به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ابراهیموویچ نمی‌خواست که «آنری جدید» باشد.مصاحبه
فرستنده ساسان فراحی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۰) (۲,۳۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت اسپورت
مترجم: ساسان فراحی / FCBarcelona.ir


زلاتان ابراهیموویچ کماکان تاکید می‌کند که از دلایل وجود اختلاف میان وی و گواردیولا ناآگاه است؛ مهاجم سوئدی همچنین از دلایل رفتن از بارسا سخن می‌گوید.

مهاجم آث میلان ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه دوستانه سوئد گفت: «مربی با من صحبت نمی‌کرد؛ فقط همین و واقعا نمی‌دانستم دلیل این موضوع چیست.»


ایبرا در ادامه توضیح داد که شش ماه ابتدایی را در بارسا به صورت رویایی سپری کرده است؛ اما از بهار سال گذشته، مشکلاتی با گواردیولا پیدا کرده است.

وی همچنین توضیح داد که در جریان تمرینات پیش فصل به سختی تلاش کرده است تا جایگاه ثابتی را در ترکیب بارسا بیابد؛ اما این اتفاق «غیرممکن!» بوده است.

ایبرا احساسات خود را این چنین بیان می‌کند: «من 29 سال دارم و این موضوع برایم عجیب بود؛ تاکنون با چنین مسائلی درگیر نشده بودم؛ من در مرحله‌ای بودم که نمی‌توانستم برای کسب جایگاه ثابت در تیم تلاش بسیاری کنم؛ حقیقتا، برایم غیرممکن بود که یک فصل دیگر را روی نیمکت بنشینم و هم‌تیمی‌هایم را تماشا کنم؛ من فصل اسفبار تیری آنری را از نزدیک دیدم و نمی‌خواستم که به «آنری جدید» تبدیل شوم.»

به هرحال، مهاجم میلان کماکان انگیزه زیادی برای فوتبال بازی کردن در باشگاه جدیدش دارد.

وی در این زمینه می‌گوید: «من تنها می‌خواهم چیزی که شش ماه است از دستش داده‌ام، یعنی فوتبال بازی کردن را مجددا به دست آورم و از این اتفاق لذت ببرم؛ همین!»
ارزش: ۹.۰۰ (۳ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farid_barcelona
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حیف شد که این مشکلات پیش اومد و از دستش دادیم
کاش اخلاقش خوب بود واین مشکلات درست نمیشد
من نمیدونم حرفاش تا چه اندازه راست بود و مقصر کیه اما امیدوارم موفق باشه ولی از رفتن از بارسلونای کبیر پشیمون بشه

زنده باد کاتالونياي بزرگ
زنده باد بارسلوناي کبير



دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۴۴)
 
barca70
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
من يكي ١٠٠% با شما موافقم




یکشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ (۶:۳۹)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
Viva Zlatan Ibrahimovich


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۲۷)
 
helldorado
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
به نظرتون forward کم نداریم؟
به نظرتون اگه مثلاً خدایی نکرده ویا مصدوم بشه افت کنه کی می خواد جاشو پر کنه؟
به نظر من فروش ایبرا درست بود اما نه الان، حداقل جاش 1 forward دیگه می گرفتن! به نظرم سخته تو 3 تا جام با فقط همین forward ها نتیجه دلخواه گرفت!
البته پپ همیشه اعتقاد به جوانها داشته و ریسک کرده و نشون داده که از خیلی ها بیشتر می فهمه، امیدوارم امسال بویان و جفرن نا امیدمون نکنن!
راستی forward هامونم خیلی قد کوتاهن اینم یه مشکله!


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۲۴)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
به نظر من پپ خیلی هم تحملش کرده باید زودتر از اینا میرفت


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۲۲:۰۰)
 
kourosh-zlatan
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حلا که دیگه رفته میلان امیدوارم به روزای اوجت برگردی


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حالا که بودی



شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
ایشالا بارسا و بارسایی همیشه موفق باشه...


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۱)
 
amin_meili
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
آره همون بهتر که رفتی....چون کم کم داشتی رو اعصاب را میرفتی


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱۲:۲۱)
 
leo.taha
nemikham henry jadid basham
heheheheh khodesho ba henry moghayese mikone yekiny beporse azin zelatane ke aya to ta halamard sale football shody kary ke henry tu sale 2004 be serahat anjam dad : :fan
heife etoo ke toro behesh tarjih dadan vaghean heif:


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۵:۴۲)
 
leo.taha
.هرکی که جای پپ بود میتونست تیمو قهرمان کنه!!!
az nazare man ke shoma darhale talaf shodany
nemisoonam chera ta hala kashf nashody

lotfan nazaro pak nakonin typik farsi nadaram
albate in nazare mane


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۵:۲۷)
 
vppximbbpjg
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
هرکی که جای پپ بود میتونست تیمو قهرمان کنه!!!

