به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!آبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۰۷) (۱,۷۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

امروز، چهاردهم مرداد ماه سال 1390، درست 6 سال از نخستین روزی که اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران، به طور جدی و بی‌وقفه شروع به کار کرد، می‌گذرد و جشن سالگرد امسال، به یمن زینت یافتن به همزمانی با اوقات شریف و ملکوتی ماه مبارک رمضان، رنگ و بو و جلوه دیگری دارد.خوشحالیم که اکنون به عنوان دومین باشگاه بزرگ دنیا که هواداران ایرانی آن صاحب یک سایت معتبر و تخصصی شده بودند، شناخته می‌شویم.

در طی این شش سال، مشکلات بسیاری، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می‌آمد، گریبانگیر مسئولین سایت بود. شعار این سایت از روز نخستین، ارجحیت «کیفیت» به «کمیت» بوده و به امید خدا همین طور خواهد بود. ما در این چند سال تلاش کرده‌ایم تا روندی پیرو سایت رسمی باشگاه داشته و هرگز تمایلی نداشتیم تا شبیه به بسیاری از سایتها مشابه و معروف به این امر، با کپی انبوهی از اخبار از گوشه و کنار اینترنت، صرفا کمیت فعالیت خود را افزایش داده و کیفیت را از دست بدهیم.


به لطف خدا، در این مدت تمامی تلاش ما بر این بوده است که هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بی‌هیچ چشم داشت و منفعت جویی، و صرفا به جهت علاقه بزرگمان که علاقه بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز هست، در خدمت سایت و پیشرفت و توسعه آن و ارائه خدمات بهتر به کاربران آن، قرار دهیم. در این راه، اگرچه اشکالات و نواقص بسیار زیادی داشته‌ایم، اما امیدواریم که دوستان و عزیزان علاقمند به باشگاه بارسلونا، عذر ما را پذیرا باشند و مشکلات و نواقص موجود را به بزرگی خود ببخشند و یقین داشته باشند که از آنچه در توان ما بوده است، مضایقه نکرده‌ایم.

به امید اینکه همگی دست در دست یکدیگر، برای داشتن فرداهایی بهتر و موفقتر، و دوستی‌های پایدار و محیطی مفید برای گذران مفید اوقات، از جان و دل تلاش کنیم. در ادامه شرح کوتاهی از فعالیت‌های انجام شده در شش سال اخیر آورده می‌شود.

با تشکر
مدیریت سایت

سایت ما در زمان نگارش این متن، 16،792 عضو دارد (افزایش 5593 عضو در سال اخیر، در مقایسه با افزایش 4108 عضو در سال پنجم فعالیت سایت) که شامل 8,133 عضو فعال و 8,659 عضو غیر فعال می‌باشد.

در طی 6 سال گذشته، بخش‌های متعددی در سایت مشغول به کار بوده است. شاید مهمترین بخش سایت را بتوان بخش اخبار دانست.

در طول این 6 سال تاکنون، تعداد 4111 خبر بر روی سایت منتشر شده است. از این تعداد، در طی یکسال اخیر، یعنی درست از زمان پنجمین سالگرد تاسیس سایت تا امروز، تعداد 1035 خبر (در مقایسه با 835 خبر در پنجمین سال فعالیت) بر روی سایت قرار گرفته که با میانگین 2.84 خبر در روز (در مقایسه با میانگین 2.3 خبر در پنجمین سال فعالیت)، بیانگر این است که سایت با وجود مواجهه با مشکلات و کمبودهای بسیار، تمام تلاش خود را در زمینه به روز رسانی و ترجمه و پوشش اخبار باشگاه، به کار بسته و روند رو به جلویی را دنبال نموده است.

دوستان عزیزی که در تهیه، ترجمه و تنظیم این اخبار بیشترین مشارکت را داشته‌اند، به ترتیب میزان سهم فعالیت به شرح زیر هستند:

1) اقلیما معنوی
2) مه لقا صدوقی
3) تارا تاج


ما، از این عزیزان و سایر عزیزانی که کم و بیش در تهیه و تدوین اخبار، همکاری هر چند کوچکی داشته‌اند و در اینجا از آنان نام برده نشد، کمال تشکر را داریم.

همچنین در قسمت انجمن‌های سایت یا همان تالارهای گفتمان که محلی برای آشنایی و تبادل افکار هواداران و بحث‌های فنی و متفرقه آنهاست، تاکنون 944 عنوان (216 عنوان در یکسال اخیر) ایجاد و 264،158 پست (130،483 پست در یکسال اخیر)، ارسال شده است.

