به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برد زیر بارش بارانگزارش بازی
فرستنده مصطفی معدنی ثانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۰۱) (۲,۰۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


بارسا شب گذشته با کسب پیروزی قاطع 4-1 مقابل تنریف، یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک ترشد. بارش شدید باران از نکات قابل توجه این دیدار بود. آبی و اناری‌ها با گلهای مسی (2 بار)، بویان و پدرو بار دیگر اختلافشان را با رقیب مادریدی به عدد 4 رساندند.

این بازی بر خلاف تصور همگان بسیار دشوار و نفس گیر بود. تنریف در دیدار دیشب به شدت به دنبال کسب امتیاز بود تا از ناحیه سقوط فرار کند. مسی در دقیقه 15 بازی، بارسا را پیش انداخت اما رومان در ادامه، بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. بویان و مسی و پدرو که هر سه از بازیکنان آکادمی بارسا هستند، در نیمه دوم به خوبی از عهده انجام وظایف خود برآمدند و بارسا با 93 امتیاز رکورد جدیدی در رقابت‌های لالیگا به ثبت رساند و 4 امتیاز بالاتر از مادریدی قرار گرفت که امشب باید به مصاف مایورکا برود.


مسی همچنان روی نوار گلزنی

لیونل مسی بازیکن ویژه‌ای است و خصوصیاتی فانتزی دارد. او توانست در 16 دقیقه آغازین بازی با رکورد 30 گل روماریو برابری کند. مسی در دیدار دیشب موفق شد با پاس‌های دیدنی زلاتان و آلوز دو بار با پای راست گلزنی کند. خطوط دفاعی تنریف با دریافت این گل تا حدی از هم گسیخت اما بارش شدید باران در تمام طول بازی به بازیکنان اجازه نمی‌داد توپ را با سرعت دلخواه در زمین به گردش در آورند.

تنریف بازی را به تساوی کشاند

تنریف برای دفاع پرفشار به میدان مسابقه آمده بود و به ندرت حرکات تیمی انجام می‌داد. بارسا مرتبا به روی دروازه حریف حمله می‌کرد و موقعیت‌ها یکی پس از دیگری توسط زلاتان و مسی به هدر می‌رفتند. اما در ادامه این تیم میهمان بود که از غفلت دفاع بارسا نهایت استفاده را برد و توسط رومان به گل تساوی دست یافت. این موقعیت یکی از صحنه‌های نادر بازی بود و دیگر تکرار نشد و آبی و اناری‌ها بلافاصله حملات همه جانبه بر روی دروازه تنریف را از سر گرفتند.

پیکه با ضربه شدیدی که دریافت کرد، در بین دو نیمه جایش را به پدرو داد و مسی به پشت مهاجمین منتقل شد و توره در مرکز خط دفاعی قرار گرفت. درست در زمانی که تصور می‌شد حملات بارسا بی فایده است و کاتالانی‌ها در حلقه دفاعی تیم میهمان گیر افتاده‌اند، بویان از فصای ایجاد شده در سمت راست استفاده کرد و روی پاس آلوز گل دوم را به ثمر رساند.

تاثیر پدرو در هر دو سوی میدان

این گل آرامش را به تیم بازگرداند. آبی و اناری‌ها با وجود شرایط نامناسب، تا این لحظه به شدت در مقابل حریف زیرکی به نام تنریف جنگیده بودند و نزدیک بود در یک لحظه همه اندوخته‌هایشان از بین برود، اما تکل پدرو در آخرین لحظات بارسا را نجات داد. بازیکنان اهل جزایر قناری در این صحنه عملکرد قابل توجهی داشتند که این موقعیت با تکل پدرو از بین رفت و دقایقی بعد همین بازیکن روی پاس زیبای مسی گل سوم را به ثمر رساند.

لئو مسی در دقایق پایانی بازی باز هم با پای راست توپ را به تور دروازه چسباند و مجموع گل‌های زده‌اش مقابل تنریف را به عدد 5 رساند. بارسا سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آورد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شد.

گل‌ها

مسی 1-0 (16)
رومان 1-1 (38)
بویان 2-1 (63)
پدرو 3-1 (77)
مسی 4-1 (93)
ارزش: ۱۰.۰۰ (۴ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
118118
پاسخ به: برد زیر بارش باران
درود به هر چی


یکشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۰۸)
 
harry1
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دردو بر بارسای کبیر.


سه‌شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برد زیر بارش باران



شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۸۹ (۱:۵۲)
 
ali-catalan
پاسخ به: برد زیر بارش باران
واقعا وقتی میبینم بارسا با چه تلاشی و با چه شرایطی گل میزنه و به چه آسونی گل میخوره خیلی حالم گرفته میشه!
ولی در عوض رئال با اسونترین روش ممکن بازیهاشو میبره!
ولی بازم خوشحالم چون بارسا فقط به تواناییهای خودش متکیه نه چیز دیگه ای!
برد شیرینم به همه تبریک میگم.
زنده باد بارسا!


جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۳۶)
 
call_of_catalan
پاسخ به: برد زیر بارش باران
تنریف شانس آورد که بارون نمی گذاشت بارسا خوب توپو رو زمین بچرخونه وگر نه الان حداقل 6تا زده بودیم.


پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۳:۴۳)
 
ghuchi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بازی که پخش نشده بود وقتی دیدم زلاتان گل نزده ناراحت شدم و گفتم که زلاتان به درد تیم نمیخوره. اما با پخش بازی دیدم زلاتان خیلی خوب بازی کرد و روی گل اول کاملا موثر بود و اگه ماکسول به جای شوت به سمت دروازه پاس میداد زلاتان 1 گل هم میزد. از دیدن قیافه زلاتان بعد از تعویض خیلی ناراحت شدم. دوستان من از همه میخوام دیگه بحث اینکه زلاتان خوبه یا نه رو کنار بذاریم. زلاتان تو مواقع حساس کمک تیم کرده. باید به زلاتان فرصت داد قول میدم سال دیگه 25 گل تو لالیگا بزنه و با گل زلاتان فینال لیگ قهرمانان رو ببریم. پپ هم باید برای زلاتان دستورعمل بهتری ارائه کنه اینکه گل نزدن اون رو فقط به خودش ربط بدیم بی انصافی هست چون همه دیدن که ماکسول به زلاتان پاس نداد که دروازه خالی رو گل کنه.


پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۳۵)
 
El.Zurdito
پاسخ به: برد زیر بارش باران...
نقل قول
من از همه عذر می خوام که شاید بعد از سالها چنین ارسال تندی می کنم، ولی با دیدن اون ارسال احمقانه که چیزی جز نشانگر حسادت و تنگ نظری و عقده های نهفته عده ای که پشتش هستن، نیست، واقعا خونم به جوش اومد!


بعضی آدما حتی ارزش حرص خوردن رو هم ندارن...

من از همه ی بچه هایی که برای سایت تلاش می کنن تشکر می کنم مخصوصا مدیر سایت...چون اگه تلاش شما ها نبود ما اینقدر راحت کنار هم جمع نمی شدیم...



پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۳:۱۳)
 
El.Zurdito
پاسخ به: برد زیر بارش باران...
نقل قول
مسی همچنان روی نوار گلزنی


چش نخوری...

خدا رو شکر که بردیم ... واقعا استرس داشتم...

به امید قهرمانی...


پنج‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲:۴۳)
 
bar.s.lona
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
پیکه با ضربه شدیدی که دریافت کرد، در بین دو نیمه جایش را به پدرو داد

اميدوارم مصدوم نشده باشه.
ايول به تيم.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۲:۱۸)
 
barca-ss
پاسخ به: برد زیر بارش باران
آفرین فقط حمایت
از تمام اونایی که میفهمن بارسا و بازیکنانش رو ممنونم واقعا عالیه به خودم میبالم که اینجام
بعضیاتون با این کارتون فقط دل یه سری از کاربران رو سرد میکنین
یعنی چی بهقول دوستمون بارسا بدون ایبرا هم میبازه میگین تقصیر اونه
به نظرم زلاتان یه ابهتی بخشیده به تیم
انگار حریف از نحوه بازیش میترسه
فضاسازیش عالیه
بوسکتسم انصافا میتونم بگ از توره آماده تره
دریبلاش قشنگه فضا سازیش واسه ژاوی
خیلی خوب بازی میکنه بابا
کدورتا رو بذارین کنار خواهشا از این پس کلا از همه حمایت کنید
من که نظرات رو میخوندم واقعا خیلی خوشحال شدم که همه دارن از ایبرا حمایت میکنن
خواهشا ازبازیکنای تازه وارد و جوونا خیلی حمایت کنید
مرسی بارسا
من بازم میگم انگار هممون داریم به هم نزدیک میشیم بازم
همه نظر هم رو ارن آفرین دوستان

از مدیران سایت هم به خاطر تلاش چند سالشون ممنونیم واقعا خیلی سخته
هم وقت هم تلاش هم هزینه انصافا
5سال سایته شوخی نیست
میتونید تحقیق کنید مخصوصا در مورد هزینه های سنگین بعد میفهمین چی میگم
مرسی بارسا مرسی همه

زنده باذ بارسا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۰:۵۳)
 
hamedmessi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
باز هم تبرییییییییییییییک فراوان میگم خدارو شکررررررررررررر خدارو صد هزار مرتبه شکرت که تیممون بارسلونای کبیر این بازی رو هم مثل همیشه پر گل پیروز شد واقعا خیلی حال داد مرسی مسی عزیزم مرسی بویان مرسی دنیل الوز مرسی از همه بازیکن های تیممون بارسلونای کبیر واقعا همه عالی بودن یایا توره واقعا نعمتی است برای تیممون بارسلونای کبیر واقعا این برد خیلی حال داد و ژاوی عزیزم هم باز هم ثابت کرد که متعصب ترین و بهترین هافبک جهانه واقعا استوره است اصلا انگار نه انگار که مصدومه عشقمه اون متعصبه واقعا حال داد دیدید چطور با عشق برای تیموون بارسلونای کبیر بازی میکنه واقعا عزیزه مسی جووووووووووووونم هم فقط دارد رکورد میشکند امیدوارم تو 2 بازی اخر هم 2 تا هتریک جانانه بکند تا با فاصله بسیار زیاد نسبت به نفر دوم کفش طلای اروپا رو بگیرد و ال پیچیچی رو هم همینطور
خدارو شکر که پیروز شدیم
به امید خداوند بزرگ تیممون بارسلونای کبیر این فصل قهرمان 2 جام است
زنده باد بارسلونا زنده باد گواردیولا زنده باد کاتالونیا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۰:۵۱)
 
SinaBarca
پاسخ به: برد زیر بارش باران
به اميد قهرماني بارسا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۹:۴۹)
 
messi--xavi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
بچه ها تو رو خدا اینجوری قضاوت نکنین!!! واقعا منطقتون اینه؟! اولا زلاتان این فصل گل حساس برا ما کم نزد! دوما بابا اتوئو رو یادتون رفته؟!!!!!!!! همون فصل که بارسا سوم شد اتوئو چقدر موقعیت خراب می کرد! حاشیه جلو لیورپول و یادتون رفت!!!!!! زلاتان به اندازه اتوئو گل زن نیس ولی به مراتب کامل تر از اونه!!! من خودم فصل پیش اول که داشت ویا میو مد داشتم بال در می اوردم و موافق بودم که ویا برا بارسا بهتر از زلاتان ولی مطمئنم سران باشگاه از من بیشتر می فهمن که کی بهتر چون اونا چیزایی و میبینن که ما نمی بینیم و اونا کارشون اینه از مسائل مادی بگیر تا بازی و ... زلاتان چقدر مصدوم شد؟! اصلا قبل بازی های فصل نتونست با تیم تمرین کنه!!! حکایت این که می گین بارسا باید بجا زلاتان اینو اونو می خرید عین اینه که میگین پپ باید اینو می ذاشت و اونو نمی ذاشت پپ داره همرو تو تمرینا میبینه!!! اگه به صلاحیتش شک دارین که اون یه بحث جداست! من نمی گم اشتباه نمی کنه ها می کنه ولی شما هام دیگه خیلی...