آخه پسر جان شما اگه یه خورده اطلاعات فوتبالی داشتی یه همچین حرفی نمیزدی!!!
در مورد شما دو مساله وجود داره:
1. اول اینکه احتمالا شما زیاد PES 2010 اون هم از نوع Master League بازی کردی که باز احتمالا روی حالت Begginer بوده!! چاره ی کار: چاره ی کار شما اینکه از این به بعد اگه علاقه به مربیگری داری برو بازی FIFA Manager 2011 که تا دو ماه دیگه میاد رو بازی کنی!! تازه میتونی Very Easy کنیش!!
2. حالت دوم اینه که شما خواستی الکی یه نظری بدی تا اون شماره ی تعداد نظر هات بره بالا که پزشو بدی!!
راه حل: راه حل اینم اینکه مثل بعضی ها پیام خالی بزاری!!


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۵۰)
 
vppximbbpjg
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
از همون اول خریدن یه "مرد یخی" برای یه باشگاه پرطرفداری مثل بارسا کار اشتباهی بود. امیدوارم که دیگه از این اشتباه های پر ضرر برای باشگاه انجام نشه!!


شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۲۴)
 
مازیار
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
خوب شد که خودش هم فهمیده و نمونده که هم برای خودش بد باشه هم برای بارسا .


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۴)
 
omid.barca
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
این خیلی بی انصافیه که که کسی درباره ی پپ اینجوری حرف بزنه.پپ بهترینه .مسی چرا نمیتونه تو تیم ملی موفق باشه یا دنی آلوز؟اگه به ستاره باشه رئال دوساله از بارسلون پر ستاره تره چرا نمیتونه موفق بشه؟واقعا متاسفم برا همچین طرز فکری.شاید ما هواداران ایرانی لیاقت همچین مربی رو نداریم .تو بارسلون که همه ی کاتالانها گواردیولا رو رو سرشون میزارن.حالا ما اینجا داریم دربارش......زلاتان امیدوارم هیچ وقت به بارسلون بر نگردی.ما هواداران هیچ وقت گواردیولا رو به تو پولکی و بی تعصب نمیفروشیم.همه ی دنیا دارن حسرت مربی مارو میخورن.زنده باد پپ گواردیولا.پپ دوست داریم


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۳۸)
 
ßΞђſǿцŽ
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
اگه خوب بازی می کردی کی جرات داشت تو رو بازی نده !!!
دیگه داره می ره رو اعصاب !!!



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱۱:۵۷)
 
mehdi.ser
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
دوستان عزیز تأمل کنن و اینجا رو بخونن:
1-ماجرای زلاتان برای بارسا یک مسأله تموم شده است و بنظر من لزومی نداره اینقدر از نظرات زلاتان خبر درج کنید ،شاید زلاتان بخواد هر هفته بر علیه پپ یا بارسا حرف بزنه و جو تیم رو بهم بزنه... بالاخره هر بازیکنی وقتی از یه تیم به این شکل میره و نمیتونه انتظارات رو برآورده کنه ، یه جوری باید عملکردش رو
توجیه کنه.پپ تو یه مصاحبه یه جمله بدین مضمون گفت که جواب همه رو داد؛گفته بود:او تو آوردن زلاتان نقشی نداشته و به خاطر بارسا سکوت میکنه و دلیل اختلافش رو با زلاتان رو رسانه ای نمیکنه....
2- خرید زلاتان از ابتدا اشتباه بود و متأسفانه هیأت مدیره قبلی تحت تأثیر 200 میلیونی که رئال در بازار
نقل و انتقات هزینه کرد اقدام به چنین خریدی نمود در
حالیکه اصلا فلسفه بارسا با رئال فرق داره....چه دلیلی داشت بارسا اتوئو رو -که همون فصل 30 گل فقط تو لالیگا زده بود -بفروشه؟یادمه که بارسا پارسال حاضر نشد برای خرید داوید ویا چند میلیون بیشتر بپردازه در حالیکه حدود قیمت داوید ویا(46 میلیون) رو با یه اشانتیون ناقابل!!یعنی اتوئو به اینتر تقدیم کرد و شاهکار تاریخی باشگاه رو رقم زد!من نمیگم زلاتان بازیکن خوبی نیست اما با فلسفه بازی بارسا همخوانی نداشت.و خرید زلاتان همونقدر اشتباه بود که خرید بازیکنانی مثل هلب، چیگرینسکی و .....!
3- من اول از این روسل خوشم نمیومد اما الآن خیلی قبولش دارم.از خریدهایی که کرد نشون داد خیلی آدم فهمیده ای هست و بیخود هزینه نمیکنه؛متأسفانه بیشتر تمرکز بارسا در این تابستان در مورد خریدهای بدرد نخور هیأت مدیره قبلی(مثل زلاتان،چیگرینسکی، هلب، هنریکه،کئیرسون،کاسرس) و قرض دادن اونها
به تیمهای دیگه یا جنجال سسک گذشت و فرصت کافی برای تمدید قرارداد بازیکنها و تمرکز بر روی جوانان بارسا نبود....
4-مطلب آخر در مورد دوستانی که میگن :پپ برای بارسا کار بزرگی نکرده و اگر این تیم دست هر کسی بود اون رو قهرمان میکرد» اولا شما به سبک بازی بارسا نگاه کنید که همه چشمها رو خیره کرده و فقط آوردن جام کافی نیست(که البته با 8 تا جامی که پپ تو 2 فصل مربی گریش بدست آورده دیگه جای بحث نیست)شما حاضرید مربیان بارسا امثال مورینیو، کاپلو ،رافا بنیتز و...باشن و با اون شیوه های ضد فوتبالیشون هر سال جام بگیرن؟! واقعا اون چیزی که الآن بارسا رو سر زبونها انداخته و همه با افتخار از فوتبال بارسا حرف میزنن،به خاطر شیوه بازی بارساست که به پپ برمیگرده؛بعلاوه خیلی از بازیکنای فعلی بارسا دست پرورده های پپ چه تو زمان سر مربی گری بارسا و چه زمانی که مربی تیم پایه ای بارسا بود،هستن و بعضی ها مثل پویول و ژاوی حتی با پپ همبازی هم بودن و به بعبارتی بیشتر بازیکنان بارسا به پپ مدیون هستن و خلاصه هر جوری هم حساب کنین الآن بهترین گزینه مربی گری بارسا
فقط و فقط پپ هستش....



