به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]گزارش بازی
فرستنده حسین رزاق نژاد در تاريخ دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱:۵۵) (۳,۴۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۵.۰۰ (۹ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
yatou
wedding gowns dresses
rather like the Porsche Style P 6780 introduced at Basel final year mature wedding dresses . Turns out that Eterna make Porsche Style watches beach wedding dresses , and that the (watered down somewhat) style could be a much better fit using the Porsche Style brand. The actual show scenario debuted via Hublot in front related with it s stay all through Baselworld 20 had been by far most likely probably the most incredible appeal within the Affordable! This nabled each and every consumer to figure out what kind of view may seem around the arm, together with a selection of versions also as dimensions obtainable cheap evening dresses . THE groundbreaking concept inside exhibit displays affordable wedding dresses , the actual WatchTester is accessible to be able to everybody also as allows numerous view versions, dimensions also as colors to turn out to be utilized. Showed with regard towards the extremely initial time in front from


شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۲ (۲۳:۱۳)
 
pepsinardiola
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۳:۴۱)
 
hamed5
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اشکال نداره


پنج‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۵۶)
 
yas_8
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
من نميدونم بازيكنا چشون شده بود انگار 10گل جلو بودن
مسي خيلي بي انگيزه و بي تفاوت بازي كرد
فكر كنم لاليگا از دست رفت......ولي اميدوارم تيم هايي كه جلو بارسا مثل سگ بازي ميكنن جلو رئال موش نشن
تا دنيا دنياس فقط بارسا...............................


چهارشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۰ (۲۳:۳۵)
 
85442209
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
فک کنم باید با جام خداحافظی کنیم!


چهارشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۴۷)
 
BRAIN
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
فصل که هنوز تموم نشده.
مطمئن باشید رئال هم امتیاز از دست میده
و بازی های سختی داره


سه‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۵۸)
 
lavvaf22
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه ها ناامید نشین
فقط بارسلونا



سه‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۰ (۷:۵۶)
 
shno-barcelona
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اول نشی اخر که‌ نمیشی بارسا بهت میگم بدون شرم و سرافکندگی اگه‌ بری لیگ پاینتر از لالیگا بازم عاشقتم من عاشق فلسفه‌ کاتالان هستم اینو همه‌ بدونند.


سه‌شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۰ (۱:۴۲)
 
atreenniknam
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بعضیا واقعا خجالت بکشن...
آدم نظرات این فردی که هوادار رئال هستش رو میخونه بیشتر لذت میبره!!
مگه یه تیم قراره همه ی بازیا رو ببره؟!!
برخی از شماها که با یه مساوی فحشو کشیدین به تیمتون یه سوال ازتون دارم:
واسه چی هوادار بارسا شدید؟!!
اینجاس که هوادارای واقعی معلوم میشن!
بارسا اگه تو همه ی رقابت ها هم حذف بشه من همیشه بارسایی میمونم...
زنده باد بارسای کبیر...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲۱:۵۲)
 
تنهاترین
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه ها من دیشب بلافاصله بعد بازی نظر دادم....الان هم که نظرها رو چک کردم خیلی از اظهار نظرها افراطی هستش بچه ها.....یعنی بعضی بچه ها شدیدا ناراحت شدن و نظرهای تندی دادن و بعضی دیگه هم شدیدتر به اونا تاختن و از تیم حمایت کردن.....بچه ها با هردوتا گروه هستم هنوز که چیزی نشده و با یه مساوی که نباید ناامید بشیم و از طرفی هم به خاطر تعصب بیش از حد واقعیتها رو ندید بگیریم....بخدا اینقدر ناراحت بودم که تا بعدظهر سردرد داشتم...اما بیایم منطقی باشیم..واقعا تو بازی دیشب(منحصرا بازی دیشب) بی هدف و بی انگیزه نبودیم؟آیا ما تو این فصل غیر از بازی با رئال تو هیچ بازی خارج خونه دیگه ای کوبنده و مقتدر ظاهر شدیم؟آیا توازنی بین عملکرد تیممون تو بازیهای داخل و خارج خونه هست؟....اما با این حال از دست بعضی دوستای خوبم ناراحت شدم که با در نظر گرفتن یه بازی کل عملکرد فصل تیم رو زیر سوال میبرن...از یه طرفی بعضی دوستای خوب هم جلوی این دوستا موضع خیلی تندی گرفتن و یه خورده منطق رو زیر پا گذاشتن..اما در هر حال همه ما عاشق بارسا هستیم و نگرانی و دلواپسی مونو بیک شکلی بروز میدیم...ما اینقدر قدرتمند هستیم که دوباره بلند بشیم.....با اینکه بنظرم دیشب بسیار بی هدف و بی انگیزه و بد بودیم اما معتقدم اونقدر قدرتمند و قوی هستیم که اگه بخوایم و اراده کنیم فرسنگها با همه تیمهای دنیا فاصله داریم.....پس دیشب بد بودیم اما هنوز هم بهترینیم....تکرار میکنم تو بازی با اسپانیول بد بودیم اماهنوزم بهترین تیم جهان ما هستیم.....همتون رو دوست دارم بچه ها ....


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲۰:۳۶)
 
SinaBarca
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
امیدوارم که بارسا در بازیهای بعدی جبران بکند .


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲۰:۱۱)
 
saman.1390
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام
دیشب یکی از ضعیف ترین بازی های بارساتوچندسال اخیربود.واقعا بد بودیم.
همیشه حالم از اسپانیول به هم میخوره.چون چندتاچندتا از مادریر میخوره رهمیشه جلوی بارسا شیرمیشه.
به اینده بایدامیدوارباشیم.مادریدسراسرانگیزست امسال


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۹:۴۶)
 
pep-guardiola
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خوش اومدی دوست عزیز
درسته هنوز خیلی تا پایان فصل مونده،این اسپانیول جلوی بارسا بدجور روحیه داره
البته من شخصا در لالیگا به داوریه ضد بارسایی عادت کردم شاید از هر 10 داور 5تا
ضد بارسا باشند
ولی در کل مهم نیست بارسا امشب جوایزو در زوریخ درو میکنه دوستان




دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۸:۰۸)
 
dany-fcb
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
دیر یا زود بارسا قهرمانه
بازی دیشب و تساوی مقاب اسپانیول فقط هیجان لیگ رو بیشتر کرد و بازی ها رو جذاب تر
اینطوری گل ها و برد های بعدی بیشتر بهمون میچسبه
تمام افتخارات سال جدید از آن یک تیمه
بارسلونا




دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۷:۵۰)
 
zrm10
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اوضاع با این تساوی کمی پیچیده شده ولی مطمئنا رئالم امتیاز ازدست میده وبا در نظرگرفتن اینکه بازی بعدیمون تو لالیگا با اونا تو نیوکمپه میشه هنوزم رو قهرمانی حساب کرد مطمئن باشید رئالم یه جا کم میاره
من عاشق این تیم رویاییم شاید دیگه همچین تیم همه چی تمومی به وجود نیاد دوستان یادتون نره همین یازیکنا ومربی چه کارای بزرگی که نکردن



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۶:۵۴)
 
Barcelona-mehran
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام
اگه یادتون باشه فصلهای قبل هم بارسا با دو تیم نه چندان قوی مشکل داشت: 1-ختافه 2- اسپانیول
این فصل هم همین اتفاق تکرار شد
اشتباهات داوری هم که امشب زیاد بود
اول آفساید الکی الکسیس دقیقه 15
دوم دوتا آفاساید الکی گزفتنش از مسی
سوم نگرفتن خطای هند رائول رودریگز
..
چی بگم دیگه فقط تاسف
دیشب بعد از بازی که خوابیدم خواب دیدم 3-1 از اسپانیول باختیم! خدا رو شکر که خواب بود و واقعیت نداشت
روزنامه مارکا که مال رئاله خودش چند وقت پیش گفته بود بر اساس آمار و یه سری چیزای دیگه احتمال قهرمانی تیمها رو با عدد بیان کرده بود.گفته بود قهرمان لالیگا رئال هست و قهرمان کوپا دل ری و چمپیونز لیگ بارسا.یعنی خودشون هم قبول دارن جلوی بارسا هیچی نیستن!!!!!البته قهرمان نشدن بارسا تو لالیگا جای بحث و گفتگوی زیادی داره ولی فقط باید دید و منتظر شد...
شاید اگه نیمار یا دیگو فورلان رو بارسا بخره خیلی به تیم کمک کنه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۶:۳۸)
 