نقل قول
انقدم به بوسکتس گیر ندین!!! بوسکتس که با دو فصل تجربه و 22 سال سن یه سوتی می ده انقد می کوبینش بعد وقتی ژاوی جونم جلو اینتر با پاس اشتباه یه گل به اینتر می ده با اون تجربه و سن صداتون در نمیاد! اگه اون و می گین اینم بگین!! اشتباه جزئی از فوتبال!!! نمی گین بوسکتس به عنوان هافبک دفاعی بازیه تیم حریف و خراب می کنه فقط سوتیاشو می بینین تا حالا چند بار باعث شده بازیکنای تیم حریف اخراج شن؟! پنالتیش جلو رئال یادتون که همون اتوئو خراب کرد؟! بوسکتس قرار نیس پاسری مثل ژاوی یا مهاجم عین مسی باشه اون وظیفش چیزه دیگس! دیشب دیدین زلاتان خودشو خالی کرد ولی ماکسول بش پاس نداد چرا اینو هیچکس نمیگه یا گل اول مسی رو ضربه سر زلاتان بود؟! حالا اگه 2تا توپ خراب می کردا...












نقل قول
زلات اگه هر کاری هم کرده باشه 2 تا چیز یادتون نره 1- گلی که تو ال کلاسیکو اول زد که 3 امتیازی بود 2 گلی که به مایورکا زد که اونم 3 امتیازی بود... اگه نبود حالا باید پوشت سر این خوکها خدا خدا می کردیم واسه از دست دادن امتیاز




با تمومی این نظرات موافقم.



نقل قول
دیگه مکسول هم گل خالی پاس زلاتان نمیده جالب بود برام این صحنه




چون اکثر بازیکنا این فصل گل زدند و مکسول یکی از بازیکنایی هست(فکر کنم با آبیدال) که تو این فصل گل نزدند میخواست این توپو گل کنه.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۹:۰۷)
 
Sepehr
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
در اين سايت عده محدودي كنترل را در دست دارند و مطالب ارسال شده از سوي ديگران را به نام خودشان در اخبار قرار ميدهند از سال 84 تا كنون هرچه مطلب از تمامي سايتهاي فوتبال فرستادم بعد از چند ساعت يا چند روز بنام شخصي ديگر و با اندكي تغيير ثبت ميشود معلوم نيست مديريت سايت چه سياستي دارد و اصلا اين مدير بخش خبري چه كسي است اين خانومي كه ميگويند اصلا وجود خارجي دارد يا خيالي است كه ايشان بايد خبر و خبرگذار را تاييد كنند بجاي اينكه اسم سايت را يدك بكشيد بهتر است بگوييد وبلاگ شخصي بعض ها


خیلی حرفت خنده داره دوست عزیز...
قبل از اینکه دو دوست گرامی که هم اکنون اکثر اخبار سایت رو به این سرعت ترجمه میکنند و روی سایت می گذاشتند آقای ایمنی یا خانم معنوی اکثر ترجمه ها رو انجام میدادند و بقیه رو آقای ایمنی به افرادی که درخواست میکردند و لینک میدادند و ترجمه میکردند و بعد از دقایقی که خود آقای ایمنی یه مرور میکردند بر روی سایت در دسترس تمام افراد گذاشته میشد...
خواهشا بدون اطلاع به کسی تهمت نزنید...


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۹:۰۷)
 
MES.QUE.UN.CLUB
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
اونا باید خون گریه کنند به خصوص پرز که با این همه پول دوباره برگشت سره جای پارسالش

نه باب امسال بيشتر امتياز گرفتن بدبختا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۹:۰۳)
 
Sepehr
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
کسایی که میان میگن دوست دارم کل تیم از لاماسیا و کاتالان باشه مثل اینکه چیزی از بارسا نمیدونن , بهترین های بارسا مسی و آلوز از برزیل و آرژانتین و از اینا مهم تر پدرو از جزایر قناری + اتووی فقید کامرون+ جفرن آینده دار به نظرم از جزایر قناری یا الجزایر یادم نیست و ..... از یع دیار دیگن اما قلبشون بارساییه پس لطفاً یه کم قبل نوشتن فکر کنین , به امید پیروزی با سویا و جشن در کمپ نو

دوست عزیز جفرن بازیکن اهل ونزوئلا هستش...مسلط به زبان عربی هم هست...!!!
پدرو اهل جزایر قناری هستش...


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۵۷)
 
bojan_hero
پاسخ به: برد زیر بارش باران
برد خوبی بود اکثر بازیکنام خوب بودن از جمله دنی و ایبرا
امیدوارم مایورکا امتیاز بگیره تا قبل بازی سویا جشن بگیریم
به این ایبرای بدبخت هم انقد گیر ندین فعلا بازیکن بارساست و ما باید براش احترام قائل بشیم هر چقد هم بد باشه(که البته به نظر من اونقد هم بد نبوده و به هر حال همه بازیکنا فراز و نشیب دارن خب شاید الان نشیب ایبرا کسی چمیدونه؟!!)

نقل قول
در این سایت هرگز حتی از خبرگزاری های فارسی و حتی از بخش فارسی سایت گل خبری قرار داده نشده. هرچه روی سایت اومده، ترجمه مستقیم مترجمین همین سایت از متون رسمی ترین و معتبرترین سایت های مربوط به بارسا بوده.

البته به جز دروغ سیزده!
شوخی کردم،واقعا خوشحالم که بارسا تو ایران همچین سایتی داره


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۳۶)
 
kami85
پاسخ به: انتقاد
مقایسه ‌ورزشگاه ‌آزادی ‌با نیوکمپ ‌بارسلونا...
مشاهده لینک


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۳۵)
 
kami85
پاسخ به: انتقاد
قسمتی از مصاحبه با ریبری که توی اکثر سایتا پیدا میشه....

(( به نظر شما بهترین بازیکن جهان در حال حاضر کیست و بیشتر از همه دوست دارید در کنار چه کسی و برای چه باشگاهی بازی کنید؟

- در حال حاضر فکر می‌کنم لیونل مسی بهترین است اما من خیلی دوست دارم کنار ژاوی بازی کنم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است که به خوبی حرکات تیم را سازماندهی می‌کند و پاس‌هایش فوق‌العاده است. تیم‌هایی که رویای بازی در آنها را دارم هم بارسلونا و رئال‌مادرید هستند.))