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۷:۰۷)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
خب ارزوی هربازیکنی اینکه یه روزبالباس بارسادیده بشه زلاتان مه مستثنی نبود


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۵:۳۷)
 
amir_fcb9
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
الان فقط باید به فکر بازیکنان امسال بود.
آنری، مارکز، اتوو، زلاتان، توره و ... -چه خوب چه بد -بالاخره رفتند و هیچ کاری هم نمی شود کرد.
باید درس گرفت تا مجددا تکرار نشود.


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۴:۵۹)
 
Elnino/v
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
دیگه رفته و همه چی تموم شده... .هرجا هست موفق باشه.


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۴۷)
 
Eliass
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
دوست خیلی عزیز و محترم چرا تمومش نمی کنید ؟!؟!
شما چند تا نظر با همین مضمون تو همین خبر گفتید...
آخه چرا به حاشیه ها دامن میزنید.؟؟؟ به جای حمایت


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۳۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۲۷)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نباید می رفت ولی رفت.کاریش نمی شه کرد...


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۳:۲۶)
 
Eliass
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
این بابا دیگه داره شورشو در میاره.... نه از اون اومدنش که کلی جنجال به پا کرد و اون بوسه های الکی که به لوگو و پیراهن ما میزد و نه اینکه الان با رفتنش گند زده به اعصاب همه...
تو رو خدا بس کنید دیگه...
به همه هوادارای عزیز میگم بســــــــــــــــــــــــــه دیگه..
حالا موقع این حرفا نیست به خدا...
الان اگر واقعا هودار واقعی بارسا هستید ، فقط باید پشت هم باشید و از بازیکنای خوبتون حمایت کنید و حامی اونها و مربیتون باشید........... همین... والسلام



جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۱:۳۶)
 
tjbarca
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
zelatan faghat mikhad chehreye pep o kharab kone o bara barca hashie dorost kone ..harfash bachegunast


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۱۹)
 
hamid_maxpayne
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
بازی ایبرا فقط به درد فوتبال کند ایتالیا می خوره.از همون اول هم نباید با سامی معاوضه می شد.


جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ (۰:۰۴)
 
