به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فوتبال بدون نتیجه (0-0)گزارش بازی
فرستنده سولماز مجیدزاده در تاريخ یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۵:۳۳) (۱,۳۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سولماز مجیدزاده / FCBarcelona.ir


بارسا در بازی مقابل سویا همه چیز را برای برد به نفع خود می‌دید، اما همه چیز به نفع خاوی واراس تمام شد. این دروازبان در وقتهای تلف شده، دروازه تیمش را از پنالتی مسی نجات داد.

حضور سویا در ورزشگاه نیوکمپ آزمونی بزرگ برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ بود. پس از گذشت سی دقیقه از نیمه اول بارسا به وضوح تیم برتر زمین بود. این همزمان با تغییر ترکیب تیم بود، اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد. عامل اصلی دروازبان میهمان بود که حتی دروازه‌اش را از پنالتی مسی در وقت‌های تلف شده حفظ کرد.


تغییر ترکیب از 3-4-3 به 4-3-3

هر دو دروازبان درست از آغاز بازی عملکرد خوبی داشتند و مهره‌های اصلی بازی به شمار می‌آمدند. خاوی واراس در برخورد اول شوت اینیستا (دقیقه 9) را با پای خود مهار کرد، سپس ویکتور والدز دروازه بارسا را با دو مهار توپ از ناواس (دقیقه 11) و آرمنتروس (دقیقه 19) حفظ کرد. بارسا بازی را با ترکیب 3-4-3 آغاز کرد که پس از نیم ساعت به 4-3-3 تغییر یافت. آنها از آن زمان به بعد به حملات خود ادامه دادند، اما راه نفوذی در برابر دفاع سازماندهی شده حریف خود پیدا نکردند.

فضای خالی گوشه‌ها

بارسا با ترکیب جدید خود که حمله از دو پهلو زمین بود تیم حریف را تحت فشار قرار داد. مسی راست را تحت فشار قرار داد و اینیستا چپ را، آلوز و آدریانو با هل دادن ترکیب به جلو عملکرد خوبی داشتند. این تغییر ترکیب سویا که تا قبل از این تغییر مشکلی در روند بازی نداشتند را با مشکل رو به رو کرد. واراس در دقیقه 40 دروازه را از توپی که ویا با حرکت جمعی تیم به سمت دروازه شوت کرد حفظ کرد و درست قبل از پایان نیمه توپی دیگر از مسی را مهار کرد. آنها در نیمه اول شانس کمی داشتند، اما بعضی از موقعیت‌ها بسیارجدی بود.

محاصره بارسا

تیم کاتالانی پس از استراحت نیمه اول فشار خود را افزایش داد. بارسا جلو را تحت فشار قرار داد و سویا به ضد حملات اندک خود دلخوش بود؛ دروازبان سویا دروازه‌اش را از ضربه زمینی اینیستا (دقیقه 54 ) نجات داد. پس از آن مسی، ویا و آدریانو همگی رو به ضربات از راه دور آوردند و در دقیقه 62 گواردیولا تعویض هجومی‌ای انجام داد تا کیتا جای خود را به پدرو بدهد. بارسا دوباره و دوباره حمله می‌کرد، که این بار با درخشش ژاوی همراه بود و طرفداران واقعا تیم را حمایت می‌کردند.

مجازات بیرحمانه

در دقایق آخر بازی شاهد پیشرفت بالای بارسا بودیم که در مقابل تیم سویا که کاملا در خط دفاعی خود تجمع کرده و دفع توپ می‌کرد، برای گل زدن خطر کردند. خطا روی اینیستا، اولین پنالتی این فصل را رقم زد. خطا روی اینیستا و گرفتن پنالتی برای بارسا باعث اعتراض تیم حریف شد و مجازاتی برای رفتار بد کانوته رقم خورد که این کارها موجب بر هم خوردن تمرکز مسی شد. واراس پنالتی مسی را دفع کرد و بازی به پایان رسید، اما تیم بارسا ستایش و استقبال فوق‌العاده‌ای از طرفداران خود در پایان دریافت کرد.
ارزش: ۸.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hamed5
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
جبران میکیم


سه‌شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۰ (۷:۱۴)
 
pepsinardiola
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
سناریوی همیشگی لالیگا. ما تا قبل ار ال کلاسیکو دومیم. بعد رئالو میبریم و میریم صدر. از وقتی پپ مربی بارسا شده ، همینجوری بوده.