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۳۳)
 
kami85
پاسخ به: انتقاد
آندرى آرشاوین، مهاجم تیم آرسنال، ادعا کرد که آماده است که در تابستان از آرسنال جدایى شود و به بارسلونا بپیوندد و همچنین ادعا کرد که گائل کلیچى نیز در سفر به کاتالونیا او را همراهى خواهد کرد.این بازیکن روس به تازگى مدعى شده بود که بازى براى بارسلونا اوج دوران بازى یک فوتبالیست است؛ مسأله اى که موجب شد آرسن ونگر ناامیدى اش را از جدایى این بازیکن اعلام کند.آرشاوین در مصاحبه با نشریه پیپل گفت: من در تابستان به بارسلونا خواهم پیوست چون همواره رویاى من حضور در فوتبال اسپانیا و بازى کردن براى بهترین تیم دنیا بوده است.وقتى من در روسیه بازى مى کردم، آنها نسبت به توانایى هاى من تردید داشتند اما من به آنها نشان دادم که چه توانایى هایى دارم و اکنون مى دانم که آنها آماده صحبت کردن با ما هستند.وى در ادامه افزود: من مى خواهم براى بهترین تیم دنیا بازى کنم و تلاش کنم که در همه رقابت ها به قهرمانى برسم. فکر نمى کنم بتوانید تیمى را بهتر از بارسا بدانید. من مى خواهم براى آنها بازى کنم و این رویایى است که هیچ وقت تغییر نمى کند. مى دانم که گائل کلیچى هم دوست دارد در بارسلونا بازى کند و باید اعتراف کنم که او هم مى تواند در این تیم خوب کار کند.



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۲۵)
 
katalan08
انتقاد
باسلام از مدیران سایت خواهشمند م این جدول لالیگا وگلزنان را به روز کنند همیشه این جدول ها چندین هفته عقب هستند وکاربران دچار سردرگمی می شوند.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۱۴)
 
kami85
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
این بارش بارون به خاطر اشک هایی بود که خوک ها داشنتد میریختند زیر بارون باید رفت .......... گلهای زیبا باید زد............... و دل هزاران هوادار را شاد باید کرد


نه اشتباه می کنی ... این اشک شوق طرفداری بارسا بود بابت قهرمانی در لیگا به دو دلیل
1- خوکا انقدر طرفدار ندارند و بازیکنش هم ایقدر غیرت ندارند 90 دقیقه گریه کنند
2 - اونا باید خون گریه کنند به خصوص پرز که با این همه پول دوباره برگشت سره جای پارسالش


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برد زیر بارش باران
گاهی یه احمق پیدا میشه یه حرفی می زنه که انقدر احمقانه س، که آدم می مونه این آدم واقعا انقدر ساده لوحه، یا از جایی اجیر شده که بیاد ذهنیت بعضی رو خراب کنه.

خدا رو شکر که تمام خبرهای این سایت لینک منبع داره، و هرکس می تونه اون رو چک کنه، و بلافاصله بعد از اومدن رو سایت رسمی، ترجمه میشه و اینجا قرار می گیره. توی اینترنت هم سرچ بکنید، می بینید هرکس این مطلب رو جای دیگه نقل کرده، از ما بوده (اغلب با ذکر منبع و عده معدودی با ذهنیت متحجر و غیر حرفه ای سرقت ادبی!).

حالا یه انسان احمق که من واقعا خیلی دارم خودم رو کنترل می کنم بیش از این که لیاقتش هست بهش نگم، پیدا میشه چنان اراجیفی به هم می بافه، که حتی مظلوم ترین فردی که در این سایت بی هیچ گناهی و به اشتباه بلاک شده، هم نمی تونه اون رو باور کرده.

این افراد از کجا حمایت میشن و از کجا و به چه قصدی فرستاده میشن، من پرونده روساشون رو که زمانی اینجا جلوی پای من تا کمر خم می شدن، زیر بغل دارم! فکر نکنن با این اراجیف می تونن زحمات این همه آدم که بی جیره و مواجب صبح و شب تو این سایت زحمت می کشن رو کم اثر کنن.

دوستان عزیزم مصطفی و پریماه با وجود مشغله بسیار، وقت می ذارن و بدون چشم داشت برای سایت کار می کنن، آقای مصطفی معدنی هم دانشگاهی بنده س، توی دانشگاهی مثل شریف که همه وقتت رو می گیره به خودش مشغول به تحصیله، با این حال این همه وقت می ذاره برای ترجمه کردن سریع اخبار سایت، اون وقت یه انسان بی ادب بی سواد پیدا میشه که به خودش اجازه میده محتویات مغز خالیش رو اینجا تخلیه کنه.

من از همه عذر می خوام که شاید بعد از سالها چنین ارسال تندی می کنم، ولی با دیدن اون ارسال احمقانه که چیزی جز نشانگر حسادت و تنگ نظری و عقده های نهفته عده ای که پشتش هستن، نیست، واقعا خونم به جوش اومد!

در این سایت هرگز حتی از خبرگزاری های فارسی و حتی از بخش فارسی سایت گل خبری قرار داده نشده. هرچه روی سایت اومده، ترجمه مستقیم مترجمین همین سایت از متون رسمی ترین و معتبرترین سایت های مربوط به بارسا بوده. به همین دلیلم هست که می تونم ادعا کنم این سایت، حرفه ای ترین سایت هواداریه، و هرگز هزل و هجو و مطلب غیر موثق و شایعه و حتی مطلب دست دومی در اون ارسال نشده! و این باعث میشه همه ما افتخار داشته باشیم که همون طور که تیممون یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتره، رویه و سیاست گذاری سایتمون هم از روز اول یک سر و گردن از خیلی از سایت های مشابه حرفه ای تر بوده، و به امید خدا خواهد بود!