soorena
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
درسته که بارسای فعلی بازیکنای بسیار خوبی داره ولی می خوام در مورد مثال قبلیم کمی توضیح بدم.
قبلا هم تیماییی بودن که حتی شاید در مجموع بازیکنای بهتری هم بودن ولی هرگز این چنین نتیجه هایی نگرفتن. ببینین مطمئنا اگه دو سال پیش تیم نتیجه نمی گرفت دیگه هممون نمی گفتیم ما چه بازیکنایی داریم. این یه موضوع دو طرفست. تیم خوب بازیکن خوب می سازه و بازیکن خوب تیم خوب. اگه پپ مربی خوبی نبود اون وقت این بازیکنا هم به این خوبی نبودن.
در مورد اون تیم رویایی می خوام کمی بیشتر توضیح بدم. اونا روماریو رو داشتن که بعد از پله تنها کسیه که موفق شده بیش از هزار گل بزنه! اونم تو فوتبال جدید. ما یه همچین مهاجمی رو داشتیم که بهترین بازیکن جهان هم شده بود. پپ چنین نوکی داشت؟ روماریو جزو بهترین های تاریخ محسوب میشه که تو بارسا هم بسیار موفق بود. استوئیچکوف رو داشتیم. اون تا قبل از مسی تنها بازیکن بارسا بود که همزمان هم توپ طلا و هم کفش طلا رو گرفت در حالی که بازیکن نوک هم نبود. کسی بود که یک تنه بلغارستان رو به جمع 4 تیم برتر جام جهانی برد و بی شک یکی از برترین های تاریخ فوتبال. ما رونالد کومن رو داشتیم که 102گل رو در طی 5 سال به ثمر رسوند!!! در حالی که یه مدافع بود! برای اینکه خوب دستتون بیاد باید بدونین حتی رونالدینیو هم تو 5 سال بازیش نتونست 100 تا گل بزنه. گلزن ترین مدافع تاریخ فوتبال رو بارسا داشت که با ضربه کاشتش قهرمان اروپا شد. غیر اینها مایکل لادروب بود که یکی از بهترین های اروپا بود، پپ گواردیولا بود که هم پست بوسکتس فعلی بود و ... . به نظر شما این بازیکنا کمترن؟ به نظر من سرتر هم بودن. ما چنذ بازیکن افسانه ای داشتیم ولی نتونستیم این همه موفقیت رو تو یه سال به دست بیاریم اون هم با کرایوف بزرگ.
مگه میلان گولیت، فن باستن و رایکارد و ... رو نداشت؟ مگه رئال زیدان و فیگو و بکام و کارلوس و رونالدو و ... رو نداشت؟ تونستن؟
هرکی می تونست چیه؟!!!



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۵۳)
 
soorena
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
متاسفم که یهد عده از هوادرا هم این حرفا رو میگن.
1- اولابازیکنایی که رایکارد داشت شاید بهتر هم بوده باشن، پپ آنری رو داشت رایکارد رونالدینیوی در اوج رو. ولی آیا تونست همچین کارایی بکنه. البته رایکارد هم بسیار موفق بود و دوست داشتنی ولی پپ فوق العاده بود.

2- مگه رئال پارسال کم بازیکن داشت؟ یه جام گرفت؟ یا اون چلسی مورینیو که اون همه بازیکن داشت یه مربی مثلا کاردون تونست؟ مگه میلان دهه نود اون همه بازیکن نداشت؟ یا همون تیم رویایی کرایوف ببینین کیا رو داشته؟ روماریو، استوئیچکوف، همین پپ، لادروب، دفاع بار نکردنی ای مثل کومن و ... اسطوره های تاریخ فوتبال رو کرایوف بزرگ داشت، یعنی اونا از پدرو و کیتا هم کمتر بودن؟
میلان و بارسای رویایی هردو موفق بودن ولی هیچ کدون نه 6 تا جام یه جا گرفت نه 99 امتیاز تو یه فصی گرفتن. موفق بودن ولی پپ باور نکردنی بود، کاری رو کرد که در تاریخ فوتبال سابقه نداشته.
این جور حرفا نتیجش همون سبکیه که رئال رو تبدیل به تیم دوم اسپانیا و تیم چندم اروپا کرده.


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۳:۲۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۲۵)
 
SinaBarca
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
به نظر من هم اصلا سبک بازی ابرا به بارسا نمی خورد و از همان اول هم خرید ابرا توسط مسئولان بارسا یک خرید اشتباه بود .


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۲۱:۲۲)
 
Hero.Sniper
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نمیدونم چی بگم فقط این رو میدونم که ایبرا بعد از اومدن به بارسا اصلآ خوب بازی نکرد مگر در اون چند هفته ی ابتدا ی فصل قبل که تو همش داشت گلزنی می کرد


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۵۶)
 
pouya.noucamp
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حرف زدن در مورد چیزی که تموم شده بی معنی هستش.
مهم بارسلوناست.


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۵۰)
 
lionel.buffon66
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
چون عضو بارسا بودی و گلت به ریال هنوز تو ذهنمه برات ارزوی موفقیت میکنم فقط امیدوارم دیگه مصاحبه ای علیه پپ انجام ندی


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۷)
 
prsam
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
اصلا نمی شه انری با ایبرا مقایسه بشه


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۶)
 
lovemessi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۳)
 
PHILLIP-COCU
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
تا اونجا كه من ميدونم وقتي يه مربي به يه بازيكن كم محلي ميكنه داره محترمانه بهش ميگه : من ديگه لازمت ندارم دنبال يك تيمه جديد باش.
پپ اين حرفو شش ماه پيش به اين آقا گفته ولي اين آقا با لجبازي كارو به اينجا رسوند.

