به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.آبی و اناری‌ها
فرستنده علی شکرانه در تاريخ شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۰۱) (۳,۰۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir


این بازیکن آرژانتینی اگر روز یکشنبه مقابل والنسیا به میدان برود، 200 مین بازی خود را در لیگ برای بارسلونا انجام خواهد داد. او پنجمین بازیکن حاضر در تیم است که موفق به رسیدن به رکورد 200 بازی در لیگ شده است.

ژاوی با 401 بازی، پویول با 359 بازی، والدس با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در لیگ، کسانی هستند که قبلا به این رکورد دست یافته‌اند و بیشترین بازی در لیگ را در بین بازیکنان تیم دارند. لئو مسی در 199 بازی خود در لیگ، موفق به ثمر رساندن 142 گل شده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در روز یکشنبه، لئو مسی به گروه بازیکنان دویست تایی بارسلونا در لیگ، که حداقل 200 بار پیراهن تیم را در لیگ پوشیده‌اند می‌پیوندد. بازیکن آرژانتینی در همه دیدار‌های این فصل عضو ثابت تیم بوده است و در صورتی که پپ گواردیولا در بازی مقابل والنسیا در نیوکمپ، وی را در ترکیب قرار دهد، او 200 مین بازی خود را در لیگ با پیراهن بارسلونا تجربه خواهد کرد. این رکورد توسط مسی یاعث می‌شود که وی تبدیل به پنجمین شاگرد گواردیولا در تیم حاضر بشود که حداقل 200 بازی در لیگ را با پیراهن بارسا تجربه کرده است. در این رتبه‌بندی، ژاوی با 401 بازی صدرنشین است و پویول با 359 بازی، والدز با 317 بازی و اینیستا با 258 بازی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

149 گل در 199 بازی

لئو مسی در حالی که تنها 17 سال سن داشت، در تاریخ 16 اکتبر 2004 اولین بازی خود را در لیگ، در ورزشگاه المپیک انجام داد. او در آن بازی که تحت هدایت فرانک رایکارد بود در دقیقه 82 به جای دکو وارد زمین شد. هشت فصل از آن زمان می‌گذرد و مسی در 199 بازی 149 گل به ثمر رساند و میانگین فوق‌العاده 0.7 گل در هر بازی را برای خود رقم زده است. بهترین آمار گلزنی او مربوط به فصل 2009/10 می‌شود، زمانی که او در 35 بازی 34 گل به ثمر رساند و موفق به کسب جایزه پیچیچی شد.

مسی در این سال مانند همیشه به طور منظم گلزنی می‌کند، او در 22 بازی 23 گل به ثمر رسانده و دارای میانگین بیش از یک گل در هر مسابقه است.

فصل
بازی در لیگ
گل در لیگ
2004/0571
2005/06176
2006/072614
2007/082810
2008/093123
2009/103534
2010/113331
2011/122223
مجموع 199 142
ارزش: ۷.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
One Shoulder Cocktail Dress
imitation, Francillon believed we would trademark the dials on his watches getting a winged clepsydra additionally to word Longines . A clepsydra is certainly an ancient device which measured time by marking the controlled flow water although a smallish opening. modest wedding dresses Looking meticulously within the center from the Longines trademark a smallish box to show this gadget is noted. 2013 wedding dresses The organization ultimately departed out of this process instantly as you'll discover a number of Longines watches that don't hold the logo style. alternative wedding dresses In 1889, Longines supplied 5 chronometers for that Italian explorer Luigi Amedeo, allure wedding dresses who did his much better to attain its northern border Pole. His failure is hardly noted ever provided books, although the mark Longines illuswtrious background because the watch option by explores and outdoorsmen. In 19,


یکشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲:۲۰)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
شمام دعا کن فصل بعد تو لیگ قهرمانان ایشالا همگروه شیم و به یاد آخرین بازیمون ببریمتون
این تیکه آخرش کل بودا


یکشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۰ (۱۸:۴۳)
 
HESSAM.FCB
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
داداش حق با شماست من چیز زیادی در مورد جزئیات نمیدونم ممنونم که گفتی
ایشالا پا بده با تیم جدید و قوی الان یوونتوس یه بازی با بارسا بشه من که دوس دارم بازی جذابی میشه
چون هر 2 تیم قوی هستن
موفق باشید.


یکشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۰ (۱۷:۲۴)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ببین داداش من، آقا حسام گل...
اولا قضیه کالچوپولی به همین سادگی که شما میگی نیست. اون فصل اکثر تیمها تو انتخاب داور برای بازیشون دست داشتن. یوونتوس هم یکی از همونا بود (که اگه این کارو نمیکرد، سرش بیکلاه میموند) ولی از شانس بد، بیشترین مدارک (مکالمات) علیه یووه موجود بود و این اتفاق افتاد. عجبی اینه که جام رفت دست اینتر. الآنم یووه مدارک جدیدی علیه چندین تیم جمع کرده که مسئولین فوتبال ایتالیا میترسن دوباره این قضیه رو باز کنن و واسه همین یووه به دادگاه عالی و البته یوفا شکایت کرده. واسه همین میگم ماه همیشه پشت ابر نمیمونه.
دوماً این قضیه یهو پیش اومد. از اول فصل که کسی نمیدونست مکالماتی وجود داره. ظرف 1ماه ماجرا کلید خورد و وسط جام جهانی خبرش منتشر شد و تیمی که تا ماه قبل پادشاه ایتالیا بود، شده بود یه تیم دسته دومی و این یه شوک وحشتناک واسه هممون بود(گواهش هم اقدام به خودکشی جیانلوکا پسوتو). ما یک سال دل دیدن زمین چمن فوتبالو نداشتیم و یک فصل واسه ما فوتبال تقریباً وجود نداشت.
یووه واقعا پادشاه ایتالیا بود. به حق. برفرض محال که داوریهای فصل 100% بنفع یووه؛ پس چرا تو لیگ قهرمانان کولاک میکرد؟ چرا رئالو با زیدانش تو همون سالها دوبار حذف کرد؛ بارسا رو حذف کرد؛ فینالو سر پنالتی به میلان داد؟؟؟ اونام با کمکِ داورها بود؟
زمین زدن یوونتوس، فوتبال ایتالیا رو زمین زد


شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۰ (۱۷:۲۷)
 
mohammad(N
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اولا من یووه رو مسخره نکردم. اتفاقا خودم یه موقعی عجیب پاول ندود رو دوس داشتم. منظورم اینه که بحث رئال و بارسا چه دخلی به یووه داره!! دوما اون نظر سنجی . مصاحبه فقط و فقط چرته و کارای تبلیغاتی و روانی رئالیهاست. مدرکم آوردم که برید ببینید. همه هم اون مصاحبه آلوز و نشون دادن جای استوک های پپه رو یادشونه. پس معلومه با اون مصاحبه در تناقضه و اون مصاحبه یه جنگ روانیه و همچنین اون نظر سنجی که پشت پردش مورینیوی عقده ایست... بای


پنج‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۰ (۱۵:۵۰)
 
mess-shiraz-222
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
باور کن یه کلیپ از رونالدو دارم که خطالشو با حرکت تکواند مقایسه کرده عین همه


پنج‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۰ (۱۱:۱۸)
 