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۱۲)
 
kami85
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
به نظر من اگر كسي بايد به سمت دربهاي خروج برود كيتا است ، او دائم توپ خراب ميكند و پاس ريسكي و غلط ميدهد و تيم را مجبور ميكند كه كلي تلاش كند تا اشتباه او جبران شود انصافا كيتا در حد بارسا نيست . با ديدن او جاي خالي اندرس اينيستا بيش از پيش به چشم ميايد


آفرین.....
من هم باهات کاملا موافقم.....
کیتا واقعا در حد یک هافبک برای تنریف یا خرز هستش....
واقعا جای فابرگاس خیلی اونجا خالیه ...
به نظر من خرید وارگاس هم خیلی خوب می تونه باشه
کلیچی هم واسه دفاع چپ حرف نداره تا با این خرید مکسول هم میتونه به یک خط جلوتر بره و هافبک کناری بازی کنه
فابرگاس خریدش واقعا ضروریه حتی از خرید ویا هم واجب تره چون واقعا بارسا امسال هرچی ضربه خورد از کمبود بازیکن جانشین در خط هافبک بود
نبود ژاوی یا اینیستا کابوس ما بود... حالا اگه خدایی نکرده دوتاشون نبودند که واقعا همه دپ میشدیم....
به نظر من کسایی که میگند بارسا به فابرگاس نیازی نداره بارسایی نیستند ، چون واقعا هیچ تیمی تو دنیا نیست که فابری را نخواند .... خدایا کمک کن فابری برگرده...

زنده باد بارسلونا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۰۷)
 
farhadbarca
پاسخ به: برد زیر بارش باران
viva barca
viva messi
viva bojan
viva pedro
viva zelatan


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸:۰۴)
 
mehdi_asheghe_barca
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بازی قشنگی بود
به نظر من مثلث پدرو مسی بویان عالیه و تو سال بعد باید بااین ترکیب تو حمله بازی کنیم.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۷:۴۶)
 
No10
پاسخ به: برد زیر بارش باران
با احترام به نظرات همه دوستان عزيز ،
به نظر من زلاتان يك بازيكن بسيار بزرگ است ، اما نبايد او را با بازيكناني كه سالها در كنار هم توپ زده اند و حتي محصول آكادمي فوتبال بارسا هستند مقايسه كرد او تازه اولين فصلش را سپري ميكند كه هرازچند گاهي هم تا در حال راه افتادن بوده مصدوم شده . اگر ديشب جايگيري بي نظير او توسط مكسول ديده ميشد و كمي از خود گذشتگي بين اين دو يار اينتري سابق بود الان همه از گلي حرف ميزدند كه بعد از آن با مساوي شدن بازي اينهمه فشار عصبي به تيم و هوادارانش وارد نميشد.
به نظر من اگر كسي بايد به سمت دربهاي خروج برود كيتا است ، او دائم توپ خراب ميكند و پاس ريسكي و غلط ميدهد و تيم را مجبور ميكند كه كلي تلاش كند تا اشتباه او جبران شود انصافا كيتا در حد بارسا نيست . با ديدن او جاي خالي اندرس اينيستا بيش از پيش به چشم ميايد


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۷:۱۷)
 
OnlyRivaldo99
پاسخ به: برد زیر بارش باران
تبریک تبریک
دیگه مکسول هم گل خالی پاس زلاتان نمیده جالب بود برام این صحنه


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۴۰)
 
Eliass
پاسخ به: برد زیر بارش باران
این بارش بارون به خاطر اشک هایی بود که خوک ها داشنتد میریختند
زیر بارون باید رفت .......... گلهای زیبا باید زد............... و دل هزاران هوادار را شاد باید کرد



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۲۹)
 
Wimps
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بارسا داره عالی کار میکنه، امیدوارم با برد در مقابل سویا بتونیم خودمون رو در یک قدمی قهرمانی قرار بدیم.
ان شاء الله
Only Barca Anti Madrid


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
 
mostafa169
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
در اين سايت عده محدودي كنترل را در دست دارند و مطالب ارسال شده از سوي ديگران را به نام خودشان در اخبار قرار ميدهند از سال 84 تا كنون هرچه مطلب از تمامي سايتهاي فوتبال فرستادم بعد از چند ساعت يا چند روز بنام شخصي ديگر و با اندكي تغيير ثبت ميشود معلوم نيست مديريت سايت چه سياستي دارد و اصلا اين مدير بخش خبري چه كسي است اين خانومي كه ميگويند اصلا وجود خارجي دارد يا خيالي است كه ايشان بايد خبر و خبرگذار را تاييد كنند بجاي اينكه اسم سايت را يدك بكشيد بهتر است بگوييد وبلاگ شخصي بعض ها






چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
 
msp6684
پاسخ به: برد زیر بارش باران
اخ اگه امشب رئال ببازه يه جشن قهرماني مشتي مي گيريم


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۵۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
seviaro ba chand gol leh konim???? :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
barca be bolandaye ghamat va ezatat dooset daram....viva barca ..messi and pep


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۴۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بچه ها یه چیز میخوام بگم برا کسایی که ضد زلاتان حرف میزنن پس اونایی که طرفدار زلاتان هستن بدونن که با اونا نیستم:
واقعا حیف زلاتان که بعضیا اسمشو رو زبونشون میارن واقعا که حیف.
VIIIIIIIIIVA ZLATTTTTTTTTAN







چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
Behzad
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بعضی ها نمی خوان انتقاد کنن... می خوان کلید کنن


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۲۵)
 
Behzad
پاسخ به: برد زیر بارش باران
زلات اگه هر کاری هم کرده باشه 2 تا چیز یادتون نره
1- گلی که تو ال کلاسیکو اول زد که 3 امتیازی بود
2 گلی که به مایورکا زد که اونم 3 امتیازی بود...
اگه نبود حالا باید پوشت سر این خوکها خدا خدا می کردیم واسه از دست دادن امتیاز



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۲۳)
 
KHASHAYARSHA
پاسخ به: برد زیر بارش باران
من نمیدونم زلاتان چه هیزم تری به شما فروخته!
بارسا ببره میگین تقصیر زلاتانه.ببازه میگین زلاتان.مساوی کنه میگین زلاتان.حذف بشه میگن زلاتان.
حالا اگه زلاتان تو بازی نباشه بازم میگین تقصیر زلاتانه(بازی با ویارئال).
من با انتقاد مشکلی ندارم اتفاقا خیلیم خوبه ولی بعضیا میان بنام انتقاد هرچی لایق خودشونه به این بیچاره میگن.
یکی به قدش گیر میده، یکی به دماغش!