اگه اين آقا بچه بازي در نمياورد و ميرفت ليگه برتر ما اينقدر ضرر مالي نميكرديم.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۹:۱۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
برای جایگاه ثابت تو تیم باید خیلی تلاش کرد


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۳۹)
 
Leo_vahid
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حالم از بازی ایبراهیموویچ به هم میخوره. باید تو یه لیگ کند و کم تکنیک بازی کنه.

گواردیولا به کسانی بازی میده که با غیرتشون واسه بارسلونا بازی کنند
حالم از بازی ایبراهیموویچ به هم میخوره. باید تو یه لیگ کند و کم تکنیک بازی کنه.

گواردیولا به کسانی بازی میده که با غیرتشون واسه بارسلونا بازی کنند



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۲۷)
 
reloadd
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
به نظرم هلب هم مشكل از خودش بود...چون به قول خود هلب نتونستش از نظر زبان و فرهنگ خودشو با بارسا وقف بده...


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۱۷)
 
reloadd
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
ديگه اين زلاتان داره شورشو در مياره!!!! بگو نتونستم تو بارسا موفق باشم! بازيم به بازيه بارسا نمي خوره! ديگه چرا بهونه مياره؟! خودتو با تي تي مقايسه ميكني؟ تي تي ساله دوم حضورش فوق العاده بازي كرد, ولي وقتي سال سوم ديد بازيكني بازي ميكنه كه از خودش اماده تره, هيچي نگفت... هر وقت هم ميومد تو زمين با روحيه اي بسيار زياد ميومد...
اقاي عزيز , يادت نره وقتي تو زمين بودي, مثل يك ديوار دفاعي بودي واسه مسي! كافيه امار گل هاي مسي رو وقتي تو زمين بودي رو با وقتي تو زمين نبودي مقايسه كني!
زنده باد پپ كبير, زنده باد بارساي كبير...


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۱۴)
 
amir008
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
من 29 سال دارم و این موضوع برایم عجیب بود؛ تاکنون با چنین مسائلی درگیر نشده بودم؛ من در مرحله ای بودم که نمی توانستم برای کسب جایگاه ثابت در تیم تلاش بسیاری کنم؛ حقیقتا، برایم غیرممکن بود که یک فصل دیگر را روی نیمکت بنشینم و هم تیمی هایم را تماشا کنم؛ من فصل اسفبار تیری آنری را از نزدیک دیدم و نمی خواستم که به «آنری جدید» تبدیل شوم.»

آقای خوش تیپ شما پارسال حتی همون آنری اسفبار هم نبودی، تیری رو نیمکت نشست چون دیگه خودش نمی خواست بازی کنه، مثل اینکه یادت رفته سال 2009 با اینکه 70 درصد آنری آرسنال نبود ولی با این حال پدرو اصلا رنگ ترکیب اصلی رو ندید و وقتی آنری دید دیگه به همه چیز ممکن رسیده تصمیم گرفت بره آمریکا بازی کنه و اصلا هم واسه تیم حاشیه درست نکرد حتی اخرای فصل پارسال وقتی دیگه چسبیده بود رو نیمکت بازهم اومد و گفت:بارسا مهم ترین چیز است! تو رو قرآن تو یکی دیگه خودتو با انری مقایسه نکن آنری کسی بود که تو تاریخ همتا نداشت!
همیشه یه روحیه فداکاری خاصی تو وجودش بود، خودشو فدا کرد تا به پدرو و بویان بازی برسه ، خودشو آدم بده کرد و دستشو کرد دست شیطان تا فرانسه بره جام جهانی! دیگه نیازی به گفتن این نیست که بعد گیگز بیشترین پاس گل تاریخ لیگ برتر رو داده( اونم با تعداد بازی خیلی کمتر نسبت به گیگز)

نقل قول
پپ پپ پپ واقعا که پپ.اینم میگم همه بدونن اگه هر مربیه دیگه ای هم جای پپ بود بارسا قهرمان میشد آهای مردم(به خدا ژاوی و مسی تو هر تیمی کنار هم باشن خط حمله اون تبم فوق العادست.پویول و پیکه هم باشن با هم اون تیم که گل نمیخوره) اگه منم مربی میشدم تیمو قهرمان میکردم.پس به خاطر 6 تا جام از پپ حمایت نکینین.ازش توضیح بخواین که با رونالدینیو . اتوو . یحیی توره و ابراهیموویچ چیکار کرد پپ ازت بدم اومد