HESSAM.FCB
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من همه پیام هارو از اول تا آخر خوندم
حرفهای c.fabregas وحشتناک بود چیزی نمیگم .
خواهشن به همه تیم ها احترام بذارید و هواداراشون
دوستی که میگی یوونتوس در لیگ ائل شد بد یهو گفتن جامو پس بدید و دوست عریر یوونتوسی که میگه مارو انداختن دسه 2 باید عرض کنم که اینها یهو ای نبود تو اون زمان چند تا تیم داورو خریده بودن که یوونتوس جرء اونا بود و وقتی مسئولان فهمیدن جریمشون رفتن به دسته 2 بود
فقط حقایقو گفتم.
الانم انصافن تیم بسیار خوبی شده یوونتوس در این فصل دوست عزیز امیدوارم تیمتون موفق بشه در ایتالیا


پنج‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۰ (۳:۵۵)
 
kingofkill
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مثل این که شما بارسایی ها خوشتون میاد تیم های دیگرو مسخره کنین . اینه فراتر از یک باشگاه؟؟؟؟
یعی که چون طرفدار بهترین تیم دنیا (درست یا غلط) شدین تیمای دیگه بووووق؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورم مستقیما شمایی( mohammad(N) که یوونتوسو مسخره میکنی اون به هوادارایی که خیلی حرف واسه گفتن دارن یه مثال میزنم اگه بارسا قهرمان لالیگا بشه و بعد جامو ازش بگیرن و بگن برو دسته 2 بازی کن
چه حالی میشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه تویی که منطقت صفره میری رئالی میشی
تویی که نظر اونهمه ادمای کاملا فوتبالی که تمام امرشون تو فوتبال بودهن(درمورد دنی الوز) و حتی اعتراف خودشو قبول نداری دیگه...


سه‌شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۰ (۱۵:۰۰)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من که بحثی ندارم داداش من. یه خبر زدم برای افزایش اطلاعات اعضا و درد دلی بود از سر علاقه ای که به چندتا بازیکن برزیلی داشتم...
بعد این دسوتتون (mohammad(N) جواب داده "این مزخرف گویی ها"، یا "شما رئالیهای وحشی"... که البته رئالی خودشه و ...
واکنش ازین گستاخانه تر؟
تیم ما رو فرستادن سری ب، جیکمون در نیومد؛ سرمون رو انداختیم پایین و تو دورانی که اینترنت dialUp هم به زور گیر میومد، عشقمون این بود که یه منبع پیدا کنیم هفته ای 1 بار ببینیم بازیمون چندچند شده(که البته بزودی ماه از پشت ابر بیرون میاد و شخصیت به ناحق خدشه دار شدمون رو هم خیلی زود مثل قدرتمون برمیگردونیم). اونوقت بعضی طرفدارای بارسا ظرفیت یه خبر رو ندارن؟
متأسفم واقعاً. حیف وقتی که تو این سایت میگذرونم


سه‌شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۰ (۱۰:۲۵)
 
mohammad(N
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بنابر حرفهای این دوستمون اعتبار همه فیلمها با هم برابره. مارسلو هم بازی برگشت لالیگای سال گذشته بود. برو از هر کی میخوای بپرس. مارکا یه دروغ نویس قهاره. منطقو چی معنی میکنی شما: بپذیرم تو راست میگی با یه فیلم یوتوب؟ من که فیلمم واضحتر و بهتره که.
جون خودت برو همون طرفدار یووه باش. بای


سه‌شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۰ (۱۰:۱۶)
 
ALEX_FCB
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
چه بحثهایی اینجا مطرح بوده بابا ول کنین ما همه مون ایرانی هستیم پس به خاطر یه تیم خارجی که نباید به هم دیگه توهین کنیم برای مثال من از رئال متنفرم مخصوصا از پرتغالیهای این تیم اما مخلص همه هموطنامم اگه به بازیکناش توهین کنم به هیچ وجه به هواداراش توهین نمیکنم حتی اگه ایرانی هم نباشن!
پس ول کنین با ادامه دادن این بحث ها فقط حرمت خودتون رو از بین میبرین.
چنانچه مایلید به این مباحث ادامه بدین مشکلی نیست فقط جون من به همدیگه بی احترامی نکنید.
راستی200 امی بازی مسی رو به با اون درخشش فوق العادش به همه بارساییها تبریک میگم.




دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۲۲:۱۱)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
داستان نگو رفیق! حرفامون چه ربطی به اعتبار یوتیوب و اسکای داره؟ من میگم فیلم، فیلمه... چه از یاهو پیداش کنی، چه از یاحق!!! چرا میخوای بحثو بیخودی بپیچونی؟
چه ربطی به مارسلو داره؟ من اصن یادم نیست درباره کدم بازی و کدوم پنالتی صحبت میکنی. اهمیتی هم برام نداره. محروم نکردن په په هم از بی قانونی و بی عدالتی ها فوتبال اسپانیا نشأت میگیره. جرأت نداشتن محرومشون کنن، به 1000دلیل. بچه 4ساله هم فهمید په په عمداً دست مسی رو لگد کرده. مگه میشه نفهمیده باشن؟ تو ایتالیا و انگلیس برخورد خیلی سنگینی با بازیکان میشه. نمونه هاش همون سوارز و جدیداً هم زلاتان.
ظاهراً هم فرق مطلب دروغ با مصاحبه ی دروغ رو نمیدونی.چاپ مصاحبه بار حقوقی داره، با مطالب و گمانه زنی "خیلی" فرق داره.
ظاهراً این تویی که ازین خبر سوختی... نه هیچکس دیگه.
واقعیتم اینه که تیمم الآن مدعی اول کسب اسکودتو و کوپا ایتالیاست و هیچ چیزی شیرینتر از این واسم وجود نداره. حرفهای مورینیو و بقیه دوستانتم نگه دار واسه خودت.
برو هروقت یاد گرفتی با منطق حرف بزنی، بگو باهم صحبت کنیم...


دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۹:۱۰)
 
mohammad(N
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
یوتوب دیگه معتبرتر از sky sport شده! ها. ضمنا هر ساله کلی دروغ تو روزنامه مارکا چاپ میشه و کسیم اعتراض نمیکنه. چون عادی شده. اگه میگی مصاحبش راسته پس اینم راست بود که مارسلو گفته بود پنالتی روش انجام نشده. گرچه من باور نکردم.
اونجا از ایرانم بدتره. وگرنه پپه بخاطر له کردن دست مسی و کونترائو بخاطر اون حرکت زشتش حداقل باید 3 جلسه محروم میشدند. لیگ ایتالیا و انگلیسو ببین.
میدونی شما از چی میسوزین و از کجا روشن میشین: از واقعیت و از جفنگ گفتنهای مورینیو.... بای


دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۸:۴۳)
 
hadi68
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
عاليه اگه نبود بارسا در اين سطح نبود


دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۳:۱۴)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
آها، فهمیدم...
یوتیوب چون یه سایت عمومیه، فیلمهاش ملاک نیست؟
(لابد چون زاویه فیلمبرداریش مناسبه ملاک نیست، ها؟)
منطق هم خوب چیزیه بخدا...
خب چهره ی بازیکن چه ربطی به کاری که انجام داده داره؟ مگه من گفتم "نمیخواسته" بزنه؟
ضمن اینکه این مصاحبه ی آلوز هیچ ربطی به مصاحبه ی بعد بازی نداره و (همونطوری که گفتم) مربوط به یک هفته بعد بازیه. لابد باز میخوای بگی آلوز مصاحبه نکرده. بابا مگه مدیر برنامه هاشیییییی؟؟؟
اینم شما بدون، بد نیس: هیچ روزنامه ای نمیتونه نقل "قول دروغ" بنویسه. حدث و گمان وشایعه پراکنی دروغ، چرا و لی نقل قول به هیچ وجه. چون در این صورت با یه شکایت ساده (که البته آلوز تکذیبیه هم حتی نداد) مبلغ هنگفتی رو باید جریمه بدن. مثل ایران نیست که هرکی هرچی دلش میخواد بنویسه. ضمناًَ رو چه حسابی میگی هیچ بازیکنی همچین مصاحبه ای نمیکنه؟ مگه لیگ ایرانه؟ فریدون زندی رو با بازیکنای دیگه مقایسه کن. هر بازی ، هر اشتباهی کرده، بعدش گفته. (پرسپولیس - استیل رو یادت بیار).
حالا مهم نیست... تو اگه خیلی واست سخته، میتونی فکر کنی برخورد اتفاق افتاده.
نظر شما منطقیه فقط، نه اون ۸۰ هزار شرکت کننده عمومی، ۳۰۰ بازیکن رسمی فوتبال در قاره‌های مختلف، ۴۵ مربی سرشناس جهان فوتبال حرفه‌ای و ۱۰۰ خبرنگار برجسته فوتبال در سراسر جهان


دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۱۲:۰۰)
 
mohammad(N
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اولا من گفتم از یه منبع بی طرف مثل sky sport اون ویدئو رو دانلود کنید. یوتوب که یه سایت عمومیه و هرجیزی داخلش هست. صدا هیچی، چهرشم حتما فوتوشاپه!!! ضمنا روزنامه های رئالیند که همیشه معروف به فوتوشاپکاریند و دروغ. اینم بدون هیچ بازیکنی از این 2 تیم نمیاد همچین مصاحبه ای کنه. آلوز فقط بعد بازی جای استوکهای پپه رو نشون داد نه چیز دیگه ای. خوش باشید با خیالات و حرفهای مورینیو


دوشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۰ (۷:۵۹)
 
david_pouya
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
برد که سهله به امید هتریک


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۰۷)
 
xavijon
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
تو بهترینی
به امید 500بازیت برای ابی اناریهای بارسلون


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۳۲)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من رئالی نیستم. بارسایی هم نیستم... یوونتوسی ام و به تیمم افتخار میکنم.
منتها انگار حرفت خطاب به منه.
خب آخه خطای مارسلو چه ربطی به آلوز و په په داره آخه بابا...؟؟؟ یه چی میگیا


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۱۱)
 
themistroxavi71
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امیدوارم مسی و بارسا همیشه موفق باشن
.
.
دوستان ریالی تو همون بازی خطای مارسلو روی پدرو یادتون رفته که مصدوم شد
حتما اونم تمارض بود

حالا که چی... باخت هاتون رو می خواین توجیح کنین


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۲۷)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من متاسفم برای کسایی که به هموطناش فقط به خاطر این که طرفدار تیم حریفه فحش ناموس میده.
بحث من رئال یا بارسلونا نیست.بحث من اینه که ما هموطین چرا باید به همدیگه توهین کنیم.فقط این سایت اینطوری نیستا سایت رئالی ها هم گاهی اوقات هواداراش فحش میدن اما دلیلی نمیشه که ما شخصیت خودمون رو بیاریم پایین.
یه خواهشی هم داشتم دوستان مدام نیان و در مورد رئالی ها نظر بدن اینجا سایت بارسلوناست و بهتره در مورد تیم خودمون صحبت کنیم.
در هر صورت از دوستان رئالی به خاطر توهین یه بچه عذر میخوام.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۱۱)
 
BRAIN
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مسی دنیا رو تغییر داد با فوتبالش


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۴)
 
zrm10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
لیو تو بینظیری پسر



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۴)
 
kingofkill
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
با سلامی دوباره
از شما دوست عزیز (wwwhamid761) به خاطر معذرت خواهی بسیار تشکر میکنم اما هدف من این بود
که( c.fabregas) از خودتون معذرت خواهی کنه چون شخسیت سایتتونو برده زیر سوال و چون با فحش دادن ای اون نه مادر من به خطا میشه نه مادر هیچ یک از هم وطنانمون
درباره ی فحش دادن تو سایت مشاهده لینک اینقدر مدریت فعال هست که به سرعت توهین ها رو حذف میکنه اگه دیده باشی کامت های حذف شده توسط مدیران نمایش داده نمیشود .اگر هم کسی از رئالی ها به شما بد و بیرا گفته من از طرف تمام طرفدارای رئال از شما معذرت میخوام .
در مورد پنالتی های رونالدو هم باید بگم که اولا پنالتی جزوی از فوتباله دوما اگه توجه داشته باشسن اگر مسی اون پنالتی های حساس رو از دست نمیداد الان اختلاف 4یا 5 تا بود (البته به غیر از بازی دیشب )
زنده باد بارسا
زندباد رئال


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۲۱)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دکتر جان (mohammad(N)!
اولا که کسی نگفت په په بازیکن خوب و با اخلاقیه؛ و این قضیه هیچ ربطی به خشونت په په نداره. بیخودی قضیه رو نپیچون. دوماً من ترجیه میدم بجای "گوش" یه "چشمم" اعتماد کنم. شما که تو کار ویدئوی معتبری، چرا نمیری از یوتیوب فیلمی که از پشت دروازه گرفته شده رو نگاه کنی؟
لابد اونم انیمیشنه و رئالیها درستش کردن دیگه، نه؟
حالا مصاحبه ی آلوز، حدود 1 هفته بعدبازی هیچی
(اینم لینک خبرش):مشاهده لینک

یه کم منطقی باش بابا. یعنی شما راس میگی، اون۸۰ هزار شرکت کننده عمومی، ۳۰۰ بازیکن رسمی فوتبال در قاره‌های مختلف، ۴۵ مربی سرشناس جهان فوتبال حرفه‌ای و ۱۰۰ خبرنگار برجسته فوتبال در سراسر جهان مزخرف میگن؟؟؟
هرچند از نوع حرف زدنت مشخصه چقد منطقی ای.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۱۴)
 
mostafa.madrid
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
نقل قول
یعنی لعنت به هوادار رئالی که فکر میکنه تیمش بدون کمک داوری قهرمان لالیگا میشه.کی قراره اشتباهات داوری به صورت سریالی به ضرر بارسلونا و حریفان رئال باشه؟تا کی باید صبر کنیم؟چرا هربازی بازیکن تیم حریف رئال مادرید رو به راحتی آب خوردن اخراج میکنند؟این جور قهرمانی چه ارزشی داره؟ختافه رفت و برگشت.رایکانو.والنسیا مایورکا لوانته و... حالا هم راسینگ.
بازیکنای رئال مادریــــــــــــــــــد در حد آماتور ها بلد نیستند فوتبال بازی کنند.این فصل داوری 12 امتیاز از بارسا گرفته و بیش از 13 امتیاز به رئال هدیه داده.واقعا برای فوتبال اسپانیا متاسفم.