در بخش دریافت فایل تاکنون، 726 فایل (133 فایل در یکسال اخیر) قرار داده شده، که اکثریت آنها گلهای بازیهای مختلف بارسا، شامل کلیه گلهای فصل قبل این تیم است. تعداد دریافت محبوبترین این فایلها (که فیلم 9 گل برتر تاریخ باشگاه بوده است) به 9847 مرتبه دریافت می‌رسد. تعداد این گلها، مرتبا در حال افزایش است و تمامی گلهای بازیهای آینده بارسا نیز در بخش دریافت فایل سایت قرار خواهد گرفت.

بخش آبی و اناریها، در طی یکسال اخیر، شامل افزوده شدن بخش‌های بسیاری بود، و با کمک دوستان، امروز به یک آرشیو اطلاعاتی ارزشمند درباره باشگاه و هرچه آبی و اناری، تبدیل شده است. به تازگی نیز، بخش زندگینامه بازیکنان سر و شکل تازه‌ای به خود گرفته و در حال تکمیل است.

در بخش گالری عکس، فرآیند بهینه‌سازی عکسهای موجود آغاز شده و هم اکنون در دست تکمیل است. این بخش، با مدیریت جدید خود، روز به روز در حال تکمیل و گسترش است. در گالری عکس سایت، در حال حاضر، 2،653 تصویر در 156 آلبوم و 34 شاخه همراه با 6،962 نظر وجود دارد و تصاویر 455،602 بار دیده شده‌اند.

بلاک «راهنمایی» نیز محلی برای پاسخ به سوالات و مشکلات عمومی بوده است، و سعی شده است تا برای هر مشکل که تعداد مواجهه با آن از سوی اعضای سایت، زیاد بوده است، پاسخ و راه حلی تفضیلی نوشته شود و در صورت نیاز در اختیار دوستان قرار گیرد. این قسمت در آینده نزدیک، شاهد تغییرات بنیادی خواهد بود تا کاربردیتر و مفیدتر از قبل در خدمت کاربران سایت قرار گیرد.

قسمت‌های دیگری نیز مانند لینکستان، نقشه سایت، جستجو، میانبرهای اعضاء و ارتباط با ما نیز در جهت تسهیل فعالیت کاربران گرامی و افزایش امکانات در دسترس آنها، در طی مدت زمان گذشته در سایت قرار داده شده است.

اما بخشهای جدیدی نیز در طی یکسال اخیر به مجموعه سایت افزوده شد، که مهمترین آنها را می‌توان ماژول «مقالات سایت» دانست، که با دسته‌بندی حرفه‌ای مقالات و کاربری آسان، چند هفته قبل برای استفاده کاربران عزیز افتتاح شد و تاکنون نیز استقبال چشمگیری از آن به عمل آمده است. به علاوه، به مناسب رسیدن سایت به شش سال فعالیت درخشان، تمایل دارم تا اعمال نمایم که بخش بسیار کاربردی و جدیدی تا چند روز آینده به مجموعه سایت اضافه می‌گردد، که توضیحات تکمیلی در زمان مقتضی داده خواهد شد.

در پایان علاقمندم تشکر ویژه خود را از چند دوست بسیار عزیز، که حضور آنها، بی‌شک از ارکان مهم و غیر قابل چشم پوشی حیات و بقای این سایت بوده است، اعلام نمایم.

نخست، جناب آقای محمد مهدی رجاء، دوست عزیز بنده هستند که زحمت میزبانی سایت در طی چند سال اخیر، بر عهده ایشان بوده است. بدون اغراق، اگر مساعدت‌های ایشان در مدارا با تاخیرهای مکرر در پرداخت وجوه و مخارج سایت نبود، چه بسا که سایت به دلیل مشکلات مالی، دچار اختلال می‌شد، اما همکاری صمیمانه این دوست عزیز، سبب شد که سایت حتی لحظه‌ای، به جهت مشکلات مالی، از حرکت نایستد. به علاوه، در موارد بسیار متعددی، کمک‌های دلسوزانه ایشان باعث مرتفع شدن مشکلات بسیاری در محتوا و پایگاه داده سایت شد. بدون اغراق باید اعتراف کنم که اگر حضور ایشان در کنار بنده نبود، حفظ سلامت فنی سایت و پایگاه داده، چه بسا که از عهده اینجانب خارج بود. از همین جا علاقمندم مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود و تمامی اعضای سایت را از این دوست عزیز اعلام و برای ایشان، از درگاه خداوند متعال، آرزوی موفقیت و سربلندی در زندگی‌شان بنمایم.