عزیز اینایی که میگی تو تیم فرانک رایکار هم بودن منتها تیم فرانک به منچستر باخت (با اینکه خیلی دوستش دارم و تو اون بازی هم من یو با یه گل الکی بود) ولی تیم پپ 2 تا به من یو زد(و چند تا نزد) از لحاظ فنی در اینکه پپ بهترین مربی دنیاست شکی نیست ولی تو نقل و انتقالات قبول دارم خیلی خوب کار نکرده، بد تر از همه هم خرید زلاتان و دچار کردن الکساندر هلب به اون وضع!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۵)
 
Maryam_Villa
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
خوب شد که رفت
الان که داوید هست دیگه موندنش معنی نداشت


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۸:۰۰)
 
Leo_vahid
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
سبک بازی ایبراهیموویچ اصلاً بدرد بارسلونا نمیخوره.

من خودم از همون اول مخالف اومدنش به بارسلونا بودم.

خیلی هم خوشحالم که از بارسلونا رفته.

حیف این همه پول که ریختیم تو جوی آب!!!

لیاقتش همون لیگ ایتالیاست که سرعتی و تکنیکی نیست

دوستان عزیزی که دائم حرف از گل زدن زلاتان به رئال مادریدو میزنن توجه کنند که اون گل رو هم اگه در اون موقعیت ساده نمیزد به هیچ دردی نمیخورد. تیری هانری کاراییش خیلی بهتر از زلاتان بود اما رفت. با این همه پولی که زلاتان گرفت به معقولانه و با صراحت میشه گفت که در بارسلونا فوق العاده کم کار بود و درست بازی نمیکرد.

کلاً خرید اشتباهی بود



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۵۹)
 
messi724
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
چرا فکر میکنید بویان و پدرو از زلاتان کم ترند؟
بویان این فصل چقدر بازی کرد؟ تو همون تعداد بازی کمش 13 تا گل زد.
ایبرا تقریبا تو اکثر بازی ها فیکس بود و 16 تا زد.
زلاتان کجا نیمکت نشین بوده؟ من که تا یاد دارم تو بازی های بزرگ و کوچیک، مهم و بی اهمیت فیکس بازی کرده. به جز 3-4 تا بازی آخر فصل پیش. نمونش بازی رفت و برگشت با اینتر که با وجود بازی نه چندان خوبش فیکس بود. ولی اگه تو همون بازی بویان فیکس بود ما با اختلاف 2 گل رفته بودیم فینال.
من کارهای پپ رو تایید نمیکنم ولی زلاتان به خودش و گذشتش تو بارسا نگاه نمیکنه. آدمی که یه روز میاد میگه من تو بارسا میمونم و میجنگم، فردا میاد میگه میخوام برم که آنری جدید نشم به درد بارسا نمیخوره. هر چند مشخصه که مدیر برنامه هاش بد جوری پرش کرده بوده.


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۱۳)
 
wanted158
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
موفق باشي ، ولي وقتي به درد بارسا نميخوري ميخواي بموني كه چي ؟ كار تيمي تو بارسا حرف اول رو ميزنه .


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۱۱)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
خوب شد که خودش هم فهمیده و نمونده که هم برای خودش بد باشه هم برای بارسا .


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۰۷)
 
Dark_Rider
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
یه کم انصاف داشته باشین همین ایبرا بود که گل پیروزی ما رو به خوکها زد
من قبول دارم که کمی خودمحوره و خیلی کند ولی در حقیقت بازیکن خوبی بود
بد هم کار نکرد من با همتون شرط میبندم که نه بویان و نه پدرو تا سه چهار سال دیگگه نمیتونن ت یه فصل بیست تا گل بزنن



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۰۳)
 
xavisam
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
اگه منم مربی میشدم تیمو قهرمان میکردم.پس به خاطر 6 تا جام از پپ حمایت نکینین.ازش توضیح بخواین که با رونالدینیو . اتوو . یحیی توره و ابراهیموویچ چیکار کرد

این چه حرفیه برعکس تیمی که اینقدر ستاره داشته باشه هدایتش سخت تر میشه باید کسی باشه که بتونه تیمو هماهنگ کنه.بتونه آشوب گرا رو از تیم کنار بذاره(زلاتان)مثلا همین رئال با اون همه ستاره چون پپ رو ندارن هیچی ندارن.
نقل قول
من تنها می خواهم چیزی که شش ماه است از دستش داده ام، یعنی فوتبال بازی کردن را مجددا به دست آورم و از این اتفاق لذت ببرم؛ همین!»

الهی بگردم چه کم اشتهایی تا همین جا هم که تو بارسا بودی کلی منت رو سرته.
نقل قول
نمی خواستم که به «آنری جدید» تبدیل شوم

تو به هیچ عنوان هم آنری نمیشی.تو کجا تیری باغیرت کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۷:۰۲)
 
onlypuyol
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
سلام . . . یه کم معرفت واسمون خوبه ها !