بارسلونا2012
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقیعتش میتونم به جرئت بگم داورباهاشون همکاری کرد چندتا افسایدالکی کرفت...پنالتی رونگرفت
وماهم شانس نداشتیم 3تیرزدیم یکی باسسک یکی با مسی واخریشم با پیکه
خداکنه اخرین نتیجه ی بدی باشه که توفصل گرفتیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۶:۳۰)
 
madrista
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام به دوستان و رقبای بارسایی
منم از امشب اینجا یه سری میزنم
من اهل رفاقت و بعد رقابت هستم
توهین نمیکنم
جواب توهین هم نمیدم
نظراتم هم کاملا منطقیه
شاید به همین خاطره که هر چی توی سایت خودمون میگم دیسلایک میخوره !
در ضمن یه رفیق بارسایی دو آتیشه دارم که احتمالا اینو میخونه سلام آقا محسن گل ...
اما نظرم رو راجع به بازی دیشب بارسا بگم :
الان که واقعا خیلی زوده راجع به قهرمانی نظر بدیم چه رئال چه بارسا
یه عالمه بازی سخت مونده و 5 امتیاز اختلاف
پس غصه نخورید
رئالی ها هم همه میدونن قهرمان نشدن
اما دیشب از بازی اسپانیول لذت بردم
حتی ثانیه ای از اسم بارسا نترسید
بکوب جنگید و نتیجه گرفت
بارسا بد بازی نکرد شاید شماها زیادی پر توقع شدید
اتفاقا به نظرم بارسا خوب بود اسپانیول زیادی خوب بود
بخدا اگه رئال روحیه اسپانیول رو میداشت 4 . 5 تا به بارسا رو شاخش بود
خوب تا بازی بعد
ببخشید
خدا نگهدار


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۶:۰۵)
 
L.A-Messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بده که 3 امتیاز به سختی از رئال می گیریم ولی 2 تاشو به راحتی میدیم میره
امیدوارم این تجربه آخرین تجربه تیم تو این فصل باشه و دیگه مغرور نشن
اگه اینجوری بشه قهرمان میشیم،حتما میشیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۶:۰۰)
 
saeid~barca
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
کاش پیکه اون توپ رو گل میکرد که الان حسرت نخوریم که چرا اون داور عوضی پنالتی به اون واضحی رو نگرفت
ولی باز هم نباید نا امید بود چون هنوز 21 بازی تا پایان فصل مونده . 5 امتیاز که چیزی نیست

به امید امشب که لئو مسی بتونه برای سومین بار متوالی بهترین بازیکن جهان بشه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۵۹)
 
Xaviesta
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
هوادارای اسپانیول کم مونده بود بریزن وسط زمین بازیکناشونو رو دوششون بذارن دور افتخار بزنن!!
ولی واقعا حیف شد...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۴۹)
 
faeze.m
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
متاسفم واسه اونایی که با یک مساوی ناامید میشن این یکی از بازیهای مهم بود که تساوی هم ارزش داشت فوتبال همینه دیگه اگه با یک مساوی ناامید میشین بهتره فوتبال نبینین


زنده باد بارسا و بارسایی



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۱۹)
 
ferijoon690
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
دیشب خوب نبودیم.شاید تیم مشکل داشته که ما نمیدونیم.اما مطمئنم تنه کسی که مشکل تیمو حل میکنه پپ کبیره.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۱۲)
 
mahdi.mm
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اگر قرار بود همیشه ببریم که دیگه نمینشستیم بازی رو ببینیم!
جذابیت و حساسیت فوتبال به همین برد و مساوی و باخت است.

ما اصلا عاشق فلسفه بارسا هستیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۰۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
همیشه که برنده نمی شیم . این اسپانیول همیشه مشکل ساز میشه برای ما


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۵:۰۲)
 
barcaali
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
به این میگن غیرت بارسایی

ایول عشق به بارسا تو رگ هامونه



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۵۷)
 
barcaali
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ببینید دوستان تو دنیای فوتبال هر اتفاقی ممکنه رخ بده ولی از بعضیا انتظار نداشتم کم لطفی کنن به بارسا

بارسا با برد های پیاپی خودش 1کم طرفداراشو لوس کرده البته مستحق برد بارسا

ناامید نشین تا آخر فصل زیاد مونده

در ضمن بارسا برنده ی ال کلاسیکو هست پس میمونه 2 امتیاز




بارسا شاه فوتبال دنیاست



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۵۴)
 
Matin_Messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اینا همونان که میگوفتن
درود بر مسی
درود بر پپ
درود بر ارتش کاتالان
یادتونه بچه ها؟
پس چی شد؟
با یه مساوی نا امید شدید؟
اگه هوادار رئال باشید بهتر از اینه که این طوری بارسا و هواداراشو زیره سوال ببرید!!!!!
تو این جا معلوم شد که کی هوادار واقعی بارسا!!!!
مگه مجبوری تا ساعت 2 بشینی پا فوتبال؟
هوادار بارسا بودن لیاقت میخواد که بعضی ها ندارن...!!!!!!
ولی من مطمعا هستم بارسا جبران میکه!!!!
جبران هم نکنه بازم هوادارش هستم...!!!!!





دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۵۲)
 
3mix3
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
در ضمن خطاب به اونایی که میگن بارسا باید لالیگا رو از دست رفته ببینه ،باید بگم که دسته که رئال امتیاز سخت از دست میده واکثر تیما به خاطر پر ستاره بودنشون خودشونو از پیش باخته میبینن ،ولی فاصله ما با رئال فقط 2 امتیازه
وشک نکنید رئال هم یه جایی لغزش میگنه وامتیاز از دست میده وما با برد در الکلاسیکو ی برگشت قهرمان میشیم ورو سیفیدیش میمونه برای بعضیا ...
در ضمن بارسا مدعی شماره یک جام حذفی ولیگ قهرمانانه وبه امید خدا ما قهرمان هر سه رقابت میشیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۳۱)
 
hadi68
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
قابل توجه بارسايي هاي سايت
سلام به همه ي عزيزان، خواهش مي كنم اروم باشين.
طبيعيه كه همه ي ما ناراحتيم.
ولي ما نبايد انتقاد از "بازي" ديشب رو به حساب كل بارسا بزاريم اگه كسي انتقاد مي كنه منظورش فقط و فقط بازيه ديشبه.
ما از بارسا نا اميد نشديم و اگر ناراحتيم به خاطر اينه كه در شان بارسا نمي بينيم كه به خواد بد بازي كنه.
اين جا جاي بحث هاي بي نتيجه با رئالي ها نيست ، همين كه اونا از تساوي ما اينقدر خوشحالن نشون مي ده كه براي قهرمان شدنشون دست به دامن تيم هاي ديگه شدن.

من دوست دارم تو سايت بحث هاي فني بكنيم تا بيشتر به فلسفه ي بارسا برسيم.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۲۹)
 
3mix3
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اولا باید بگم که اونقدر بارسا ، پپ ،،مسی وهمه بازیکنا رو از صمیم قلب دوست دارم که نه تنها یه بازی بلکه چند فصل ناکامی هم باعث جدایی من از بارسا نمیشه ومثل بعضیا هوادار یکی دو روزه نبودم ونیستم
دیشب شب ناامید کننده ای بود تمام اون چیزی که از بارسا دیدیم متفاوت بود با اون شناختی که از تیم وبازیکنا داشتیم .
ولی چیزی که مشخصه اینکه یکی ،دو بازیکن مشکل نداشتن بلکه تمام تیم مشکل داشت
ژاوی ، فابرگاس مثل همیشه نبودن ، الکسیس هم افتضاح بود
ولی والدز ،آلوز وانیستا خوب بودن
تا اینجا به خودم اجاز ه ندادم از پپ ایراد بگیرم وعمکردشو زیر سوال ببرم وهمیشه بهش احترام میزارم ولی دیشب انگار پپ چشماشو روی بازی بسته بود . سیستم تیم اصلا مشخص نبود تیم انگار هیچ هدفی نداره تیکی تاکا مرده بود
تیم دیشب مثل تیمهای ته جدولی که هیچ امیدی ندارن بازی میکرد .بازیکنا بعد از پاس دادن جاشونو سریع عوض نمیکردن وبازی بدون توپ رو انجام نمیدادن
واما مشکل اصلی واساسی مسی !!!!!!
درباره بازی دیشب مسی که هیچ چیز نمیشه گفت ؟؟؟!!!!!بی انگیزه و تا حدودی خود خواهی در حرکات
چیزی که من رو خیلی نگران میکنه اینکه مسی امسال (یعنی از هفته اول این فصل ) با مسی سالیان قبل خیلی فرق میکنه
بعد از تصمیمات اشتباه داوری خیلی زود از کوره در میره ........................ بر خلاف گذشته
بیشتر دنبال اصبات خودشه تا کمک به تیم .............................................بر خلاف گذشته
اگه دوتا موقعیت خراب کنه دیگه بازیش خراب میشه ................................بر خلاف گذشته
تمرکز گذشته رو نداره انگار حواسش به بیرون زمینه.................................بر خلاف گذشته
کمی میشه غرور رو توی چشماش دید وکمتر سر بزیره ............................بر خلاف گذشته
انتظار داره همه تیم برای اون بازی کنن وفقط خودش گل بزنه .....................بر خلاف گذشته
امیدوار م درباره مسی اشتباه کرده باشم ومسی در بازی های دیگه نشون بده که همون مسی قدیمه
وباز امید وارم با درو کردن جوایز امشب ،غم این بازی رو از دلمون بردارن
درود بر بارسا
درود بر پپ کبیر
درود بر شاه مسی
درود بر سلطان ژاوی


