‌ای ناشناخته

بعد از بازی یکشنبه راسینگ سانتاندر، گواردیولا تصریح کرد که بارسا اطلاعات بسیار اندکی از آلوارو سرورا که اخیرا سرمربی سانتاندر شده است دارد. او می‌گوید: «ما با اطلاعات اندکی رهسپار مسابقه با سانتاندر می‌شویم. تنها چیزی که در دست داریم نیت پیروزی در بازی با سانتاندر می‌باشد. تنها چیزی که ما می‌توانیم بر روی آن کنترل داشته باشیم بازی خود ما خواهد بود. بازی با سانتاندر به خاطر طرز بازی تیمی‌شان، همیشه مهارت خاص خود را می‌طلبد و همیشه مصاف با آنان سخت است».

خویشتن داری در خصوص اتهامات اخیر

در نهایت گواردیولا نظر خود را در مورد اقدام قانونی در خصوص اتهام دوپینگ تعدادی از بازیکنان بارسا که رادیو کوپه مطرح کرده بود اعلام کرد: «فکر کنم که آنها در نهایت به این جمع‌بندی برسند که اتهامات وارد شده کذب محض می‌باشد و واقعیت ندارد. فعلا باید خویشتن داری کرد. در روزهای آتی آنها نظرات نهایی خود را اعلام خواهند کرد و یادآور شده که قضیه هنوز فیصله پیدا نکرده و موضوع هنوز در جریان است».
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alioghi
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
کاش قراردادش رو تمدید کنه


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۲۲:۱۴)
 
BRAIN
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
کاملا موافقم به امید خدا پیش به سوی آینده
طرز صحبت کردن رو داشته باشید....واقعا خودش یه کلاس درسه




دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۴۹)
 
BOUGARD
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
آخیش
بالاخره به آرزوم رسیدم و پپ در یک مصاحبه،حجب و حیا رو کنار گذاشت
بابا یه کم فخر بفروش به این خوکا که ناامید شن و ریزتر از قبل بشن
خوشم اومد.امروز حسابی گذاشته تو کاسه ی مورینیو.گفته من رو با مورینیو مقایسه نکنید چون من آدم صادقی هستم و هنرپیشه نیستم


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۳۹)
 
hadi68
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
از نظر من اول ليگ قهرمانان بعد ليگ مهم هستش ، اميدوارم بيشتر تو ليگ قهرمانان برنده بشيم


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۲۳)
 
mazaherxavi
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
تیم ما بهترین تیم تاریخ مربی ما باشعورترین مربی آدم کیف میکنه صحبتاشو گوش میکنه


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۱۰:۵۶)
 
xavijon
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
تا کور شود هر انکه نتواند دید


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۸:۳۹)
 
shayan98
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
وقتی گواردیولا اینگونه صحبت میکنه نشان از دانشو فهم این مربی داره و راستش یه نمه ترس ورم داشت از صحبت هایی که گواردیولا راجب بارسا و جام های که بدست اورده کرد انگار حرف رفتنو میزد یه جورایی میترسم قراردادشو تمدید نکنه ولی ایشالا که هرچی زودتر قراردادشو تمدید کنه و خیال مارو راحت کنه.


دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ (۰:۰۱)
 
P&LEO
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
پپ عزیز


تورو خدا قراردادت رو تمدید کن یه جماعتی رو از دل نگرانی در بیار............

کاش صدامو میشنید.........


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۳:۳۷)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
واقعا قشنگ صحبت کرد عالی بود خیلی ماهی پپ جونم تو یدونه ای


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۳:۳۰)
 
mahdi.mohamadi
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
یعنی واقعا دمش گرم چقدر زیبا و مودبانه صحبت کرده و جواب اون عوضی رو داده*به خدا من موندم با این همه ادب و تواضع که پپ عزیزمون داره اون آشغال چطور روش میشه علیه ما مصاحبه کنه و چرت و پرت بگه*به خدا من از این رفتار پپ خجالت کشیدم ولی اون عوضی ، بیشعورتر از این حرفاست که خجالت بکشه و بفهمه زر زیادی زده
پپ عزیز خیلی دوستت دارم و امیدوارم هرچه زودتر قراردادت رو تمدید کنی تا دوباره روی نیمکت بارسا ببینمت و لذت ببرم



یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۳:۲۹)
 
lavvaf22
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
به امید پیشرویی ماشین پیروزی های بارسلونا



یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۳:۱۱)
 
barcelona315
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
بر منکر حرفای پپ لعنت...