مگه فراموش کردید که ریکارد با همه ی این ستاره ها یه جامم تو دوسال آخر نگرفت . . .
وهمین ستاره هایی مثل زلاتان با حاشیه هاشون باعث اخراجش شدن . . . !



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۵۴)
 
Sami_Messi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
من تنها می خواهم چیزی که شش ماه است از دستش داده ام، یعنی فوتبال بازی کردن را مجددا به دست آورم و از این اتفاق لذت ببرم؛
تقصیر خودته که با کند و بد بازی کردنت باعث شدی نیمکت نشین شی حالا برو گمشو ایتالیا فقط بارسا مرگ بر دشمنان بارسا


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۵۴)
 
niloo_messi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
واقعا" بازیش به درد بارسا نمیخورد خوشحالم که رفته

اگه یه ذره از غرورش کم کنه تو ایتالیا موفق میشه حتما" چون بازیش واسه اون سبک فوتباله

گواردیولا رو واقعا" قبولش دارم تدبیر اونه که با بازیه خوبه ژاوي و مسی و بقیه میشه این همه افتخار واسه بارسای عزیز

هانری و خیلی دوست داشتم ولی دوره ی بازیش تو بارسا تموم شده بود خودشم عینه یه مرد بارسایی رفت کنار
ولی یایا توره حیف


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۵۰)
 
مازیار
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۴۲)
 
ROMAK70
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
خدا رو شكر كه رفت و ما رو راحت كرد.....


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۳۷)
 
Lionel-Andres-messi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
زلاتان اصلا نباید خریده می شد که حالا سر فروختنش جاروجنجال بشه...
--------------------------------------------
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
Donwnload Westlife s Albums
Join us


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۳۷)
 
saeid-m-x
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
اگه منم مربی میشدم تیمو قهرمان میکردم.پس به خاطر 6 تا جام از پپ حمایت نکینین.ازش توضیح بخواین که با رونالدینیو . اتوو . یحیی توره و ابراهیموویچ چیکار کرد

avalan ke shoma karet kheili doroste va hatman morabi sho ke az dast nari,dovoma...agar hamin pep ke azash bad migi,agar ronaldinho ro nemindakht biroon alan in nasle talayie messi,bojan ,pedro,jeffren....be vojood nemioomad va xavi va iniesta nemitoonestan un joor ke alan hast pish raft konan.agar ham ba in bazikona har kas dg mitoonest timo ghahreman kone pas har timi ke bazikonaye bozorg dashte bashe 6ta jam migire?!real madrid mage ronaldo vo kaka va casillas....nadasht?!ghahreman shod?!!!!!!!!!!!
LOTFAN IN NAZAR RO PAK NAKONID,BEBAKHSHID AKHE FARSI NADARAM,FAGHAT MIKHASTAM BE YEKI AZ BARO BAXE ANJOMAN JAVABESHO BEDAM


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۳۵)
 
mohammad_s
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
تقصیر خودش بود خودش هم تو این مصاحبه یه چیز هایی گفته و پپ هم تو مصاحبش گفته که به خاطر مسائل بیرون زمین بوده


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۰۷)
 
Barca4Life
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
فرق تو با هانری این بود که اون نصف فصل رو روی نیمکت بود حاشیه درست نکرد که هیچ بعد از رفتنش هم بر علیه تیم حرف نزد
ولی تو از هفته دوازدهم بد بازی کردی ولی بهت بازی داده شد
با این همه باز هم حاشیه درست کردی
فکر نمی کنم کسی غیر از پپ هم بود بیش از این با هات مدارا میکرد


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۶:۰۱)
 
saraj
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
دمت گرم منم میگم باید میرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایول یه یار پیدا کردم!!!!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۵۵)
 
benbarca1
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
زلاتان بايد ميرفت.

واقعا حيف از بويان و پدرو نيست كه روي نيمكت باشند !!؟

به جرات می توان گفت جوان اول مربیان جهان درحال حاضر گواردیولاست.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۴۴)
 
benbarca1
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
نقل قول
آهای مردم(به خدا ژاوی و مسی تو هر تیمی کنار هم باشن خط حمله اون تبم فوق العادست.پویول و پیکه هم باشن با هم اون تیم که گل نمیخوره) اگه منم مربی میشدم تیمو قهرمان میکردم.پس به خاطر 6 تا جام از پپ حمایت نکینین.ازش توضیح بخواین که با رونالدینیو . اتوو . یحیی توره و ابراهیموویچ چیکار کرد پپ ازت بدم اومد


به جرات می توان گفت جوان اول مربیان جهان درحال حاضر گواردیولاست. وی با بدست آوردن انواع افتخارات در مدت زمانی کوتاه، خود را دربین مربیان بزرگ دنیا مطرح کرده است. برخی معتقدند که بیشتر عناوین بدست آمده برای پپ، بدلیل وجود بازیکنان بزرگ در تیم بارسا بوده است اما در پاسخ این مدعیان باید گفت بسیاری از تیم ها با بازیکنان بزرگ و حتی داشتن مربیان عالی به نیمی از جام های وی نیز نرسیده اند ضمن اینکه اتفاقا، بودن بازیکنان بزرگ در یک تیم خود باعث بیشتر شدن مشکلات مربی خواهد شد.

