به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین مناظره انتخاباتیبارسلونا
فرستنده The Kingslayer در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۴۰) (۲,۰۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


اولین مناظره میان 4 کاندیدای مدیریت باشگاه فوتبال بارسلونا، روز دوشنبه از رادیو کاتالونیا پخش شد.

آگوستی بندیتو، خوام فرر، مارک اینگلا و ساندرو راسل، بیانیه‌هایشان در رابطه با انتخابات مدیریت پیش رو، مطرح کردند.


مناظره به 4 بخش مختلف: ورزش، اقتصاد و سهام باشگاه، مسائل اجتماعی گسترده‌تر و میراث لاپورتا تقسیم می‌شد.

آگوستی بندیتو

سیاست‌های ورزشی

آقای بندیتو مایل است جوزپ گواردیولا به عنوان مربی به فعالیتش ادامه بدهد، اما مایل است منشی ورزشی، تیکی بگیریستن و مدیر جوانان، خوزه رامون الکسانکو را تغییر دهد. البته او تاکید کرد که او بیشتر به سیاست گروهی و مشورتی اعتقاد دارد تا فردی. او در رابطه با فوتبال جوانان گفت: «تغییرات اندکی لازم است. من ترجیح می‌دهم با کسانی کار کنم که رابطه کاری خوبی با آنها دارم.» او همچنین عقیده دارد که مقام مدیریت افتخاری که به یوهان کرویف داده شده است، باید توسط اعضا بازبینی شود.

سیاست‌های اقتصادی و سهام باشگاه

او بدهی کلی را 489 میلیون یورو تخمین زد؛ البته او این موضوع را به عنوان یک «مشکل بزرگ» نمیبیند: «این مسائل می‌توانند با نگاهی دیگر به سال‌های اخیر، حل شوند.»

او قول داد که بهای عضویت را افزایش نبخشد و فکر می‌کند که نیازی به فروختن سهام‌های باشگاه نیست. او به شدت مخالف حراج مینی استادی است. «راه حل فروش مینی استادی نیست. مردم نمی‌خواهند آن را بفروشند و به جایش خانه درست کنند.» او همچنین عقیده دارد که نیوکمپ نیاز به طراحی مجدد دارد.

میراث لاپورتا

او از لاپورتا به عنوان «بهترین مدیر تاریخ باشگاه» یاد کرد؛ البته او همچنین گفت که وی اشتباهاتی بدی نیز داشته است و به طور ویژه به توافق در ازبکستان اشاره کرد. او باور دارد که حفظ کردن طبیعت کاتالان باشگاه و پیشنهاد کرد که اعضا باید در اولویت دریافت بلیط فصول قرار بگیرند: «اعضا می‌بایست از 50% تخفیف برای دریافت بلیط برخوردار باشند.» او همچنین عقیده دارد که اعضایی که نمی‌توانند به استادیوم بیایند، باید بتوانند بازی را به صورت رایگان از تلویزیون مشاهده کنند. او تاکید کرد که مدیر عمومی، خوان اولیور به فعالیتش ادامه نخواهد داد.

خوام فرر

سیاست ورزشی

آقای فرر از سیاست‌های ورزشی هفت سال گذشته دفاع کرد: «این سال‌ها برای ما عناوین بسیاری به ارمغان آوردند و مردم از این خوشحال هستند. بیایید چیزی که دارد به خوبی عمل می‌کند را عوض نکنیم.»

او همچنین قصد ندارد که اعضای بخش ورزشی را عوض کند: «برای من آمدن یک مدیر جدید و تغییر شرایط و سیاست‌ها مد نظر است.»

اقتصاد، سهام باشگاه و سیاست‌های اجتماعی

«اف سی بارسلونا باید سهامش را منتقل کند؛ نه اینکه آنها را بفروشد.» او برای این منظور، مایل به طراحی دوباره مینی استادی است: «ما سودی به دست خواهیم آورد؛ اما این سود باید دوباره وارد سرمایه‌گذاری شود. این به ما اجازه می‌دهد که نیوکمپ را از نو طراحی کنیم و هتلی بسازیم که درآمد بیشتری برایمان داشته باشد.»

