به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پویول: «این قهرمانی متعلق به ویا، آفلای و تیتو ویلانو است»مصاحبه
فرستنده علی شکرانه در تاريخ دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۲۳:۱۱) (۶۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه


تیم بازی جمعی و گروهی خود که عامل کلیدی پیروزی برابر سانتوس و قهرمانی در این تورنومنت بود را به داوید ویا تقدیم کرد.
کارلوس پویول پس از کسب چام باشگاه‌های جهان در ژاپن عنوان به دست آمده را به دو بازیکن مصدوم تیم و کمک مربی تیم که به تازگی عمل غده پاروتید انجام داده است تقدیم کرد. او در این باره گفت: " عنوانی که ما کسب کردیم متعقل به ویا، آفلای و تیتو ویلانو است " پویول در اکانت توئیترش عکسی از خود در رختکن به همراه جام با پیراهنی که جمله " این برای توست گواخه ! " روی آن نقش بسته بود قرار داشت.
بازی دسته جمعی کلیدی بر توقف سانتوس و نیمار
مدافع مرکزی بارسا در مورد پیروزی مقابل سانتوس گفت: " ما بسیار خوشحال هستیم، زیرا در بازی که معتقد بر بزرگ بودن آن بودیم و بازی هرگز آسانی نبود پیروز شدیم. بازی آسانی نبود و نتیجه پایانی مسابقه عادلانه می‌باشد. " پویول که تیمش، بارسا، برنده جایزه بازی منصفانه فیفا (FIFA Fair Play award) شد گفت که در بین دو نیمه پیراهن خود را با پیراهن نیمار رد و بدل کرد. او در ادامه به ستایش از او پرداخت و گفت که در زمان بازی سعی داشت که وی را متوقف کند. او در مورد نیمار گفت که: " ما پیش از مسابقه به تجزیه و تحلیل بازی او پرداختیم و بازی او ما را شگفت انگیز و نگران کرد، اما به دلیل تلاش خوب ما موفق به متوقف کردن او در طول بازی شدیم. " او در مورد لئو مسی گفت که نقش برجسته‌ای در قهرمانی در تورنومنت داشت و برنده توپ طلای این جام شد. او در ادامه بار دیگر در مورد نیمار به صحبت پرداخت و گفت: " او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و نقش برجسته‌ای در کوپا لیبرتادورس داشت، اما ما تیم برتر بودیم، چرا که بهترین بازیکنان جهان را داریم، چرا که بهترین تیم جهان هستیم "
تجزیه و تحلیل بازیکنان بارسا
پویول به برتری بارسا مقابل سانتوس، به ویژه در نیمه اول، به شدت تاکید داشت. او گفت: “I don’t think they are accustomed to such a fast-paced tempo. ما آن‌ها را شگفت زده کردیم چرا که سرعت در برزیل کمی کند‌تر است. در کل ما یک بازی تمام عیار را ارائه دادیم.
تیاگو آلکانترا گفت: " سانتوس تیم بزرگی است و من مطمئن هستم که آن‌ها در آینده به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد " هافبک اسپانیایی برزیلی بارسا در ادامه افزود: " این که در ترکیب اصلی تیم برنده قرار میگیری بسیار لذت بخش است، even more so when the team plays such a good game. در ابزی بارسا تیاگو نشان داد که everyone wants to play touch football here, from the keeper to the striker, not only the midfield.” Andrés Iniesta added his voice to the chorus: “The important thing is equilibrium, everyone must know what they have to do. We all attack and defend here. پدرو رودریگز " team’s intensity " را مهمترین عامل پیروزی بارسلونا دانست، او در ادامه گفت: " اکنون زمان استراحت و لذت بردن از جام است، ما در حال بازی به رقابت در لیگ می‌پردازیم "
The team takes to social media after the win
بسیاری از بازیکنان بارسا شادی خود را بعد از بازی به صورت آنلاین ابراز کردند. پیکه و سسک فابرگاس اقدام به ارسال پیام کوتاه " قهرمان جهان " به همراه تصاویری کردند. آندره فونتیاس هم گفت: قهرمان جهان! این برای توست گواخه!
نیمار که موفق به کسب مقام برنز بهترین بازیکن تورنومنت شد (سومین بازیکن برتر تورنومنت) گفت: آن‌ها به ما درس چگونگی بازی فوتبال " را دادند. بازی در برابر بهترین تیم جهان ساده نیست، عجیب نیست که آن‌ها بهترین هستند. به هر حال ما موفق به کسب مقام نایب قهرمانی جهان شدیم.
منبع: مشاهده لینک
مترجم: علی شکرانه
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamed5
پاسخ به: پویول: «این قهرمانی متعلق به ویا، آفلای و تیتو ویلانو است»
آره


یکشنبه، ۴ دی ۱۳۹۰ (۲۲:۴۸)
 
l-messi
پاسخ به: پویول: «این قهرمانی متعلق به ویا، آفلای و تیتو ویلانو است»



یکشنبه، ۴ دی ۱۳۹۰ (۲۰:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!