اگه تیمتون تیمه چرا مقابل بارسا تو لالیگا و حذفی تو خونتون 5-2 باختید.پدرسگ های بیشرف مادر به خطاها

مثه اینکه مدیران سایت هم لذت میبرن از این کامنت.
ناسلامتی چندتا مدیر و ناظر و مدیر ارشد تو این سایت هست..
به جا اینکه هر روز دوتا پیام تهدید خصوصی برا ما بفرستید، این کامنتارو حذف کنید، نه به خاطر ما. به خاطر وجهه ی سایت.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۱۱)
 
mostafa.madrid
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
نقل قول
خیلی جالبه که بدونیم مسی توی گلزنی در جریان بازی در لالیگا از رونالدو جلوتره. رونالدو با پایان بازی دیشب با رسینگ 28 گل زده که 10 تاش پنالتی بوده و مسی تا قبل از بازی والنسیا 23 گل زده که فقط 2 تاش پنالتی بوده یعنی مسی در جریان بازی 21 گل به ثمر رسونده و رونالدو 18 گل. کاملا واضحه که مسی در گذر از مدافعان حریف و به ثمر رسوندن گل از رقیب اصلیش بهتره.

سلام دوست عزیز. در توانایی های مسی شکی نیست. به هیچ وجه..
ولی باید بگم ملاکی که برای مقایسه انتخاب کردی اصلا درست نیست. چون اگه تعداد گل در جریان بازی برای شما ملاکه و دقایق بازی رو تقسیم بر تعداد گلهای زده کنیم متوجه میشیم که بهترین آمار گلزنی در جریان بازی دست هیگواینه. با این ملاک هیگواین بهتر از مسیه!


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۵۲)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من مطمئنم 2 روز دیگه این رئالی ها میان میگن بزرگترین تمارضه دنیارم مسی کرده بعدم میگن اصلا پپه پاشو رو دسته مسی نزاشته که من بازیو داشتم اون موقع می دیدم دقیقا بعده بازی جاودانی از 2 تا از کارشناسا خواست که بیان روی خط اون شب اصلا بحثه تمارض نبود فقط بحث این بود که کارته قرمز درست بوده یا باید زرد میداده!!!همه اینو یادشونه!اصلا رو خطا بحثی نبود که چی میگید شماهااااااااا!!!تمارض چیه جاودانیه 100% رئالی هم قبول داشت خطارو بحث فقط سره رنگه کارت بود!از این نظر سنجی ها هر روز تو دنیا انجام میشه اما چیزی که مهمه نظر سنجی اصلا هیچ تاثیری تو هیچیه فوتبال نداره!برید فردام یه نظر سنجی بزارید خودتونم رای بدید بگید رونالدو بهتربن بازیکنه جهانه یه توپم بخرید بدید بهش هم رونالدو راحت میشه هم شما بی سلیقه ها که به یه کاشته زن رای دادیدو بهش می نازید


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۳۶)
 
wwwhamid761
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اقای ریالی محترم که گفتی ما تو سایتمون به بارسا فحش نمیدیم اولا که کار دوستمون که فحش دادن به ریال اشتباه بوده و کسی هم تاییدش نمیکنه ولی یه سر به سایتتون بزن ببین دوستانتون چطور به تمامی بارساییها و بازیکناش بد و بیراه میگن نکنه فکر میکنی ما سواد نداریم یا نمیبینیم درسته فوتبال هیجانش به کل کل کردن و کری خوندنشه ولی دوستای شما بعد از هر بازی تو ال کلاسیکوها برید ببینید که چه چیزهایی مینویسن شما اول دوستای خودتونو راهنمایی بفرمایین بعد از این دوست ما انتقاد کننین در اخر بازم ما طرفدارای بارسا اگه فحشی داده شده معذرت خواهی میکنیم و اامیدواریم که که کری خواندن ها منجر به بی احترامی به هموطنانمون نشه


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۰۵)
 
wwwhamid761
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایشالا هزارمین باریتو جشن بگیریم پسر بارسا (پوز زن زرافه)


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۴۸)
 
kingofkill
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
سلام بر تمام هم وطن های بارسایی
من رئالیم یه چند وقت ( حدودا 1.5 ماه ونیم) هست که نظرات شما رو میخونم اما تا حالا به خودم اجازه ندادم که در سایت شما با وجود بی احترامی های زیاد نظری بدهم اما یکی از نظراتتون رو نتوستم تحمل کنم اونم نظر C.FABREGAS بودش که آخرش گقته بود (پدرسگ های بیشرف مادر به خطاها)
میگم خوب بی شخصیت اینایی که نوشتی به شخصیت من یا هر رئالی دیگه لطمه میزنه یا خودت؟؟؟؟ مطمئنما چون محدودیت تو سایت داری فقط اینارو گفتی و اگر نداشتی معلو بود چه فحش هایی میدادی .....با این آبروی سایتتونو بردی -آبروی همه ی بارساییه رو بردی من خیلی وقت تو سایت رئال هستم (مشاهده لینک) و تو اون سایت بد ترین فحشی که به بارسایی ها دادن شانسایی ها بوده ... امید وارم تو همین تایپیک معذرت خواهی کنی نه از من یا هر رئالی دیگه از طرفداراتون و اعضای این سایت
در مورد کسایی که می گن قهرمانی رئال با پوله و ناجوانمردانست و ...تمام قهرمانی های بارسلونا جوانمردانس اصلا حرفشونو قبول ندرام خوب شما توقع دارین همون طور که تو بازی روال حریف رئال 10 نفره مش باید جلو بارسا هم همین اتفاق بشه و... یه سوال دارم آیا قهرمانی ما درست تره یا قهرمانی شما تو لیگ قهرمانان پارسال؟ همون طور که یکی از طرفداران خودتو نوشته درمورد تئاتر الوز و اخراج په په حق بوده ؟در مورد اون کسی هم که گفته بود در باره ی فیلم دنی الوز+په په (mohammad(N) باید بگم که کسی که میتونه فیلمو طوری تغیر بده که پای په په به پای دنی نخوره میتونه صدای قلم بندو در بیاره
ببخشید که در سایتتون نظر دادم سعی میکنم دیگه این کارو نکنم خدا حافظ.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۳۹)
 
atreenniknam
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
همیشه گفتم...
مسی اسطورست...