او قول داد که بهای عضویت را افزایش نبخشید و باور دارد که «نظرات هشداردهنده‌ای در مورد اقتصاد باشگاه شنیده می‌شود که حاکی از تحقق نیافتن اهداف اقتصادی باشگاه است.»

میراث لاپورتا

آقای فرر، همراه با سایر کاندیداها، از هویت کاتالان اف سی بارسلونا دفاع کرد: «باید باید از منافع کشور دفاع کند.» او فکر می‌کند که باید به اعضایی که بلیط فصل ندارند، کمک شود تا بتوانند بیشتر به دیدن بازی‌ها بیایند. او فکر می‌کند که لازم است تعداد اعضا «تنظیم» شود؛ البته او تاکید کرد: «شما نمی‌توانید مردم را از حمایت کردن بارسا بازدارید. ما باید نوع دیگری از کارت عضویت در نظر بگیریم.»

او تاکید کرد که جایگاه مدیر عمومی خوان اولیور باید در انتهای ماه ژوئن بازبینی شود؛ اما توضح داد: «او کارهای بزرگی انجام داده است و هنوز از قراردادش باقی مانده است.»

مارک اینگلا

سیاست‌های ورزشی

«پروژه‌های ورزشی من، در راستای روند 7 سال گذشته خواهد بود که با فرانک ریکارد، تیکی بگیریستن و یوهان کرویف به عنوان مهره‌های کلیدی، آغاز شد.» او مایل است همکاری میان گواردیولا و بگیریستن را حفظ کند و به اعضا یادآوری کرد که او تنها یکی از 4 نماینده‌ای است که «شانه به شانه» با یکدیگر کار کرده‌اند: «اگر تیکی نماند، من مایل هستم که گواردیولا و خود تیکی، مدیر ورزش بعدی را انتخاب کنند.»

اقتصاد، سهام باشگاه و سیاست‌های اجتماعی

هدف او این است که در طی شش سال آینده «درآمدمان را دو برابر کند.»

«شرایط مالی بارسا، هرگز یک مشکل نبوده است و نخواهد بود؛ چراکه ما بیشتر از همیشه سود داشته‌ایم. ما در طی 7 سال گذشته، توانسته‌ایم درآمد خوبی داشته باشیم.»

او هرگونه شایعه منفی را در مورد وضعیت مالی باشگاه رد می‌کند و قول می‌دهد که بهای عضویت را افزایش ندهد. او پیشنهاد کرد: «تغییرات اندکی» بر روی نیوکمپ اعمال شود؛ مخصوصا در رابطه را بخش‌هایی که دسترسی به آن امکان پذیر نیست. او پیشنهاد طراحی مجدد توسط نورمن فاستر را نمی‌پذیرد.

او در آخر پیشنهاد کرد که برای بارسا سفیرانی در سراسر دینا در نظر گرفته شود تا درآمد بیشتری داشته باشیم.

میراث لاپورتا

او مایل است شاهد «بارسایی جهانی‌تر از همیشه» باشد: «500 میلیون نفر روزانه ما را می‌بینند.»

او به اعضا یادآوری کرد که یکی از اعضای هیئت مدیره بوده است که با اضافه کردن پرچم کاتالان به لباس موافق بوده است. او در نهایت تایید کرد که در صورت انتخاب او، خوان اولیور در پستش باقی نخواهد ماند: «من ترجیح میدهم که شخصیتی فعال و با قابلیت‌های اجرایی بیشتر را در اختیار داشته باشیم؛ کسی که تا این حد درگیر سیاست نباشد.»

ساندرو راسل

سیاست‌های ورزشی

«هر کسی که انتخاب شود، گواردیولا به عنوان مربی بارسا به فعالیتش ادامه خواهد داد.»

او همچنین برای مدیر ورزشی با تیکی بگیریستن صحبت خواهد کرد، اما تا پس از انتخابات، نتیجه را اعلام نخواهد کرد.