ایبرا دیشب خیلیم خوب بازی کرد.یه پاس گلم داد. یکی از دوستان هم آمارشو گذاشته.8پاس گل و 16گل زده.نمیگم عالیه ولی بدم نیست.
بنظرم بعضیا دورترین جایی که میبینن نوک بینیشونه.ایبرا تازه اومده لالیگا آمارشم که بد نبوده حتی اگرم بگین ضعیف بوده لایق این همه توهین نیست.
زلاتان پسر خاله من نیست که دارم اینجوری میگم.همین نظرو هم درمورد بوسکتس و کیتا دارم.چرا آقویون به ظاهر منتقد اعتراف نمیکنن بوسکتس داره خوب بازی میکنه حداقل نسبت به اول فصل؟

از نظر بلند بالا منتفرم ولی بعضیا که تعدادشون به اندازه انگشتای یه دستم نیست دارن شورشو در میارن.
تو نظرهاشون غیر از توهین هیچی ندارن بگن.

بعد هر بازی منتظر انواع و اقسام توهینها هستم.دیشبم بعد بازی نیومدم چون همین فکرو میکردم گفتم بذار یه امشبه رو با اعصاب راحت بخوابیم!

نمیدونم تا کی باید شاهد اینجور توهینها به بازیکنان بارسا باشیم... .


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۱۵)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: برد زیر بارش باران
یکی واسه من توضیح بده
من بالاخره نفهمیدم ژاوی مصدومه یعنی چی؟
چطوری جام جهانی رو ازدست داد ولی الان میتونه بازی کنه ؟
مگه درد نداره ؟
بی حس میکنه؟


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۰۸)
 
kami85
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
دیشب فقط پاس اشتباه دیدم مسی در هیچ کدام از کارهای انفرادی موفق نبود دیشب دیدیم که بارسا در مقابل تاکتیک مورینیو کارایی ندارد و گل های اول ودوممان روی حادثه به دست امد خدا کنه با سویا اینجوری بازی نکنند


کدوم شانس .......... خیلی تازه کاری تابلو .... حداقل یه جوری رفتار کن تابلو نشی...
آخه آدم خوب پاس بینظیر دنی و تو در بی نقص زلاتان بار سر و ضربه بی نقص مسی .... کدوم اینا شانسی بوده...
همچین میگه شانسی که انگار شجاعی دروازه خالی را زده بیرون
در ضمن زلاتان با اضافه شدن یه بازیکن مثل ویا عملکردش فوق العاده میشه.... یادتون باشه همین اتو تو آخرین فصل حضورش تو 5 تا بازی 30 تا گل خراب کرد.... و حتی فصل قبل زمان رایکارد ... که حتی برای اینکه آقای گل بشه با تیم دوم هم میرفت میدون ، گل خالی را که میزد بیرون هیچ پنالتی هم خراب میکرد........
لطفا منطقی باشید ... توانایهای زلاتان با هیچ بازیکن فوتبال جهان قابل مقایسه نیست... در نوع خودش منحصر بفرد هستش.... کسی که میتونه بپره و پاش را به تیر افقی بزنه ، یا با قیچی پاس بده ، یا از فاصله 35-40 متری از رو خطا توپ ( بخوانید گلوله ) شلیک کنه و گل بزنه، کسی که اول فصل که روحیه داشت در هر بازی حداقل یک گل میزد ، و مهمتر از همه کسی پپ باهوش اونا انتخاب کرده ............اونوقت یه عده که حتی از 1 سیستم بازی سر در نمیارند میاند انتقاد می کنند پیشبینی سال بعدش را می کنند ..... واقعا متاسفم واستون...

زنده باد بارسلونا



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۵:۰۶)
 
ßΞђſǿцŽ
پاسخ به: برد زیر بارش باران
حالا مونده 2تا فینال ...
به امید 4تایی شدن سویا ...



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۵۴)
 
parham_muse_rh
پاسخ به: برد زیر بارش باران
انقدم به بوسکتس گیر ندین!!! بوسکتس که با دو فصل تجربه و 22 سال سن یه سوتی می ده انقد می کوبینش بعد وقتی ژاوی جونم جلو اینتر با پاس اشتباه یه گل به اینتر می ده با اون تجربه و سن صداتون در نمیاد!
اگه اون و می گین اینم بگین!! اشتباه جزئی از فوتبال!!!
نمی گین بوسکتس به عنوان هافبک دفاعی بازیه تیم حریف و خراب می کنه فقط سوتیاشو می بینین تا حالا چند بار باعث شده بازیکنای تیم حریف اخراج شن؟! پنالتیش جلو رئال یادتون که همون اتوئو خراب کرد؟!
بوسکتس قرار نیس پاسری مثل ژاوی یا مهاجم عین مسی باشه اون وظیفش چیزه دیگس!
دیشب دیدین زلاتان خودشو خالی کرد ولی ماکسول بش پاس نداد چرا اینو هیچکس نمیگه یا گل اول مسی رو ضربه سر زلاتان بود؟! حالا اگه 2تا توپ خراب می کردا...


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۵۲)
 
Z.Red.Boy
پاسخ به: برد زیر بارش باران
زلاتان حرف نداشت ...


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۴۸)
 
henry-xavi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
انشاالله امشب رئال امتیاز از دست میده و ما قهرمانیمون رو چند روز زودتر جشن میگیریم


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۴۵)
 
parham_muse_rh
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بچه ها تو رو خدا اینجوری قضاوت نکنین!!!
واقعا منطقتون اینه؟!
اولا زلاتان این فصل گل حساس برا ما کم نزد!
دوما بابا اتوئو رو یادتون رفته؟!!!!!!!! همون فصل که بارسا سوم شد اتوئو چقدر موقعیت خراب می کرد! حاشیه جلو لیورپول و یادتون رفت!!!!!!
زلاتان به اندازه اتوئو گل زن نیس ولی به مراتب کامل تر از اونه!!!
من خودم فصل پیش اول که داشت ویا میو مد داشتم بال در می اوردم و موافق بودم که ویا برا بارسا بهتر از زلاتان ولی مطمئنم سران باشگاه از من بیشتر می فهمن که کی بهتر چون اونا چیزایی و میبینن که ما نمی بینیم و اونا کارشون اینه از مسائل مادی بگیر تا بازی و ...
زلاتان چقدر مصدوم شد؟! اصلا قبل بازی های فصل نتونست با تیم تمرین کنه!!!
حکایت این که می گین بارسا باید بجا زلاتان اینو اونو می خرید عین اینه که میگین پپ باید اینو می ذاشت و اونو نمی ذاشت پپ داره همرو تو تمرینا میبینه!!! اگه به صلاحیتش شک دارین که اون یه بحث جداست! من نمی گم اشتباه نمی کنه ها می کنه ولی شما هام دیگه خیلی...