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۳۹)
 
messi_farnood
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دوستان بارسایی لطفا به این وبلاگ سر بزنید و نظر بدید.سر نزدی پشیمون میشی.اینو واقعا میگم.
آنتی مادریدیستا . شعر . کاریکاتور . و ... .منتظر شما هستم.
وبلاگ ضد رئال



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۱۶)
 
mohammad(N
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من مدتها بود نظر نداده بودم. اما اینبار دیگه نتونستم: حتما بخونید.
خدمت اون دسته به ظاهر دوستانی که در مورد آلوز نظر دادند باید عرض کنم که مطمئن باشند 95 درصد کسانی که آلوز رو در اون نظر سنجی انتخاب کردند رئالی بودند. دلیلم دارم. شما کافیه خلاصه ی بازیهای سال گذشته رو از همین سایت بخرید یا از یه سایت معتبر( نه رئالی و نه بارسایی) دانلود کنید. سعی کنید نسخه sky sport بدون گزارشگر رو پیدا کنید. بعد که ببینید صدای واضح برخورد شدید پای پپه به قلم بند آلوز به وضوح شنیده میشه. دیگه طرف که نمیتونه صدای قلم بند در بیاره. ضمنا علت اینکه زود به زمین برگشت این بود که ضربه به قلم بند برخورد کرده بود. این مزخرف گویی ها کار روزنامه های مالدیوی و اون رئیس باغ وحش مادریق یعنی موریانس. چون متخصص بهونه آوردن های مزخرفه. من نمیدونم کی در دنیا به وحشی بودن پپه شک داره. وحشی ترین بازیکن تاریخ این کارها و خطاها ازش بعید نیست. اگر یکی دیگه بود میشد شک کرد. 3 اخراجی در بازی رفت حذفی و 1 اخراجی در بازی برگشتش رو دیگه هیچکس فراموش نکرده. شما رئالیها وحشی وار بازی میکنید و اخراج یک چیز طبیعی برای شماست. سعی کنید قبل از بازی 1 تیکه استخون به بعضی بازیکناتون بدید که در بازی کنترلشون رو از دست ندند. مثل پپه- راموس- مارسلو- گاهی ژابی- لاس و...
راه حلش فقط همینه نه بهونه آوردن یا نظر سنجی کردن و از این کارای تبلیغاتی.
یه چیز جالبترم هست: اینکه به چهره ی پپه موقع اون خطا توجه کنید. ببینید برای توپ اینجوری میرند یا برای شکستن پا



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۱۰)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
گل بنزما افساید بود دیگه فقط. گل رونالدو کجاس آفساید بود آخه؟
همین اعتراضات اغراق آمیزه که باعث میشه اعتراضات به حق به جایی نرسه و حتی شنیده نشه.
بنزمام تازه فقط یه بدن تو آفساید بود، که اونم تشخیصش تو اون شلوغی و پاسی که مال خود بنزما هم نبود، واقعا سخت بود. اما به هرحال گل ناحقی بود


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۵۸)
 
masoud93
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
زنده باد مسی!!!!!
(فقط امیدوارم دیگه پنالتی خراب نکنه!)


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۵۳)
 
pepsinardiola
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
زنده باد بارسلونا


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۴۰)
 
amirjoharzadeh
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
خیلی جالبه که بدونیم مسی توی گلزنی در جریان بازی در لالیگا از رونالدو جلوتره. رونالدو با پایان بازی دیشب با رسینگ 28 گل زده که 10 تاش پنالتی بوده و مسی تا قبل از بازی والنسیا 23 گل زده که فقط 2 تاش پنالتی بوده یعنی مسی در جریان بازی 21 گل به ثمر رسونده و رونالدو 18 گل. کاملا واضحه که مسی در گذر از مدافعان حریف و به ثمر رسوندن گل از رقیب اصلیش بهتره.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۳۱)
 
david_pouya
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بچه ها مهندس به بازی میرسه
------
بارسا روز شنبه اعلام کرد ژاوی و سرخیو بوسکتس دو هافبک و آدریانو بازیکن گوش چپ این تیم پس از رهایی از بند مصدومیت همگی به سر تمرینات تیم بازگشته اند.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۲)
 
prsam
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
تو این سن همه جور رکوردی می زنه


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۲)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اینم لینک خبر که اون دوستمون خواسته بود:

مشاهده لینک


مشاهده لینک

دیگه نیازی به اعتراف نیست که برادر من. عالم و آدم دیدن هیچ برخوردی نبوده.
حیف برزیل بود فقط


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۴۱)
 
valiyollah
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مشاهده لینک
یه سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشم
باتشکر



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۰۵)
 
yousefjagvar
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
خود آلوس اعتراف کرده که پای په په بهش برخورد نکرده


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۵۶)
 
sharlatan10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مسي عشق منه ..........

اميد وارم تو 200مين بازيش يه هتريك باحال انجام بده


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۴۹)
 
amirjoharzadeh
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اطمینان به نفس بالای لیونل مسی با فروتنی اون توام شده که باعث میشه همیشه دوست داشتنی باشه و شایسته ی احترام. یادمه درشرایطی 5000 مین گل تاریخ بارسلونا رو به تیم رسینگ سانتاندر زد که خودش از این موضوع اطلاع نداشت و این نشون میده که چقدر موفقیت بارسا براش مهمتره. به نظر من مسی میتونه آمارهای خیره کننده ی دیگه ای رو هم در تمام رقابتها به جا بذاره. امیدوارم مسی توی 200 مین بازی لالیگاش بهترین نمایش رو مقابل والنسیا داشته باشه.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۲۸)
 
LIONELME30
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بارسا باید تمام بازیاشو از الان تو لیگ ببرهو نباید نا امید بشه و تا آخرین لحظه برای لالیگا بجنگه. الان دیگه وقتشه بازیکنا با انگیزه بازی کنن. شایدم عمدا پپ تیمو عقب انداخته تا یکم این مادریدیا برون جلو که یکم لیگ مهیج تر بشه و بعد دوباره بیاد قهرمان بشه. مسی امشب تا میتونی گل بزن


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۸:۵۶)
 
رضااا
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
داداش گلم اگه میبینی بارساییها به داوری اعتراض میکنن به خاطر کاری که مورینیو و پرز کردن.
وقتی اونا تمام شکستهاشون به بارسا و تیمهای دیگه رو به داوری ربط میدن پس اینم حق بارساست که عمل متقابل انجام بده.
مشکل اینه مورینیو اینقدر به داوریها اعتراض میکنه که خود رئالیها هم باورشون شده همه دنیا ضد اونها هستن.
به نظر من بارسا باید اعتراض کنه (درحالیکه الان اینکارو بطور جدی نمیکنه) تا رئالیها حساب کار دستشون بیاد.
مثلا رئالیها و روزنامه های طرفدارشون با اینکه میدونن واقعیت چیه اما قبول نمیکنن که تو چمپیونز لیگ پپه روی آلوز خطا کرد!!!!!!!!!!! و بطرز ناشیانه ای تو روزنامشون فوتوشاپ هم کردند که پای پپه به آلوز نخورده!!
به نظرت با این آدما باید چکار کرد؟!



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۷:۴۲)
 
real_madrid
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
نقل قول
دوست عزیز مادریدی سلام... حرفت درسته دوست گرامی.برای حرف درست هم جوابی نیست. هرکسی ادعا کنه این فصل اراده ای برای قهرمانی رئال وجود داره با کمال احترام مقداری ساده هست.دوستان این حرفا چیه.همون طور که توهمات دوستان رئالی رو فصل پیش بی اساس میدونستیم و قاطعانه انکار میکردیم(و به حق هم این کار رو میکردیم) الان هم باید ظرفیت پذیرش این موضوع رو داشته باشیم که این فصل در لالیگا از ((اشتباهات سهوی داوری))ضربه خوردیم و مادرید شدیدا سود برده.خواهشا هر اتفاق داوری در بازی های رئال میفته زود نیاین بگید به خاطر فلان و بهمان هست. دوست عزیز مادریدی شما هم اگر انصاف داشته باشی(که میدونم داری) قبول میکنی که اشتباهات داوری این فصل وحشتناک به سود مادرید بوده و درصد زیادی از اختلاف امتیاز فعلی به خاطر همین ضعف مفرط داوری بوده و نه شایستگی های تیم پایتخت و مربی این تیم.



