به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوزپ گواردیولا: «ما لایق بازی در فینال هستیم».مصاحبه
فرستنده مارال مجیدزاده در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۵:۰۵) (۷۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مارال مجیدزاده


گواردیولا تاکید کرد بر غروری که تیم برای حفظ کردن این سطح خوب بعد از سه سال دارد و گفت که اکنون، در جام باشگاههای جهان، بارسا استحقاق بودن در فینال را دارد، با یک بازی خوب و پیروزی.

گواردیولا قبول کرد که جام باشگاههای جهان، جامی است که او از همه بیشتر هیجان برای بازی در آن دارد. او تاکید کرد: «رسیدن به اینجا بسیار پیچیده و واقعا واقعا سخت است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوزپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پنج شنبه برابر السد، قبل از بازی نیمه نهایی جام باشگاههای جهان در ژاپن اظهار احتیاط کرد. برای گواردیولا، بارسا نمی‌تواند وانمود کند که کار انجام شده است، و باید به درستی راه رسیدن به فینال را پیدا کند: «برای بعضی اوقات ما هر مسابقه را با احساس اینکه ما باید همه چیز را ببریم بازی کرده‌ایم ، و من فکر می‌کنم ما کارمان را به خوبی انجام داده‌ایم. ما تلاش خواهیم کرد هرچه ما می‌توانیم انجام دهیم برای السد پیدا کنیم. کاری که ما باید انجام دهیم این است که روی بازی خودمان تمرکز کنیم. سال پیش شگفتی‌هایی وجود داشت، و امسال متفاوت نخواهد بود. در ورزش هیچ نکته‌ای وجود ندارد که همه چیز انجام شده باشد، شما باید جلو برید و کار را انجام دهید. ما یک شانس بزرگ برای حضور در فینال داریم ، اما ما باید مسابقه راببریم که به آنجا برسیم. شانس دوباره قهرمان جهان بودن یک افتخار است، و ما شایستگی حضور در آنجا را داریم».

خطر السد

گواردیولا هشدار داد که نیمه نهایی « برای بارسا خیلی مهم است، اما همچنین برای السد، تیمی که میخواهد بهتر شود». آنالیز او برای پیروز لیگ قهرمانان آسیا اینست: «السد بسیار قوی و تیم تنومندی ، با بازیکنان خیلی سریع در جلو و خوب در بازی هوایی به دلیل قد بلندشان است. ما درباره تیمی حرف می‌زنیم که که توپ را به خوبی حرکت می‌دهند، با هافبک‌های بسیار قوی که بسیار سخت تلاش می‌کنند. ما تلاش خواهیم کرد که در زمین که بسیار بزرگ است باز بازی کنیم. آنها به خوبی نمی‌توانند آن را ترکیب کنند، اما در ضد حمله‌ها آنها توپ را در مسافت زیادی حرکت می‌دهند، و این می‌تواند مشکل باشد. سرعت و قدرت به هم وابسته خواهد بود».

گواردیولا قبول کرد که جام باشگاههای جهان جامی است که او را بسیار هیجان زده می‌کند، او تاکید کرد: «بر اساس این واقعیت که ما می‌توانیو در آن بازی کنیم...رسیدن به اینجا بسیار پیچیده است، واقعا، واقعا سخت است». گواردیولا قبول کرد که بزرگترین مشکل jet lag است: «jet lag باعث نگرانی است. ما نمی‌دانیم چگونه مارا تحت تاثیر قرار خواهد داد. برعکس بقیه تیم‌ها، ما تنها جند روز است که اینجا هستیم، و بازیکنانی هستند که ساعت 3 یا 4 صبح از خواب بیدار می‌شوند. اگر ذهن ما بتواند این کمبود خواب را کنترل کند ما می‌توانیم خوب بازی کنیم».

وقتی در مورد صحبت‌های ماسکرانو که گفته بود پویول و پیکه انتخاب‌های اول برای دفاع وسط هستند از او سوال شد، جواب مربی بسیار آشکار بود: «این ایده ماسکرانو بود، اما آنها انتخاب اول من نیستند. هرکسی باید در جای خودش در زمین بازی کند. به هر بازی بستگی دارد، ما سعی می‌کنیم همه بازیکن‌ها سهمی داشته باشند، به دلیل اینکه من احساس می‌کنم این بهترین پیشروی است و من به همه آنها ایمان دارم. آن‌ها در این فصل بسیار جدی هستند و فصل بعد نیز همینطور خواهد بود».

«مارکا یک دروغگو است»

گواردیولا بسیار صریح و مستقیم به سوال در مورد داستان روی جلد مارکا که ادعا کرده بود ویا برای فروش است گفت: «مارکا دروغ می‌گوید».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: جوزپ گواردیولا: «ما لایق بازی در فینال هستیم».
viva barca


شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۰ (۲۱:۵۹)
 
pepsinardiola
پاسخ به: جوزپ گواردیولا: «ما لایق بازی در فینال هستیم».
viva barca


شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۰ (۱۶:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!