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۴۵)
 
zlatan_a167
پاسخ به: برد زیر بارش باران
تبریک میگم


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۲۷)
 
Alireza_i99000
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دیشب همه عالی بازی کردن.
آلوز که شاهکار کرد .پویولم تو یه صحنه اشتباه کرد نه چند صحنه.
به نظر من که یه مهاجم نوک خوب مثل اتوئو برای تیم لازمه حالا از لاماسیا بیاد یا تیم دیگه ای.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۲۳)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: برد زیر بارش باران
من وقتی فهمیدم زنده پخش نمیکنن فکر کردم اصلا پخش نمیشه
ندیدم
میمردن زیرنویس کنن


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۲۲)
 
Kiavash13
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
کسایی که میان میگن دوست دارم کل تیم از لاماسیا و کاتالان باشه مثل اینکه چیزی از بارسا نمیدونن , بهترین های بارسا مسی و آلوز از برزیل و آرژانتین و از اینا مهم تر پدرو از جزایر قناری + اتووی فقید کامرون+ جفرن آینده دار به نظرم از جزایر قناری یا الجزایر یادم نیست و ..... از یع دیار دیگن اما قلبشون بارساییه پس لطفاً یه کم قبل نوشتن فکر کنین

اولا که من خودم همچین حرفی نمیزنم و نخواهم گفت.ولی اون کسایی که میگن فقط میگن دوست دارن.نه این که باشن.
اون موقع بارسا هم میشه یه تیمی مثل بیلبائو.که طرفداراش از کاتالونیا اونور تر نمیره.ولی واقعا من دوست دارم .روززی بشه که ما جام باشگاه های جهان رو با 22 تا بازیکن آکادمی بالای سر ببریم(و اگه نشد هم اتفاقی نمیفته)


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۱۲)
 
barca-ss
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بچه ها انصافا همه دیشب خوب بودن جز پویول تو چند صحنه
زلاتانم پاساش عالی بود
فکر کنم تعویضش کرد واسه بازی بعد نیازش داریم
باران هم نتوانست جلوی لبخندها رو بگیره
خواهشا اینقدر به پای زلاتان نپیچین
دیشب که بهترین بازیش بود انصافا
یکم منطق فوتبالی داشته باشید
رئالیها خیلی کمن که به بازیکنا توهین میکنن شما انصافا ازشون بیشتر دارید میشین
مثلا کاکا و بنزما و البیول و البلوا
تونستن خودشونو وفق بدن به بازی تو رئال؟؟
به بازیکنای تازه وارد و جوونا مثل بوسکتس بیشتر وقت بدین
این فشار از رو دوششون برداشته شه خیلی بهتر میشن
پپ هم میخواست زلاتان رو واسه بازی باسویا اماده نگه داره زلاتان هم بیخود از بازی و تعویضش ناراحت بود به نظرم
به امید قهرمانی
فقط حمایت



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۱۰)
 
Kiavash13
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نقل قول
من هیچ امیدی ندارم که تیمی مثل مایورکا با رئال جدی بازی کنه.اونم وقتی می دونه رقیب اصلیش با بارسا بازی خواهد کرد.امیدوارم اینجوری نباشه اما تجربه می گه که قهرمانی تو سانچز پیسخوان معلوم خواهد شد.


اتفاقا جدی بازی میکنه . چون که میخواد چهارم بشه و بره لیگ قهرمانان. و میدونه که اگه ببازه پنجم میشه.چون دو امتیاز فرقشونه


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۰۸)
 
fcbarcelona11
پاسخ به: برد زیر بارش باران
به نظر من زلاتان خوب تر شده بود


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۰۷)
 
just_lamasia
پاسخ به: برد زیر بارش باران
کسایی که میان میگن دوست دارم کل تیم از لاماسیا و کاتالان باشه مثل اینکه چیزی از بارسا نمیدونن , بهترین های بارسا مسی و آلوز از برزیل و آرژانتین و از اینا مهم تر پدرو از جزایر قناری + اتووی فقید کامرون+ جفرن آینده دار به نظرم از جزایر قناری یا الجزایر یادم نیست و ..... از یع دیار دیگن اما قلبشون بارساییه پس لطفاً یه کم قبل نوشتن فکر کنین , به امید پیروزی با سویا و جشن در کمپ نو


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۰۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برد زیر بارش باران
و حالا پيش بسوى تركوندن سويا. :heli:


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
 
Behzad
پاسخ به: برد زیر بارش باران
خیالتون راحت...
سویا رو منفجر می کنن



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۳:۵۰)
 
Kardo1986
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نیمه اول خوب نبودیم اما نیمه ی دوم خوب بازی کردن تیم.آلوز بعد یه مدت بد بازی کردن خوب کار کرد.فقط خوشحالم بوسکتز بدبخت نبود تو بازی تا بعضی ها اون گل خورده رو یه جوری به جایگیری و غیبت و چشم شور و ... اون نسبتش بدن.
بویان و پدرو نشون دادن فقط یکی دو فصل در کنار مسی بهترین مثلث هجومی جهان و تاریخ رو خواهند ساخت.اما اجالتا ما نیاز به یک مهاجم خوب مثل رونی،تورس(که البته خیلی مصدوم می شه) و یا حداقل ویا داریم.
اما باید واقعا بعد تجربه ی ایبرا و چیگرینسکی یه کم دقت بیشتری داشته باشند و گول رسانه ها رو نخورند سرعت بازیکن و تکنیکش عامل مهمی در مچ شدت با تاکتیک بارساست.بازیکن هایی مثل توز،والکات،آرن لنن و از این قبیل هر چی نداشته باشن حداقل سریع هستن و با سبک بازی بارسا می تونن هماهنگ شن.
من هیچ امیدی ندارم که تیمی مثل مایورکا با رئال جدی بازی کنه.اونم وقتی می دونه رقیب اصلیش با بارسا بازی خواهد کرد.امیدوارم اینجوری نباشه اما تجربه می گه که قهرمانی تو سانچز پیسخوان معلوم خواهد شد.