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۲۱)
 
mosy_messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خدا وکیلی خودت فهمیدی کدوم طرفی هستی.تو اگه طرفدار بارسا باشی که این حرفا رو نمیزنی الان که به کسی جام نمیدن ما 2 امتیاز میخوایم که به رئال برسیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۱۳)
 
meli-barca
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
آقا هرکی ناراحته پاشه بره طرفدار مادرید شه.این طور که معلومه شما کسایی هستید که فقط می خواید طرفدار قهرمان باشید تا برید همه جا پزشو بدید.حالا چون پارسال بارسا قهرمان شده طرفدار اون بودین امسال اگه زبونم لال یه تیم دیگه قهرمان شه می رید طرفدار همون تیم می شید.یعنی حزب باد هستید باد هر سمتی وزید که به نفع شما بود شما هم همون وری می رید.
بعد باخت از ختافه و همه مساوی هایی هم که کردیم اوضاع همین طور بود.خیلی ها شروع کردن غر زدن و ایراد گرفتن از بارسا و همش از مادرید تعریف کردن.بعد از ال کلاسیکو همونا یادشون افتاد که عاشق سینه چاک بارسان و حاضرن جونشونم براش بدن هرچی هم توهین بود به مادرید کردن و گفتن اون عمرا به گرد پای بارسام نمی رسه.
آخه خدایی خودتون بگین این یعنی هواداری واقعی؟بابا بیاین تکلیفمونو با خودمون روشن کنیم یا طرفدار بارسا هستیم یا نیستیم.از این دو حال که خارج نیست.اگه هستیم که پس باید پای برد و باخت و مساوی هاش وایسیم.همون طور که وقتی قهرمان می شه میریم همه جا جار می زنیم که ما به تیممون افتخار می کنیم وقتی هم بازی همیشگیشو ارایه نمی ده بازم با افتخار بگیم که تیم ما مربی داره که خودش بهتر از هر آدمی تو این دنیا میدونه باید واسه بهتر شدن تیم چی کار کنه.
بیاین به آدمی که واسمون این همه جام گرفته اعتماد کنیم چون اون تنها کسیه که می تونه بازم تیمو قهرمان کنه.خواهشا بیاین مثل هوادارای نامرد مادرید نباشیم که رونالدویی رو که واسشون این همه زحمت کشیده تو ورزشگاه خودشون هو کردن.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۰۳)
 
dehghanian
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
زنده باد بارسا و بارسایی تا ابد. به امید موفقیت ژاوی و مسی در مراسم امشب


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۴:۰۱)
 
hassansas
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
هنوز 2 بازی تو نیم فصل اول و19 بازی تو نیمه فصل دوم مونده. همین الان هم به رئال جام ندادن که بعضی از دوستان رئال رو قهرمان میدونند


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۵۹)
 
messiTNT
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
خیلی ناراحتی برو طرفدار ریال شو، هرچند فک کنم همین الانشم طرفدار اونایی !


راست میگه فکر نکنم اصلا بارسایی باشی . چون هیچ وقت بارسا متوقف نمیشه و خسته هم نمیشن طرفداراش که از صبح تا شب بشینن و بازی بارسا رو نیگاه کنن چون اگه کسی عشق یه تیم باشه اصلا اون شب خوابش نمیبره چه ببازه چه ببره چه مساوی . عشق فقط عشق بارسا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۵۰)
 
Javad.9412
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چه اول فصل چه اخرفصل باشه چه یک گل بخوره چه1000گل
تازمانی که نفس دارم طرفدار بارسامیمونم



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۴۶)
 
alireza-me30
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بارسا قهرمان میشه من بیش از هر کسی به تیممون خوش بینم.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۴۳)
 
amirhosseinabay
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بعضی از هوادارا دارن یه حرفایی مزنن که مطمئنا آخر فصل ازش پشیمون میشن. من به تیمم ایمان دارم و مطمئنم که ما آخر فصل سرمونو بالا میگیریم. خوش به حال اونایی که در هر صورت طرفداری تیمشونو میکنن ایولا. زنده باد بارسا و بارسایی.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۳۸)
 
markmarky
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خوب بازی نکردیم ولی بازم تیم داوری تو نتیجه دخیل بود.
فدای سرشون باز هم ما ازشون جلو میزنیم آخر فصل با خیلیا که اینجا میان و آیه یاس میخونن کار دارم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۳۵)
 
SHEPERD
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
با اینکه واقعآ نا امید شدم
ولی ما بارسلونا هستیم برمیگردیم
فقط کافیه خوکها یه مساوی بدن که قطعآ میدن


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۱۶)
 
Wimps
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چقدر سطحی و بی فکرن بعضی ها که نمیدونن Mes Que Un Club یعنی چی.
امیدوارم خودشون بفهمن که طرفدار بارسا نیستن و این تیم رو کنار بزارن.
اجازه بدید ما بارسایی ها از تیممون لذت ببریم : چه ببره چه مساوی و چه ببازه.
Mes Que Un Club




دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۰۹)
 
messibarca
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اشکال نداره
مهم نیست
انشاالله آخر فصل بارسلونا قهرمانه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۰۴)
 
*hamid*
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
به نظر من بارسا باید سیستم 3 دفاع رو بذاره برا بازیهای داخل خونه یا بازیهایی که با 4 دفاع به مشکل می خوره / پپ بخاطر خرید فابرگاس این سیستم رو برای این فصل در نظر گرفته اما اینجا چند نکته هستش :
1 : قطعا فابره تو سیستم 3 دفاع جواب داده و براش خیلی هم خوب بوده
2 : سیستم 3 دفاع ریسک بالایی داره چرا که اگه توپ رو از دست بدی احتمال گل خوردنت مخصوصا از جناحین و روی بازی سرعتی خیلی بالا میره و بارسا این فصل از همین ناحیه زیاد به مشکل خورده
3 : سیستم 3 دفاع اون پترن و الگویی که سال ها تو ذهن بازیکن های بارسا بوده رو شکسته و یکی از دلایلی که تیم مثل سابق اصطلاحا تیکی تاکا بازی نمی کنه همین عدم ذهنیت از جایگیری همدیگه در زمین هستش تو این سیستم جدید خط هافبک خیلی شلوغ و درهم برهم بازی می کنه و هنوز باید زمان ببره تا بازیکن ها خوب عادت کنن . ( این سیستم با این که زیبایی رو تقریبا از باری بارسا گرفته اما در کل نتیجه گرا بوده )
4 : خوبی این سیستم به هم ریختن شناخت تاکتیکی افرادی چون مورینیو از بارسا بوده جوری که در ال کلاسیکو اخیر دیدیم که هیچ ایده ای برای مقابله با بارسا نداشت .
5 : نمیشه گفت تیم بخاطر این سیستم قربانی فابرگاس شده اما پپ بهتره برای بازی های خارج از خونه برگرده به سیستم 4 دفاع و اگه خیلی مایله از فابرگاس استفاده کنه اینیستا رو یه خط جلوتر ببره اما دلیلی اصلی افت نسبی بارسا در این فصل کند بودن تیم و حرکات تیمی هستش . تیم دیگه خیلی داره ابتدا به ساکن بازی می کنه و مثلا در مقایسه با اون فصلی که 6 جام برد متوجه میشید از پاسکاری های با سرعت بالا و رو به جلو زیاد خبری نیست و مخصوصا در ضد حمله ها خیلی کند عمل میشه ( اون موقع آنری - اتوو و همین مسی با انرژی بیشتر البته روی ضد حملات خیلی سرعتی عمل می کردن )

جدای از تمام این مسائل و همین طور بدشانسی ها و عملکرد ضعیف و مشکوک داوری در این فصل نکته ای که برای من مجهول باقی مونده نسبتا بی انگیزگی و بی تفاوتی بازیکن هاست که امیدوارم پپ بتونه این مشکل رو حل کنه


دمت گرم خیلی خیلی حرفات رو قبول دارم



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۳:۰۱)
 
fireman
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ب نظر من این بازی سخت ترین بازی لالیگا بره بارساس!
من ب مساویشم راضی بودم!
"اسپانیول" تنها تیمیه که بهتر از همه ی تیم ها با سبک بازی بارسا آشناس!



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۵۶)
 
l-messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
یه هوادار واقعی کسیه که پشت برد و باخت تیمش وایسه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۵۵)
 
javad_s2012
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
مگه قراره همیشه بارسا ببره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فوتباله دیگه...اگه همیشه برد باشه که دیگه جذاب نیس........
تازه نیم فصلیم.....شک نکید رئال هم امتیاز از دست میده........
ولی من موندم مسی چرا راه میرفت...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زنده باد بارساااااااااااااااااااااا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۴۱)
 
barcelona315
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعا من نمیدونم به این هوادارایی که با یه باخت پشته تیم رو خالی میکنن و هر چی تو دهنشونه رو به تیم میگن چی باید گفت...

خوب تیم حریف اسپانیول بود و تیم ضغیفی نیست....
البته باید واقع بین باشیم دیشب شب بارسا نبود ولی هر تیمی ممکنه که یه شب خوب رو نداشته باشه...

ما نباید یادمون بره که هنوز هم از همه لحاظ از رئال سر تریم ما تو این فصل سوپر کاپ اروپا-سوپر کاپ اسپانیا-جام باشگاه های جهان کسب کردیم در حالی که رئال فقط داره برای به دست آوردن لالیگا تلاش میکنه تازه همین هم 50 به 50 که بتونه بگیره...

به امید قهرمانی در همه ی جام های ممکن



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۴۱)
 
.......
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
خاک بر سرتون کنن تا دو نصفه شب بیدار نگه داشتینمون این بازی آشغال رو نشونمون بدین!! واقعا قهرمانی حق رئاله و استحقاقشو ما نداریم حداقل تا اینجا!