جمعه، ۶ آبان ۱۳۹۰ (۲۲:۲۵)
 
tmagh
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
با نظر کاربر rezaghaznavi کاملا موافقم ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم همیشه فوتبال زیبا و ناب قرار نیست پیروز بشه و تیمهای مقابل هم بیکار ننشسته اند و مطمئنا برای مقابله با این فوتبال تهاجمی ما نقشه می چینند و در نهایت هم گاهی با خوش شانسی میتونند امتیاز بگیرند. تیم سویا کاملا حرفه ای بود و اون دعوای آخر کار هم کاملا عمدی و برای به هم زدن تمرکز مسی بود که متاسفانه موفق شدن. ظاهرا اسپانیاییها همگی دارن برای متوقف کردن بارسا تلاش میکنند و جلوی رئال دیگه خبری از اون درخشش نیست حالا همین تیمو جلوی رئال هم میبینیم که گلر و سایر بازیکناشون چطوری بازی میکنن. در مورد آقای جاودانی من قبلا هم گفته بودم که به هر حال هر کدام از ما میتونیم هوادار یک تیم خاصی باشیم ولی کسیکه به عنوان مجری صدا و سیما میاد جلوی دوربین نمیتونه هرچی دلش خواست به زبون بیاره و به تیم رقیب توهین کنه، شادی ایشون بعد از بازی قابل درکه ولی اینکه حرف از داوری به سود بارسا بزنه یک توهینه در حالیکه همه میدونیم در این فصل داوریها برای ما افتضاح بوده و کار به جایی رسیده که صدای پپ هم در اومده و این اولین پنالتی فصل برای ما بعد از نگرفتن چندین پنالتی واضح بوده.


جمعه، ۶ آبان ۱۳۹۰ (۸:۵۳)
 
barcelona315
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
همه ی بازی رو ما کردیمسویا یه امتیاز مفت گرفت


چهارشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۰ (۲۰:۰۸)
 
REZAGHAZNAVI
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
سلام به تمامي دوستان عزيز و هواداران واقعي بارساي كبير ... راستش يه چند وقتي هست نتونستم سري به سايت بسيار خوبمون بزنم و همين جا جا داره از زحمات بي شائبه و روحيه خستگي ناپذير مدير سايت و ديگر مسئولان و شما هواداران خوب كمال تشكر رو داشته باشم ...
راستش هيچ وقت دوست نداشتم بي مهابا و يا به گونه اي نظر بدم كه انديشه اي رو در بر نداشته باشه ... به همين خاطر جا داره با وجود گذشتن چندين روز از بازي بارسا و سويا مطالبي رو دوباره يادآوري كنم كه شايد تمامي هواداران فهميم بازي فوتبال تاكيد مي كنم (بازي فوتبال، فوتبال ناب) كه اين عده تنها مختص تيم بارسا نيستند و براي تك تك آنها و در هر تيمي احترام خاصي قائل هستم،شاهد آن بودند رو ذكر كنم :
1. همگي بازي بارسا و سويا رو ديديم و از كيفيت فني بسيار بالاي تيم بارسادر برابر سويا مگر در معدود موارد آن به خوبي اطلاع داريم پس در اين مورد قضاوت بر عهده ي شما ...
2. شخصا با وجود تقسيم امتياز ها باز بازي براي من بسيار لذت بخش و هيجان انگيز بود و اين لذت دو چندان شد پس از پايان بازي كه دلايل آن را در ادامه ذكر خواهم كرد :
3. عين صحبت جناب جاوداني بلافاصله پس از اتمام بازي كه همگي شاهد آن بوديم : خوب بازي تموم شد و با وجود در اختيار داشتن زمين ، هواداران ، و داور باز هم نتوانستند 3 امتياز رو كسب كنند .(به عنوان يك هوادار واقعي و چندين و چند ساله بارسا اين جمله براي شخص بنده بسيار لذت بخش بود چون حقارت، ضعف شديد و توجيح ناكامي هاي چند ساله و زير سوال بردن قهرماني هاي متعدد و شايستگي بي حرف و حديث بارسا براي طرف مقابل آن هم در يك بازي ليگ كه هنوز هفته هاي بسياري باقي مانده رو نشون ميده كه از دست دادن 2 امتياز براي طرف مقابلمون چقدر شعف انگيزه كه نزديك بود از خوشحالي در استديو به پرواز در بياد ...
4. در بين گفتگوي هاي دكتر صدر و جناب جاوداني صحبت از تبليغات بر روي پيراهن مقدس بارسا به ميون مياد و عين جمله دكتر صدر : ( پيراهن مقدس تيم بارسا و كاتولونيا به زعم هواداران بارسا كه به راستي غير از اين هم نخواهد بود) كه پس از اين عبارت ما شاهد پس خنده هاي تحقير آميز جناب جاوداني بوديم و در واقع توهين مستقيم به ميليون ها هوادار بارساي كبير كه اين هم نشاني از ... (قضاوت با شما)
5 . و يكي ديگر از زيباترين صحنه ها تشويق بي امان هواداران در ورزشگاه و حمايت از مسي با وجود گل نكردن ضربه ي پنالتي ؛ در طرف مقابل نيز كه همين چندي پيش ما شاهد هو كردن هاي متوالي ستاره سرشناس تيم مقابل از سوي هواداران خودشان آن هم با وجود گل زني بوده ايم كه بر دليل اين امر شما بهتر از بنده آگاهيد ...



چهارشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۰ (۱۸:۴۹)
 
Reza180
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
واقعا حیف بود..........به نظر من تیم بازم مشکل همیشه گیشو داشت....اونم این که شوت کم میزدن زدن و موقعیت گل زنیو خوب به پایان نمیرسوندن ولی همش فدای سر مسی و بارسا ....ایشالله جبران میشه..


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۱۷:۲۱)
 
Beauty.Dream
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
وای من این عکس رو که میبینم گریم میگیره


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۱۶:۲۶)
 
messi.maradoona
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
زنده باد مسي


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۱۰:۰۰)
 
No10
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
گاهي اوقات هرچه بزني نميره تو گل گاهي اوقات توپ خودش هم دوست داره بره تو گل . اين يك شب عجيب بود ولي واقعيت فوتبال همينه يه روز هر چي تاس بريزي 2 و 1 مياد اما باكي نيست جفت 6 ها در راهند .


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۹:۴۶)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
هیچ مشکلی نیست آخر فصل مشخص میشه


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۹:۱۲)
 
مستشار
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
فدای سر تک تک شون .. نباختیم که مساوی کردیم....


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۳:۲۸)
 
mohammad.a
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
حيف از اين بازي كه با برد نبود......................


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۱:۲۶)
 
yas_8
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بارسا هميشه بارساست چه ببازه چه ببره چه مساوي كنه
بازم عاشقشم


دوشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۰ (۰:۳۱)
 
del-barca
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
ما بارسا رو با همين بازي دوست داريم حتي اگه قهرمان نشه.بچه ها واقعا عالي بودن البته به جز كيتا.درود بر فلسفه بارسا كه تيمي مثل سويا رو مجبور ميكنه فقط دفاع كنه.


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۳:۰۹)
 
messibarca
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
انشاالله هر چه زودتر به صدر برگردیم


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۲:۱۲)
 
onlypuyol
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بارسا بهترین بود دیشب . . . .


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۲:۰۹)
 
ARminii
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بدشانسی .. درخشش دروازه بان سویا ... و دیگر هیج ..


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۱:۵۹)
 
3mix3
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
مسی جون چی ده تا گل بزنی چی پنالتی خراب کنی ،خرابتیم به خدا
با با چیزی نشده که ،ایشا ا... تا چندتا هفته دیگه با اختلاف صدر جدولیم
اگر هم نشد مگه سال قبل یادتون نیست ،تو الکلاسیکو پنچ تا میزنیم ،اصلا سر سلامتی مسی ،شش تامیزنیم ،برمیگردیم صدر
درود بر. فوتبال هجومی
مرگ بر تیمهای دفاعی


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۱:۳۷)
 
zrm10
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
انگاراز نظر بعضیها مسی با نزدن این پنالتی که البته معمولی هم نبوده وپشت فشار زیادی بود از جمع شدن بازیکنای سویا وضربه زدن توپ کانوته تا دعوایی که شد،تموم شده!!
مسی هنوز بهترینه بارسا هم همون بارسای قهرمان و رویایی



یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۰:۲۳)
 
wildfire
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
مسی عاشقانه دوست دارممم تو بهترینی


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۲۰:۰۵)
 
SinaBarca
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
به امید پیروزی های بعدی بارسا و بازگشت به صدر جدول


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۴۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
تیم ما همیشه خوب بازی می کنه. شانس نداشتیم متاسفانه. جبران می کنیم.