اما فرد دیگری که علاقمندم مراتب قدردانی عمیق خود را از ایشان اعلام کنم، دوست بسیار عزیزی است که حضورش در طی سالهای اخیر، پشت گرمی بسیار بزرگی برای سایت و شخص من بوده است. تمایل دارم از همین جا، از سرکار خانم اقلیما معنوی، مدیر ارشد سایت، به خاطر تمامی زحمات شبانه روزی و بی‌چشمداشتی که برای سایت متقبل شده، و به علاوه، دلگرمیهایی که در سختترین روزها و شبها، من و سایر اعضاء مدیریت سایت را به ادامه کار سخت واداشته است، نهایت تشکر خود و سایر مسئولین سایت را اعلام نمایم. ایشان بدون تردید، دست راست بنده در تمامی مشکلات بوده و در حساسترین و دشوارترین لحظات، در کنار من، با تمام وجود با مشکلات مبارزه کرده‌اند، و بدون حضور ایشان، چه بسا که بسیاری از مشکلات به راحتی قابل رفع نمی‌بود. برای این دوست عزیز نیز، از خداوند، آرزوی موفقیت و کامیابی در زندگی‌شان را مسئلت دارم.

همچنین لازم می‌دانم از دوست عزیزم، آقای محمد صمیمی فر، مدیر انجمن که فعالیت چشمگیر و کمک شایان توجهی در طی سالهای اخیر داشته‌اند و همچنین مجموعه همکار ایشان در بخش انجمن، کمال تشکر و قدردانی را اعلام نمایم.

در پایان از تمامی گردانندگان سایت، که اسامی آنها را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید، تشکر و قدردانی صمیمانه می‌نمایم.

با امید که بتوانیم در گزارش فعالیت در سال آینده، پیشرفت‌های چشمگیری را ذکر نماییم، و با آرزوی رضایت دوستان از عملکرد این مدت سایت، برای همگی دوستان به خصوص طرفداران تیم محبوب بارسلونا، آرزوی موفقیت و کامیابی و سلامتی داشته و امیدواریم ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

Tots Units fem Força
ارزش: ۹.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alireza_Sleepless
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
به‌ همه‌ بارسایی ها تبریک میگم


دوشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۰۳)
 
del-barca
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک به بارساییها.امیدوارم سایت روز به روز بزرگتر و بروز تر و ازادتر بشه!!!


یکشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۴۰)
 
shno-barcelona
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
به‌ همه‌ بارسایی ها تبریک میگم


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۲۲:۵۶)
 
ashkan007
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
به همه هوادارای عضو این سایت خوب تبریک می گم و از همه زحمات مدیران و دست اندرکاران تشکر می کنم . . .


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تبریک ویژه به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس سایت ایرونی



شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۴۵)
 
Xavi_TheBest
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
به همه تبریک میگم
یه خسته نباشید هم به تمام دوستانی که برای سایت زحمت می کشن


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۵۹)
 
San.Andres
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
خیلی تبریک میگم!واقعا خسته نباشین!دستتون درد نکنه!سایت فوق العاده ای دارین!


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۵۴)
 
Sami_Messi
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم تولد 6 سالگی سایت رو به همه ی آبی و اناری های سایت تبریک میگم و از همه ی ناظران و مسئولان سایت بابت زحمت هایی که واسه سایت میکشن ممنونم


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۲۲)
 
majidabi
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ان شااله سایت 60 ساله شه


شنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۴۱)
 
SinaBarca
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم از زحمات تمام کسانی که در طول این سال ها خبر در سایت قرار می دادنند و هر روز سایت را به روز می کردنند تشکر می نم و امیدوارم که این سایت تا سال ها به فعالیت خودش همچنان ادامه بدهد .


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۲۳:۰۲)
 
تارا_تاج
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم تولد 6 سالگی سایتو تبریک می گم...

دست همه کسایی که واسه سایت زحمت میکشن، واقعا درد نکنه...
از تک تکشون تشکر می کنم....

باعث افتخاره که تو بخش اخبار، خانوما سردمدارن!!!


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۲۲:۵۱)
 
Lorca
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
از ته قلبم تولد بهترین سایت رو به همه تبریک میگم.....

از تمام کسانی که برای این سایت و هواداران آبی اناری زحمت میکشن و تلاش میکنند به خصوص آقا سعید و اقلیما جون نهایت تشکر رو دارم...

امیدوارم سایت به لطف زحمات شما همیشه پابرجا و استوار بمونه...

به امید موفقیت و سربلندی و سلامتی تمامی دوستداران و عاشقان آبی اناری در سرتاسر جهان...

اگر متحد باشیم قدرتمندیم...

زنده باد هواداران آبی اناری......

زنده باد بارسای کبیر...