مگه مجبور بودی بشینی ببینی؟؟؟ ما برای هواداری بارسا و دیدین بازیهاشون هیچ منتی نداریم که بخوایم سر بارسا بذاریم . اون شبایی که یه بازییایی میبینیم که از رویا هم فراتر میره رو یادت رفته که به خاطر یه بازی بد ، این شکلی به تیمی که مثلا هوادارشی توهین میکنی.
واقعا متاسفم


زنده باد بارسای عزیزم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۳۰)
 
shahramfcb
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ایول بارسایی واقعی لذت بردم از نوشته شماlovemessi


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۱۳)
 
pezhman.barsa
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
به نظرم الکسيس بايد بين دو نيمه تعويض ميشد خيلي توپ خراب کرد . تو بازي فقط اينيستا خوب کار کرد بقيه نميدونم چشون بود که اينقد بي انگيزه بودن ولي اين 2 امتياز فداي سر تموم بازيکنا و طرفدارا هنوز 20 بازي ديگه داريم که يکيش با رئال تو خونست به اميد قهرماني .


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۱۲)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ديشب همه در سطحي كه ازشون انتظار ميرفت بازي نكردن مثلا مسي كه اصلا ذهنش درگير توپ طلاي امشب بود و بقيه بچه ها هم بي انگيزه بودن ولي من دعا ميكردم كه بازي رو ببازيم تا به تيم يك شك بزرگ واردشه يادتونه ما مقابل ختافه باختيم و بعد همه به خودشون اومدن ما تونستيم الكلاسيكو رو ببريم بازم ميگم اگه باخته بوديم واسه تيم بهتر بود





به اميد بازگشت روزهاي اوج بارسا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۲:۰۸)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خیلی خارج از خونه بد بازی میکنیم...بی انگیزه هستیم.
زورم میاد همین اسپانیول که جلو بارسا شیره 5تا گل تقدیم میکنه به رئال...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۴۴)
 
azZiii
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
کجان اونایی که میگفتن حتی اگه مسی هم بازی نکنه بارسا میبره؟ به همتون ثابت شد که اگه مسی یه شب مسی مثله همیشه نباشه این بارسا هیچه!!!!! زنده باد مسی



اگه کسی اینو میگه بیراه نمیگه ولی اینو واسه وقتی میگه که بقیه تیم خوب بازی کنن نه مثل دیشب که ژاوی اینیستا سانچز...به اندازه مسی بد بودن شایدم بعضیاشون بدتر


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۴۲)
 
onlymessi10
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
انشاالله جبران میکنیم دیشب شب بارسا نبود ریال هم قطعآ امتیاز از دست میده چون این قانون فوتباله که یه روزی یکی خوب باشه یکی بد


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۴۲)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
تا وقتی قشنگ بازی نمی کنن حقشونه که امتیاز از دست بدن اگه تیم بیوفته ولی قشنگ بازی کنه من راضیم اما با این بازی کردن نه من و مطمئنا نه شما از این تیم راضی نیستید
تیم دقیقه 20 یک هیچ میوفته جلو بعد منتظر میشنن تا بازی تموم شه خوب بابا حدقال اختلاف رو دو تا کنید بعد بازی نکنید


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۴۱)
 
lovemessi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
هممون از نتیجه بازی دیشب واقعا متاسف و متاثر شدیم
اما یادمون نره که هوادار بارسلونا هستیم نه به خاطر نتیجه بلکه به خاطر بازی زیبا و اخلاق و خیلی چیزای دیگه
کاملا موافقم که دیشب شبه بارسا رو هم ندیدیم
ژاوی مسی الکسیس و الوز واقعا شب بدی رو پشت سر گذاشتن خیلی بد
به نظر من هر بازی شرایط خاص خودش رو داره و این رو هم باید درنظر بگیریم که حریف اسپانیول بود و توزمین خودش هم بود
هنوز کلی از فصل باقی مونده حتی اگه قهرمان لالیگا هم که نشیم نباید به این و اون بدو بیراه بگیم

بارسا دوست داریم حتی اگه قهرمان نشی چون تو خونمون هستی.....



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۴۰)
 
Matin_Messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چه تونه بابا
ریلکس باشین...
هنوز مونده تا اخره فصل تا اون موقع حتما رئالی ها
امتیاز از دست میدن(یه جز اون 5 تایی که قراره تو نیوکمپ بزنیم)
اگه شما هوادار واقعی بارسا هستید(که همتون ادعا میکنید)
هنوز مونده و بارسا اگه این جام هم ازدست بده بازم جام هایه دیگه رو میگیره
پس اروم باشید
منم قبول دارم که بارسا بد بازی کرد ولی اینقدر بازی خوب کرده که
این بازی به چشم نیاد
ما که ال کلاسیکو رو میبریم
پس همین کافیه برای بستن دهنه رئالی ها

پس اروم باشین


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۳۶)
 
messi-6810
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
مهم نیست رئال اگه یه مساوی کنه همه چیز به حالت اولش بر میگرده .
یاد بازیه رفت با آرسنال فصل پیش افتادم بارسا بعد از گل اینقد بی انگیزه بود که بازیرو باخت .


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۳۵)
 
mosy_messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
این که ما جام و میگیریم یا نهاینو زمان مشخص میکنه ولی در مورد بازی:اصلا انگار ستاره تو زمین نبود تیم شموشک نوشهرم اگه بیارن جلو اسپانیول همین بازی و میکنه شایدم قشنگ تر از بارسا بازی میکرد.این بازی یه مربی مثل علی پروین میخواست که یه داد بزنه سر بازیکنا همه خودشونو جمع و جور کنن مثل ادم بازی کنن


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۲۲)
 
mexdi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
in bakhto kamel bezarid ro eshtebahat tekrari govardiola
baba in dare shoresho dar miare
mage mishe ye morabi ta in andaze bikhial bashe
emtiazate mofti darim az dast midim
va taze ishon mifarmayen ka in eshtebahat jozei az footbale
na gelei na shekayati ka feshar biad ro davara ka deghate bishtari konan
ye hosni ka motarjem dare
hadaghal ta kochiktarin moredi pish miad bozorgesh mikone
ta dige tekrar nashe
az aval fasl ta bahal chandin morde penarti shode
va davara nagereftan
moshkel dovom ine ka
govardiola alaki ba time harif rohia mide ka time khobia jangandast va bordanesh sakhte
az aval malom bod ka rohie bazikonaro gerefte bod
va baraks ba time harif roheye chanbara bar gerefte bodan
didid ka chetori ba roheye bazi mikardan
fekr mikardi ka in time dovome barcast na aval
hame bad bodan
taze agha tekrar kardan ka real khaili behtar az mast
aya in khianat ba barca nist
reali ka rodaro barca khodesho adae 4 .5 gol mikone
ba nazare aghaye govardiola behtar az barcat
hamon behtar ka bere


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۱۷)
 
mosy_messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
مگه نمی گی داورا حق بارسا رو خوردن خب خدا جای حق نشسته معلومه دعای کی اجابت میشه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۱۷)
 
mermaid
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
وای دیگه نمی تونم تحمل کنم!!!!!!!!!!!!!!!
اینا چشون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا وقتی میتونن بهتر از این بازی کنن اینجوری تو زمین دور سر خودشون میچرخن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداایا ......... همین مونده رئال با اون همه ادعا قهرمان لایگا هم بشه دیگه کی می تونه جلو زبون مورینیو رو بگیره؟
واقعا بارسا بعضی وقتا یه کارایی میکنه که ازش بعیده!!!!!!!!!!!




ولی مهم نیست ما هنوز هم طرفدار بارسا هستیم تحت هر شرایطی نه به خاطر بردهاش بلکه به خاطر ارزش های تیمیش ....



زنده باد بارسا
زنده باد پپ
زنده باد ژاوی





دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۱۶)
 
aammiinn
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعاً خیلی بد بازی کردیم تازه شانس آوردیم که همین یه امتیاز رو تونستیم بگیریم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۱۲)
 
hadi68
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعاً بد بازي كرديم جاي توجيه كردن نداره اصلا.
با بازي ديشب بارسا از طرفداري از اين تيم شرمنده ام.
ولي اميدوارم گوارديولا بتونه به تيم انگيزه بده.
البته مراسم امشب خيلي روي بازي اثر گذاشته بود.