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۲:۵۰)
 
david_pouya
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
واقعا هم بارسا بهتر از همه تیمهای دیگه است
و توی لالیگا هم اگه داوریا درست بود الان ما با 10 امتیاز اختلاف بالاتر بودیم ن این خوکا........
زنده باد بارسا


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۲:۳۸)
 
faeze.m
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
نقل قول
اگر چنانچه من هم بخواهم مثل او رفتار کنم، بدیهی است که کاملا باید مسیر خود را عوض کنم. من بر این باور هستم که من و او رفتارها و عقاید کاملا متفاوتی داریم. صحبتها و دیدگاه های ما کاملا کتفاوت است. هزاران کنفرانس خبری برگزار می شود. مسیر ما بسیار متفاوت است. من بر این عقیده ام که باید همیشه صادق و بی غل و غش باشیم. اگر واقعا بفهمم که اینگونه تداعی شده است که من نیز مانند او رفتار کرده ام، مجبورم که بیشتر فکر کنم تا به این موضوع پی ببرم که در کجا کارم اشتباه کرده ام. من به هیچ عنوان دوست ندارم که بخاطر من چهره باشگاه و بازیکنانم خدشه دار شود. سعی من این نیست که مردم بخاطر من احساس شرم کنند و به اضافه اینکه دوست دارم در تیم خود جو خوبی ایجاد کنم».

عاشقتم پپ...عجب حرفایی زدی،تو هیچ وقت مثل اون بی شخصیت نمیشی...تو با همه فرق داری
برعکس مورینیو تو باعث افتخار مایی...


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۲:۳۷)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
اینوکه همه میدونن بارسایه دونه ست.
رئالی هایادبگیرن.


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۵۷)
 
ho_lio
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از مسی و ژاوی محافظت بفرما....پپ کبیرو رهبر تو تیم ما نگهدار....


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۵۷)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
کلا خوب مصاحبه میکنی


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۴۶)
 
Wimps
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
تک تک جملات پپ قابل تحسینه
تو بی نظیری پپ
امیدوارم تا روزی که نفس میکشم تورو تو بارسا ببینم
Only Barca Anti Madrid



یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۲۷)
 
Immortal_Girl
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
تو این همه انسانیت و تواضع رو از کجا آوردی مرد؟


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۱:۰۰)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
زنده باد پپ كبير
اميد وارم كه هرچه زودتر قراردادتو تمديد كني


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۳۴)
 
shebadi
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
غلام ادب وتفکر و بیانتم


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۱۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
سلام به همه دوستای خوبم...چند روزی نبودم......دلم واسه همه شما تنگ شده بود....امیدوارم جام حذفی و لیگ قهرمانان رو بگیریم و اولین تیمی در اروپا باشیم که تونسته از عنوان قهرمانیش تو لیگ قهرمانان دفاع کنه....


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۰۴)
 
mahdieh_fcbarcapolis
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
معلومه که ما بهتر از دیگرانیم!
مخصوصا بعضیا!
زنده باد بارسای کبیر!


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۰۱)
 
MHPR1
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
معلومه که پیروزی های زیادی در پیش داریم. چون بهترین تیم جهانیم... درود بر بارسا


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۰:۰۱)
 
sabzdasht
پاسخ به: گواردیولا: «پیروزی های بیشتری در پیش است، چون بهتر از دیگران...
چون بهتر از دیگرانیم


جانم

viva barca

viva leo


یکشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۹:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۵ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!