او فکر می‌کند که آکادمی جوانان طی سال‌های اخیر، بازیکنان کافی برای تیم اول تربیت نکرده است: «در موراد اخیر مربوط به پدرو و جفرن، ما در به خدمت گرفتن آنها نقش داشتیم.»

او همچنین قول داد که مقام افتخاری یوهان کرویف را به مباحثه بگذارد.

اقتصاد، سهام باشگاه و سیاست‌های اجتماعی

او قول داد که تا 3 سال آینده بهای عضویت را افزایش ندهد. او فکر می‌کند که نیوکمپ باید به طور کامل، نوسازی شود؛ اما پروژه پیشنهادی نورمن فاستر را رد می‌کند. او باور دارد که باشگاه نیاز دارد «یک سیاست سریع و ویژه بحران» برای حل مشکل «بدهی 489 میلیونی»، در نظر بگیرد.

او باور دارد که توافق میان بارسلونا و شورای شهر در مورد طراحی مجدد مینی استادی، «برای بارسا خوب نیست.» او هشدار داد که باشگاه نیاز دارد هزینه‌های متفرقه را کم کند: «این واقع گرایی است و نه دامن زدن به شایعه‌ها»

او در نهایت سیاستی برای به دست آوردن سهام‌ها و نفروختن آنها ارائه داد.

میراث لاپورتا

4 قطب اصلی سیاست او «اعضا، کاتالونیا، اتحاد و ماسیا (آکادمی جوانان) است.» او طبیعیت کاتالان باشگاه را «انکار ناشدنی» می‌داند. او اظهار کرد که در صورت برگزیده شدن او، آقای اولیور به فعالیتش به عنوان مدیر عمومی ادامه نخواهد داد. در انتها او پیشنهاد کرد تا نوعی نظم دهی در مورد اعضای جدید باید صورت گیرد «تا جلوی از دست رفتن ماهیت باشگاه گرفته شود.»

سیاست‌های اجتماعی

آگوستی بندیتو

«کنترل کامل» بی‌نظمی‌های هواداران در ورزشگاه و حفظ لوگوی یونیسف بر روی لباس تا انقضای توافق فعلی از برنامه‌های اوست. او زیاد مایل به ایجاد آکادمی جوانان در سراسر دنیا نیست: «ما بیشتر به دنبال بازیکن‌ها می‌گردیم.»

خوام فرر

او موافق حفظ لوگوی یونسف بر روی پیراهن و مخالف بی‌نظمی‌های هواداران در نیوکمپ است. او شرایط کنونی باشگاه را تحسین می‌کند: «باشگاه در بهترین نقطه تاریخ باشگاهش قرار دارد. ما بارسایی را داریم که اهمیت می‌دهد، که مخالف خشونت و بی‌نظمی است و می‌خواهد مردم را خوشحال کند.» او به اعضا یادآوری کرد که «من تنهای کسی هستم که در طی 7 سال حضور در هیئت مدیره، فشار را تحمل کرده‌ام.»

به نظر او آکادمی جوانان در آرژانتین نتایج خوبی را به همراه دارد.

مارک اینگلا

او مایل است لوگوی یونیسف را بر روی پیراهن‌ها نگه دارد و مخالف هر نوع بی‌نظمی و خشونت در نیوکمپ است. او مایل است که آکادمی جوانان را در سراسر دنیا و در کشورهایی چون برزیل و آرژانتین ببیند. او در چندین موقعیت این کلمات را تکرار کرد: «آکادمی جوانان بیشتر از همیشه»

ساندرو راسل

او به خوان لاپورتا و اواریست مورترا برای توافق با یونسف تبریک گفت و خود را «کاملا مخالف» خشونت و بی‌نظمی در نیوکمپ معرفی کرد؛ او به اعضا یادآوری کرد که زمانی که در هیئت مدیره بوده است، عوامل بی‌نظمی از نیوکمپ خارج شده بودند.

او باور دارد که سایر بخش‌های ورزش‌های حرفه‌ای «نیاز به کمک هزینه دارند تا مثمر ثمر واقع شوند.» و این که این بخش‌ها لازم هستند.

