به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سومین تلاش بارسا برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان در ژاپناخبار بارسا
فرستنده سمیرا محمدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۵۴) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم:سمیرا محمدی
این سومین سفر بارسا به ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان است،اگر تیم بتواند پیروز این مسابقات باشد اولین باری است که در ژاپن به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است.
تیم دو فرصت قبلی را از دست داده اما سال 2009 در ابوظبی توانست به قهرمانی برسد.
اولین قهرمانی لیگ قهرمانان بارسا در فصل 92-1991 تیم را راهی توکیو برای جام باشگاه‌های جهان کرد که در آن زمان به نام جام بین قاره‌ای معروف بود.این فرصت با گل رونالد کومان در برابر سمپدوریا به دست آمد.در آن زمان جام بین قاره‌ای بسیار محدود بود و تنها بین دو قهرمان اروپا و امریکای جنوبی صورت می‌گرفت.سپس بارسا در برابر تیم برزیلی سائوپائولو قرار گرفت. ستاره میدان رائی، برادر کوچک سوکریتس، بود. دوگل از جانب سائوپائولو باعث شد این عنوان از تیم تحت مربیگری هریستو استایچکف سلب شود.
اف سی بارسلونا بار دیگر در سال 2006 بعد از شکست آرسنال در پاریس به جام باشگاه‌های جهان بازگشت. این مسابقات از سال 2000 به شکل و نام امروزی انجام می‌گرفت.شیوه جدید دامنه جهانی گسترده تری داشت و علاوه بر قهرمان اروپا و امریکای جنوبی شامل قهرمان افریقا،اقیانوسیه، امریکای شمالی، آسیا و قهرمان کشور میزبان نیز می‌شد. اف سی بارسلونا کارش را با بازی در برابر امریکای مکزیک شروع کرد و با نتیجه 4-0 برنده مسابقه شد؛اگرچه کاتالان‌ها باز هم باید منتظر کسب عنوان قهرمانی باقی می‌ماندند چون در فینال نتیجه را 0-1 به اینترنسیونال پورتو واگذار کردند.
پیروزی در ابوظبی
بارسا دو سال پیش هم به این مسابقات پا گذاشت، جایی که تیم توانست برای اولین بار عنوان قهرمانی پس از شکست استودیانتس به دست آورد(2-1). پدرو اولین گل بارسا را در دقایق پایانی به ثمر رساند، مسی هم در اوقات تلف شده دیگر گل بازی را زد.
بارسا تا کنون در ژاپن نتایج خوبی نگرفته است و آبی اناری‌ها امیدوارند بتوانند طلسم نتایج ضعیف خود را در آسیای دور در بازی در برابر السعد بشکنند.The third time’s the charm
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pepsinardiola
پاسخ به: سومین تلاش بارسا برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان در ژاپن
فقط بارسا


یکشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۰ (۹:۴۶)
 
BRAIN
پاسخ به: سومین تلاش بارسا برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان در ژاپن
زنده بار بارسا


شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!