دقیقا منم با فرمایشات شما موافقم . اینکه هر اشتباه داوری که پیش میاد برای هر تیمی ) چه بارسا چه مادرید ) رو به چیزهای عجیب غریب بخوایم ربط بدیم کار صحیحی نیست

باور کنید منم بر خلاف خیلی ها که موفقیت های چند ساله بارسا رو مدیون داوری میدونستن کاملا اون رو بر اساس لیاقت بارسا میدونستم چون یک لیگ 38 تا بازیه و بازی حذفی نیست که بشه از داوری سود برد

حالا ممکنه یه فصل اشتباها به ضرر بارسا باشه یه فصل به ضرر مادرید . اینکه به خاطر این اشتباها بخوایم به طرفدارای اون تیم توهین کنیم کار درستی نیست

قصد جسارت نداشتم فقط تو خیلی نظرات این مسائل رو خونده بودم که گفتم بد نیست منم نظرم رو بگم




یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۴:۰۵)
 
galaxymadrid
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من رئالیم مخلص همه بارسایام هستیم اما پیغامای شماc.fabregas در صد شعور خودتو نشون میده 0 فک نمیکنم دوستان از این کلماتت خوششون بیاد
از دوستان بازسایی عذر میخوام


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۴۱)
 
amircatalan
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دوست عزیز مادریدی سلام...

حرفت درسته دوست گرامی.برای حرف درست هم جوابی نیست.

هرکسی ادعا کنه این فصل اراده ای برای قهرمانی رئال وجود داره با کمال احترام مقداری ساده هست.دوستان این حرفا چیه.همون طور که توهمات دوستان رئالی رو فصل پیش بی اساس میدونستیم و قاطعانه انکار میکردیم(و به حق هم این کار رو میکردیم) الان هم باید ظرفیت پذیرش این موضوع رو داشته باشیم که این فصل در لالیگا از ((اشتباهات سهوی داوری))ضربه خوردیم و مادرید شدیدا سود برده.خواهشا هر اتفاق داوری در بازی های رئال میفته زود نیاین بگید به خاطر فلان و بهمان هست.

دوست عزیز مادریدی شما هم اگر انصاف داشته باشی(که میدونم داری) قبول میکنی که اشتباهات داوری این فصل وحشتناک به سود مادرید بوده و درصد زیادی از اختلاف امتیاز فعلی به خاطر همین ضعف مفرط داوری بوده و نه شایستگی های تیم پایتخت و مربی این تیم.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۷)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بچه ها الان داشتم فوتبال می دیدم بین دو نیمه یکی از گل های خوشگل مسیو که با همکاریه اینیستا زده بودو نشون داد!نمیدونم چرا یه هو اشک تو چشام جمع شد یه لحظه واقعا یاد اون موقع های بارساو مثلث طلاییمون افتادم یاده اینکه واقعا چی بودیم!الانم بد نیستیم اما من که می بینم مثله اون موقع ها نیستیم !کجاست اون مثلث طلاییه مسی و ژاویو اینیستا!!!اصلا 1 بازی میشه که 3تاشون تو بازی باشن؟الانم خوبیم اما نمیدونم چرا همش فکر می کنم اون موقع یه چیز دیگه بودیم!من خرافاتی نیستم اما این پیرهنه تیممونو اصلا دوست ندارم!الان که پیرهنه فصله پیشو دیدم بااون گل خوشگل مسی با اون همکاریه اینیستا واقعا دلم گرفت!خدایی حالا به خاطره مصدوماست یا هر چی فصل پیش یه چیز دیگه بودیم.خدایا امیدوارم تو چمپیونر همون بارسا بشیم!از بازی با لورکوزنم 10 برابر بهتر.خدایا مسی و ژاوی و اینیستارو دوباره به اوجشون برگردون
همه واسه به اوج برگشتنه تیم 1صلوات بفرستیم اللهم صل علی محمد و آل محمد



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۳)
 
MoTaHaReH
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
این تازه اولشه
مسی ما اعجوبست


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۷)
 
real_madrid
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
واقعا یه سری دوستان تو نظر دادن اغراق می کنن

اولا که از مدیریت سایت خواهش دارم مثل همیشه با هر توهینی برخورد کنه

چقدر خوبه آدم منصف باشه . تمام گلهای رونالدو زشته و گلهای مسی زیبا ؟

تمام امتیازات مادرید از داوریه ؟

آخه واقعا انصافتون کجاست . تیمی که هر بازی 4 تا کمتر نمی زنه مگه مشه همه امتیازاتش از داوری باشه ؟؟؟؟

البته طبیعیه پارسال هم تعدادی از طرفداران مادرید می خواستن قهرمانی های بارسا رو به داوری ربط بدن و اونم درست نبوده

انصافا هم کم سود نبرده از داوری تو این چند سال بارسا

ولی خب کلیشه ای ترین و درست ترین جمله اینه که اشتباهات داوری جزئی از فوتباله هم برای بارسا هم برای مادرید

من تمام بازیهای مادرید رو می بینم انصافا قشنگ بازی می کنه

به خدا غیر منطقی بودن و احساسی از یه چیزی دفاع کردن نشانه تعصب نیست

از گواردیولا یاد بگیرید در نهایت تواضع و فروتنی حرف می زنه همیشه و هیچ وقت حریفش رو زیر سوال نمی بره

به خدا این نیست که همه مادریدی ها وحشی و حیوون باشن و بارسایی ها اهل بهشت

دیدیم که همین ژاوی که انصافا بازیکن خوش اخلاقیه هم اشتباه کرد و دیارا رو حیوون خطاب کرد

دیدیم که دنی آلوش جایزه بزرگترین تمارض سال رو گرفت

پس بارسایی ها هم ممکنه اشتباه کنن چون اونها هم انسان هستن

هم راسل به داوری اعتراض می کنه هم گواردیولا . پس فقط این نیست که مورینیو اعتراض کنه

صادقانه بگم بخواید نخواید مورینیو یکی از بهترین مربیهای دنیاست و مطمئنا اینو با تعصب ترین بارسایی هم قبول داره

پس خواهش می کنم یه کم انصاف رو چاشنی تعصبتون کنید

با آرزوی سلامتی واسه همه


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۴۴)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
درود بر مسی کوچولو دوست داشتنی


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۸)
 
pgred
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بزارید رئال با ذلت قهرمان بشه
عوضش ما با سرافرازی جام حذفی و لیگ قرمانان رو می بریم


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۴)
 
lavvaf22
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایشاا... تا عمر داره تو بارسا باشه و البته موفق
مسی دوستت داریم



یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۳۲)
 
lionelmori
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایشالله امسالم پیجیجی رو میگیره

مسی جون دوست داریم


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۲۹)
 
Wimps
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امشب دو گل اول رئال که بازی رو برای سانتاندر تموم کرد آفساید بود !!!!!!!!!!!!!!؟؟!!!
طبق معمول بازیکنای حریف باید 10 نفر بشن تا رئال بازی کنه !!!!!!!!!!!!!
دوستان بیاید دیگه از اونا حرف نزنیم! آدم چطور میتونه لیونل مسی رو دوست نداشته باشه؟!!!!!!
یک سوال : آیا یک انسان میتونه مسی رو دوست نداشته باشه؟!!!!!!!!!!
درود بر شاه لئو




یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۲۷)
 
NFH3WAIM
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
فحش دادن به رئالی ها درست نیست نشانه ی ضعفه.
ما که ادعای فرهنگ داریو نباید به کسی بی احترامی کنیم حتی به رئالی ها.
از قدیم گفتند اگه میخوای بهت احترام بزارن به دیگران احترام بزار.