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۳:۳۸)
 
leo.messi19
پاسخ به: برد زیر بارش باران
حالا فقط مونده سویا
راستی مسی رکورد گلزنی زرافه رو زد


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۳:۲۵)
 
messeah_messi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دم همه بچه ها گرم
دوتا بازی مونده سویا رو بزنیم قهرمانیم
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۳:۱۷)
 
محجوبه
پاسخ به: برد زیر بارش باران
تبریک می گم .
هرکی هرچی دلش میخواد بگه من که از بازی زلاتان خوشم میاد .
گل اول مسی هم واقعاً شاهکار بود.خیلی حال کردم.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۵۹)
 
puyolcatalonia
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دیشب فقط پاس اشتباه دیدم مسی در هیچ کدام از کارهای انفرادی موفق نبود دیشب دیدیم که بارسا در مقابل تاکتیک مورینیو کارایی ندارد و گل های اول ودوممان روی حادثه به دست امد خدا کنه با سویا اینجوری بازی نکنند


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۵۴)
 
mamad_ft
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دیشب بازی چندان دلچسبی را از بارسا ندیدیم که احتمالا به دلیل استرس یا جلوگیری از آسیب دیدگی است
باز هم دم ژنرال گرم که خوب بازی رو اداره کرد
دیشب زلاتان تا اومد با تیم مچ بشه پپ اونو کشید بیرون
ولی باز هم تبریک میگم به امید قهرمانی


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۵۲)
 
saeed0012
پاسخ به: برد زیر بارش باران
چرا این حرفو می زنی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۴۹)
 
saeed0012
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بچه ها دشب عالی بازی کردن


مسی هم نشون داد که هنوز بهترین بازی کنه جهان
زنده باد مسی


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۴۷)
 
fcbarca2010
پاسخ به: برد زیر بارش باران
خوشحالم که بازهم همه ی گل های بارسا رو بازیکنان آکادمی بارسا و لاماسیا به ثمر رسوندن.
بازهم پپ از خط حمله ی بویان _مسی _ پدرو استفاده کرد و بازهم هر سه این بازیکنان گل زدند. به نظرمن دیگه فکر نکنم نیازی باشه که زلاتان رو برای فصل بعد نگه داریم. فقط برای احتیاط میتونیم آرشاوین یا تورس رو بخریم.

زنده باد سربازان باغیرت ارتش کاتالونیای کبیر









چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
 
puyolcatalonia
پاسخ به: برد زیر بارش باران
مسی با اینکه گل میزند خوب بازی نمیکند بارسا خیلی ضعیف بازی کرد


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۳۲)
 
lovexavi
پاسخ به: برد زیر بارش باران
مایورکا بعد از بارسا و رئال بیشترین برد داخل خونه رو داره (14 برد) امیدوارم امشب از رئال امتیاز بگیره تا دقیقا یه هفته بعد از اون حذف ناباورانه از لیگ اروپا قهرمان لالیگا بشیم و خوشحالم که مسی دو گل زد چرا که الان با 62 امتیاز 10 امتیاز از دی ناتاله فیورنتینا و دروگبای چلسی بیشتر داره و می تونه چکمه طلایی اروپا رو که جاش تو ویترین افتخاراتش خالیه بدست بیاره
زنده باد مسی


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۳۲)
 
lp1157
پاسخ به: برد زیر بارش باران
برد بارسا رو مجدد تبریک میگم ...
بابا حال آدمو بهم میزنید انقدر راجب زالاتان حرف میزنید بابا چیکارش دارید این بدبختو من نمیدونم این مدیرای سایت چرا یه قانونی چیزی نمیزارن که انقدر به بازیکنای بارسا توهین نشه ...............
یه نظر سنجی چیزی بزارید دیگه کسی راجع به زالاتان حرف نزنه ..........
همش در حال حرف زدن در مورد زالا تان هستید...
VIVA ZALATAN
VIVA BARCA


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۲:۱۳)
 
parsanejaty
پاسخ به: برد زیر بارش باران
فرق دو بازیکن

1.فابرگاس:حتی نمیگه به رئال نمی رم،وهمش در حال ناز اوردن برای بارسا

2.ارشاوین که همواره اعلام کرده به بارسا می یلاد

حالا فکر می کنید کدوم کاتالونیای اند ودر اکادمی بارسا پرورش یافته وهر چی داره از بارساست؟


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۴۴)
 
prsam
پاسخ به: برد زیر بارش باران
نمي دونم چرا حتما بايد ١گل بخوريم.مسي ركورد زرافه رو زد ايول به مسي حالا ديگه زرافه نمي تونه اويزون ٤٢ گلش شه كه بگه از مسي بهترم.فقط گل هاش از مسي بالاتر بود كه حالا شده واسش رويا.


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۲۳)
 
zare.exe
پاسخ به: برد زیر بارش باران
دیشب زلاتان خیلی ناراحت بود


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۲۲)
 
تارا_تاج
پاسخ به: برد زیر بارش باران
راستی دیشب لینک گزارش زنده ی بازی بارسا-تنریف رو سایت بود حالا نیست.
فکر کنم امروز سایت قاطی داره ها



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۱۹)
 
تارا_تاج
پاسخ به: برد زیر بارش باران
من که بازی را با تاخیر دیدم.

گزارش بازی که افتضاح بود.
ولی تبریک میگم به مسی که اینقدر انگیزه داره واسه گل زدن.
الان دو تا بازیه که بعد از دقیقه ی 90 گل میزنه
درود بر مسی
امیدوارم موفقیت های مسی تا اخر جام جهانی تداوم داشته باشه.



چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۱۵)
 
parsanejaty
پاسخ به: برد زیر بارش باران
بازی زیبا بود

من که دلم داره برای زلاتان می سوزه


بابا بدبخت خودش که دوست نداره اینطوری بازی کنه


یکم درکش کنید خودتونو بگذارید جاش ببینید چه شرایط سختی داره


با وضعیتی که زلاتان داره اصلا نمی تونه روی بازی تمرکز کنه به خاطره روزنامه های مادریدی


زنده باد کاتالونیا & مرگ بر کاستیانا


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۱:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!