((( الهی رضم به رضائک و تسلیمم لامرک)))


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۱۰)
 
Pink.Girl
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
من دیشب بازیو ندیدم وقتی شنیدم نتیجه رو دلم میخواست داورو خفه کنم
آخه این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر اینکه با این چیزا رئال امتیاز بگیره وگرنه هیچی نیست
به این کارا میگم نامردی
حالا که اینجوریه ایشا توی ال کلاسیکو برگشت انقد گل میزنم تلافی همه این گل ها در بیاد


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۱:۰۹)
 
leo.2012
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بارسا مساوي كرد ...درسته...ولي يكي به من بگه مگه فصل تموم شد؟
يادتون باشه اول فصل هم بارسا تو اين حالت غرور و بي انگيزگي كاملا طبيعي فرو رفته بود.
مگه رئال همه بازي هاي نيم فصل اول رو برده بود؟ امار نشون ميده تو نيم فصل اول رئال بيشتر از باخت ها امتياز از دست دادن و بارسا از مساوي ها...رئال فقط يه مساوي بكنه بارسا قهرمانه،ال كلاسيكو هم كه حتما بارسا ميبره.
ديشب فقط دني الوز بازي ميكرد...داور هم كه كلكسيون اشتباه افسايد گرفتن راه انداخته بود.نميدونم داوري كه هند مسي رو تو اون شرايط ميگيره كه چشم عقاب هم تشخيصش نميده ،چه جوري از مسي افسايد ميگيره در صورتي كه يه نيم متر عقب تر از مدافعا بود؟
هنوز هيچي تموم نشده...رئالي ها خيلي ذوق نكنن.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۵۴)
 
anatomi_ehsan
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
فقطو فقط درود بر ارتش كاتالان حالا چه مساوي كنه چه ببره چه ببازه كه البته خدا نكنه ببازه
درود بر ارتش كاتالان


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۳۸)
 
San.Andres
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
وای خیلی بد شد که امتیاز از دست دادیم!
ولی قهرمانی با ماست!

دوستان!
بارسایی های واقعی تو روزای سخت مشخص میشن!


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۲۹)
 
amir.m.b
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعا نمیدونم چی بگم دیشب از ناراحتی داشتم خفه میشدم و فکر کنم امسال ما نمیتونیم قهرمان اسپانیا بشیم چون الان رئال خیلی روحیه داره ما هم هی امتیاز از دست میدیم.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۱۴)
 
pedram1394
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اگه قرار باشه ما با یه مساوی خودمونو عذاب بدیم پس اون رئالی ها که 5تاااااااااااااااااااااخوردن چیکار کنن
وییییییییییییییییییووووووووووووووووواااااااااااااااااااا بببببببببببببباااااااااااارررررررررسسسسسسسسساااااااا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۱۰)
 
messi.maradoona
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
کجان اونایی که میگفتن حتی اگه مسی هم بازی نکنه بارسا میبره؟
به همتون ثابت شد که اگه مسی یه شب مسی مثله همیشه نباشه این بارسا هیچه!!!!!
زنده باد مسی



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۰۸)
 
azZiii
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چی بگم دیگه صبح این خبر شوکی بهم وارد کرد که نمیتونم حرف بزنم به جز لالیگا چند جام هست که امکان بردن داریم


(مطمئنم رئال نمیلغزه واقعا از حق نگذریم تیم قوی الانم که پر روحیه شدن پس فکر کنم باید بگیم به امی چمپیونز لیگ و کوپا دل ری....

در هر صورت ویوااا بارسا



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱۰:۰۴)
 
red-blue
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام به همه مساوی شدیم تیممون که از هم نپاشیده اگه مسی از تیممون جدا میشد شما اینقدر ناراحت نمیشدید که الان ناراحت شدین


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۴۹)
 
mehdi370
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بزرگترین مشکل تیم بی انگیزه بودن بازیکناست. کی دیده بودین تو این چند فصل بارسا اینجوری بی انگیزه باشه. البته حق هم دارن بعد از این همه جام طبیعی هست. بارسا ماشین که نیست هر سال جام بیاره. اونا آدمن. خسته می شن. بی انگیزه میشن. مهم اینه که هر چه زودتر از این حالت بیان بیرون. و به نظر من این مساوی ها از صد تا باخت بدتره چون باعث میشه تیم تو همین حالت بمونه . چون تا وقتی تیم نبازه از این خوابی که به اون فرو رفته بیدار نمیشه. مساوی ها مثل لالایی هستند...

به امید بازگشت به روزهای اوج.....


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۴۹)
 
Leo.Messi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
تیم بد بازی کرد ولی مثل همیشه مستحق برد بود!
تاکید می کنم بد بودیم!
نا امیدی داره بینتون موج می زنه!!!
مطمئنا رئال هم امتیاز از دست خواهد داد!


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۴۱)
 
mehdi370
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
یکی بیاد این سایت ورزش سه رو خفه کنه......
گل بارسا هند بودددددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مشاهده لینک


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۳۳)
 
Wimps
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بارسا باخته و همه نا امید بارسا رو آنالیز میکنن و من از گواردیولا یاد گرفتم که امیدوار باشم و ایمان داشته باشم اگر 3 هفته به پایان لالیگا مونده بود بازم امیدوار میموندم حالا که یک نیم فصل مونده . امیدوارم و به پپ و تمام بازیکنان بارسا ایمان دارم.
Only Barca Anti Madrid



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۲۸)
 
سهیل
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ورود خوک ها به این سایت ممنوع 0 ما از هر تیمی هم ببازیم باز رئالو میبریم نکنه سه تارو یادتون رفت یا اون پنج تا یا اون شش تا واای خدا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۱۶)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ول کنین این چرت و پرتارو خودمونم خوب میدونیم که اصلا خوب بازی نکردیم تواین بازی حقمون باخت بود حتی مساوی هم حقمون نبود
ما خیلی مغرور بودیم
نباید اینقد زود ناامید بشیم
این همه قهرمان لالیگا شدیم خب یه بار نشیم چی میشه؟؟
هرچند نباید ازالان قضاوت کرد اختلافمون فقط و فقط 5امتیازه
بارسا رو عشقه
یادتون نره:mes que un club


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۹:۰۸)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ما هنوز هم امید به قهرمانی داریم ول 5 امتیاز خیلیی زیاده


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۸:۱۲)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
شما برین 5 تایی های معروف را جبران کنبد این فضولی ها به تو نیومده


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۸:۱۰)
 
Matin-Taylor
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خدا حافظ لالیگا خدا حافظ صدر جدول
خاک برسر ان داور عقده ای و کور رو ببرن که خطای هند رو نگرفت
دیگه هیچ امیدی نیست مگه اینکه معجزه بشه
دیشب افتضاح بازی کردیم مخصوصا دفاع
اونقدر پاس میدن تا توپ رو اونا بگیرن و یه گل ....بزنن
خیلی عصبانیم از این نتیجه بای بای لالیگا


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۷:۲۹)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
هیچ جز نمیتونم بگم جز اینکه بگم متاسفم....

امیدوارم دیگه مساوی ها تکرار نشن...

برادران وخواهران رئالی هیچ حقی ندارند تو این سایت کری واین چیزا بخونند

تیم مامساوی کرده وبه شما هیچ ربطی ندداره که بیای تبلیغ رئال رو بکنی.

جوجه رو آخر فصل میشمارند....


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۷:۲۸)
 
XMIV-FCB
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
کامل کامل موافقم

بچه های ناامید نشین هنوز مونده


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۷:۰۱)
 
خديجه
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
افتضاح بود!افتضاح!اين چه وضع بازي كردن بود؟؟؟!!! من كه داشت خوابم مي برد! جناب الكسيس سانچس هم كه گل كاشت!سوپر افتضاح بود! فكر كنيد! 5 امتياز اختلاف با جماعت بي مزه مادريدي!كي جبران مي شه؟ فكر كنم هرچقدر كه اسپانيول و طرفدارانش خوشحال شدند،اين رئاليها هم خوشحال شدند!
اصلا نمي تونم تصور كنم كه كاپيتان رئال جام قهرماني لاليگا رو بالاي سر ببره! فكر كنيد اون آقاي خاص چه مصاحبه هايي بكنه! برام مثل كابوس مي مونه!
هرچند يك واقعيته كه يك تيم هميشه قهرمان و برنده نيست.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۶:۵۸)
 
konjkave60
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام به همه دوستان خوبم
لطفا این مطالب رو بخونید :

دوستان قبل از بازی ریال ما مقابل ختافه باختیم اما من گفتم جای بسیار خوبی باختیم و مطمئن بودم رئال رو می بریم الان هم میگم درسته ما مساوی کردیم ولی رئال هم باید در مقابل همین تیم بازی کنه و در مقابل بیلبائو پس یکم صبر کنید
تازه قشنگی لیگ الانه که جریان حساس شده 3 - 4 فصل هست که هیچ هیجانی وجود نداره حتی اگه خدایی نکرده قهرمان هم نشیم خدایی نباید به این تیم خرده بگیریم بردن13 جام در سه سال یعنی 4 جام در هر سال بهترین بازیکن شدن در سه سال متوالی یعنی یه رکورد ...به اینا فکر کنید
در پایان خوشحالم که طرفدار بارسلونایی هستم که به طرفداراش به چشم یک مشتری نگاه نمیکنه و سیاست سرمایه داری درش حکم فرما نیست


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۵۴)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
یه چیزه دیگه اینیستا فکر کنم دوباره مصدوم شد .
قبلا من یه فیلم دیده بودم ساموئل جکسون و بروس ویلیس بازی کرده بودن ساموئل جکسون اسمش مرده شیشه ایی بود دست بهش میخورد یه جاش میشکست اینیستا هم مثل اونه.انشاءالله که دیگه مصدوم نشه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۴۷)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چشب رامیار ببخشید