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۲۴)
 
kagemusha
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بازهم بازی رئال و سریال تکراری اخراج کردن بازیکنان حریف حال چرا مورینیو و رئالیها نمیان از داوری حرفی بزنن یعنی حالا داوری خوب شد خاک تو سر رئالیها که دارن با پول قهرمان میشن پولهای پرز هم یه روزی تمومی داره تا کی میخواد به داورا پول بده یه روزی دستش رو میشه


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۰:۱۷)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
یعنی لعنت به هوادار رئالی که فکر میکنه تیمش بدون کمک داوری قهرمان لالیگا میشه.کی قراره اشتباهات داوری به صورت سریالی به ضرر بارسلونا و حریفان رئال باشه؟تا کی باید صبر کنیم؟چرا هربازی بازیکن تیم حریف رئال مادرید رو به راحتی آب خوردن اخراج میکنند؟این جور قهرمانی چه ارزشی داره؟ختافه رفت و برگشت.رایکانو.والنسیا مایورکا لوانته و... حالا هم راسینگ.
2خطا دو کارت زرد و جالب اینکه خطای هند موهومی دوم اصلا خطا نبود!توپ به دستش هم نخورد حتی اگه مماس هم شد کارت نداشت.

بازیکنای رئال مادریــــــــــــــــــد در حد آماتور ها بلد نیستند فوتبال بازی کنند.این فصل داوری 12 امتیاز از بارسا گرفته و بیش از 13 امتیاز به رئال هدیه داده.واقعا برای فوتبال اسپانیا متاسفم.

اگه تیمتون تیمه چرا مقابل بارسا تو لالیگا و حذفی تو خونتون 5-2 باختید.پدرسگ های بیشرف مادر به خطاها


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۲۶)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
باز هم حریف رئال ده نفره شد اخراج مسخره


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۳:۱۲)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
رئال 1 ریسینگ 0 دقیقه 7 با گل مرده خوری زرافه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۳۹)
 
argentina
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایشالله 1000 بازی میشه ...............

اگه فصلی 30 تا بازی انجام بده تو 33 سالگی میشه 1000 ................

البته هیچوقت دوست ندارم که مسی سنش بره بالا .................

همیشه دوست دارم که بازی کنه و گل بزنه و لذت ببره و لذات ببریم ......................


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۲:۳۸)
 
OMDI@FCB
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
love you messi


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۲۱)
 
mohammadjavadtatari
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایول امید واریم به 300 بازیش هم برسه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۳۷)
 
onlymessi10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشاالله در دویستمین بازیش یه هتریک خوشگل کنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۰۸)
 
david_pouya
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
viva messi
viva barca


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲۰:۰۴)
 
Jafar-xavi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
نقل قول
دنی جون بی شک جزو بهترین های تاریخه. خداییش تمارضش هر چند زشت ولی باحال بود. خیلی بهم چسبید که مسی تو الکلاسیکو جواب په په رو داد و ژاوی جونم هم به دیارا گفت حیوان. اونا باید یاد بگیرن که هر عملی عکس العملی داره. پس زیادهم از این خبر هرچند بد ناراحت نشو.هرچند واقعا مایه ی سرافکندگیه واسه ی فراتر از باشگاه. اما حرکت کونترائو رو روی مسی یا رژه ی په په رو رو دستش به یاد بیار. به نظرم باید یه گلدن گلوب و یه اسکار واسه صحنات اکشن و بدل کاری های رئالیها تو زمین بهشون داد.


تو نباید از فحش دادن ( احتمالی ) بازیکنامون خوشحال بشی !!


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۴۵)
 
themistroxavi71
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مسی تو بهترینی...


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۹:۰۹)
 
sharlatan10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
خوب اين دو ريالي ها وحشي اند وحقشونه بايد اين تمارضات باشه...............


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۷)
 
hosseinf722
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
نقل قول
اینم از آلوس... یعنی این بشر هیچی از مسی نباید یاد بگیره؟ آبروی هرچی برزیلیه بردن خدایی این و ریوالدو. آسوشیتد پرس در یک نظر سنجی سراسری از میان ۸۰ هزار شرکت کننده عمومی، ۳۰۰ بازیکن رسمی فوتبال در قاره های مختلف، ۴۵ مربی سرشناس جهان فوتبال حرفه ای و ۱۰۰ خبرنگار برجسته فوتبال در سراسر جهان بزرگ ترین تمارض سال فوتبال را معرفی کرده است. در این نظر سنجی گزینه معروف به "تئاتر آلوز" بیشترین رای را آورده و از دید رای دهندگان هیچ تمارضی تا این حد واضح نبوده است. بر اساس همین تمارض بود که په په، مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در ال کلاسیکودربی (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) اخراج شد. بر همین اساس تمارض برایان کاراسکو شیلیایی در بازی مقابل اکوادور در رده دوم تمارض های سال فوتبال حرفه ای در جهان قرار گرفته است.

لینک خبر ؟


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۱۵)
 
Immortal_Girl
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دنی جون بی شک جزو بهترین های تاریخه.
خداییش تمارضش هر چند زشت ولی باحال بود.
خیلی بهم چسبید که مسی تو الکلاسیکو جواب په په رو داد و ژاوی جونم هم به دیارا گفت حیوان.
اونا باید یاد بگیرن که هر عملی عکس العملی داره.
پس زیادهم از این خبر هرچند بد ناراحت نشو.هرچند واقعا مایه ی سرافکندگیه واسه ی فراتر از باشگاه.
اما حرکت کونترائو رو روی مسی یا رژه ی په په رو رو دستش به یاد بیار.
به نظرم باید یه گلدن گلوب و یه اسکار واسه صحنات اکشن و بدل کاری های رئالیها تو زمین بهشون داد.


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۰۱)
 
hossein.t10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.

طرفداراي لـــــــــــئــــو يه سري به اين وب بزنن ... وگرنه پشيمون ميشنا...




مشاهده لینک



شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۸:۰۰)
 
juventusi1989
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
اینم از آلوس... یعنی این بشر هیچی از مسی نباید یاد بگیره؟ آبروی هرچی برزیلیه بردن خدایی این و ریوالدو.
آسوشیتد پرس در یک نظر سنجی سراسری از میان ۸۰ هزار شرکت کننده عمومی، ۳۰۰ بازیکن رسمی فوتبال در قاره‌های مختلف، ۴۵ مربی سرشناس جهان فوتبال حرفه‌ای و ۱۰۰ خبرنگار برجسته فوتبال در سراسر جهان بزرگ‌ترین تمارض سال فوتبال را معرفی کرده است.