هماهنگ کردن و فرماندهی جمعی بازیکن سوپراستار آن هم برای یک مربی جوان بسیار طاقت فرساست و این دقیقا دلیل موفقیت گواردیولاست.



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
saraj
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
واقعا شماها حاضرید دوباره برگرده؟؟؟

ابیرا یک تک رو بود به پاس اعتقاد نداشت!!!

به نظر من پپ حق داشت!!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۲۸)
 
fm_mazy
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
پپ پپ پپ
واقعا که پپ.اینم میگم همه بدونن اگه هر مربیه دیگه ای هم جای پپ بود بارسا قهرمان میشد
آهای مردم(به خدا ژاوی و مسی تو هر تیمی کنار هم باشن خط حمله اون تبم فوق العادست.پویول و پیکه هم باشن با هم اون تیم که گل نمیخوره)
اگه منم مربی میشدم تیمو قهرمان میکردم.پس به خاطر 6 تا جام از پپ حمایت نکینین.ازش توضیح بخواین که با رونالدینیو . اتوو . یحیی توره و ابراهیموویچ چیکار کرد
پپ ازت بدم اومد


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۲۲)
 
salim_barca
در جریان تمرینات پیش فصل به سختی تلاش کرده است تا جایگاه ثابتی را در ترکیب بارسا بیابد؛ اما این اتفاق «غیرممکن!» بوده است.
بارسا تیم بزرگیه

برای جایگاه ثابت تو تیم باید خیلی تلاش کرد

خونه خاله نیست که امروز تو تیم بیای فردا بری تو ترکیب 11 نفره


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۲۰)
 
messibarca
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
ایبرا جان حق داری انشاالله سال دیگه برگردی بارسا


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۹)
 
saraj
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
من خودم به شخصه زیاد طرفدارش نبودم و دوست داشتم بره(البته بازیکن خوبی یود)ولی به هرحال پپ هم زیاده روی کرده!!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۷)
 
javad35
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
من معتقدم ابراهیموویچ با این که یه مهاجم کامله ولی خود محوره.مثل برباتوف این دسته بازیکنها توی تیمایی که کار تیمی رو ترجیح میدن جا ندارن.من هنوز یادم نرفته موقعیت هایی که جلو اینتر از دست داد. با توجه به بازی ضعیفش تو بازی رفت با کمال تعجب پپ اونو تو بازی برگشت ه بازی داد.ابرا تو ایتالیا موفق چون اونجا بازیها فیزیکیه ابرا برای بارسا بازیکن خوبی نبود اون کنده.


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۱۶)
 
*mojgan
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
حق داره ناراحت باشه خب...!
ولی باید از آنری یاد میگرفت...هیچی نمیگفت و همیشه برای تیم آرزوی موفقیت میکرد!
ولی تا کی؟!!!


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۵:۰۷)
 
alisarvandi
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
بازیکن بزرگی هستی ولی بازیت به بارسا نمیخوره



پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
 
بارررسا
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
ایبرا حق داری چون هیشکی از نیمکت خوشش نمیاد
ولی از آنری یاد بگیر خم به ابرو نیاورد و تیم رو وارد هاشیحه نکرد
آنری میدونست که دیگه پیر شده و جاشو داد به پدرو
اون یه بازیکن فوق العاده بود و هیچوقت نه خودشو و نه تیم رو وارد حاشیه نکرد
زنده باد آنری عزیز
________________________________________________________________________________________

تویی بهانه آن ابر ها که میگریند
تی تی عزیز با این که رقتی ولی بازم به یادتم


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۳۸)
 
fm_mazy
پاسخ به: ابراهیموویچ نمی خواست که «آنری جدید» باشد.
ایبرا درکت میکنم
اینا قدرتو ندونستن
گواردیولا رو هم شناختیم از هر کسی بدش بیاد اون باید از فوتبال خداحافظی کنه یا از تیم گواردیولا بره
مثل رونالدینیو
اتوو
یایا توره
و خود تو عزیزم
دلم میخواد سال بعد برگردی بارسا


پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!