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۳۶)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
یعنی مسی یه اسطوره ایی که الان هیچ کس قدرشو نمیدونه خدایی نکرده بعد از 50 سال که دیگه فوتبال گذاشت کنار اون موقع مردم کل دنیا میفهمند که مسی کی بوده ولی دیگه دیر شده .بیشترش هم تقصیر بعضی از این ارژانتینیاست به خدا قدرشو نمیدونن بعدا که مسی فوتبال و گذاشت کنار اون موقع میفهمن مسی کی بوده ولی دیگه دیر شده
ببین تو ارژانتین چقدر مسی و اذیت میکنن که مربی تیم ملی ارژانتین به مردم میگه اینقدر مسی و اذیت نکنید یهو دیدید که دیگه مسی نیومد تمرینات تیم ملی ها!
انشاءالله که مسی تمام بازیها هتریک کنه و حتی بیشتر از سه تا گل بزنه و مهمتر از همه با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ارژانتین قهرمان جام جهانی و تمام قهرمانی هایی که میتونه با تیم ملی بدست بیاره بشه.
مهمتر از همه انشاءالله قهرمان جام جهانی بشه به امید خدا
انشاءالله.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۳۴)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ای بابا چه بحثی می کنی !
تو گفتی : من (یعنی خودت) آدم بد و تو (یعنی من) آدم خوبه اگه کسی در حقمون دعا کنه کی برنده ست ؟ تو (یعنی من)
ولی من می گم بستگی به کسی داره که دعا رو می کنه !
شاید اون کسی که در حق تو دعا می کنه آدم تر از کسی باشه که در حق من دعا می کنه !
حالا دیگه بحث نکن باشه ؟



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۳۱)
 
Last_day_of_2010_year
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
فکر کنم هنوز 20 تا بازی مونده تا فصل تموم بشه و تیم های رئال و بارسلونا باز هم امتیاز از دست میدن ولی این وسط دلم میخواد کمی بیخیال شیم چون قول میدم که رئال یهویی آنچنان توی یک ماه امتیاز از دست بده که خودتون کیف کنید
حالا بی خیال نتیجه بازی

یک چیزی بگید به رونالدهو ( هو شده تو برنابیو ) یا همون پنالتو بخندیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۲۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ramyar جان یه چیزهایی میگی ها اگه من انسان بد نه انسان معمولی باشم ولی تو انسان خوبی باشی بعد دیگران در حق ما دعا کنند به نظرت خدا دعای کدوم رو به اجابت میرسونه خوب معلومه دعایی که در حق تو شده چون انسان خوبی هستی


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۲۲)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
آقا یا خانم "5629821" لطفا نظرات رو فارسی بنویس چون اصلا حوصله نداشتم بخونم فارسیش رو بنویس شاید خوشمون اومد !


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۱۹)
 
stabilizer
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
به نظر من بارسا باید سیستم 3 دفاع رو بذاره برا بازیهای داخل خونه یا بازیهایی که با 4 دفاع به مشکل می خوره / پپ بخاطر خرید فابرگاس این سیستم رو برای این فصل در نظر گرفته اما اینجا چند نکته هستش :

1 : قطعا فابره تو سیستم 3 دفاع جواب داده و براش خیلی هم خوب بوده

2 : سیستم 3 دفاع ریسک بالایی داره چرا که اگه توپ رو از دست بدی احتمال گل خوردنت مخصوصا از جناحین و روی بازی سرعتی خیلی بالا میره و بارسا این فصل از همین ناحیه زیاد به مشکل خورده

3 : سیستم 3 دفاع اون پترن و الگویی که سال ها تو ذهن بازیکن های بارسا بوده رو شکسته و یکی از دلایلی که تیم مثل سابق اصطلاحا تیکی تاکا بازی نمی کنه همین عدم ذهنیت از جایگیری همدیگه در زمین هستش تو این سیستم جدید خط هافبک خیلی شلوغ و درهم برهم بازی می کنه و هنوز باید زمان ببره تا بازیکن ها خوب عادت کنن . ( این سیستم با این که زیبایی رو تقریبا از باری بارسا گرفته اما در کل نتیجه گرا بوده )

4 : خوبی این سیستم به هم ریختن شناخت تاکتیکی افرادی چون مورینیو از بارسا بوده جوری که در ال کلاسیکو اخیر دیدیم که هیچ ایده ای برای مقابله با بارسا نداشت .

5 : نمیشه گفت تیم بخاطر این سیستم قربانی فابرگاس شده اما پپ بهتره برای بازی های خارج از خونه برگرده به سیستم 4 دفاع و اگه خیلی مایله از فابرگاس استفاده کنه اینیستا رو یه خط جلوتر ببره

اما دلیلی اصلی افت نسبی بارسا در این فصل کند بودن تیم و حرکات تیمی هستش . تیم دیگه خیلی داره ابتدا به ساکن بازی می کنه و مثلا در مقایسه با اون فصلی که 6 جام برد متوجه میشید از پاسکاری های با سرعت بالا و رو به جلو زیاد خبری نیست و مخصوصا در ضد حمله ها خیلی کند عمل میشه ( اون موقع آنری - اتوو و همین مسی با انرژی بیشتر البته روی ضد حملات خیلی سرعتی عمل می کردن )

جدای از تمام این مسائل و همین طور بدشانسی ها و عملکرد ضعیف و مشکوک داوری در این فصل نکته ای که برای من مجهول باقی مونده نسبتا بی انگیزگی و بی تفاوتی بازیکن هاست که امیدوارم پپ بتونه این مشکل رو حل کنه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۱۴)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
شاید ولی کسی که مسلمانه و دعا می کنه چه گناهی کرده که یه زمانی یکی از بازیکنا این کارو کرده ؟


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۰۸)
 
mrazeghi74
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خیلی بد بود

این چه بازی بود

سانچز که دیگه افتضاح بود


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۰۵)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
man emshab ozve inja shodam chon dashtam divoone mishodam vali alanke mibinam hame cheghadr aghelane fekr mikonan khoshalam eybi yokh eybi yokh ishala akhare fasl miaym injao beham tabrik migim


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۳:۰۰)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اقا ramyar اونا واسه خودشون دعا میکنن ما هم واسه خودمون بعد به نظرت کدوممون طرفدار کسایی هستیم که با اخلاقند و انسانند رئال با اخلاقه که اون ستارشون تا نامزد کرد همه فهمیدن یه بچه از راه ... داره یا کارای دیگشون . یا ما با اخلاقیم که مسی ما از مو قعی که همه میشناسنش فقط با یکی بوده اونم الان نامزد کرده هر کی هم خواست واسش حرف در بیاره ضایع شد مثل اون دختره که پارسال قبل از الکلاسیکوهای پشت سر هم شایعه درست کرده بود که مسی با من چیز کرده ولی چی شد . خدا هوای مسی و داشت و نذاشت ابروی یه ادم خوب با یه شایعه الکی بریزه و همینطور بازیکنای دیگه و کل باشگاه باشگاه غیر از فوتبال چقدر تو کارای دیگه به مردم کمک کرده همون مسی یه ماه هنوز ازش نگذشته که مسی سه تا موسسه کمک به بچه ای سرطانی با خرج خودش درست کرده تو تعطیلات ولی رونالدو رفته بود حال کنه به نظرت خدا دعا در حق چه کسایی و قبول میکنه . خوب معلومه بارسلونا ولی نباید هم ما هم بازیکنا مغرور بشیم .
خدا همیشه انسانهای خوب و نیک و دوست داره .
انشاءالله که همه بازیها تو تمام مسابقات و میبریم و رئال تا میتونه تو تمام مسابقات امتیاز از دست میده.
انشاءالله.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۵۲)
 
BigEvil
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
به ياد داشته باشيد اختلاف الان 2 امتيازه واسه بارسا و خيالتون راحت باشه كه اونا هم مساوي ميكنن و ميبازن و امتياز از دست ميدن.
بارسا هميشه بارسا هست و خواهد بود و تا لحظه ي اخر خواهد جنكيد و موفق هم خواهد شد.
درود بر تمام بازيكنان و بهترين مربي جهان


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۴۳)
 
vermakht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
گیریم رئال لالیگا رو برد
فراموش نکنید رئال جلوی بارسا هیچ پخی نیست.
تو جام حذفی که به خودمون خوردن تو لیگ قهرمانان هم امیدوارم که باز به خودمون بخورن اون موقع قهرمانی می چسبه.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۴۲)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بله دعا خوبه ولی :
من که مسلمانم و طرفدار بارسا اگه دعا کنم همه چی حله ؟!
و در همین حال هم که رئالی های مسلمان هم برای تیم خودشون دعا می کنن بلاخره دعای کی اجابت می شه ما نفهمیدیم ؟



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۴۰)
 
barcelona2009
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اولا ردال ماله این حرفها نیست که تمام امتیازات رو بگیره!! مطمئنم تا آخره فصل بجز بازی با بارسا که حتما میبازه کلی امتیاز دیگه از دست میده...
دوما بارسا درسته خیلی بد و بی انگیزه بازی کرد ولی من مطئنم قضیه بد بازی کردن بارسا مشکوکه...بازیکنها مخصوصا ژاوی و سانچز و مسی نمره منفی میگیرن!!! مطمئنم که روحیه بازیکنها به دلایل نا مشخصی تضعیف شده...ولی حتی اگه بارسا بازیهای دیگه رو از دست بده باز من همیشه امیدوارم...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۳۹)
 
Iman-Emperatour
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
انقدر به سره کول هم نپرید بچه ها
باید امیدمون به لغزش رئال باشه
این بازی تموم شدو رفت دیگه هم 2 امتیاز برنمی گرده!



