به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینالاخبار بارسا
فرستنده زینب بیژن زاده در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۰۶) (۷۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: زینب بیژن زاده / FCBarcelona.ir


بارسا در حالی در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی میزبان والنسیا خواهد بود که امیدوار است بتواند جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را برای تکرار موفقیت خود در فینال 2009 در برابر اتلتیک بیلبائو کسب کند.

تیم امیدوار به بازگشت بازیکنان آسیب دیده در این یک ماه سرنوشت ساز است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

هنوز در اوایل ماه فوریه بسر می‌بریم، اما مصاف امروز بارسا یکی از تعیین کننده‌ترین بازی‌های کل فصل خواهد بود. این بازی دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود. در حال حاضر با دو سوپر جام و همچنین جام باشگاههای جهان در چنته ، نیوکمپ محل برگزاری این بازی حساس با والنسیا است، جاییکه هدف نهایی، رسیدن به فینال برای دومین سال پیاپی است و تیم بدنبال تکرار موفقیت سال 2009 خواهد بود. در آن سال آنها در برابراتلتیک بیلبائو به پیروزی رسیدند ؛ تیمی که میراندس را حذف کرده است و بار دیگر می‌تواند حریف بارسا در فینال رقابت‌ها باشد.

این بازی تنها یکی از دیدارهای دشوار از سری مسابقات پیش روی اف سی بارسلونا است. در این ماه آنها در چارچوب مسابقات لیگ باید به اوساسونا سفر کنند و در خانه اتلتیکو مادرید به میدان بروند ، و نیز می‌بایست پذیرای والنسیا در بازی برگشت، این بار در لیگ باشند، و همچنین به فاصله 6 روز باید به منظور برگزاری اولین بازی لیگ قهرمانان در سال جدید به لورکوزن سفر کنند.

مرد دوازدهم

در دوران مربیگری گواردیولا، بارسا هرگز پس از کسب تساوی 1-1 در دور رفت، از دور رقابت‌ها حذف نشده است. گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت که او امید و باور زیادی به توانایی هواداران خانگی برای فشار آوردن به بازیکنان برای رسیدن به فینال دارد؛ فینالی که می‌تواند سومین فینال در چهار سال گذشته باشد. انتظار می‌رود با گرم‌تر شدن هوا نسبت به بازی یکشنبه، جمعیت زیادی به ورزشگاه بیایند.

یکی از مثبت‌ترین نکات این بازی، بازگشت بازیکنان آسیب دیده است. ژاوی، الکسیس، بوسکتس، پدرو و اینیستا، همگی در مسیر بازگشت به تیم هستند. دو مورد آخر توانسته‌اند به تمرینات تیم در این هفته ملحق شوند. غایبین دراز مدت ویا، آفلای و فونتاس هستند، همچنین کیتا هنوز درگیر جام کشورهای آفریقایی در مالی است. این بدان معنی است که فرصت‌های بیشتری در اختیار استعدادهای جوان مثل دوس سانتوس و تیو که با وجود بی‌تجربگی در میادین بزرگ، عمکرد درخشانی داشته‌اند، قرار خواهد گرفت.

والنسیا امیدوار است

با این حال، به نظر می‌رسد والنسیا به راحتی در جایگاه سوم لیگ قرار دارد و جای تعجب بزرگی است اگر که آنها نتوانند به رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل بعد راه یابند. این بدان معنی است که آنها می‌توانند تمام تمرکز خود را برروی رقابت‌های جام حذفی معطوف کنند. کما اینکه اونای امری در بازی گذشته والنسیا در لیگ به تعدادی از بازیکنان خود استراحت داده بود. بازیکنانی که انتظار می‌رود در ترکیب اولیه این تیم در نیوکمپ حضور داشته باشند؛ ورزشگاهی که امری هرگز در دوران مربیگری خود در آن پیروز نشده است.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pepsinardiola
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۱۷)
 
Matin_Messi
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
ما همیشه پشت تیم هستیم


شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ (۲۱:۱۲)
 
BRAIN
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
VIVA BARCA


شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ (۱۷:۰۳)
 
leo.2012
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
بارسا قهرمان تمام جامها


پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۲:۲۰)
 
javad_0312
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
همه جام ها مال بارسلوناست


پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۵۴)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۴)
 
f.c.b.rezalona
پاسخ به: اف سی بارسلونا - والنسیا: یک قدم تا فینال
قهرمان میشیم اصلا تو فکرش نرید. :201: :201:


پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!