در این نظر سنجی گزینه معروف به "تئاتر آلوز" بیشترین رای را آورده و از دید رای‌دهندگان هیچ تمارضی تا این حد واضح نبوده است. بر اساس همین تمارض بود که په‌په، مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در ال‌کلاسیکودربی (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) اخراج شد.

بر همین اساس تمارض برایان کاراسکو شیلیایی در بازی مقابل اکوادور در رده دوم تمارض‌های سال فوتبال حرفه‌ای در جهان قرار گرفته است.


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۵۱)
 
messi534
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مسی بینظیره و بی گمان بهترینه من فقط فوتبال را برای دیدن بازی مسی نگاه می کنم و از اون لذت می برم بازیکن های خوب زیادن ولی انگار مسی در یک فضای دیگه بازی میکنه و بدون شک استحقاقش بیشتر از این افتخاراتیه که تا الان بهش رسیده


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۴۸)
 
Immortal_Girl
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
عشثه منه این پسر ...دست کم نگیرینش
ایشالله هزارمین بازیش رو با این پیراهن مقدس ببینیم


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۲۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشاالله سال دیگه بازم مسی توپ طلا رو دریافت کنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۷)
 
Manoochehr
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
زنده باد لئو سرور زرافه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۲۶)
 
lio.meysam
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به این میگن بازیکن بقیه برن پوپان بشن!بجز بچه های بارسا!


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۶:۰۲)
 
abianariha
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
من نفهمیدم الان اینیستا ژاوی پویول بیشتر بود یا مسی نفهمیدم چه شده هرچی شده دمشون گرم ببریم مهمه مهم این نیست که کی بیشتر بازی کنه کاتالان همشون بهترینن


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۹)
 
Super.Dream.Team
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
زنده باد مسی...
به امید موفقیتش تو بقیه فصلها.


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۳)
 
Reza180
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امسال داره بهترین رکوردشو میزنه.....زنده باد لئو ی خودم!


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۳۳)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دوستان از این خبر ( یک سال بی شکست در اروپا.)

تا این این خبر (مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.)

طرفدار نماها رو ندیدم چون تیم برد نیومدن اونوقت ادعای تعصب هم دارن


FC Barcelona mes que un club

Lionel Messi Best Player of the World


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۶)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشاا... با یه هتریک تعداد گلها شو بیشتر می کنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۲)
 
SARAHcelona
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
راستی میگن مسی ال کلاسیکوی بعدی نمیره مادرید
از همون کاتالونیا میشوته تو دروازه ی رئال


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۲۱)
 
rezafcmessi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
سلام دوستان بارسایی

انشالله که مسی 2000 بازی بر بارسا انجام بده رکورد پله رو بشکنه از گل زدن


دوستان به یک نکته توجه کردید خبری از طرفدار نماها بارسا تو این سایت نیست بعد از برد تو لیگ قهرمانان من تمام کامنت های دوستان بارسایی رو از برد بارسا تو لیگ قهرمانان تا الان نگاه کردم ندیدم.. ALIرو ندیدم که تیمو و گواردیولا و مسی رو مورد انتقاد قرار میداد درسته هرکس نظر خودش رو داره اما طرفدار واقعی بارسا تو این چند روز تبریک گفتن ولی شما رو ندیدم ALI آقا



به امید قهرمانی بارسا در تمام جامها


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۷)
 
3mix3
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
چه سالی بود امسال
یه روز در میون داریم یه افتخار از مسی میبینیم
قربونت مسی جون


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۵)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ایولا


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۵)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
فدات بشم کوچولو


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۵:۱۲)
 
P&LEO
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
مربی شدنت رو ببینم الهی.....


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۳۹)
 
Mahdi_Pes
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به این میگن بازیکن
افرین به بهترین بازیکن تاریخ


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۸)
 
Matin_Messi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به این میگن پیشرفت...


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۵۰)
 
barcelona315
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
همیشه موفق باشی مسی جون


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۹)
 
hassansas
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به امید 2000 بازی مسی


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۶)
 
david_pouya
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به امید یه برد شیرین دیگه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۲)
 
onlypuyol
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
آفرین پسر . . . .


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۳۱)
 
david_pouya
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشاله توی این بازی هتریک کنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۲۶)
 
sharlatan10
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشا الله هزار بشه ما هم اينجا خوشخال باشيم


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۲۵)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به امید خدا بشه 800 انشالله که مصدومم نشی
درود بر ارتش کاتالان


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۰۱)
 
اردشیر65
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به واقع مسی بهترین بازیکن تاریخه اون زرافه غلط میکنه به گرد پای مسی جون برسه اما نکته ای که میخوام بگم اینه که افتخار همه ما به ستاره هایی مثل مسی ژاوی اینی استا والدز و.... اینه که بر خلاف مرده خورایی که با پول بازیکن میخرن ما فوق ستاره میسازیم زنده باد لاماسیا پاینده باد بارسلونا


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۵۲)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
لئو لئو فقط لئو


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۱)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
viva leo vivaدمش گرم.
بچه ها کسی میدونه در مجموع لئو چند گل برای بارسا زده.فکرکنم از مرز 220تا گذشته


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۹)
 
ilovemessi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
فقطو فقط لئو انشالله روز به روزززززززززززززز بهتر میشههه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۱۴)
 
Carles.Luis.Suárez
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ايشالا جشن 500دمين بازيش براي بارسلونا همراه با500دمين گلش كه ميزنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۲۵)
 
سهیل
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امیدوارم حالا حلاها برا بارسا بازی کنی و هر روزم بهتر شی


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۹:۱۶)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امیدوارم به قولش عمل کنه وواسه همیشه توبارسابمونه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۶:۵۹)
 
hamed5
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
ماشاالله خدا کنه که این رکورد روز به روز بهتر بشه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۶:۲۵)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
دمت گرم مسی جون


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۵)
 
L.A-Messi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
تو تاریخ میمونی


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۲۰)
 
mazaherxavi
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
به اميد روزي كه با پيراهن بارسا بازنشسته بشه

آمار گلزنيش فوق العاده است


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۲:۱۷)
 
markmarky
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
امیدمون اول به خدا بعد لیونل آندرس مسی


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۵۸)
 
sabzdasht
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
بچه ها راستی یه خبر باحال:


ویا گفته میخواد تو الکلاسیکو بازی کنه


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۸)
 
sabzdasht
پاسخ به: مسی در آستانه 200 مین بازی در لیگ است.
انشاءالله که هر روز بهتر از دیروز باشه

انشاءالله تو تمام بازیها هتریک کنه و اقای گل اروپا بشه و حتی با وجود یورو 2012 برای بار چهارم توپ طلا رو بگیره(انشاءالله)

و انشاءالله با تیم ملی ارژانتین به عنوان کاپیتان تیم کاپ جام جهانی 2014 ریو دوژانیرو برزیل رو ببره بالای سرش انشاءالله.
به امید خدا

یکی یکدونه ی دنیای فوتبال عشق من لیونل اندرس مسی


شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ (۱:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!