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۴۵)
 
الیکا
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایتو از صمیم قلب تبریک می گم و امیدوارم سالای بعد همه دور هم جمع شیم و این روزو جشن بگیریم!


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۰۶)
 
Patrick
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ممنون


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۸:۴۳)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولدت مبارک!!بین همهی سایتهایی که دیدم کامل ترینه.اقای ایمنی ممنون


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۷:۴۷)
 
MM-Masoud
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم به نوبه خودم تولد سایت رو تبریک میگم و از مدیران سایت تشکر ویژه ای دارم!
امیدواریم سال به سال پیشرفت کنیم!!


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۵۱)
 
H_Majnun
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم تولد 6 سالگی سایت رو تبریک میگم و از تمام دوستانی که برای سایت زحمت میکشن به خصوص مدیران محترم که زحمت زیادی برای سایت میکشن.
به امید موفقیت روز افزون سایت.


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۳۲)
 
zrm10
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
این کیکه خیلی با حاله



جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۶:۱۵)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارک باشه. جا داره از زحمات همه دوستان تشکر کنم.


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۳۸)
 
tmagh
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم ششمین سالگرد تولد این سایت ارزشمند را به همه مسئولان و زحمتکشان این سایت تبریک میگویم. به عنوان یک هوادار امکانات این سایت برای من بسیار مفید بوده است و در یک سال اخیر که عضو شده ام شاهد پیشرفت فراوان بخشهای مختلف این سایت بوده ام و امیدوارم همیشه پایدار باشد


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۲۶)
 
mahdis
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارکه مبارک بر همگی مبارک!!!!!منم کیک میخوام :201:


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۰۶)
 
messibarca
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
به همه تبریک میگم


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۳۳)
 
amirpuyol
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ششمین سالگرد تاسیس سایت رو تبریک میگم


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۱۱)
 
tiesto<3cruyff
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
منم تبريك ميگم تولد 6 سالگي و از همه زحمتكشهاي سايت و مخصوصا آقا سعيد بي نهايت ممنونم واقعا تو اين مدت عالي كار كردين و پيشرفت خوبي داشتين


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۴:۰۲)
 
hadi68
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
مبارك باشه 1000000000000000000000000000000000ساله بشي.


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۵۷)
 
Reza180
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من اول از همه خدارو شکر میکنم که عضو این سایتم.....دوم از همه ی مسئولا تشکر میکنم که همت میکنیدو به عشق آبی اناریا این سایتو بروز میکنید....ممنون.....تولد سایت مبارک


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۳:۳۴)
 
barcelona315
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
شش سالگی سایت مبارک


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۳۹)
 
call_of_catalan
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
شعار امسال رو سردر سایت بزنین تا فراموش نشه :

نقل قول
شعار امسال: همت، خبر، اسپم کم!


البته گزینه سوم مهمتر از همشونه


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۱۵)
 
Leo.My.Life♥
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولدت مبارک!!!!!!!!!


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۲:۰۷)
 
gaudi
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایتمون مبارک

به امید موفقیت هر چه بیشتر آبی اناری دلان

زنده باد بارسا


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۴۱)
 
sajadmessi
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایت بارسلونا مبارک


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۱:۱۵)
 
hamid.lionel
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ایشالا همیشه از همین برنامه ها باشه


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۴۷)
 
omid_sleepless
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
من هم تولد سایتو به عزیزان تبریک میگم تا باشه از این شادیا زنده باد بارسا


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱۰:۴۴)
 
118118
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ششمین سالگرد تولد سایت رو به همه تبریک میگم


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۸:۳۸)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تا باشه از این سالها و جشنها


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۴:۰۶)
 
onlypuyol
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
ان شا الله که از سال آتی شاهد رشد و شکوفایی بیشتر سایت باشیم و همچنین خبرهای خوشتری رو مطالعه کنیم از قهرمانی های بارسا . . .

با تشکر فراوان از همه ی دوستان در سایت . . .


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۳:۵۶)
 
kourosh-zlatan
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولد سایت رو به همه تبریک میگم


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۲:۲۷)
 
messi-6810
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
آقای ایمنی از زحماتتون ممنونم خسته ی 6 سال زحمت بی وقفه نباشین برای شما وتمام کسانی که برا سایت زحمت میکشن آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم مثل قبل برای بهتر شدن سایت تلاش کنیدواقعا ممنون.


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۱۸)
 
Kingslayer
پاسخ به: ششمین سالگرد تاسیس FCBarcelona.ir مبارک باد!
تولدت مبارک نینی 6 ساله

از سال دیگه باید بری مدرسه

شعار امسال: همت، خبر، اسپم کم! ^^


جمعه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ (۱:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!