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۳۷)
 
amirpuyol
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
به نظر من اصلی ترین دلیل این نتیجه غرور و تکبر بیجای بارسا بود
کاملا واضح بود که تیم حریف رو دست کم گرفتن، بعد از گل اول تقریبا همه بازیکنای بارسا داشتن از روی شکم سیری بازی می کردن و کوچکترین احتمالی هم نمی دادن که اسپانیول بتونه بازی رو مساوی کنه و این نشون میده که تیم داره رقیب رو دست کم می گیره
این یه حقیقت آشکاره که امسال تو بازیای خارج خونه ضعیف بودیم، تا اینجای لا لیگا 8 تا بازی خارج خونه داشتیم و فقط 3 تا برد و این یعنی فاجعه
من فکر نمی کنم رئال تا پایان فصل امتیازی از دست بده (جز بازی برگشت ال کلاسیکو)، اگر هم امتیاز از دست بده ما هم حتما از دست میدیم چون خیلی تیما هستن که جلوی بارسا تا سر حد مرگ بازی می کنن ولی جلوی رئال به قصد یه باخت پر گل میرن تو زمین و داوری ها هم که همیشه به نفع تیم پادشاهه به همین دلیل به نظر من بهتره تیم تمرکز کاملشو بذاره روی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا
تو لا لیگا دیگه خیلی سخته به رئال برسیم و احتمالا دوم بشیم و به همین دلیل من فکر می کنم تو بازیای لا لیگا فقط باید برای آقای گل کردن مسی و شکستن رکورد گلزنی سال پیش اون کریس پنالتی خور به میدون بریم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۳۵)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه ها کسی به کسی بی احترامی نکنه ما فقط باید دعا کنیم که بارسلونا تمام امتیاز ها رو تو تمام مسابقات بگیره رئال تا میتونه تو تمام مسابقات امتیاز از دست بده . انشاءالله
بچه ها به خدا دعای ما اثر داره هم اینکه انرژی مثبت به بچه ها میدیم هم اینکه ما مسلمونیم دعامون در حق کسای دیگه خیلی زود اثر میکنه .
انشاءالله که تمام بازیها رو میبریم و رئال تا میتونه امتیاز از دست بده.
انشاءالله.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۳۳)
 
ARminii
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
تیم کلا بد بود !! گیریم که اون پنالتی بود ما نباید اجازه بدیم کارمون به پنالت بود یا نبود بکشه !! بعدا شما به فرئدسی پور چیکار دارین حتما اون مقصر مساوی بوده !!!!!! تیم نتیجه نگرفته دارین زمینو زمانو بهم میدوزین بعدا یعنی چی مساوی تقصیر سسک بود !! سسک یک گل زد یکی هم زد به تیر بعدا پیکه بی تفاوت بازی می کنه !!! اگه همین پیکه که الان در اوج دوران آمادگی قرار داره تیم الان باخته بود !! بعدشم شما آخرشین بخدا میاین از مسی رو میکوبین !!!!!!!!!!!!!! بابا بخدا خجالت داره !!! بابا یه چی رو 100 بار نمیگن که آقاجان تیم که نباید همیشه ببره که رئال هم امتیاز از دست میده ما هم قرار نیست تا آخر فصل همه رو ببریم همون طور که رئال نمیبره ......... هر کس میخواد تیمش فقط ببره همین الان بره لیگ پرتغال و طرفدار پورتو شه !!! بابا شما اگه تو اون زمان که بارسلونا 14 جدول بود و پشت سر هم می باخت چیکار می کردین !! به بازیکنای تیمتون اطمینان داشته باشین به پپ هم همینطور !! جام قهرمانی رو الان به کسی نمیدن بلکه آخر فصل میدن پس نا امید نباشین .. مساوی هم حقمون بود !!


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۹)
 
mazaherxavi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
سلام دوستان چرا همتون اینقدر ناامیدین نکنه توکل کردن به خدا رو فراموش کردین من به شما ها حق میدم که بارسای همیشگی نبود ولی با این نظراتون ریالیها رو پررو میکنید


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۹)
 
menama
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه ها یادتون باشه که تیم ما فراتر از یه باشگاهه اگه قرار باشه که واسه امتیاز از دست دادن اینقدر نامید بشید این نشد که طرفداری . طرفدارای بارسا باید فراتر از یه طرفدار باشن .گرچه بازیه خیلی زیبایی رو شاهد نبودیم ولی اینرو هم بیاد بیارید که بارسا در تمامی شرایط سخت تونسته غالب بیاد مثلا باخت مقابل آرسنال تو امارات برد رئال در حالی که یه گل عقب بود برد ارسنال تو فینال 2006 که انتظار اینو نداشتیم.خلاصه امید همه ما به خداست وامیدواریم که بتونیم قهرمان لیگا بشیم حتی اگه نشدیم فدای سر تک تک بازیکنا که واقعا از هر نظر بهترینن.به امید برد 6تا جام در سال 2012وبامید بردن توپ طلا که فردا به مسی یا مهندس داده خواهد شد.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۸)
 
Greatest.Ever
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
"گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود..."
این جمله ی دکتر شریعتی رو نوشتم چون بی ارتباط با حال و هوای این روزهای هواداران بارسلونا نیست.بدترین چیز تو این مقطع از فصل ناامیدی هست.همیشه تساوی ها و شکست ها و ناکامی ها
حتی در دوران اوج یک تیم هم وجود داره ولی یه تیم به بزرگی بارسا نباید هرگز امید وروحیشو از دست بده.شاید اگر ضربه ی پیکه در ثانیه های آخر به تیرک نمیخورد.شاید اگر ضربه ی پدرو با ناجوانمردی محض بازیکن حریف با دست مهار نمیشد ما از قهرمانی قطعی و یک برد حماسی سخن میگفتیم.ما نکات بسیاری از تساوی امشب بارسلونا فهمیدیم.بارسلونا با همون ترکیبی که رئال مادرید رو در برنابئو تحقیر کرد در این بازی حاضر شد ولی مسی قدم میزد،ژاوی پایینتر از حد انتظار بود،سسک در نیمه دوم اصلا دیده نمیشد.استرس در بازی الکسیس سانچس کاملا مشخص بود.نکان منفی زیادی در بازی ستاره های بارسا دیده میشد و از طرفی شانس هم با بارسا یار نبود و حریف هم در شب خوبش بود.بارسلونا مساوی کرد اما فصل هنوز تمام نشده،حتی نیم فصل روی "کاغذ" هم به اتمام نرسیده.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۷)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
hivabkbk داره روی اعصاب منم راه می ره من فک می کنم این طرفداره رئال باشه !
آخه تو می دونی فوتبال چیه که اومدی اینجا از بازیکن ایراد می گیری ؟



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۳)
 
*hamid*
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
خاک تو سر فردوسی پور حالم رو واقعا از گزارش گرای ایرانی خراب کرد .انگار داشت قصه تعریف میکرد ادم خابش میگرفت .بعدشم خاک تو سر داورا که مورینیو همشون رو ترسونده .در نهایتم خاک تو سر این اسپانیولیا که پست ترین تیم دنیا رو دارن تیمی که با خودیا میجنگه تا حکومت رو راضی کنه نمیدونم اون هواداراشون چه طور از خودشون خجالت نمیکشن بی شرفا

در نهایتم بارسا رو عشقه اینم یه بازیه بد بود که تموم شد و رفت هر چند دم امتحانی ما رو نابود کرد و فردا باید زود واسه درس خوندن بیدار شیم(پس فردا امتحان مغناطیس دارم ) اما فدای یه تار موی بازیکنا

viva barca



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۳)
 
بلوگرانا
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نمیخوام یه بحث جدید راه بندازم ولی فکر کنم پپ اشتباه کرد که گفت تو این بازی به دنبال یک برد پر گل نیستیم، به نظرم این حرف باعث بی انگیزگی بازیکنان بعد از زدن گل اول شد.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۲)
 
hivabkbk
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
دیگه داری میری رو اعصاب بچه ها پسر تو چند سالته چرا اینجوری میگی؛ ها !!... بازی های بارسا تو این فصلو دیدی!! گلهاییی که مسی و فابرگاس با همکاری هم زدن رو سعی کن بخاطر بیاری ..اهه... واسه چی اصلا دادرم اینا رو میگم؛ کسی که اینا رو ندونه بهتره که......