او باور دارد که اعضا بیشتر «حالت مشتری بودن دارند تا عضو». او همچنین تاکید کرد که مایل به خرج کردن پول بر روی بازگشایی 4 آکادمی خارجی نیست: «هیچ کس چنین کاری نمی‌کند؛ چون نیتجه نمی‌گیرد. این اشتباه بزرگی است. من به عنوان کسی حرف می‌زنم که بیش از 20 سال تجربه دارد.»
ارزش: ۵.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rahmat
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
VIVA BARCELONA


چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ (۲:۰۰)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
ONLY ARGENTINA


یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۰:۴۷)
 
david-villa
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
ولی حیف که هیچ کدومشون مثل لاپورتای کبیر نمی شه


دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۳۱)
 
sezar13
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
خدا کنه یه نفر در حد لاپورتا و حتی بهتر از اون مدیر بشه . . .


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۴۵)
 
saeed220
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
اما راسل یه جوراییه. کاراش مثل اون مادریدیهای کثیفه. بندیتو هم که اصلا" خوب نیست. می مونه فقط فرر و اینگلا . به هر حال خدا کنه یکی بشه که تو 4 سال دورش بتونیم 8 بار دیگه رئال رو ببریم. و البته به پپ و کرایف احترام بذاره.


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۳۵)
 
saeed220
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
من هیچ کدوم از کاندیداها رو دست ندارم. کاش میشد لاپورتا برای سومین دوره رئیس میشد. یه مدیر خوش تیپ و خوش فکر.


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۲۶)
 
sezar13
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
همه اینا که یه جورایی کاملا با لاپورتا موافقند . . .


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۳۹)
 
lemof
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
فقط اين رو مي خوام هركي مياد مثل لاپورتا باشه
و سياست هاش به نفع بارسا


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ (۶:۴۲)
 
ghuchi
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
ایشالا هرکسی انتخاب میشه بارسا رو از این که هست قویتر و جهانیتر کنه


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۴۱)
 
ali-catalan
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
هرکی انتخاب میشه باید بدونه که نماینده پر طرفدار ترین تیم جهانه و باید خوب خدمت کنه مثل لاپورتا


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۱۴)
 
mamalcatalan
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
یادمون نره که ساندروسل یکی از عوامل موفقیت بارسا در اوایل مدیریت خوان بود .به امید انتخاب ساند روسل


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۸)
 
Ruthless
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
نقل قول
لطفا هر کسی نظر خودش رو بیان کنه و به نظرات دیگران کاری نداشته باشه.

پس اگه این طوریه چرا نظرات رو میذارین تا همه ببینن؟!؟!؟



جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۵)
 
Kingslayer
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
لطفا هر کسی نظر خودش رو بیان کنه و به نظرات دیگران کاری نداشته باشه.

این هزار بار!


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۲:۲۱)
 
Ruthless
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
یکی میشه به من بگه چرا همه با راسل مشکل دارن ؟؟؟
مگه بدبخت چیکار کرده ؟!؟!؟!؟
من طرفداری نمیکنم ولی میخوام بدونم چرا ؟!؟!؟!؟



جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱۱:۵۲)
 
farhadbarca
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
اینگلا بهتره.
از راسل خوشم نمیاد.
من پرچم پشت پیرهن و کرایف رو مقدس میدونم واسه بارسا.
راسل با کرایف مشکل داره عزیز من-متن رو درست بخون.
این یکی هم عکس کرایف رو گذاشته از راسل حمایت میکنه؟

با سپاس از خوان لاپورتا که به بارسا جان تازه ای داد.


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۵:۱۰)
 
El.Zurdito
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
بابا من که اصلا از کارای این 4 تا سر در نمی ارم ولی امیدوارم یکی انتخاب شه که به سبک و فکر بارسا خیلی خیلی نزدیک تر باشه...


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۱۶)
 
*mojgan
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
من که هیچی از این حرفا نفهمیدم!
هیچ کدوم از این آدم ها رو هم نمیشناسم
فقط امیدوارم هر کی انتخاب میشه, شایستگی انتخاب شدن برای بارسا رو داشته باشه!

victoria para el barcelona!