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۳۷)
 
تنهاترین
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
نظر من مثل خیلی از دوستام هستش تیممون خیلی خوب بازی کرد....اما باید بپذیریم که تیم این فصل تا بحال در زدن ضربه های آخر خیلی خوب نبوده...نگاه کنید رئال منچستر میلان و کلا همه تیمای مطرح اروپا اگه توی یه بازی پنجتا موقعیت داشته باشن حداقل سه تاش رو گل میکنن و میبرن.....اما تیممون با ایجاد بیش از ده موقعیت گل صد در صد در هر بازی به مشکل بر میخوره...اگه سانچز برگرده شرایطمون بهتر میشه.....نگران نتایج رئال پوشالی هم نباشیم....


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۲۴)
 
heroes
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
شاید اگر تمام موقعیت ها گل میشد پر گل تریت بازی تاریخ لالیگا میشد. به به سنگربان تیم سویا افرین گفت. مسی هم فقط یه پنالتی از دست داده .


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۲۱)
 
Poyanbarcelona
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
این مساوی چیزی رو تغیر نمیده فدای سر مسی


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۲۰)
 
My.Love.Messi
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
من فقط دلم از این میسوزه که مسی پنالتی خراب کرد کاش 1نفر دیگه خراب میکرد!


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۹:۱۶)
 
PouriaIP
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
فدای سر تک تکشون


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۸:۱۵)
 
pedram__M30
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
ایشالا رئال بازی بعدیشو میبازه
ما هم گاراندا رو میبریم بارسا الان مث یه شیر زخمی
:heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۷:۴۵)
 
vatandoost
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
هر چی زدیم به در بسته خورد سویا واقعا شانس آورد که همچین دروازه بان خوبی داره البته از عملکرد فوق العاده و بی نقص دفاع سویا هم نباید غافل شد و نشون داد که بی جهت نیست که تا حالا 4فقط تا گل خوردن
به نظر من تو این بازیها که حریف فشرده بازی می کنه بهتره از تاکتیک های دیگه ای مثل شوت یا سانتر هم استفاده بشه
با آرزوی پیشرفت برای بارسا


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۷:۴۱)
 
BRAIN
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بازی دیگه گذشته و به قول اینیستا مسی فقط یک پنالتی از دست داد
بازی بعدی با گرانادا هست باید جبران کنیم

مطمئن ریال زیاد بالا نمیمونه


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۷:۳۲)
 
Carles_Puyol
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
پپ دیشب ترکیبش برا بارسا رو خیلی عالی چیده بود فقط یه خوره بدشانسی آوردن که پنالتی مسی گل نشد ولی واقعا عالی بازی کردن وایشالله دیگه امتیاز از دست نمیدیم!!


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۷:۲۹)
 
hassansas
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
این بازی دیگه تموم شد انشاالله در ادامه کار بارساامتیاز از دست نده


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۶:۵۶)
 
Behnam-MESSI-10
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بارسلون خوب بازي كرد ولي واقعا عملكرد دروازه بان حريف عالي بود در تمام زمان ها ...
كاشكي اين دروازه بان رو بارسا براي آينده بخره ...
زنده باد بارسا و مسي ...



یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۶:۵۳)
 
omid_sleepless
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
این بازی دیگه تموم شد عشق است بارسا


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۶:۲۶)
 
lavvaf22
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
سخته واقعاً سخت
که جلوی یه تیم کاملاً در دفاع بتونی بازی کنی
ولی این اولین بار نیست که یه تیم میخواد با دفاع با بارسلونا مقابله کنه و
دیگه الان باید تیم راهکاری برای گرفتن نتیجه جلوی این سبک تیم ها داشته باشه



یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۵:۴۵)
 
XMIV-FCB
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بازم عشق است مسی


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۵:۴۰)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
بازی خارق العاده ای از هر دوتیم دیدیم
وبارسا هم عالی بود مثه همیشه


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۵:۳۹)
 
markmarky
پاسخ به: فوتبال بدون نتیجه (0-0)
پپ دیشب بهترین ترکیب رو چیده بود
شاید بوسکتس بهتر از کیتا بود ولی اگه پدرو افت کرده تقصیر پپ چیه!
امیدوارم الکسیس هر چه زودتر برگرده که بترکونیم
میتونست از پویول هم واسه ضربات ایستگاهی و ضربات سر مهلکش استفاده کنه
ولی شب بلند است و قلندر بیدار.

زنده باد بارسا و بارسایی


یکشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۵:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!