من فقط نظرم رو گفتم که البته حق خودمه و به شما هم فک نکنم توضیحی بدهکار باشم. من هم مثل شما طرفدار بارسلون هستم و دوستش دارم مقدارش رو هم اگه از شما بیشتر نباشه کمتر نیست ... بی احترامی هم کردی ولی به بزرگی خودم فراموشش میکنم.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۲۱)
 
kagemusha
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نمیدونم چی بگم چرا بارسا انقد بیخیال بازی میکنه مگه نمیتونین همون بازی جلوی رئال یا میلانتون رو که در خارج خانه هم بود انجام بدید این فصل چوب اینکه بازیکنا حریفو دستکم میگیرن خیلی خوردیم تو رو خدا دیگه بسه الآن باز باید به انتظار بشینیم که رئال امتیاز از دست بده فقط از الآن از بازی مالاگا میترسم که اونم تو زمین مالاگاست و در آخر باز هم به امید قهرمانی امیدتون رو فقط از دست ندین


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۵)
 
Xavier_Hernández
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
من که اصلا هیچ انگیزه ای ازشون ندیدم !
این اسپانیول خائن کاتالونیا و خادم رئال !
شاید تا دقایق 85 حقشون نبود که ببازن ولی با اشتباهات داوری مخصوصا هَند بازیکن اسپانیول دیگه واقعا حقشون باخت بود !
من که دیگه امیدی به لیگ امسال ندارم . امیدوارم جام حذفی و لیگ قهرمانان رو بگیریم دلمون خنک شه !
سسک هم هیچ تقصیری نداره بنده خدا تمام تیم بد بود !



دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۴)
 
amirmessi10
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
وقتی بازیکنها تو زمین قدم بزنن و توپها رو پشت سر هم لو بدن همین میشه دیگه


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۴)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
تو اون حرکت که پدرو توپ رو زد و یارو با دست دروازه بانی کرد انقدر این مورینیو بد دهنه که اگه رئال بود ، داوره از ترس مورینیو هم شده پنالتی میگرفت . من نمیدونم کمک داوره کور بود یا با بارسا مشکل داشت که هم هند به اون ضایعی رو ندید هم 2 تا آفساید الکی گرفت . انقدر گفتن داوری با بارساست که فکر کنم پپ هم باورش شده بود ، نه اعتراضی نه حرکتی ، کلا رو هم رفته تیم وا رفته بود


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۳)
 
بلوگرانا
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
من نمیدونم چرا اینقدر شلوغش میکنن بعضیها(لعنت به فردوسی پور آشغال)... هنوز نیم فصل هم تموم نشده و این سخت ترین بازی بارسلونا در کل سال است، فراموش نکنیم فلسفه وجود آمدن اسپانیول توسط دولت مرکزی همین ایستادن جلوی بارساست که باعث میشه اونها مثل بازی مرگ و زندگی بهش نگاه کنن، یکیشون هم که تقریبا مرد!
من که در قهرمانی بارسا کوچکترین شکی ندارم
یا علی


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۱)
 
.......
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
هر چند از این مدل که به جای بازیای بارسا چشمم دنبال نتایج رئال باشه بدم میاد و هرچند الان خیلی نا امیدم اما بالاخره هیچ چیزی غیر ممکن نیست. خداکنه رئال امتیاز از دست بده. دعا کنین


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۱۰)
 
تنهاترین
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
چیزی که منو بیشتر از مساوی کردن متعجب میکنه بی تفاوتی بیش از حد کل بازیکنا غیر از اینیستا بود....پیکه بدون هیچ دلیلی توپ رو از وسط زمین پاس میداد به والدس....بدون هیچ منطقی تیم شدیدا کند و بی روح و بی هدف و بی انگیزه بازی کرد.....تو عمرم ندیدم که بارسا اینقدر بی تفاوت تو زمین بازی کنه....باید منطقی باشیم و حقیقتها رو در نظر بگیریم....یعنی تیم تو دربی کاتالان بدون هیچ منطقی باید اینقدر بی تفاوت بازی کنه؟؟....بخدا اسپانیول بمراتب ضعیفتر از اوساسونا بود.....اصلا نمیتونم این بازی رو درک کنم....


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۹)
 
*hamid*
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعا بازیه عجیبی بود بازیکنا حتی نمیتونستن حرکت کنن همشون از دم بد بودن .باید یه فکر اساسی کرد تو بازیای خارج خونه خیلی بدیم دلیلشم کاملا واضحه .به شدت به یه مهاجم تراز اول تو این بازیا احتیاج داریم که متاسفانه فک نکنم بتونیم تا تابستون کسی رو بخریم .
جالب اینجاست اصلا نمیتونستیم به حتی وارد یک سوم زمین اونا بشیم به نظر من این ترکیب که ژاوی و اینی و سسک با هم تو زمینن خیلی باعث خستگیه خط هافبکمون میشه و کلا این ترکیب فقط به درد نیوکمپ میخوره چونکه الوزم که نیمه ی دووم کلا محو بود.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۹)
 
mahdi.mohamadi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نمیدونم چی بگم انقدر اعصابم خورده هیچی نگم بهتره

وقتی میدونن اون احمقا 6 امتیاز از ما جلو هستن نمیدونم چرا اینطوری بازی کردن**واقعا تا حالا ندیدم اینطوری بازی کنن**باید قید این جامو زد چون الکلاسیکو رو هم ببریم قهرمان نمیشیم بعیدم میدونم اون عوضیها به تیمی امتیاز بدن**ایشاالله 5 جام بعدی

خیلی بده توی خونه بردهای پر گل بیاری ولی بیرون خونه بارسای همیشگی نباشی دقیقا برعکس پارسال


(خوبه هیچی نمیخاستم بگم ولی خیلی بهم ریختم)


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۸)
 
gaudi
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
واقعا حیف...

میتونستیم سه امتیاز رو راحت به دست بیاریم.
اگه بارسا و بازیکنا بازیه خودشون رو میکردن داوری هم نمیتونست مشکل ایجاد کنه.

یادش بخیر فصل پیش با تساوی جلو بیلبائو و سعود به دور بعد جام حذفی رفتیم
برا توپ طلا ولی این فصل...

امیدوارم در باقیمونده فصل بارسا بارسا باشه

زنده باد بارسا و ستاره ها


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۸)
 
hivabkbk
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
اگه سسک نبود یه گل نمیزدیم بلکه چندتا میزدیم ...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۶)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نقل قول
تماماً باخت رو تقصیر سسک میدونم ، تیم رو نابود کرده بخصوص مسی رو ...

دوست عزیز شما چه دلیلی داری این حرفو میزنی اگه همین سسک نبود که الان 6 امتیاز اختلاف رو داشتیم بازم همون یک گل اون یک امتیاز داشت برای ما
انشاالله که بارسا همه بازیاش رو ببره و این جامم بگیره
ولی کاملا عجیب بود اصلا هجومی بازی نکردن


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۴)
 
shno-barcelona
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه‌ها باور کنید اگه‌ کیتا داشت به‌ زمین میومد داشتم با خودم میگفتم وای اگه‌ الان گل بخوریم چقد بد میشه‌ خدا کنه‌ گل نخوریم.
مسی بد نبود همون مسی همیشگی بود ولی هیچ انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشت
تنها تیمی که‌ این فصل حقش باخت نبود در برابر بارسلون همین اسپانیول بود.


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۳)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
انشاءالله که رئال تا میتونه امتیاز از دست بده و بارسلونا و لیونل مسی تمام امتیازهارو بدست بیارن.انشاءالله


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۲)
 
~Voro0JaK~
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
ای خدا...............
آخه این رئالیا با چه رویی بعد هر بازی میان میگن داور به نفع بارساست؟؟؟2 تا آفساید اشتباه گرفتن که اگه یکم دقت میکردن و نمیگرفتن 2 تا گل مسلم زده بودیم!یه پنالتی هم که نگرفتن دیگه شانسی واسه قهرمانی نداریم!امیدمون به بازی برگشت با رئال بود که بترکونیمشون بریم صدر،که اونم دیگه فایده ای نداره...
البته ما تا ابد طرفدار بارسا میمونیم


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۱)
 
hivabkbk
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
تماماً باخت رو تقصیر سسک میدونم ، تیم رو نابود کرده بخصوص مسی رو ...


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۱)
 
mo.henry
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
نه .نه .نه باورم نمیشه.
چرا.چرا آخه چرا.اولین بار بود می دیدم اصلا میلی به هجوم ندارن


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۱)
 
*hamid*
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
وای این چی بود دیگه .انگار داشتن بازی با ختافه رو دوباره پخش میکردن دقیقا عین بازی با ختافه بازی کردیم تازه جای شکرش باقیه که مثل اون بازی نباختیم
این پدرو عجب .....چی بگم والا چه توپی رو گل نکرد


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۰)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بچه ها فرستادن انرژی مثبت خیلی اثر داره ترو خدا همیشه دعا کنید که تیم همه بازیها رو ببره مخصوصا برای مسی دعا کنید که همیشه و هروز از روز قبل بهتر باشه.انشاءالله


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۲:۰۰)
 
soheilmoradnia
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
بازی خوبی نبود
بارسا خیلی موقعیت خراب کرد
داورم که شد دلیل بر علت با اون داوری گندش
2 تا گل 100 درصد رو گرفت
این فردوسی پور هم خودشو خفه کرد بگه بارسا تیم ضعیفی اینقد زد تو سر بارسا
حیف شد
دیگه سخت بشه به این جام فکر کرد


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱:۵۷)
 
sabzdasht
پاسخ به: اسپانیول 1-1 بارسلونا [ هفته 18 | لالیگا ]
وای خداااااا
چرااااااااا
بچه ها قبول کنید رئال لالیگا رو دیگه گرفت خیلی بعیده که رئال ببازه انشاءالله که ببازه ولی خیلی بعیده .
خدایا رئال ببازه ما تو تمام جامها قهرمان شیم انشاء الله


دوشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۰ (۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!