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ (۱:۰۴)
 
ROMAK70
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
دوستان عزيز راسل و لاپورت و... نداره هركي مياد فقط بايد خدمت كنه همين بايد تيمو به 6 ت جام نشد حداقل 3 تا برسونه



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۴۷)
 
prsam
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
حيف كه لاپورتا مي ره و الا مي تونستيم دوباره فصل رويايي داشته باشيم


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۳۱)
 
Sara-818
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
من لاپورتا رو بيشتر دوست دارم
از اين راسل هم اصلااااااا خوشم نمياد . كاش همون لاپورتا بمونه



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۲:۰۰)
 
SinaBarca
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
به نظر من هیچ کس نمی تواند جای لاپورتا در بارسا را بگیرد .

به امید یک مدیر عامل خوب برای بارسا


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۳۰)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
من که هیچکدومشونو نمیشناسم فقط دعا میکنم بتونن مثل لاپورتا باشن
حالا که افتادیم رو دور برد حیفه با تغییر مدیریت همه چی خراب بشه

راستی چرا بعضیاتون با راسل مشکل دارین؟
مگه مشکل خاصی داره؟


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۱:۲۱)
 
arshya67
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم هر کی میشه راه لاپورتا ادامه بده


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۲۰:۲۲)
 
ßΞђſǿцŽ
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
خدا کنه این راسل مدیر نشه!!!


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۵۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم به امید خداوند بزرگ و منان هر کی رئیس میشود فقط و فقط راه لاپورتای کبیر رو ادامه بده چون راه لاپورتا راه کرایف و راه کرایف همان چیزی است که ژوان کمپر عزیز میخواهد همان چیزی است که گائودی کبیر میخواهد
امیدوارم مدیر اینده لاپورتای دوم باشد نباید زیاد ولخرجی کند باید قیمت های مناسبی برای خرید بازیکن بدهد و فقط به لاماسیای عزیزم بها بدهد خرید در کنار لاماسیا خوب است ما نمیتوانیم تحمل کنیم که تیم عزیز تر از جانمان بارسلونای کبیر فقط خرید کند ما باید از بارسلونای ب بازیکن بیاوریم و در کنارش بازیکن های جوان و بزرگ رو هم خریداری کنیم
به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر فصل اینده هم قهرمان 6 جام است
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۲۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
با اینکه لاپورتا از فرر حمایت کرده ولی بنظر من اینگلا برنامه های بهتری داره.
راسلم اونچه درباره ش شنیدید تا حالا دروغ بوده.اشکالش اینه که مبهم حرف میزنه وگرنه اگه بقول شما اینقدر بد بود تو همه نظرسنجیا اول نمیشد.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۱۷)
 
Ruthless
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
حالا نمیشه پارتی بازی کنیم که لاپورتا دوباره مدیر بشه !!!
آخه به هیچ کدومشون نمیشه اطمینان کرد !!!



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۱۴)
 
Hero.Sniper
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم کسی که انتخاب میشه به فکر بارسا باشه نه منافع خودش وکاری نکنه که حسرت روزایی که لاپورتا بود رو بخوریم


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۱۲)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
خوام فرر به نظر من از همه بهتره...


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۱۸)
 
Nestor
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
لاپورتا خودش از اینگلا حمایت کرده ولی به نظر من با توجه به قدرت مافیایی راسل باید متاسفانه از الان اون رو مدیر باشگاه بدونیم ....

اگر اون بیاد می خواهد سیاست کهکشانی رو پیش بگیره که هیچ کدوم از ما از این سیاست خوشمون نمی یاد


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۸:۰۲)
 
amirpuyol
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
کاش لاپورتا می تونست باز هم کاندید بشه امیدوارم هر کسی که مدیر میشه راه لاپورتا رو ادامه بده


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۳۵)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم راسل انتخاب نشه و اگه بشه دست به تغییرات گسترده نزنه


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۲۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم هرکسی که انتخاب میشه لایق مدیریت باشه و بتونه راه خوان رو ادامه بده



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۴)
 
bar.s.lona
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
من هم اميدوارم بهترينشون انتخاب بشه.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۳)
 
Wimps
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
به نظرم خوام فرر از بقیه ایده آل تره
به نظر میاد بتونه تفکرات لاپورتا رو ادامه بده و شایدم بتونه کاملش کنه. فکر کنم لاپورتا هم از فرر حمایت کرده.
امیدورام هر چی به صلاح بارساست اتفاق بیفته
Only Barca Anti Madrid



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
هيچ كي لاپورتا نميشه.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
T.Henry
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
یادمون باشه مردم کاتالان بودن که لاپورتا رو انتخاب کردن و نتیجه گرفتن پس مطمئن باشید که اونا کسی رو انتخاب می کنن که راه لاپورتا رو ادامه بده و به نفع باشگاه باشه.


ViVa Laporta



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۹)
 
XaVi.SiX
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
اميدوارم هر كس انتخاب شد بتونه همين راهو ادامه بده


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۲۰)
 
saeid~barca
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
به نظر من بندیتو با این چیزایی که گفته نمیتوه مدیر خوبی برای بارسا باشه یه جورایی از مدیر شدنش میترسم خدا کنه بندیتو مدیر نشه
به نظرم خوام فرر و مارک اینگلا مدیرای خوبین بخصوص مارک اینگلا

از مدیر شدن راسل هم میترسم اون هم قبول ندارم
اصلا از بندیتو و راسل خوشم نمیاد و امیدوارم اونا انتخاب نشن
خدایا خودت کمک کن تا اون کسی که واسه بارسا بهتره مدیر بشه


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۵)
 
تارا_تاج
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی


انشاءالله يه مدير شايسته واسه بارسا اتخاب بشه.

ولي هيچ كي لاپورتا نميشه.



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۴)
 
Messi-10
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
فقط لاپورتا


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۱۳)
 
Ruthless
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
نقل قول
باید از لاپورتا به خاطر همه ی زحماتی که تو این چند ساله برای بارسا کشیده تشکر کنیم و هیچ وقت فراموشش نکنیم .

لاپورتا ازت ممنونیم !!!!



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۹)
 
Barçelona
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
نقل قول
اما مایل است منشی ورزشی، تیکی بگیریستن و مدیر جوانان، خوزه رامون الکسانکو را تغییر دهد

چه كار بدي.............

راسل كه ديگه مشخصه انتخاب ميشه........


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۶)
 
Messiiiiiiiiii
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
ایشالاه هر کی بیاد به فکر منافع باشگاه باشه نه خودش











پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۴)
 
messi724
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
اینجا دعوا نشه خیلیه.
باید به انتخاب مردم کاتالان احترام بذاریم .هر کسی انتخاب بشه راه لاپورتا رو ادامه میده چون مردم کاتالان راه لاپورتا رو دوست دارن و کسیو با تفکرات نزدیک به لاپورتا انتخاب میکنن.
باید از لاپورتا به خاطر همه ی زحماتی که تو این چند ساله برای بارسا کشیده تشکر کنیم و هیچ وقت فراموشش نکنیم .
viva laporta
viva barcelona



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۳)
 
mamad_ft
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
امیدوارم هر کی مدیر بارسا میشه بتونه راه لاپورتا را ادامه بده


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۱)
 
Dos.Santos
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
دوست دارم کسی انتخاب بشه که کرویف قبولش داشته باشه-گواردیولا دوسش داشته باشه-به اسطوره های بارسا احترام بزاره-در مسائل فنی تیم دخالت نکنه-با ستارگان لاماسیا برای فصل بعد قرارداد های 5 ساله منعقد کنه.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۱)
 
Sarah,165
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
لاپورتا واقعا مدیر خوبیه
امیدوارم کسی که حقشه و عاشق بارساست مدیر بشه




پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
 
Ruthless
پاسخ به: اولین مناظره انتخاباتی
درسته که هیچ کدومشون نمیتونه جای خوان لاپورتا رو بگیره ولی من امیدوارم بهترینشون انتخاب بشه !!!




پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!